1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Formula One Grand Prix 3 - cheat

1) Chcete vidět něco, co jste ještě neviděli ?

- zazálohujte si adresář Gp3jams a Gp3jamsH

- odstraňte Gp3jams i Gp3jamsH z adresáře hry

- spusťte hru

- zapněte závod

- pořádně se koukejte !!

(tento tip poslal Jiří Mašek)


Podle Petra Smerkla () přivodí prý smazání celého adresáře Gp3jams NEFUNKČNOST hry. Stačí prý smazat adresář Liveriers v adresáři Gp3jams a pak si užít "vylepšené" hry :-).


2) Tipy:

   Městský okruh v Monaku se jen hemží nebezpečnými zatáčkami. Jednu z nich si

   můžete zkrátit pomocí bugu, na který vyvojáři tak trochu zapomněli. Potom,

   co se vyřítíte z tunelu, jednoduše nezatáčejte a jeďte přímo okolo bazénu.

   Jen si při tom dávejte pozor, abyste nejeli moc vpravo. Takto si naženete

   několik drahocenných vteřin a možná se vám podaří předjet i pár soupeřů.

   Pozor - takto zkrátit trať si můžete pouze na originální trati Monaco,        která je přímo ve hře, pokud ale používáte TrackPack, tak již tento tip        nefunguje!!!


   Když skončíte v písku v jedné ze zatáček, neměli byste zběsile šlapat na

   plyn, ale naopak co nejrychleji auto zabrzdit. Tak předejdete černé vlajce,

   ovšem pokud budete na brzdy šlapat moc, může se Vám stát, že prostě           uvíznete v kačírku a v tomto případě je černá vlajka mnohem lepší             variantou ! Ale chcete-li předejít jak ČV tak uvíznutí v kačírku, stačí       když pustíte plyn, prudce dupnete na brzdu a pak už jenom zase plyn mírně     přidáváte. Tím zamezíte ČV, uvíznutí v kačírku a možná i ztrátě předního      přítlačného křídla či jiné části vozu, jelikož když tam vletíte na prudko     ... :)


   Jestliže už tratě dobře znáte, můžete si trénink odpustit, a i tak máte

   šanci v závodu startovat z první řady. Musíte dojet první závod Grand Prix

   jedné sezóny až do konce a v dalším závodu klikněte na "opustit závod".

   Uložte si hru a znovu ji nahrajte. Docílíte toho, že se svojí formulí

   vystartujete přímo ze závodu a navíc z "pole position". Zastávky v boxech

   se poprvé také dají vypnout, čímž se vaše šance na vítězství ještě zvětší.


3) JAK BÝT NEJRYCHLEJŠÍ ?


   Tak, na úvod ještě jednou zdůrazňuji, že jednoduchý a stoprocentně účinný     návod neexistuje. Nicméně, být nejrychlejší obecně znamená být minimálně o     1 sec rychlejší než nejrychlejší "počítačový" soupeř v kvalifikaci volného     závodu. Je to smělý, ale dosažitelný cíl.


   Pokud dodržíte následující postup, máte velkou šanci být opravdu velmi        rychlí.


   Když začínáte trénovat novou trať, kterou ještě neznáte, bude nejlepší,

   když si prostě zapnete Praktice a nastavíte si benzín na takových dvacet

   kol. Potom klidně odjeďte těchto dvacet kol na základní nastavení vozu.

   Jde jen o to, přesně si zapamatovat trať a zafixovat si, na jaké

   rychlostní stupně při tomto nastavení vozu projíždíte jednotlivé zatáčky.

   Pokud se Vám podaří během dvaceti kol si trať zapamatovat, je na čase

   přistoupit k dalšímu velmi důležitému kroku. Zvolte si volný závod a

   spusťte kvalifikaci. Aniž byste vyjeli z depa, přepněte se pomocí šipek do

   jiného vozu, nejlépe do některého rychlého jezdce (Hakkinen, Schumacher,

   Coultard) a sledujte pečlivě jeho jízdu. Všímejte si, jak auto sedí v

   které zatáčce, na který rychlostní stupeň zatáčku projíždí a také jakou

   maximální rychlost dosáhne na nejdelší rovině. Podle těchto poznatků poté

   poznáte, zda Váš vůz nastavit na větší maximální rychlost, nebo na větší

   přítlak spoilerů.


   Pokud již máte nějakou představu o nastavení svého vozu, zapněte

   Accelerated  Time a počkejte si na konec Kvalifikace, abyste viděli,

   jaký nejlepší čas bude dosažen. A v této chvíli máte cíl, který musíte

   dosáhnout. Je jím nejlepší čas "počítačového" jezdce, od kterého odečtete

   1 sec.


   A jestliže tento čas posléze dosáhnete, budete patřit mezi nejrychlejší.

   Hodně štěstí, málo pocuchaných nervů a nějaký ten spánek.


4) JAK ODJET ZÁVOD NA TVRDÝCH PNEUMATIKÁCH ?


   Pokud závodíte na 100 % délky závodu, jistě jste již zjistili, že měkká

   směs nevydrží tolik, co byste potřebovali, a je tedy nutné naplánovat o

   jednu zastávku v boxech více. Na některých tratích je to možné a pokud

   jste dost rychlí, je jedna zastávka navíc výhodná. (máte lehčí vůz, neboť

   máte natankováno palivo na méně kol a tím pádem jste rychlejší, nicméně

   mohou se vyskytnout větší problémy při předjíždění vozů o kolo zpět a to

   zejména na tratích kde se velmi těžko předjíždí, např. Monaco a proto je

   nutno velmi dobře zvážit "boxovou" strategii). MUSÍTE si je zvolit již při

   kvalifikaci a to ještě dříve, než poprvé vyjedete na trať! Musíte nastavit

   tvrdou směs přímo v kokpitu. Pokud odjedete kvalifikaci na tvrdé směsi,

   bude Vám před závodem nabídnuta již pouze tato tvrdá směs a naopak,

   nemůžete na poslední chvíli zvolit směs měkkou.


(tipy 3 a 4 poslali Daniel Merta a Aleš Müller "Santy"- )  

5) Jak získat čas :


   Máte problémy v boxové uličce ? Potřebujete nahnat drahocenný čas, který      jste nestihli najet na trati ? Tak potom zjistěte, kterým tlačítkem řadíte     rychlostní stupně (měl by to být [Mezerník], pokud jste to však již           nezměnili !) a pak když už vjedete do boxové uličky, kde již je omezena       rychlost, stačí  krátce stisknout tlačítko s řazením a po necelých 2,         možná už po 1 sekundě opakovat ! Ale pozor, abyste si rychlost místo          zvýšení nesnížili ! Toto využijete třeba na velmi dlouhých BU, jaké jsou      třeba ve FONTANĚ a v INDY (obě tratě jsou doplňkové a v základní verzi se     nevyskytují !), můžete získat až 3 vteřiny navrch !


6) Jak na počasí na závodech :


   Už vám vadí, jak vypadáváte ze závodů, které se vyvíjely slibně jen kvůli     tomu, že v sobotu bylo sucho a polojasno a v neděli se spustil např.          celozávodní liják ? Je tu snadná pomoc. V menu, kde se dozvídáte o počasí,     klikněte na last minute changes (změny na poslední chvíli) a okamžitě se      Vám menu rozšíří. Nyní stačí zaškrtnout always show last minute changes       (vždy zobrazit změny na poslední chvíli) a máte vyhráno! Již vás nic          nepřekvapí. Můžete si totiž změnit car setup (nastavení auta) v případě,      že máte pro danou situaci zvláštní nastaveni, setup choice (zvolení typu      setupu dry/wet qualifing/race) - v případě, že máte mokrý a suchý závod       uložen na jediném setupu, tak stačí zvolit ten správný, pitstop strategy      (strategie zastávek v boxech) - můžete libovolně měnit počet zastávek a       kolo ve kterém se tak stane a  tyre choice (výběr pneumatik) - vyberte si     pneumatiky, které považujete za nejlepší...

  

(poslal Danek Merta)


7) Tipy :


1. Když si chcete zajezdit Rychlý závod a startovat z 1. místa, tak jděte do Nastavení, potom do nastavení závodu a tam změňte pozici na startu.


2. Když si chcete nastavit převodovku, tak stupně zvyšujte maximálně o 3 kliky, protože potom auto má pomalejší zrychlení.


Popis pomůcek :         automatické brždění - [F1]

                        automatická převodovka - [F2]

                        automatické otočení do směru - [F3]

                        nerozbitnost - [F4]

                        ideální linie - [F5]

                        doporučený stupeň - [F6]

                        přetáčení kol - [F7]

                        pomoc při řízení - [F8]

(poslal Moravanský Roman)


8) Pokud jste si sehnali slovenštinu anebo češtinu, musíte ji nahrát do adresáře  ldata a musíte v souboru f1 system změnit jazyk (language_name) na slovenský anebo český příp. cesky. Pozor - čeština např. od Mrazíka si to změní automaticky !

(poslal Moravanský Martin "momo")

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.