1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Coup de Cup - návod

Návod byl vytvořen týmem Gaxoft®, jehož členy jsou Mara Šťastný alias Sid (doctor_martenes14w), Miloš Bartoníček alias Shorny, Jan Dohnálek alias Cepin Küller, Jara Páleník alias Kuzmic a Zdeňa Dohnálek alias Bebe.


Tuto adventuru s francouzským názvem a anglickými texty obdivuhodně naprogramoval Čech. Je to skvělá hra, asi jako každá česká, a naleznete ji ve volně šířitelných hrách na Level CD 115, a možná i někde na internetu. Hra je celkem prostá. Jakmile ji zapnete, nezobrazí se vám žádné menu, prostě vás to rovnou hodí do hry. Ovládáte ji pouze myší (asi jako u herních sérií Polda nebo Horké léto). Když vyjedete na horní část obrazovky, objeví se vám inventář. Pokud na nějaký předmět kliknete a podržíte pravé tlačítko myši, zobrazí se vám možnosti, které můžete podniknout. Jsou to tyto možnosti podívat se (look), vzít předmět (take) a použít předmět (use), je to docela klasika a tak se vám nemůže stát, že něco nepochopíte. A nyní přejděme ksamotnému návodu.


Začínáte u svého přítele v domě, kde pojídáte vánočku a popíjíte kávu. Při tom s ním sjednáváte krádež, která má proběhnout přímo v místním muzeu. A sice máte ukrást hrníček (pozoruhodné). Po dlouhém rozhovoru a plánování se objevíte přímo před budovou místního muzea. Ve vašem inventáři je právě nůž (army knife). Seberte ze země žvýkačku (bubble gum) a v levém zábradlí vezměte z plotu ulomenou tyčku (Iron railing). Podívejte se na dveře a zjistíte, že jsou zamčené. To samé zjistíte i u okna a tak použijte tyčku z plotu (Iron railing) na malou škvíru v okně. Tím vypáčíte okno a můžete projít až do útrob budovy muzea. Zde se rozhlédněte kolem sebe a zjistíte, že vnitřek budovy hlídá hlídač, který ale spí. Nicméně přiblížit se k němu nemůžete, protože byste jej vzbudili. Použijte tedy nůž (army knife) na kabel, který vede od světel. Tento kabel vezměte a v inventáři jej použijte na zásuvku (plug socket). Tím napojíte elektrický přívod na brnění a dostanete jej pod stálý elektrický proud. Za zábranou (rope) vezměte tyč z mopu (mop handle) a v inventáři jej použijte na žvýkačku (bubble gum). Tím vznikne žvýkačka na tyči (mop handle and gum). To jste udělali proto, aby jste odizolovali tyčku a mohli ji použít na brnění, které je pod elektrickým proudem. Použijte ji přímo na železnou rukavici (Gauntlet). Tím ji shodíte na zem a její pád probudí hlídače (guard). Nyní uvidíte krátkou animačku, jak hlídač příjde kbrnění, vy se mezi tím schováte, a on se bude snažit rukavici nasadit zpět na brnění, které ovšem pod proudem a tak mu to dá šok.


Hlídač je tedy venku ze hry a tak máte volný prostor. Běžte tedy na místo, kde hlídač spal a tam vezměte fotoaparát (polaroid camera). Pak jděte k zábranám a tam použijte nůž na rope. Tím uříznete provaz a získáte tím post. Ten když vezmete, tak se vám v inventáři automaticky rozdělí na post a ball. Jděte směrem k zóně střežené kamerou a použijte na ni fotoaparát. Tím vyfotíte celou zónu a tuto fotku v inventáři zkombinujte se žvýkačkou na tyči. Vznikne jakási fotka na tyči. Doprostřed místnosti střežené kamerou postavte tyč ze zábran (post) a na ni použijte fotku na tyčce. Tím jste odstranili bezpečnostní kameru a tak můžete projít až na místo, kde máte ukrást hrníček. Jakmile se tam dostanete, hned jej uvidíte, ale ještě jej nemůžete vzít, protože je střežen za sklem. Použijte nůž na zámek (lock), který je ve výloze nalevo a pak jej můžete otevřít. Vezměte z ní diamant (rare diamant). Ten pak použijte na sklo (glass case), za kterým je již zmiňovaný hrníček. Tímto získáte hrníček a váš úkol je splněn. Nyní se objevíte opět doma u svého přítele, mluvíte s ním a popíjíte z Vašeho hrníčku kávu a pojídáte vánočku.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.