1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Ecstatica 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Ecstatica 2 - návod

A. Tipy :


Občas  prozkoumávejte a  prohledávejte i  místa, která  nejsou v  tomto návodu

popsána pro obrovskou rozlehlost hry.


Ke zdárnému dokončení hry musíte najít všech osm magických talismanů a spoustu

jiných věcí roztroušených  po celém světě a nakonec  porazit hlavního zloducha

Arcimága.


Jakmile nasbíráte  poklady v celkové  hodnotě 30.000 můžete  vždy po stisknutí

klávesy [F12] získat zpět vaši veškerou životní energii.


B. Návod :


1) Do vězeňské věže


Hned na začátku  hry, poté co jsi osvobozen  z okovů, pobij dva orky  a jdi do

kovárny (Craftsmans Guild). Poté, co sejdeš na náměstíčko, je kovárna v pravém

dolním rohu, těsně  před východem na náměstí s obludou  v kašně. Vstup dovnitř

a pobij dva  pavouky a zmutovaného kováře  s obrovským kladivem. Od  vchodu do

kovárny jdi doleva až ke stolu s mečem. Jakmile to bude možné, seber ho, s ním

jsou souboje  mnohem snazší. Vyjdi  ven a  jdi  na náměstí s  obludou v kašně.

Projdi kolem ní  a pokračuj dál do protější ulice.  Na domě vpravo tady začíná

schodiště. Jdi po něm nahoru a potom doprava. Jsi v malé místnosti. V rohu, ze

kterého jsi přišel,  je vidět úzká chodba, ve  které se kývá sekera. Za  ní je

ještě druhá  past - tryskající pára.  Počkej si na vhodný  okamžik (až se bude

sekera vracet  zpět do chodby) a  proběhni chodbičkou. S trochou  štěstí se ti

povede proběhnout  bez úhony i  párou. Vylom  dveře  hned za párou  a vstup do

místnosti.  Uvidíš troje  schody. Jdi   doprava, po  těch, které  vedou točitě

vzhůru.  Prozkoumej malou  odbočku vpravo,  nalezneš tam  něco peněz.  Jdi dál

nahoru. Uprostřed další  místnosti jsou další schody, které  vedou dál nahoru.

Vyběhni po  nich a jsi  v místnosti se  zamčenými dveřmi. Klíč  visí vpravo na

zdi,  ale  musíš  se  k  němu  přiblížit  bokem,  podle  zdi,  jinak tě zabije

nastražená past.  Švihni po klíči  a pak  ho  seber se země.  Odemkni si dveře

a jdi dál. Jsi na ochozu. Vpravo vedou  dál schody na sousední věž, kde uvidíš

teleportační plošinku  mezi dvěma sochami, která  ovšem zatím nefunguje. Jděte

dál  po několika  schodech dolů  a  dojdete  k bráně  k vězeňské  věži (Prison

Tower). Běž dál až k mříži, kde najdeš  brnění. Obleč si ho a jdi zpět. Projdi

bránou k vězeňské věži a jdi po schodech vlevo nahoru. Jdi pořád nahoru, první

dveře mineš  zatím bez povšimnutí,  druhé vylom a  ji dovnitř. Zabij  příšerku

a seber klíč  se země. Vrať se  k prvním dveřím a  odemkni je. V této  cele je

uvězněná kněžka. Za osvobození ti dá  pár užitečných informací a v budoucnu ti

bude pomáhat.  Nyní vyběhni po  schodech až na  úplný vrcholek věže.  Opatrně,

pády z  výšky bývají smrtelné.  Nahoře najdeš kouzelnou  hůl a můžeš  jít zase

zpátky dolů. Zde se otevřela dříve  zavřená mříž a vězněná příšera tě napadne.

Až ji zabiješ,  nezapomeň prozkoumat její celu a potom  aktivuj dva spínače po

stranách brány (gargoilí hlavy). Jdi k místu, kde jsi našel brnění. Mříž už je

nyní  otevřená. Když  půjdeš po  schodech dolů  a doleva  do rohu najdeš další

spínač,  který otevře  druhou mříž.  Za mříží  najdeš místnost s vybuchujícími

koulemi a v ní  můžeš sebrat kouzelnou hůl s blesky -  dobrá zbraň, ale rychle

se vybíjí.


2) Pro stříbrný meč


Nyní jdi od mříží doleva a stále  kolem zdi až do zdánlivě neprůchodného rohu.

Pokud půjdeš  ještě dál, ocitneš se  na dalším ochozu. Když  se ale místo toho

otočíš doleva  a uděláš krok,  vstoupíš do dveří,  které předtím vůbec  nebyly

vidět. Za  rohem vpravo najdeš modrý  spínač. Aktivuj ho a  o kousek dál najdi

modrou páku.  Pozor na spousty  nepřátel, kteří se  zde objevují. Stiskni  ji,

čímž se o  kousek dále vlevo otevřou mříže, za  nimiž najdeš modrý klíč. Seber

ho a  jdi si odemknout  dveře s modrým  zámkem, které jsi  cestou sem minul po

pravé ruce. Jdi dovnitř. Najdi spínač  (jeden ze dvou), který se dá aktivovat.

Udělej to  a vrať se  do místnosti se  třemi pákami a  přehoď zelenou páku.Tím

otevřeš  další mříže  (umístěné kousek  od chodby,  kde se  většinou nacházejí

kamenní  golemové), za  kterými nalezneš  truhlu. Otevři  ji a  získáš fialový

klíč,  kterým odemkneš  stejnou barvou  označené dveře  hned u  vstupu do této

části budovy. V místnosti za dveřmi aktivuj spínač na protější stěně a vrať se

zpět  k pákám.  Aktivuj tu  poslední, tedy  červenou, a  vydej se do místnosti

původně  zamčené  na  modrý  klíč.  Zde  aktivuj  druhý  spínač (který předtím

nefungoval),  čímž otevřeš  dvoje mříže.  Jdi k  těm, kde  na zemi leží nějaké

poklady a hlavně stříbrný meč, který seber.


3) První část talismanu, věštecká koule


Opusť  tuto lokaci  a vydej  se  po  ochozech nazpět.  Cestu si  můžeš zkrátit

teleportem  z jedné  věže. Každopádně  se  ale  musíš dojít  až na  nádvoří se

studnou,  ve  které  se  rozvaluje  tlustá  příšera,  a švihnout do obrovských

dveří,  které  vedou  do  hlavních  místností  hradu.  Otevřou  se, a ty můžeš

vstoupit dále.  Zde prohledej celé  přízemí, kde se  dá nalézt pár  zajímavých

věciček.  Hlavně poklady,  lektvary, ale  také několik  zbraní, které si můžeš

vzít  (mimo  jiné  velmi  výhodný  tříhvězdičkový  palcát).  Poté  se vydej po

kamenných schodech  vedoucích vzhůru, kde  tě napadne jeden  ze dvou stínových

bojovníků. Zabij ho (dávejte si hlavně pozor na jeho magické útoky, snaž se mu

dostat na tělo, protože pak je téměř bezmocný) a vrať se po schodech dolů. Zde

se  zjeví i  druhý stínový  bojovník. Toho  taky zabij  a seber první fragment

talismanu, který  z něho vypadne.  Pak vyběhni po  schodech nahoru a  vydej se

přímo rovně (pokud jsi šel pravými schody vzhledem ke vstupu do budovy), a pak

zahni  vlevo. Zde  musíš zneškodnit  hlídajícího člověka  a projdít  místností

směrem  nahoru, čímž  se ocitneš  v trůnním  sídle temného  kouzelníka. Jedním

švihem  ho zneškodníš  (saláta), a  pak odrazíš  útoky jeho  lidských poskoků.

Jakmile  se ti  to podaří,  vrať se  zpět do  předešlé místnosti,  kde v  rohu

uvidíš aktivovanou  věšteckou kouli. Dojdi  až k ní  a "zapni" ji  mezerníkem.

Vyslechni  si  pár  rad  ohledně  tvého  dalšího  poslání  od víly, kterou jsi

zachránil (poradí ti, že další část  talismanu by měla být katakombách), a pak

opusť tuto budovu stejno u cestou, kterou jsi přišel.


4) Podzemí


Jakmile vyjdeš ven, tak se vydej vlevo, a jdi stále, dokud to půjde. Kousek od

strážní věže (Guard  Tower) uvidíš malou budovu. Vstup do  ní a zjistíš, že se

jedná o stáje. Najdi koně a vydej  se chodbou vlevo nahoře od něho. Zde najdeš

žebřík  vedoucí dolů  do sklepení.  Sestup po  něm. Hned  dole v  místnosti si

můžeš vzít docela dobrou čtyřhvězdičkovou  kouzelnou hůl (ale pamatuj si tohle

místo a po  vyčerpání její magie si nezapomeň vzít  zpět tvůj palcát !). Potom

aktivuj spínač u mříží, čímž je  otevřeš. Projdi jimi do následující místnosti

a zahni doprava.  Ocitneš se na  schodišti. Jdi po  schodech dolů a  prohledej

celé  tohle  podzemí.  Můžeš  tady   najít  magický  čtyřhvězdičkový  meč  (po

vyčerpání jeho magie pouze dvouhvězdičkový). Cestou si dávej pozor na obrovské

chlapíky, kteří  se zde potulují.  Hledej, dokud nenarazíš  na jednoho "lehce"

opilého  příšeráka  (zahraje  trochu  jiná  melodie,  čili  ho  určitě nemůžeš

minout). Ze země u něj si vezmi tmavě fialovou 1áhev (prostřední ze tří) a jdi

z podzemí  ven cestou,  kterou jsi  přišel. Nahoře  na nádvoří  se opět  vydej

směrem  ke studni  s příšerou.  U studny  se s  lahví v  ruce snaž  narážet na

příšeru (ze spodní části studny, tedy opačně od vstupu do hlavních místností).

Zkoušej to tak  dlouho, dokud si příšera láhev od  tebe nevezme a nevyklopí do

sebe  její obsah.  Pak zmizí,  a tím  se ti  otevře vstup  do studny. Jdi dolů

a najdeš tam tři  pákové spínače. Aktivuj je (všechny  tři!). Otevřou se velké

dveře naproti.  Projdi jimi, pobij  kostlivce a na  konci za mřížemi  si můžeš

vzít pár pokladů a pětihvězdičkovou magickou hůl (dost rychle se vyčerpá). Pak

se vrať zpět nahoru ze studny ven.


5) Katakomby, druhá část talismanu


Nyní se vydej dolů a uvidíš venku stát koně. Projdi dveřmi nalevo vedoucími do

Craftmans  Guildu  a  vydej  se  po  točitých  schodech  nahoru.  Zde důkladně

prohledej celé  patro a v jedné  z místností najdeš žebřík  (v rohu). Vylez po

něm a  dostaneš se tak  do druhého patra  budovy. Tohle podlaží  rovněž trochu

prohledej, ale neopouštěj  budovu směrem na ochoz. Najdi  další žebřík a vylez

po něm. Ocitneš se na střeše budovy. Zde si povšimni kamenného vstupu na ochoz

jedné z  věží. Neváhej a  vydej se  tam.  Uprostřed věže je  komín, do kterého

skoč (pokud jsi  postupoval správně podle tohoto návodu,  měl by být vyhaslý).

Komín tě teleportuje  do katakomb. V této rozsáhlé  lokaci najdi dvě blikající

lebky (musíš se vydat po schodech  dolů). Vzhledem k tomu, že tvoje postavička

unese vždy maximálně jednu, běž s ní ven z pohřebního bludiště, a pak vyjdi po

schodech nahoru. Zde se dojdi k  prázdným podstavcům (po obou stranách velkých

dveří), měl bys  ji automaticky na jeden z nich  položit. Poté si úplně stejný

proces zopakujte znovu  s druhou lebkou. Pak se opět  vrať do katakomb a najdi

schody vedoucí do ještě nižšího  patra (vydáš-li se levými počátečními schody,

ušetříš si  kousek cesty). Ocitneš  se v poměrně  rozsáhlé podzemní místnosti.

Zde se pohybuj po okrajích propasti, dokud se neobjeví malé světélkující body.

Překonej strach  z možného pádu  a udělej  po  nich krok do  "prázdna", tím se

vytvořil magický klikatící  se most. Po něm postupuj  velice opatrně a pomalu.

Dostaneš se do druhé části místnosti. Vydáš-li se napravo podél vodního srázu,

najdeš magický meč, který si můžeš vzít. Pak se vrať zpět a projdi chodbou pod

lebkou visící na stěně. Zde najdeš  druhou blikající lebku. S tímto úlovkem se

vrať  celým bludištěm  zpět a  vydej se  po schodech  nahoru. Umísti  lebku na

poslední  volný  podstavec,  otevřou  se  ti  obrovské  dveře.  Vstup dovnitř,

a ocitneš se  v zašlém trůním  sále. Nebezpečně vyhlížejícímu  kostlivci seber

jeho prsten. Potom vezmi druhou část amuletu a malý zlatý křížek z vitríny (je

potřeba k otevření  mř íží vedoucích na hřbitov). Opusť  tuto místnost a vydej

se k místu, kam jste byli  z věže teleportováni. Zde aktivuj svítící věšteckou

kouli  a  vyslechni   si  od  víly  Amálky  několik   rad  k  dalšímu  postupu

v dobrodružství.  Jakmile  dopovídá,  prosekej  se  červeně označenými dveřmi.

Projdi chodbou a na jejím konci  opět vyraž červeně označené dveře. Ocitneš se

na již známém místě dole ve studni. Po žebříku vylez ven.


6) Ven z hradu a pro stříbrnou zbroj


Na  nádvoří se  vydej směrem  doprava, kde  si všimni  velikých mříží.  Jdi po

točitých schodech u mříží nahoru. V téhle  věži už jsi jednou byl. Vydej se po

schodech dolů, kde  je chodba blokována červenými dveřmi,  které předtím nešly

otevřít. Nyní je  bez problémů prolomíš a vejdeš do  místnosti s duchem. Zabij

ho a  seber na zemi  ležící boty. Pak  se vydej jedinou  odsud vedoucí chodbou

a proskákej  pichlavou  pastí.  V  následující  místnosti  se  moc  nezastavuj

a přeběhni přes  žlutý sliz na  zemi do další.  Zde vykuchej chlapíka  a seber

výbornou čtyřhvězdičkovou  sekeru, která vám v  budoucnu přijde rozhodně vhod.

Nyní  se vrať  zpět na  nádvoří se  studnou. Zde  si všimni blikajícího slizu,

nacházejícího se dolním směrem od studny. Jdi blíže k němu. Nyní je potřeba se

nějakým způsobem  dostat za sliz,  abys potom mohl  aktivovat hlavu, která  ti

otevře  mříže. Pokud  máš boty,  není to  problém. Jinak  existuje ještě jedno

řešení.  Postav se  směrem do  místnosti tak,  abys stál  čelem k  v pozadí se

rýsujícímu  spínači,  a  použij  kouzlo  magic  fire bomb (levý ALT+CTRL+šipka

vlevo). Tím se dá na dálku aktivovat  spínač, který ti otevře ony mříže vlevo.

Projdi  jimi  a  octneš  se  na  vstupním  nádvoří  hradu, kde musíš aktivovat

spínač, aby  byl spuštěn dolů  řetězový most.  Udělej  to a vydej  se po mostu

pryč z hradu. Ocitneš se na staré  příjezdové cestě. Jdi levým směrem a projdi

džunglí až  na hřbitov (pokud  nebudeš moci najít  cestu, nahlédni do  mapy ke

hře přiložené). Zde použitím malého  křížku od kostlivce otevřeš vstupní bránu

a vychutnáš si  romantickou hřbitovní atmosféru.  Pravděpodobně se zde  setkáš

s tvory  vzdáleně   připomínajícími  vlkodlaka,  které   bez  stříbrné  zbraně

nepřemůžeš a tak se jim raději  vyhýbej. Pokud si chceš pořídit trvalou zbroj,

tak se vydejte až do úplně zadní,  zapadlé části hřbitova, kde uvidíš vstup do

podzemního mauzolea. V něm si  projdi bludiště poskládané ze spousty místnosti

a najdi  zmíněnou zbroj.  Pozor -  jakmile se  k ní  přiblížíš, budeš  napaden

vyšinutým mnichem, ale není problém, se ho zbavit a zbroj za to určitě stojí


7) Třetí část talismanu


Nyní se  vydejte do kostela. Uvnitř  švihni do poslední svíčky  nalevo (jediná

nesvítí), čímž otevřeš tajný vstup do  podzemní části kostela. Jdi po schodech

dolů. Zde postupuj stále  dál, dokud to bude možné a na  konci chodby vylez po

žebříku  nahoru.   Ocitneš  se  v  zahradě,   zde  aktivuj  krystalovou  kouli

a vyslechni si další Amálčiny pokyny.  Poté se vydej podrobněji zkoumat okolní

prales.  Prohledávej  ho  tak  dlouho,  než  se  vám  podaří  najít mýtinku se

Stone-henge  (na  mapě  lokace  označena  jako  Big  Clearing).  Jakmile na ni

vstoupíš, vyhrne se na tebe docela početná tlupa rozdivočelých amazonek, které

musíš pobít.  Pak se vydej  průchodem v levé  horní části mýtinky.  Ocitneš se

v prostorné  jeskyni,  obydlené  pouze  jedinou  bytostí  - čarodějnicí. Ta je

pěkně tuhá, takže ti dá určitě dost  práce, než ji zmůžeš. Jakmile bude po ní,

vypadne z ní kouzelný prsten, který si vezmi. Odejdi z jeskyně a na mýtince se

vydej do pravé  horní části, kde leží další, tedy  třetí část talismanu. Seber

ji a vrať  se zpátky do jesky ně,  kde projdeš do místnosti v  které jsi ještě

nebyl. Vstup do teleportu na zemi a  budeš přenesen zpátky na hřbitov. Vrať se

zpět do hradu  (můžeš také znovu vstoupit do teleportu,  který tě tam přenese,

což ti ušetří dlouhou cestu).


8) Meč, zbroj a hvězdice


Nyní konečně budeš  umět otvírat všechny červeně, ale  i modře označené dveře.

Pokud si chceš  pořídit opravdu dobrou zbraň, asi nejlepší  v celé hře, tak se

vydej  do věže,  kde je  past s  houpající se  sekerou, která  blokuje chodbu.

Projdi  touto pastí  a vydej  se  po  točitých schodech  až úplně  nahoru. Zde

narazíš na modře označené dveře vedoucí do  místnosti s poklady. Vyraž je a za

nimi  najdeš pětihvězdičkový  diamantový meč.  Vrať se  zpět k  sekerové pasti

a jdi rovně (nikoliv dveřmi). Ocitneš se  na ochozu se třemi průchody. Jdi tím

posledním a projdi chodbou do  místnosti plné výbušných lahví. Touto místností

také  projdi a  ocitneš se  na dalším  ochozu. Vydej  se po  točitých schodech

nahoru do věže a cestou dávej pozor  na další, na zemi poskládané bomby. Vylom

modré dveře  a vstup do velké  místnosti. Vydej se chodbou  napravo od modrých

dveří. Dostaneš se  do poměrně rozsáhlé místnosti plné příšer.  Pobij je a pak

pokračuj v  postupu směrem nahoru po  schodech. Dojdeš tak do  dalšího podlaží

věže,  kde se  nezdržuj a  pokračuj v  teď již  téměř horolezeckém  výstupu po

dalších schodech.  V následující místnosti  rovněž neztrácej čas,  stejně jako

v té další, zkrátka - pořád postupuj  po schodech nahoru. V jedné místnosti si

všimni  hvězdice, kryté  podivnými kroužícími  objekty. Abys  ji získal, budeš

muset nejprve porazit zlého čaroděje číhajícího v nejvyšším patře věže. Projdi

dveřmi v levé horní části této  místnosti a vstup do teleportu. Budeš přenesen

k temnému čaroději na  vrcholek věže. Dá dost práce,  doporučuji použít kouzla

jako  např. fireball  . Jakmile  ho zneškodníš,  seber na  zemi ležící trvalou

zbroj - asi nejlepší v celé hře -  a projdi portálem zpět. Ted' se vrať zpátky

k hvězdici, která bude  nyní volně přístupná. Seber ji a  sestup o jedno patro

níž.  Zde  projdi  vstupem,  který  je  v  pravé  části  obrazovky  a je lehko

přehlédnutelný, a probourej  se modrými dveřmi. Ocitneš se  v malé místnůstce,

kde nalezneš  další část talismanu. Seber  ji a získáš konečně  pořádnou sílu,

aby ses mohl  vypořádat s mocnostmi dole ve vesnici.  Sestup o další dvě patra

níže a projdi  vchodem, nad kterým visí velká lebka.  Nyní se nacházíš opět na

jednom z ochozů.  Oběhni věž a sestup po schodech  do její další části. Uvidíš

krystalovou  kouli,  kterou  aktivuj.  Po  dalších  Amálčiných radách vstup do

připraveného teleportu.


9) Vyčištění vesnice


Ocitneš se  v zahradě, kde  jsi už jednou  byl. Jdi směrem  dolů, a pak  odboč

doprava,  kde  se  normálně,  jen  tak  na  zemi,  povaluje další, čtvrtá část

talismanu, která už nyní není nikým hlídaná (předtím byla blokovaná rostlinou,

která se nedala  zabít). Seber ji a vydej se  nejbližší cestou do vesnice. Zde

se  vypořádej s  dotěrnými příšerami  a  opět  si dávej  pozor na  lykantropy,

zranitelné pouze stříbrnou zbraní. Dojdi až ke studni na "náměstí" a všimni si

domečku naproti,  toho s nekrytou  verandou . Dostaň  s e do  něho a vystup po

schodech nahoru. Zde se rozběhni a skoč (levý shift) dolů do studny. Zde se po

vylomení dveří ocitneš v malé místnosti s podivným talismanem. Seber ho, a tím

se  vám podaří  očistit vesnici  od zlého  prokletí. Vylez  po žebříku  zpátky

nahoru. Tam spatříš krásně upravenou  vesničku s žijícími obyvateli, kteří vás

budou oslavovat. Ovšem to ještě zdaleka není konec.


10) Šestá část talismanu


Nyní se  vydej do malého  kostelíka (u studny)  a zde opět  použij krystalovou

kouli. Opět se zjeví Amálka a dá ti hromadu užitečných rad a informací. Teď je

podle  ní na  čase se  podívat  na  zoubek zlému  nekromancerovi, který  hlídá

šestou část talismanu. Opusť vesnici jejím hlavním vchodem a vydej se doprava.

Zde vystoupíš po točitých kamenných schodech  nahoru a pokračuj v cestě, dokud

se  nedostaneš  ke  dvojici  zarostlých  domků  (na  mapě  se  jedná  o lokaci

označenou jako Hunter' s Lodge). Vejdi  do domku vpravo (z tvého pohledu), kde

si všimni vycpaného  medvěda visícího na stěně. Švihni do  něho mečem, čímž se

ti podaří uhasit oheň v druhé budově.  Vyjdi ven a vstup do druhého domku. Zde

se  dojdi k  vyhaslému ohništi  a  seber  na zemi  ležící lucernu.  Poté opusť

baráček a vydej se  hledat staré rozpadlé ruiny (mapa Old Ruins).  Až se k nim

dostaneš, tak najdi teleport na zemi a  vstup do něho. Budeš přenesen o kousek

dál. Pokračuj  stále rovně, dokud  se neocitneš nahoře  na skále. Po  ní stále

postupuj  výše a  proj di  otvorem do  jeskyně. Zde  vstup do velkého portálu,

načež budeš přenesen do nekromancerovy říše nemrtvých. Zde je další krystalová

koule, ovšem neaktivovaná.  Postupuj stále rovně a vstup  do rozsáhlé podzemní

jeskyně  - nekromancerova  pelechu. Najdi   ho (je  to ten  poletující mnich).

Jakmile ho zabiješ, seber šestou část  talismanu a vrať se stejnou cestou zpět

k místu, kde je krystalová koule. Aktivuj  ji a poslechni si poslední Amálčiny

rady.


11) Poslední část talismanu, arcimág


Potom se vrať zpět do nekromancerovy  jeskyně a projdi pravým teleportem (levý

vede  zpět do  lesa). Nyní  se nacházíš  v arcimágově  sídle, tedy  v poslední

části hry. Tady  půjde do tuhého a váš čas  zde je limitovaný, takže nezapomeň

používat  funkci save  (ale s  rozvahou) a  spěchej jak  to jen  půjde. Projdi

bludištěm (což se ti  asi na první pokus nepodaří, ale nakonec  se ti to jistě

povede)  a nezdržuj  se otevíráním  všech truhel,  otvírej pouze  ty s klíčem.

Jakmile se ocitneš v normální části  (odlišné od blu diště), budeš muset najít

poslední část  talismanu a tajemný  svitek, protože teprve  s těmito věcmi  se

budeš moci  postavit mocnému arcimágovi.  Až tyto věci  získáš, tak ho  najdi,

sprovoď ze světa a vychutnej si závěrečnou animaci.

KONÉÉÉC !

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.