1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Frontier - návod

1) NEZÁVISLÝ OBCHODNÍK


Začínat jako nezávislý obchodník rozhodně doporučuji. Postupně si vydělávat na

lodě  s větším  objemem. Sem  tam vzít  s sebou  na cestu  nějaký ten  balíček

a postupně  si v  poměrně lehkých  půtkách zvyšovat bojeschopnost. Jak na to ?

Celkem jednoduše, na  hvězdné mapě okolí si vždy v  údajích o systému přečtěte

co  je dobrý  vývozní a  dovozní artikl   a podle  toho je  už možno  zaručeně

obchodovat.  Jakmile dosáhnete  objemnějších lodí,  můžete si  do nich natahat

(upgradovat)  spoustu nejrůznějšího  vybavení, čímž  však přijdete  o místo na

lodi a  nutně musíte mít  menší náklad a  tím i zisky.  V této části  hry jako

vybavení  doporučuji : 1MW  Beam  Laser,  Automatic  Pilot  -  naprosto  nutná

a nepostradatelná součást  vybavení. Přistával jsem bez  něho celkem čtyřikrát

a pokaždé asi  tři čtvrtě hodiny. Dále  Scanner, Atmospheric Shielding, Shield

Generator  (pro  větší  lodě,  tzn.  nad  120  tun,  doporučuji  dva  a více),

Autorefueller Device a Radar Mapper (je vždy dobré vědět, s kým máte tu čest).

V údajích o  systému si také můžete  přečíst s čím je  v dané oblasti zakázáno

obchodovat.  Pochopitelně   se  na  každé   stanici  najdou  nějací   vypečení

překupníci, kteří  si od vás  dotyčná narkotika, bojové  zbraně, ruční zbraně,

atd. milerádi  koupí. Tomu ovšem někdy  srdnatě čelí místní celní  a policejní

orgány. A o jejich chuti vám vše  zapsat do vašeho, původně jako  lilie bílého

rejstříku, se netřeba  rozepisovat. Pokud   usoudíte, že  máte už  dost peněz,

zkušeností a plné zuby obchodování, jste  právě tak zralí ke vstupu do armády.

Toto  rozhodnutí  je  trochu  ovlivněno  rozdělením  mocností  galaxie do dvou

znepřátelených skupin. Jestli  si zvolíte armádu Federace nebo  Impéria, to už

si rozhodněte sami.


2) VSTUP DO ARMÁDY


Celá  galaxie je  rozdělena celkem  na tři  části. Jednak  na soustavu patřící

Federaci,  jednak na  část patřící   Impériu a  konečně na  zbytek nezávislých

světů.  Svou armádu  má pouze  Federace a  Impérium. Vstup  do jejich armád je

poměrně jednoduchou záležitostí.  Je možno to provést na  každé stanici, která

se  nachází  na  jejich  území.  Pokud  budete  mít  pocit,  že čas na splnění

jednotlivých úkolů je  prakticky nesmyslný, pak si musíte  uvědomit, že čím je

loď těžší,  tím je také pomalejší.  Druhá nutnost u rychlé  lodi jsou vojenské

motory  (Military Drive).  Po mnoha  pokusech mohu  doporučit jako  základ loď

třídy Viper Defence Craft s přídavnými vojenskými motory třetí třídy (Military

Drive III), bohužel  se do ní ale nevejde výkonnější  laser než 1MW Beam Laser

a jeden Shield  Generator. Autopilot je  pochopitelně stále stejně  nutný. Moc

místa  v takto  vybavené lodi  asi nenajdete,  ale zato  dokáže na  jeden skok

hyperprostorem překonat vzdálenost 27.69 světelných let a to v rekordním čase.

Nevýhodou lodi s  vojenskými motory je vojenský benzín  (Military Fuel), který

potřebují k  pohybu a který je  jednak dražší a jednak  v některých soustavách

není  k  dostání,  ale  co  je  nejdůležitější,  při  jehož spalování vznikají

radioaktivní látky, které se automaticky uskladňují  v lodi. Musíte jej pak na

stanicích odprodávat  buď v normálním obchodu Stockmarket, nebo (v soustavách,

ve  kterých  jsou  radioaktivní  látky  postaveny  mimo  zákon) již zmiňovaným

vypečeným obchodníkům. Se splněním mise roste pochopitelně bodové ohodnocení.


3) NEVOJENSKÉ ZAKÁZKY


Mimo armádu můžete také dostávat různé mise. Takové spíše soukromé zakázky, ze

kterých jsou  finančně nejzajímavější mise týkající  se odstranění nežádoucích

osob. Jejich plnění  je v podstatě jednoduché. Jako  základní (a také naprosto

dostačující) informace dostanete údaje o systému, stanici, přesném čase a typu

i ID lodi,  ve které se bude  nežádoucí osoba vyskytovat. Pokud  se na zmíněné

místo ve zmiňovanou dobu dostavíte a  hledaná loď se skutečně objeví, máte dvě

možnosti. Buď se zachováte jako bojechtivý zuřivý,ale hloupý amatér a spustíte

palbu všemi  palubními zbraněmi, čímž se  zachováte jako bezostyšný vrah  a do

věci  se začne  míchat blízká  kosmická stanice, nebo počkáte,  až dotyčná loď

skočí  do hyperprostoru.  Použitím detekce  skokového prachu  zvané Hyperspace

Cloud Analyser zjistíte,  kam skočila a přesný čas, kdy  tam dorazí. Pak stačí

provést skok,  pokud možno co  nejblíže původnímu hyper-mraku  a přichystat si

uvítací proslov (třeba nějakou řízenou střelu).


Závěrem  bych  chtěl  poznamenat,  že  FRONTIER  má  mnoho  dalších  možností.

Například  těžba na  planetách a  asteroidech. Cílem  je získat  status Elite,

v měřítku vašich zkušeností to není nic jednoduchého, ale za pár měsíců se vám

to snad podaří. Je pouze na vás, aby hra neupadla do stereotipního létání mezi

dvěma nevyrovnanými soustavami. Z toho  vyplývá nejdůležitější heslo pro Elite

II : ZMĚNA JE ŽIVOT.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.