1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
MotoGP 2 Ultimate Racing Technology - návod
Autor: Frosty

ÚVOD :


Tento návod je spíše použitelný jako tipy a triky do této hry, Úvodem bych chtěl říci, že je velice pravděpodobná Vaše zvýšená agresivita. Důvodem této agresivity je větší obtížnost hry MotoGP a zvýšení adrenalinu v krvi. Nejvíce Vás asi nas*r* (ehm naštve), když celý jeden šampionát jedete první a v poslední zatáčce Vás zklame motorka či vaše jízdní vlastnosti a vyjedete z dráhy. Sice vrácení na trať netrvá déle než 3-6 vteřin, ale vaši protivníci jezdí většinou po skupinkách a vaše vyjetí z dráhy nejspíše bude mít za důsledek předjetí jedné při nejhoším dvou skupinek motorkářů. Při mém hraní jsem si všiml :


1. skupina má cca 3-5 spolujezdců,

2. skupina jich má o něco více cca 4-9.


Takže předjetí jedné skupiny znamená ztrátu z 1. místa na 5. a při dvou až na 9. místo. Toto jsem napsal, protože se mi to stalo několikrát a dokáže to VELICE naštvat. Aby se takovéhle věci nestávaly, dávejte si veliký pozor při vjíždění do zatáček.

 

ZATÁČKY :


Zatáčky se dají rozdělit na :


1) delší (jsou delší s menším poloměrem zatáčení) - do těchto zatáček najíždějte i s větší rychlostí, ale nadjeďte si více na opačnou stranu silnice, než kam zabočuje zatáčka. Pokud se Vám stane, že jste špatně odhadli zatáčku a blížíte se ven ze zatáčky, spusťte

zadní brzdu ("rear break"). Mělo by Vás to hodit více zpět do zatáčky a když to nepomůže, spusťte i hlavní brzdu ("break").


2) kratší (jsou kratší a ostřejší) - do těch musíte více zabrzdit, také si najeďte na opačnou stranu vozovky, ale zde budete brzdit v každém případě, jelikož byste vyletěli ihned ze zatáčky.


3) 170 stupňovky (tzv. achtung die kurve - v překladu "bacha vole, zatáčka") - poznáte je, jsou takové necelé 180 stupňové, to znamená, že jedete rovně, přijde zatáčka a vyjedete zpátky jenomže po druhé silnici J) - na tyto zatáčky velice veliký pozor, jelikož máte šanci na úspěšné projetí zatáčkou na plný plyn asi tak 10%, více ne ! Osvědčených metod jak projet zatáčku je asi 5 a z toho lze v praxi uplatnit cca 3.


METODA A : toto je klasická metoda - najet si co nejvíce na opačnou stranu vozovky než je zatáčka a pak tak 10-15m před zatáčkou začít zatáčet, až budete nejvíce 2-3m za prostředkem zatáčky, tak stisknout přední brzdu ("front break") a tím byste se měli otočit do patřičného směru. Není to ale jen tak. Při nejhorším - což se stane, když máte rychlost větší než 190km/h - to vaše přední brzda nevydrží a tak musíte dát i zadní, což nezaručí úplnost zatáčení, stiskněte všechny dohromady a mělo by to vyjít.


METODA B : toto je riskantní metoda, sice je nejlepší, ale není vhodná, pokud Vám záleží na závodě jenž jedete. Je ji možno aplikovat například na "Qualifikation race", kde vám jde o kvalifikaci, tedy zajet nejlepší čas. Zde nic nepokazíte, když uděláte chybu. Metoda spočívá v tom, že si najedete na tu stranu na niž najíždíte do zatáčky, pak zatáčíte co nejvíce do zatáčky, ale musíte najet předním kolem kusek ven z tratě. Až bude kolo venku z tratě (jen kousek !), dejte přední brzdu. Mělo by vám to zpomalit přední kolo a zvýšit rychlost zadního. Toto způsobí, že vyletíte zpět na trať v příslušném směru. Aplikace této metody vyžaduje velice dobrou znalost hraní motorek, nebo velké pochopení tohoto textu. Aplikace této metody je v závodech "velice" riziková, ale výsledek je "velice" efektivní.


METODA C : u této metody bych chtěl říci, že je stejná jako první metoda, jen je pomalejší a jistější a hlavně je pro začátečníky. Tipuji, že ji používá každý, tak to nebudu moc roztahovat. Začátek je stejný jako v první metodě, rozdíl nastává až když najíždíte do zatáčky, tak to neklopit kousek před zatáčkou, ale až v ní. A nejet do vnitřní strany zatáčky, ale jet po vnější. Hlavní věc, kterou "musíte" použít, je brzda, brzda a brzda. Jaké brzdy zvolíte je na Vás, jen bych chtěl upozornit, že brzdy volte dle vaší rychlosti.


Při menší rychlosti (do 100km/h) stačí jen přední a možná ji nemusíte používat ?!

Při rychlosti střední (100 - 160km/h) - zde bych řekl, že to chce brzdu zadní či přední a zadní.

Při rychlosti větší (160 - 200km/h) je třeba brzd všech, což znamená brzda přední, zadní, centrální (front break, rear break, break).

A nakonec rychlost "brutus" (200km/h - 270km/h) - zde pomůže jen poslední pomazání J, nebo můžete zkusit zaklonění do zadu - to používáte, když chcete vaši bajku (motorku - bike) zvednout na zadní ("rider lean"). Pokud se Vám stane že vytlačíte z vaši motorky rychlost větší jak 270km/h, tak to lze jen na opravdu velkých rovinkách s opravdu dobrou motorkou - zde nemáte žádnou šanci ubrzdit motorku v zatáčce, musíte začít brzdit už kus před zatáčkou a jen doufat !


DRUHY MOTOREK :


Zde bych uvedl jen, že rozdíl mezi motorkami je menší, než byste čekali. Podstatné rozdíly naleznete jen mezi kubatúrami.


Půllitry (500cc) - mají menší max. rychlost, ale lepší brzdy. Já jsem začal jezdit s 990cc, takže rozdíly mezi 500cc a 990cc vám nepopíši tak doslovně.


Litry (990cc) - mají lepší brzdy, ale menší max. rychlost. Rozdílů je určitě více, jenže rozdíly naleznete velmi těžko. Motorku si musíte zkrátka vybrat podle vašeho mínění. Přeji dobrý výběr.


PS. : Pokud si chcete zajezdit na fakt lepších strojích, tak si dejte "SINGLE PLAYER", pak "Quick Race" a zde vyberte nejdříve "Select driver". Objeví se Vám menu motorek a když pojedete šipkou doprava, tak zde jsou odemčení jezdci a jejich motorky, na kterých můžete jezdit a pokud pojedete šipkou doleva, tak jsou zde speciální jezdci, které musíte odemknout. Zde jsou opravdu "BIG" motorky.


PSS. : V tom samém menu můžete nalézt i "Select Track", kde si můžete vybrat trať, abyste mohli trať jet, musíte ji mít už odjetou v "championatu".


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.