1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Igor: Objective Uikokahonia - návod

Naprosto skvělá adventura ze staré školy, pokud máte rádi hry typu Agent Mlíčňák nebo Flying of the Amazon Queen, pak toto musíte mít.


Hra vypraví o vysokoškolákovi Igorovi, který zrovna nevyniká ve škole, je zamilovaný do Laury, avšak po ni jede také jeho úhlavní nepřítel Philip, který se hodně snaží a to není to nejhorší, blíží se biologický výlet na ostrova Uikokahonia, Laura, Philip a mnoho dalších vynikajících studentů jsou kandidáti, žel Igor mezi nimi nepatří. Vašim úkolem je dostat Igora na ostrov Uikokahonia a ochránit Lauru před zvrhlými manýry Philipa. 


A. Město


Důležitá místa : ubytovna, fakulta, administrativní budova, park, kostel, potůček


Ubytovna


Po odposlechnutí rozhovoru běžte doleva a seberte milostný dopis, který ihned prozkoumejte. Opusťte tento prostor, nyní se ocitáte na mapě města. Zajděte nejdříve do ubytovny (Dormitory), otevřete zásuvku u postele a seberte budík, dále zpoličky u okna si vemte ještě CD skupiny TPL. Otevřete okno a ze střech prolezte do druhé, když se pokuste se vrátit zpátky pomocí okna a uvidíte spoustu holubu (Asi viděl Hitchcokův film“Ptáci“), prozkoumejte haraburdí, mezi nimi byste měli najít síť na motýli (BUTTERFLY NET), vlevé rohu obrazovky je temná část pokoje, měl by tam být šuplíky se sirkami. Otevřete truhlu (TRUNK) a nejdříve získáte kladivo, to použijte na místo, kde je hřebík (NAIL), pak ztruhly vytáhněte větší kladivo, udělejte totéž a nakonec ztruhly získáme dynamit, který použijeme na otvor, pak ji zapálíme.


Fakulta-1.část


Běžte do fakulty, cestou se setkáte s Laurou, popovídejte si s ní o biologickém výletu, pak se dejte chodbou doprava, uvidíte tlustou Margaret a dveře do fyzikální třídy, vstupte dovnitř. Prozkoumejte odpadkový koš a získáte papírek, na kterém je napsáno: “Běž do laboratoře na konci vyučování!“, pokud půjdete dál tak se dostanete ke skříňkám a dál už je jen Janitor room. Tak nyní se dejme od schodiště doleva, uvidíme dívčí záchod venku stojí Lucas, pokračujme a setkáte se s Caroline, které není zrovna do smíchu, seberte její složku (CAROLINE´S FOLDER), je na sedačce. Běžte před fakultu, kde uvidíte Philipa, jak se baví snějakým chlapem, použijte Caroline´s folder na jeho složku, kterou má vpodpaží, čímž získáme jeho. Ihned prozkoumáme jeho složku a zjistíme kombinace kjeho skříňce. Ta se nalézá poblíž Janitor´s room, nejdříve prozkoumejte skříně, kde zjistíte Philipovou, pak ji otevřete a získáte láhev whisky.


První patro bychom měli, nyní po schodech nahoru, nejdříve doleva, první místem jsou záchody, tam ne a pokračujme až potkáme Miss Barrymore (hrdina o ni mluví jako o čarodějnici), na konci chodby je laboratoř, uvnitř prozkoumáme laboratory instrument a získáme baňku (FLASK). Opět se dáme doprava, cestou narazíme na chemickou třídu, odtud získáme propisku (PEN), pokračujme dál, na konci této chodby je knihovna. Vydejme se tam.


Uvnitř nalezneme Harrisona a požádáme ho o vypracování biologického projektu nebo ať nám dá svůj a nic. Aspoň mu trochu okořeníme život, takže mu předejte papír, který jste našli vefyzikální třídě. Vraťte se kMargaret a použijte milostný dopis pro Lauru od Philipa se sandwichem, který jsme trochu upravili J. Odejděte někam a shlédnete Margaret, jak se připravuje na rande. Sbaňkou (FLASK), kterou jste našli vlaboratoři použijte na flašky, které má Philip ve své skříňce. Opět běžte někam a shlédnete animaci, ve kterém se Philip napije zbaňky a dělá tam děsný ksichty přitom (Dobře jsme ho otrávili!), ihned za nim poběží kněz.


Park


Vydejme se tam, ze stromu sebereme smůlu (RESIN), poblíž by měla stát babička, která hledá svoji kočičku, promluvte si ni, jsme na straně dobra, proto ji pomůžeme. Vydejte se smůlou ke kostelu, měla by tam pobíhat po zdi ještěrka, použijte smůlu(RESIN) na místo, kde se vyhřívala, pak odejděte a opět se vraťte, seberte přilepenou ještěrku, pak běžte před administrativní budovou, dovnitř zatím nechoďte, ale zpopelnice seberte nedojezený HAMBURGER. Hamburger zkombinujte vinventáři sještěrkou. Tlustou ještěrku odneseme kbabičce. Babička, která vidí velmi “dobře“nám poděkuje a dá nám raketu (FIRECRACKER), vtom se objeví Laura, která to všechno viděla i slyšela a dokonce jsme u ni zabodovali za to, že jsme babičce pomohli, to bylo o fous J. Sraketou běžte kpotůčku.


Potůček (SPRING)


Běžte do místa, kde jste se na začátku hry schovávali, měli by tam být fotograf, tomu dejte raketu a on s ni odlétne a nechá nám tady foťák(CAMERA).


Fakulta-2.část


Sfoťákem se běžte schovat do laboratoře, uvidíte jak se Margaret a Harrison políbí. A máme jeho foto! Fotku odneseme do knihovny a předáme to Harrison a odmění se nám kýženým projektem do biologie, pak běžte do administrativní budovy, obejít a měli byste vidět trubku, pod ni je slimák (SLUG). Běžte do druhého patra fakulty na záchodu. Na pánském záchodě  je na podlaze mříž, tam hoďte slimáka, ten spadne do holčičích záchodků. Obě holky opustí místnost a my se tam vydáme. Prozkoumejte dřez a získáte vlásenku (BOBBY PIN).


Administrativní budova


Obejděte budovu, měli byste se dostat kotevřenému oknu a pod tím je otvor, tam dejte síť na motýli. Vstupte dovnitř běžte do levých dveří, tam by měl sedět chlápek (DEAN) a čte si noviny, dejte mu láhev whiskey a odejděte. Uvidíte jak chlastá a odhodí láhev ven. Běžte kmístu, kde jste nechali síť a seberte prázdnou láhev. Prázdnou láhev odneste do fakulty na záchod do druhého patra a tam použijte láhev na FAUCET. Odneste láhev zpátky kDEAN, musíte nejdříve zavřít dveře jestli chcete snim mluvit, opět odejděte na chodbu a pak se vraťte. Další otrávený, seberte noviny (okamžitě prozkoumat), zknihovny seberte knihu a otevřete ji, čímž získáte klíče. Zmáčkněte na intercom a například vyhoďte sekretářku. Běžte do kanceláře, kde byla sekretářka a přehodíme údaje ve skříňce, dále pomocí vlásenky (BOBBY PIN) otevřeme zamčenou skříňku a získáme oblek opice.


Fakulta-3.část


Nyní jste na seznamu uchazečů o cestu na Uikokahonia, odneste projekt do biologie do JANITOR´S ROOM, školník vám řekne, že musíte odevzdat ještě peníze na výlet . Běžte do 2. patra, kde by měl být klepající Johny, ale nejdříve do knihovny a prozkoumejte poličku, musíte najit knihy stématikou ASTRONOMY, seberte ztéto poličky a získáte knihu o galaxii MJ-78 a její koordináty. Zpátky na chodbu sklepajícím Johnym, poblíž jsou dveře do observatoře, použijte klíče získané vadministrativní budově. Zadejte koordináty do teleskopu a uvidíte animaci. 

Kostel


Zpátky ke kostelu, vejděte dovnitř a běžte doprava, kde uvidíte ornament a poblíž jsou svíce, nejdříve běžte ke zvonu a získáte zprávu, pak se vraťte ke svíčkám a pomocí sirky je zapalte  a objeví se mnich, který vám dá “prázdný” papírek (VELLUM), kdekódování papírku se musíte vrátit do fakulty.


Běžte do druhého patra a na záchodu. Běžte v1. patře na záchod, dále použijte papírek (VELLUM) na fén, čímž se objeví římská číslice, takže zpátky do kostela.


V kostele jděte kornamentu a stiskněte ty římský číslice, které jsou na papírku. Zpřístupní se vám chodba do podzemní krypty. Je zde docela strašlivý labyrint (doporučuji nakreslit si mapu), který se projde takto : 


od vchodu se dejte na (vysvětlivky: V-východ, S-sever, 2x-počet): V, S, 2xV, S, 2xZ, 2xS, 3xV, 4xJ, 2xV, 4xS, V, 4xJ, 5xV, 4xZ, 5xV, 4xJ, 2xV, 4xS, V, 5xJ a Z, čímž se dostanete z labyrintu.


B. Pobřeží


Důležitá místa : maják, hřbitov a lesík


Běžte do hřbitova, hrobníkovi dejte CD od skupiny TPL a on vám dá vázu, která je poblíž brány, svázou se dejte do lesíku (FOREST), seberte květinu a dejte ji do vázy, pokračujte cestou, kde uvidíte skupinu světlušek, podívejte se na ně, čímž zjistíte, že je tam dominantní jedinec (LEADER LIGHTNING BUG), na kterého použijte vázu. Zpátky kmapě a nyní se dejte kmajáku, chlápkovi dejte vázu se světluškami  a ať vám pošle zprávu. Zpráva obsahuje jméno John Calahan. S tímto jménem běžte oznámit hrobníkovi a on vás pustí dovnitř, zhrobu seberte sošku. Vraťte se ke kostelu, bohužel přes bludistě, kde proběhne animace a získáte peníze.


Fakulta-4.část


Peníze odneste do JANITOR´S ROOM, takže jsme na seznamu zájemců o výlet, máme odevzdaný projekt i peníze a nakonec ještě musíme složit zkoušku (To nám nikdo neřekl!). Zkoušku jsme neudělali, takže běžte ven, před fakultou stoji klec, použijte oblek opice.


C. V letadle


Seberte padák, pak použijte kliku u dveří a skočme dolů. Proběhne souboj s úhlavním nepřítelem, kterého skolíme pomocí bumerangu a konec.


KONEC.


Poznámka redakce : Na tuhle hru jsme dostali ještě jeden návod, možná se vám podle něj bude hrát lépe (pokud ji máte). Takže tady je :


Začínáte v lokaci u vodopádu (na mapě SPRING). Právě jste byli svědky rozhovoru Philipa sLaurou, o kterou se mimochodem také zajímáte, a domlouvali se, jak spolu pojedou na přírodopisný výlet od univerzity, ale vám se to moc nelíbí, takže se rozhodnete Philipovi tu cestu překazit a jet místo něj s krásnou Laurou. Jděte doleva dokud nenajdete most. Za mostem na zemi leží vzkaz a přečtěte si ho (TAKE NOTE, LOOK AT PHILIP'S NOTE). Je od Philipa pro Lauru a stojí tam, že se sní chce setkat po vyučování vlaboratoři. Nyní opusťte obrazovku a jděte na univerzitu (FACULTY). Vejděte dovnitř. Náhodou hned na chodbě narazíte na Lauru, tak si sní promluvte o všem možném. Bohužel pro vás vám oznámí, že nejste její typ, ale útěchou pro vás může být, že Philip také ne :o)). Jděte doleva dokud nepotkáte Caroline. Z lavičky seberte desky (TAKE FOLDER). Vyjděte ven a vyměňte Carolininy desky za Philipovy (LOOK AT PHILIP AND JIMMY, LOOK AT PHILIP'S FOLDER, USE CAROLINE'S FOLDER WITH PHILIP'S FOLDER) a desky prozkoumejte (LOOK AT PHILIP'S FOLDER). Našli jste tam kód k jeho skříňce. V pravé části univerzity otevřete Philipovu skříňku a vezměte si lahev alkoholu (LOOK AT LOCKERS, OPEN PHILIP'S LOCKER, LOOK AT BOTTLES, TAKE BOTTLES).


Běžte do ubytovny (STUDENT DORMITORY). Otevřete noční stolek a vezměte si budík (OPEN NIGHTSTAND, TAKE ALARM CLOCK, CLOSE NIGHTSTAND). Ještě vezměte CDčko, které je schované ve stolku pod oknem (TAKE CDs). Otevřete okno a prolezte na střechu (OPEN WINDOW, WALK TO WINDOW). Kvaší smůle se za vámi okno zabouchne a zůstal jste uvězněn na střeše. Ve vedlejší místnosti seberte vedle truhly síťku na motýly (TAKE BUTTERFLY NET) a uprostřed místnosti si všimněte hřebíku (pokud ho nevidíte, tak si zesvětlete monitor; LOOK AT NAIL). Nyní otevřete truhlu a seberte kladivo (OPEN THE TRUNK, LOOK AT TRUNK). Kladivem přitlučte hřebík (USE HAMMER WITH NAIL). Znovu prozkoumejte truhlu (LOOK AT TRUNK). Páčidlem zvětšíte otvor po hřebíku (USE PICK WITH SMALL CRACK). Podívejte se do pravé části obrazovky. Tam se nachází polička, kterou prozkoumejte (LOOK AT SHELF). Opět prozkoumejte truhlici (LOOK AT TRUNK). Nalezený dynamit vložte do díry a zapalte sirkami (USE DYNAMITE WITH CRACK, USE MATCHBOX WITH DYNAMITE). Nyní je cesta do vašeho pokoje volná (WALK TO HOLE IN THE WALL).


Opusťte ubytovnu a jděte k administrativní budově (ADMINISTRATION BUILDING). Podívejte se do koše (LOOK AT TRASHCAN), ve kterém najdete nakousaný hamburger. Pokračujte doleva za budovu. Tam si prohlédněte okapní rouru a z ní seberte slimáka (TAKE SLUG). Do díry pod oknem zastrčte síťku na motýly (USE BUTTERFLY NET WITH HOLE). Nyní můžete jít dovnitř do budovy. Běžte do kanceláře Deana Boba J. Peepera (levé dveře). Dveře za sebou zavřete (CLOSE DOOR) a dejte Deanovi Whisky (GIVE BOTTLE OF WHISKY TO DEAN). Opusťte budovu a z vaší předem připravené sítě si vezměte prázdnou lahev (TAKE BOTTLE). Vraťte se zpět na univerzitu a v levé části prvního patra na pánských záchodcích v umyvadle naplňte lahev (USE EMPTY BOTTLE WITH FAUCET). Hoďte slimáka do mříží v podlaze (USE SLUG WITH GRATE). Tímto svým činem jste vyprázdnili dámské záchodky o patro níže, které hned navštivte. Prozkoumejte umyvadlo (LOOK AT SINKS). Najdete tam sponku do vlasů. Vraťte se zpět za Deanem a dejte mu lahev  svodou (GIVE BOTTLE OF WATER TO DEAN). Opusťte místnost. On se z toho mezitím zhroutí. Vraťte se do místnosti a přečtěte si noviny (TAKE NEWSPAPER, LOOK AT NEWSPAPER), dočtete se o krádeži sošky zmuzea a o objevení nové hvězdy vgalaxii MJ-78. Porozhlédněte se po jeho knihovničce a seberte nějakou knihu (LOOK AT BOOKS, TAKE BOOKS, OPEN BOOK). Našli jste tam klíč. Použijte telefon (USE INTERCOM) a sekretářce oznamte co chcete, ale raději tu druhou možnost, protože ta první je dost ošklivá. Nyní opusťte místnost a jděte ksekretářce do kanceláře. Sponkou od vlasů odemkněte skříň (USE BOBBY PIN WITH CLOSET) a vezměte si zní opičí masku (TAKE MONKEY COSTUME). Než opustíte administrativní budovu, tak ještě prohlédněte kartotéku (OPEN FILE CABINET).


Přesuňte se do parku, kde prozkoumejte strom (LOOK AT TREE). Objevenou pryskyřici seberte (TAKE RESIN). Teď jděte ke kostelu (CHURCH). Na zdi je kámen, na kterém se vyhřívá ještěrka. Pomažte ho pryskyřicí (USE RESIN WITH STONE) a ještěrku naládujte zbytkem hamburgeru (USE BITED HAMBURGER WITH LIZARD). Vraťte se do parku a promluvte si se starou paní nalevo od stromu. Poví vám, že se jí ztratila kočička. Jako pravý džentlmen chcete staré paní pomoci, využijete jejího pokročilého věku a podstrčíte jí svého právě nalezeného zeleného mazlíčka (GIVE FAT LIZARD TO OLD WOMEN). Za odměnu od ní dostanete raketu. Svým "hrdinským činem" jste na sebe upoutal Lauřinu pozornost, tak si sní pokecejte. Jděte kvodopádu. Na místě, kde jste se na začátku hry schovával je nyní fotograf. Dejte mu raketu od stařenky (GIVE FIRECRACKER TO PHOTOGRAPHER). Po nečekaném odletu si vypůjčte jeho fotoaparát (TAKE CAMERA). Pro jistotu si uložte hru. V univerzitě (FACULTY) jděte do učebny fyziky (dveře napravo od Margaret ládující se sendviči). Podívejte se do koše (LOOK AT PAPERCASE), tam jste našli vzkaz, který si přečtěte (READ NOTE). Jděte o patro výše do učebny chemie. Zkatedry (pro neznalé je katedra učitelský stolek) seberte pero (TAKE PEN) a jděte chodbou dále doprava do knihovny, předejte vzkaz zkoše učebny fyziky Harrisonovi (GIVE NOTE TO HARRISON). Hledejte vregálu knihovny dokud nenajdete sekci astronomie (LOOK AT BOOKS) a ztéto sekce seberte knihu (TAKE BOOKS). Jděte o patro níže napravo kMargaret a do jednoho sendviče jí dejte mírně poupravený vzkaz od Philipa pro Lauru (USE PHILIP'S NOTE WITH SANDWICHES). Po animaci jděte do druhého patra doleva až klaboratoři. Následuje další animace jak se Margaret připravuje na rande.


A vejděte do laboratoře. Vaším přičiněním se tam sejdou lidé, kteří tam ani být neměli, takže se nažhavená Margaret vrhne na Harrisona a vy si zúkrytu uděláte kompromitující snímek. Vraťte se zpět do laboratoře, podívejte se na laboratorní vybavení vprostředním regále dole (LOOK AT LABORATORY INSTRUMENTS) a vezměte si zkumavku sčímsi zeleným (TAKE LABORATORY INSTRUMENTS). Teď se přesuňte ke schodům ve druhém patře a odemkněte si klíčem zDeanovy pracovny dveře astronomické observatoře (USE KEYRING WITH DOOR). Na ovládacím panelu nastavte údaje zastronomické knihy (LOOK AT ASTRONOMY BOOK) Sklon(Declinacion)=74, a vodorovné stoupání (Straight Ascencion)=207 (USE CONTROL PANEL). Astronomický zážitek zpozorování oblohy se nekoná, protože vám zaclání zvonice kostelíka, kde se stanete svědkem rozhovoru lupičů. Opusťte astronomickou observatoř a jděte doprava do knihovny vydírat Harrisona kvůli té fotce (GIVE PHOTO TO HARRISON), jenže on se nenechá a spíše naopak má radost z toho, že mu zůstane památka na zážitek s Margaret. Odmění se vám domácím úkolem zbiologie. Uložte si hru Běžte dolů do sekce se skříňkami. Do Philipovy dejte zkumavku zchemické laboratoře (OPEN PHILIP'S LOCKER, USE FLASK WITH BOTTLES). Opusťte univerzitu ……Philip si vzpomněl, že má ve skříňce vodku a ochutná jí a kapánek zezelená.


Kvůli domnělému vyvolávání zlých duchů z Philipa bude povolán mnich zkostela, do kterého nyní zavítejte. Uvnitř se dejte doprava. Sirkami zapalte svíčky (USE MATCHBOX WITH CANDLES). Zjeví se vám duch mnicha Anthonyho a jako dar za zapálení svíce vám předá pergamen. Jděte po schodech nahoru a podívejte se na zvon (LOOK AT BELL). Od lupičů tam zůstal vzkaz, který si přečtěte. Ve vzkaze se píše "nechoď domů pozdě, matka čeká". Nic vám to neříká, jděte na univerzitu na dámské záchodky. Vysušte pergamen od mnicha sušákem na ruce (USE VELLUM WITH HAND DRYER) a hle, rázem se objevil text. Vraťte se zpátky do kostela doprava na místo, kde jste zapaloval svíčku. Podívejte se na pergamen a všiměte si, že tam jsou po stranách římské číslice a někam si je přepište (já měl I, III, VI, II, II…je možné že v každé hře jsou jinak).


Podívejte se na mozaiku na zdi (LOOK AT MOSAIC) a stiskněte symboly z pergamenu (pokud je tam nějaký symbol vícekrát, tak dodržujte pořadí a stranu podle pergamenu… např. 4. symbol je II.. je na 4. řádce vpravo, tak stiskněte i pravý v mozaice, 5. symbol je zase na levé straně, tak poslední stiskněte ten levý). Otevře se vám vchod do labyrintu, kterému je opět klíčem pergamen. Vhorní části je nápis "solution" vytažený černou čarou, která vás provede napříč bludištěm.  Uložte si hru.


Vejděte do průchodu, dále jděte 3x doprava, 2x nahoru, 2x doleva, 2x nahoru, 3x doprava, 4x dolu, 2x doprava, 4x nahoru, doprava, 4x dolu, 5x doprava, 4x nahoru, 5x doprava, 4x dolu, 2x doprava, 4x nahoru, 2x doprava, 5x dolu, jestli jste se někde neztratili, tak byste měli být vlokaci skostlivcem. Od kostlivce jděte doleva a jste venku z labyrintu.


Po cestě jděte ke hřbitovu (CEMENTERY). Hrobníkovi dejte CD (GIVE CD TO GRAVEDIGGER) a zvýklenku si vemte vázu (TAKE VASE). Opusťte hřbitov a jděte do lesa (FORREST). Květinu pod vyvráceným stromem seberte (TAKE FLOWER) a pokračujte doleva. Podívejte se na světlušky (LOOK AT LIGHTNING BUGS) a zjistíte že následují svého vůdce. Dejte květinu do vázy (USE FLOWER WITH VASE) a chyťte vůdce světlušek do vázy (USE VASE WITH LEADER LIGHTNING BUG…..tento postup aplikujte když bude vůdce sám na květince, protože jinak se špatně zaměřuje). Vlese je to vše. Vraťte se na mapu a zní jděte kmajáku (LIGHTHOUSE). Předejte vázu muži sfajfkou (GIVE VASE TO MAN) a sledujte co se bude dít dál. Muž odešle morseovkou vaši zprávu zlodějům a oni odpovídají, že máte hledat dům starého Johna O'Callahana. Teď se vypravte ke hřbitovu, promluvte shrobníkem, že hledáte hrob Johna O'Callahana (TALK WITH GRAVEDIGGER, "I WANTED TO VISIT A GRAVE", "...OLD JOHN O'CALLAHAN"). Vejděte dovnitř na hřbitov a zaměřte se na hrob se zářícím objektem, který seberte (TAKE SHINING THING). To je vše, běžte zpátky klabyrintu (SECRET PASSAGE) a vejděte dovnitř.


Pro jistotu si uložte hru. Jděte 5x nahoru, 2x doleva, 4x dolu, 2x doleva, 4x nahoru, 5x doleva, 4x dolu, 5x doleva, 4x nahoru, doleva, 4x dolu, 2x doleva 4x nahoru, 3x doleva, 2x dolu, 2x doprava, 2x dolu, 3x doleva, nahoru a jste ztoho venku :o)


Opusťte kostel a vdalší animaci předáváte nalezenou sošku policii a dostáváte odměnu a u Laury tím máte další bod kdobru ;o). Jděte na Univerzitu a vprvním patře úplně vpravo (JANITOR'S ROOM) dejte odměnu a úkol z biologie školníkovi (GIVE REWARD TO TOBIAS, GIVE BIOLOGY HOMEWORK TO TOBIAS). Ještě zjistíte, že si máte napsat test, ale kvůli opisování vás od něj vyhodí a nakonec s Laurou má jet opravdu Philip, což nemůžete dopustit a rozhodnete se to ještě překazit. Před budovou univerzity je klec. Převlečte se do opičího kostýmu a vlezte do ní (USE MONKEY COSTUME WITH CAGE). Najednou se ocitáte vletadle. Vedle klece leží padák, který seberte (TAKE PARACHUTE). Otevřete si dveře a skočte (USE LATCH, USE PARACHUTE). Blahopřeji, máte za sebou další dohranou adventuru. Ještě si shlédněte rozuzlení příběhu. Philipa jste se zbavil a Laura vás obejme a dá vám pusu.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.