1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Once upon a Crime - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



A. O hře


:: oficiální stránky ::  http://www.freewebs.com/daemons-in-the-attic/

:: downloady :: http://www.freewebs.com/daemons-in-the-attic/www.bigbluecup.com

:: jazyk ::  angličtina


Daleko předaleko, za sedmero horami a sedmero řekami byla poklidná pohádková říše. Byl to kraj klidu a míru, kde dobro ještě pořád vítězilo nad zlem. Proto všechny překvapilo, když si Karkulka udělala licenci a začala pracovat jako detektiv. Ještě více ale všechny překvapilo, když jí papíry ani nezaschly a už měla svůj první velký případ - záhadné úmrtí zlého vlka. Vlk byl opravdu zlý a nikdo ho neměl rád, ale takovou násilnou smrt si jistě nezasloužil. Proto se Karkulka pouští do pátrání a její šťourání postupem času nabírá na obrátkách, a je jen na ní, aby odvrátila nenávratnou zkázu pohádkové říše. Podaří se jí to ?


Rada - když v návodu píšu, že se máte nejprve na něco podívat, tak to udělejte, otevřou se vám další nové možnosti. Jinak se nepohnete dál.


B. Návod


B.1 Vystopování vraha


Naše milá Karkulka (můžu jí tak říkat, že jo, že jo?) se bude muset nejdřív identifikovat a ukázat svojí licenci soukromé detektivky. Je v balíčku od poštovního holuba, takže ten balíček otevři. Bohužel je ale zalepený dost pevnou lepenkou, takže přistup ke kameni, podívej se na něj a na jeho ostré hraně balíček rozřízni. Ostrá hrana je ta pravá část kamene, stačí po něm chvíli přejíždět a najdeš jí v pohodě. Pak ukaž vojáčkovi průkaz. Pustí tě na místo činu. Prozkoumej rozbité zbytky skla vpravo od vlkouše. Přivede tě to na zajímavou myšlenku.  Zkus na sklíčka použít prach na sejímání otisků. Pak si promluv s vojáčkem. Měl by ti dát péro. Nyní můžeš použít funkční sadu na sejímání otisků na rozbité sklo. Objevíš vodítko ke třem prasátkům. Než se za nimi rozeběhneš, ještě skoč vedle cínového vojáčka, tam je trs trojlístků, zkus je prohledat, dokud nenajdeš čtyřlístek. Tak to by bylo, aby se nám nepodařilo ten zločin vyřešit, když už na to máme i štěstí, no ne?


chaloupka tří čuníků


Jdi ke třem prasátkům a domluv se s nimi, že budou vyslýcháni pod elixírem pravdy. Pak si můžeš promluvit ještě s každým zvlášť, ale je to celkem zbytečné. Vrať se do města. Ve svém svém pokojíčku (nejdřív do hračkářství a pak po žebříku nahorů) vezmi ze stolku  hřeben a z výplně polštáře kus prostěradla. Pak si dole promluv s hračkářem. Dá ti tip, kde elixír pravdy dostat.


Ve slůji čarodějnice se budou dít divy, časem... Teď potřebuje čarodějnice vidět něco, co by ji přimělo o výrobě elixíru vůbec uvažovat. Proto ji ukaž svůj odznak soukromého detektiva. Pak s ní znovu promluv. Lektvar ti udělá, ale bude potřebovat nějaké ingredience. Chjo, a jejich sehnání nebude určitě nic jednoduchého. Jdi cestičkou nahoru a do prázdné sklenice naber trošku molasy z jezírka.


Dále přibyly další dvě lokace. Nejprve zamiř k té pobřežní. Jdi dovnitř do pirátksé hospody. Zahraj si hru s pirátem. Bohužel ať to budeš zkoušet jak jen to půjde. Nebude se dařit a nebude. Chtělo by to kousek štěstí, co takhle zkusit čtyřlístek? Stačí ho použít a když nyní klikneš na nějakou mušli, najdeš pod ní perlu = drink zdarma, a to se vyplatí :o)


Požádej barmana aby ti jeden drink udělal, nakonec to bude dost složitý kousek, takže bude muset odejít.


Zaběhni mezi tím k vládci všech moří, který venku vpravo rybaří. Přeptej se ho na jeho návnadu. Pak jdi nahoru na hřbitov. Podívej se na místo, kde je popraskaná zem, vylov z ní jednoho červa a dones ho královi. Pak odejdi z obrazovky (stačí jen do mapy) a vrať se. Král už tam nebude ale z jeho ranečku vezmi jednu hvězdici a kousavého červa.


král všech moří na rybách


S hvězdicí vyběhni na rozžhavenou horu, která je nad čarodějnicí. Uslyšíš jak se hvězdice hezky vypekla. Dones ji čarodějnici a řekni, že je to koruna krále Neptuna. Naštěstí na to skočí, takže jeden úkol je z krku. Až se budeš vracet vezmi z kanónu roznětku (prostě ten provázek).


Stav se u řezbáře a vezmi mu jeho stěrku, je to takový ten malý provázek, který se odvíjí od jeho rukou. Škrabkou odstraň roztavenou svíčku ze svého nočního stolku. Pak jdi k prasátkům a nech červíka napapat modrého cukrdlátka. Získáš tím další ingredienci, kterou můžeš odnést čarodějnici. Až u ní budeš zaraž roznětku do třešně a použij ji. Natáhne se tak k peci a ta exploduje. Kouzelný ohýnek si vezmi na svíčku. Máš teď nového pomocníka. Od čarodějnice vyžebrej ještě dvířka z pece.


Zaskoč nahorů za vosím hnízdem. pokud jsi to ještě neudělal vezmi do láhvičky trošku malosy z jezírka, vylij ji na kámen. Pak na ní dej dvířka od pece, vylez na ně a na hřeben si naber trošku medu. Zajdi do hospody a dej hřeben polepený medem na pult. Pak použij ohnivého mužíčka na lucernu (předtím ji musíš otevřít). Kouzlené víle to trošku připálí prdýlku, ale naštěstí ti vyklepala dost svého kouzelného pášku na hřeben. Teď ho můžeš donést babičce jako svou ingredienci.


perníková chaloupka a babička podnikatelka


Pak jdi na hřbitov promluv si dvakrát s duchem, nějak pořád nechce uznat, že je duch, prý potřebuje přesvědčit. Proto trošku zahrábni v rozryté zemi. A podívej se na nalezený náhrdelník. Pak o tom řekni duchovi. Uzná, že už je nějaké to století neživý a půjde se přivítat se svou ženou. Dárek, který jsi od něj dostal, dones babičce. Ta ti za prázdné přesýpací hodiny dá elixír.


Běž za prasátkama. Zkus dát tomu prvnímu lektvar. Odmítne ho, že má prý alergii, tak mu dej prostěradlo. Vysmrká se a ty mu můžeš dát elixír znovu.


B.2 Po stopách bubáka záporáka


Tomu říkám zvrat v ději. Objevil se bubák, který má zálusk na vymazání celého pohádkového světa. A snaží se ho zničit modernizací !To je špatné. To naše Červená jen tak nenechá !


takto vypadá pohádka ovládaná modernismem


Nejdřív ale jdi domů, zachraň polínko před tím, než z něj hračkář udělá nějakou akční figurku. V tvém inventáři mu bude určitě líp, musíš ho ale vzít, když se hračkář nedívá. Ve svém pokojíku si vezmi modrý hrneček. Pak jdi k čarodějnici, dá ti super utěrku.


Pak jdi nahorů na hřbitov, promluv s ohnivým mužíčkem a jdi nahorů na hrad. Voják tě dál nepustí, i když se budeš snažit komunikovat jak jen to půjde. Podívej se na železné tyče u začátku obrazovky, zkus si je vzít. Pak je uraž polínkem. Nabodnuté polínko přelešti super utěrkou.


Pak si zajdi do lokace k prasátkům (tedy jejich hrobečkům). Tam se ti promění inventář. Do kýble naber trošku bláta. Najdeš i pilník. Dej ho do koláče. Pak jdi k velkému magnetu. Chlístni na něj bláto.


Dostaneš se až před samotného hlavního záporáka. Vytáhni na něj svůj kouzelný meč. Boj bohužel prohraješ, proto tě uvězní v 3D vězení. Až odejde, vytáhni z koláčku pilník a propiluje se z pasti. Promluv s počítačem, až ti ukáže svůj virus, zahub ho posmrkaným kapesníkem. A přátelé, to je vše. Pohádková země byla zachráněna od útoku moderní doby a všichni žili šťastně až...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.