1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Hapland 1 a 2 - návod

Hapland 1


Otevřete poklop a klikněte na žlutou šipečku. Vyleze paňák a dojde k dělu. Nechte vše nastavené, tak jak je a vystřelte. Vystřelený balvan by měl srazit kládu, takže se z ní stane lávka. Otevřte rozsvícené okno, změňte polohu děla do druhé pozice a druhý balvan vystřelte na zvon. V okamžiku kdy bude odražený balvan dopadat na šíp, musíte ho  překlapnout do druhé polohy. Pozor, záleží na načasování. Překlapněte dělo do původní pozice. Teď bude střílet dva granáty. Na oba si musíte dát pozor a ve správný okamžik je odrazit lávkou (kliknete na ni), jinak vám zabijí paňáka v podzemí. Poté vystřelte poslední náboj (modré cosi) a nechte ho doletět do podzemí (ten už lávkou neodrážejte!), zde ho popadne paňák v podzemí a otevře si s ním dveře. Překliněte opět dělo do pozice střela vzhůru a pokuste se vystřelit naprázdno. Jelikož bude paňák vcucnut do děla, tak si pomocí žluté šipky přivolejte dalšího, který toho v dělu vystřelí ke zvonu. Poté co vystřelený paňák přistane u zvonu, tak na něj klikněte (na paňáka). Dojde k posunutí zvonu na šíp - ten překlapněte tak, že vytvoří provizorní katapult kamene. Několikrát klikněte na zvon, ten spadne a z našeho katapultu vystřelí kámen, který zneškodní minu.


Teď už se blížíme ke konci. Stačí přetočit červenou šipku směrem doprava a kliknout na dveře. Vyběhne z nich paňák, který bez problémů dojde do komůrky a rozsvítí okno. Teď už jen poslední pečlivé načasování. Klikněte na paňáka v podzemí, ten vyrazí směrem ke své

komůrce, ale z ničeho nic se na něj vyřítí pes s cirkulárkou, kterého zneškodníte otevřením okna (doporučuji asi tak 2 vteřiny po kliknutí na paňáka). Paňák vzteky okno zabouchne, ze stropu spadne kámen a psa zabije a tramtadá je tu konec. Okno do nové dimenze se otvírá a vy se můžete těšit na druhý díl.



Hapland 2


Za všeho nejdřív přetočte kliknutím červený puntík na zalenou šipku. Poté otevřte poklop který je hned vedle a kliknutím na žlutou šipečku aktivujte paňáka, který se rozeběhne ve směru zelené šipky a zahučí do otevřeného poklopu. Po jeho dopadu na zem zase přetočte zelenou šipku zpět na červené světýlko. Nyní klikněte na bednu s granáty, která je hned vedle spadnutvšího paňáka. Připravte se, protože teď bude záležet na správném načasování. Jakmile se paňák sehne pro granát (respektivě nad hlavou se mu rozsvítí vykřičník) klikněte na žlutou šipku, která aktivuje červené světýlko a při správném načasování odpálí granát, směrem ke dveřím, kde urve červenou šipku. Po té několikrát klikněte na růžovou desku co je na krabici s granáty, dokud nespadne dolů a neudělá jakousi rampu. Klikněte na paňáka, který uteče do domu a rozsvítí okno.


Teď se zaměřte na ptáka v levém horním rohu. Nejdříve však pod ním musíte pomocí vypínače rozsvítit reflektor, který dalším kliknutím nasměrujete na hromádku kuliček. Teď můžete na ptáka kliknout, ale pozor, opět bude potřeba trochu toho načasování. Jakmile se pták bude přibližovat k prvnímu mraku, tak klikněte na mrak, který zaséhne ptáka tak, že bude nucen upustit kouli na sloupy elektrického napětí?, které díky tomu vybuchne. Pták se vám po chvíli objeví znovu, tak celou akci opakujte, akorát s druhým mrakem. Tentokrát kulička dopadne na katapult, který se díky tomu nabije.


Pod zemským povrchem jsou vidět dva vypínače, tak je zapněte, aby se ve sklípku pod schody rozsvítilo světlo. Světlo se vám rozsvítí i v okýnku vedle vypínače u kterého jsou dvě šipečky. Klikněte na tu pravou, což způsobí, že se okýnko ve sklípku pod schody začne otáčet. Klikněte na schody které kousek popojedou a pomocí domovního zvonku vylákejte ven paňáka, který vyleze na střechu, aby mohl obsluhovat katapult. Nyní opět bude záležet na přesném načasování. Klikejte na první mrak tak dlouho dokud nevybuchne. Ihned po výbuchu klikněte na paňáka u katapultu. Koule se vystřelí, proletí skrz kyselý déšť po  mraku, kde začne hořet, díky čemuž propálí vlajku a konečně odstřelí minu, která bránila v cestě jinému človíčkovi. Na toho nyní klikněte a počkejte, než spadne o patro dolů.


Teď otevřte poklop, který je v levém horním rohu pod stanovištěm ptáka. Vyleze z něj další človíček a vyletí s ním i můra. Dávejte pozor, protože opět je potřeba vše pečlivě načasovat. Jakmile človíček spadne můra ho začne otravovat. V tom okamžiku spustě ventilátor, který můru nasaje směrem k druhému paňákovi za zdí. Můra ho začne taktéž otravovat, ale jen chvíli a tu musíte využít k tomu, aby mohl pod zavěšenou bednou proběhnout paňák, kterého jste v předchozím odstavci dostali o patro dolů. Pokud se vše povedlo můžeme zdárně pokračovat dál. Paňáka co vylezl z poklopu shoďte úplně dolů, překlikněte šipku pod ním na směr doprava a můžete se pustit do mačkání zbylých pák. Vrchní uvolní bednu, ze které vypadne ryba a ta spodní ji pustí do vody. Nezapomeňte poslední pákou pustit vodní proud a samozřejmě zvednou bariéru, která by rybce zabránila v plavbě směrem k rybáři.


Jakmile rybář rybku chytí, vypněte vodní proud a vytáhněte rybu nahoru. Rybář rybu sní, zhoupne se na prutu a vyskočí hnedle pod ptáka. Teď už na něj stačí jen kliknout a první polovina je za námi, protože vběhne do dveří a rozsvítí první pochodeň.


Opět překlikněte červené světýlko na zelenou šipku, kterou znovu aktivujte žlutou šipkou. Paňák, který obsluhoval katapult se vrátí zpět domů. Jakmile opět rozsvítí okno, tak mu ho otevřete. On ho vzteky zabouchne, čímž shodí zelenou hmotu. Opět pusťte proud vody (opět doprava) a klikněte na hmotu, ktérá sežere krabici, skočí do vody a zneškodní minu. Vypněte proud vody a vraťme se zpět k vypínačům v podzemí. U sklepního okénka cvakněte na druhou šipku (ta doleva) a hned na to na schody. Zazvoňte opět na človíčka připravte se na poslední dvě důležitá načasování.


Jamile paňák doběhne ke shodům, klikněte na bednu, ta se otevře a paňák spadne do bedny, odkud vzápětí vyjede v autě směrem k zábraně pod vodou. Tu otevřete a sledujte, jak paňák akrobaticky vyšvihne z vody a vleze do dveří, čímž rozsvítí druhou pochodeň. Teď stačí jen zapnout vypínače pod pochodněmi a tradá, prostor do nové dimenze je otevřen.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.