1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Jen počkej - Píseň pro zajíce - návod

Kdo by neznal známou dvojici zajíce a vlka ze známého kresleného seriálu Jen počkej. Nyní  můžete jeden takový příběh těchto hrdinů prožít i vy .


V úvodní animaci běží zajíc se zmrzlinou a vlk sedící na lavičce zpívá pravě svoji novou píseň, kterou složil. Nic však netrvá věčně - zajíc upadne a zmrzlina dopadne přímo vlkovi na hlavu. A začíná honička a tento  příběh.


1)  Šatna kouzelníka


Zajíce začínáte hledat v šatně, popojděte trochu dopředu a na stole u kouzelníka je klobouk a z něj čouhají zaječí uši. Pokuste se je sebrat - kouzelník vám to však nedovolí. Budete ho muset nějak obejít a ke klobouku se dostat. Na druhém stole je klec, kde je zavřená myš. Vedle klece je turban - posuňte ho a najdete klíč. Klíčem odemkněte klec. Myš vyběhne a kouzelník za ní. Cesta je volná. Dojděte ke klobouku a vytáhněte  nafukovacího zajíce. Projděte dveřmi.


2) Zákulisí


Na podiu zpívá zajíc vaši píseň. Na straně podia vezměte sekeru a kyblík. Sekerou  otevřete bednu vlevo a 2x naberte písek do kyblíku. Vyskočte na podium.


3) Podium


Zajíci se povedlo utéct, ale vy jste uvězněni - máte v piánu ocas. Oslovte hasiče, který nemůže zprovoznit hydrant. Vůbec vás nebude vnímat a na hadici, jenž leží na piánu,  nedosáhnete . Vezměte si ozubené kolo a kýbl. Kolo dejte na přívod vody. Ten je na zdi naproti vám, potom jím otočte. Pustíte vodu a proud  vody hasiče porazí na zem. Opět vodu pusťte a naplňte kýbl vodou. Vodu zase zavřete a polijte hasiče vodou z kýblu. Konečně si vás všimne  a uvolní cestu dál.


4) Před tělocvičnou


Jděte doprava, všimněte si dvou kordů nad vchodem. Pokuste se vejít. Strážný mohutně zadupe, takže vás odradí. Ale to mohutné zadupání by šlo využít. Prohlídněte si balvan a  ulomte plaňku z plotu. Pomocí plaňky vylomte prkno a přivlastněte si lopatu. Tu 2x použijte na balvan - vykopete dvě menší díry. Teď položte prkno a máte houpačku. Jakmile vše sestrojíte, strážný opět mohutně zadupe. Tímto dalším zadupáním vám jenom pomůže.


5) Tělocvična


Zajíc skáče na trampolíně - jděte  k němu a vyskočte. Chytit ho nedokážete, vraťte se zpět ke dveřím. O ribstole  je opřeně prkno, vezměte ho. Následně položte pod hrazdu, vyskočte a přehoupněte se na parapet okna, po kterém přejděte. Skočte za zajícem na trampolínu.


6) Tělocvična 2


Opět to nevyšlo zajíc se vám směje. Je schovaný na šermířem,  přes kterého nebude lehké se dostat. Vezměte z podstavce meč, otočte proutěný koš. S jeho pomocí se již dostanete na nápojový automat. Mečem přesekněte potrubí a seskočte. Kusy potrubí vezměte, dále ještě koš a kus plechu z automatu. Teď už bez problému šermíře obejdete, protože máte provizorní brnění .


7) Za Tělocvičnou


Zajíc vám utekl po silnici. Nasedněte na motorku, se kterou nic neuděláte, má prázdnou nádrž. U zdi stojí kanystr a vlevo přes silnici hadička - oboje vezměte. V popředí stojí černé auto - otevřete u něj nádrž. Použijte na ni hadičku a následně kanystr. Benzín dejte do motorky. Zkuste odjet - tentokrát zase nestartuje. Odklopte sedačku a najdete montérský klíč. S jeho pomocí odšroubujte kolo u auta a získáte šroub - ten použijte na motorku.  Nasedněte  a hurá za zajícem.


Opět další animace, ve které se vám skoro povede ho chytit.


8) Místo havárie


Zajíc sedí u motorky, na které jste se vybourali. Z dřevěné bedny vezměte pilník a polotovar klíče. Hned u vás stojí jeřáb - ten by se mohl hodit. Popojděte kousek doleva a vyskočte na houpající se jeřábní hák. S jeho pomocí  přeskočte ke kabině. Prohlédněte dveře - jsou zamčené. Pilníkem vyrobte z polotovaru klíč, kterým dveře odemknete. Nyní automaticky zajíce chytíte.


9) Místo  havárie 2


Máte zajíce pověšeného na jeřábním háku, ale je moc vysoko, takže se k němu jen tak nedostanete. Sesbírejte pár věcí, jsou to prkna a dřevěná bedna. Vlevo je kovový barel, do něj kopněte. Dopadne přesně tam, kde ho potřebujete. Postavte ho, na něj položte bednu, tu také postavte a na výšku následují prkna. Vše už je připraveno - vyskočte si pro něj, jenže vzápětí spadnete. Honička pokračuje na ….


10) Staveniště


S dělníkem radši nemluvte, dal by vám hned práci. Na plotě visí pila, tu si vypůjčte a s ní uřízněte kus trubky vyčnívající ze sutin. Trubku 3x použijte na vany. Dvě odstraníte, ve třetí kolem dělníka projdete.


11) Staveniště 2


Zajíc je v prvním patře rozestavěné budovy. Zapojte elektřinu, výtah však vyjede nahoru. Vezměte cihlu, je u písku a hned vedle jsou položená prkna. Ty vezměte také. Prkna položte na písek. Vylezte si na ně, jste již dostatečně vysoko. Hoďte cihlu na spínač výtahu, ten se rozhoupe, tak hoďte ještě jednou a spadne dolů. Přivolejte si výtah. Sledujte další váš nezdařený pokus.


12) Zastávka trolejbusu


Stojíte před trolejbusem, zkuste vejít dovnitř, dveře se však zavřou. Z lavičky vylomte plaňku a z motorky vezměte rukavice a provázek. Vylezte po žebříku. Na pružiny troleje použijte provázek. Díky rukavicím teď držíte trole,j s provázkem teď použijte plaňku z lavičky .


13) Prodejna televizorů


V levém regálu je televizor (jediný, se kterým jde něco dělat). Přehoďte si ho na výtah a zapněte. Přepínejte programy tak dlouho, dokud na obrazovce nebude lev. Spínačem zdvihněte výtah a ihned vylezte na pravý žebřík . Zajíc na vozítku se bude přesunovat na druhou stranu. Ale lev z televize mu v přesunu zabrání a vám uteče  do muzea .


14) Muzeum


Vezměte provaz chránící exponáty. Provaz použijte na  konzuli nad pravým oknem. Ze zdi seberte ručník.  Díky provazu se dostanete na parapet. Ručníkem okno utřete. Zaprášený ručník teď použijte na sebe (znamená na vlka), změníte se v sochu. Hlídač se probere a odnese vás mezi ostatní exponáty do další části.


15) Muzeum 2


Bílé soše seberte pádlo a soše pravěkého člověka sekeru. Sekerou rozbijte vitrínu  s miskou. Vezměte ji, automaticky ji dáte do bazénu. Skočte do ní a použijte na sebe pádlo. Tím je bazén překonán. Přejděte ke dveřím. Podívejte se na ně, jsou zazděné. Po obou stranách dveří stojí  sochy, vedle té levé je páčidlo, vezměte ho. Páčidlem vypáčte řetězové zábradlí, které ihned pověste na dva háky visící  ze stropu. Vyrobili jste si kruhy. Čím je však vyplnit ? Vhodná je ta bílá socha napravo od dveří. Nejdříve ji posuňte, následně vezměte. Dejte ji do kruhů a rozhoupejte.


16) Místnost s krabicí


Otočte několikrát s krabicí na stole - byli jste znovu napáleni.


17) Příprava na vystoupení


Režisér volá Sněhurko na scénu. Přes režiséra neprojdete. Musíte si opatřit kostým. Vezměte koště, boty, kožich. Koště použijte na sebe, tím ho zlomíte. Boty namočte do kýble s barvou. V inventáři  se vše zkompletuje. Kostým si oblečte. Režisér vám hodí ještě čepičku. Vezměte ji. Režisér  vás pochválí. Řekne vám Sněhurko, ty jsi ale krasavice.


18) Příprava na vystoupení 2


Zajíc v kostýmu  zpívá na podiu. Pokud ho budete chtít chytit, režisér vás okřikne : Ještě ne ! Vezměte ze země krabičku cigaret. Krabičku použijte opět na sebe, tím požádáte režiséra o oheň. V animaci uděláte před zajícem kouřovou clonu.


19) Na ulici


Až přestanete hrát všema barvama, přistupte k modrému autu. Když se nebude majitel dívat -  bude se dívat do motoru - vezměte mu z auta kladivo. To použijete za chvíli. Prohlídněte si bílé fáro. Jak si ho ale půjčit ? Ten řidič přátelsky nevpadá, za zadek tohoto fára se dá schovat. Radši si to vyzkoušejte. Nastal čas si fáro půjčit. Bouchněte kladivem do auta a hned se schovejte. Řidič vystoupí a vy mu i s fárem ujedete.


20) Na pláži


Na pláži točí zajíc videoklip na vaši píseň.  Musíte se zbavit kameramana. Vezměte myš. Dámě sedící na ručníku (až se nebude dívat rovně, ale doleva) vezměte nafukovacího zajíce. Použitím na sebe zajíce nafoukněte. Slůněti hrajícímu si s loďkou dejte myš. Vezměte loďku a dejte na ni zajíce. Kameraman teď bude točit toho nafukovacího a vy tak získáte další pokus.


21) Na pláži 2


Zajíc nic netušíc si plave. Tentokrát se ho budete pokoušet chytit pod vodou. Vezměte potápěčské brýle a lopatu. Použijte ji zase na sebe, tím ji zlomíte. Nyní již máte Brýle a šnorchl - ještě získat ploutve. Ty má na nohách kačer pod deštníkem. Podívejte se na deštník a zavřete ho. Teď vezměte i ploutve. Potápěčskou výstroj si oblečte. Sledujte jak zajíc opět vyvázne.


22) Před přístavem


Dostali jste se k přístavu,  cestu vám však brání strážný. Vedle je silnice, na které na chvíli zastaví auta. Počkejte si na cisternu, která má na uzávěru kohoutek. Ten vezměte. Počkejte na  další, ale tentokrát  bez kohoutku. Kohoutek namontujte a otočte s ním. Vyteče nafta, takže další auto už nezastaví. Máte cestu volnou.


23) Přístav


V cestě vám brání plot. Z rozvodny vezměte kabel. Použijte kabel na nálepku z boku. Tímto činem  je  propojen s rozvodnou a plotem. Uvnitř rozvodny je páka - zatáhněte za ní, pustíte do plotu proud. Přijede auto s plošinou. Nastupte na plošinu a zmáčkněte knoflík. Plošina vás vyzdvihne.


24) U lodi


Až kapitán bude kontrolovat lístek, vezměte mu nůž. Každou chvíli sem jezdí ještěrka s nákladem. Nůž použijte na řidiče. Díky tomu jste se naložili do bedny a jeřáb vás dostane na loď.


25) V podpalubí


Zatáhněte za obě krajní páky a spustí se žebřík.


26) Na palubě


Podívejte se na otevřené okénko. Je to kabina radisty.  Převrhněte kbelík s vodou  a vezměte smeták. Ten použijte na sebe, proklouzli  jste kolem kapitána. Z okýnka vezměte lístek. Předejte ho kapitánovi.


V animaci zjišťujete, kde je kajuta zajíce.


27) V zajícově kajutě


Zajíc sedí na horní posteli a klepe se strachy. Ze šuplíku  vezměte nůž a vidličku. Pomocí nože udělejte z prostěradla žebřík. Ohněte vidličku a zkombinujte s žebříkem. Hoďte žebřík po kufru vedle zajíce. Vylezte po žebříku. Zase spadnete a zajíc vašeho pádu využije kútěku.


28) Na přídi lodi


Teď nebo nikdy ! Poslední šance zajíce chytit. Zajícovi je špatně. Přistupte k němu a on se před vámi přemístí jinam. Toto opakujte tak dlouho, dokud nebude na špičce. Až tam bude ležet, dupněte na prostřední prkno. Tím ho katapultujete k sobě.  


Ale jestli se vám ho podařilo chytit, to vám nepovím, to je tajemství závěrečné animace, která vzápětí následuje .


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.