1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Jessica Plunkenstein and the D.C. - návod

Plný název hry : Jessica Plunkenstein and the Düsseldorf Conspiracy


Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


Parádní adventura, rozhodě jedna z nejlepších roku 2005 stvořená od Gregames. Jestli si říkáš hráč adventur, tahle by ti neměla utéci. Já si při ní celkem bavila. Je volně k stáhnutí na netu, třeba i na ofišl webu http://www.gregames.net


2) Návod :


Někdy je trošku těžší projít dveřmi. Musíš klikat ne do nich, ale lehce mimo ně.


Se všema lidma kecej, co jen to jde.


Jakmile něco získáš do inventáře - prozkoumej to (na tohle nebudu upozorňovat)



I) Part 1


1) Přistání


Po zatraceně dobře propracovaném intru... Si pokecej s chlapiskem vlevo, dej mu svou palubní jízdenku, teprve teď uvěří, že jsi Harryson F. Harryson :o). Vstoupit do salaše. Pokus se vzít modrou plechovku. Spustí se zajímavý pokec s kamenou hlavou. Řekne ti, co máš udělat. Takže si seber plechovku. Venku promluv s chlapíkem v budce, nebude tě chtít pustit dál. Modrou barvou nakresli na papírovou krabici znak a hupni do ní. 


Dostal ses na druhou stranu, teď znovu poklábos s hlídačem a mazej dál. 2 x si promluv s vrátnou od Llamalandu, dá ti reklamní hrneček. Ten si naplň čistou vodou z fontánky. V obchodu se suvenýry seber z pultu papírový pytlík zdarma. Zavři dveře a zkus si vzít krabici s pěnou a dál se pokus použít masírovací židli. Ani jedno nejde :o). Vytáhni nějaké informace z prodavače. Budeš s ním muset mluvit víckrát, nech si od něj ukázat, jak se používá masážní křeslo a přeptej se ho na murbarry bush. Pak zatáhni tak 12 x za páku u křesla (to  není ironie, myslím to vážně) a chtěj po prodavači, aby ti předvedl, jak funguje. Natáhne se tak doba masáží a odvede to jeho pozornost. Ty můžeš ukrást pixlu s pěnou.


2) Odchycení vlastní lamy


Před "cirkusem" promluv s hlídačkou lamy (prostě to jsou lamy a basta), s lamou a stiskni knoflík na stěně stanu. V "cirkusu x muzeu" prohlédni exponáty a poslechni zvuk zaláskované lamy. Pak prohoď červený a modrý kabel ve stereu a poslechni si hrající tabuli.


Zajdi k "masožravé" rostlině a shýbni se pro nůžky. Přesuň se do snobské kavárny. Tady promluv s kníratým recepčním a vylekaným hostem. Právě onen host k smrti nenávidí hlasitý zvuk nebo rány. Proto nafoukni papírový pytlík vzduchem (v inventáři povel mluv/hlava) a bouchni ho hostovi pod nosem. Dostane z toho šok a spadne pod stůl. Seber ohromnou palici a rozbij jí vzácnou vázu. Číšník tě šoupne na nucené práce do kuchyně, aby sis odpracoval vzniklou škodu. Tady si ukradni krabici s nápisem, sekeru a láhev. Sekerou přetni červený drát od alarmu na dveře. Zkus jít po pěšince nahoru do hor. Budeš potřebovat lamu jako průvodce.


V suvenýrech vylij vodu z hrnečeku na lamu v obchodě. Její vlnu ostřihej zahradnickými nůžkami.


Zaběhni před stan a lamě napatlej na hubu pěnu. Pak jí nalij do krku obsah láhve. Tlačítkem aktivuj reproduktor. Lamina ošetřovatelka si bude myslet, že dostala vzteklinu -lama- a vypaří se.


3) Zneškodnění lamožroutské kytky


Proběhne krátká animace. No, chudák Herrison v ústavu pro dívky mu dávají celkem kapky.


S lamou vyběhni až do botanické zahrady. Ukáže se, že masožravá kytka je vlastně lamožroutka. Což je problém, protože tě nepustí k cestičce. V cirkusu otevři lamí sarkofát. Nasypej do něj žrádlo z krabice (nejdřív ho můžeš v inventáři i ochutnat příkazem hlava). Pak si materiálek vezmi. Máš plastiku lamy. Na sošku připevni lamí vlnu. A zkus jí nakrmit lamožrouktu. Bohužel nejspíš nemá tu správnou chuť jako pravá lama.


Vejdi do kavárny. Číšník tě šoupne znovu do kuchyně. Otevři velké dveře vlevo a vstup na hajzlíky. Ukradni si jeden ručník. Pokecej s chlapíkem. Ukáže se, že tu pracuje a prodává voňavky. Nech od něj nastříkat sošku lamy vůní Eau de Llama. Vybereš ji tak, že v nabíce vůní budeš klikat na next, až ti tam naskočí.


Nasmraděnou lamu dej lamožroutce a rychle přeběhni se svým zvířátkem až k horské stezce, kterou se vydej do hlubin lesu.


4) Květ murbarry bush


Promluv se samotným profesůrkem a zkus od něj vyžebrat jeho knihu. Pak prozkoumej kytku. Za barákem pokecej s párkařem a vstup dovnitř. Z krbu seber výtisk profesorovy knihy. Promluv s Baronem a s Ninjou. Ze stolku si nasomruj všechny 4 vzorky cukříku. Z nádrže na kávu si odlij  do papírového šálku trošku kávy. Do té v inventáři nastříkej trošku pěny. Kávu s pěnou vyměň za tu, co je na stolku a patří Baronovi. Vyzvi ho, at se trošku napije. Bohužel to s jeho střevama absolutně nic neudělalo. Vyměň svou knihu za jeho knihu.


Zajdi k profesůrkovi a dej mu ukradenou knihu. Vymění ti ji za díl číslo 2. Ten si přečti. Dozvíš se, že k tomu, aby se kytka otevřela, potřebuješ tři věci - kanystr benzínu, ostrou omáčku a hrnek cukru.


V chatě si otevři poklop a seběhni dolů. Ze stěny odmontuj magnet. Prozkoumej soustavu trubek a podívej se na víno. Odstřihni ho nůžkami. Zkus pootočit ventilem. Bohužel, je nějaký zadrhlý. Svůj sprej zasuň do černé oválovité rourky vlevo (součást ostřihané trubky). Magnet strč nosorožcovi za roh. Ninjovi řekni, ať ti předvede hod hvězdou do kusu sýru. Seber magnet a upadlý roh. Magnet pak ještě jednou použij - tentokrát na Ninju. Dostaneš od něj vrhací hvězdu. Tu ve sklepě hoď po modré plechovce. A otoč ventilem. Voda začala pěkně tryskat.


Za chatou přibylo pár známých gezichtů. Konečně si nafasuj pálivou omáčku. Trošku jí nalej do kávy. Tu pak podstrč Baronovi a řekni mu, ať si trošku lokne. Čímž ti solidně  zavlažil kytku.


Vyběhni nahoru na střechu, seber prázdný kanystr a sekni se na pár slov s pilotem. Měl bys od něj vysomrovat kartu. Slouží k výběru benzínu z pumpy. Bohužel je neoznačený - bez kolku. Proto zaběhni dolů k vědci a nech si od něj kartu potvrdit. Orazítkovanou kartu strč do pumpy na střeše. Aktivuje se a ty můžeš nabrat benzín do kanystru.


Kytce (řeč je o murbarry bush) dej sežrat nosorožcí roh, cukr, pak pálivou omáčku a pak ji zalej benzínem. Kytka se otevře, ale než ji stihneš utrhnout květ, předběhne tě hrabivý Baron. Nenápadně ho následuj na střechu a ještě nenápadněji se vtírni do jeho letadla.



II) PART 2


1) Yetti bunda


Takže jsi dorazila do jedné z nejkrásnějších zemí světa - Norských Alp :o). Budeš se muset nějak dostat do Baronovy továrny, což nebude nic lehkého - časově ani mozkově.


Polní pěšinkou se vydrápej do horského městečka. Zajdi do prvních dveří, které jsou u příchodové cestičky. Promluv s prodavakčou o yettim a z pultu si přivlastni parfém zdarma a přeptej se jí, což to je (stačí ho na prodavačku použít). Určitě ji požádej, aby použila velký megafon. Bohužel, prý se používá jenom, když je na blízku yetty. A to je škoda,  protože tenhle megafon by ti mohl setsakramentsky pomoc. Proto se budeš muset přestrojit za yettiho. A jak takový yetti vypadá ? Mrkni se na fotku na přístroji na focení.


Pak jdi do druhých dveří - obchodu s hardy. Z pultíku čapni plechovku s béčkem. Pokecej s prodavačem a mrkni na mašinu na dělání bot.


Na náměstíčku seber špalek dřeva z velké hromady. Porozprávěj se "selkou" a přemluv ji,  ať ti dá koláč. Vejdi do fitka. Z košíku vpravo v rohu seber kouli. Pak jdi do Lederhoedownu!


a) jódlování


Je tu chlapík Franz, který je ten nejlepší v jódlování, clogging (srry nevím, neznám, nepřeložím :o)) a popíjení. Pro vítěze ve všech třech kategoriích je určený oblek z yettyho, který se bude hodit. Vyzvi Franze ve všech disciplínách a zkus nad ním vyhrát. Poctivě to asi nepůjde, to by byla pěkná nuda, uznejte :o). Takže to bude chtít nějakou rafinovanou fintu.


Vytáhni nějaké novinky z chlápků u hodin. Potom prošmejdi tu kopu sněhu a zkus z ní vzít  neidenfikovatelnou věcičku. Pak na zmrzlý sníh vylij trochu pálivé omáčky. Odstup a seber pravý armádní nůž.


Ve fitko-poště pošteluj nožíkem váhu. Stoupni na ni a zvaž se. Pak řekni gymnastovi, ať se jde zvážit. Nyní už si můžeš vzít jeho proteinové prášky. Pak promluv s recepční, měla by ti dát knihu o jódlování. Zanes ji hodináři. Nebude se mu líbit, protože je celá v norštině. Popovídej s prodejcem hadrů a požádej ho ať tě naučí jódlovat. Bude si myslet, že to nemyslíš vážně, což teda myslíš. Proto mu ukaž teď už tvou knihu o jódlování (ta v norštině). Naučí tě to. Vytáhni z něj i speciální dietu pro jódlaře.


Teď už můžeš jít za Franzem. Pusť (použij) soudek se zelenou pálenkou. Až bude zaneprázdněn, nasyp mu do hrnečku proteinovové prášky. A vyzvi ho v jódlováni. Parádní výhra.


b) clogging


Jestli sis vzal špalek dřeva z kupy na náměstí, nadešel čas ho zpracovat. V obchodu s oděvem ho narvi do mašiny na dřeváky. Bohužel bylo příliš lehké. Vrať se k hromadě dřeva. Zkus vzít kládu na špalku a sekeru. Nějak to nejde. Podívej se na plakát. Štípání dříví prý spaluje víc kalorií, než trápení se v posilovně. Plakát strhni a ukaž ho gymnastovi. Seber  jeho švihadlo a zaběhni si vzít rozštíplý špalek.


Ten našťouchej do přístroje, vyrobí ti dřeváky. Takže můžeš jít vyzvat Franze. Bohužel tě porazil, prý mu to šlo líp. Zajdi si pro další špalek. Termity z něj nasypej na cvičnou dřevěnou desku, na které se tančí. Pak vyzvi Franze ať do toho jde ještě jednou. Podaří se ti vyhrát. Už zbývá jen pití kořalky.


c) pití kořalky + oprava kukaček + chůdy


Činku - kouli z fitka namoč v zelené břečce ze sudu. Dostaneš obarvený míček. Jdi do fitka a vstup do haly na tenis. Nožem přestřihni síť a zkus vzít míč s raketou a utéct. Nepovede se ti to. Proto vezmi obarvený míček z inventáře a vyměň ho za pravý tenisák. Chce to trošku přesnosti. Obarvená činka znemožní chlapíkům hru, takže zdrceně odejdou. Ty našťouchej do inventáře obě pálky a míč. Nožem nebo hvězdou přestřihni síť a ještě si z ní kousek ustřihni.


Tenisákem shoď koláč z Friedina balkonu (nad fitkem). Udělá ti to na obličeji krvavou skvrnu. Mazej do fitka, z krabičky první pomoci vezmi uspávadlo. To nalij do rybníčku s rybkama. Jednu z nich vylov sítí. Fajn, chytil jsi parádního slanečka. Toho narvi do kbelíku se sulcem. Slanečka dej Frídě. Seber symbol její lásky -posmrkanej kapesník- a dones ho zamindrákovanýmu opraváři hodin. Výborně, hodiny se spravily a tys dostal malé chůdy.


Trošku uspávadla přelij do sudu s kořalkou a vyhecuj Franze k popíjení. Fajn, vyhrál jsi. Vezmi si plakátek s nápisem coat free za první místo.


V hadrárně předej plakát prodavači, dostaneš od něj pravý kožich z yettiho kůže.


b) Spuštění alarmu


Hvězdičkou od Ninji nebo nožem nařezej švihadlo na proužky. Ty pak přivaž na tenisové rakety. Vyrobil sis sněžné boty. Jdi k pěšince do hor (mezi kukačkama a Franzem). Podívej se na značku a obleč si boty.


Doběhneš až ke yettiho jeskyni. Pohlaď si divokou kočku a zkus vstoupit do jeskyně. Kočku nastříkej voňavkou. Nic se nestalo. Proto na kočku vylij pigmentovací tekutinu (plechovka s béčekem). A pak jí znovu nastříkej rajcovní voňavkou. Tentokrát už afrodisiakum funguje a yetti je zaneprázdněn číčou. Ty vejdi do jeho doupěte. Ze sklednice si vezmi jeho zubní protézu.


V army obchodě si v rozité fotobuňce navlékni zuby, kožich a naskoč na chůdy. Pak jdi vylekat prodavačku, spustí se alarm, který strhne lavinu.


c) Panel v továrně - hnusné puzzle :-/


Vydej se do údolí. Lavina naprosto zničila nedobytnou bránu továrny. Prohlídni si panel, který musíš použít a správnou kombinací zhasnout všechna tlačítka. Vždycky když na nějaký máčkneš, všechny v jeho okolí se buď rozsvítí, byli-li zhasnuté nebo zhasou, když byly rozsvícené. A jak je tedy všechny zhasnout, to je oč tu běží.


Neexistuje na to přesný návod, protože každý nový pokus je náhodně generovaný, takže jednotlivé tlačítka nesvítí nikdy stejně.


Mě pomohla taktika, že u svítícího tlačítka jsem vždycky máčkla to tlačítko + všechny v jeho okolí, ale v tomto pořadí : to nahoře, dole, vlevo a vpravo. Tím jsem docílila toho, že zhaslo. Když je šlo o tlačítko v rohu nebo na kraji, děláš to stejně, akorát jako by tam nebyly okraje...


Tím dosáhneš toho, že dané tlačítko zhasne. Když takhle budeš pokračovat u všech ostatních - svítících. Měl by ti na konci zbýt posledních 5 aktivních tlačítek, to už pak stačí jen stisknout to prostředí.


Vypadá to hodně složitě, ale když budeš postupovat podle mojí rady, měl by ses doklikat až do konce. Takže až se ti to podaří červené tlačítko v rohu zezelená. Pak můžeš opustit panel. Teď už jen zbývá použít kohoutek.



III) PART 3


Tak a tuhle část hry si už jen užij. Je to to nejpovedenější a nejzajímavější rozloučení, jaký jsem kdy viděla. Fajn hra, ne ?


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.