1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Next Space - návod

Autor návodu : Tomáš Varoščák


Po úvodní animaci a půlhodině usilovného  klikání na myš se ocitnete na jakési

vesmírné  stanici. Projděte  dveřmi a  použijte tlačítko  vedle druhých dveří.

Uvnitř  se můžete  bavit s  kýmkoli, ale  hlavně získejte  informace o planetě

P.S.A.B. od barmana.  Zajímavá je ale také debata  se ženami u stolu a  s muži

v kápích. Až se do sytosti vykecáte, jděte zpět ke své lodi a odleťte pryč.


1) P.S.A.B.


Po havárii  přelezte přes dveře a  seberte kus pěny z  rozbité konstrukce. Pak

otočte kohoutkem a po ztuhlé pěně slezte dolů, kde seberte kus skla. Kombinací

skla  a  pěny  získáte  meč,  jenž  namočený  v  kyselině kapající v místnosti

s dveřmi spolehlivě  zažene chapadlo příšery nad  ventilační mřížkou. Projděte

k místnosti  s  vodopádem  a  seberte  zlatý  kamínek  z  vody  a větev ležící

u stromu. Kámen mrskněte na popálenou entitu a seberte tyč, kterou upustí. Tou

nejprve vylomte  mříž, seberte ji,  popadněte i roh  z rostliny nalevo  a poté

rozsekněte mrskající se  květ u stromu a osvoboďte  tak malou kreaturu. Vraťte

se k  otevřené větrací šachtě  kolem jabloně a  její plody vhoďte  do zejícího

otvoru. Jděte  do místnosti s  dveřmi a jen  co se otevřou,  projděte dovnitř.

Seberte malou potvůrku, udeřte  železnou tyčí mechanismus ovládající otevírání

dveří a  aby to nebylo  málo, ještě přilijte  trochu kyseliny. To  zmate další

dveře a  vy budete moci  přejít k  vaší  nové lodi. Ještě  než nastoupíte, ale

seberte z krabice na zemi dráty a  semtex. Pak už jen vejděte do lodi, posaďte

se na křeslo  a můžete jednoduchým kliknutím na mapu  před sebou opustit tuhle

nehostinnou planetu.


U baru  opět projděte  prvními dveřmi,  ale tentokrát  se ty druhé neotvírají.

Prozkoumejte tedy strop a připevněte ke  kladivu trhavinu. Díru v bombě ucpěte

rohem a  přidejte k aparátu dráty.  Otevřete box s pojistkami,  připojte k nim

dráty a... hurá je to v kapse.


2) ANDROIDKY


Až si  užijete párty na  vaši počest i  toho, co následuje,  probudíte se jako

vězeň  nymfomanek-androidek. To  není pěkná  představa, být  usouložen k smrti

:-), a  tak raději rychle  seberte z rostliny  nůž a něco  podnikněte. Začněte

v kuchyni, kde se na zemi válí bezprizorní tyčka. Seberte i chips z misky a za

prosklenými  dvířky  čeká  překvapení.  Až  se  proberete,  vezměte  si kyblík

napravo, odejděte ke  dveřím z bytu a zlomte o  mřížku dřevěnou hůl. Vraťte se

do  kuchyně a  posuňte kytku  u  dveří,  abyste tak  získali výhled  na hadovo

apartmá.  Z pytlíkovače  získejte jedním  tahem  kus  igelitu a  pusťte se  do

zhotovování pasti.  Použijte vědro, pak  jej podložte tyčkou  a nakonec vložte

pochoutku  - chips.  Chyceného plaza  vsaďte do  pytlíku a  žížaluse gigantuse

odevzdejte robotkovi.


Ze země  seberte přiletivší toolkit a  přepněte ho do módu  malířského náčiní.

Pak  odejděte ke  dveřím ven  a přeřezejte  dráty u  země. Po zhlédnutí kratší

příhody  seberte opět  toolkit a  ovladač  na  stolku v  obýváku a  opusťte to

hnilobné doupě.  Na chodbě si přivolejte  výtah a odporoučejte se  do přízemí.

Nezapomeňte ale sebrat z vnitřku výtahu  žvýkačku a při každém opuštění výtahu

ji přilepit na senzory. Jinak totiž výtah odjede a hned se vrátí s androidkami

na palubě a ty  se s vámi mazlit nebudou. V přízemí  seberte z kontejneru hadr

a vraťte se na  73. podlaží, kde toolkitem v poloze  fréza obruste kraj dveří.

Odjeďte na střechu, promluvte si s robotem a vraťte se na sedmdesát trojku. Na

nic  nečekejte  a  jednoduchým  zmáčknutím  tlačítka  „směr přízemí" amputujte

androidce končetinu.  V přízemí vystupte  z výtahu a  nezapomeňte ho zajistit.

Promluvte  si  s  ubohým  robotem,  vezměte  hasicí  přístroj  a  pomocí hadru

přehozeného  přes levý  box vyšplhejte  do roury.  Odtamtud shoďte  minimax do

dezintegrátoru a  vzniklý masakr běžte  oznámit hlídacímu robotovi  na střeše.

Přesvědčte ho, aby jel s vámi, a v přízemí ho jediným pohybem ruky vystrčte ze

dveří. Vraťte se na střechu, kde na dlaňový senzor použijte amputát a cesta je

volná.


Objevíte se na starém známém místě, a tak rychle dovnitř. Barman má nové dveře

a taky spoustu zvláštních přátel.


3) SKLÁDKA


Osud  a  teleport  vás  zavál  na  nepěkné  místo.  Seberte  stříkačku ze země

a otevřete panely  u teleportů. V jednom  z nich se skrývá  modrá karta přesně

pasující do vaší kapsy. Ve  vedlejší místnosti se povaluje bezprizorní hadice.

Seberte ji tedy a seberte i filtr z trubkového pouzdra. Přejděte dolů do další

místnosti  a  vyprázdněte  do  své  kapsy  obsah  fialového  šuplíku.  Vstupte

doprostřed nevábně vypadajícího jezírka a  nechejte se zajmout zeleným slizem.

Až se ocitnete  v kokonu, upalte ho a zbylý  prach si přivlastněte. Pomožte na

svět i  druhému zajatci a  promluvte si s  ním. Až odejde,  strčte do tyčí  na

kraji  a posypte  jezírko prachem.  Cestou  na  svobodu si  v druhé  obrazovce

naberte trochu  slizu a použijte jej  k vyšplhání na šikmou  stěnu v místnosti

s teleporty.


Na odhalené dráty  použijte baterii, dělo otočte tak,  aby mířilo kamsi, odkud

jste přišli (5x) a vystřelte. Vezměte si zpět baterii a jděte k nově vytvořené

díře. Uvnitř odejměte kryt, odšroubujte motor a  šup s ním do kapsy. Ještě než

odejdete,  natáhněte do  stříkačky tekutinu  z vedlejšího  stroje a zajděte na

pokec k nestvůrám z vodního jezírka. Promluvte na vodu, použijte motor, hadici

a baterii na čerpadlo  a do prázdné díry vložte filtr.  Pak jen stačí napustit

čerpadlo životadárnou  tekutinou ze stříkačky  a zapnout ho  a karta je  vaše.

Vezměte ji tedy,  vložte do místa, odkud jste vyjmuli  tu starou, a vstupte do

teleportu.


4) PODZEMNÍ TOVÁRNA


Opětným použitím teleportu  se přemístěte do baru a posbírejte  vše, co se dá.

Tj. koláček ze země, kapesník, řezač a  krabici s léky. Poté se vraťte zpět do

podzemí, na mraveniště zakrývající poklop použijte koláček, otevřete si poklop

a slezte dolů. Zde seberte tyč opřenou o  zeď a vydejte se do další místnosti.

Řezač  přejmenovaný  na  cvakač  použijte  na  sud  a  ten pak shoďte do vody.

Nastupte si a k vyrovnávání stability  použijte tyč. Až doplavete k Viktorovi,

promluvte  s ním  a seberte  useknuté chapadlo  a sekyru.  Jděte do  místnosti

vlevo,  seberte  štětku   a  přivažte  chapadlo  ke  sloupu.   Teď  zase  zpět

k Viktorovi,  otočte  ventilem  a  přesekněte  rouru  sekyrou. Vlezte do díry,

kterou udělala  příšera a namočte štětku  v hnusu, což je  vazelína. Vytáhněte

uvolněnou zátku a na její místo umístěte tyč, pomocí které přeskočte na druhou

stranu. Projděte dál a namažte  přístroj vazelínou. Jediným strkem ho dopravte

k zařízení emitujícímu elektrické výboje, prozkoumejte trosky a projděte dolů.

Zde  seberte amulet  a magnet  a cestou  zpět k  Viktorovi položte  krystal na

jezdící pás. Bohužel  Viktor to mezitím zabalil, a tak  neotálejte a vraťte se

přes otevřené  dveře u pásu  k teleportu a  projděte až k  větráku. Vhoďte doň

prášky  a z  mraveniště vytáhněte  robotka. Teď  je ta  pravá chvíle  na pomoc

barmanovi. Teleportujte  se tedy do  baru a vykoukněte  z okna. Připevněte  na

robotka magnet a vyšlete ho ze dveří. Získanou pistolí rozstřílejte senzor nad

dveřmi  za  barmanem  a  ze   skladu  za  pravými  skleněnými  dveřmi  seberte

rozmrazovač. Ten použijte na barmana a až se vybije, běžte ho nabít k běžícímu

pásu do přístroje na zdi. Opakujte proceduru s barmanem.


5) POZEMSKÁ ZÁKLADNA


Obtěžujte  strážce tak  dlouho, až  vás pustí  na záchod.  Tam seberte ze země

čistící  prostředek,  záchodový  papír  a  zrcadlo.  Nacpěte  papír  i čistící

prostředek  do  šacht   podpalte  a  položte  zrcadlo  na   své  místo.  Jděte

k paralyzovanému  strážci, vezměte  dálkové ovládání  a použijte  ho na silové

pole. Až se  barman vydá ke dveřím, vraťte  se na WC a zpoza  zrcadla vyndejte

gumu. Projděte kolem  stráže vlevo a na trajektorii  robotka přilepte gumu. Až

se chytí, vezměte ho, odmotejte gumu, nasypte mu do poháru prášky a pusťte ho.

Jděte podívat, co to udělalo se strážcem  vlevo, vraťte se k barmanovi a jděte

do lodě  pro vaši kreaturku. Vylákáte  ji tak, že použijete  koláček. Na cestě

zpět vás  opět zajmou, a tak  se přepněte na barmana.  S ním odtáhněte strážce

před  dokem,  oblékněte  si  uniformu,  zavažte  opasek,  nafoukněte se pomocí

přístroje na  zdi a jděte  za Frankovým věznitelem.  Přemluvte ho aby  odplul,

a až budete zase  Frankem, strčte kreaturku do díry vedle  dveří. Teď už stačí

jen vstoupit a ...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.