1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Congo - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



1) PRVNÍ KRŮČKY...


Po  seskoku z  letadla dopadnete  přímo doprostřed  divoké džungle.  Otočte se

doleva, jděte  rovně a opět  se otočte doleva.  Na zemi uvidíte  ležet velikou

tornu, kterou shodili spolu s vámi s letadla. Nožem ji otevřete a vyberte vše,

co se  dá. Získáte tak  polní pracovní stanici  TraviCom a s  ní mapování přes

satelit,  analyzátor  obrazu,  audio  přehrávač,  přístup  k  datovým souborům

a komunikační prostředky.  Dále získáte také kameru,  pomocí které budete moci

snímat obrázky  textů a symbolů,  abyste je následně  mohli dekódovat na  svém

TraviComu a speciální nafukovací člun. Otočte se opět vlevo a vraťte se zpátky

k řece. Nyní vybalte člun  (uděláte to tak, že ho vezmete a  kliknete s ním na

vodu),  vstupte  do  člunu  a  až  vám  kurzor  nabídne možnost výběru, plujte

doprava.  Otočte se  vlevo a  vyjměte šipku  z těla  vašeho mrtvého  průvodce.

Otočte se  doprava a opět se  vydejte na řeku. V  každé zatáčce plujte doleva.

Dorazíte  na druhý  břeh řeky.  Udělejte čelem  vzad, vstupte  do džungle a až

dorazíte  na  kraj  strže,  otočte  se  vpravo.  Zde  si vezměte dutou tyčinku

a šipku,  kterou  jste  vytáhli  z  těla  zavražděného  průvodce,  namočte  do

načervenalé  jedovaté tekutiny  uprostřed kola  před vámi  (že se  jedná o jed

zjistíte tak, že vyfotografujete hieroglyfy  na kole a následně je analyzujete

pomocí  TraviComu, není  to však  k dokončení  hry nutné).  Vraťte se na břeh,

vydejte  se  opět  na  řeku  a  v  zatáčce  plujte  doprava. Otočte se doprava

a zabijte hada. Projděte pod kládou a přivlastněte si plastiku bůžka ležící na

kamenné  přepážce. Otočte  se čelem  vzad, projděte  lesem, obraťte  se vpravo

a ještě jednou projděte lesem. Nyní se naposledy vydejte na řeku a plujte vždy

doleva.  Otočte  se  dvakrát  vpravo  a  projděte  džunglí  až  k propasti. Na

prohlubeň  v kole  použijte plastiku   bůžka a  rychle přejděte  přes propast,

protože jinak brzy přisviští kopí kmene Kiganiů.


2) VE MĚSTĚ ZINJ


Otočte  se vlevo  a vyjměte  první ze  šesti kamenů,  které potřebujete najít,

z tmavé  díry ve  zdi vstupní  brány do  města Zinj.  Otočte se  vpravo, běžte

dopředu a zapamatujte  si toto místo a směr, kterým  jste otočeni, jako polohu

1.  Jakým směrem  jste otočeni  poznáte  podle  kompasu v  pravém dolním  rohu

obrazovky  (písmeno nad  šipkou  dopředu  E=východ, W=západ,  N=sever, S=jih).

Běžte  dvakrát  dopředu,  opět  se  otočte  vpravo  a  pokuste se sebrat další

plastiku bůžka na břehu  potoka proti vám - spadne vám do  vody, ale z toho si

nic  nedělejte.  Otočte  se  dvakrát  vlevo  a  seberte  ovladač  primitivních

obranných jednotek (vypadá jako dálkové ovládání televizoru). Otočte se vpravo

a běžte dopředu - objevíte se v  ruinách města Zinj. Zapamatujte si toto místo

a směr jako polohu 2. Nyní běžte rovně až k ohromným dveřím se šesti otvory ve

tvaru oka.  Obraťte se vpravo  a seberte plastikovou  kartu. Obraťte se  znovu

vpravo, jděte čtyřikrát dopředu a otočte se vlevo. Seberte hrníček a vytrhněte

ze  země  kovový  kolík  přichycující  kostru  stanu.  Vložte  právě objevenou

plastikovou kartu  do štěrbiny v  kufru před  vámi  a po jeho  otevření na něj

klikněte.   Uvnitř  naleznete   nový  čip   a  také   speciální  zařízení  pro

zaznamenávání  zvuku.  Klikněte  na  zámek  na  skříňce  v  pravé  části kufru

- dozvíte se tak,  že k otevření potřebujete hlasovou  autorizaci. Klikněte na

panel  s  nápisem  WORKSTATION  (v  pravém  spodním  rohu),  vyjměte starý čip

(v sekci  COMMUNICATIONS pod symbolem krychle  s koulí uprostřed) a  vložte na

jeho místo  nový. Klikněte na  tlačítko TRAVICOM (opět  v sekci COMMUNICATIONS

- pokud vám to nejde, nemáte pravděpodobně  ještě vybranou tuto sekci a musíte

tedy nejprve kliknout na její název). Travis vám pošle zvukový klíč k otevření

uzamčené  části kufru  a také  vám umožní  přístup k  nějakým souborům  o Amy,

mluvící gorile, se kterou jste se už dozajista setkali (tyto soubory si můžete

prohlédnout  kliknutím  na  tlačítko   FILE  ACCESS).  Odemkněte  tedy  kufřík

postupným kliknutím na tlačítka AUDIO  SAMPLER a PLAYBACK, vypněte WORKSTATION

a vyberte  z kufříku  dva zásobníky.  Vraťte  se  do polohy  2. Běžte  dvakrát

dopředu (ke dveřím do podzemí) a otočte se vpravo. Klikněte na záznamník zvuku

a nahrajte  si zvuk,  jež vydávají  příšery strážící  dveře (stačí kliknout se

záznamovým kurzorem  kdekoliv na obrazovce  ve chvíli, kdy  se ozve chrochtavý

zvuk příšery). Vraťte  se do polohy 2. Otočte se  vlevo, běžte dopředu, otočte

se vpravo, opět  běžte dopředu a opět se otočte  vpravo. Klikněte na zařízení,

které vypadá  jako malá kamínka, a  následně z něj vyjměte  speciální kotouček

pro sledování  v nepřehledných terénech. Otočte  se vlevo a do  prohlubně před

vámi vložte hrnek. Dostanete se do podzemí, kde v pravém spodním rohu seberete

druhy kámen. Vezměte  si zpátky hrníček a otočte se  vlevo. Nyní přijde trochu

svižnější  akce,  než  na  jaké  jste  byli  doposud zvyklí. Potřebujete nabít

obrannou jednotku. kterou máte před sebou, ale když se o to pokusíte, začne po

vás  střílet. Musíte  proto ihned  po  tom,  co do  ní vložíte  zásobník, vzít

dálkové ovládání a rychle s ním kliknout na jednotku. Před tím, než to začnete

zkoušet, vám doporučuji uložit pozici. Jakmile se vám podaří obrannou jednotku

nabít  (zbude vám  pouze jeden  zásobník), vraťte  se do  polohy 1.  Otočte se

vlevo,  běžte dvakrát  dopředu a  otočte se  znovu vlevo.  Zde vyjměte  z vody

plastiku bůžka, který vám upadl do potůčku nahoře u ruin. Otočte se čelem vzad

a běžte opět  dvakrát dopředu. Zde namočte  kotouček pro sledování do  mízy ve

stromu a  vraťte se do  polohy 1. Otočte  se vpravo, běžte  rovně a otočte  se

vlevo. Díru, z níž uniká plyn, zacpěte člunem a běžte dopředu, doprava a znovu

dopředu.  Gorile přehrajte  zvukový sampl,  který jste  si zaznamenali u dveří

s očima  (respektive  u  dveří  do  podzemí).  Běžte  rovně,  otočte se vpravo

a seberte třetí kámen.  Opět se otočte vpravo, běžte  rovně, otočte se vpravo,

běžte rovně a znovu se otočte vpravo. Na žhavou lávu použijte kolík od stanu.

Vraťte se do polohy 1, běžte jedenkrát rovně, otočte se vlevo a nalepte Amy na

kožich smůlou  polepený kotouček pro sledování.  Opět přijde trochu náročnější

část. Přepněte  si na WORKSTATION  a klikejte na  tlačítko SELECT TRACKER  tak

dlouho,  dokud se  bleděmodrý kroužek  označující cíl  sledování nepřesune  na

modrý blikající bod.  Od této chvíle vám kompas v  pravé dolní části obrazovky

vždy ukazuje směrem,  kde se nachází Amy. S jeho  využitím a špetkou rozumu se

vám  brzy  podaří  Amy  zahnat  do  slepé  uličky  (stačí  si  uvědomit, že ji

v podstatě honíte pořád  do kolečka), takže vám chtě  nechtě bude muset předat

čtvrtý kámen. Jakmile tento kámen získáte,  běžte do polohy 2. Jděte jedenkrát

dopředu ve směru ke dveřím s očima,  pak se otočte vpravo, jděte znovu dopředu

a otočte  se vlevo.  Zde nabijte  druhou obrannou  jednotku. Obraťte se vlevo,

odsuňte kámen u vašich nohou a vezměte si pod nim schované lano. Lano použijte

na ohnutý kolík.  Znovu se obraťte vlevo a běžte  rovně. Obraťte se vlevo. Zde

si můžete sebrat detektor radiace. Otočte  se vlevo a do prohlubně na kamenném

sloupu vložte  hrníček. Obraťte se  čelem vzad a  do díry ve  zdi vložte sošku

bůžka. Opět se obraťte čelem vzad a z oka ve zdi vyjměte pátý kámen. Vraťte se

do polohy  2. Obraťte se čelem  vzad a na horní  část obrazovky použijte lano.

Vyšplhejte po  něm nahoru, z  otočné koule vyberte  poslední kámen, sešplhejte

zpátky dolů a otočte se znovu čelem vzad. Nyní máte vše, co potřebujete, takže

se můžete  přesunout až ke dveřím  do podzemí (tj. dvakrát  dopředu). Jestliže

bychom označili  "oči" ve dveřích postupně  od levého horního rohu  dolů čísly

1-6 tak, že druhý  otvor v první řadě má číslo 2, první  otvor v druhé řadě má

číslo  3  atd.,  pak  je  pořadí  umísťování  kamenů  do  otvoru  následující:

3,4,1,2,6,5. Pokud  vám toto pořadí nebude  fungovat, tak doporučuji vyzkoušet

jiné kombinace,  brzy na správnou  posloupnost přijdete (způsob,  jak korektně

zjistit pořadí vkládání kamenů je popsán v první části návodu).


3) BLUDIŠTĚ


Jakmile se vám otevřou dveře, běžte  dopředu, poslechněte si Amy a běžte znova

dopředu. Nyní se nacházíte v bludišti plném příšer, kde se nedoporučuje dlouho

stát  na jednom  místě. Správný  průchod bludištěm  je tento (nebudu vypisovat

otáčení, pouze otvory,  jimiž je třeba projít): vlevo,  vpravo, vpravo, rovně,

rovně, vlevo, rovně, vlevo, rovně, vpravo.


4) CHRÁM


Jděte dopředu  a zapamatujte si  toto místo  a  směr jako polohu  3. Otočte se

vlevo  a projděte  otvorem, otočte  se  opět  vlevo a  opět projděte  otvorem.

Nakonec  se   ještě  jednou  otočte   vlevo.  Na  stěně   objevíte  tři  kola.

Očíslujeme-li je  odleva čísly 1-3, otočte  postupně koly 2, až  spadne kladka

znovu 2,  1 a 3.  Otočte se doprava,  projděte přes most  a otočte se  doleva.

Uvidíte  před sebou  páku překlopenou  na pravou  stranu. Překlopte  ji nalevo

a vraťte  se do  polohy 3.  Vstupte do  díry vlevo,  v zatáčkách  odbočte vždy

nalevo (prostě tam,  kde není už zdálky vidět tekoucí  láva). Otočte se vpravo

a vezměte si kost ležící na zemi.  Udělejte čelem vzad, položte ruku na ledový

panel a projděte otevřenými dveřmi. Otočte  se vlevo, projděte přes most, opět

se  otočte vlevo  a přesuňte  páku  zpět  do pozice  napravo. Otočte  se vlevo

a jděte dvakrát rovně. Páku před vámi přesuňte do pozice napravo. Vraťte se do

polohy 3 (otočíte se vpravo, projděte  otvorem a otočíte se vlevo). Vstupte do

otvoru vlevo,  v zatáčce odbočte doprava.  Otočte se vlevo a  na rozbitou páku

použijte kost. Opravenou páku pak přesuňte do pozice nalevo. Vraťte se zpět do

polohy 3. Běžte rovně, otočte se doprava a klikněte na mříže. Vezměte si Amyin

batoh, opusťte mříže, otočte se vlevo a  jděte po schodech dolů. Nyní vás čeká

opět jedna náročnější akce. Nejdříve si dobře přečtěte, co máte udělat, pak si

uložte pozici a  pak se můžete začít pokoušet toho  dosáhnout. Položte ruku na

ledový  panel a  projděte otvorem.  Otočte se  vpravo, klikněte  na zvon  nade

dveřmi a  rychle se vraťte  zpět do otočné  místnosti. Tam čekejte  s rukou na

ledovém  panelu  a  až  se  objeví  příšera  v  otvoru, klikněte. Jestliže vše

proběhne jak má, tak po ní na zemi zbude kus tlapy, který zdvihněte. Vraťte se

zpět do polohy 3. Otočte se vlevo, projděte otvorem a otočte se čelem vzad. Na

ledový podstavec  položte useknutou tlapu  gorily. Otevře se  vedlejší skříňka

a vy si vyfoťte obrázek, který se nachází  uvnitř. Vraťte se zpět do polohy 3.

Vstupte  do díry  vpravo, v  každé  zatáčce  odbočte také  vpravo. Před  sebou

uvidíte  mříže a  vedle nich  páku. Pověste  na ni  Amyin batoh.  Vraťte se do

polohy 3.  Otočte se doprava, projděte  otvorem, opět se otočte  doprava, opět

projděte otvorem a nakonec se ještě jednou otočte doprava. Objeví se před vámi

Amy.  Dotkněte  se  jí.  Otočte  se  čelem  vzad,  pohněte  pákou a vstupte do

otevřeného průchodu. Ocitnete  se v místnosti, z níž  vedou tři východy. Pouze

jeden z nich je správný a který to je vám poradí Amy. Otočte se doleva a dobře

si  ji prohlédněte,  bude ukazovat  východy a  označovat je  za špatné a dobré

(levá  ruka si  jakoby setře  čelo =  ŠPATNÝ, současně  zvednutí obou  rukou =

DOBRÝ). Vydejte se  tím správným. V příští a  přespříští místnosti udělejte to

samé.  Jakmile  dorazíte  do  místnosti  s  mříží,  otočte  se vlevo a seberte

zapalovač  a brýle.  Otočte se  čelem vzad  a seberte  člun, otočte  se vlevo,

stiskněte  páku a  vraťte se  do polohy  3. Otočte  se vlevo, projděte otvorem

a otočte se  vpravo. Přesuňte páku do  polohy nalevo a vraťte  se do polohy 3.

Vstupte  do otvoru  vlevo a   v zatáčkách  odbočujte postupně  doleva, doprava

a doleva. Otočte  se čelem vzad, seberte  laser a detonátor, otočte  se vpravo

a vložte detonátor pod výbušniny. Otočte  se čelem vzad, seberte kamenný disk,

otočte se  vpravo a projděte otvorem.  Na vodu položte člun,  plujte ke dveřím

před vámi  a vložte do nich  kamenný disk. Až budete  vplouvat do místnosti za

těmito  dveřmi,  ozve   se  křik  netopýra,  který  rozbije   brýle  ve  vašem

inventoráři. Zapamatujte si tento zvuk. Otočte se doprava.


Nahoře  vlevo visí  dva netopýři,  nahrajte si  křik toho,  který rozbil brýle

(začne křičet. když se ho dotknete).  Otočte se vpravo, jděte dvakrát dopředu,

položte na vodu člun a jděte  dopředu. Otočte se vpravo, utrhněte si nejbližší

stalaktit, opět  se otočte vpravo  a jděte dvakrát  dopředu. Otočte se  vpravo

a vložte  stalaktit do  lávy (nezapomeňte  si pak  vzít jeho očouzený zbytek).

Obraťte  se čelem  vzad a  zapalte  plyn  unikající škvírou.  Otočte se  vlevo

a jděte dvakrát rovně. Položte useknutou tlapu příšery na podstavec před vámi.

Objeví  se hlavolam,  jehož vyřešení  spočívá ve  vytvoření stejného schématu.

Jedná se o zvětšeninu obrázku, který jste  si vyfotili ve skříňce v chrámu. Na

svém  TraviComu si  ho můžete   prohlédnout tak,  že stisknete  tlačítko IMAGE

LIBRARY, najdete fotku skříňky a kliknete na ANALYZE.


5) U DIAMANTŮ


Až se  vám podaří sestavit hlavolam,  otevřou se před vámi  dveře do místnosti

s diamanty. Projděte jimi a běžte  ještě jednou vpřed. Přehrajte zvuk netopýra

- uvolní se tak krystal diamantu a přesune se do vašeho inventoráře. Otočte se

doprava a následujte Amy. Ocitnete se  v místnosti s kameny plujícími v jezeře

lávy. Pozorujte  pečlivě kameny a  přeskakujte na ty,  ze kterých se  nekouří.

Dosunete se tak na druhý břeh a pryč s podzemí.


6) ZÁVĚREČNÁ ČÁST


Položte člun  na vodu a v  zatáčkách plujte dvakrát doleva,  doprava a nakonec

ještě jednou  doleva. Otočte se  čelem vzad a  uložte si pozici.  Hru je totiž

možné zakončit dvěma způsoby a právě na tomto místě se oba způsoby rozcházejí.


a) První zakončení


Jděte dopředu.  Až se objeví  mašinka, vložte do  ní diamant. ale  po té co ho

odsouhlasí ho rychle  vyjměte a na jeho místo  dejte opálený stalaktit (vypadá

podobně jako diamant, akorát je černý). Až bude Travis odlétat, vložte diamant

do laseru,  zaměřte helikoptéru a  zničte ji. Zabijete  tak Travise, ale  sami

zemřete také.


b) Druhé zakončení


Pokud  je vám  milejší život  váš než  smrt Travisova,  udělejte to  samé jako

v prvním zakončení, ale místo toho, abyste vystřelili na helikoptéru, klikněte

na WORKSTATION.  Vyjměte čip ze sekce  COMMUNICATIONS (ten, který jste  tam už

jednou dávali) a vložte ho do laseru.  Zaměřte na satelit (někde v pravé horní

části oblohy - zeleny křížek znamená ZAMĚŘENO) a máte vyhráno. Blahopřeji !


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.