1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Bonzo - Útěk z Olympu - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



Jedním slovem - nářez ! Jinak docela milá adventurka se spoustou humoru, ale pokud se neobejdete u počítače bez myši, tak pozor, protože tahle hra se ovládá komplet klávesnicí. O co jde ? Octnete se ve starém Řecku - některé věci sice moc nesedí, ale doporučuju o tom moc nepřemýšlet - a máte zachránit olympské bohy a znovunastolit pořádek.


Začínáte v místnosti se svázanou dívkou. Rychle zjistíte, že je to bohyně Athena a vaším první úkolem je jí osvobodit. Přejděte na protější stranu místnosti a z poličky seberte kudlu. Vraťte se k bohyni, dejte [I] - Inventář a klikněte na kudlu. Tak, a je to. Dalším úkolem je dostat se ven z místnosti. Jděte ke dveřím a prozkoumejte elektrické zařízení na zdi.  Prozkoumejte dveře a zkuste je použít. Nejdřív pákou vlevo vypněte proud a potom urvěte kabel u dveří. Kabel použijte na dveře a znovu zapněte proud. Jděte doprostřed místnosti a cestou seberte helmu. Ze sochy na podstavci seberte plachtu a vylezte si na prázdný podstavec vlevo. Jděte do inventáře a použijte plachtu - a dál už je to na bohyni.


Po animaci slezte dolů a znovu použijte dveře - tentokrát se už dostanete na chodbu. Na obou koncích ji ovšem hlídají gladiátoři, takže tudy nemůžete. Prozkoumejte malá dvířka naproti dveřím, ze kterých jste vyšli. Zjistíte, že je to skluz na odpadky, takže ho použijte. Vedle bedny, do které jste dopadli je hromada harampádí. Seberte odtud žárovku a nyní prozkoumejte místnosti vpravo a vlevo. Vlevo je zvláštní zařízení "Zasuň a zatoč", akorát že zatím nemáte co zasunout. Vzadu u podmořského okna je kladivo - nepoužívat, jinak už vás čeká jedině game over !! V místnosti vpravo je žebřík (zatím nepoužitelný), periskop, ze kterého si můžete vzít sklíčko a zařízení na řízení ponorky. Pokud použijete zelený knoflík, nestane se nic. Pokud červený, uvidíte v animaci, jak se dovnitř dostane pěkně oplácaná mořská panna. Popovídejte si s ní a pak ji seberte. Přejděte do levé místnosti a použijte mořskou pannu na zařízení "Zasuň a zatoč". Zatočte klikou. Nyní štíhlounká mořská panna vám poděkuje. Všimněte si, že přebytečný tuk vytekl do helmy vpravo na zemi - vemte si ho, bude se hodit. Jděte do prostřední místnosti s harampádím a zatáhněte za páku. Dveře se otevřou.


Jste v široké chodbě. Prozkoumat můžete dvoje dveře. Za těmi dál vlevo je Archimedes. Moc si s ním nepokecáte ani tady nic neseberete. Za dveřmi, které jsou blíž vpravo najdete bohyni Afroditu v rukou šíleného doktora Eskulapa. který už si chystá své mučící nástroje. Pomalu přejděte k zařízení, ve kterém je bohyně Afrodita uvězněna (Eskulap je naštěstí zády k vám) a promluvte s ní. Dejte ji helmu a Eskulap je mimo hru. Nyní ji ještě musíte dostat ven. Použijte nůž, čímž z ní vyrobíte skinheadku. Nyní použijte olej z mořské panny a tím ji konečně vysvobodíte.


Po krátké animaci se octnete na kamenitém fotbalovém hřišti. Promluvte s chlapíkem -  je to Atlas, hrozně rád by si zahrál fotbal, ale zatím to nejde. Dojděte k dolní brance a nyní máte dvě možnosti. Buď můžete jít nalevo nahoru na pobřeží anebo doprava dolů do města.


Můžete se nejdřív projít po pobřeží, i kdž tam toho zatím moc nenaděláte. Pod skákacím prknem můžete z písku sebrat láhev a přečíst si zprávu a když půjdete odtud nahoru, dostnete se do obrazovky s kentaurem, kterému můžete pomoci tím, že mu seberete z hřbetu mouchu. Pak můžete prozkoumat bránu za kentaurem, ale zjistíte, že k jejímu otevření potřebujete přítele - a to je všechno. Takže se vraťte na hřiště s Atlasem a jděte od branky doprava dolů do města.


Ze všeho nejdřív si hned na náměstí promluvte se sochou věštce. Dozvíte se, že máte jako Herkules splnit 20 těžkých úkolů. Zpřístupněny jsou jenom ty úkoly, které můžete aktuálně plnit. Zde je seznam úkolů a pak si povíme jak je plnit :


1. Pomoc budoucímu příteli.

2. Zavrtaná Artemis.

3. Bankovní loupež.

4. Sakra, dostala mě!

5. Herkules kouzelníkem.

6. WC coby cesta ke slávě.

7. Obsazení Olympu.

8. O jakém Odysseovi to mluvíte?

9. Nuda v Hádově říši.

10. Válka mozků

11. Tajemství jeho vlastní sochy.

12. Vítězství síly intelektu nad neskonalou krásou.

13. Třináctý Herkulův skutek.

14. Tajná místnost.

15. Koupelový teploměr

16. Okřídlení koně.

17. Sisyfovo tajemství.

18. Pozdrav od Poseidona.

19. Opilec v rukou osudu.

20. Smetánka na Olympu.


1. Pomoc budoucímu příteli


Musíte se dostat do kuchyně. Můžete jít z náměstí doleva, kde si cestu zkrátíte teleportem, ale půjdeme raději  pěšky, abychom se tady trošku rozkoukali. Takže jděte doprava kolem banky a potom po schodech dolů. Tady je WC a můžete si zde v předstihu splnit úkol č. 6.  WC coby cesta ke slávě - stačí zatáhnout za venkovní splachovadlo, ze dveří vyběhne vyplašený pčtros a je to.  O záchoda jděte kolem zdi nahoru a potom stále rovně (po levé ruce minete východ z teleportu) do brány před vámi. Projděte parčíkem až ke dveřím domu a dovnitř. Jděte kolem krávy doleva a cestou ze stolu seberte otvírák na konzervy. Prozkoumejte kotel s kompotem a seberte naběračku vedle něj. Použijte naběračku na kotel - Bonzo Herkules ochutná kompot a pecky vyplivne na talířek odkud je potom nezapomeňte sebrat ! Potom použijte kotel klávesoiu [Enter] a tím si Bonzo uvolní cestu k čokoládové soše. Až ji důkladně prozkoumáte, zjistíte, že je to zamaskovaná bohyně Démeter. Popovídejte si s ní a během rozhovoru jí poradíte lepší schovávačku, kterou bohyně okamžitě využije - zmizí v kotli s kompotem. Pokud se divíte, jak se tam mohla vejít, prozkoumejte kotel ještřě jednou a najdete prášek na hubnutí - jeho účinky si hned vyzkoušíme. Pokud jste sebrali pecky z talířku, můžeme se přeunout na druhou stranu místnosti.


Ledničku neotevřete, ale důkladně   prozkoumejte obraz na zdi. Pak na něj použijte prak - k tomu právě potřebujete pecky jako munici. Obraz rozbijete a z otvoru na vás vykoukne něco jako pozadí pořádného hrocha, nebo neosorožce. Promluvte s ním a pak na to použijte prášek na hubnutí. Zadek zmizí a z otvoru vyběhne standardní pejsek - máte přítele a splněný úkol !


2. Zavrtaná Artemis.


Jděte na pobřeží. Prozkoumejte rozcestník a použijte na něj psa. Zíískáte železnou tyč s hákem. Jděte k bráně za kentaurem a opět na ní použijte psa. Poněkud netradiční způsob otevření brány, ale hlavně že funguje, ne ? Jděte dovnitř a jste u obydlí Artemis. Vlevo vedle vchodu vidíte zlatý saxofon. Zkuste ho sebrat, ale Artemis na vás začne pálit ze stromu. Postupujte opatrně ke stromu a až se vám zahlásí, použijte prak. Hotovo, Artemis je do půl těla zavrtaná do země, jak úkol vyžadoval, i když trochu jinak, než jste si asi představovali. Seberte saxofon - úkol splněn, vraťte se k věštci pro další úkol.


3. Bankovní loupež.


Nejprve jděte ke kuchyni, ale před bránou odbočte doleva a potom znovu doleva k zelené kruhové nádrži. U malého domku tam uvidíte boha Dionýsa. Promluvte s ním a pak na něj použijte Afroditiny vlasy - uplete vám z nich pěknou šálu. Odtud jděte po schodech nahoru. Tady je kovárna a před ní stojí bůh Helios. Když s ním promluvíte, požádá vás, abyste mu našli jeho okřídlené koně. To sice spadá do jiného úkolu, ale když už jdete  okolo... :-). Od kovárny jděte nahoru a doleva - a jste opět u schodů k WC. Nyní jděte cestou vpravo od schodů - nejprve vede jakoby souběžně s cetou na schody, ale potom vás dovede do jiné obrazovky. Zde vstupte do domu a rozhlédněte se. Na zdi vlevo vedle dveří je počítač a řezačka, ale zatím to nepoužijete. Na stolku ve druhém rohu místnosti je rtěnka - seberte ji a pak věnujte pozornost nohám, které čouhají zpod postele. Po prozkoumání a použití zjistíte, že patří chlapíkovi s chřipkou. Věnujte mu šálu z Afroditiných vlasů a na oplátku dostanete balík akcií, které vám prý bůh Hermes  vymění za peníze. Hm.


Vyjděte ven z domu a jděte na náměstí s věštcem. Nyní je čas dostat se do banky - to je ta velká  budova na náměstí se sochou hlídače před vchodem. Nebo je to snad opravdu nehybný hlídač ? Zkuste s ním pohovořit a pak jděte doprava k boční stěně banky. Na ní uvidíte okapové roury. Ta blíž k náměstí se hlásí jako "dechový nástroj". Použijte na ní saxofon a pak ji použijte, abyste se vyšplhali na střechu banky. Zde vstupte do teleportu, který vás přenese do sklepení, kde vzadu vidíte levitující cihlu. Prostě ji seberte a teleportem  se přeneste opět na střechu banky. Nyní jděte po okraji střechy až budete přesně nad hlídačem (zahlásí se) a použijte cihlu. Cesta do banky je volná. Slezte ze střechy a prozkoumejte a poberte co zbylo po hlídačovi - kopací míč, koště, gumový plášť a časopis. Pak jděte do banky. Zvláštní automat uprostřed zatím nepoužijete, tak si promluvte s úředníkem za přepážkou. Je to samozřejmě Hermes. Dejte mu balík akcií a dostanete - jeden dřevěný peníz ? No, lepší než nic a hlavně - úkol je splněný.


4. Sakra, dostala mě!


Ke splnění dalšího úkolu musíte opět k obydlí  bohyně Artemis. Ještě stále vězí v zemi. Polechtejte ji na chodidlech koštětem a ona se provrtá pod zemí až do svého domu, odkud  za chvíli vyběhne a začne po vás házet všechno možné. Bonzo - Herkules uteče až za bránu, ale po skončení animace s eopět vraťte k Artemis. Uvidíte ji, jak rozdělává oheň. V pařezu vlevo je zapíchnutý pilník, který po vás předtím hodila. Vemte si ho a jděte pryč - úkol splněn !


5. Herkules kouzelníkem.


Jděte do banky a nahru uprostřed (musíte ji obejít kolem dokola, abyste našli místo, kde se hlásí) použijte jako vklad pilník od Artemis. Vyhrajete motorovou pilu ! Seberte ji a jděte ven z banky. Nyní jděte do kuchyně. Na plošinu před mechanickou krávou dejte gumový plášť a zatáhněte za páku vpravo od kbelíku. Kráva spolkne plášť a kbelík se naplní jakousi  benzínovitou tekutinou - pohonnou směsí. Seberte ho a máte tento úkol za sebou.


6. WC coby cesta ke slávě.


Tento úkol jste vlastně splnili už při plnění  prvního úkolu, ale pokud ne, jděte jednoduše k WC a zatáhněte za venkovní splachovadlo. Až vyběhne ze dveří vyplašený pštros, je úkol splněn.


7. Obsazení Olympu.


Úkol splněn, zřejmě už jenom tím, že jste vůbec tady :-).


8. O jakém Odysseovi to mluvíte?

9. Nuda v Hádově říši.

Tyto dva úkoly můžete splnit najednou, tak si je popíšeme společně. Nejprve jděte na hřiště. Promluvte s Atlasem, jestli by si nezahrál. Dejte mu dřevěnou minci a on si s vámi zahraje. Jeho chyba. No, stejně vám dá za odměnu svoje kecky. Pak svoji pozornost zaměřte na pštrosa, který mezitím doběhl až na hřiště, snesl tam vajíčko (glóbus). Vyžeňte ho a seberte glóbus. Pštros teď postává v brance. Použijte na něj prak a budete katapultováni do budovy nad Atlasem. Jděte po schodech nahoru a zjistíte, že jste ve známé chodbě z počátku hry. Na jedné straně chodby jsou dvoje  dveře - v jedněch jste začínali, druhé jsou zatím nepřístupné - a na druhé straně jsou jenom jedny - dveře do schůzovní místnosti. Jděte dovnitř.


Prozkoumejte zřejmě špionážní zařízení na druhé straně místnosti (vypadá jako televize). Měli byste z něj získat časopis a bombu. Pak prozkoumejte koberec a odstrňte ho. Pod ním je poklop. Když ho otevřete a slezete dolů, jste ve známé ponorce. Jděte rovnou k řídícímu zařízení. Na nádobu nalevo použijte pohonnou směs od mechanické krávy, ale stále ještě chybí navigační zařízení. Co s tím ? Použijte glóbus - a je hotovo. Teď už stačí jen použít zelené tlačítko a můžete se vydat na cestu. Až doplujete, jděte z ponorky ven normálně dveřmi. Jděte po cestě - všimněte si otevřené poštovní schránky - a jděte do další obrazovky. Pod stromem tu sedí slepý Kyklop, kterému Odysseus vypálil oko (tenhle příběh známe). Promluvte s ním a pak na něj použijte žárovku, čímž mu vrátíte zrak. Jenže ten pacholek hned po vás půjde, takže musíte utéct až do ponorky. Až bude klid, jděte opět ven, do poštovní schránky dejte časopis a jděte za Kyklopem. Opět vás zažene do ponorky, ale na cestě zpět si všimne časopisu a sebere ho. Znovu jděte z ponorky ven a dojděte až ke Kyklopovi. Je teď zabraný do časopisu a nechá vás na pokoji. Jděte ke stromu, pod kterým předtím seděl a použijte na něj motorovou pilu. Vychutnejte si vtípek, úkol č. 8 je hotov a po animaci se octnete v podzemí.


U vozu metra najdete opět Herma s harmonikou. Promluvte s ním a potom seberte jablko z jeho klobouku. Můžete jít najprve po schodech nahoru a pokusit se získat lístek na metro. Jediné, co získáte je provazový žebřík, který se sputí shora. Po něm můžete vylézt opět ke Kyklopovi. Tak, teď když máme zpáteční cestu zajištěnou, můžeme jít do vozu metra. Dveře v přední části vozu se hlásí a podle nápovědy je jasné, co na ně použít - otvírák na konzervy. Za dveřmi uvidíme montpythonovsky oblečenou sochu strojvedoucího. Když stisknete [Enter] - použít, tak Bonzo mašinfíru nkopne, čímž uvede vlak do pohybu.


Až se vlak zastaví, jděte ven a jedinou cestou dojděte k Sisyfovi. Postěžuje si, že by potřeboval pořádné boty. Zkuste mu nabídnout kecky od Atlasa, ale jsou pro něj moc velké. Od Sisyfa jděte doleva do dveří k Hádovi. Popovídejte si s ním a dávejte mu otázky tak dlouho, jak to půjde.  Dostanete od něho krysu, což je vlastně proměněná bohně Persefona, jeho manželka. Až už s vámi nebude chtít mluvit, jděte ven, do vlaku a do ponorky. Z ponorky vylezte po žebříku do schůzovní místnosti, jděte ven  po schodech dolů. Jděte k velkým zavřeným dveřím a použijte je, čímž se dostanete ven, na hřiště k Atlasovi. A odtud jděte na náměstí pro další úkol.


10. Válka mozků.


Jděte opět do ponorky, ale jenom jí projděte a dveřmi jděte do široké chodby, odkud vedou dveře k Eskulapovi a k Archimedovi. A právě k Archimedovi teď musíme jít. Promluvte si s ním a potom přistupte ke stolku před ním. Zkuste použít kalamář, ale jenom ho převrhnete, což Archimeda nazvedne tak, že vyběhne ze své vany a jde si umýt ruce. Jděte k němu a použijte na něj jablko. Potom seberte spadlou korunu a lví kůži a úkol je hotov.


11. Tajemství jeho vlastní sochy.


Na druhé straně náměstí, za věštem, vidíte otáčející se kolotoč. Jděte tam. Nejprve jděte doprava k sousoší čúrajícího chlapečka a Herkula - tedy vaší vlastní sochy. Použijte na ně lví kůži, Herkules se lekne a sousoší nabyde svého původního tvaru a funkce. Potom jděte doleva kolem kolotoče ke studni. Zkuste použí rumpál, ale klika vám zůstane v ruce. Pak použijte studnu, která je teď bez vody a sestoupíte dolů do podzemí, kde obluda hraje na piáno. Ale jak ji zahubit ? Jakmile uděláte pár kroků, hned vás zase zažene zpátky. Vylezte ven ze studny a jděte ke kolotoči. Použitím ho zastavte a dole padne celá konstrukce na obludu a je to. Slezte opět do studny a jděte po schodech doprava. Na zavřené dveře použijte bombu a potom jděte dovnitř. Vpravo je kostra Orfea, použijte jeho lyru a získáte kód. Potom vemte z lyry kazetu a z kostry si vemte frak - on už ho potřebovat nebude - a úkol je splněn !


12. Vítězství síly intelektu nad neskonalou krásou.


Jděte opět ponorky a použijte periskop. Pokud jste z něj vzali sklíčko, tak ho tam opět vraťte a použijte ho. Uvidíte troje nohy (z toho jedny pěkné) v tajné místnosti. Vezměte sklíčko z periskopu a použijte na periskop krysu. Hotovo.


13. Třináctý Herkulův skutek.


Máte navštívit doktora. Vypadá to jako vtip programátorů....


14. Tajná místnost.


Jděte do budovy nad Atlasem, po schodech nahoru a jděte na ten konec chodby, kde jsou dvoje dveře. Jedny z nich prozatím nešly otevřít - vedou do tajné místnosti. Nyní tam můžete vstoupit. Prozkoumejte benu na stole a získáte disketu. Úkol splněn.


15. Koupelový teploměr


Jděte na pobřeží a prozkoumejte meteorologickou stanici úplně vlevo. Použijte rtěnku a doplňte nápis na papíru "Zeus je....". To pochopitelně nemůže zůstat bez okamžité odezvy. Ze zničené stanice seberte teploměr a jděte na náměstí k věštci. Odtud jděte doleva kolem teleportu až k lázním. To je ten dům s kruhem vedle dveří. Na kruh použijte teploměr a potom kliku a zatočte. Z Lázní se vyhrne skupin tučňáků a zůstane stát na rohu. Vraťte se na náměstí pro další úkol.


16. Okřídlení koně.


Jděte do domu s počítačem (byl tam ten nastydlý chlapík, kterému jste pomohli šálou z vlasů Afroity). Na počítač použijte disketu a na řezačku frak. Poté použijte počítač a řezačka frak zmenší právě tak vám na míru. seberte upravený frak (bug ve hře - frak stále leží na řezačce, ale když se podíváte do inventáře, máte ho tam) a jděte k tučňákům - to jsou ti okřídlení Héliovi koně - a použijte na ně frak. Teď je jako jejich vůdce můžete odvést k Héliovi a úkol je splněn. Hélios vám za odměnu zmenší Atlasovy kecky na standardní velikost.


Jenže Hélios při své první jízdě havaroval a porazil nějakou ženu. Běžte se podívat k lázním, je tam jeho havrovaný vůz. Prohledejte ulici před ním a najdete list, který si přečtěte. A to už je opravdu všechno.


17. Sisyfovo tajemství.


Opět do ponorky, na Kyklopův ostrov a dolů do metra. Dojděte k Sisyfovi a dejte mu upravené tenisky. Teď už dotlačí svoji kouli výš, ale taky potom dál spadne. Podívejte se do otvoru ve stěně, který Sisyfos vyrobil. K dalšímu postupu ovšem potřebujete kód, který zatím nemáte. Takže zpět k věštci na náměstí.


18. Pozdrav od Poseidona.


Jděte na pobřeží ke skákacímu prknu. Je na něm Poseidon a loví ryby, nebo co. Jděte dolů pod prkno a použijte na něj tyč s hákem. Hop ! - Poseidon je ve vodě a další úkol je splněn. Ještě seberte ploutve, které po něm zůstaly a vydejte se k obydlí bohyně Artemis. Sedí tam u ohně a přikládá. Nenápadně jí na hromadu dříví přidejte ploutve a čekejte. Artemis nekouká, co přikládá a tak za chvíli přiloží i ploutve. To vyvolá spoustu kouře, Artemis se lekne a uteče. Cesta do jejího domu je volná. Předtím ale seberte předmět, kterým Artemis míchala cosu v kotlíku. Vypadá jako naběračka, ale je to kyvadlo. Jděte do domu a uvnitř nejprve zkuste otevřít truhlu vpravo dole. Jenže rafinované zabezpečovací zařízení vás nenechá do truhly nahlédnout. Je potřeba vyřadit kameru nalevo. To uděláte tak, že n ní použijete mouchu. Až bude kamera mimo, v klidu otevřete truhlu a vemte z ní hlavu Medúzy. Ještě prozkoumejte hodiny vzadu. Nejdou, takže na ně použijte kyvadlo, hodiny s rozběhnou a seshora sjede na provazu láhev vodky. A to už je vše, můžete se vrátit na náměstí k věštci.


19. Opilec v rukou osudu.


Jděte dolů k Dionýsovi a dejte mu láhev vodky. Ta síla ho porazí, ale ještě předtím mu na stole přistane UFO s malými zelenými mužíky. Až bude po Animaci, seberte UFO a jděte dál, kolem zelené nádrže a pak k Diskobolovi v parku. Ztratil svůj disk a tak mu místo něj dejte UFO. Diskobolos ho stylově hodí. Jděte ve sněru, kterým UFO hodil a dojdete k bráně. UFO bránu celou rozvalilo, takže můžete jít dál. Jděte rovně až uvidíte malého boha s křidélky a knihou v ruce - Amora. Když k němu dojdete, poodletí kousek doprava. Dojděte tam za ním, musíte projít takové malé minibludiště, cestu ani popisovat nebudu, protože je opravdu jednoduchá. Ale až k němu dojdete, on opět poodletí na původní místo. Prozkoumejte sochu bez hlavy v pozadí. Musíte jí nasadit hlavu Medúzy, ale musíte sochu obejít a hlavu nasadit ZEZADU. Pak jděte opět za Amorem. Ten odletí k soše, podívá se na ní a zkamení. Jděte k němu a seberte si Knihu osudu. A jděte si k věštci pro poslední úkol.


20. Smetánka na Olympu.


Nejprve jděte ještě jednou k lázním a zatočte klikou vedle dveří. Vyleze pochybná existence, která o sobě tvrdí, že je děda Mráz. No, každopádně vás obdaruje - injekční stříkačkou. Nyní jděte do ponorky, projděte jí do široké chodby a jděte do Eskulapovy místnosti. Ten tam už není, takže projděte až dozdu do zadní místnosti a tady na stole najdete virus. Použijte na něj stříkačku a vraťte se do ponorky. A naposledy pojedeme na Kyklopův ostrov, do podzemí a metrem do Hádovy říše. Projděte otvorem, který vytvořil Sisyfos a na počítačový vstup vlevo použijte stříkačku s virem. Máte volnou cestu k výtahu, který vás odveze k poslednímu dějství téhle lehce ulítlé adventury. Ale abyste ho mohli použít, musíte do mechanismu vlevo od dveří zadat správný kód. Použijte papír s kódem, který jste získali u Orfea a dveře výtahu se otevřou. Jděte dovnitř, zatáhněte za páku na stěně a jedem nahoru ! V místnosti nahoře jsou dvě postavy. Nalevo u stolku je ztělesnění Potróbla - vašeho vnitřního hlasu, který vás doprovázel. Je to vlastně bůh Zeus, kterého  jste přišli zachránit. Moc se od něj teď nedozvíte, protože vás od něj odhání Ares - řecký bůh války. Takže jděte napravo, kde za stolem Ares sedí. Ani on není příliš přívětivý. Přistupte k lyře vlevo od Arese a použijte na ní kazetu. Následuje dlouhá animace, ve které si vychutnáte Aresovu baletní kreaci na téma labutího jezera. Mezitím přiletí zupířený děda Mráz a Arese si vezme.


Teď se konečně můžete věnovat Diovi. Přistupte k němu. Můžete s ním zkusit mluvit, ale k ničemu to není. Takže na něj použijte nejprve zlatou korunu. Poté začněte hledat v Knize osudu vhodné kouzlo, které by Dia navrátilo zpět. To uděláte tak, že Knihu na Dia prostě použijete. Udělejte to postupně třikrát, nakonec se Bonzo vzbouří, oznámí vám, že ty voloviny už nehodlá číst a jednoduše majzne Dia knihou přes hlavu. Mohutně zahřmí a Bonzo je zpět v přítomnosti, v pokoji, kde celá hra začala. A to je už opravdu konec celé hry.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.