1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Hovniválové aneb Záhada komixu
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Hovniválové aneb Záhada komixu - návod

Autoři návodu :  Ing. Miroslav Moucha a Jan Svatoš



Poděkování    :      Janu Hlouškovi z Centauri Production za neocenitelnou pomoc,

                            když jsme beznadějně zakysli kousek před koncem. Tomu říkám perfektní

                            spolupráce !  Díky !


                            Honzovi Svatošovi za pomoc během celé hry, kterou jsme spolu hráli

                            a dohráli a hlavně za vyřešení hádanky s elektronickým zámkem ve složitější

                            verzi hry - to bych sám asi dohromady nedal.



Taky jste četli jednostránkovou recenzi ve Score, která tuhle hru docela strhala ?  Přes  deklarované nedostatky (nelogičnost, obtížnost, špatná grafika) jsme si hru zahráli, když se k  nám konečně dostala.  A to docela s chutí. Za prvé je to klasická adventura, navíc česká a těch  se zase tolik v dnešní době, která se honí za co nejrealističtějšími zvuky a grafikou  (zanedlouho už snad počítačové hry budou skutečnější než skutečnost - jediný problém je  v tom, že už to potom nebudou hry) už nevidí. Za druhé je ve hře dost momentů, kdy se  člověk může i zasmát a to je velmi cenná deviza, které je  v počítačových hrách pořád málo.  A třetím důvodem je problematická důvěryhodnost všeho, co Score napíše (aspoň tak to  vidíme my  a jak praví klasik, můžeme o tom diskutovat, můžeme s  tím i nesouhlasit,  ale to  je asi tak všechno, co se proti tomu dá dělat). Takže  vzhůru do Komixu !


Jedna rada : nenechte se zmást tím, že  hlavně v první a ve čtvrté části hry  se vám  hlásí v

různých lokacích spousta věcí, které vůbec k ničemu nebudete potřebovat.


1)   SOUKROMÉ OČKO V AKCI.


Začínáš ve sklepě a máš šanci tady taky rychle skončit, pokud se ti nepodaří zneškodnit  tikající

bombu na zemi. V haraburdí pod pavučinou můžeš najít drát a v šuplíku u stolu  kladivo. Na zemi

vedle kotle se ještě povaluje plechovka s trochou oleje. Až tě přestane bavit  pobíhat po sklepě jako šílenec a zkoušet marně „všechno na všechno" a věčně začínat znovu,  tak tě možná napadne (jako mě) ještě jednou prozkoumat evidentně prázdný šuplík. Kupodivu  se tam najdou ještě kleště, kterými hladce přeštípneš modrý drát a bomba je zneškodněna.   Seber dynamit a  potom naolejuj drát olejem z plechovky a  použij ho na dveře a  hurá ze  sklepa ven. Před domem na tebe čeká auto,

kterým se po městě dopravuješ. Nejdřív ale seber   suchý list, který poletuje po chodníku a z

odpadkového koše vytáhni starý šedivý papír.  Zkombinováním papíru a suchého listu získáš jednu

pikantní „domovinku". Počkej až na  stromě vpravo mezi listím vykoukne kočka a švihni po ní

prázdnou plechovku. Spadlou  kočku pak seber. Pak se ještě podívej do hospody. Promluv s

hostinským a když řekneš, že jsi  soukromý detektiv, dozvíš se užitečné informace o všech třech

hostech. Kup si jedno pivo a  promluv s hostem u baru. Nabídni mu domovinku a získáš zapalovač.

Ještě seber hrneček se  srdíčkem (je na stole v pravém dolním rohu). Vypij pivo (ikonou Použít),

čímž se ocitneš na  záchytce. Pohovoř s pohlednou sestřičkou typu „sumo" a získáš pár uklidňovacích

tablet. Na  zdi vedle umyvadla seber zápalnou šňůru a použij ji na dynamit. Jdi ven ze dveří, použij

auto  a jeď do kanceláře. Na stole najdeš pero, v zásuvkách potom pistoli a náboje (hned je nabij do

pistole). Otevři levé okno a vyhlédni do ulice. Tím získáš láhev s jakousi neidentifikovatelnou

tekutinou. Prohlédni důkladně knihy v knihovně. Jednak najdeš telefonní seznam, ve kterém  je označeno číslo informátora a potom další drobné. Jeď znovu do hospody a tentokrát pokecej s hostem úplně vpravo (notor). Až mu vyschne v krku, nabídni mu láhev a pak ho  znovu důkladně prokecej. Dozvíš se další podrobnosti o tom, co se tu stalo a hlavně o  podezřelém chlápkovi s jizvou. Jeď znovu do kanceláře, zavolej informátorovi a  zeptej se ho na chlápka s jizvou. Informátor bude chtít po tobě 2000 babek.


To je paseka, co ? Tohle mě naučil Judge Dredd !


Jeď do lékárny a promluv s lékárníkem. Zjistíš, že bez předpisu nic nedostaneš a že má  lékárník

alergii na chlupy. Dej mu kočku, která náhle obživne a uteče. Objeví se majitel  lékárny, se kterým si sice (zatím) moc nepokecáš, ale zase budeš moct z pultu sebrat lahvičku  s projímadlem. Několik

tablet projímadla vysyp do hrníčku se srdíčkem a kladivem je roztluč  na prášek.  Vrať se do

hospody a promluv s hostem uprostřed (hráč). Řekni, že si chceš  zahrát, ale ať ti napřed ukáže

kostky. Až je hodí na stůl, použij na ně ikonu „Zatlačit". Až  bude hráč hledat kostky pod stolem,

rychle mu nasyp do skleničky projímadlo z hrnku. Hráč  bude nucen uchýlit se do vynuceného

ústraní a u stolu nechá peníze, které se ovšem tobě  náramně hodí. Jeď do kanceláře a zavolej

informátorovi. Znovu do hospody, dej  informátorovi peníze a dostaneš informace. Venku před

hospodou si je přečti a před další  cestou si ULOŽ hru (F1 do menu). Na mapě se objevila nová

lokace  sklad. Jeď tam a nyní  musíš jednat rychle. Použij zklidňovací prášky od sestřičky na

záchytce a  potom dvakrát  pistoli na obě gorily. Máš pouze dva náboje, takže se musíš  pokaždé

trefit ! Druhá gorila  zavolá v pádu o pomoc, takže rychle použij zapalovač na dynamit a ten potom

hoď na  přibíhající posily. Až bude po všem, seber kámen vpravo u hromádky smetí a můžeš konečně jít do skladu. Nejprve prohledej regály vpravo. Najdeš plechovku s barvou, páčidlo (které se kdovíproč hlásí jako železo) a když prohledáš spisy, tak získáš i štětec. Použij páčidlo na  pravý horní šuplík u stolu na páčidlo ještě kladivo. V šuplíku najdeš náboje a sešit. Náboje  hned nabij do pistole a sešit si přečti. Jdi ven a jeď do lékárny. Chtěj mluvit s majitelem. Ze  začátku mu neříkej, že jsi detektiv, dozvíš se od něho další zajímavé informace. Na mapě je  nyní další nová lokace  bar. Jeď tam a použij štětec na barvu a pak jím obarvi kolo auta,  které stojí před barem. Až budeš hotov, jdi do baru. Promluv s barmanem a potom s Homolou   to je host u stolku v popředí. Potom jdi z baru ven, odejdi do kterékoliv jiné lokace a vrať se  zpět k baru. Auto je pryč a na ulici se táhne modrá šmouha. Jeď do cementárny a hned si ULOŽ hru. Hoď kámen do okna hlídačova domku vlevo a až hlídač vyleze, tak ho rychle zastřel. Jdi dovnitř a na spoutaného starostu použij kleště. Teď už stačí jenom jet do banky, jít do otevřeného trezoru (vlevo za přepážkami) a pak už jenom sledovat konec dobrodružství v Gothamu.


Tohle tak mít doma !! Ale pozor - někdo jde !


Rozdíly v obtížnější verzi hry :


Většina rozdílů spočívá v tom, že některé informace, nebo věci získáváš místo  prozkoumáním

sebráním a naopak, případně vícenásobným použitím příslušné ikony. Hlavní  rozdíly, které jsem

objevil jsou tyto :


a) Nemáš u sebe peníze, musíš pro ně do kanceláře

b) Na ubalení cigarety pro hosta u baru potřebuješ ještě navíc kousek svinstva z hromady ve sklepě.

c) Na záchytku se dostaneš až po druhém pivu.



2)   CHTĚL BYCH BÝT MEDVÍDKEM.....no, zase taková výhra to není.


Úkol v téhle části hry je jasný  zdržet mravence a zachránit opici, která má skřípnutý  ocas ve

dveřích. Přitom se ale nehraje na čas, jak by se mohlo zdát. Mravenci se totiž blíží  vždy po

vykonání určitého úkonu a tak, jestliže přehodíš pořadí jednotlivých akcí, může se ti  stát, že z opice zbude právě jenom ten přiskřípnutý ocas. Nejprve tedy prokecej pavouka  punkvouka a hned potom modrého zajíčka Cézurita. Mluv s ním tak dlouho, až se ti ho  povede sebrat. Jen tak, mezi řečí, bez použití příslušné ikonky. Seber sponku a vrať se  k punkvoukovi. Znovu ho prokecej a požádej ho, aby se pokusil vyrobit vlákno. Až zatlačí,  tak mu rychle  pomoz  (ikonou Tlačit), protože má zácpu. Získáš vlákno, které zkombinuj se  sponkou a výsledek použij na obří nohu. Vyšplhej nahoru na židli. Zatlač  na bagr a prokecej  Tygra. Potom otevři záchod a vyráchej v něm zajíčka Cézurita. Vrať se dolů a použij  „naparfémovaného" Cézurita na punkvouka. Tím je vyřízena první část úkolu  pozdržet  mravence. Ještě jednou vylez nahoru na židli a znovu namoč Cézurita do záchodu. Nyní ho použij na Tygra. Tím ho omámíš, a můžeš mu v klidu vzít z bradky pár chlupů. Jdi dolů a  prokecej bagr. Otevři jeho zadní kryt a vyndej baterku. Nyní přejdi k zásuvce vpravo, použij  na ní chlupy z tygří bradky a následně baterku. Nabitou baterku potom vrať do bagru, zavři  kryt a opět s ním promluv.  A to je vše přátelé, druhá část je za námi !


Hádejte, co teď udělám s roztomilým králíčkem Cézuritem ?



V obtížnější verzi hry nejsou v této části žádné rozdíly.



3)   BROUČÍ HISTORIE.


Zkus si nejprve popovídat se všemi členy rodiny. Padlému bratrovi otevři kryt na  zádech a vyndej z

něho baterku. Jdi doleva na mýtinku s Lehkou Beruškou. Popovídej si s ní,   ale protože jsi bez

peněz, tak o tebe žádnej velkej zájem mít nebude. Seber ji (je opravdu  lehká) a taky seber kamínek,

který se hlásí zhruba uprostřed obrazovky. Potom  pokračuj dál  doleva k příbuzným. Všechny

prokecej a především dona Hovna, který bude chtít za jednu  kouli podřadného hnoje střevlíkovu

hlavu. Přes mýtinku dojdeš cestou nahoře vlevo na  rozcestí, kde si  můžeš popovídat s pomatenou

sovou. Pak ji sestřel kamenem a nezapomeň ho  potom znovu sebrat, budeš ho ještě potřebovat.

Nyní jdi doprava k tesaříkovi Bořivojovi. Jdi  do stromu a popovídej si s tesaříkem. Věnuj mu

Berušku a dostaneš za to motorovou pilu. Jdi  ven a dvakrát doleva ke střevlíkovi Karlovi. Prokecej

ho a prozkoumej rádio. Dej do něj  baterku a zkus na střevlíka motorovou pilu. Po neúspěchu se

poraď se sluníčkem, jak by se  dala pila zprovoznit. Vrať se k tesaříkovu stromu, ujisti se, že je pila otevřená a použij ji na  vosí hnízdo. Tím ji položíš do trávy pod hnízdo. ULOŽ si hru. Hoď kamenem na vosí hnízdo  a ZDRHEJ !!  Uteč až ke střevlíkovi a opatrně nakoukni zpátky, jestli se vosy už uklidnily.  Zkoušej to tak dlouho, dokud nebudou vosy pryč a potom jdi ještě jednou k vosímu hnízdu. Do tesaříkova domku se radši nedívej, seber motorovou pilu a zavři ji. Jdi ke střevlíkovi  Karlovi a zkus na něj motorovou pilu. Potom pusť rádio a zkus to znova. Seber střevlíkovu  hlavu a odnes ji donu Hovnovi. Tak konečně  získáš vytouženou kuličku hnoje a můžeš ji  odnést hladovějící rodině.


Ani v této části nejsou žádné rozdíly v obtížnější verzi hry.


Hovnivál s motorovou pilou - noční můra brouka Pytlíka !



4)   DOBRODRUŽSTVÍ V BUDOUCNOSTI aneb Implantování počítačů, s.r.o.


a)  1. úkol  -  přinést data z BioPC.


V kanceláři prohledej šuplíky. Najdeš elektronický diář a nějaké peníze. Vzadu ve  skříni vedle dveří

ven vidíš sako. Prohledej ho a najdeš discmana. Jdi doprava do laboratoře a  prozkoumej láhve s

benzenem (vpravo dole). Získáš vizitku obchodníka se zbraněmi. Pokud  vizitka není u lahví z

benzenem, bude určitě kousek vedle u bojleru nebo u barelu, nebo vlevo  na poličce s baňkami.

Někde prostě musí být. Ještě prohlédni stůl vzadu a zatlač na něj. Stůl  se odšoupne a za ním

najdeš  šroubovák. Jdi ven a do metra. Nejprve jeď do BioPC a  v automatu si kup jeden hamburger.

Můžeš si popovídat se sestřičkou, ale pozor ! V žádném  případě zatím nežádej o implantování

počítače, v této chvíli bys to ještě nepřežil ! Jeď do baru  a popovídej si se všemi, kteří s tebou

budou chtít mluvit (nejprve barman a potom slečna  s cigaretou a tequilou). Především se slečnou

mluv velmi podrobně. Hlavně se jí zeptej na její  záliby a aerobic a až přijde řeč na jejího otce a na

to, co bere jako doping při závodech, tak  vytrvej a tak dlouho do ní rýpej, až ti dá jednu ampuli

přípravku na vyzkoušení, aby se tě  zbavila. Nyní jeď do Staré čtvrti. Popovídej si s feťákem a

prohledej popelnice. Najdeš jeden  výtisk Amára (Amatérského rádia). Dále najdeš cívku s drátem a

ve druhé popelnici prázdnou  flašku, kterou  naplníš vodou z louže před kanceláří. Potom se vrať

znovu k feťákovi a  nabídni mu láhev s vodou jako „spešl roztok". Na otázku „Co za to ?" odpověz

„Vůbec nic."  Feťák si vezme láhev a přestane hlídat svoji drogovou pistoli, takže si ji můžeš vzít a

použít  na ní ampuli od slečny v baru. Nabitou pistoli zatím nezkoušej použít, vrať se do kanceláře

a použij terminál. Odejdi a zase se vrať a tentokrát terminál pouze prohlédni. Najdeš tam  odpověď od Pépého, že tě čeká v baru. Nyní jeď opět do baru a najdeš tam Pépého. Nejdříve  ovšem musíš promluvit s barmanem a zeptat se ho na nového hosta, teprve potom budeš moct  promluvit s

Pépém. Potom jeď do Obchodní čtvrti a prokecej obchodníka s lidskými a  umělými orgány.


Touto dobou už by měl být hamburger správně zkažený, takže ho můžeš nabídnout  obchodníkovi s

očekávaným výsledkem. Pozor  nikoliv ikonou Použít, ale Podat ! Jestli si  nejsi jist, zda je

hamburger zkažený, tak ho nejprve prohlédni a pokud není, tak se ještě chvíli  projížděj po městě,

určitě to nebude trvat dlouho. Až se obchodník trochu vzpamatuje, tak  s ním znovu promluv a

tentokrát mu nabídni svou ruku k prodeji. Tak získáš jednak ruku  umělou a jednak hromadu peněz.

Teď se podívej do BioPC, nejdříve použij feťákovu pistoli s ampulí a potom promluv se  sestřičkou

a tentokrát požádej o implantování počítače. Probereš se na předoperačním pokoji.  Seber doktorský plášť a oblékni si ho (použitím). Všimni si karet s čísly na postelích a  použitím karty na kartu je přehoď tak, aby na tvé posteli nebyla jednička. Na umyvadle seber  sirky, otevři koš vedle umyvadla a před následující akcí si raději ULOŽ hru. Použij sirky na  otevřený koš a RYCHLE zase koš zavři ! Pokud nebudeš dost rychlý, tak na tebe přijdou a  končíš. Když potom koš znovu otevřeš, najdeš uvnitř pouze popel a nějaký železný předmět,  který sebereš. Nyní se věnuj prosklené skříni vzadu, ve které jsou tvoje věci.. Po pravé straně  je zámek na magnetickou kartu. Použij na něj železo a potom zámek použij. Dostaneš se do  schématu. Tady je potřeba nastavit výstupy vlevo tak, aby se kontrolka vpravo rozsvítila a tím  se prosklená skříň otevře. V jednodušší verzi hry je to poměrně jednoduchá záležitost, stačí  nastavit vstupy vlevo tak, aby se rozsvítily všechny malé kontrolky a potom se rozsvítí i velká  kontrolka vpravo. Pokud si nebudeš vědět rady, zapojuj vstupy odshora takto : 2 x bílá, 4x  žlutá a 4x bílá. V obtížnější verzi hry je to poněkud komplikovanější, viz. poznámky  k obtížnější verzi hry na konci návodu. Nyní posbírej ze skříně všechny svoje věci  a můžeš jít  na chodbu. Stále doprava dojdeš ke dveřím do počítačového centra. Nejprve prohledej technika a najdi přístupovou kartu k terminálu a box s výživným roztokem. Na zdi za  technikem objevíš ještě lístek, což je vlastně kalendář, který právě ukazuje „něco kolem  23.11.2036". Získanou kartu použij na terminál vpravo a potom na něj můžeš připojit svůj  diář

R 4400 a přetáhnout do něj data. Jdi ven z místnosti, výtahem sjeď do přízemí, před WC  klikni ikonou Použít na svoje šaty v inventáři, čímž se převlékneš a jdi do metra. Dojeď do  kanceláře, použij videotelefon a je to. Je tady zasloužená dovolená a konec.........coožéééé ?!? 


Doporučená strategie pro jednání se systémákem (opakovat !).



b)  2. úkol  odhalit autora počítačového viru.


Kdo mohl vymyslet něco tak  nechutného, jako je mobilní telefon ! Ale co se dá dělat,  jsi opět v

kanceláři, práce ještě nekončí. Je třeba skoncovat s virem. Na radu bosse, že máš  kontaktovat

Pépého můžeš v klidu zapomenout, protože to jsme udělali už dříve. Nejprve  použij terminál.

Otevře se ti databáze lidí, mezi nimiž je i autor viru. V mém případě se autor  viru jmenoval  Wasil

Tschernakov a byl to jeden z uklízečů. To se ale pravděpodobně mění  každou hru, takže zkrátka

musíš najít člověka s odpovídajícím trestním rejstříkem   hackerství, počítačové pirátství apod.

Pošli mu maila a jdi se podívat vedle do laboratoře.  V bedně vedle stolu najdeš rozbušky. Vrať se

do kanceláře a prohlédni si terminál  najdeš  výsměšnou odpověď od Tschernakova. Jdi do metra a

jeď do Staré čtvrti. Mezi popelnicemi  najdeš nyní bombu od Pépého. Nyní jeď metrem do nové

lokace  Ultra Weapon Industries  (UWI). V hale prokecej strážného, který se sice tváří přísně, ale

celkem bez problémů z něho  vytáhneš, že laboratoř je v 15. patře. Použij výtah.  Nejprve jeď ale do

suterénu (na ovládání  nastav patro 0  nula). Ze všeho nejdřív si  rozsviť „věcí na zdi" vpravo od

výtahu.  Prozkoumej skříň a zatlač na ní. Za ní objevíš plát přichycený ke zdi čtyřmi šroubky. Nyní

použij ikonu „Otevřít" na discmana a získáš baterie, které použiješ do šroubováku. Teď už  hladce

odšroubuješ čtyři šroubky a získáš jednak plech a jednak únikovou cestu, kterou  později použiješ.

Jeď výtahem do 15. patra.  Až bude chtít ovladač výtahu po tobě přístupové  heslo, klidně tam napiš

cokoliv, protože na tom vůbec nezáleží. Potom použij na ovladač  šroubovák, ale před další akcí si

určitě ULOŽ hru, bude se ti to hodit.


No a co ? Chodil jsem do školy s Jamesem Bondem a Maxem Stirlitzem.


Nyní použij na ovladač výtahu svůj elektronický diář, čímž dosáhneš toho, že se dveře  od výtahu

otevřou. Okamžitě musíš zastřelit gorilu za stolem a rychle utíkat do dveří vlevo   do laboratoře.

Neztrácej čas a stiskni hlásič požáru  červený knoflík na zdi. Tím se dveře  zablokují, takže máš

teď klid na další práci. Jdi doleva, v bordelu na stole (hlásí se jako  „pracovní nepořádek") najdi

klíček a použij ho na levý zámek u počítače. Vrať se ke dveřím a  použij na ně bombu. Rychle uteč

k počítači a po výbuchu se podívej do přední místnosti.  Seber ruku na zemi, prozkoumej ji a zjistíš,

že svírá druhý klíček. Použij ho na druhý zámek u  počítače, použij počítač a seber trhavinu. Potom

běž do výtahu, ovladač opět oprav  šroubovákem, sjeď do suterénu a použij připravenou únikovou cestu.


Metrem jeď do kanceláře, použij terminál a až ti po nějaké chvíli přijde odpověď, tak se  seber a jeď do baru. Promluv s chlapíkem hned u dveří, dej mu trhavinu a získáš nějaké  informace. Vrať se do kanceláře a použij videotelefon. Úkol je sice splněn, ale dovolená se  ještě nekoná, je tu další práce.


c)  3. úkol  likvidace drogového gangu.


Nejprve jeď do BioPC a pořiď si tu jeden hamburger. Na mapě města se ti nyní objevily  dvě nové

lokace. Můžeš se sice zajet podívat do Black Alley, kde sídlí drogový gang, ale tam  se zatím stejně

nedá nic dělat, takže jeď do hráčského klubu Pyramida. Nejprve důkladně  prohovoř slečnu za

pultem a pak prozkoumej automaty. Zkus promluvit s pařanem, ale ten ti  toho moc neřekne. Ikonou „Podat" ukaž pařanovi hamburger, on dostane hlad a uvolní ti třetí  automat s Arkanoidem. Nyní je potřeba na jednom z automatů uhrát rekord. Jsou na nich  celkem jednoduché hry, které rychle pochopíš, ale uhrát rekord zase tak jednoduché nebude.  Je to ovšem nutné, protože to je jediná cesta, jak získat kartu pro vstup do klubu.


Mě se nejlépe dařilo s Arkanoidem, takže tady je pár tipů, jak na něj. Vůbec na první  obrazovce si

můžeš vybrat kliknutím myši druh hry. Levé tlačítko  hra pro jednoho hráče,  pravé tlačítko  pro

dva hráče. Osvědčilo se mi používat hru pro dva hráče, přičemž za  jednoho jsem hrál „naostro", s

plným nasazením a soustředěním a druhý byl tzv.  odpočinkový. Který je který, to vždy - dříve nebo

později - vyplyne z průběhu hry. Na druhé  obrazovce si můžeš plynulým pohybem myši a následným kliknutím vybrat obrazovku, od které chceš začít hrát. Vyplatilo se mi začínat od 4. obrazovky, čímž jsem se vyhnul nepříjemné třetí obrazovce. Připrav se na to, že na pokoření rekordu je třeba projít kolem 11 obrazovek. Pozornost věnuj hlavně šedým válečkům s písmenem „P"  když je chytíš, přidají  ti jednu pálku navíc.


Podařilo se ? Rekord padl ? Sláva, můžeme jít dál ! Hned si jdi promluvit se slečnou za  pultem a

řekni si o přístupovou kartu do horního patra klubu. Kartu použij na štěrbinu vpravo  vedle výtahu a

vyjeď nahoru. Tady najdeš jednak pařícího autora viru a jednak mezi  „spoustou věcí" na stole nůžky. Ty použij jednak na drát a jednak jimi můžeš odstřihnout  šňůru od discmana. Nyní jeď do Staré Čtvrti za feťákem. Nabídni mu drogovou pistoli, ale  pozor. Musíš se ho zeptat, zda ji poznává a potom mu namluvit, žes ji našel někde v metru.  Jedině touto kombinací docílíš toho, že ti feťák nakonec z vděčnosti sjedná schůzku se svým  dealerem v baru. Seber prázdnou láhev, jeď ke

kanceláři a naplň láhev vodou z louže. Vrať se  k feťákovi, dej mu láhev s vodou opět jako „spešl

roztok" a vezmi si zpátky drogovou pistoli.  Jeď do baru, zeptej se barmana na nového hosta a potom s ním promluv. Řekni, že tě posílá  kamarád a získáš od něj dávku drogy. Tu použij na drogovou

pistoli a jeď do hráčského klubu  Pyramida. Použij drogovou pistoli na autora viru a potom kus

železa na jeho oko. Získané oko  hned ulož do krabice s výživným roztokem a ještě jednou

prozkoumej autora viru. Tím získáš  trhavinu, kterou jsi mu dal. Na nyní uvolněném počítači si můžeš zahrát hru Flappy.


Tak kde je ten prďola, co tady prodává ty drogy ?


Až tě to přestane bavit, tak se seber a jeď do kanceláře a projdi dozadu do laboratoře.  Na

počítač Make-O-Explotion použij nastříhaný drát, rozbušku a trhavinu, přesně v tomto  pořadí. Získáš hotovou bombu. Nyní můžeš jet do Black Alley, kde sídlí drogový gang.  Použij oko z krabice na senzor a můžeš jít dovnitř. Robot u vchodu tě ovšem hned zastaví,  protože je zakázáno vstoupit se zbraní. Jediný způsob jak se jí zbavit je ten, že jí nabídneš  feťákovi ve Staré Čtvrti. Nyní už tě robot bez problémů pustí dál. Poslední, co zbývá udělat,  je použít bombu na sloup vpravo. Hru Hovniválové jsi úspěšně dohrál, ale můžeš se vrátit  k uložené pozici a hrát Flappy až do úplného zblbnutí.



Rozdíly v obtížnější verzi hry :


1) Cívka s drátem a rozbušky se dají nalézt na uvedených místech, ale až později během hry.


2) Zámek na magnetickou kartu v předoperační místnosti.


Je „poněkud" složitější, velkých kontrolek vpravo je 8 a vstupů vlevo je celkem 34. Jsou uspořádané

do skupinek 3, 6, 6 a 19 vstupů. Úkolem je, aby se všechny kontrolky (LEDky) vpravo rozsvítily žlutě. Toho se dá docílit jedině přepínáním vstupů vlevo, přičemž bílá znamená zapnuto a žlutá vypnuto.


Nejprve pro odborníky : klíč k vyřešení této hádanky  je v časopise Amáro.


Nyní trochu teorie pro ty, kteří to chtějí zkusit sami a nevědí, jak na to.. Tu spoustu barevných žárovek (ona jsou to hradla, ale nikomu to neříkejte) si tu popisovat nebudeme, každá z nich sice má svůj způsob zapojení, ale není to podstatné. Důležité jsou až poslední čtyři žárovky těsně před švábem vlevo. Ty slouží jako přepínací a kombinační. Zleva k nim vždy vede celá větev zapojení, která začíná u bíložlutých vstupů vlevo. Každá větev = 1 segment. Posledních 11 napájecích vstupů slouží pro správné nastavení vstupu do švábu. Stačí je nastavit jen jednou a pak už se s nimi nemusí hýbat. Potom zapínej a vypínej vždy celé segmenty. Při každé kombinaci se rozsvítí jedna LEDka. Důležité pravidlo : LEDky je třeba zapínat postupně, odshora, jinak se opět vypnou. Správně zapnutá LEDka svítí žlutě a už nezhasne.


A nakonec postup zapojení pro nás všechny ostatní  (B=bílá, Ž=žlutá).

Nejprve nastavíme posledních 11 vstupů  odspoda :

 

   B, 3xŽ, B, Ž, B, 2xŽ, B, Ž.


Nyní budeme postupně zapínat jednotlivé LEDky.


  1. LEDka : (odshora) Ž, B, Ž, B, Ž, B, 3xŽ  Ž, 3xB, 3xŽ, B  B, 2xŽ, B, 2xŽ.

   2. LEDka : přepnout 1. vstup na B

   3. LEDka : přepnout 1. na Ž, 11. na Ž

   4. LEDka : přepnout 1. na B

   5. LEDka : přepnout 1. na Ž, 11. na B, 19. na B

   6. LEDka : přepnout 1. na B

   7. LEDka : přepnout 1. na Ž, 11. na Ž

   8. LEDka : přepnout 1. na B


   Povedlo se ??  Hurá !!


Už jenom jedno kliknutí a mám to !!


3) Technik v počítačové místnosti není bohužel sympaticky v limbu jako v jednodušší verzi           

    hry, takže mu musíš  pomoct klávesnicí. Klikni ikonou Použít na klávesnici a potom na      

    technika (zahlásí se jako Klávesnice + Technik).

4) Autor viru se v této variantě v mojí hře jmenoval Nicolas Chamfort.

5) Laboratoř v UWI se nachází ve 13. patře

6) Abys získal druhý klíček k počítači v laboratoři UWI, musíš na zavřenou ruku použít        

    železo (to samé, co jsi použil na zámek v BioPC).

7) Pařana odlákáš od Arkanoidu, když na hamburger klikneš ikonou Použít a nikoliv Podat

    jako v jednodušší verzi hry.

8) Robot u vchodu do sídla drogového gangu tě nepustí dovnitř ani s bombou. Musíš jí      

    zamaskovat a to tak, že ji buď ukryješ do úložného prostoru v umělé ruce, anebo ji 

    zamotáš do šňůry od discmana.


  KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.