1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
3 Skulls of Toltecs - návod

Autor návodu : neznámý,  zdroj : GameStar                          



Po nešťastném nedorozumění ohledně lahviček  s jedy schovejte mrtvolu Bucka za

vozík.  Promluvte  si  s  knězem  kopajícím  hrob  a  upozorněte ho na zmizení

mrtvoly. Seberte  mu krumpáč a  rozdělte jej na  dvě části (samozřejmě  mluvím

o krumpáči).  Násadou přetáhněte  pobíhajícího mnicha  po zádech  a až  ztratí

vědomí, stáhněte z něj mnišskou kutnu. Při další zastávce na stejném místě již

bude  mnich v  pořádku,  a  tak si  s ním  pohovořte. Zjistíte,   že je  to ve

skutečnosti generál Lardbelly. Zeptejte se ho  na to, jaké věci potřebuje, aby

se mohl vrátit mezi své muže. Nasedněte  na osla a vydejte se kaňonem k městu.

Ve stájích prohledejte vědro a vyndejte  z něj železný hřeb. Vylezte nahoru na

seník a mocným úderem skopněte značku parkoviště. Seberte ji cestou do města.


Před   barem  si   zahrajte  na   drsňáka  a   kovbojovi  u  vchodu  odpovězte

A,  A,  A,  A,  C,  C.  Promluvte  si  se  všemi přítomnými včetně "tanečnice"

skrývající se za pravými dveřmi v patře.  Z Thuga musíte dostat, kde se ukrývá

Dickson, barman by vám měl věnovat láhev  od whisky a prozradit cosi o zmizelé

konvici  na kávu.  Láhev prozkoumejte,  zjistíte tak  místo palírny  v lesích.

Nalevo od salonu narazíte na babku. Vyzpovídejte ji a slibte, že jejímu synovi

vyřídíte vzkaz. Jděte do banky a požádejte o kredit. Díky dvěma druhům kreditů

můžete získat až 40$. Když už tam budete, požádejte pokladníka ještě o zřízení

účtu. Pak zajděte do obchodu (general store). Prodavači Bobbymu řekněte, že ho

volá maminka a  až odejde, ukradněte mu sušenky, kafe,  mrkev, cukr a doutník.

Pokud  vám  připadá  kradení  nečestné   a  nesportovní,  můžete  si  potřebné

ingredience  i koupit.  Každopádně vám  musí zbýt  alespoň pět  dolarů, což by

neměl být problém. Venku před obchodem  odlehčete dřevníku o pár polen a jděte

navštívit  šerifovu kancelář.  Promluvte si  se zástupcem  šerifa a pomozte mu

vyřešit problém  s inventorizací. Přebývajícím předmětem  je konvička, protože

patří do salonu. Ochotně přijměte funkci kurýra a konvičku seberte. Vydejte se

k nádraží.  Konvičku použijte  na  zásobárnu  vody, hřebíkem  opravte drezínu.

Otevře se  vám široké okolí  městečka. Cestovat můžete  buď pomocí mapy,  nebo

přímo  s  použitím  drezíny  či  osla.  Je  čas  navštívit  naše  rudé přátele

(indiány). Jeďte drezínou do indiánské  vesnice na severu. Přivlastněte si nůž

zabodnutý v ohradě, pokecejte s  hlídkujícím rudochem před náčelníkovým stanem

a zavítejte  do  muzea  indiánských  relikvií  ve  stanu  vzadu.  Pokecejte se

strážným  a odnesete  si sirky  jako upomínkový  předmět z  mísy za podstavcem

s lebkou. Jděte  do lesa najít  bývalou palírnu whisky.  Ze stromu napravo  od

domku  odřízněte nožem  žvýkačku, ze  stromu nalevo  sundejte potrhaný  balón.

Uvnitř si promluvte s paličem Tomem  o složení pravého texaského bourbonu a od

vchodu vezměte rybářský prut. Venku nahoďte udičku do řeky, vylovíte vojenskou

trubku. Přesuňte se  do Fort Apache. V levé části  pevnosti najdete kuchyň. Do

trouby vložte dříví  a zažehněte oheň. Do konvice dejte  kávu a postavte ji na

plotnu. Uvařené kafe si zase vezměte. Otevřete skříň a vyndejte láhev tabasca.

Vraťte  se na  nádvoří a  vylezte  na  ochoz. Nad  místností vedle  kuchyně je

poklop.  Otevřte  jej  a  rybářským  prutem  vylovte  několik svazků dynamitu.

Promluvte  si s  korzujícím strážným  a  zatrubte  na trubku.  Až stáhne  dolů

americkou  vlajku,  seberte  ji.  Pak  ji  podejte  do  okýnka  koupajícímu se

generálovi.  Je to  okno hned   naproti nastoupenému  mužstvu. Počkejte  až se

generál oblékne  a opustí svůj  příbytek. Drze vlezte  dovnitř, seberte houbu,

francouzskou uniformu a pohněte se sudem. Houbu narvěte do elektrického zvonku

nad dveřmi vlevo.  Vyjděte ven. Zavítejte do Číňanovy  prádelny, vezměte misku

rýže  a dejte  Číňanovi vyprat  generálovu  uniformu  (vyjděte ven  a zase  se

vraťte,  uniforma bude  čistá). Prohledejte  uniformu, čímž  získáte klíček ke

dveřím v generálově pracovně. Když je půjdete otevřít, najdete sejf, s nímž si

sami  neporadíte. Zajeďte  ke klášteru.  Do spícího  mexikánce lijte  kafe tak

dlouho, až vám prozradí, kde  se schovává povstalecká armáda. Od francouzského

vojáka kupte  jemný tabák. Podruhé navštivte  indiánskou vesnici. Hlídkujícímu

apačovi  dejte žvýkačku  a on  vás pustí  do náčelnického  týpí. Vyjádřete své

přání zúčastnit se  obřadu s dýmkou míru a jakmile  na vás dojde řada, nasypte

rychle do dýmky  velejemný francouzský tabák. Až začne  slavnost, vraťte se do

náčelníkova stanu a z kruhu uprostřed  vyberte semínka ječmene. Pak zajděte do

stanu  medicinmana,  kde  najdete  lahvičku  s  magickým  mrakem (MAGIC CLOUD)

a svíčku. Odeberte  se na hřbitov.  Fanatickému papouchovi nabídněte  sušenky,

a pak ho rychle  chyťte. Ze stromu sejměte oběšencovo  lano. Smontujte krumpáč

a kopejte v  levém horním rohu  na místě, které  se hlásí jako  PLOT. Takových

míst je  tam víc, takže si  dávejte pozor. Až půdu  dostatek zkypříte, nasypte

tam semínka ječmene a použijte magický mrak. Skliďte vzrostlou pšenici a jděte

na nádraží.  Do sudu na  drezíně naberte vodu  ze zásobárny (USE  BARREL+WATER

TANK)  a přidejte  cukr a  ječmen. Nakonec  zavíčkujte barel  parkovací cedulí

a jeďte  se poradit  s odborníkem  do palírny.  Barel s  vypálenou whisky  pak

zapříčiní  konec  velkolepé  indiánské  slavnosti.  Do  prázdné  lahve naberte

z barelu  alkohol   a  seberte  zlatou  lebku.   Po  vyloženě  smolné  příhodě

s generálem  se vraťte  do města.   V kostele  posaďte papouška  na zpovědnici

a šamanovu  svíčku  vložte  do  svícnu  na  levé  stěně.  Zapalte  ji  a kněze

požádejte,  aby zavolal  otce Anselma  ke zpovědi.  Vnikněte do  pracovny otce

Anselma, se stolu seberte lístek a z bedny vyndejte pár revolverů. Přesuňte se

do banky. Převlékněte se do mnišské kutny a pohovořte si s mužem za přepážkou.

Dejte mu  Anselmův lísteček, a  když vám nebude  chtít zlatou lebku  z trezoru

vydat, pohrozte mu, že všem klientům banky řeknete o jejích špatných službách.

Pak se  převlékněte zpět a  jako Fenimor Fillmore  požádejte o zrušení  konta.

Jako  důvod uveďte  varování bratra  Anselma. Slibte  nešťastnému muži,  že se

pokusíte sejf otevřít. V podzemí použijte  na zámek trezoru dynamit a s pomocí

sirek pošlete pancíř  sejfu k čertu. Zbývá vyřešit  ještě několik drobností ve

městě. Svému oslovi zaparkovanému před  stájemi dejte schroupat mrkev a rychle

mu stáhněte  z hlavy sombrero.  Babka nalevo od  saloonu vám spraví  balónovou

plachtu. Před salonem si popovídejte s  Mimi stojící na balkóně. Při správných

odpovědích (A, C, E, B, D) vám  potvrdí, že padouch Dickson je vedle v pokoji.

Vejděte do  salonu a použijte magický  mrak. Až barman přendá  kbelík, sejděte

dolů  a můžete  si ho  vzít (kbelík,  ne barmana...  vy žádostivci!). Jděte ke

studni,  přivažte kbelík  na lano  a zatočte  klikou. Při  druhém zatočení  se

nešťastný pianista objeví na božím světle. Ještě jednou vhoďte kýbl do studny,

a když jej  vytáhnete, měli byste mít  v ruce zlatou lebku  z bankovního sejfu

s fonendoskopem (STEPHOSCOPE)  na dírách po uších.  Fonendoskop i lebku uložte

v inventáři zvlášť. Zbývá  vyšplhat na zvonici kostela a skočit  z ní na levou

část  balkónu saloonu.  Uvnitř pokoje  najdete v  šuplíku manuál. Ve vedlejším

pokoji  seberte z  pravé postele  polštářek a  rozřízněte ho  nožem. Naleznete

stodolarovou  bankovku.  V  pevnosti  Fort  Apache  vejděte do místnosti vedle

Číňanova krámku. Promluvte si s důstojníkem  o alkoholu a o whisce a nenápadně

mu  nabídněte láhev.  Vyjděte ven  a  vraťte  se. Až  se opije,  jděte žalovat

zakládajícím členkám  antialkoholické ligy do zadní  části pokoje. Prohlédněte

si všechna  vyznamenání na zdi.  Jedno z  nich  je STAR OF  FREE MEXICO, které

potřebuje Lardbelly. Seberte jej a prozkoumejte. Získáte vývrtku. Ještě chvíli

zůstaneme ve Fort Apache. Jděte do  kuchyně a otevřete tabasco vývrtkou. Znovu

zapalte oheň, do  pánve na plotně vložte rýži a  polijte ji tabascem. Jděte se

podívat do vězení,  kde sedí otec Anselmo a  apačský intelektuál Bull. žekněte

strážnému, že  vězni trpí podvýživou,  a když se  vám svěří, že  má také hlad,

pokuste se  mu nabídnout nějaký  pokrm. Pak podle  jeho instrukcí zazvoňte  na

triangl  nad  jídelnou.  Přineste  všechny  tři  kýžené  předměty  Lardbellymu

(sombrero, revolvery a STAR OF FREE MEXICO). Vlezte do skrýše revolucionářů ve

skále nad křovím.  Ze země zdvihněte falešná esa a  vraťte se ven. Lardberrymu

řekněte,  že  své  muže  najde  v  jeskyni.  Ta  pak na věži důkladně proberte

s Lardbellym  strategii  útoku  na   klášter  okupovaný  Francouzi.  Dejte  mu

balónovou  plachtu a  při cestě  zpět  ji  připevněte na  koš. Přesuňte  se do

salonu. žekněte šerifovi, že chcete hrát karty o peníze a přisedněte ke stolu.

Jak dlouho  budete hrát, záleží  na vás,  když  vás to bude  bavit, lze vyhrát

i docela dost  peněz. Každopádně nakonec  řekněte spoluhráčům, že  potřebujete

zkontrolovat svou  hotovost a použijte  falešná esa na  stodolarovou bankovku.

Následuje zahanbující  faux pas, v jehož  důsledku se ocitnete ve  vězení i se

zloduchem  Dicksonem. Ze  zídky zdvihněte  kámen a  srazte dobře mířenou ranou

šerifova zástupce. Vyndejte šipku z Dicksonovy  zadnice a použijte ji na ouško

ve  stropě.  Po  několika  hodinách  práce  se  ouško  uvolní  a s ním i cesta

z vězení. Jděte k nádražnímu domku.  Vyčkejte okamžiku, kdy fouká pořádně vítr

a přehoďte páky na  signálním semaforu. Telegrafista vyběhne a  cestou zpět mu

vichr  přirazí dveře  před nosem.  Překročte omdlelého  telegrafistu a vejděte

dovnitř.  Z  horní  police  vyndejte  kurs  Morseovy  abecedy v deseti lekcích

a nastudujte  ho.  Pak  použijte  telegraf  a  opusťte  budovu.  Nejvyšší  čas

osvobodit  vězně  a  získat  třetí  lebku.  Ve  Fort  Apache  odemkněte klíčem

s trojúhelníkovitým  ouškem   vězení,  promluvte  si  s   Bullem  a  dejte  mu

fonendoskop. Promluvte ke generálovi jako jeden z jeho mužů (TALK TO SOLDIERS)

a zajistěte  tak  odvedení  pozornosti  od  Bulla.  Až  apač pronikne dovnitř,

vejděte také do  generálovy kanceláře a sledujte vývoj  událostí. Z mapy kraje

nakonec zmizí pevnost Fort Apache. Proberete  se u vodopádu. Vylezte nahoru na

vodopád a  použijte smyčku lana  na skalní výčnělek  v proudu. Tajnou  jeskyní

projděte  dozadu,  abyste  zjistili,  že  jste  právě  objevili tajný vchod do

kláštera.  Vyrazte do  města. V  salonu narazíte  na generála  a otce Anselma.

Ukujte  s nimi  pikle, generálovi  dejte jeho  francouzskou uniformu a Anselma

pošlete  k vodopádu.  Všechno oznamte  generálu Lardbellymu  a útok na klášter

může začít. Proběhněte  střelbou přes nádvoří a pronikněte  hlavním vchodem do

obléhaného  kláštera. Vejděte  do prvních  dveří nalevo.  Vytočte kolo v patře

a uvolněte mříž. Slezte  dolů a z cely odneste vězeňskou  kouli. Pak se vraťte

do chodby a jděte stále vpravo a  dozadu až ke dveřím. Za nimi vysuňte všechny

šuplíky na skříni a vylezte po nich nahoru. Hadici připevněte na kohoutek sudu

s vysoce  vznětlivou kapalinou.  Prolezte oknem  ven. Hadici  natáhněte k oknu

vpravo  dole. Vlezte  do okna  a hoďte  hořící sirku  na hromadu  knih. Pak se

vraťte na nádvoří a za pomoci lana  vyšplhejte na dělo na ochozu. Otočte dělem

proti  klášteru a  vystřelte vězeňskou  kouli. Otočte  dělo nazpátek a stejným

způsobem  slezte  dolů.  Klášter  je  dobyt!!!  Obejděte  bazének a vejděte do

klášterní knihovny širokými dveřmi vpravo dole. Za sloupem leží na zemi zelená

kniha. Zvedněte  ji a prozkoumejte.  Najdete v ní  klíč ke dveřím  s pokladem.

Vyběhněte po  centrálním schodišti a odemkněte  dveře. Jakmile se vzpamatujete

z šoku, vydejte se do levé části  jeskyně. Pohněte znakem slunce, který se tak

promění  v   příznivější  měsíc.  Vpravo   sejměte  plátno  visící   na  stěně

a prohlédněte si kresbu pod ním. Jeskyni opusťte východem, který máte po pravé

ruce. KONEC....

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2016 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.