1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Ben Jordan: Paranormal Investigator 3 - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


Plný název hry je: Ben Jordan: Paranormal Investigator: Case 3 The Sorceress of Smailholm. Jde celkově už o 3. díl slavné série o vyšetřovateli paranormálních jevů Benu Jordanovi. Tyto díly si můžeš v klídku stáhnout na netu třeba z www.hernisvet.cz nebo www.plnehry.cz. Jako ostřílený vyšetřovatel paranormálních jevů jsi přizván k jistému případu. V jedné zapadlé vesničce začaly podivně umírat (nejen) malé děti. Vysvětlit, jak se to děj a proč je tvým sakra nelehkým úkolem.


2) Návod :


Rady :


Při rozhovorech prober vždy všechny možnosti.


Hra má 2 konce. Začátek je ale stejný, pak se cesty rozbíhají.


Při pokusu o přemožení Z(metka) a McBeena existuje takový fígl, jak je překonat. Před bojem je dobré si v inventáři navolit předmět, kterým je máš zneškodnit, většinou je to tyč nebo pistole, sa pak při samotné akci stačí rychle poklepat na myšáka a dojet na předmět, který už je v nabídce navolený.


Návod je na plný počet tj. 144 bodíků, ale toho propitého kafe... :o)


0) Společný začátek pro oba konce


a) Příjezd


Po příjezdu do místního hotelu promluv se správcem /2/. Potom s chlapíkem v červeném svetru /2/ a s mužem v klobouku /2 + 2/. Dozvěděl ses, že městečkem kolují zprávy o údajných čarodějnicích a prý má přijet i nějaký jiný vyšetřovatel. Protože venku prší, zajdi do svého pokoje - ten poslední nahoře vpravo. A jdi spát /2/.


b) Den prvý


Vyskoč z postýlky a seběhni dolů. Bohužel se nevyhneš menší rozepři s tím přidrzlým Johnesem. Moc ti nevěří a dává to dost silně najevo. Neztrácej s ním nervy a vyraz ven. Zajdi do vězení a promluv s Mary. Vyslechni si její verzi příběhu /3/. Venku pokračuj dál doprava. Zaklepej na dveře velkého, modrého domu - McBeen není nejspíš doma. Zajdi do červeného domku. Tam už pana McBeena potkáš, proto si s ním promluv /2/. Hoď očko na portrét podivného plešouna. Přeptej se na něj McBeena /2/. Venku obejdi druhý domek a zamiř vpravo.


Dostal ses před kostelíček, o kterém mluvila Mary. Mrkni na náhrobní kameny, je tam i kamen malých děvčátek - Jessici a Julie McBeenových.  Jdi 3x vlevo ven z města. Pěšinkou se dej na východ. Vydej se za starou babčou až k řece, nenápadně ji pozoruj. Vypadá to na pravou čarodějku /5/. Zaběhni před její malou chaloupku, zaklepej. Z nabídky možných variant vyber tu, žes ji viděl čarovat před řekou /4/. Pak s Wilmou ještě promluv /3/. Prý může udělat kouzlo, které řekne, co se stalo s děvčátky. Potřebuje jen 2 přísady : věc, která patřila holkám a něco, co patřilo člověku, kterého obvinili. Ve vězení požádej Mary o nějaký její osobní předmět. Dostaneš starožitnou brož /3/. Zkus zaskočit do červeného domku. Vypálkujou tě. Ale aspoň víš, že máš zaskočit na hřbitov. Z hrobu seber medvídka /3/.


Vrať se k Wilmě. Dej jí brož /3/ s medvídkem /3/. Jenže takové kouzlo chce čas, proto jdi spát.


c) Den druhý


Zamiř do Wilminy chatičky. To co uvidíš není zrovna příjemné. Wilma se s kouzlem asi chvilku zdrží. Prohledej její mrtvé tělo a znak na zdi. Venku tě čeká nepříjemný rozhovor s polišem. Mrkni na kytky pod oknem. Najdeš vražednou zbraň /3/. Na rozcestí přibyla  zprávička v kůře stromu. Pořádně ji prohlédni /3/. Vypadá to celkem vostře. Zamiř vlevo. Zámek vypáči vražednou zbraní /5/ a zapluj dovnitř. Přečti si pár keců z knížek na poličkách. Na podlaze je jeden kus dřeva, který má trošku světlejší barvu, než ty ostatní. Odtrhni ho páčidlem /4/. Vyndej z něj starý diář /3/. V inventáři si deník přečti /5/. Wau, tak dostal jsi list,  taky ho prohlédni /3/. Pomůže rozluštit tajný kód. Dojdi ke stromu a podívej se na vzkaz, kterému bys měl teď rozumět. V dost hrubém překladu bys z toho měl vyčíst, že Mary už nezbývá moc času.


Takže se za Mary beleskem zaskoč podívat. Přeptej se ji na Wilminy vrahy a list z deníku /3/. Zaběhni k Wilmině chaloupce, pak vpravo a nahoru do lesíka. Tak už víš, kdo v tom má prstíky /4/. Ve vězení znovu sděl novinky Mary.  Navrhni jí útěk /3/.


A TADY JSOU UŽ ONY DVA SLÍBENÉ KONCE.


Hru si ulož.


1) 1. konec - rychlejší


Vyjdi bránou z města. No a po menším únosu...


d) Den třetí


... se probouzíš absolutně svázaný. No nefa, 4x vyzkoušej sílu provazů /3/. Pak by se ti mělo podařit rozvázat. Teď můžeš řešit, jak se dostat pryč. Mrkni do další místnosti skrz dirku ve zdi /3/. Po tom, co chlapíci odejdou, se mrkni ještě jednou. Přehoď lano přes hák na stropě /2/. Pak lano asi tak 2x použij /2/. Ten starý hajzlík se propadne a zůstane tam trčet. Ze země vezmi lano s hákem /2/. Zkus ho lasovat lanem. Vypadne z něj klíček /2/. No paráda, takže odemkni dveře /2/a venku promluv s volnou Mary.... Tak tomu říkám podraz. Ale naštestí se dostaví nečekané vysvobození v podobě nesnesitelného vyšetřovatele.


Pak se další část hry, kde musíš prokázat svou rychlost. Když se dostaneš k místečku, ve kterém tě chce upír připravit o trošku tvé krve a udělat si z tebe poskoka, rychle vytáhni z kapsi lano a zaútoč na něj /11/. Po této tvé akci se tam objeví profesůrek. ==> 105 bodů.


2) 2. konec - akčnější


d) Stále druhý


Takže vytáhni svou uloženou pozici, která končila před branou města. Zajeď do inventáře a připrav si k použití vražednou tyč. Vyběhni z města. Po rozhovoru chlapíka rychle ! přetáhni tyčí přes hlavu /7/. Prohledej ho, zhruba tak v oblasti kapes u kalhot. Najdeš klíče a zbraň /6/. Klíč parádně pasuje do zámku ve vězení, takže dojdi Mary odemknout  /5/. Po menší postelové scénce...


e) Den třetí


Venku před hostincem si tě odchytne tvůj dobrý kamarád. Při výslechu mu na otázky odpovídej v tomto pořadí 1 /4/; 3 /4/; 2 /4/. Pak zaběhni skouknout podlahu do chatky Wilmi, její tělo už je odklizené. Pokračuj vpravo. Prohlédni nový vzkaz na stromě /3/. V hotelu vraz do prvního pokoje u dveří. Řekni mu o tajném kódu. Přepiš mu, že se v něm praví (bez uvozovek) "Eliminate PQJ" /5/. (Toť totiž doslovný překlad kódu z druhého stromu.) On si to dojde zkontrolovat. Půjči si jeho lopatu /2/


Na kostele vykopej hrob malých holčiček /4/. Prohledej malou rakev. Je až nečekaně prázdná /2/ ! Po menším spoutáním a možnosti položení 3 otázek /2/se opět dostáváš ke slovu . V temném lesíku seber kus větve /3/. To je jakýsi časovač k tomu, aby se tu obejvil Z(metek). Sestřel ho pistolí /5/a srdce mu propíchni větví /10/==> 144 bodíků.

Uf, to bylo zase jednou namáhavé dobrodružství, které má dokonce už i pokračování  na úrovni. Jo, nevím jak vy, ale já jdu spát.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.