1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dink Smallwood
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Dink Smallwood - návod

Omlouváme se za chyby, které byly v tomto návodu ve verzi 23 a které vznikly přeformátovávávním textu. Díky upozornění a naprosto perfektně zpracovanému přehledu Martina Přindiše jsme je nyní mohli opravit. 


1) Stonebrook


Začínáš doma. Po  rozhovoru s matkou seber krmení  a jdi ven. Dej se  na sever

a hned  v následující  obrazovce najdeš  ohradu s  prasaty. (Pozn.  : na svých

cestách  všude  otevírej  sudy a truhlice -  úderem, většinou obsahují životy,

nebo peníze) Jdi do ohrady a nakrm  prasata. Objeví se Milder. Až se vykecáte,

tak  se vrať  domů a  promluv s  matkou. řekne  ti, aby  sis šel  promluvit se

sousedy.  Na severovýchodním  konci vesnice  najdeš Ethelin  domek. Uvnitř  se

dozvíš,  že Ethel  postrádá svoji  kachnu. Až  na ni  někde uprostřed  vesnice

narazíš, tak na ni promluv a pošli ji domů. Potom se vrať zase domů a matka tě

pošle  pro ořechy  stromu Alktree.  Jdi ven  z vesnice.  Na rozcestí pod lesem

potkáš čaroděje. Až zmizí, tak se dej doprava a potom dolů po břehu, až dojdeš

ke  stromu Alktree.  Boucháním na  kmen stromu  setřeseš ořechů,  kolik chceš,

posbírej je  a jdi domů.  Zjistíš, že tvůj  domek hoří. Po  krátké animaci jdi

k východu  z  vesnice.  Strážný  ti  řekne  o  dopisu.  Vrať se do svého domku

a přečti si dopis, který leží na stole.  Strážný mezitím odejde a ty můžeš jít

ven z vesnice.


Jsi  na rozcestí  pod lesem,  kde jsi  potkal čaroděje.  Když půjdeš  odtud na

sever, najdeš první  sejfovací stroj. Potom jdi z rozcestí  doleva a u vody se

dej na sever.  Podle vody dojdeš k lesnímu průseku,  který vede opět na sever.

Touto cestou dojdeš až k čarodějově  chýši. Jdi dovnitř a promluv s čarodějem.

Dá  ti první  bojový úkol  - zabít  bestii Bonka  ve skalách. Seber posilující

lektvar a  jdi ven. Jdi  dolů a na  prvním rozcestí doleva.  Najdeš truhlu, ve

které  jsou životy  navíc. Vrať  se  na  rozcestí pod  lesem a  odtud pokračuj

doleva, tak daleko, až dojdeš ke  skalám. Na jejich úpatí (1 obrazovku doprava

od řeky)  najdeš ležet velký balvan.  Strč do něj, balvan  se odsune a odkryje

vchod do jeskyně. Jdi dovnitř a za prvním rohem vpravo najdeš bestii. Zabij ji

a utíkej zpět do čarodějovy chýše se zprávou o splněném úkolu. Čaroděj je pryč

a na stole najdeš  200 zlaťáků a dopis. Při jeho  čtení se naučíš první kouzlo

- vrhání ohnivých koulí. Znovu jdi kolem vesnice doleva a nyní stále po cestě,

až dojdeš k mostu. Zaplať mýtné 100 zlaťáků  a můžeš přejít na druhý břeh - do

Terrisu.


2) Terris


Nejdříve  jdi do  města -  z rozcestí  na jih.  Hned první  dům vlevo je velmi

zajímavý. V prvních dveřích bydlí léčitel, Za mírný poplatek tě vyléčí na plný

počet  životů a  také si  tu můžeš  koupit lahvičky  s léčivými tinkturami. Za

rohem je  obchodník, který prodává  malé bomby a  především dlouhý meč  za 400

zlaťáků.  Jakmile nasbíráš  dost zlata,  přijď  si  ho hned  koupit, budeš  ho

potřebovat.  Za dalším  rohem jsou  dveře do  hospody. Vpravo  od léčitele  je

baráček, ve kterém bydlí podivný muž  (raději ho zatím moc nedráždi) s dívkou,

kterou jsi už potkal ve vesnici. V prvním patře tohoto domu je druhý sejfovací

stroj. Promluv  s lidmi v  hospodě, ale pozor  ! Rozhovor s  hostinským skončí

příchodem stráží,  které budeš muset přemoci.  Vlevo od hospody jsou  dva malé

domky. Jeden je zatím zamčený a ve druhém bydlí žena, která hledá svoji dcerku

Mary. Projdi se  po celém kraji a posbírej všechno,  co se posbírat dá. Sejfni

si hru  a vydej se jihozápadním  směrem od města -  najdeš vchod do opuštěného

dolu. Jdi  dovnitř. Cesta do další  obrazovky se ti otevře  vždy po pozabíjení

všech nestvůr. Zcela vpravo najdeš zajatého  muže. Promluv s ním. Osvobodíš ho

pomocí kouzla,  které získáš od poustevníka.  Vrať se do města  a hostinský ti

řekne, kde  poustevníka najdeš. Bydlí  právě v tom  zamčeném domku západně  od

hospody. Aby se s tebou poustevník vůbec začal bavit, musíš mít ovšem magickou

úroveň  nejméně  na  stupni  5.  Pokud  ji  nemáš,  vrať  se  do  dolu a bojuj

s nestvůrami tak  dlouho, až ji dosáhneš.  Pak se vrať k  poustevníkovu domku.

Zaklepej na dveře (mezerníkem) a poustevník  ti otevře a dá ti kouzlo Jedovatý

déšť.  Nyní můžeš  jít do  dolu a  osvobodit zajatého  muže. Objeví  se stráže

a následuje krátká animace,  při níž bude tvůj nový  přítel smrtelně raněn. Až

stráže zmizí, stihne ti ještě předat kouzelný svitek a zemře.


Nyní  jdi ven  z dolu  a rovnou   ke hradu  Goodheart. Můžeš  si promluvit  se

strážemi před hradem, ale dovnitř tebe stejně nepustí. Jdi doleva, obejdi hrad

dozadu a  na severozápad odtud  najdeš vstup do  lesa, který je  chráněn dvěma

ohni  po stranách  a mocným  kouzlem. Kouzlo  zlomíš přečtením  svitku a můžeš

vstoupit do lesa. Jdi  stále na sever, až se probojuješ ke  srubu. Nyní jdi na

východ a  opět na sever úzkou  cestičkou mezi stromy. Zavede  tě až na paseku,

kde  se odehrává  podivný obřad.  Čtyři dívky  sedí kolem  dračí zdechliny, po

chvíli přijde  podivný muž a  přivede pátou dívku  - ztracenou Mary.  Tu musíš

zachránit  a tak  promluvíš, abys  na sebe  upozornil. Čtyři  dívky se promění

v draky Bonkase,  které musíš zabít. Potom  se i muž promění  ve velkého draka

Slayera, který ti už dá víc práce.  Nejlépe je opatrně kroužit okolo a umlátit

ho  ohnivými koulemi.  Až ho  přemůžeš, vrátíš  se i  se zachráněnou dívkou do

města.


3) Kernsin


Jdi z Terrisu  po cestě na jih a  na západ do Kernsinu. Tato  cesta byla dříve

zatarasena  velkými  balvany,  které  po  splnění  úkolů  zmizely.  Za stromem

vyslechneš  rozhovor  strážců  a  na  rozcestí  před  Kernsinem  najdeš  další

sejfovací stroj. Jdi doleva do města a  na náměstí si promluv s dívkou. Zavede

tě ke knihkupectví,  uvnitř si promluvíš s jejím otcem  - starostou. řekneš mu

o spiknutí  goblinů  a  dozvíš  se,  že  budeš  potřebovat jednak nějaký důkaz

a jednak luk.  Musíš si sehnat  dost peněz  -  luk stojí 1000  zlaťáků a umění

lukostřelby  1500   zlaťáků.  Luk  koupíš  u   obchodníka  na  náměstí,  umění

lukostřelby se naučíš u poustevníka na  pobřeží. Jdi stále na západ, až dojdeš

k moři. Najdi osamělý smrk a znič ho ohnivou koulí. Smrk shoří a na jeho místě

se objeví  vchod do podzemí.  Tam najdeš poustevníka,  který tě naučí  střílet

z luku. Pak  se dojdi k  léčiteli doléčit  a  kup si tolik  lahviček s léčivou

tinkturou, kolik  můžeš a jdi  si hru sejfnout.  Nyní jdi z  města na jih,  až

dojdeš k táboru goblinů. Vezmi do ruky luk  a promluv se strážným u brány a on

tě pustí dovnitř. Zlikviduj dva gobliny za  bránou a jdi na východ a na sever.

Tady  posbírej  několik  lahviček,  které  zvýší  tvé  bojové schopnosti a jdi

doleva.  Zde už  na tebe  čekají čtyři  goblini a  až je  přemůžeš, objeví  se

náčelník  goblinů  se  dvěma  hlavami.  Nad  ním  nezvítězíš kouzly, ale pouze

obratným uhýbáním a rychlým používáním luku.  Po krátké animaci se octneš mezi

strážemi, které musíš také zlikvidovat a potom už jdi rychle do města. Promluv

s dívkou  na náměstí  a jdi  do knihkupectví,  kde předáš  starostovi nalezený

důkaz  a  promluvíš  si se  starým  knihkupcem,  který ti  řekne, že  most byl

opraven a cesta do Windemere je volná.


4) Windemere


Jdi  na  východ  do  Terrisu  a  odtud  po  opraveném  mostě na jihovýchodě do

Windemere.  Promluv se  všemi lidmi.  Bojuj  s  nestvůrami a  našetři si  2000

zlaťáků na  zubatý meč Clawsword.  Budeš ho potřebovat.  Až ho budeš  mít, jdi

ještě  jednou  do  obchodu  a  kup  si  bombu.  Nyní  jdi ke "kachnímu oltáři"

- západně od obchodu.  Je kolem dokola obehnán plotem  a velkými kameny, takže

se  nedá k  němu jít.  Na severní  straně najdi  kámen s  černou skvrnou - asi

prasklinou.  Na něj  použij svoji  bombu, kámen  vybuchne a  cesta k oltáři je

volná. Posbírej věci v truhlicích a pozabíjej všechny kachny. Následuje krátká

animovaná sekvence - lidé mají dost jídla a ty jsi hrdina.


Jdi do starostova domu - západně od kachního oltáře - ze kterého vede podzemní

cesta na  ostrov. V prvním domě  se dozvíš o zmizelé  dívce. Po krátké animaci

musíš zabít dva  draky (použij Clawsword). V obchodě  se objeví chlapík, který

ti nabídne ke koupi vrhací sekeru. Bude  se ti hodit při bojích s potvorami ve

Windemere,  abys získal  dostatek peněz  a zkušeností  před odchodem  do další

úrovně.


Tajné místo :


Zde, ve Windemere, je jedno tajné místo. Jdi na jihovýchodní rozeklané pobřeží

a najdi místo,  kde se dá  přejít z pevniny  na vodu a  pokračovat v chůzi  po

vodní hladině. Jdi  na jihovýchod, až narazíš na  písečné pobřeží. Pokračuj na

východ až k dřevěnému můstku. Tady někde je místečko, kde můžeš vystoupit opět

na pevninu.  Bydlí tady chlápek, který  vyrábí plamený luk Flame  Bow za 25000

zlaťáků. Je to hodně peněz, ale šetři a  kup si ho, dobře ti poslouží v závěru

hry. Chlápek  tě bude taky  dlouho odmítat a  říkat, že luk  ještě není hotový

a že máš přijít později, ale buď vytrvalý a jistě luk získáš. Odtud se dá také

jít  až do  úplně severovýchodního  cípu mapy  a tam  najdeš mnoho nehlídaných

pokladů a lahviček.


Z Windemere  pokračuj do  královského hradu  Goodheart. Nyní  už budeš moci po

rozhovoru se strážemi vstoupit dovnitř.  Požádej krále, abys mohl pomoci najít

Milder a  král ti dá  svolení a otevře  cestu na sever.  Jdi z hradu  ven a na

sever, až dojdeš ke skalám. Pokračuj na východ a najdeš jeskyni hlídanou dvěma

strážnými. Vlez do jeskyně a dostaneš se do dalšího kraje.


5) The Edge of the World (Okraj Světa)


Nejprve jdi  na východ, kde  ti obchodnice prodá  světelný meč Light  Sword za

4000 zlaťáků a  luk Massive Bow za 5000  zlaťáků (pokud máš Flame Bow,  tak ho

nepotřebuješ).  Hned vedle  je kostel,  ve  kterém  je kašna  s léčivou  vodou

a kousek dál na  jih je sejfovací stroj. Nyní prozkoumej  celý kraj a posbírej

všechny lahvičky a poklady - je  jich  tu hodně ! Nezapomeň navštívit chlapíka

západně od města  (dostaneš se k němu po schodech,  které vedou dolů pod zem),

který  ti prodá  ohnivé kouzlo  za 1500  zlaťáků. Pokud  jsi už prošel všechna

zákoutí  a máš  úroveň nejméně  12,  můžeš  se odvážit  do poslední  části hry

- Darklands. Ještě předtím se ale vrať do  Terrisu a u léčitele si nakup tolik

lahviček, kolik uneseš. Potom si v  Darklands sejfni hru u sejfovadla jižně od

města,  jdi ještě  kousek na  jih a  na východ  a jsi  u stroje,  jehož pomocí

vstoupíš do  Darklands. Přistup až ke  stroji a stiskni mezerník.  Vyber volbu

a stiskni červený knoflík (red button) a jsi v poslední části hry.


Tajné místo :


I v  této části  hry je  jedno tajné  místo. Po  hraně útesu  jdi na  západ až

k lesu.  Na tomto  místě je  u lesa  vidět jeskyně,  ve které  jsou dva  velké

kameny. Nevstupuj  do ní, ale jdi  doleva, mezi stromy. Tudy  projdeš do další

obrazovky. Potom postupuj na sever a dírou v zemi prolezeš až k ledovému hradu

(Ice Castle). Uvnitř  si můžeš promluvit s čarodějem a  také tam najdeš nějaké

lahvičky a poklady.


6) The Darklands


Nejtěžší část hry, protože závěrečná. Nesnaž  se s nikým mluvit, i když vypadá

přátelsky. Používej ohnivý meč a ohnivé kouzlo a probij se k sejfovadlu, které

je na východ a na jih od vstupu  do Darklands. Snaž se, aby ti zbylo co nejvíc

životů  a lahviček.  Tady si  určitě sejfni  hru !  Na jih  odtud je  vstup do

Sethova doupěte. Zde už jsou kouzla  neúčinná. Setha můžeš přemoci pouze lukem

- a nejlepší je Flame Bow. Po několika pokusech si s ním jistě poradíš a můžeš

se pustit do druhé části hry - Mystery Island.



MYSTERY  ISLAND


Tuto  krátkou, ale  pěknou epizodku  spustíš souborem  DinkFro.exe a  následně

stisknutím  tlačítka  "Play".  Předtím  ovšem  doporučuji  soubor  s  poslední

uloženou pozicí z Dinka Smallwooda nakopírovat do adresáře ISLAND. Je to jeden

ze souborů savexx.dat. Potom ve hře načti pozici, klávesou M se přepni do mapy

a zpět a dostaneš se rovnou na loď a  to se všemi kouzly a zbraněmi, které jsi

nasbíral v první části hry. V  této epizodě totiž nikde nenajdeš jedinou zbraň

a jediné kouzlo. Jinak začínáš rozmluvou s  králem. Na jeho otázku odpověz "Be

civil" a  dostaneš loď s  posádkou, která tě  má dopravit přes  moře na ostrov

terorizovaný  podivnými roboty.  Na moři  se musíš  střídavě potýkat  se třemi

úkoly.  Po každém  úspěšně splněném   úkolu doporučuju  sejfnout hru,  což lze

udělat  u kapitána.  Jedním z  úkolů  je  proplout hejnem  žraloků, dalším  je

návštěva Jeskyně  hrůzy, kde musíš  uhodnout, co se  skrývá v temnotě,  jestli

kachna, dívka,  nebo monstrum. Tady záleží  čistě na štěstí. Třetím  úkolem je

déšť  hvězdic -  tady musí  Dink rychle  obíhat palubu  a likvidovat  hvězdice

mezerníkem. Nakonec  tvoje loď ztroskotá  v bouři a  ty se ocitneš  na pobřeží

ostrova. Nejprve  jdi na sever  do města. Před  bránou si sejfni  hru a jdi do

prvního patrového domku vlevo. Ve sklepě  najdeš dívku Cass, která ti dá první

úkol - zničit  všechny kamery ve městě. Je  to úkol na čas, takže  sebou musíš

hodit. Navíc poslední čtyři kamery se  nenacházejí ve městě, ale o 3 obrazovky

dále na  západ, okolo dýňového  políčka. Až to  zvládneš, zajdi opět  za Cass,

řekni jí o splnění úkolu a ona si s tebou dá rande ve svojí zahrádce. Jdi opět

k dýňovému políčku,  ještě jednou na  západ a potom  přímo na jih  a dojdeš ke

Cass. Promluv  s ní a až  odejde, budeš mít dost  času prozkoumat celý ostrov.

Nejprve jdi rovnou na sever až ke  skalám a seber hlavu zeleného robota, který

se  rozbil pádem  z útesu.  Potom jdi  3x na  východ (mineš  jedno sejfovadlo)

a prohlédni si dva  červené roboty, kteří hlídají cestu  na sever. Vyber první

volbu  "Snake away"  a opatrně  se vyplížíš  z obrazovky  ven, abys  nevzbudil

jejich pozornost. Nyní máš čas projít  celý ostrov a posbírat všechny lahvičky

apod. Potom  se opět vrať do  Cassiny zahrádky a řekni  Cass o svých objevech.

Půjdete spolu  ke dveřím ve  skále na východě  a Cass ti  řekne, co máš  dělat

s robotovou hlavou.  Nejprve ji použij  na modrou kouli  vlevo. Potom postupně

klikej na  koule mezerníkem v  tomto pořadí :  modrá, červená, modrá,  zelená,

červená, zelená. Dveře ve skále se otevřou a můžete jít dovnitř. Ještě předtím

si ale nezapomeň sejfnout hru (sejfovadlo  je západně od dveří) a připravit si

ohnivé  kouzlo a  sekyru (pokud  je máš).  Vejdi do  dveří. Jdi  stále doprava

a cestou sejmi čtyři červené roboty. Spolu s Cass dojdete až do místnosti, kde

je starý známý čaroděj z prvního dílu hry. Promluv si s ním, ale potom se něco

zvrtne  a červený  robot čarodějě  zabije. Znič  robota jedinou ohnivou koulí.

Zpoza rohu  potom vyjde robotí  boss téhle epizodky.  Toho můžeš dostat  pouze

ohnivým lukem  Flame Bow. Takže  rychle přezbrojit a  zlikvidovat. No -  a tím

vlastně epizoda  končí. Robotí doupě  se samo zničí  autodestrukčním programem

a ty a Cass uniknete létající lodí.


KONEC

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.