1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Penumbra Tech demo - návod

Výrobce: Frictional Games

Typ hry: Adventura

Rok vydání: 2006



Návod


Prozkoumejte skříňky vpravo. Ve druhé najdete dynamit a světlici, vy třetí dopis a léky a v šesté svítící tyčinku. V dopise najdete kód ke dveřím, který je "1993". Otevřete tedy dveře příslušným kódem a projděte jimi. Pokračujte dál chodbou. Když dojdete ke dveřím s poškozeným zámkem, spadne proud. Je tedy vhodné si trochu posvítit. Pokračujte ke druhým dveřím, kde z bedny seberte jednu část klíče a ze zámku dveří druhou. Pokračuje dál chodbou. Až dojdete k místu, kde jsou ve výklenku bedny, seberte z té největší železnou tyč. Vydejte se dál chodbou a projděte dveřmi. Zamiřte do místnosti vedle. Zde otevřete dveře pomocí železné tyče. Sejděte dolů po prvních schodech a zahněte doleva. Dojdete ke dvěma dveřím. Otevřete dveře vpravo a vejděte dovnitř. Najdete zde starý nefunkční generátor. Zkuste spustit záložní generátor v zadní části místnosti.


Ten sice funguje, ale nemá palivo. Opusťte místnost a vejděte do vedlejších dveří. Na zemi před vámi leží léky a v polici vlevo leží vedle knih dynamit. Když ještě vyhodíte pryč krabici dole, najdete za ní světlici. V polici vepředu najdete baterie. Pak s ní zacloumejte. Spadne z ní kanystr s benzínem. Vyjděte ven, vraťte se ke schodům a sejděte dolů. Zamiřte dozadu ke stolu a otevřete levý šuplík. Najdete v něm světlici a dynanit. Otevřete pravý šuplík a vezměte z něj hadičku. Z police vpravo ještě seberte baterie a vylezte po schodech do patra s generátorem. Vejděte do místnosti a použijte hadičku na záložní generátor. Následně do něj dolijte palivo z kanystru. Nakonec spusťte generátor. Elektřina je nahozena. Vraťte se zpět po schodech nahoru a projděte dveřmi. Opusťte místnost a pokračujte až k začátku. Zastavte se u dveří vpravo, které mají rozbitý ovládací panel.


Spravte ho tak, že ho dáte zpět do správné polohy. Projděte dveřmi. Jděte do výklenku s nářadím vepředu. Na poloičce uprostřed seberte lahvičku. Pokračujte do dveří vlevo. Uvnitř najdete na polici baterie. Opusťte místnost a vydejte se průchodem vpravo vzadu. V zadní části místnosti jděte doprava do dveří ve tmě. Když se otočíte, uvidíte přerušený kabel vedoucí nad dveřmi. Projděte se po místnosti a opusťte ji. Najednou na vás začne útočit nějaký zmutovaný netopýr. Vlezte zpět do místnosti a postavte se k páce na zdi takovým způsobem, abyste viděli na dveře. Až netopýr vletí do dveří, zatáhněte za páku. Přerušený elektrický kabel ho usmaží. Až ho oděláte, opusťte místnost a pokračujte do dveří naproti, odkud přiletěl. Po vejití se koukněte doleva, kde z poličky seberte nástroj na otevírání krytů ventilačních šachet. Jděte ke dveřím napravo a projděte jimi.


Nacházíte se na chodbě. Pokud byste zkusili jít dál, zastaví vás unikající horká pára. Odstraňte tedy od zdi matraci. Najdete pod ní tři ventily. Jejich otočením proti směru hodinových ručiček zastavíte unikající páru. Vydejte se dál chodbou a vejděte do prvních dveří vpravo. Z police před vámi seberte nádobu. Když odsunete kýbl, najdete za ním světlici. Druhá se skrývá v pravé polici dole. Vraťte se do chodby a pokračujte až na její konec. Před vámi se otevře kryt ventilace na stropě. Pro otevření dveří potřebujete číslený kód, a tak vám nezbyde nic jiného, než pod ventilační šachtu narovnat dvě bedny a vylézt po nich do šachty. Vevnitř zahněte doleva a otevřete mříž nástrojem. Nacházíte se v malé místnůstce. Nic zde není, tak pokračujte dál do velké místnosti. U prvního stolu najdete v levém šuplíku baterie a v pravém baterie a světlici.


U druhého stolu najdete v prvním šuplíku dynamit. V odpadcích z vysypaného koše najdete dopis, který seberte. Je v něm kód od dveří do dílny, který je "3654". Pak pokračujte dál doprava další chodbou. Dojdete až do jakési garáže. Na zadní polici nahoře je elektrická šňůra. Pomocí pák u vchodu si udělejte jakési schůdky ze servisních plošin vzadu. Až vylezete na tu zadní, seberte z police prkno a položte ho přes jako most. Přejděte po něm ke šňůře a vezměte ji. Vraťte se do místnosti se stoly a použijte šňůru na stroj. Pak do něj vložte oba kousky klíče a použijte ho. Spravíte tak klíč. Pokračujte ke dveřím s kódovým zámkem, vložte do něj číslo "3654" a projděte jimi. Pokračujte chodbou až na druhý konec a zde projděte dveřmi. Skrz místnost projděte až k dalším dveřím, do kterých vejděte. Jsou to ty, u kterých jste opravovali kódový zámek.


Jděte ke dveřím, u nichž je bedna, a odemkněte je opraveným klíčem. Vejděte dovnitř. Zavřete dveře a zabarikádujte je bednami, které nejdete vpravo. Až se vzdálíte, uslyšíte zvuky. Začne se k vám dobývat zmutovaný netopýr. Díky barikádě jste však v bezpečí. Z osvětleného stolu a z pravého horního šuplíku v kartotéce vedle seberte dynamit. V levém šuplíku u neosvětleného stolu najdete léky. Vezměte popelnici a postavte ji pod ventilační šachtu na stropě. Vyskočte na ni a pomocí nástroje otevřete kryt ventilace. Pokračujte šachtou, zahněte doprava a potom doleva. Je to jediná nezamřížovaná možnost východu. Otevřete zde kryt nástrojem. Nacházíte se u počítače. Použijte ho. Najdete v něm mail, který si přečtěte v poznámkách. V mailu jsou kódy ke všem dveřím s kódovým zámkem. Nás teď zajímá kód "6667", kterým otevřete dveře od místnosti. Projděte jimi.


Zmutovaný netopýr je pořád v chodbě a snaží se prorazit dveřmi. Vydejte se tedy směrem přes něj, až dojdete na konec chodby. Zde projděte dveřmi. V inventáři zkombinujte dvě lahvičky. Vznikne kyselina, kterou použijte na zámek u šatní skříňky. Až odpadne, otevřete ji. Uvnitř najdete ID kartu, kterou seberte. Opusťte místnost a okolo netopýra proběhněte až na druhý konec chodby, kde vejděte do dveří. Sejděte po schodech až dolů ke dveřím. V mailu v poznámkách si můžete přečíst kód pro jejich otevření, který je "1124". Projděte jimi. Ocitnete se v podivné místnosti, kde zemřete.


Speciální předměty


Světlice - mohou být využity jako zdroj světla, dají se zahodit a osvětlit tak větší prostor

Dynamit - slouží pro likvidaci nepřátel, ve hře ho však nemusíte využít

Léky - slouží pro doplňování zdraví, ve hře to ale ani nepoužijete


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.