1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Ben Jordan: Paranormal Investigator 4 - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


Ben Jordan Paranormal Investigator - Case 4 - Horror at Number 50 - JO ! Tak tohle je asi ten nejlepší Benův případ, kterým jsem si s ním zatím prošla. Hafo nových věcí přibylo, a většinou jde o dost zásadní klady. O příběhu - prostě parádička, duchařina, paranormalita, fajn hra, víc neřeknu, si ho stáhni ;o) třeba na www.hernisvet.cz . Mistr 'Grundislav' se opravdu překonává a mi můžeme být u toho.


2) Návod :


Překonala jsem sama sebe a je tu návod na 107 bodíků, což je plný počet.


a) Pokyny :


Projdi si všechny lokace, nebudu tu popisovat cestu, jak se dostat do jednotlivých pokojů (většinou).


Při rozhovorech použij veškeré možnosti. Pokud je nějaký speciální postup na odpověď, tak to píšu.


Jednotlivé postavy se přemisťují, ale většinou není problém je najít.


Při telefonování z mobilu chce být trošku rychlejší, jinak se začně číslo vytáčet, bez ohledu na to jestli je úplné.


Jsou tu 2 ikony pro rozhovor. První je pro lehké klábosení. Druhá pro "křížový" výslech, kterým dostáváš body. Nemusím dodávat, kterou používat, že ?


Časem přibydou ještě jedny důležité dveře. Aby v tom nebyl brajgl, dveře na místo činu označuji Dveře - název. 


b) Čísla, která se budou hodit :


Professor Jones  020 4469 0976

Mr. Miggs        020 7428 4800


1) První den


a) Seznámení s ostatními pátrači


Po delším intru vejdi do svého pokoje. Z otevřeného nočním stolku čapni papír s kontaktem na Miggse /1/. Před TĚMI Dveřmi, za kterými se to všechno stalo promluv se Simonem /1/.


Zavolej Jonesovi ze svého mobilu. Stačí otevřít inventář dát povel použij (ruku) a stisknout mobil. Pak vytoč číslo Jonese. Požádej ho o historii tohoto domu /1/. Potom  brnkni Mr. Miggsovi /2/. Projdi dvojitými, bílími dveřmi do "obýváku" - Travel Room. Z něj do rozházené knihovny - skladiště. Prohrábni se v krabici. Vytáhneš nůžky /2/. V Ottovo pokoji porozprávěj s Ottem. Řekni mu o zámku na Dveřích /1/. Pak znovu probrnkni Miggse a přeptej se na zamčené Dveře /1/.


b) Nález klíče ke Dveřím


Dozvíš se o nějakém klíči, který je někde schovaný. Zajdi do chodby dolů. Z knihovny vytáhni knížku o klíčích k dámským srdcím, je v levé knihovně, ve 4. polici, od sdola zhruba tak někde vpravo /3/. Stylově jí zdobí malý klíček, který ovšem lehce podlehne tvým nůžkám. Vypadne z něj ale zatraceně užitečný klíč /3/. Odemkni jím zámek na tajemných Dveří. Vyruší tě křik ženy /5/.


Po menším videu můžeš jít navštívit a pokecat třeba s Alicí /1 + 1/ no a hned po tom s Ottem/1/. Přemísti se k tajemným Dveřím, klíč někam zmizel ! V hale shrň koberec /2/. Mobiluj Miggse /1/. Poklábosit s Alicí /2/. Výkřik tě donutí vyjít ven. Skoč do Simonovy krvavé koupelny. Jeho poselství dones Ottovi /1/ a Alici /1/. Následně zaběhni do Travel Room, kde už na tebe všichni čekají. Večer určitě strav se Simonem a Alicí /5/, přijmi jejich nabídku. Po prokecané noci tě z postele vytáhne starší dáma.


2) Druhý den


a) Kolegiální pomoc s WC


Chystá vyvolávání duchů místních obětí. A protože to není jen tak, bude od tebe chtít  jakýkoliv osobní předmět, krev a oheň na večerní vyvolávací akci. Ráno bys ale měl načít příjemným rozhovorem s Alicí /1 + 1/. Dostala za úkol jako svůj živel sehnat vodu. Bohužel jí ale nefunguje WC.


Zaskoč na chat k Simonovi /1/. V koupelně otevři zrdcadlo a vezmi mu čistič na WC /2/. U Alice hupni do koupelny. Jukni na záchod. Odhoď porcelánový vršek. Záchod nejde splachovat, páč mechanismus je nějak zasviněný. Spraví to čistič WC, stačí jej nalít do vody /3/. Ta se hezky vyčistí a všechno je tak, jak má být. Použij splachovací mechanismus. Jejda ! Vezmi si klíček, který byl tak důmyslně schován /2/. Ten prťavý kus stříbra  parádně pasuje do starodávného, dřevěného vchodu v hale /2/. Slez do otevřenho poklopu. V skříňce vlevo objevíš svíčku a sirky /4/. V inventáři zapal sirkou svíčku /2/.


b) Osobní předmět, krev, oheň


V Travel Room podrob starou dámu výslechu. Prakticky stačí zeptat se jí na všechny ostatní vyšetřovatele /1 + 1 + 1 +1/. Pak jí dej svíčku, jako znak tvého živlu - ohně /3/. Nůžkami se píchni do prstíku a krev pochytej do prázdné sklenice /2/. Tu pak plnou tvé krve předej staré dámě /2/. Pak tě čeká rozhovor s Profesorem Jonesem. Zavolej mu a přeptej se ho na své osobní věci a nech si od něj poslat prsten /1/.


Skákni do haly. Jones je opravdu blesk, a dokonce jedná osobně, dá ti prsten /2/. Dones ho dámě /2/. Rozběhne se vyvolávací scénka, až budeš tázán předej jí ho. Zajímavém zakončení /14/, že ?


3) Třetí den


a) Ztráta Simona


Po šokujícím snu si v koupleně (vyjímečně své) pořádně prohlédni zrdcadlo. Nějaký dobrák ti tu nechal krvavou radu, na kterou ovšem jako profesionál neber vůbec žádný zřetel. Venku se dozvíš od šokovaného Sima nějaké novinky. Pokecej s Alicí /1/ a Ottem /1/. V pokojovém patře si jen tak přibyly jedny dveře. Překecej Simona (u Dveří) ať do nich jdete hodit očko /1/. Vevnitř se ti nějak ztratí. Musíš ho najít. Projdi tajemnou místností. Není tam, tak se zkus vrátit. No moment ! Kde jsou dveře ? Běž na druhou stranu. Mno, tak jimi projdi a zaskoč do těch druhých. Ježiš, teď kam.... :o) No dobře, tohle je návod, takže třeba... ono je to vlastně jedno :o) /3/.


b) Eliminace (zlo)ducha Horrora 50


Po malé provozní poradě se zbytkem party, se znovu vrať do Ottovo pokoje a "vykřižuj" je /4 + 1/. Ve svém pokoji vyřiď důležitý hovor, kterým tě poctil samotný Jones. Hm... zajímavé novinky ti přináší rozhovor jeden nečekaný /3/. Skus, na jeho popud, strhnout své okno /2/.  Opravdu je to jen kus lepenky. Zvláštní. Opatrně vylez na okenní římsu /3/. Vezmi kousek trubky /3/.


Umlať jí zámek u tajemných Dveří /4/. Prohlídni si rýhy na zdi a cvičně zatáhni za lano. Pověz o svém pokroku kámošům u Otta /5/. Vydáte se tam společně. Až nadejde čas Ottova dušení, a Aličiny levitace, zbytečně neočumuj nebezpečnou situaci, přiskoč k lanu a zazvoň. Pak trubkou majzni tu starou, posedlou megeru. Tím jí z hlavy dostaneš toho prašivýho Horrora 50 :o) ==> 107 bodíků.


KONEC, přátelé BJ.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.