1. Další naše weby:
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Eragon - návod

Text přeložil: Charník Kamil (Charnik1@seznam.cz)

Konečná úprava textu: redakce Scorpions WinCheatru

The Spine Mountains (Hřbetové hory)

Vaše cesta začíná lovem losů. Jděte rovně po cestě. Uvidíte skálu, skočte na ní a jděte dál. Cestu blokuje husté křoví. Zničte první jakýmkoli druhem útoku. Další budete muset zničit tím, že použijete kombo: nejprve knockback výpad, pak je musíte rozbít. Po chvíli uvidíte losa, běžte za ním.

Dostanete se skalní stěně, skočte na římsu a vytáhněte se nahoru. Chcete-li se dostat přes řeku, chyťte se okraje mostu a přelezte na druhou stranu. Stále sledujte losa. Před vstupem do tunelu se chyťte okraje skály na pravé straně a vytáhněte se nahoru. Uvidíte modré tajemství - vejce. Sběr vajec vám během hry bude odemykat bonusové filmy. Skočte dolů a jděte dál. Nyní použijte svůj luk. Zničte každého strašáka, u některých z nich musíte použít přesné střílení, to znamená držet déle tlačítko [J].

Carvahall (Carvahall)

Druhá úroveň je o něco těžší, existuje více bitev. Nacházíte se v hořící vesnici. Zabijte každého rytíře, dokud se film neobjeví. Ten chlap v černé zbroji, který vám pomáhá, není chyba, ale váš partner Brom. Když uděláte toto místo,  dorazíte do úzké prázdné chodby. Zničte krabice a sudy když projdete zelenými kruhy nebo někoho zabijete dostanete body až se vaše přímka bodů spojí s partnerem můžete zmáčknout [Q] = oba dva se uzdravíte a po nějakou dobu budete silnější.

Vchod do budovy bude blokovat pár sudů, zničte je. Setkáte se s novým typem netvora, Urgalové. Nejjednodušší způsob, jak na ně zaútočit, je pomocí skok útoku a různých comb. Až je zničíte, přesunete se k dalším vojákům, je tam strážce, zničte ho šípem, podržte [J]. Najděte tajné vejce, chyťte se prvního trámu a vylezte nahoru (písmeno [I]), dostanete se do podkroví, a tam je vejce. Seskočte dolů a zničte vojáky. Poté, co zabijete tu skupinu, jděte na jatka. Jsou tam Razakové, rychle zničte každou překážku na cestě, která blokuje cestu. Snažte se, abyste se dostali do blízkosti dřevěného plotu, protože razakové působí vážná zranění. Jděte doprava na konec chodby.

Daret docks (Daretské doky)

Tato mise se odehrává na dřevěných plošinách zálivu. Na začátku běžte doleva a skočte dolů na spodní lávku. Není nutné zabít všechny nepřátele, ale doporučuji je zničit všechny. Zničte sudy a zabíjejte příšery lukem nebo mečem, podle toho, jak jsou daleko. Vylezte nahoru přes plošinu na místo, kde byli střelci. Poté bude další film. Pokaždé, když uvidíte modrou ikonu s rukou, můžete použít magické dovednosti stlačením a podržením tlačítka kouzlo - [mezerník] + [J]. V tomto typu útoku můžete házet oštěpy.

Po zabití všech použijte kouzlo na jeřáb, který drží plošinu. Přejděte to a dostanete se na další cestu. Setkáte se opět s magickým kopím, které můžete použít proti Urgalům. Použijte kouzla na další jeřáb a sestřelte lano přesnou střelou. Skočte dolů na úzkou lávku a udělejte to samé s dalším lanem. Jděte po schodech nahoru a zabijte další. Dostanete se ke zničené lodi. Otočte rameno jeřábu pomocí magie a vytáhněte se na plošinu a dostanete se na loď a znovu otočte ramenem jeřábu a přelezte na další část cesty. Najděte tajné vejce a jděte doleva, kolem pár zatáček. Na konci cesty najdete modrou kouli. Nyní přejděte zpět na hlavní cestu a vstupte do budovy. Eragon se naučí nové magické dovednosti - můžete tlačit nepřátele - držet tlačítko kouzlo a stisknutí tlačítka, nebo [mezerník] + [J], nebo [I] - záleží na vás. Použijte tuto dovednost ke strhnutí nepřátel do vody. Jděte podél okraje nosníku pod stropem. Vytvořte most pomocí magie rukou. Jděte až na vyšší úroveň, chyťte okraj na pravé straně u vodopádu a vytáhněte se nahoru. Poshazujte Urgaly dolů, nebo je zabijte pomocí luku. Opusťte budovu přes velké otevřené dveře.

Daret Town (Město Daret)

Cílem této úrovně je otevření hlavní brány. Nejdříve ale musíte pomoct vesničanům, kteří hasí u dveří + ničit nepřátele. Když je hotovo, vstupte do domu a jděte po schodech nahoru. Nahoře, na konci cesty je spínač, pomocí kouzla ho zapněte a otevře se 1. část závory.

Vraťte se zpět na místo, kde jste začali tuto úroveň. Opět pomozte vesničanům. Jděte až na střechu budovy a zabijte lukostřelce. Jděte ven do jiného domu. Skočte dolů a zabijte nepřátele. Vylezte na trám a dostaňte se ven, tam zničte sudy s vodou, abyste uhasili požáru dveří. Projděte si nové dveře, pak přes most a opět pomozte vesničanům. Zničte dveře, schodiště vytvořte pomocí kouzla a jděte nahoru. Zabijte nepřátele a rozbijte shnilá prkna. Najděte tajné vejce, musíte balancovat po úzkém trámu na druhou stranu místnosti, tam je vejce, klidně pak seskočte dolů a vraťte se nahoru do dveří. Nyní jděte ven a odemkněte Druhý zámek. Opusťte budovu, někteří bojovníci na vás zaútočí. Zničte jejich zbroje a je hotovo. Po zabití všech se objeví film.

Daret Bridge (Most Daret)

Jeďte rovně a ničte nepřátele. Film se zobrazí. Můžete si přivolat na pomoc dračici Safiru = [mezerník] + [J], nebo jenom [J] (to jenom když se objeví modrý znak s křídly) a to bude 2krát na obě věže.

Projděte bránou a zabijte každého, kdo je na této cestě. Přivolejte Safiru znovu. Po filmu zničte shnilá prkna a skočte dolů na skálu. Použijte kouzlo a vytvořte most. Po překročení to udělejte  znovu. Vyskočte na trám a přelezte na další část mostu. Pro přístup na další most musíte použít kouzlo ruku - vytáhnout prkna z věží a pak střílet na lano, které drží most. Projděte bránou a na spodní straně je vejce - leží naproti domku, tam je malý skok dolů (skoro to není vidět). Na konci této cesty lezte po jiném můstku, uvidíte film. Odemknou se nové dovednosti - střílení kouzelného šípu (Brisingr). Držte luk + [mezerník] + [J]. Poté, co zabijete tři lukostřelce, tak jděte na druhou stranu mostu. Skočte na nejvyšší plošiny a zabíjejte nepřátele, dokud se neobjeví film.

Ra'zac chase (Hon na razaky)

Jedná se o první misi se Safirou, je to jen tréninková mise. Ovládání je velmi jednoduché, drak pořád létá, jediná věc, co musíte udělat, je vyhnout se skálám a stromům. Stiskněte luk + [J] a střílíte kouzelné šípy a můžete útočit i ocasem na lodě písmenem [K]. Na začátku snězte čtyři létající holubice, které obnoví vaši energii. Safira bude létat kolem skály, takže čas není omezen. Když zabijete ty ptáky,  objeví se nepřátelé. Zničte Razaky pomocí Safiřina ocasu, anebo tím, že budete střílet lukem, doporučuji luk. Po výjezdu z tunelu zůstaňte na pravé straně a najděte tajné vejce. Zakružte nad jezerem. Vejce je přímo pod  ústím tunelu pod vodopádem. Když zabijete všechny nepřátele, bude úroveň dokončena.

Trapped! (Past!)

Safira je v pasti. Vaším úkolem je odstranit kusy stromů, které ji stiskly. Bohužel, nemůžete zničit všechny najednou. Nejprve musíte zabít jedno, pak dvě monstra. Berou hodně energie, takže nejlepší způsob, jak je zabít, je rychlým útokem a pak odstraňovat stromy kouzlem. Tajné vejce je v dolním rohu obrazovky a je velmi snadné ho najít.

Gil'ead city (Město Gilead)

Tentokrát na vás nikdo nebude útočit, pokud vy nezaútočíte první, alespoň po nějakou dobu. Musíte střílet do zvonu, aby se otevřela brána. Chcete-li, můžete odbočit do větší místnosti a jít nahoru. Strážní budou znepokojeni, takže si musíte najít jinou cestu. Jděte kousek dozadu a odsuňte kámen ze zdi. Odbočte vlevo do zvonice. Otevřete poklop s magií a střílejte na zvonek s lukem, uvidíte jak se brána otevře.

Jděte do brány. Najděte tajné vejce: vystupte na římsu na levé straně, pak se vyšplhejte na střechu a projděte malým okénkem. Chyťte se trámu a dostaňte se do další budovy. Odbočte vpravo a budete na malé římse s vejcem. Nyní vstupte do budovy, která je na pravé straně nádvoří. Pak jděte po schodech nahoru a vyšplhejte se až na střechu. Běžte na další střechu a jděte podél hradby nad propastí. Zde lučištníci nejsou tak přátelští jako předtím. O několik metrů dále je malá armáda, která čeká na smrt. Není příliš silná. Běžte do stodoly, skočte na krabice a jděte podél prkna. Střílejte do zvonu jako předtím. Opusťte budovu a jděte do stok, vchod je v přední části stodoly. Jděte rovně, dokud se nedostanete do velké díry, zničte překážející strom a jděte do dalšího tunelu. Zničte nebo přelezte přes překážku, a pak vyskočte z kanalizace. Běžte do kamenné budovy na pravé straně. Je to sice past, ale není žádný důvod k panice. Běžte ke dveřím a zničte je pomocí magie. Potom zničte ty lukostřelce a rytíře. Zničte nedalekou velkou zbraň pomocí magie, pomůže vám to dostat se nahoru a otevřít hlavní bránu. Nyní použijte velký samostříl a projděte bránou.

Gil'ead keep (Pevnost Gilead)

Chcete-li otevřít první bránu, postavte na jednu ze dvou plošin, které jsou po stranách brány, Brom se postaví na druhou a brána se otevře. Jděte dolů do sklepení, vchod je na pravé straně. Zabijte nepřátele a vraťte se po schodech nahoru. Projděte bránou, musíte se plížit za Bromem, který dává pozor na nepřátele.

Přejděte několik metrů a shoďte dolů dva střelce. Když uvidíte rytíře, počkejte, až Brom odvede jejich pozornost a pak pokračujte dále. Pokud na ně vystřelíte, zaútočí (já to udělal, ale nebylo příliš těžké je zničit). Nyní musíte vylézt nahoru na hradby. Vysuňte ze zdi tři kamenné bloky, čímž si vytvoříte schody. Na hradbách je mnoho bojovníků, ale nemusíte je zabíjet. Běžte doleva až dorazíte na okraj zdi. Zde seskočte dolů a jděte doprava, tam najdete tajné vejce. Nyní přejděte k obrovské budově a jděte do středu arény, uvidíte film. Běžte do buňky, ale nepropadejte panice. Vykopejte díru v zemi pomocí magie a skočte do ní. Udělejte pár kroků do vedlejší místnosti, kde tato úroveň končí.

Durza's fortress (Durzova pevnost)

Pevnost je velmi vysoká válcová věž. Musíte se dostat na vrchol. Na začátku se chyťte malého výklenku a dostaňte se na pevnou zem skokem po skalách. Zabijte první bojovníky a dostaňte se blíže ke zhroucenému mostu. Přestavte ho pomocí magie. Uvnitř komory jděte nahoru. Opusťte místnost a jděte do hlavního sálu, pak zabijte několik rytířů a uzavřěte některé skály ze zdi na levé straně cesty. Chcete-li najít tajné vejce, stoupejte nahoru, potom jděte doleva, až uvidíte díru v zemi. Skočte do ní a jste v místnosti s vejcem.

Nyní se vraťte k mostu a vylezte na římsu, pak vytvořte stupínky ze zdi. Budete o jedno patro výš. Lukostřelci se objeví, ale nejsou moc silní. Projděte přes most a pokračujte dál. Přejděte nad další propastí, tam se můžete dostat na druhou stranu pomocí vyčnívající skály. Nyní zajděte do střední komory, běžte přes horní výstup a pomocí magie udělejte kouzlo. Jděte po cestě a zahněte doleva. V rohu najdete schody, jděte po nich nahoru. Jděte podél úzkých prken. Odbočte vpravo a jdděte opět do malé místnosti, tam použijte  kouzlo na sloup, pak jděte ven a pokuste se dostat dovnitř pomocí třetíh lávky. Tato cesta je však neprůchodná, takže jděte nahoru po schodech a používejte kouzla na sloupy.

Nyní můžete vyšplhat do dalšího patra. Zabíjte každého, kdo je ve středu místnosti. Přejděte po lávce na balkon přes komory. Objeví se cesta do dalšího patra. Uvnitř čeká malé překvapení s rytíři. Kouzlo na štít může být velmi prospěšné, použijte je na nepřátele kolem vás. Jděte vpravo a použijte kouzlo na pilíře, které vám pomohou dosáhnout dalšího patra. Dostaňte se na druhý most, tam je před vámi malá skála s vchodem do komnaty, zastavte se tam. Použijte kouzlo na zdi, které vám pomohou dosáhnout téměř na vrchol věže. Jděte přes most a zabíjte bojovníky. Jděte po schodech dolů. Projděte do středu sálu a jďěte nahoru. Zajděte znovu do centrální místnosti a zabijte několik rytířů. Jďete ven otevřenou branou a jděte po schodech nahoru do dalšího patra. Přijdou červení rytíři, mají silné brnění. Chcete-li je rychle všechny zabít, počkejte, až se kolem vás seskupí a pak použijte kouzlo štít. Jděte dovnitř a přes úzká prkna. Můžete zajít do rohu místnosti, abyste si obnovili kouzla, budou brzy užitečná. Jděte přes most a do dalšího patra po schodech. Na konci cesty je skála, která vám pomůže se dostat do středu sálu. Zničte bránu a dostaňte se dovnitř. Tam se setkáte s Durzou. Samozřejmě, musíte ho zabít. Existují dva způsoby, jak to udělat. První z nich - pomocí ohnivého útoku a rychlých comb s mečem, druhý -  tím, že použijete kouzlo a potom meč . Můžete použít luk, ale zabere to zbytečně moc času. Po shlédnutí filmu se k vám připojí nový hrdina. Jeho jméno je Murtagh. Durza ve filmu zabije Broma.

The Beor mountains (Medvědí hory)

V této úrovni je mnoho bitev podobných jako v předchozích úrovních. Na začátku jděte doleva. Udělejte pár kroků a jděte přes řeku, tady budou Urgalové, kteří na vás budou útočit. Poté, co zabijete první, můžete přivolat Safiru. Jděte podél řeky tak dlouho, dokud nebude příliš hluboká, pak vylezte z vody na pravý břeh. Nyní použijte kouzlo, aby se upevnila dlouhá skála.

Dorazíte na velké náměstí, objeví se bojovníci, které zabijte je. Nedaleko od břehu jsou dvě bedny s mocí, která vám pomůže s uzdravením a sílou. Po boji skočte přes mezeru a pak přes další. Jděte rovně dokud nepříjdete ke skalní stěně, projděte dál podél okraje nad řekou. Přejděte mezi skalami, pak jděte až na úroveň vody a jděte podél řeky dál. Po chvíli se objeví nepřátelé. S lukostřelci bojujte drakem a nemusíte se moc starat o další nepřátele, protože jich je nekonečno. Jděte rovně až do konce řeky, jděte ven a na zem a kolem prvního mostu. Na druhý se snažte shromáždit co nejvíce nepřátel, kolik je možné a  pak je stáhněte dolů do vody pomocí kouzla. Po bitvě se otevře cesta na pravé straně řeky. Postupujte podél řeky, dokud nedojde k poslednímu boji. Nemusíte nikoho zabít kromě rytířů, kteří stojí na římsách, musíte tam vylézt. Odbočte doleva na vrchol hory a jděte dolů na straně obrazovky, tam je to tajné vejce. Když ho seberete, tak pak jděte rovně.

Urgal encampment (Tábor Urgalů)

Tohle může být tichá mise bez boje pokud budete používat pouze luk. Pokud si vás nepřátelé nevšimnou, nic se nestane, bude jich tam jen několik. Neměli byste mít žádné problémy s jejich zabíjením. Jděte po cestě, dokud nepřijdete na hraniční přechod; zde  je další možnost tiše zabít každého z nepřátel. Zničte kameny pomocí magie rukou a jděte, dál.

V tunelu se snažte si s nimi hrát, nejlepší způsob jak je zabít, je srazit je dolů kouzlem a dorazit je, když leží na zemi. Potom si můžete poradit s uvítacím výborem. Pokud zvolíte vlevo most, můžete použít tři velké rampouchy na lučištníky s pomocí magie. Vyberte si správnou cestu pro pokračování. Projeďte tunelem a dostaňte se k řece. Běžte rychle na most a mezi skály. Vylezte nahoru a odstraňte všechny. Tajné vejce je v otvoru na levé straně. Ačkoliv se to tak vypadá, tak zde není sráz. Použíjte oštěpy a zabíjejte nepřátele a pak vstupte do tunelu, nejdříve ale zničte blokády. Na konci tunelu uvidíte scénu s léčkou, naštěstí ne příliš úspěšnou. Lučištníci střílejí ohnivé šípy, zničte všechny nepřátele. Tuto akci opakujte několikrát. Můžete s nimi skoncovat pomocí meče, ale je to mnohem pomalejší způsob.

Misty Gorge (Zamlžená rokle)

Sbírejte moc z truhel a skočte dolů do spodní části svahu. Na mostě zabijte dva bojovníky. Přejděte na další plošinu a zavolejte na pomoc Safiru. Zabíjejte nepřátele za mostem a jděte dolů na dno. Kolem dalšího mostu s pomocí draka. Několik metrů po tom se zobrazí scéna, ve kterém uvidíte velmi hustou mlhu. Eragon se pohybuje velmi pomalu - pozor na Urgaly, je jich tam hodně. Jděte pořád rovně, dokud nepřijdete k horám, bude film. Teď musíte opravit most. Najděte tajné vejce, jděte dolů pod skálu, která je na levé straně, tam je chodba a na jejím konci čeká modré vejce.

Teď jděte pod most, který musíte snížit. K tomu je třeba aktivovat dvě tlačítka v krátkém čase. Jedno z nich je na levé straně, vraťte se o kousek, je tam chodba. Druhé tlačítko je na jedné z tratí, vyskočte na lávky nahoře a kolem stromu dál jako k mostu. Když jste  obě tlačítka zmáčkli, je most připraven a můžete projít, ale rychle! Projděte úzkou chodbou a pak skočte dolů. Jděte přes řeku. Pozor na velké padající kameny. Berou téměř celou energii.  Nebojte se  střelců, a zabijte je. Skočte na vrcholek na levé straně na konci řeky a běžte k vodopádu. S nepřáteli s meči musíte skoncovat dříve, než dívce Aryi energie  dosáhne na nulu. Je velmi těžké je porazit, protože tam nejsou žádné truhly s kuličkami zdraví. Zkuste lákat bojovníky k propasti na levé straně a házet je dolů pomocí magie.

Urgal attack! (Útok Urgalů!)

Cílem této mise je chránit 6 věží před Urgalskou armádou. Safira nyní může chrlit oheň. Chcete-li to provést, stiskněte a podržte tlačítko rychlý útok (ale mě se to podařilo i s šípy). V krátké době se objeví katapulty. Můžete je zničit dračím ocasem, ale jde to i s šípy. Pokud ztratíte trochu energie, snězte létajícího bílého holuba, obnoví se vám život. Tajné vejce je na konci údolí, mezi třemi věžemi na straně úrovně.

Defend the Warden (Obrana Wardenů)

Jak jste si jistě již všimli, musíte zabít králových čtyři sta vojáků. To není velmi obtížné, ani časově náročné, protože můžete zavolat Safiru a ona je zapálí. Na začátku jděte dolů na lešení dřevěné věže. Naproti bude schodiště s lukostřelci, můžete je zničit pomocí magie.

Na podlaze chaty najdete energii. Když zabijete asi padesát bojovníků, dostanete se do další úrovně. Je podobná jako ta předchozí. Když dokončíte bitvu, jděte k chatě a pak po schodech nahoru. zabíjejte lukostřelce znovu a jděte nahoru. Zabíjte rytíře, kteří jsou na věži s magickými šípy. Jděte přes most a dolů po schodech a vyzvedněte si tajné vejce. Vejce je v kamenné budově za dřevěným lešením. Nyní jděte nahoru a pěšky přes most.  Zabijte nepřátele a vylezte na střechu kamenné budovy. Zavolejte draka, ať zapálí pole. Vstupte do budovy nově otevřenou branou. Použijte své magické scopnosti k otevření dveří a zabijte rytíře. Jděte dolů a v přízemí se dostaňte na posledního bojiště. Zavolejte Safiru na pomoc a když budete zabíjet své nepřátele, zavolejte znovu, aby vypálila zbytek armády.

Final battle (Poslední bitva)

Musíte letět na Safiře a zabít posledního bosse hry a tím je Durza. Z počátku se to zdá být nemožné, ale jde to vzdušnou cestou. Durza používá prakticky jen dva druhy útoku, koule ohně a magické koule. Bude stačit, když ohni budete uhýbat a pořád po Durzovi střílet z luku. I když oheň od Safiry zbůsobuje větší zranění, nemusíte jej používat. Tajné vejce je v nejvyšším místě, kam se můžete dostat a tak se držte po celou dobu v horní části úrovně, ale i když se necháte vést Durzou, tak vás k tomu véjci nasměruje. Schytáte sice trochu jeho ohně, ale to by nemělo vadit.

Throne room-bonus level (Trůnní sál - bonusová úroveň)

Tuto úroveň odemknete, když najdete všechna tajná vejce. Je to něco jako deathmatch. Na každé úrovni se objevují nepřátelé různých typů a v různých množstvích. Vaším úkolem je pobít co nejvyšší počet nepřátel a dostat se na nejvyšší úroveň energie. Murtagh vám pomůže. Přeji Vám hodně štěstí v bitvách. AŤ VAŠE MEČE ZŮSTANOU OSTRÉ.