1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
1213: Episode 1 - 3 - návod

Episoda 1 :

 

Vítám vás u mého prvního návodu na tento skvělý remake Another Worldu, pamětníci plesejte!

 

Pár slov do začátku:

 

1213 má v sobě i logické prvky (např. musíte najít kód ke dveřím).

 

Zamávejte vybledlým goriloidním alienům zplanety X, tady jsou lidští protivníci.

 

Zde se neumírá na jeden zásah, své životy poznáte podle tlukotu srdce ukázaného vlevo nahoře a můžete se léčit pod proudy unikající vody.

 

Pozor! Nepřátelé se znovuobjevují !!

 

Místo hesel se hra postaru ukládá.

 

Nepřátelé:

 

Nepřátel si užijete dost, tak sem dávám jejich popis.

 

Zřízenci (orderlies) - tradiční ochranka, stačí pár zásahů.

Nakažení (infected) - klony nakažené virem "Yellow Death" (žlutá smrt), vydrží o poznání déle.

0916 - klon, u kterého je žlutá smrt v pokročilém stádiu, otřesný počet životů.

 

Návod:

 

Prolog - váš tajemný opatrovatel vám zařídil malý výcvik, prostě se řiďte jeho pokyny.

 

Blok 12 - jste před svou celou, vylezte nahoru a zastřelte zřízence, potom použijte panel, u kterého stál a vylezte úplně nahoru a do dveří doleva.

 

Chodba - podívejte se na monitor, slezte dolů a střelte dalšího hlídače, výtahu si nevšímejte, potřebuje kartu, tak pokračujte doleva.

 

Blok 11 - prostě jděte dál.

 

Chodba - zabte dalšího a vyléčte se pod sprchou.

 

Blok 10 - nejprve jděte doleva nahoru a prohlédněte si barikádu, pak se vraťte k celám a skočte dolů, přímo před dalšího, kterému také udělejte třetí oko, jděte doleva podívejte se na konzoli, pak doprava.

 

Blok 11 - teď to bude těžší, stoupněte si pár kroků od okraje a skočte, zabte nejprve toho za vámi, pak toho vzdálenějšího, konzoli teď nechte a jděte doprava.

 

Kancelář - podívejte se na monitor, dozvíte se předvolbu hesla a jděte zpět.

 

Blok 11 - teď použijte konzoli a zadejte zjištěnou předvolbu a pak číslo 08 (číslo cely), otevřenou celu prohlédněte, získáte bombu (Homemade Bomb), teď se vraťte do bloku 10.

 

Blok 10 - použijte bombu na barikádu v chodbě a vraťte se k celám a zpět, cesta je volná.

 

Chodba - zapamatujte si šachtu do kanceláře, ještě se sem podíváme, doprava.

 

Blok 7 - podívejte se na spoušť kolem a pokračujte doprava.

 

Chodba - jděte doprava a až spustí hudba, zastřelte rychle nakaženého, co se vlevo zvedne.

 

Blok 8 - slezte z římsy a jděte doleva do sprch, seberte klíč k jeřábu (Crane Key), pak dál doprava.

 

Kantýna/Kasárna - zabte nakaženého dole a mrkněte se na konzoli.

Jeřáb - odpráskněte nakaženého a zkuste jeřáb - nejde; jděte doprava.

 

Chodba - tady si odložte Crane Key a seberte hasák (Wrench), vraťte se k jeřábu a otevřete hasákem skříňku dole.

 

Blok 9 - sundejte nakaženého a přeskočte na plošinku vpravo, z ní bezpečně zabte dalšího a podívejte se na monitor za ním, v kanclu vlevo zase a pak opatrně slezte do výtahové šachty.

 

Šachta - přeskočte doprava do prádelny a seberte zakrvácené kalhoty (Bloodstained Trousers), ty použijte na jeřáb a pak použijte klíč, vylezte nahoru a použijte velký panel, vraťte se k šachtě  vedoucí do kanceláře a v konzoli se dozvíte kód ke dveřím bydliště 0916, jděte tam a ze země seberte kartu k výtahu.

 

Závěr - ve výtahu vás čeká malá sekvence a poté boss.

 

0916 - hnusák se přesouvá po laně výtahu a vy po výstupcích ze zdi, útočí dvěma způsoby, které snadno určíte. Pověste se na výstupek a čekejte, jestli se jen zastaví, vyletí z něj chapadla do dvou stran, pokud mu z ramen a boků vyrazí bodce, rychle vylezte zpět na výstupek (pozor, má ve zvyku zaútočit až 3krát za sebou !), smrtí 0916 hra končí.

 

Doslov:

 

Pokud se vám hra líbila, sežeňte si epizodu 2 a 3. Na www.fullyramblomatic.com jsou všechny zdarma ke stažení.

 

Epizoda 2 :

 

Vítám vás, freewarové nadšence u 2. části 1213. V tomto díle se s 1213 dostanete do kanceláří Tessa a dozvíte se i něco o jeho minulosti a o jeho patronovi, dr. Westburym; pozor, začínáme!

 

Úvod

 

- v této hře se více řeší hádanky než střílí, ani nakažených si moc neužijete (jen dva nebo tři před koncem), proto sem tentokrát nedám bestiář.

 

- po úvodu můžete pomocí [SHIFT] běhat, ale moc na sebe netlačte, zraňuje to.

 

- je tu o poznání více dialogů.

 

Návod

 

Po děsuplném úvodu se proberete v cele, ve které stejně dlouho nevydržíte.

 

Až vám Westbury otevře (samozřejmě dálkově), vyjděte ven a nahoru.

 

Tady už najdete něco - vojáka na odstřel a panel s několika informacemi a ještě jeden s informacemi o Žluté smrti, napište si kód z horního panelu a jděte dál. Na chodbě, kterou už znáte, se vám ozve dr. O'Hagan a navede vás do obytné části, tak do toho. Na panelu vpravo od výtahu zadejte kód z panelu, ale ještě tam nechoďte (stejně tam není co dělat), vraťte se do kanceláře a slezte do díry vpravo dole (jestli jste ji přehlédli jako já, nic si nevyčítejte), dole zabte hlídače, jděte doprava a po další přestřelce zapněte panel a pak další, pak jděte do dveří.

 

Za dveřmi jděte ke skříní vpravo a vyšroubujte součástku, která je vevnítř, pak se vraťte až do výtahu a slezte dolů do konferenční části, dveře do růžové části jste vyjmutím součástky otevřeli, tak hurá dovnítř!

 

Tady to už bude tvrdší, slezte dolů a překonejte dlouhou cestu přes elektrické výboje. Až se vám to povede, zabte nakaženého (!) a jděte si pro kýžený předmět pod konferenční místností. Náhodou zastihnete Westburyho ve při, až se vykecá, otevřete dveře a vraťte se až ke dveřím, které jste už odemkli kódem a jděte dovnitř, jděte doprava a kartou odemkněte dveře ve výklenku, podívejte se do rozvodné skříně a zjistíte, že chybí součástka, kterou dobře znáte, tak si pro ní zaběhněte a vložte ji dovnitř, pak použijte panel a vraťte se k výtahu.

 

Vida vida! výtah popojel a my můžeme do vyšších pater, tak prosím.

 

Vítejte v obytné části, jděte doprava a poslechněte si dr. O'Haganovou, až domluví, vraťte se k výtahu a doleva, do jediného otevřeného pokoje. Po celkem brutální animaci se odeberte do již otevřených dveří vpravo od místa setkání (cestou potkáte staré známé).

 

Když budete míjet třídu, uvidíte záblesk minulosti, škoda mluvit.

 

Vítejte v jídelně. Jelikož se okolí zase jímá temnota, počkejte až se vlevo dole objeví díra a dejte se do bosa.

 

O tomhle souboji není moc co říct, uhýbejte střelám a občasným stínům, které sjíždějí shora; až odstraníte 1. "oko", zopakujte proces s druhým a máte to za sebou (pozor - každé oko má životů jako 0916). Nashle ve třetím pokračování!

 

Epizoda 3 :

 

Aloha! Vítejte u posledního dílu 1213, jelikož je to tu velice přímočaré, nebudu popisovat detaily jako je procházení dlouhými chodbami, atd. Jedem!

 

Návod:

 

Probouzíte se v jídelně, (pokud hrajete podruhé, zadejte heslo získané při ukázce skóre do panelu vlevo nahoře) vyslechněte si Westburyho a jděte jedinou možnou cestou dál, (pokud jste zadali heslo na začátku, najdete zde zlatý lístek, který si přívlastněte) do vlaku. Ve vlaku je to velice přímočaré, ani to nemusím popisovat, až se dostanete na druhý konec vlaku, vylezte a dejte se doleva, pozor na droida. Vylezte nahoru a doleva a dolů, přes strážce a droida až k panelu a nahoďte ho a zase zpátky doprava a tentokrát do díry, která se otevřela dole. Až slezete dolů, zabte hlídače vpravo a zaskočte si tím směrem pro obálku na zemi. S obálkou jděte ješte níže další dírou a doleva, kde pod stolem najdete ID kartu. S kartou se vraťte o díru výše a do sektoru 3:4, kde s kartou u panelu zjistíte kód ke dveřím do místnůstky s panelem, který nahoďte. Pozor - blížíme se ke konci! Slezte zase úplně dolů a přes kameru až do chodby, kde se vám ozve Westbury. V další chodbě se vylečte a jděte na bossa. V aréně narazíte na Westburyho (KONEČNĚ!!!) s Petrovičem, vyslechněte si jejich fňukání a připravte se na nejtěžšího bose z celé série.

 

PT-4500: Superdroid není zase tak těžký, ale umí zranit. Všimněte si velkého sloupu uprostřed s přepínači, ty musíte nahodit v určitém pořadí abyste mohli PT poškodit. Napřed vylezte k prostřednímu přepínači a stiskněte ho. Na jedné ze skleněných koulí začne vyzařovat energie. Tak, teď vylezte k hornímu přepínači a nahoďte ho, v kouli teď začne plně zářit energie. Teď slezte ke spodnímu přepínači a počkejte až robot doletí k vámi zapnuté kouli tak, aby ji překrýval a rychle přepínač nahoďte, to droidovi zapálí! Tohle opakujte až do konce, ale pozor - PT po čase pekelně zrychlí a navíc se dole objeví droid (nebo dva), který proces zkomplikuje.

 

Až robot padne a Westbury dolituje, odejděte dveřmi vpravo, zabte nakažené a vlezte do výtahu, po dloooooohataaaaaanské animaci vylezte z výtahu a doleva. Cestou si čtěte monitory, miňte mrtvolu, vyjděte ven a vychutnejte si překvapivý konec, díky.

 

P.S.: Vývojáři varují: Rozhodně byste neměli brát bonusový konec vážně!

 

KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2016 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.