1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
D - návod

Stojíte v místnosti s krbem. Jděte dveřmi doleva a vyjděte nahoru po schodech. Otevřete protější dveře a v místnosti jděte k šuplíkům. Tam otevřete první, měla by v něm být listina. Ostatní šuplíky jsou prázdné. Jděte ke krbu a prozkoumejte ho. Objeveným klíčkem otevřete pravé dveře ve spodní místnosti. Sejděte do vstupní haly a běžte k misce na stole. Vložte do ní listinu a na ní se objeví čísla. Vraťte se pak do horní místnosti a otevírejte šuplíky v pořadí podle čísel na listině. V posledním šupleti by měl být klíč na šrouby. V dolní místnosti otevřete pomocí obyčejného klíče zamčené dveře a vejděte do místnosti, pak běžte dál vlevo až k trezoru. Kód prozatím neznáte, tak se vraťte zpět do místnosti napravo od začátku schodů (je u nich sud).


Přistupte k sudu a klíčem utáhněte šroub, tím napnete ostnatou stěnu. Pokračujte do chodby a všimněte si čísla na dveřích, které nejdou otevřít. Toto číslo dejte jako kód trezoru a získáte tak prsten. Ten zasuňte do otvoru ve dveřích sčíslem od trezoru. Po krátké animaci se ocitnete v další hradební místnosti. Prozkoumejte obraz nad krbem a podle rady, kterou dostanete, nastavte kotouč na křesle poblíž dveří. Otevřete je a v další místnosti vstupte do protějších dveří. Jedna z mrtvol má u sebe klíč. Vezměte si ho a vraťte se do místnosti s obrazem. Vedle krbu je stůl. Nový klíč použijte k odemčení pravého šuplíku, vněm najdete knihu. Jděte do místnosti vedle a tuto knihu zasuňte do knihovny. Knihovna se odsune a cesta je volná. Nyní budete za pomocí kola sjíždět do jednotlivých pater hradu. Jako první sjeďte do patra, kde jde po straně vidět rytířské brnění. Jděte k nim. Budete jedním z nich napadeni.


Proti jeho meči nemáte šanci, tak vám nezbývá, než uhýbat. Když budete včas reagovat podle šipek, podaří se vám shodit ho do jámy a získáte tak jeho meč. Pak se vraťte na plošinu a sjeďte do patra, odkud se dostanete ven do zahrady. Po cestě možná narazíte na patro s jámou, na jejímž dně je truhla, ale bohužel také s ostny. V zahradě si všimněte soch (mají na sobě panely s tlačítky) a zamknutých dveří u věže. Otevřete je pomocí meče a vystupte nahoru. Na astronomickém sextantu si najděte znamení vodnáře a posuňte na něj páčku. Pak se koukněte do dalekohledu a zapamatujte si barvu hvězd. Stejně postupujte i pro zjištění barvy pro střelce. Nyní můžete sestoupit k sochám a zmáčknout odpovídající tlačítka. Voda z kašny se přelije na mnohem užitečnější místo.


Vraťte se na jezdící plošinu a sjeďte do patra, kde byla jáma s truhlou. Nyní je napuštěná vodou a vy se už nemusíte bát ostrých ostnů. Ztruhly vemte pistoli a jeďte do patra se skleněnou mozaikou. Prostřelte jí a pak už vás čeká poslední část. Jděte chodbou, až se vám zjeví další varování. Na tomto místě se otočíte proti zdi a zatlačíte. Dostanete se do tajné místnosti, kde je divný mechanismus. Pomocí páček a tlačítka jej nastavte tak, aby se díry v kotoučích překryly a tím se vám otevře tajné schodiště. Vystupte po něm, prozkoumejte obraz a dál už vás čeká překvapivý konec.  


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.