1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
A Day After - návod

Návod byl vytvořen týmem Gaxoft®, jehož členy jsou Mara Šťastný alias Sid (doctor_martenes14w), Miloš Bartoníček alias Shorny, Jan Dohnálek alias Cepin Küller, Jara Páleník alias Kuzmic a Zdeňa Dohnálek alias Bebe.



Hra A Day After je hrou na starší počítače, ale vyskytuje se na jednom z novějších Level CD jako fregame (hra zdarma). Tato hra není příliš dobrá a má docela krátký a vždy jasný spád a děj. Ovládáte prostě jednoho týpka s bílou hlavou, modrým břichem a červenýma rukama (jestli si to dobře pamatuji). Ovládání je docela nedomyšlené. Svého hrdinu ovládáte šipkami, ale háček je vtom, že když couváte, tak by jste měli mít přehozené šipky, jako u couvání v automobilu (např. GTA 1 je tomu dobrým příkladem). V této hře však při couvání přehozené šipky nejsou a tak se to asi ani za dobu hraní nenaučíte.


Přejděme tedy k samotnému návodu hry. Ten není ani tolik složitý (píšu ho z paměti, ale můžete věřit, že se nespletu). Začínáte na volném prostranství, ze kterého se vydejte nahoru. Můžete se cestou stavit i pro lékárnu, která je na levém konci mola. Po prostředku mola přejděte až nahoru k budce, ve které najdete klíč a další lékárnu (tyto lékárny se po určitém čase obnovují). S klíčem utíkejte kvelké budově, která se nachází úplně ve spodní a pravé části mapy. Vběhněte tam, postřílejte týpky a proběhněte místností s reaktorem (nebo co to je). Po schodech do další místnosti (směrem doprava). V této místnosti projděte až nakonec a tam seberte jakýsi čip, nebo co to je. S tímto čipem se vraťte. Po cestě se můžete stavit v kajutách (ty jsou vmístnosti sreaktorem - po stranách). Vyběhněte z budovy a vydejte se až k největší budově ve hře a tou je ta uprostřed mapy. Proběhněte místností směrem nahoru a do další místnosti. Zde aktivujte čip na červené tlačítko na stole a vraťte se do místnosti směrem dolů. Tímto čipem jste aktivovali tajné dveře, které nejsou vidět, ale vyskytují se v pravém horním rohu obrazovky (na pravé stěně). Projdete do jakési tajné laboratoře. Zde můžete pokračovat do dalších místností, ale to možná ani není zapotřebí, protože zde na vás pravděpodobně zaútočí hlavní nepřítel hry. Jakmile po něm jednou vystřelíte ([CTRL]), ukáže se vám vhorní části obrazovky stupnice, která označuje jeho život. Pokud ještě nevíte, tak ten hlavní hrdina je ten, který jediný nevypadá jako člověk. Je to jakási ozubená koule a střílí po vás (jediná) menší ozubené koule. Jakmile tuto příšerku zabijete, hra končí vaším úspěchem.


V této hře dokonce sbíráte zkušenosti, za které se vám zvyšuje level. Začínáte s 1. levelem a to je za 0 zkušeností. Zabíjením se postupně dostanete na level 2 (to je za 200 bodů), pak za 400 bodů na level 3, za 800 bodů na level 4, 1600 bodů = level 5, atd. ... Vždy dvojnásobek zkušeností (bodů) vám přidá jeden level. Na HUD (hlavní obrazovce) jsou tyto zkušenosti zaznamenány pod položkou EXPERIENCE.


Další vychytávka této hry je body za level. Vždy když dosáhnete dalšího levelu, otevře se vám okno rozdělení bodů :


STRENGHT        síla - udává počet ran, které musíte investovat do nepřítele aby padl.

ENDURANCE     výdrž - zvyšuje počet ran, které musí nepřítel investovat do toho, aby                                 zabil vás.

VITALITY          životnost - udává počet zdraví (např. 150/200, pak 150/400, atd.).

ULTIMATE        celkové vlastnosti - zde se ukrývá vaše rychlost, apod..

HEALING           hojení ran - udává počet lékáren, které budete potřebovat na vaše                                     uzdravení.


No, programátorovi to moc práce asi nedalo, ale stojí za to tuto hru dohrát. Aspoň se zasmějete :-).


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.