1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Gene Machine - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


:: žánr :: adventura

:: výrobce + rok :: Divide by Zero   x  1996

:: jazyk ::  angličtina


:: příběh :: Starší adventura, ve které se přesuneš do Londýna a jako člen místní aristokracie, vznašený pán s kulatým sluhou Mossopem, zcestuješ půlku světa. Přišlo mi, že hra se inspirovala pohádkovým seriálem o panu Foggu :-) A po příjezdu domů tě čeká další dobrodružství.


2) Návod :


Příjezd a své sídlo


Po dlouhé a únavné cestě konečně Londýn. Mossop, tvůj sluha, odjede napřed a nechá svého pána (tebe) samotného na nádraží. Ze všeho nejdřív důkladně prohledej svou peněženku. Asi tak třikrát, abys našel mince, vizitku a kartičku, té věnuj trošku větší pozornost a mrkni na ni. Od chlapíka, co na nádraží prodává noviny, kup jedno vydání. Poté jeď drožkou domů. Ve svém sídle promluv se sluhou a pročti si staré vydání novin ! Pak promluv s mluvící kočkou, co jsi už viděl v intru. U vchodu se ohni pro dopis a také si ho přečti. Je od tvé snoubenky Mirabell. Mossopovi se nic nestane, když mu z jeho komůrky zmizí sirup a whisky. Ze své pracovny si vezmi sošku ze stolku. Jdi nahoru do ložnice. Ze skříňky seber klíček a odemkni jím šuple dole v pracovně. A co že se tam skrývalo ? Nic víc než důležitý majetkový certifikát. Jestli jsi toto všechno udělal a posbíral, odemknou se ti další lokace.


Prstýnek od miláčka + londýnský underground


Po tom co ses dočetl bys měl ze všeho nejdřív navštívit svou snoubenku v její rezidenci. Před jejím domkem utrhni kytičku. Tvá milá se skrývá ze domem, zaběhni tam a prohoď s ní pár slov. Zachtělo se jí čaje, proto vejdi do jejího domku a přikaž služce, ať jeden udělá. Odejdi z domu a hned se zase vrať. Popadni vystydlý čaj a jeden koláček napěchuj do pouzdra od cigaret. Nyní se přemísti do vědeckého brlohu. Hlídač tě sice nebude chtít pustit dovnitř, ale když mu dáš sošku, ledy roztají. Moc věcí k udělání tam ale není. Stačí když čapneš děrný štítek ze stroje. Vrať se domů k čičině. Dej jí čuchnout utrhlého kvítku. Bude mimo a můžeš jí ukrást myšku. Vyjdi a vrať se, kočka se mezitím dala do pucu. Ukaž jí děrný štítek.


Přemísti se do klubu pro nóbl společnost. Ze stolku pro urozené zákazníky seber urozený tabák Snuff. Přemísti se nalevo k urozenému hraběti, s kterým promluv pár slov na úrovni samozřejmě. Dále promluv se všemi vznešenými členy tohoto klubu a vsaď se, že se ti podaří najít si cestičku na tajmený ostrov Dinsey. Ukaž jim aktuální výtisk sportovních novin. Dostaneš tip jít do Buckinghamského paláce, takže už abys tam byl. Těm panáčkům, co tě nechtějí pustit dovnitř, ukaž vizitku hraběte. S královnou se každý den nemluví, ale náš hlavní hrdina je klasa. Bez zachvění hlasu požádej o svolení k vyplutí a řekni milé dámě, že nežádáž ničehož jiného než požehnání jejího veličenstva. Pak ještě seber dopis z hromady u trůnu. Pozor - když se v rozhovoru neobjevila možnost odplutí, zaskoč do doku pokecat s námořníkem a zkus to u královny znovu. Už by to mělo šlapat. Přemísti se do čtvrti chudých (jak by také mohli mít prachy, když sponzorují celou vyšší  nóbl společnost, že?) Promuv s doktorem Ripperem (že by příbuzný Jacka?) pak vyzpovídej popíjejícího chalána u baru. Podej mu kapesník, ten humus co ti vrátí otři o hrneček s čajem. V bordelu ukaž recepční dopis od královny, pustí tě nahoru. Tam přesvěč kurtizánu, ať ti kouká navalit foťák. Ale tvá milá snoubenka určitě čeká, měli bysme jí navštívit. Dones jí šálek dobrého čaje a ukaž jí myštičku. Hehe. Totiž chci říci, seber zásnubní prstýnek.


Měsíční dobrodružství


Dost bylo osvěžujícího setkání s krásnou dámou tvého srdce ;o) nyní zpátky do chuďaské čtvrti. Hospodou projdi až do hnízda místní spodiny a ostatního výkvětu společnosti. Zakšeftuj s padělatelem Forgerem. Dej mu prstýnek a starý + nový výtisk novin. On bude hezky pracovat a ty zatím můžeš zase mezi své. V klubu pro snoby nabídni urozeným tlustoprdům jako zástavu do sázky dokument na veškerý svůj majetek, co máš.  V doupěti přistup k místu, kde stával padělatel, a vezmi si zfalšované noviny, které ukaž snobům z klubu. V místní loděnici pokecej s námořníkem, který střeží vchod. Ukaž mu povolení od královny k vyplutí a jako menší pozornost mu přenech svou krabičku na cigarety s koláčkem. Konec konců co na to bude říkat, až to otevře, ti může být ukradené, ne ? :) Přenechá ti svou mapu a vyplutí má zelenou.


Na skok se přesuň do vědeckého ústavu. Prohlédni si stroj, je tam malý slotík (otvor). Strč do něj děrovačku. Mašina to nevydrží a exploduje. Rychle zaběhni do rezidence profesora Toppla. Do krabičky na tabák nalij whisku a propovídej profesora. Pak můžeš zamířit do jeho laboratoře. Čapni vitriol a ovládání a následně je vědci ukaž. Ukáže se porádně hladový, proto zamiř do hospody. S hospodským musíš mluvit tak dlouho, dokud ti nenabídne mok mužů, ten si pak seber a vypij, zasloužíš si ho. Z pultíku stáhni kus oběda, který dones vědátorovi. Přesvěč se jestli máš foťák a whisku v tabáku. Promluv s ním a řekni mo o úmyslech fotit Zemi. Nyní můžeš vstoupit do rakety. Uvnitř najdeš skafandr, rýčkladivo. Posledním jmenovaným uraž trubku s přívodem kyslíku. A jukni ven okénkem ve stropě rakety.


Tak a jak tuhle plechovku rozhýbat ? Slouží k tomu páčky, stačí když je nastavíš tak, aby byl měsíc uprostřed výhledu. Toto je správná poloha, potvrdit a na páčky dej tyčku. A po krásném přistání na planetce měsíci vylez ven. Na měsíční zemi polož foťák a vyfoť naší rodnou planetu z měsíce. V jeskyni použij dálkové ovládání na robota. Pak se podívej do díry ve zdi. Protože to sám nevyřešíš, znovu zalarmuj robota ovladačem a donuť ho, ať za tebou jede doprava k jeskyni s krápníky. Plechoun musí projet až na konec doprava, tím může náš šlechtit přejít zdravou nohou přes propast. V nové jeskyni napravo vykopej kámen. Vrať se do rakety. A řekni o svém pátrání profesorovi. Získáš od něj detektor sýru. Zkus se mrknou na právě nalezený kámen a dej možnost EXCRACT. Tuto informaci budeš muset nějak šetrně sdělit profesorovi. Jak to ponese uvidíš sám. Po rozhovoru nasypej v inventáři sulfát na vitriol. Pak se vydej na cestu domů - směr Země.


Mořská (a částečně podmořská) pouť


Rovnou zamiř do doků a naskoč na loď. Na můstu promluv s kapitánem a dej mu příkaz k vyplutí. Až bude loď na moři, znovu s ním promluv a ukaž mu svou mapu světa. Až loď nebude vykazovat žádné známky pohybu, optej se kapitána, co a jak. Z můstu seběhni dolů a zamiř doprava. Seber hák. Teď se budou prolézat kajuty. Takže nejrve do druhé v podpalubí. Tady připrav ježuru o bodlinu a čapni dudy. Pak bys měl zajít do druhého podpalubí pod záď, najdeš a seber tu šroubovák a nádobu s olejem. Podívej se na ciferník, vlož do něj bodlinu jako náhradní ručičku a podívej se na ciferník, co jsi provedl. Vyšplhej se o patro výš a z první kajuty odšroubuj šroubovákem okno. Na zádi promazej olejem jeřáb a rozpohybuj ho pomocí hádu. Na vzniklou díru polož sklo. Teď musíš promluvit s námořníkem. Flusne na sklo, vezmi si pofujtajblované sklo a použij ho v zadním podpalubí na kohout (Valve). Určitě jsi už zpozoroval britský prapor, zkus si ho vzít. Nepodaří se to, proto požádej o pomoc svého sluhu. A pokračujeme v polítávání po lodi. Praporem obvaž trubku v prvním podpalubí. Vrať se k ciferníku a prozkoumej ho. Nyní se vydej ke kotli a dudama rozežhni oheň. Přeběhni na ledovec a dírou se vydej dolů do ponorky, kde promluv s jejím majitelem Nematodem. Všechno se dá opět do pohybu. Až to bude možné vydej se do pokoje s varhanami. Zkus zahrát na klávesy a posbírej trochu dopisů. Dál by sis měl najít skafandr a obohatit jím svůj inventář. Vyhledej svého sluhu a v jeho blízkosti si pročti dopis. Jedině od něj získáš užitečný tip !! A rychle do ponorky povědět kapitánovi, že vlastně hledáš Atlantis jen a jen kvůli mořské panně. Řekne ti k tomu své, na lodi promluv se starým mořským vlkem. Rozhodně mu ukaž fotku z měsíce.


Zastávka na tropickém ostrůvku


Popojedete k ostrůvku. Na pláži popadni jeden šutříček. Pak se jako neohrožený cestovatel vydej do srdce džungle a utrhni plazící se břečťan a ze skáli si natrhej trochu bobulek.  Dej vyniknout své kreativitě a namontuj břečťan na kámen a tento polotovar ozdob bobulemi. Vzniklou hrůzku dej náčelníkovi divochů jako dar (a pojistu, že tě nesežerou). Ukradni kostlivcovo šavli, jemu už stejně k ničemu nebude. Zato ty s ní můžeš zkulturnit břečťan na stěne jeskyně. Tak to udělej. Opatrně seber malou, roztomilou koalu a přenes ji až k nášlapné pološince, na kterou ji polož. Pak se přemísti k lávě a zkus vypáčit špunt, co je ve stropě. Pak jej prozkoumej. Zvláštní špuntovací mechanismus. Jdi do vody a vytáhni špunt ze dna jezera. V jeskyni už není ani stopa po lávě, proto můžeš jít dál vpravo.

Jeskyňka je to zajímavá, proto zkoumej a zkoumej. Začni třeba s okouknutím krystalů. A určitě si z té krystalové změti nezapomeň vzít malý modrý krystal. Výtah, zdá se, má nějaká zarezlá pérka, spraví to dávka oleje, sjeď dolů a projdi až na stadion, kde můžeš sebrat Atlantský kámen. Pravými dveřmi se dostaneš do korunního sálu, tady seber žlutý, zelený, červený a fialový diamant. Vrať se výtahem nahoru a jdi až ke třem podstavcům. A do podstavců vlož diamanty v tomto pořadí zleva - podstavec s řeckou deltou - fialový diamant, beta - zelený, zeta - modry. Tak to by bylo, nyní výtahem dolů, kde vyzpovídej  kapitána Nematodema. Taková velká věc jak je Atlantský kámen, by měl být v zodpovědných rukách. Proto jej dones místnímu náčelníkovi, ten se o něj určitě bude starat jako o vlastní krev. Na lodi ukaž mořskému vlku mapu od Nematoda. Zvláští zacházení s pasažéry... Nacházíš se v kleci. Zkus navázat konverzaci s chapadlem, nějak v sobě naleznete zalíbení, proto když zavoláš strážného pod chapadlo, to ho pro tebe zneškodní. Po tom, co se můžeš zase svobodně pohybovat, vezmi světlici, promluv s doktorem a až bude na podstavci, zavel Mossapovi, aby přehodil páčku. Vlevo od východu u klede najdi "neviditelnou" páčku a aktivuj ji. Teď už jdi jen doleva na útes, poté se o místnost vrať zpátky a odleť z toho děsného místa vzducholodí.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.