1. Další naše weby:
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Half-Life: Zubben - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz <http://www.cheater.cz/> - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.

NÁVOD :

Většina tohoto módu se odehrává v tmavých prostorách, takže si nezapoměňte zapínat baterku!

Jděte po schodech, u obleků použijte ovládací panel a oblek vezměte. Projděte kolem securiťáka a pokračujte rovně. Po schodech nahoru, zde najdete páčidlo. Sejděte zpět dolů. Zabijte vojáka a jděte k proskleným dveřím. Sklo rozbijte a jděte dál. Dorazíte ke dveřím, dvoje jdou otevřít (pozor na vojáka). V jedněch najdete pistol a v druhých headcraba. Na chodbě si všimněte plošiny a pod ní je skříňka označená znakem výbušnosti. Skříňku rozstřelte, plošina vyjede nahoru a uvidíte šachtu. Za dveřmi, kde jste zabili headcraba, je židle, dotlačte ji pod šachtu. Vyskočte na ni a vlezte do šachty, prolezte na druhý konec.

Při vylezení z šachty vás přepadnou tři vojáci, na zdi stiskněte ovládací panel, otevřou se vrata. Vstupte do kabiny lanovky, po chvíli se lanovka zastaví. Přeskočte na římsu a na žebřík. Za chvilku se otevřou vrata. Sejděte po schůdcích, vpravo u mrtvého vojáka je automat na zdraví. Pokračujte, pozor na minu na zdi, zabijte všechny vojáky a sejděte po schodech a dál chodbou.

Dojděte ke schodům. Po jejich sejítí si dejte pozor na kulomety nad vámi. Otevřte dveře, je tu zaminovaný prostor. Přeskákejte paprsky a dostaňte se za mrtvolu vědce, skrčte se a odstřelte minu napravo. Vzniklým otvorem v zemi pokračujte dál. Tady si dejte pozor na vojáky, vlezte na jezdící pás, dojeďte na konec a uvidíte další pás. Vyběhněte na místo odkud pás vybíhá a přeskočte na potrubí. Po potrubí přelezte na druhý konec. Dobijte si energii na automatech a vylezte na žebřík.

Nahoře pokračujte po mostě. Propadnete se dolů. Hoďte krabice do zelené tekutiny a po nich přeskákejte na římsu u sloupu. Skočte na další římsu a na žebřík. Zlikvidujte všechny vojáky. Pokračujte dveřmi, dostanete se do zelené chodby. Dojděte k odbočce doprava, tam zabijte vojáka a headcraby. Otevřte dveře, dojděte nakonec chodby, zabijte vojáka, projděte dveřmi. Nacházíte se na ochozu a společnost vám dělají vojáci. Nalevo od ochozu, kde stojíte, je pod vámi další ochoz, skočte dolů na něj. Najdete tam traverzu, po které vylezete o ochoz výš. Popojděte o kousek dopředu, na protější straně uvidíte dveře, přeskočte na další ochoz a pokračujte dveřmi. Běžte na konec chodby.

Rozbijte mřížku. Kolem dokola tu jezdí kabina, zavěšená na stropě. Naskočte na ni. Také je tu plno vojáků, takže pozor. Za zatáčkou seskočte na zem. Pokračujte podél zdi, za rohem je tlačítko, stiskněte ho. Vraťte se na místo kde jste seskočili z kabiny. V rohu je výstupek, jde vidět pouze se zapnutou baterkou. Skočte na něj, stojíte na mřížce, tu rozbijte propadnete se dolů. Pokračujte chodbou. Doběhněte k mřížce, rozbijte ji a skočte na žlutý transportér. Na zdi je šedý panel, ten použijte. Vyjedete nahoru. Nahoře uvidíte zamřížované okno. Odstřelte zámek u mříže a poté rozbijte okno. Promluvte si s vědcem uvnitř, trochu vás uzdraví. Vraťte se k transportéru, projděte kolem něj a pokračujte chodbou až ven z tohoto komplexu.

Zabijte psí potvory. Doběhněte do jeskyně, na jejím konci se dole trochu odlišuje barva zdi od barvy jeskyně. Toto místo jde rozstřílet, prostřílejte se a proplazte na druhou stranu. Přelezte plot a prokličkujte mezi solárními panely k žebříku. Slezte dolů a doběhněte k dalšímu žebříku. Nahoře si dejte pozor na potvory. Doběhněte k vodopádu, skočte na skálu před vodopádem a ze skály do výklenku. Prolezte pod tekoucí vodou.

Proplazte se k transportéru, uvnitř je bomba, kterou si vezměte. Dejte si pozor na potvory plivající kyselinu. Pokračujte, narazíte na věž plnou vojáků, po žebřících vylezte na její vrchol kde najdete ovládací panel. Po jeho spustění pro vás přiletí loď...KONEC!