1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Sanitarium - návod

1) ÚTĚK Z VĚŽE


Jdi doleva  a stiskni na  zdi tlačítko  alarmu.  Pak pokračuj vpravo  a jdi do

druhých dveří. V místnosti najdeš ručník.  Jdi dál doprava, po schodech nahoru

a k  soše anděla.  Když půjdeš  po schodech  vpravo dolů,  můžeš si  promluvit

s trpícím a  dozvědět se tak nějaké  informace. Potom jdi od  anděla doleva po

ochozu,  až k  elektrickému drátu.  Použij na  něj ručník  a sjeď do centrální

místnosti. Prozkoumej  monitory, zapoj kabely v  pořadí červený, žlutý, černý,

zapni  monitor a  spusť přehrávání.  To otevře  sejf vlevo,  kde najdeš  klíč.

Použij ho na zámek v podstavci sochy anděla a jsi venku.


2) OPUŠTĚNÉ MĚSTO


Jsi v podivném městě, ze kterého se  ztratili dospělí a zůstali tu jenom děti.

Ale  jaké děti  ! Promluv  si se  dvěma, které  si hrají  před tebou na ulici.

Nebudou se chtít  s tebou bavit, dokud jim neřekneš,  jak se jmenuješ. Promluv

si s  dívkou, která vlevo  skáče přes  švihadlo  a rozpomeneš se  na své jméno

- Max. Znovu  si promluv se  dvěma dětmi, důkladně  je prokecej a  s holkou si

zahraj piškvorky.  Jdi doleva do kostela  a přečti si knihu,  která je hned za

dveřmi na  stojanu. Na sever  od kostela je  radnice, kde si  prostuduj papíry

v šuplíkách vlevo.  Pokračuj na sever  přes most a  v domku hned  za mostem si

přečti kus  novin a diář  v nočním stolku.  Vrať se přes  most zpět na náměstí

a jdi kousek doprava - dojdeš ke hřbitovu. Projdi brankou, důkladně si promluv

se všemi  dětmi a zvláště  s Dennisem. Zeptej  se ho, jestli  si můžeš s  nimi

zahrát na  schovávanou. Až Dennis svolí  a všechny děti odejdou,  jdi do domku

vpravo a  vem si tam  páčidlo. Teď musíš  jít hledat děti.  Jedno je ve škole,

zatlučenými  dveřmi se  musíš probourat  páčidlem. Další  je v  sudu u  rybího

bufetu  hned  naproti  škole.  Třetí  je  schováno  mezi  stromy mezi kostelem

a radnicí. Čtvrté je v domku za mostem  pod postelí a poslední je v kostele na

zemi za  prvními lavicemi. Až je  všechny najdeš, jdi na  náměstí a promluv si

s Dennisem. Od dívky u sochy si půjč lopatu a jdi na hřbitov, kopat u hrobu C.

Driscolla  (je  to  ten  uprostřed).  Pak  si  jdi  znovu promluvit s Dennisem

a dostaneš od něho klíče od obchodu (naproti radnici přes ulici). Otevři dveře

vpravo a uvnitř  si přečti další dokumenty a seber  prázdný kanystr na benzín.

Jdi  ven  a  přímo  před  vchodem  jsou  tři  prasátka  -  houpačky.  Vezmi to

prostřední, zelené, urvi ho, jdi doprava  na rozbořený most a použij prasátko,

aby  ses dostal  na druhou  stranu. Promluv  si s  Marií. Bránu  vpravo otevři

pomocí číselného  kódu (451) a  jdi dovnitř. Ze  země seber kosu  a jdi doleva

klikatou cestičkou. Po  cestě kosou zabíjej útočící ptáky a  dojdi až na místo

s blikajícími  dýněmi. Vyhni  se panákovi  s dýňovou  hlavou a  nejdřív rozbij

kosou všechny blikající  dýně. Teprve potom zlikviduj panáka.  Vzadu za dýněmi

jsou  dřevěná vrata,  kterými projdeš  k červené  stodole. Všimni  si jedovatě

svítícího jezírka vpravo (ideální doupě pro Zelenou příšeru, co ?), generátoru

u zdi stodoly a traktoru před stodolou.  Otevři kapotu traktoru a vyber z něho

kabely. Potom otevři  dveře stodoly a jdi dovnitř. A  hele ! Zelená příšera je

tady !  A říká si "Matka".  Důkladně ji prokecej a  až vypadneš ven, nezapomeň

ještě sebrat  francouzák. Obejdi traktor a  ťukni do prkna v  plotě. To spadne

přes vodu a ty se můžeš po této zkratce dostat rychleji do města. Jdi ke kašně

před  radnicí a  na hadici,  která se   válí na  zemi vpravo  od kašny  použij

francouzák a  seber ji. Pak  jdi kolem kostela  a školy až  k zátarasu. Vpravo

kolem něj vede cestička  dolů k vodě. Tam si promluv s  rybařícím hochem a pak

se podívej na vrak auta vlevo. Otevři nádrž na benzín, použij hadici a kanystr

a tak získáš trochu benzínu. Vrať se ke kostelu. Vlevo před vchodem do kostela

se na  zemi povaluje několik  kamenů. Jeden seber  a hoď ho  na zvon nahoře na

střeše. Objeví se chlapec, který na břehu chytal ryby a vběhne do kostela. Jdi

k vodě a seber rybářský prut, který  tam zanechal. Kolem kostela a radnice jdi

na most a rybářským prutem vylov velký kříž, který je ve vodě nalevo od mostu.

Vrať  se k  červené stodole.  Kříž  zapíchni  do zelené  bažiny, kabelem  spoj

generátor a kříž, nalej do generátoru benzín a spusť ho. Tím je Zelená "Matka"

příšera vyřízena a ty jdi zpět na most, kde už na tebe čeká Maria a průchod do

další úrovně.


3) BLÁZINEC


Projdi  celým blázincem  a se  všemi promluv.  Po velkém  schodišti vystup  ke

kašně, za  níž je budova s  velkými dvoukřídlými dveřmi. Před  nimi sedí žena,

která  vypadá celá  jakoby ze  zlata. Promluv  s ní,  ona se  zvedne a odejde.

Otevři dveře a jdi dovnitř. Promluv s řečníkem a s mužem poskakujícím po zemi,

dozvíš  se  o  svatém  kříži.  Jdi  ven,  doprava  a po malém bočním schodišti

sestoupíš k doktorovu domku. Jdi dovnitř a promluv si s doktorem. Poslechni si

zprávy  z  rádia  a  vpravo  posbírej  desky.  Až  najdeš desku "Belladonna in

A Flat", tak  ji pusť. Jeden  blázen se zvedne  z lavičky a  začne tančit. Jdi

k němu a  z lavičky seber  svatý kříž. Odevzdej  ho řečníkovi ve  velké budově

a dostaneš  koště. S  jeho pomocí  otevři kontrolní  panel na  doktorově domku

vpravo od dveří. Tady tě čeká logický úkol (viz. obr.). Ze čtyř trubek přitéká

voda a dole jsou čtyři výpustě. Musíš nastavit všechna kolínka a rozbočky tak,

aby  všechna voda tekla  do  třetí výpustě zleva (sleduj  zvyšující  se  modrý

sloupec). Potom zatáhni za řetízek vpravo a velká kašna se naplní vodou. Jdi k

ní a promluv si s chrličem, který je nejblíže dveřím do velké budovy.



4) CIRKUS BLÁZNŮ


Následující tři úrovně odehraješ v podobě  dívky. Promluv si s mužem, který ti

leží přes cestu  a on ti dá lístek  na squash. Pak se podívej  dalekohledem na

dům  na druhém  břehu. Po  dřevěném chodníku  sejdi o  něco níž,  do červeného

domečku tetovače. Pokecej s mužem a prohlídni  si věci, které má na stole. Jdi

ven a  pokračuj doprava po  cestě kolem stánků.  Poslední v řadě  je hra Squid

Squash. Promluv s  jejím provozovatelem, dej mu legitimaci  a hraj tak dlouho,

až budeš mít nejméně 20 lístků. Ve  vedlejším stánku si zahraj hru se srážením

kuželek. Až  vyhraješ, seber se země  spadlou kuželku a jdi  dále doprava přes

můstek k boudám.  Tam si promluv s klukem  a o něco výše s  jeho rodiči. U zdi

seber olejničku a jdi se podívat do velkého cirkusového stanu. Můžeš promluvit

se všemi artisty,  ale hlavně promluv se žonglérem vpravo  a dej mu kuželku za

červený míč. Pak promluv se silákem a namluv mu, že má jít navštívit tetovače.

Pak si  ještě promluv s  polykačkou ohně vlevo  a vrať se  k tetovači. Promluv

s ním a dostaneš lahvičku alkoholu a se  stolu vezmi jednu jehlu. Vrať se zpět

do cirkusu k polykačce ohně, která tě naučí svému umění a dá ti pochodeň. Nyní

jdi opět k herním stánků a odtud  pokračuj po dřevěném schodišti dolů na pláž.

Zkus páku před  kolotočem vlevo a potom ji promaž  olejem z olejničky. Kolotoč

tě potom odveze  na druhou stranu k domu hrůzy.  Klaunovi, který ukazuje výšku

návštěvníků  dej červený  míč místo  nosu, aby  výšku snížil  a u prodavače si

zaplať vstup  za 5 lístků. Projdi  domem na druhou stranu.  Promluv s klaunem,

který  tam zametá  (nebo co)  a dostaneš  zrcátko. Vejdi  do stanu  k věštkyni

a promluv si s  ní. Odčaruje tě k cirkusovém stanu.  Ještě jednou seběhni dolů

na pláž a jdi doprava do panoptika  (vstup je 5 lístků). Promluv si s exponáty

v klecích  a  osvoboď  vlkodlaka  (poslední  klec)  tím,  že použiješ jehlu od

tetovače  na mříže  jeho klece.  Nyní jdi  doprava nahoru  k boudám.  Nedaleko

válícího se kluka  je teď velká díra do  země. Podívej se do ní  a potom do ní

skoč.


5) JESKYNĚ


Nejdříve použij  zrcátko na jamku v  zemi a rozděláš oheň.  Připal si pochodeň

a jdi do vody.  Na rozcestích pokračuj vždy horní cestou  a chapadla, která se

vynořují z vody,  likviduj tím, že na ně klikneš.  Nakonec dojdeš k místu, kde

se objeví  vodní monstrum. Počkej až  vystřelí, rychle přiskoč, klikni  na něj

a zase  ustup  do  bezpečné  vzdálenosti.  Po  nějaké  době  se  ti  ho podaří

zlikvidovat. Vydrápej  se na břeh a  po několika krocích se  dostaneš do další

úrovně.


6) DŮM DUCHŮ


Jdi nahoru po schodech a objeví se první duchové. Projdi dveřmi a v kuchyni se

objeví  další duchové.  Jdi ven  z kuchyně,  doleva do  haly a  podívej se  na

stojací  hodiny pod  schodama. Jdi  po schodech  nahoru a  do obývacího pokoje

- dveře v  pravém horním rohu haly.  Obývacím pokojem projdi k  dalším dveřím,

objeví  se další  duchové, potom  jdi  do  druhé místnosti  a se  stolku seber

klíček. Vrať se do  přízemí k hodinám, klíčkem je otevři a  nastav na 6 hodin.

Duch  -  otec  se  zvedne  a  vyjde  ven  ze  studovny.  Jdi  tam a najdi klíč

a videokazetu. Kazetu si přehraj na  rekordéru nahoře v obývacím pokoji. Potom

vyjdi z pokoje  do haly, jdi doleva a  nahoru krátkou chodbou až ke  dveřím na

další  schodiště. Otevři  je klíčem  a po  schodech vyjdi  na půdu.  Prohlédni

medvídka a najdeš  další klíč. Klikni na trampolínu, abys  ji dostal vpravo ke

krabicím a mohl  je přeskočit na druhou stranu. klíčem  otevři truhlu a najdeš

panáčka - klauna. Objeví se duch chlapce.  Rychle přelez bedny a jdi za ním až

do dětského pokoje. Je v prvním patře vpravo dole. Dívce v posteli dej panáčka

a tím končí tahle úroveň.


7) LABORATOŘ


Už opět  ve své podobě  jdi doprava  po  schodech a opět  doprava do studovny.

Podívej  se na  obraz na  zdi. Seber  trubkový klíč,  který se  pod ním objeví

a pusť si  rádio. Jdi ven, doleva  kolem mřížových dveří a  po schodech nahoru

k podivnému  stroji. Nejprve  použij trubkový  klíč na  trubky vpravo  nahoře.


Potom  otoč malým  kolem na  stroji a  objeví se  hádanka, kterou máš vyřešit.

Pootáčením kola  a stiskem vypínače  máš docílit toho,  aby se všechny  držáky

otevřely a koule spadla do otvoru. (viz.obr.) Postupuj následujícím způsobem :


- stiskni páku vpravo

- otoč kolem 4x

- stiskni páku

- otoč kolem 1x



Kolem  otáčej  stále  ve  stejném  směru  a  opakuj  tento postup, dokud koule

nepropadne do otvoru. Tím se otevře mříž dole pod schodama. Jdi tam a vstup do

laboratoře. Po mezihře  spusť magnetofon na stole a obejdi  a přečti si zelené

tabule (jsou  celkem 3). Na  každé z nich  klikni vždy na  první písmeno každé

věty. Získaná písmenka přeházej tak, abys dostal následující slova :


Na 1. tabuli (počítáno ode dveří) :  SALVATION

Na 2. tabuli                      :  THE YOUTH

Na 3. tabuli                      :  KEY HIDES TO


Jdi dozadu ke dveřím s hlasovým zámkem. Klikni na zámek a řekni větu :


"YOUTH  HIDES  THE  KEY  TO  SALVATION."


Otevři dveře a vstup do druhé části laboratoře, kde budeš předělán na krásného

kyklopka a vypuštěn do další úrovně.


8) KYKLOPIÁDA


Od mrtvého kyklopa před tebou si vezmi ID.  Jdi po cestě dolů a do první chýše

vlevo. Chýše  se otevírají stiskem  barevného tlačítka. Promluv  si s kyklopem

Gravinem. Dá  ti kód od  své chýše (poslední  chýše vlevo dole).  Ze zdi seber

štípačky prokecej  robota - technika  v popředí. Jdi  ven a dolů  do Gravinovy

chýše. Vlevo vezmi  kladivo a ze stolku nářadí. Podívej  se na televizi vpravo

a jdi ven. Jdi kolem velké chýše doleva  nahoru a vstup do chýše - kotelny. Na

trubku  vedle  broučích  tahačů  měchů  použij  kladivo.  Až  brouci - pumpaři

přestanou  pracovat, vezmi  to za  ně a  potom seber  upadlé rameno. Klikni na

podivný  broučí stroj  v popředí.  Je to  opět hádanka.  Zelenými tlačítky  na

zádech brouka můžeš roztahovat tři páry křídel a kolečky v popředí můžeš měnit

barvu světel po  stranách brouka. Cílem je kombinací  křídel a světel nastavit

takovou dvojici  znaků, která se  vyskytuje na štítcích  vlevo. Pak klikni  na

příslušný štítek, čímž  se nastaví páka úplně vlevo  a stiskni kulaté tlačítko

vedle  hlavy  brouka.  Postupně  tak  nastav  všechny  dvojice,  které jsou na

štítcích vyobrazeny. Až budeš hotov, zavře  se káď pod broukovým zadečkem, ale

také velké  topeniště v chýši.  Nyní se vrať  do Gravinovy chýše.  Důkladně ho

prokecej a jdi do první chýše za  robotem - technikem. Promluv s ním o upgradu

tvého ID  a potom vlož  mechanickou paži z  kotelny do scanneru  vlevo nahoře.

Hotovo !  Nyní jdi do příbytku  královny, hned vpravo, vedle  chýše s robotem.



Hned  za dveřmi  narazíš na  podivné  stvoření  - napůl  kyklop, napůl  brouk.

Důkladně ho prokecej a potom použij štípačky na zelené nádoby nahoře. S jednou

nádobou se vrať ke Gravinovi. Promluv s  ním a on tě zavede do Gromnovy chýše.

Počkej až odejde  a podívej se na tabuli vpravo.  Prohledej polštář na posteli

vlevo a najdeš klíček. Použij ho na  sejf vedle postele a najdeš v něm zvukový

generátor.  Znovu jdi  do královnina  příbytku a  použij generátor na zvláštní

přívěsek vpravo, ze kterého odkapává cosi zeleného. Otevře se průchod do další

obrazovky. Promluv  si s kyklopem -  krmičem a s malými  kyklopátky v klecích.

Poslechni si jejich  melodii a zkus ji zopakovat na  panelu vlevo. Pokud nemáš

zvuk  (jako  já)  mačkej  tlačítka  s  larvami  v  tomto pořadí : 5,2,2,4,1,3.



Počítáno po směru hodinových ručiček a  jednička je to, které je nejvýš. Vlevo

se  otevře  výtah,  kterým  vyjedeš  do  dalšího  patra.  Nejprve  si  promluv

s kyklopkou, která  něco kutí vpravo  u stroje. Potom  použij nářadí na  stroj

vlevo od  ní. Pracuj na  stroji tak dlouho,  až získáš strojní  součást. Potom

sjeď výtahem dolů a použitím zvukového  generátoru se opět dostaň do kyklopské

vesnice.  Najdi kyklopa  Gromna. Je  u Velkého  Stroje vlevo.  Cesta k němu se

ovšem propadla, takže  na něj musíš zavolat a potom  mu hodit získanou strojní

součást.  Vrať se  do obrazovky  s kyklopkou.  Úplně vlevo  najdeš provaz,  po

kterém vyšplháš do  dalšího patra. Zapracuj na stroji vpravo  od tebe a získáš

druhou strojní součást.  Proskoč portálem, který se otevře  za tebou a strojní

součást dej opět Gromnovi.


9) MÁRNICE A HŘBITOV


Opět ve vlastní podobě. Jdi k velkým dveřím ven z márnice. Mrtvá žena na stole

se posadí  a začne s tebou  mluvit. Promluv s ní  a potom klikni na  dveře. Je

tady další hádanka.  Kolem vpravo nahoře natahuješ mechanismus.  Až se kolečko

ve  výřezu dostane  až nahoru,  pohni s  dvousměrnou páčkou  pod kolem.  Pohyb

doleva ovládá  převody na horní závoře,  pohyb doprava na dolní.  Upřesnění se

provádí přepínači  nad a pod  středovým kolem. Nakonec  zatoč středovým kolem.

Při správném nastavení se horní, nebo dolní závora zvedne. Hádanka je vyřešena

zvednutím  obou závor.  Není to  nijak složité,  ale pokud  se ti to nepovede,

přečti si radu  na konci popisu téhle úrovně. Projdi  dveřmi a jdi doprava, do

kanceláře. Seber urnu  na stolku za dveřmi a bystu  a zápalky na stole. Přečti

si papíry  na povalené skříni.  Potom hoď  2x  bystu na zeď  za skříní. Projdi

vzniklým otvorem, seber trubku, ohnutou do tvaru U a kohoutem pusť plyn. Vyjdi

ven z kanceláře a dveřmi vpravo jdi  do spalovny. V pravém rohu najdeš na zemi

klíč. Seber ho a jdi zase ven do chodby.


Zapracuj  klíčem na  dvou trubkách  v rohu,  které vedou  od stropu k podlaze.

Odmontované součásti nahraď  trubkou ve tvaru U. Vrať se  do spalovny a klikni

na ovládací  panel vpravo na stroji.  Potom otevři vepředu dvířka  pece. Vezmi

prostřední  z těl,  která visí  vlevo na  zdi a  polož ho  na stůl. Počkej asi

minutu a  potom znovu otevři  dvířka pece. Popel  shrábni do urny  a nezapomeň

vzít  skleněné oko.  Vrať se  velkými dveřmi  do márnice.  Otevři box v pravém

horním  rohu a  pokecej s  dědulou,  který  je tam  zavřený. Potom  otevři box

č.  7 a  podívej se  dovnitř.  Když  použiješ zápalky,  uvidíš vevnitř  nějaké

nesrozumitelné  značky. Zeptej  se na  ně  dědka,  poradí ti,  abys je  zkusil

přečíst pomocí  skleněného oka. Až si  prohlédneš celou zprávu, jdi  do chodby

a dveřmi vlevo se  dostaneš ven, do zahrady. Po levé  straně, kousek od dveří,

najdeš povalený náhrobek.  Použij popel z urny, aby sis  mohl přečíst nápis na

něm. Potom jdi  doprava, kolem světelného kruhu, dále  do zahrady. Najdi strom

s obličejem a promluv si s ním. Strom  poodstoupí a uvolní tak cestu k velkému

sloupu ze zeleným  kamenem. Kámen vyloupni a použij na  světelný kruh u vchodu

do této části zahrady. Otevřou se dveře do kruhové budovy. Jdi dovnitř a právě

stačíš zahlédnout  dr. Morgana, než zmizí.  Prohlédni si sochu vpravo  a vlevo

glóbus  a papíry  na stole.  Potom klikni  na aztécký  kalendář vzadu  na zdi.

Pomocí  tlačítek  musíš  nastavit  správné  obrázky,  aby  ses dostal do další

úrovně. Jsou  to odleva :  slunce se dvěma  vrcholky hor, vycházející  slunce,

slunce nad obloukem v horní části okna, oko a poslední je trojúhelník.


Jak otevřít  velké dveře z márnice :


1) (Horní pravé kolo 3x + páka doleva) x 3

2) (Horní pravé kolo 3x + páka doprava) x 3

3) Střední kolo 1x

4) Stačí ?


10) ZTRACENÁ VESNICE


Nyní hraješ v  podobě aztéckého bojovníka. Nejprve si  promluv se ženou, která

tě  vyvolala a  potom po  schodech nahoru  opusť jeskyni.  Projdi se ztracenou

vesnicí  a promluv  si se  všemi duchy,  které potkáš.  Potom jdi doleva kolem

vodního  chrámu  ke  schodišti,  které  vede  nahoru  na  vulkán. Vyjdi asi do

poloviny  schodiště, do  místa, kde  jsou po  stranách dvě  sochy. Promluv  si

s Quetzalcoatlem,  který  stojí  nahoře  nad  schodištěm.  Potom strč do sochy

vpravo od tebe. Láva steče do vody a vytvoří most k vodnímu chrámu. Jdi k němu

a prohlédni  si obrazy  na zdi.  Potom  promluv  s duchem  - rybářem  vlevo od

chrámu.  Jdi vesnicí  dolů k  velké soše,  u které  je duch Tepictoce. Promluv

s ním a jdi doprava k chýším. Před nimi  najdeš starou ženu. Promluv s ní a na

druhé  straně, za  nádrží s  vodou  seber  ozdobnou mísu.  Pak projdi  chýšemi

a promluv si se všemi obyvateli. Dozvíš  se, že se ztratila náčelníkova dcera.

Vrať se k Tepictocovi, znovu s ním promluv, a potom strč do sochy. Spadne přes

propast a ty  můžeš po ní přejít k větrnému  chrámu. Odsuň kameny před vchodem

a uvnitř  najdeš náčelníkovu  dceru. Po  krátké mezihře  opět promluv se všemi

obyvateli chýše a zejména s náčelníkovou  dcerou. Až ji důkladně prokecáš, jdi

zpět do  větrného chrámu. Prohlédni si  krystal a gongy na  stěně. Musíš na ně

zahrát postupně od největšího k nejmenšímu. Mělo by to fungovat takhle :


                                              5     3

                                           2     1  

                                              6     4



Potom  jdi k  vodnímu chrámu  a podívej  se na  obrázky na  stěně. Stiskni  je

v pořadí  (odleva)  :  5,3,1,2,6,4.  Tím  se  otevřou  dveře  a můžeš vstoupit

dovnitř. pokud to  nestihneš, musíš znovu zadat kód.  Uvnitř seber vodní totem

a jdi  ven.  Jdi  doleva,  úzkou  cestičkou  kolem  jaguářího  chrámu.  Dojdeš

k čaroději. Prokecej  ho a on tě  pošle za náčelníkem. Náčelníka  se zeptej na

bojový rituál (warrior ritual). Zeptá se tě na šest jmen bojovníků. Odříkej mu

je  v   tomto  pořadí  :  Xilonen,   Ometoch,  Tepictoc,  Centeotl,  Huitzilop

a Mixcoatl. Podrobíš se  rituálu, abys byl odolný vůči  živlům. Jdi k lávovému

jezírku vedle vodního  chrámu a přines plod ze  stromu uprostřed jezírka. Plod

odnes čaroději.  Až bude obětován,  zeptej se ho  na masku a  potom si do mísy

naber jeho krev. Jdi zpět do čarodějova domku a vezmi si tam srdce. Nyní můžeš

jít  do jaguáří  pyramidy. Všimni  si zvýrazněných  piktogramů po  levé straně

schodiště. Vyjdi  nahoru a k  levé soše polož  nádobu s krví  a k pravé srdce.

Vstup do chrámu  a nastav obrázky na zadní stěně  ve stejném pořadí, jako byly

na schodišti  odspoda nahoru. Měly by  to být : býčí  hlava, srpek měsíce, dva

spojené kroužky (nebo co), černá tvář, hvězda, ryba a kolečko s křížem uvnitř.

Vezmi   si  jaguáří   totem.  Jdi   doprostřed  vesnice,   kde  bývala   socha

Quetzalcoatla, a na plošinu rozmísti totemy tak, jak jsou rozmístěny chrámy ve

vesnici. Nahoře vodní, vlevo jaguáří a vpravo větrný totem. Až se objeví díra,

skoč do ní.


11) BLUDIŠTĚ


Octl jsi se  v "elektrickém" bludišti. Dobře sleduj měnící  se vzor a postupuj

opatrně krok za krokem, aby ses  dostal dolů k ovládacímu panelu. Kámen, který

stiskneš, se rozsvítí.  Stiskni 1. a 3. ,  a potom modrý panel vpravo.  Pak se

musíš vrátit na začátek bludiště a pokračovat doprava, kde se objevil most, až

dojdeš k soše s napřaženými pažemi. Stlač její paže dolů, kámen zmizí a uvolní

ti  tak další  cestu. Nyní  pokračuj doleva,  přes další  elektrické bludiště,

a potom dál doleva  a dolů po schodech. Nyní jdi  rovně, až dojdeš k hlavnímu,

nejširšímu sloupu  s pákou. Tu  stiskni, potom jdi  nahoru po stupních  vlevo,

nahoře se  obrať doprava a  po jiných  stupních  jdi zase dolů.  Po pravé ruce

bojovníka  uvidíš  další  páku.  Stiskni  ji,  a  potom projdi krátkým tunelem

a bránou  na druhé  straně. Vlez  do velké  tlamy, kterou  uvidíš před  sebou.

Uvnitř seber  Quetzalcoatlovu Masku Smrti  a podívej se  na videosekvence před

vstupem do další úrovně.


12) JAK SLOŽIT ANDĚLA


V této úrovni máš hned na začátku  v inventáři tři ikony, jejichž pomocí můžeš

měnit podobu.  Dětská panenka tě  promění v Sarah,  aztécká soška v  aztéckého

bojovníka a  kniha ve čtyřrukého  kyklopa. Nejprve přejdi  přes dřevěný můstek

a klikni  na náhrobní  kámen vlevo.  Až  se  objeví bezhlavý  duch, proměň  se

v Aztéka a jdi k dýním napravo. Klikni  na ně a dýně zahrají melodii. Musíš ji

zopakovat. Jestliže si dýně takto očíslujeme :


1   4   7   10

2   5   8   11

3   6   9   12


musíš  postupně kliknout  na dýně  č. 8,6,7,4,5  a 9.  Dýně zmizí, jdi dovnitř

seber vznášející  se lebku a  dones ji bezhlavému  duchovi. Objeví se  truhla.

Změň se v kyklopa, abys ji mohl otevřít,  a vezmi z ní hlavu anděla. Proměň se

znovu v  Aztéka a jdi  dolů na dřevěnou  plošinu vedle obrovské  hlavy klauna.

Změň se  v kyklopa a  klikni na silostroj  v pravém horním  rohu. Pak si vezmi

podobu  Aztéka a  jdi k  otevřené plamenné  tlamě klauna.  Stiskni následující

barevně  blikající zuby  : červený,   žlutý, zelený  a modrý.  Plameny uhasnou

a klaunovi vypadne  nos. Proměň se  v Sarah a  vyšplhej po nose  do otvoru. Až

vylezeš vlevo z  ucha ven, seber křídlo anděla a  stejnou cestou se vrať zpět.

Stále  v podobě  Sarah jdi  dolů k  poškozené soše,  po schodech vpravo nahoru

a doprava přes  pavučinu. Nyní máš  před sebou pět  nášlapných desek. Nyní  se

změň v  Aztéka a sešlápni je  v tomto pořadí odleva  : 2,5,3,1 a 4.  Klikni na

všechny napíchnuté  aztécké bojovníky kolem velké  hlavy a změň se  v kyklopa.

Zatlač na velkou kamennou hlavu. Až spadne do otvoru, objeví se za tebou velký

krystal.  Postupně  klikni  na  všechny  aztécké  bojovníky,  abys  je  trochu

potrápil. Jejich společný křik způsobí, že  krystal praskne a ty si můžeš vzít

druhé křídlo anděla. Změň se v Sarah, jdi zpět přes pavučinu, dolů k poškozené

soše  a potom  doprava do  chýše -   úlu. Uvnitř  jdi doleva  nahoru ke  stěně

z pláství.  Postupně kliknutím  rozbíjej všechny  plástve, až  v jedné  najdeš

larvu. Tu si  vezmi a jdi ke stroji  napravo. Změň se v kyklopa  a zapracuj na

stroji. Až kyklop vyčistí podlahu, objeví  se zamřížovaný otvor. Klikni na něj

a kyklop vytrhne mříž. Změň se v Sarah  a skoč do otvoru. Až vylezeš ven, změň

se v  Aztéka a jdi  po cestě vpravo  nahoru na střech  chýše. Až budeš nahoře,

uvidíš  vlevo od  sebe otvor,  ve kterém  se ztrácí  provaz. Použij larvu, aby

překousla provaz, sestup zpět k otvoru a jako Sarah skoč dovnitř. Uvnitř chýše

seber  poslední  část  sochy  anděla  a  jdi  ven.  Dojdi  k poškozené soše na

podstavci a postupně, kus po kuse,  ji zkompletuj. Nahoře nad schody se otevře

brána a nad ní se objeví průchod do poslední úrovně.


13) POSLEDNÍ HÁDANKA


Stojíš  uprostřed  černobílé  šachovnicové  podlahy,  částečně  zalité nějakým

černým svinstvem.  Proti tobě stojí tvůj  černý odraz, kterého si  nemusíš moc

všímat. Bude  dělat přesně to  co ty.  Nalevo  sedí sochy, které  drží v rukou

koule. Jedna z nich září. Tvar  začerněné plochy se v pravidelných intervalech

mění. Je to podobné, jako v 11.  úrovni (Bludiště), jenže tam šlo o elektrické

výboje. Tvým úkolem nyní je vysledovat  cestu k soše, která drží zářící kouli.

Až se ti  povede dojít bez úhony až  k soše, Max sám kouli  vezme a rozbije ji

o podlahu. Celkem musíš  takhle najít cestu ke třem koulím  a rozbít je. Potom

už si můžeš v klidu vychutnat závěrečné animované sekvence.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.