1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Odcizená lahev - návod

Výrobce: White Birds Productions

Typ hry: Adventura

Rok vydání: 2006



Madrganne


Harém


Jděte do druhé části pokoje a koukněte se na stolek u okna. Přečtěte si dopis a pak se koukněte z okna. Uvidíte služebnou, která vám přijde otevřít. Pokecá s vámi a dá vám vaše věci - film, studentskou kartu, foťák, hedvábný šátek, mapu Mauranie a knihu od Ann Smithové. Dejte služebné Aiche šátek a následně od ní dotanete klíč. Pak s ní proberte všechna témata a ona odejde. Jděte za ní a dveřmi opusťte místnost. Na chodbě prozkoumejte skříň. Vezměte z ní zapalovač a lahvičku s olejem. Jděte k zamřížovaným dveřím a zapalovačem rozsviťte lampu napravo od nich. Klíčem pak odemkněte dveře. Projdete jimi na ochoz. Pokračujte stále dál až na konec ochozu, kde sejděte dolů ze schodů. Pokecejte s tlustou ženskou (je to šéfová tohoto harému) na všechna témata. Pokračujte dál až na druhý konec haly, kde projděte velkými dveřmi.


Vylezte ven do zahrady a prozkoumejte zde lavičku. Pod ní leží kus tyčky, který seberte. Pokračujte dál do zahrady. Zde pokecejte se zahradníkem na všechna témata. Jděte do pravého dolního rohu obrazovky. Najdete zde před dveřmi další tyčku. Vraťte se zpět a vydejte se nahoru po schodech vlevo. Pokračujte dál po schodech. Pak se vydejte dolů po schodech vpravo. Leží tam další tyčka, kterou seberte. Všechny části tyčky zkombinujte dohromady. Vznikne tak tyč, kterou použijte na strom. Naklepete z něj dvě mandle, které seberte. Jděte vpravo ke kleci. Podívejte se dovnitř na černého levharta. Aicha vás bude před ním varovat. Vraťte se zpět ke stromu a vylezte nahoru po schodech. Pak jděte k ženě na lavičce a prokecněte ji na všechna témata (je to nejoblíbenější princova žena). Až odejde, vraťte se do dolní zahrady a zamiřte do paláce.


Uvnitř pokračujte dvakrát doprava, doleva do klenutých průchodů a dál dvakrát doleva. Najdete tam sedět ženu z lavičky. Znovu s ní pokecejte. Vraťte se do haly a u dvou žen bavících se vedle bazénu seberte džbán. Pak si promluvte s Aichou, která drhne podlahu vedle schodů. Na obrazovce, kde jsou schody po levé straně, naberte do džbánu vodu z bazénku. Jděte zpět směrem k ptačí kleci. Vejděte do klenutého průchodu. Zde prozkoumejte železnou mříž. Uvidíte dva pytle. Použijte na jeden z nich džbán s vodou. Výtah vedle trochu popojede. Prozkoumejte ho a vezměte z něj zákusky. Vraťte se k ženě u ptačí klece a dejte jí je. Nestačí jí to. Vraťte se tedy k bazénku, naberte z něj vodu džbánem a zopakujte předchozí proces s tou změnou, že vodu vylijete na druhý pytel. Prozkoumejte vedlejší výtah a opět seberte zákusky.


Vraťte se k ženě u ptačí klece a předejte jí je. Je nenažraná a zase jí to nestačí. Vraťte se tedy k pytlům a zatáhněte za táhlo. Prozkoumejte vršek výtahu a seberte poslední zákusky. Opět se vraťte k ženě a předejte jí je. Pak s ní pokecejte o parní lázni. Dá vám medailon. Jděte až do sálu s bazénkem a vstupte do levého průchodu. Prozkoumejte přístroj na pravé zdi. Do horní části přístroje vložte medailonek a zatáhněte za páku. Vypadne karta k projektoru, kterou seberte. Opusťte tuto místnost a vejděte do vedlejší. Prozkoumejte přístroj před vámi a použijte kartu na trubku nahoře. Zatáhněte za páku. Pak prozkoumejte přístroj vlevo. Čeká na vás hlavolam. Musíte nastavit všechny otvory tak, aby souhlasily s paprsky světla. Levá klika ovládá menší kolo, pravá větší. Opusťte místnost a přesuňte se do té vlevo. Prozkoumejte kotel a seberte zněj hadr (je pod kovovým kruhem).


Omotejte ho kolem trysky (konec tyče na klice). Nalijte na něj olej a zapalte ho zapalovačem. Vytvoříte tak požadovanou parní lázeň, do které hned zamíří princova oblíbenkyně. Jděte nahoru na schody a pokračujte směrem k vašemu pokoji (místnost, kde jste byli na začátku). Cestou projdete kolem proutěného koše. Schovejte se do něj. Po chvilce přijde šéfová harému, která otevře dveře od pokoje princovy oblíbenkyně pomocí kombinace kovových ptačích hlav. Okoukejte tuto kombinaci, vylezte z koše a touto kombinací otevřete dveře. Pokud jste ji nestihli okoukat, je následující: první hlava zobákem doleva, druhá doprava a třetí šikmo dolů doprava. Vejděte do místnsoti a zatáhněte za provaz (je špatně vidět, nachází se mezi zrcadlem a oknem). Přijde za vámi Aicha. Získáte oblečení a odejdete do vašeho pokoje. Pokecejte zde s Aichou.


Řekne vám, že ještě potřebujete parfém. Opusťte pokoj a vraťte se do haly, kde pokecejte se šéfovou harému o všem možném (hlavně o parfému). Jděte zpět směrem k vašemu pokoji a pokračujte pořád dál, až dorazíte ke strážnému. Zkuste s ním pokecat. Je němý a nepustí vás dovnitř. Vraťte se zpět do svého pokoje a použitím postele se vyspěte. Nyní můžete ovládat černého leoparda. Můžete se s ním procházet v zahradách. A to je tak vše. Smysl této mezihry se mi nepodařilo pochopit. Možná je to tu proto, abyste se naučili levharta ovládat. Až vás přestane bavit procházení, ukončíte ho stiskem klávesy escape. Po probuzení opusťte pokoj a přes halu se vydejte do zahrad. Prozkoumejte lavičku a seberte květ madargandieru rostoucí u levé části lavičky. Pokračujte dál do zahrady, dále po dvojích schodech nahoru a potom do levého dolního rohu obrazovky.


Nakonec běžte nahoru ke věži, do které vejděte. Je to princova laboratoř na výrobu parfému. Přečtěte si recept v knize ležící na stole. Prozkoumejte stolek s mlýnkem a lahvičkami ve spodní části lokace. Do mlýnku vložte mandle a klikou je rozemelte na prášek. Seberte mističku s práškem a třetí lahvičku. Přesuňte se k destilační soupravě. Do trychtýře nalijte berberskou vodu, přidejte rozdrcené mandle a nakonec květ madargandieru. Zapalovačem zapalte kahan pod baňkou a počkejte, až se vydestiluje parfém. Vezměte ho a přes zahrady se vraťte ke vchodu do paláce. Potkáte zde Aichu, se kterou pokecejte. Ve vašem pokoji vám Aicha pomůže s oblečením černých šatů. Opusťte pokoj a pokračujte k němému strážnému. Pustí vás dovnitř. Sejděte po schodech dolů a pokračujte do pravé části sálu, kde pokecejte s princem na všechna témata.


Po dlouhém rozhovoru opusťte princův sál. Ocitáte se ve svém pokoji. Pokračujte dolů do haly a dál před vchod do zahrad (u fontánky). Pokračujte vpravo a opusťte palác.


Město


Pokračujte pořád doprava. Při cestě shlédněte animaci a potom směřujte stále doprava až do další lokace. Potkáte špekouna, který vám chce vnutit koberec. Poté, co ho odmítnete, pokračujte dál průchodem. Až dorazíte na rozcestí, pokračujte dolů a potom stále doprava. Vejděte do otevřených vrat a pokecejte s mužem na všechna témata. Musíte sehnat náhradní díly do náklaďáku. Jděte dál doprava a prozkoumejte letadlo. Po přehrání animace seberte dokumenty z palubní desky, baterii ze sedačky a pružinu z opěradla. Opusťte budovu a vraťte se na rozcestí. Vydejte se cestou nahoru a pokračujte stále dopředu. Po přehrání animace zkuste odejít z města bránou. Pokecejte s vojákem o všem možném. Dostanete od něj propustku. Projděte bránou a pokračujte k molu. Zkuste sebrat pneumatiku. Nemáte dost síly a tak požádejte o pomoc muže kousek od vás.


Odnese pneumatiky k opraváři aut. Vraťte se do města a běžte pořád zpět až na rozcestí, kde se vydejte doprava. Projděte průchodem a pokračujte ulicí vpravo. Vstupte do krámku po levé straně. Koukněte se na větrák a pokecejte s holičem na všechna témata. Prozkoumejte pedál za křeslem a vložte do něj pružinu. Následně prozkoumejte větrák, vypněte ho, sundejte kryt a vezměte si vrtuli. Nyní máte vše potřebné pro opravu náklaďáku. Opusťte holičství a vejděte do vedlejší kavárny. Pokračujte do zadní části a promluvte si se šéfem o všem možném. Dostanete od něj klíč od fotolaboratoře. Odejděte z budovy, zamiřte dozadu a do průchodu. Klíčem odemkněte dveře. Uvnitř prozkoumejte zařízení vedle závěsu. Páku nastavte do dolní polohy a přesuňte se do vedlejší komory. Prozkoumejte přístroj vlevo a použijte na něj film. Tlusťoch s koberci vám potom rozsvítí.


Po návratu do komory opět prozkoumejte přístroj vlevo a zapněte časování. Vraťte se do místnosti s pákou a opět rozsviťte červené světlo. Vraťte se do komory, prozkoumejte přístroj vlevo, seberte z něj vyvolaný film a prozkoumejte přístroj vpravo. Vložte do něj vyvolaný film, seberte fotografický papír a položte ho na desku na stole. Stiskněte tlačítko na panelu vpravo a seberte fotografický papír, který poté vložte do nádoby vpravo. Vezměte fotografie a použijte je na propustku. Odejděte z fotolaboratoře, projděte průchodem dozadu, na rozcestí jděte dolů a zamiřte doprava do garáží. Najdete zde mrtvého mechanika. Jděte do zadní části a prozkoumejte náklaďák. Vložte do něj baterii a potom větrák. Běžte k letadlu a vezměte ruční pumpu ze servisní plošiny. Vraťte se k náklaďáku a použijte ji na barel vpravo. Potom použijte hák z navijáku na autě.


Přivážete ho tak k protější stěně. Prozkoumejte kabinu, kde stiskněte spínač. Sundáte tak auto z konstrukce. Potom do něj použitím pumpy natankujte benzín. Odjedete do zahrad paláce. Vejděte dovnitř, dále dveřmi do haly, po schodech nahoru a přes ochoz rovnou za princem. Pokecejte s ním, dá vám klíč od klece s levhartem. Přes palác se vraťte do zahrady. Vydejte se malými schůdky vlevo a stiskněte páku na zařízení vedle zahradníka. Potom prozkoumejte zařízení s kolem a otevřete jím dvířka do bazénku. Přilákáte tak ryby na krmení. Dvířka zase zavřete. Zajděte do zadní části zahrady a blízko k tunelu z mříží. Prozkoumejte mříže vedle vás a na malý zámek použijte klíček. Otevře se průchod k ovládání klece. Jděte k ovládání. Velkou pákou vypusťte jezírko. Následně prozkoumejte ovládací panel.


Musíte hýbat velkým ukazatelem a mačkat páku tak, aby se malý ukazatel dostal do určité polohy. Nic na tom není. Až otevřete klec, levhart nastoupí do klece v náklaďáku. Jděte ještě přes palác za princem a pokecejte s ním. Potvrdí vám propustku. Vraťte se do zahrad k náklaďáku a vlezte do něj. Cestou se vybouráte.



Baobab


Cesta divočinou


Seberte kousek skla poblíž předku náklaďáku a vydejte se dál po cestě. Zablokovaný průchod liánami si prořežte střepem. Projděte stromem a po spodní větvi pokračujte tak dlouho, dokud se nezlomí. Vraťte se do koruny, vylezte po horní větvi, pokračujte až na konec a odmotejte liánu z pahýlu. Vraťte se do koruny a jděte na dolní větev, odkud po liáně sešplhejte dolů. Pokračujte dál roklí. Po chvíli narazíte na písčité místo, kde jsou nějaké potvory, které vás nenechají projít. Bojí se však prolétajícího dravého ptáka a zahrabávají se před ním. Postupně tedy projděte skrz podle toho, jak se potvory zahrabávají. Skopněte kmen vlevo a pokračujte přes něj dál. Další písčitou plochu s potvorami překonejte stejným způsobem. Pokračujte stále dál. Až dorazíte k jezírku, musíte ho přejít po leknínech. Pokračujte pořád dál.


Až dorazíte k vojákovi, pokecejte s ním na všechna témata. Pokračujte stále dál až do velkého dutého stromu, odkud vás vyženou netopýři. Rozeberte tedy kousek plotu nalevo a seberte z něj větve. Znovu vlezte do stromu, položte větve na podlahu a zapalte je zapalovačem. Vykouříte tak netopýry ven. Až se kouř rozplyne, vraťte se do stromu a vylezte po stěně nahoru.


Vesnice Molgravů


Jděte vlevo a seberte dřevěnou rukojeť, na kterou připevněte střep. Běžte dál po ochozu, přeskočte díru a pokračujte o lokaci dopředu. Prozkoumejte zařízení napravo od vás. Pomocí nástroje přetněte vzpěru. Po chodníčku pokračujte dál. Za dírou zkuste vyšplhat po špalku. Spadnete. Prozkoumejte hliněnou zeď, která byla za ním, a nástrojem vyhlubte otvory ve vlhké části zdi. Vylezete po nich nahoru. Zkuste pokračovat dál. Uklouznete a spadnete. Dole zamiřte do chatrče vpravo. Zde pokecejte s vládkyní na všechna témata. Následně omdlíte. Potom se probudíte v šamanově chýši. Pokecejte s ním o všem možném. Opusťte chýši a pokračujte dál po ochozu až na křižovatku se žebříkem. Vylezte po něm nahoru. Pokračujte doprava dolů a vejděte do chýše. Zde seberte všechny kokosy a hák. Opusťte chýši a vraťte se zpět na křižovatku. Tentokrát se vydejte doprava nahoru.


Prohlédněte si ceduli vpravo a vejděte do chýše. Prozkoumejte zařízení uprostřed. Zvážíte se tak. Pak prozkoumejte zařízení s ostrým hrotem vzadu. Použijte ořech na držák a zatáhněte za páku. Totéž udělejte s dalším ořechem. Vložte na podstavec třetí ořech a použitím ho rozpulte. Potom zatáhněte za páku. Následně prozkoumejte přístroj v pravém zadním rohu a zatočte s kolem na něm. Vezměte pryž, kterou jste vyrobili. Opusťte chýši, vraťte se na křižovatku, pokračujte doleva a na další křižovatce opět doleva. U chýše seberte list z popínavé rostliny. Vraťte se na křižovatku a odtud pokračujte doprava na první křižovatku, kde slezte dolů po žebříku. Jděte doleva a u chaty s domorodcem vezměte popínavou rostlinu. Vraťte se zpátky na křižovatku a pokračujte doprava. Na další křižovatce opět doprava a u chýše se zavěšenými vázami dolů (tato cesta je špatně vidět).


Dostanete se k podivnému zařízení přívázanému na stromě. Vylezte po žebříku na plošinu a prozkoumejte ho. Je to buben, ale je protržený. Slezte dolů a jděte o lokaci zpět. Zde použijte naviják se zavěšenou nádobou. Vytáhnete ji tak. Vezměte z ní netopýří tuk, vraťte se k nejbližšímu rozcestí a vydejte se doleva. Projděte skrz ohradu se zvířaty a v  další lokaci vylezte nahoru po žebříku. Tam pokecejte s princem. Opusťte chatrč a přes ohradu se vydejte zpět na cestu, kterou pokračujte dál. Projděte kolem chýše na ochoz s mužem a zasedněte za prut. Musíte chytit písečnou potvoru. Šlapkami se posunujete dopředu a dozadu, klikami rotujete prutem a použitím navijáku vytahujete kořist. Nasaďte tedy návnadu a lovte. Až platýze chytnete, vejděte do chatrče, kde pokecejte s vojákem. Opusťte chýši a pokecejte s mužem na ochozu o všem možném.


Dejte mu písečného platýze, list a rostlinu. Pak pokecejte s vojákem a muži ještě dejte tuk. Opusťte lokaci, chvíli se procházejte a pak se zase vraťte do chýše. Seberte kůži, vraťte se na rozcestí, pokračujte dozadu a následně dolů k bubnu. Vylezte na plošinu, prozkoumejte buben a vyměňte na něm kůži. Vraťte se na rozcestí, pokračujte vlevo a přes ohradu rovnou za princem. Domluvíte s ním lov. Vraťte se k bubnu a zabubnujte na něj. Po přehrání animace zajděte za princem pro kořist. Je pověšená nak sokolem. Zajděte k místu, kde jste lovili písečné platýze a slezte dolů po žebříku. Jelikož jste střevo, vypadne vám při lezení hák. Vezměte pryž a přivažte ji k podlaze u žebříku. Vylezte nahoru. Nyní skončí den a vy zase můžete ovládat levharta. Až vás přestane bavit lítat po džungli, stisknutím klávesy escape to ukončíte. Levhart se chytí do pasti a vy se probudíte.


Odejděte k rozcestí se žebříkem a zde se vydejte dolů. Pokecejte se šamanem. Dozvíte se, že někdo zabil vojáka. Šaman vám dá dokumenty, které u vrahů našel a vy se vydáte na cestu.



Zamarat


Povrch


Po shlédnutí animace se ocitáte u řeky. Jděte ke vraku náklaďáku a vezměte z něj prázdný kanystr. Pokračujte vpravo po břehu řeky a vstupte na molo. Použijte prázdný kanystr na příď poškozené převozní lodi. Trochu ji to nadnese. Z náklaďáku seberte ještě dva další prázdné kanystry a podložte s nimi příď. Nejde to udělat najednou, a tak to musíte dělat postupně. Až bude převoz opraven, Vraťte se k povozu a dopravte ho na loď. Zkuste se přepravit na druhou stranu. Loď se však cestou převrhne. Vy se dostanete na druhou stranu a levhart opět uteče. Pokračujte směrem dál k městu. Na rozcestí s diskutujícími muži se vydejte doprava. Pak pokračujte stále dál, až dorazíte do místa, kde se dá vejít do dveří na budově vpravo. Vejděte tedy dovnitř a pokračujte dveřmi nahoru. Zde pokecejte s mužem na všechna témata.


Vyjděte z kanceláře, opusťte budovu a vyslechněte si rozhovor dělníků venku. Vraťte se zpět do kanceláře a opět pokecejte se šéfem dolu o všem možném. Zamkne vás. Prozkoumejte poličku vlevo, seberte hornický oděv, novou a starou tyč a tři hlavice. Jděte dozadu a na zástěnu použijte hornický oděv. Převléknete se tak do něj. V inventáři použijte novou tyč na jednu z hlavic. Získáte tak hornickou tyč. Prozkoumejte ztrouchnivělá prkna před stolem a použijte na ně hornickou tyč. Vylezte po nosorožčí hlavě. Schováte se tak u stropu. Až odejde šéf dolu, opusťte budovu, jděte pořád zpět až na rozcestí s mluvícími muži a pokračujte doleva. Vstupte do věže a zařízením po levé straně obrazovky se spusťte do dolu.


Důl


Vydejte se levou horní cestou a vejděte do budovy. Zde pokecejte s vedoucím šachty a všem možném. Opusťte dům, Jděte dál tunelem a ze země seberte tlustý provaz. Pokračujte dál ke slonovi. Vraťte se tunelem zpět a zamiřte do Billovy chajdy. Znovu si s ním promluvte. Až odejde, převléknete se zpět d svých šatů. Prohlédněte si šuplík u stolu, ze kterého seberte dva klíny a francouzský klíč. Opusťte budovu a přes tunel se vraťte ke slonovi. Prozkoumejte řetěz, kterým je připoután, a francouzákem povolte šroub. Přes tunel se vraťte k chajdě a pokračujte vlevo k výtahu. Prozkoumejte jeho pravou část, otevřete pokop a nahoře mrkněte na dva levé výtahové trámy. Do otvorů vložte klíny. Opět prozkoumejte pravou část výtahu a poklopem prolezte dolů. Výtahem popojeďte nahoru. Jděte blíž k výtahu a jeden konec lana přivažte k oku na kovovém plátu pod výtahem.


Druhý konec přivažte ke slonovi a ten ho odtáhne. Vejděte dolů, prozkoumejte ovládací zařízení a zatáhněte za páku směrem dolů. Dostanete se tak na dno dolu. Pokračujte pořád dál. Až narazíte na tlustou důlní inženýrku Dadu, pokecejte s ní na všechna témata. Hodí vás do díry. Nyní zase hrajete za levharta. Až vás přestane bavit lítat po dole, escapem se vraťte zpět k hlavnímu příběhu. Potom, co se proberete, levhart je vedle vás. Pokračujte dopředu. Levhart vás následuje. Seberte rozbitou petrolejovou lampu ležící vedle prkenné ohrádky v pozadí. Všiměte si provazu na pravé straně. Prozkoumejte jeho část u země. Vylijte petrolej z lampy na kožený řemen a zapalte ho zapalovačem. Spadne k vám tak výtah. Vlezte dovnitř a jeďte nahoru. Tam najdete v krabici nalevo drát. Prozkoumejte pytel napravo za výtahem a vezměte z něj smaragdy.


Vlezte znovu do výtahu a jeďte ještě jednou nahoru. Vezměte ze země sbíječku. Použijete ji na stěnu se smaragdy. Pak házejte smaragdy na netopýra, který visí na stropě. Dělejte to tak dlouho, dokud si nesedne na dřevěnou bednu, kde ho zabije levhart. Výtahem sjeďte o dvě patra dolů. Prozkoumejte rozbitou bednu a seberte z ním dynamit. Výtahem vyjeďte o dvě patra nahoru a prozkoumejte stěnu se smaragdy. Do díry po sbíječce vložte dynamit. Použijte na něj drát a výtahem sjeďte o dvě patra dolů. Dole seberte druhý konec drátu a pokračuje do další části jeskyně, kde drát připevněte k rozbušce. Stiskněte rozbušku. Odpálíte tak stěnu se smaragdy. Spodní část dolu se zaplaví vodou. Ocitáte se ve výtahu. Vylezte nahoru po žebříku a jděte levou horní cestou k Billově chajdě, do které vejděte. Promluvte s ním. Opusťte chajdu, jděte k výtahu a použijte lano u slonice.


Venku zatím králova armáda pozabíjela dělníky a vypálila město. Pokecejte s jedním co zbyl u výtahu na všechna témata. Odejděte od věže a pokračujte doprava na rozcestí. Odjedete na slonovi společně s levhartem a budete zajati vzbouřenci.



Černá Krypta


Tábor rebelů


Ocitáte se v kleci zavěšené na stromě. Zkuste pokecet s hlídačem. Všiměte si aktivní větve napravo. Rozhoupejte tedy klec do takové míry, abyste větev mohli urvat. Až ji budete mít, rozhoupejte se znovu a sražte včelí hnízdo na zem. Stráže vás odvedou za velitelem povstalců. Promluvte s ním na všechna témata. Dá vám vysílačku. Potom seberte ze stolu Siriho dokumenty a vylezte ze stanu. Jděte za něj a seberte trny z křoví. Vraťte se zpět, pokračujte cestou nahoru, u vody seberte rákos a jděte dál doprava. Zde jste byli uvězněni. Pokecejte s vojákem a s vězněm v kleci o všem možném. Pokračujte dál vpravo, až dorazíte k lodi Černá Krypta. Zkuste vylézt po řetězu, ale přes hada to nejde. Vraťte se k vězni a pokecejte s ním. Pak mu dejte trny a rákos. Prozkoumejte bednu vedle židle. Seberte malý nůž a přeřízněte s ním provaz držící klec. Následujte vězně až k lodi.


Až vyžene hada, vylezte nahoru po řetězu. Po trupu vylezte následujícím způsobem: doprava, nahoru, doprava, nahoru, nahoru, doleva, nahoru, doleva, nahoru.


Loď Černá Krypta


Na palubě seberte z malé otevřené skříňky před vámi dýmovnici. Pak pokračujte doleva. Zde zkuste vejít do dělové věže. Jsou v ní opice. Hoďte tam dýmovnici. Až se kouř rozplyne, vejděte dovnitř. Zatáhněte za páku vpravo. Pomocí velkého kola rotujete s věží a pomocí malého kola pohybujete s dělem nahoru a dolu. Zamiřte tedy na velkou ohnutou rouru a zatáhnutím za dvě páky vlevo ji ustřelte. Opusťte věž, jděte dvakrát doprava a po žebříku vylezte nahoru. Vlezte do díry po rouře. Stiskněte tlačítko nalevo od velkých dveří a projděte jimi. Pokračujte chodbou, vejděte do místnosti vpravo a použijte ovládací panel za sloupem poblíž hromady uhlí. Přepínač v levém horním rohu přepněte do svislé polohy. Dolní pákou zatáhněte směrem doprava a zmáčkněte prostřední červené tlačítko. Přijede vozík.


Pak levou pákou pohněte dolů, stiskněte levé tlačítko, levou pákou zatáhněte nahoru a stiskněte pravé tlačítko. Nakonec dolní páku nastavte doleva a stiskněte prostřední tlačítko. Naložíte velkou ocelovou tlamu uhlím. Jděte do místnosti napravo. Je poblíž vchodu do místnosti, ve které se nacházíte. Zde seberte kanystr s benzínem. Opusťtě místnost a zamiřte k velké kovové hlavě. Jděte blíž a před ní vyjede kovová soška. Do otvoru v zadní části její hlavy nalijte benzín a zapalte zapalte její pochodeň zapalovačem. Pak stiskněte tlačítko na  pravé lopatce sošky a následně na levé. Zapálíte tak pec. Odeberte se k ovládacímu panelu naproti tlamě a prozkoumejte ho. Stiskněte levé tlačítko a zatáhněte za páku. Po žebříku slezte dolů. Pokračujte pořád dál až k výtahu. Zde pokecejte s Wamgangou. Pokračujte doleva. Zamiřte k soše a pokecejte s tlusťochem.


(Přijde mi to zvláštní, ale téměř všechny postavy v téhle hře jsou tlusté.) Proberte s ním všechna témata. Prozkoumejte telefon napravo od vchodu do místnosti a přečtete si papírek s telefonním číslem. Zavoláte tak vysílačkou Sirimu a odlákáte tak tlusťocha. Jděte blíž, k soše krále, prozkoumejte ji a nožem vydloubněte medailon z její ruky. Pokračujte na schodiště po levé straně a prozkoumejte dveře. Do mechanismu vložte Rodonův medailon a projděte dveřmi. Prozkoumejte osvětlený stolek před vámi. Seberte z něj obligace a čtyři voodoo panenky. Přeruší vás naštvaný tlusťoch se zbraní. Zapalovačem tedy zapalte voodoo panenku, co vypadá jako hnědá krabička. Tlusťoch uteče v bolestech. Jděte do levé části místnosti a z dolní police seberte africkou masku. Opusťte místnost a pokračujte zpět směrem k Wamgangovi. Dejte mu panenku, kterou po vás chtěl.


Nastupte do výtahu a vyjeďte nahoru. Pak pokračujte směrem dolů a doleva, následně do dveří vlevo. Je to váš bývalý dětský pokoj. Otevřete truhlu a seberte z ní panenku. Opusťte místnost a od výtahu pokračujte doprava. Dvakrát otočte červeným ventilem na rohu. Pokračujte dozadu a dveřmi doleva. Pokecejte s Wamgangou. Seberte křídu ležící u levhartova zadku. Za svíčku nad hřbetem levharta nakreslete křídou symbol slunce. Za protější svíčku u nohou levharta nakreslete symbol měsíce. Pak křídu použijte na levharta. nakreslíte tak kružnici uvnitř kruhu ze svíček. Následně rozmístěte voodoo panenky kolem levharta do čtyř světových stran. Blbě se popisuje jak, tak to prostě vyzkoušejte. Wamganga vám aspoň řekne pořadí stran, ve kterém máte sošky rozestavovat. Nakonec položte k nohám levharta obligace. Wamganga pak zažene hada z chodby.


Opusťte místnost, pokračujte doleva a dále skrz průchod. Vydejte se doleva, doleva, průchodem a dalším průchodem opět doleva. Jděte do zadní části místnosti a seberte zde magnetickou kartu. Bohužel vám ji hned sebere opice. Vylezte tedy ven z místnosti, jděte do chodby směřující dozadu a vejděte do průchodu vpravo. Projděte až do zadního televizního studia. Zde použijte africkou masku na kameru uprostřed. Vystrašíte tak opice u monitoru. Vraťte se do předchozí místnosti a zbývající opici dejte smaragdy. Dostanete za ně zpět magnetickou kartu. Opusťte místnost a zamiřte doprava. Vejděte do průchodu nalevo a pokračujte do zadní části místnosti. Prozkoumejte stůl vlevo a seberte z něj otvírák. Otevřete s ním konzervu s fazolemi na stole a její obsah vysypte do pánve na sporáku. Zapalte pod ní plyn zapalovačem. Přilákáte tak opice blokující cestu dál.


Vylezte z místnosti, vydejte se vpravo a pokračujte dál chodbou. Otevřete první skříň a prozkoumeje pravé křídlo dveří. Je tam papírek s nápisem "2577". Prozkoumejte ovládací panel u dveří vpravo a zadejte do něj kód z papírku. Pak vložte do čtečky níže magnetickou kartu. Otevřou se dveře, do kterých vejděte. Uvnitř slezte dolů šachtou vpravo. Prozkoumejte ovládací panel a použitím páky vypněte bubnování. Vraťte se nahoru a zpod mapy seberte obálku s vojenskými hlášeními. Zamiřte do levého dolního rohu obrazovky a vylezte nahoru po žebříku. Zde pokecejte s Willym. Až s ním proberete všechna témata, zkuste opustit místnost. Willy se zastřelí. Vezmete si od něj klíče a revolver. Opusťte místnost a vraťte se až k výtahu. Od něj pokračujte dolů a vlevo až do místnosti před svým pokojem.


Jděte do do druhé části místnosti a klíčem odemkněte zamčené dveře. Po shlédnutí animace následuje konec. Jediné, co jsem v celé hře nepochopil, byly ty části, kde jste ovládali levharta. Nechápu jejich smysl.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.