1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Okulděje 3: Věčný strach - návod

A. Nádraží v Horním městě


Nejprve se vraťte před vchod na nádraží a zde seberte z okna vpravo (z mříže) drát, poté na nádraží z koše vemte jablko a jděte k automatu na jízdenky, kde si za papírové peníze zkusíte koupit jízdenku - automat samozřejmě bere jen mince - dívce čekající na lavičce dejte svoji bankovku a ona vám ji rozmění na drobné. Běžte zpátky k automatu, použijte mince - v automatu je zalomená sirka a mince tedy nejdou vhodit - použijte drát a sirku jím z automatu vyjměte a znovu vhoďte peníze - vytiskne se vám jízdenka a teď už můžete jít konečně na vlak...


B. Zastávka v Okuldějích a přilehlý les


Jděte lesní cestou nahoru, potom do kopce a pak ke krmelci. V krmelci v seně najdete 1. kamennou kostku. Do krmidla vložte jablko pro zvěř - najdete papírek se vzkazem: "Další pod železem." Běžte potom k bagru, kde vlevo na sněhu najdete volně pohozenou tyč - seberte ji. Z kamení pod stromem, když se vrátíte od bagru, vezměte jeden kámen a zhruba uprostřed hromady kamení pak najdete další kostku. Sejděte z kopce k ruině (z cesty odbočte vpravo). V ruině zkuste pohnout podstavcem (úschovná schránka) pod sochou uprostřed - nejde to - zkuste použít tyč, což se také nezdaří - jděte zpátky k bagru a naolejujte tyč v místě olejové skvrny na pístu pod ramenem bagru. Vraťte se k ruině a naolejovanou tyč použijte znovu na podstavec sochy, ve kterém naleznete další kostku. Teď dojděte zpět na nádraží a zde na zemi pod cedulí, v tajném místě určeném vzkazem z krmelce, najdete poslední (4.) kostku. Vraťte se naposledy k ruině a vložte postupně kostky do otvorů v ruině v následujícím pořadí (zleva do prava): 1) 1. otvor, 2) 3. otvor, 3) 4. otvor, 4) 2. otvor. Na desce na ruině vpravo se objeví skládačka - obrazec složte (viz přiložený screenshot). Z otvoru za mechanismem na vás vypadne papírek se vzkazem, který vás pošle do města (z nádraží směrem dolů)...



C. Město Okulděje


Z předměstí se přesuňte na náměstí, kde z dopravní značky odeberte magnet a  z koše před hospodou získáte vizitku. Vejděte do hospody, běžte na záchod - na záchodě vemte škrabku z výklenku (okna), kousek toaletního papíru a spláchněte (zatáhněte za splachovadlo) - potom vyjděte ven ze záchodu a znovu se na záchod vraťte a opět spláchněte a pak to celé ještě jednou zopakujte (celkem musíte 3x spláchnout) - napotřetí se vám při splachování splachovadlo utrhne a zůstane vám v ruce - získáte tak provázek. Ze stolu v hospodě, u kterého sedí starousedlík, seberte propisku. Pak jděte do parku (z předměstí vlevo), kde ze stromu vlevo sundejte sekeru, kterou v inventáři nabruste kamenem (použijte kámen na sekeru). Jděte poté na hřbitov a potom směrem vlevo k hrobům. Z náhrobku škrabkou odlepte fotku dívky. Přečtěte nápis na desce nad hrobkou o Dr. Evženu Suchardovi a podívejte se pak na kamenný mechanismus hned napravo od hrobky - v inventáři použijte propisku na papír - načrtnete si tak schéma kamenného mechanismu. Navraťte se do hospody a promluvte si se starousedlíkem - řekne vám, že nejdřív musíte vyluštit hádanku s kartami a poté vám na vaše otázky teprve odpoví. Na stole před ním stojící karty použijte a hádanku vyřešíte tak, že na 1. kartě (zleva) najdete krále, na 2. eso, na 3. desítku a na 4. krále. Opět si se starousedlíkem promluvte - řekne vám pohnutý příběh o Dr. Evženu Suchardovi. Ukažte mu potom fotku dívky z náhrobku, která vám mimochodem připomíná tu dívku čekající na nádraží v Horním městě z dnešního rána - řekne vám, že bydlela s rodiči ve velkém bílém domě na předměstí. Nakonec starousedlíkovi ukažte váš nákres kamenného mechanismu - řekne vám, že mu to připomíná okno hospody - vyjděte ven z hospody a na děleném okně hospody vpravo nahoře vidíte, že některé skleněné tabulky jsou tmavé - viz screenshot - zaznamenejte si to doma na papír (zabarvení okenních tabulek se generuje ve hře pokaždé jinak - screenshot níže je jen ukázka možné varianty!).



Přesuňte se na hřbitov - na kamenném mechanismu vedle hrobky namačkejte ty kameny, které odpovídají černým skleněným tabulkám okna hospody - kameny na mechanismu ale vyskakují, takže si první zamáčklý kámen zapřete sirkou a zamačkejte i zbylé kameny podle toho okna. Z hrobky se při správném zadání kamenů ozve divný zvuk. Do hrobky se přes zatlučená prkna dostanete pomocí nabroušené sekery - vlezte do hrobky a z nádržky na vodu vzadu vyjměte sošku, kterou rozbijte kamenem - objevíte tak v ní pirátský hák (spíš háček). V inventáři spojte magnet s provázkem a provlečte jej potom otvorem v rakvi - naleznete klíček. Dojděte ke dveřím velkého bílého domu na předměstí a klíčkem otevřete schránku na dopisy vedle dveří - najdete v ní ručně kreslenou mapu se zakroužkovaným objektem - podívejte se na mapu - uvidíte že se jedná o bunkr (klikněte na něj na mapě). Odložte mapu a podél kolejí (dle mapy) se dostanete od železniční zastávky až k onomu bunkru...


D. Bunkr


Vchod do bunkru je chráněn pancéřovými vraty a ty jsou jištěny číselníkem. Kód pro vstup do bunkru, který vložíte na číselníku zjistíte tak, že si přepíšete všechna čísla z vizitky po řádcích, jak jsou na vizitce napsány a na papíře si potom zakroužkujete všechna lichá čísla. Obrazec vzniklý zakroužkovaním čísel vám zobrazí 3 místné číslo (viz screenshot).



Pozor ovšem! Při hře se generují čísla na vizitce pokaždé jinak - číslo na screeshotu výše je jen ilustrační jako ukázka řešení! Po vyluštění čísla jej zadejte na číselníku a stiskněte pojistku - dostanete se dovnitř bunkru. Pokračujte chodbou vlevo (je tam úplná tma) a zde někde zhruba uprostřed najdete poslepu vypínač (hledejte pečlivě - zkrátka pixelhunting jak sviňa :-). Po rozsvícení světla tu ze zámku dveří vytáhněte klíček, kterým otevřete zamčenou skříňku ve vstupní místnosti, odkud jste přišli. Ze skříňky vyndejte "zavařeninu". Od skříňky se přesuňte do místnosti napravo. Promluvte si se všemi. Dozvíte se, že se jedná o zbylé účastníky této akce. Zavařeninu ukažte Davidovi. Pak si popovídejte se Zuzkou - řekne vám o nefunkční sprše v koupelně (místnost hned vedle). V koupelně vaším pirátským háčkem z odtoku sprchy vytáhnete kohoutek, který nasaďte na uzávěr kotle v kotelně (místnost bunkru úplně vlevo vzadu) - nepasuje na něj, protože hřídel uzávěru je moc velká. Zkuste uzávěr povolit a kohoutek vám zůstane v ruce. Zajděte za Davidem a poproste ho o paličku na ořechy - v mezihře ho musíte dohnat v rekordu (100 bodů) ve hře na jeho mobilu, až poté vám ji dá. Davidovou paličkou na ořechy naražte kohoutek na uzávěr kotle v kotelně a pusťte vodu. Běžte se do koupelny přesvědčit, zda voda už teče - pak o tom řekněte Zuzce. Ta se půjde osprchovat a při tom zjistí, že má na boku na těle zvláštní skvrny - kožní vyrážku. David Zuzku uklidní a raději potom jdete všichni už spát. Zuzka však před usnutím uvidí nějaký obličej v otvoru v bunkru nahoře a začne hystericky ječet - David se posléze rozhodne, že se Zuzkou raději odejdou a vám navrhuje to samé. Nakonec všichni bunkr raději opustíte, protože Zuzka tam už vážně nechce zůstat. Jdete potom společně na nádraží, kde se rozejdete. Vy si potom po příjezdu domů vzpomenete na historku starousedlíka z hospody o Dr. Evženu Suchardovi a tak nějak vám z toho najednou běhá mráz po zádech...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.