1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Omikron - návod

Tento návod  vám pomůže projít hru  od začátku do konce,  ale nebude popisovat

jednotlivé lokace kouzelných prstenů, lékárniček a jiných nesmyslů. Stejně tak

ode mne nečekejte žádné rady do akčních  a bojových scén. Na to bohužel nezbyl

čas.


Jen co skončí  animace, projděte pasáží a zavolejte  Slider. Jeďte do Kay'lova

bytu  a použijte  klíč na  panel ve  výtahu. V  bytě seberte Seteky, policejní

odznak,  předpis  na  uspávací  pilulky  a  jiné  věci  a vraťte se do vstupní

místnosti. Objeví se Telis a poví  vám nějaké informace o Kay'lově zmizení. Po

rozhovoru  seberte pistoli  se země  a vyjděte  ven. Na  ulici si  prohlédněte

odznak, zjistěte  adresu policejní stanice,  zavolejte si Slider  a vydejte se

tam.


Požijte policejní odznak na dveře, obejděte robota a vstupte do výtahu. Sjeďte

do patra -2 a použijte odznak na čtečku u modrých dveří. Vstupte do kanceláře,

posbírejte Seteky a  jiné věci a prohlédněte si záznamy  na terminálu. Nyní se

vydejte  do patra  -1 a  promluvte si  s Tarekem  a Boogem.  Vstupte do výtahu

a měli byste dostat  zprávu od kapitánky Lei. Jděte do  její kanceláře v patře

-4 a  promluvte si s  ní. Seberte se  stolu všechny dokumenty  a vydejte se do

patra -3. Vstupte  do areálu cel předběžného zadržení  a předejte důstojníkovi

mission orders. Jděte  za ním, přečtěte si informace  o zadržené a vyslechněte

ji. Pak se vraťte na ulici a měli  byste dostat zprávu od Telis. Vydejte se za

ní do  restaurace na Tahira Street.  Po krátkém obědě dostanete  další zprávu,

tentokrát o přepadení supermarketu. Vyjděte  z restaurace, zavolejte si Slider

a jeďte  na  místo  přepadu.  Před   vstupe  dovnitř  si  zkontrolujte  zdraví

a případně  jej doplňte  na maximum.  Uvnitř vás  čeká první střílení. Zabijte

všechny  útočníky a  přijde k  vám někdo  z personálu  a oznámí  vám, že jeden

z banditů  je ještě  ve skladu.  Projděte tedy  dveřmi, seběhněte  po schodech

a v pěstním  souboji vyřiďte posledního lupiče.  Po jeho pacifikaci posbírejte

všechny  věci a  vraťte  se  na  ulici. Zavolejte  si Slider  a jeďte  to bytu

zadržené Jenny.


Do bytu se opět dostanete použitím klíče  na výtah. Až budete uvnitř, jděte na

toaletu  a  vyndejte   schovaný  klíček.  Otevřete  s  ním   skříň  v  ložnici

a posbírejte  věci uvnitř.  Přečtěte si  kus papíru  a prozkoumejte žárovky ve

vstupní místnosti.  Z otevřeného úkrytu  vezměte všechny věci  a vraťte se  na

stanici.


Sjeďte  do patra  -4, navštivte  kapitánku a  předejte jí  informace o případu

(Nezkoušel jsem, co  se stane, když řeknete pravdu, ale  protože mi byla Jenna

sympatická, řekl  jsem ,že je  nevinná.). Nyní je  čas dostat se  k utajovaným

informacím. Kapitána vás  během hry požádala o šálek  kávy. Jděte tedy nejprve

na  ulici  a  najděte  Drugstore.  Vstupte  dovnitř  a  vyzvedněte si uspávací

pilulky. Vraťte  se s nimi  na stanici a  v odpočinkové místnosti  na patře -2

kupte kávy. Použijte na něj pilule a předejte jej kapitánce. Až  usne, seberte

jí z šuplíku odznak a použijte jej na dveře Archive Roomu v podlaží -3. Uvnitř

najdete terminál  a v něm  informace o utajovaných  případech. Přečtěte si  je

a jeďte do márnice.


V márnici si promluvte s recepční a  jděte za Yudinem do dveří vlevo. Zeptejte

se ho na  informace o tělech a jděte  do druhých dveří na chodbě.  U mrazících

boxů si  najděte Denovo tělo,  nechejte si jej  vytáhnout a seberte  nefunkční

Sneak.  Jděte do  druhé místnosti   a vedle  těla napravo  seberte chirurgický

nástroj. Prohlédněte  si tělo poslední zavražděné  dívky a na její  levou ruku

nástroj  použijte. Měli  byste získat  vzorek tkáně  útočníka. Běžte  s ním do

místnosti s mrazícími boxy a použijte jej na analyzační přístroj.


Vraťte se na  stanici a najděte Tareka. Promluvte si  s ním o rozbitém Sneaku.

Poradí vám,  zajít do Qalisaru  a nechat  si  jej opravit. Vydejte  se tedy do

druhé  části města  a najděte  Fu-Anův obchod.  Vstupte dovnitř  a nechejte si

Sneak opravit.


Vylezte  ven, najděte  bar Aka  a  zeptejte  se barmana  na Anissu.  Trochu ho

přitlačte a  poví vám, koho  hledáte. Promluvte  si  s Anissou a  jděte za ní.

Chtějte vidět papír,  který našla na místě poslední vraždy  a až pro něj zajde

do své  kabiny, vystřelte z  Waveru na zámek  a vejděte dovnitř.  Anissa už je

bohužel  mrtvá, takže  prozkoumejte její  tělo, vezměte  klíč z  krku a Denovu

kartu se stolu a stiskněte tlačítko na stole. Klíčem otevřete trezor, vyndejte

papír a vraťte se na stanici.


V  podlaží -2 vstupte s pomocí odznaku  do Denovi kanceláře a vyndejte klíč od

bytu  ze  šuplíku.  Opusťte  kancelář  a  potkáte  Tareka.  Promluvte si s ním

a vyjděte na ulici. Dostanete vzkaz od Telis, takže neváhejte a jeďte do svého

bytu. Uvnitř  najdete zprávu. Seberte  ji, přečtěte a  vyjeďte na střechu.  Na

druhé straně  najdete Telis, promluvte  s ní  a  až se změní,  zabijte ji. Při

odchodu vás zadrží  neznámá žena a poradí vám. Sjeďte  tedy dolů, zavolejte si

Slider a vydejte se k supermarketu.


Promluvte si s mnichem a ukažte mu Talisman, který jste dostali od Telis během

oběda. Jděte za mnichem do obchůdku a promluvte si s prodavačem. Až vás požádá

o kus tkáně  z těla démona,  předejte mu vzorek  z márnice. Seberte  Power Rod

a jeďte k Denovi domů.


Uvnitř  bytu najděte  skříň, otevřete  ji a  seberte fotku.  Prohlédněte si ji

a zapamatujte  si číslo  na její  zadní straně.  Jděte do  haly, posuňte sochu

tygra a  na sejf naťukejte  zmíněné číslo. Vyndejte  obsah trezoru a  pásku si

přehrajte  na přístroji  vedle. Poté  přijde  Tarek  a bude  vás chtít  zabít,

zpacifikujte ho a vraťte se na stanici.


Jeďte do podlaží -5 a vstupte  do ventilačních místností. Na rozcestí se dejte

doleva a uvnitř  místnosti použijte hlavní klíč z Denova  trezoru na zámek. Za

dveřmi zatáhněte  za páku, zastavíte tím  vrtule. Dále otevřete okno  a skočte

dolů do  vody. Proplavte až k  dostupné šachtě, seberte po  cestě nahoru kabel

a vraťte se do  místnosti, z níž jste vyskočili.  Kabel použijte na elektrický

panel. Jděte  na křižovatku a vstupte  do dveří vedoucím k  obrovským vrtulím.

Jděte podle mapy  (vpravo) a dostanete se do systému  chodeb. Projděte je a na

konci byste měli propadnout do kanceláře  velitele Gandhara. Vydejte se k jeho

stolu, zabijte démona, vyberte věci a stiskněte páčku v jeho šuplíku. Na zámek

na stěně tajné  místnosti použijte kombinaci z papíru  od Anissy. Tedy stlačte

poslední  tlačítko  z  první  řady,  čtvrté  z  druhé  řady, třetí z páté řady

a předposlední   z  poslední   řady.  Vstupte   do  portálu   a  promluvte  si

s levitujícím  staříkem.  Opět  vás  čeká  trocha  střílení.  Jděte až do sálu

s branou a  postřílejte všechny  chudáky  bloumající po okolí. Pak  se pokuste

dostat k bráně. Až spadne druhý z  mostů, promění se strážce v příšeru a začne

po vás  střílet nepříjemné věci.  Uhýbejte a střílejte  ho do hlavy.  Až umře,

vyjděte východem ven a vyplavte na ulici. Promluví si s vámi Jenna a pošle vás

do Jaunpuru. Tam se ale ve své podobě nedostanete a tak máte dvě možnosti. Buď

se necháte zabít robotem, když mu  ukážete propustku do Jaunpuru, a převtělíte

se do těla sestry  v márnici, nebo půjdete do Harvey's Baru  a na záchodku  se

převtělíte pomocí kouzla reinkarnace do těla bloumajícího týpka.


Vraťte se  ke vchodu do Jaunpuru  a ukažte robotovi propustku.  Jděte do další

části města a jeďte ke kostelu. Vstupte  dovnitř a promluvte si s Yobem. Je to

ten černoch  stojící u dveří  vpravo vepředu. Následujte  ho a v  místnosti se

sochami seberte svíce.  Vyskočte na podstavec a na  otvor použijte talisman od

Telis. Vstupte do výtahu a sjeďte  do základny Awakened. Projděte do místnosti

dole a promluvte si s Jennou. Dá vám  dárek a pošle vás za někým, kdo vás chce

vidět. Jděte  tedy do místnosti a  promluvte si s Dakobahem.  Až budete venku,

navštivte Jennu v jejím pokoji, promluvte  s ním, jděte za Namtarem, promluvte

i s ním  a vraťte se  k Jenně. Teď   už víte, co  máte dělat a  tak zajděte za

Krillem  a zeptejte  se ho  na  výbušniny.  Vezměte ze  skříně rozbušku  a pro

výbušninu  si dojděte  za Soksem.  Obojí zkombinujte  v Sneaku,  s připravenou

bombou jděte  ven na ulici  a zajeďte  do  doků. Přejděte  po mostě na  druhou

stranu, pokračujte dál a až dojdete k  místu, kde jsou na zdi kovové výstupky,

přelezte a druhou stranu. V další akční vložce musíte nejprve přehodit páku na

vzdálenějším konci  komplexu a po ní  teprve tu, která aktivuje  jeřáb. Ten se

porouchá a tím odlákáte pozornost robotů. Za jejich zády přeběhněte k řece.


Seskočte na spodní plošinu a aktivujte  ji. Po přejezdu doprostřed řeky skočte

do vody a zmáčkněte páku pod vodou.  Vyplavte na hladinu a plujte k plošině na

druhé  straně. Vylezte  na ni  a zatáhněte  za páku.  Na břehu  jděte k  mostu

a aktivujte další plošinu.  Skočte do vody a plavte k  místu, kde jste začali.

Opět se přesuňte s první plošinou doprostřed a přeskákejte k pilíři mostu. Zde

použijte výbušninu a skočte do vody.


Jděte za Namtarem a nechejte si uložit další úkol. Vyběhněte nahoru a jeďte do

obchodu  s knihami  v sektoru  9. Je  trochu schovaný,  takže používejte mapu.

Uvnitř  ukažte chlapíkovi  vpravo  talisman  a seberte  elektronické zařízení.

Vraťte se  k silnici, zavolejte  Slider a jeďte  ke vstupu na  střechy sektoru

22. Projděte  přes dvoje dveře a  běžte stále rovně kolem  železného plotu, až

uvidíte  robota  hlídajícího  jakýsi  vstup.  Vběhněte  do  uličky vpravo a po

železných výstupcích ve  zdi vylezte nahoru. Jednu  z  krabic shoďte dolů a až

zneškodní  robota, vejděte  do dveří,  které hlídal.  Stoupněte si na dřevěnou

plošinu a zmáčkněte tlačítko.


Teď vás čeká další akční část,  tentokráte opravdu perná. Musíte najít anténu.

Přeskočte na  vedlejší střechu, je  na ní  voják  otočený k vám  zády. Když se

otočíte vpravo, uvidíte  dole dva vojáky. Za tím pravým  je žebřík - tudy vede

cesta k anténě.  Až ji najdete, použijte elektronické  zařízení a bude vysláno

pirátské  vysílání. Až  skončí, budou  všude kolem  spousty vojáků.  Musíte se

dostat ven, ale nezkoušejte to přes pojízdnou plošinu. Zbytečně byste ztratili

čas a spoustu  života. Ven se dostanete, když se  budete držet po levé straně,

proběhnete  několik  uliček,  poběžíte  kolem  plotu,  který jste kdysi míjeli

druhou  stranou a  za zatáčkou  by  na  pravé straně  měl být  žebřík. Vylezte

nahoru,  otočte se  vpravo a  skočte na  protější střechu.  Slezte níže, znovu

skočte a u  červené plachty by měla vaše cesta  končit. Následuje animace a vy

jste zase na základně.


Jděte za Namtarem  a vezměte si od něj  klíč od tajného domu. Jděte  za Soksem

(najdete jej v hale) a doneste mu  Insulating Spray ležící na jednom ze stolů.

Jděte k Dakobahovi a vezměte si klíč od Knihovny. Navštivte ji, posbírejte, co

se dá, pomocí věcičky od Sokse  opravte výtah a proběhněte ještě horní police.

Vraťte se k Jennině pokoji a podívejte se na kombinaci u velkých dveří opodál.

Všechny symboly znamenají  nějaká čísla. Devět jich je uvedeno  v jedné z knih

z knihovny, zbylých šest musíte  odhalit  sami. Vždy platí, že velký symbol je

součtem  dvou malých.  Měli byste  na těchto  dveřích zjistit  symboly pro  10

a 14. Zapište si je a jděte ke stejným dveřím blízko Krillova pokoje. Nastavte

do  políček  správné  symboly  součtů  a  dveře  do  tajného chrámu by se měly

otevřít. Promluvte si s Dakobahem a vstupte.


Uvnitř chrámu seberte Cepher Leaf (u stromu) a Drops of Shadow. Skočte do vody

a proplavte  do  další  místnosti.  Zde  vezměte  Beshem,  Vyagrimukha's Jewel

a Skull  Powder z  mumie ležící  na druhém  konci místnosti. Všechny předměty,

které  jste našli  spolu se  dvěma svícemi  z kostela  nad vámi  a Ampher  Dew

rozestavte na výstupky uprostřed sálu (jinak  než správně vám to hra nedovolí)

a postavte se na správné místo. Po  skončení animace seberte Beshem a jděte do

tajného bytu The  Awakened. Najděte jej pomocí mapy a  vstupte. Uvnitř by měla

být Jenna  (Já ji tam  našel až na  druhý pokus) a  měla by vám  dát instrukce

k další  misi. Seberte  bomby a  jděte do  obchodu se  zbraněmi. Uvnitř zkuste

získat od prodavače  informace o tajné fabrice, ale  neuspějete. Pomocí kouzla

Reincarnation  se  převtělte  do  ženy  stojící  stranou  a  zkuste  to znovu.

Tentokrát uspějete. Jděte  do obchodu s knihami a kupte  si mapu stok. Nyní se

vydejte k fabrice a skočte do řeky.  Plavte na místo označené na mapě, potopte

se, zatáhněte za páku a vplavte  do stok. Po chvíli se dostanete do chodby, na

jejímž  konci je  díra. Spadněte  do  ní  a ve  sprchách zabijte  nepříjemného

chlapíka  u skříněk.  Otevřete skříňku  vpravo v  rohu a  s kartou  vstupte do

fabriky.


Nyní  vás čeká  opět trochu  akce. Musíte  rozmístit bomby  a utéct z fabriky.

Jakmile položíte  první bombu, odpočítává  se patnáct minut,  takže nejprve si

vyčistěte  první část  fabriky a   pak teprve  rozmisťujte bomby.  Až projdete

dveřmi do druhé části, použijte kladku  na plošině a pokračujte dál. Cesta ven

vede přes šachtu,  v níž jezdí vlaky. Až  se dostanete do velké haly  se třemi

bočními místnostmi,  aktivujte v každé  z nich terminál,  vypustíte tím roboty

a přivolte výtah. Zabte  všechny tři roboty a vyjeďte  ven. Pokračujte  vpřed,

až  potkáte Jennu.  Ve vězení  seberte talíř  a použijte  ho na stráž. Seberte

z jeho těla klíč, dostaňte se ven a  jděte za Jennou. Vyjděte ven a jděte dál.

Vstupte do  kanceláře za zády strážce.  Zde si reaktivujte Sneak  a na strážce

použijte kouzlo  Reincarnation. Vraťte se pro  Jennu a následujte ji  k bráně.

Zde řekněte, že ji vedete na vymazání vzpomínek a že nepotřebujete příkaz.


Zpět na  základně jděte za Soksem  a požádejte ho o  službu. Jděte ke Krillovu

pokoji a uvnitř  seberte šroubovák. Vraťte se do haly  a použijte šroubovák na

dveře  do Meshkanova  pokoje. Vezměte  deník  se  stolu a  klíč a  kyselinu ze

skříně.  Jděte do  knihovny a  použijte klíč  na truhlu.  Vezměte Dew of Light

a jděte do  Yobovi tréninkové místnosti. Prohledejte  Namtarovi věci a vezměte

klíč. Jděte do  Namtarova pokoje, zatlačte na skříň blíže  ke stolu a na tajný

úkryt  použjte kyselinu.  Seberte kostku  a jděte  ven. Nyní  už víte,  kdo je

zrádce.  Po  cestě  ještě  seberte  roh  z  hlavy  zvířete  a  jděte do Yobovi

tělocvičny. Smíchejte Dew of Light s Sham  Horn v Beshamu a použijte kouzlo na

Namtara.  Až ho  zabijete, vezměte  si kouzlo  a jeďte  do Bozova bytu. Uvnitř

jděte vlevo  a zapněte konzoli.  Až Boz zmizí,  seberte propustku do  Lahorehu

a jděte tam.


Podle  mapy doběhněte  ke knihovně  a vstupte  dovnitř. Zkuste  vejít o výtahu

a bude  vám řečeno,  že přístup  nahoru mají  jen vědci.  Najděte tedy jednoho

opřeného o regály a  převtělte se do něj. Z regálů si  ještě vezměte knihy The

Quartat  Systemis a  Table of  Cosmic Correspondencies.  Nahoře v druhém patře

vezměte z regálu knihu Entrance to Hamestaga'n' a zkuste ji přečíst. Promluvte

s kolegou sedícím u stolu a ptejte se ho na půjčení přístroje. Odpověď na jeho

problém  najdete   ve  dvou  knihách  ze  spodního  patra.  Přečtěte  je  tedy

a odpovězte číslicí  začínající 0.18. Vezměte si  překladač a zhasněte světla.

Rychle  použijte překladač  na knihu,  přečtěte  si  ji, vraťte  ji a  opusťte

knihovnu.


Jděte podle mapy do nové základny The Awakened, o níž vám řekla Jenna. Najděte

ji a  řekněte Dakobahovi o  překladu. Dozvíte se  o Yrmali Place,  kam se hned

vydejte.


Uvnitř najdete čtyři sloupy se symboly,  které jsou namalovány na zdech města.

Přibližné lokace ukazuje  stará mapa na zdi a pozici  pak vztah k trojůhleníku

na jednotlivých obrazech. Jejich hledání je  dost dřina, já sám jsem našel jen

tři. To  mi ale stačilo k  tomu, abych odhadl pořadí  symbolů. Postavíte-li se

čelem  k mapě,  pak podle  hodinových ručiček  je první  kolečko, pak  dvakrát

vlnovka, pak dvě přeškrtnuté čáry. Po zadání této kombinace by se měla spustit

krátká animace a stoupnutím do kruhu uprostřed  místnosti byste se měli dostat

dolů, do tajné chodby.


Zde  je   připraven  další  rébus,   tentokráte  hudební.  Když   se  dotknete

prostředního  pilíře,  uslyšíte  melodii,  kterou  byste  měli zopakovat. Jsou

dohromady  dvě  a  pokud  si  očíslujete  pilíře  od  levého  horního ve směru

hodinových ručiček,  pak je pořadí 4231  u první a 213414  u druhé. Po splnění

tohoto úkolu  sjede plošina, na níž  jsou symboly vyznačující, kde  se nachází

pravý šperk. Já na to nepřišel a tak jsem nadvakrát vzal všechny. V Multiplanu

nebo jak se jmenuje ta věc, do  které si můžete uschovat přebytečné  předměty,

jsem nakonec ten pravý poznal podle toho, že nešel vyhodit...


Vraťte  se do  knihovny a  kupte knihu  Masau Runes.  Vyjděte ven  a v obchodě

s kouzelnickými potřebami si kupte Drops  of Shadow. Nyní jeďte k Jahangirským

zahradám. Cesta je  stejná jako k anténě, jen musíte  pokračovat stále dál, po

můstku nahoru  a do dveří  vpravo. Uvnitř  zahrad  se dejte ned  vpravo a měli

byste  vidět skálu  a na  ní ptáky.  Přeskočte na  druhou stranu  a dojděte až

k místu  pod ptáky.  Vyskočte nahoru  (enter) a  seberte pírko.  V inventoráři

vytvořte z  pírka a Drops of  Shadow kouzlo Resurrection a  chodbou začínající

vedle skály  s ptáky doběhněte  až na konec  a seberte poslední  Vyagrimukha's

Jewel.


Vraťte  se  zpět  a  vstupte  do  budovy  v  centru zahrad. V kulaté místnosti

zmáčkněte runy,  které tvoří jméno Kiwan  (podle knihy o runách)  a vstupte do

jeho hrobky.  Použijte kouzlo Resurrection a  popovídejte si s mumií.  Až zase

ulehne, prohlédněte si kresby na zdi a opusťte budovu. Běžte kolem levé stěny,

skočte do vody a ponořte se. Měli byste najít páku, s kterou pohněte.


Vraťte se k ptákům a pokračujte kolem pravé stěny tak dlouho, až přiběhnete ke

vchodu  do skály,  vedle něhož  stojí dva  sloupy. Přeskočte  vodu a  dejte se

chodbou. Držte  se stále pravé  stěny. Až vyběhnete  na otevřené prostranství,

projděte  mezi  dvěma  sloupy  vlevo  a  běžte  až  ke kamenné hlavě na konci.

Použijte na  ni všechny tři šperky  a vstupte. Jděte stále  dopředu, skočte do

vody a proplujte  malou chodbou do vedlejší místnosti.  Běžte dolů po schodech

a vstupte do Mayeremu.


Utíkejte stále po dřevěných cestách a  mostech až do kruhové místnosti, kde na

konci stlačte tlačítko.  Stoupněte si na dřevěnou desku  a nechejte se výtahem

svézt  dolů. Jděte  po cestě,  zahněte na  most vlevo  a na  jeho konci  jeďte

výtahem  nahoru. Obejděte  budovu a  přes most  na druhou  stranu. Vstupte  do

budovy  a zmáčkněte  tlačítko. Skočte  na výtah,  sjeďte dolů, přeběhněte přes

most,  oběhněte  budovu  a  až  se  most  sklopí,  přeběhněte a přeskočte díru

uprostřed.  Přistupte  k  výtahu,  vstupte  do  něj  a  nechejte se  vyvézt do

nejvyšší pozice. Přelezte na druhý výtah a spusťte jej. Vstupte do centrálního

stalaktitu a promluvte si s ženou v křesle.


Vyjděte  ven a  skočte dolů.  Proplavte k  ohradě a  promluvte si  s chlapíkem

u jednoho ze zvířat. Až skončí, zkuste na vzdálenější zvíře vylézt. Nepůjde to

a tak  si  znovu  promluvte  s  Fodem.  Tentokrát  jděte  k páchnoucí tekutině

a prohlédněte  si ji.  Optejte se  na ni  Foda a  napijte se.  Ve Fodově  těle

naskočte na jedno ze zvířat, dojděte k velkému balvanu, odvalte jej a utíkejte

na  konec chodby.  Tam vás  čeká souboj  s Kruborem.  Pokud prohrajete, nic se

neděje a získáte jeho tělo.


Vstupte  do města  mrtvých a  jděte za  nosem až  ke knize.  Promluvte si s ní

a dostanete  z úkol  vysvobodit tři  přátelské duchy.  Běžte tedy  a otvírejte

jednotlivé domy, hodní duchové poletí ke  knize, zlí vás budou chtít zabít. Až

budou  všichni tři  venku, stoupněte  si  mezi  ně a  budete teleportováni  na

Mahahleel.


Běžte stále dopředu, až narazíte na  kamennou loď. Vlezte na dřevěnou plošinu,

vyvezte  se nahoru  a vstupte  dovnitř. Promluvte  si s  Kushulainnem a  až se

zabije,  převtělte se  do něj,  seberte meč  a vlezte  do portálu. Jděte stále

rovně a  nahoru po schodech, projděte  dveřmi a promluvte si  s Astarothem. Až

začne akční scéna,  rozstřelte bloky bránící Astarothovi v  pohybu a pusťte se

do něj. Má slabé místo na zádech, takže tam se trefujte. Až padne, skončí celá

hra.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.