1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Posel Bohů - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



1) ZÁPADNÍ ČECHY


Seberte  krumpáč  a  jděte  do  stanu.  Zde  z  poličky vpravo seberte prášky.

Prohledejte šuplíky u stolu a seberte v  jednom z nich noviny. V potoku u vrby

seberte lahev piva. Jděte před stavbu  a na kládách seberte dělnické rukavice.

Zámek na  vratech přesekněte krumpáčem a  vrata otevřte. Poté jděte  na stavbu

kde seberte kleště, kýbl a kanystr. Kleštěma otevřte lahev piva a vhoďte do ní

prášky.  Kouřícímu  dělníkovi  dejte  noviny  a  druhému  dělníkovi dejte pivo

s práškama.  Pak  do  kýble  naberte  vodu  z  potoka  a  u  stanů vedle džípa

vytáhněte pomocí  rukavice kolík od stanu.  Kýblem vody uhaste oheň  a kolíkem

probodněte sudy  s benzínem. Vytékající  benzín naberte do  kanystru. Jděte do

stanu, do kterého  vás dělníci nechtěli pustit. Zde z  šuplíků u stolu seberte

kancelářskou sponku a malý klíček. Z pod postele vytáhněte kufr a odemkněte ho

klíčkem.  Z kufru  vemte fotoaparát,  kterým vyfoťte  vchod do  štoly. Hromadu

hlíny  před  štolou  několikrát  rozhrábněte  krumpáčem  a  potom z ní seberte

německý  odznak. Jděte  do stanu  se  zamčeným  šuplíkem a  otevřte ho  pomocí

sponky. V  šuplíku seberte klíčky  od džípu, které  spolu s kanistrem  benzínu

použijte na džíp. Nyní už můžete odjet z lesa.


2) PRAHA


Nyní se nacházíte  před úřadem památkové péče, kde  máte svoji kancelář. Běžte

doleva  ke kašně  a vejděte  do obchodu  s elektronikou.  Prodavači dejte svůj

fotoaparát a nechte  si vyvolat fotky. Jděte do obchodu  s potravinami a kupte

si  sýr. Potom  jděte do  úřadu  památkové  péče a  pravými dveřmi  vstupte do

kanceláře vašeho  šéfa. Se šéfem si  důkladně promluvte a dozvíte  se, že máte

vypracovat  zprávu o  štole v  západních Čechách.  U akvárka  seberte síťku na

rybičky a ze skříně si vypůjčte  hlavolam. Vyjděte na chodbu, kde pod rohožkou

najdete klíč od své kanceláře. Odemkněte  a jděte dovnitř. Okem si prohlédněte

horní masku na zdi  a seberte papír, který je za ní  zastrčený. Dozvíte se kód

k vašemu počítači, který se vám automaticky zapíše do zápisníku. Otevřte horní

šuplík od  stolu a seberte z  něj lepící pásku a  váš průkaz archeologa. Vedle

knížek  na regálech  seberte průkaz  do knohovny.  Vyjděte na  ulici a  pomocí

červené šipky se dostaňte k muzeu.  Z pravé části fontány vylovte pomocí síťky

minci.  Jděte  do  muzea,  kde  si  promluvte  s  hlídačem. Zjistíte, že je už

zavřeno. Dědovi před  muzeem dejte hlavolam a rychle  vyplašte holuby. Nyní si

s ním už můžete promluvit a tak se ho zeptejte na hlídače v muzeu. Dozvíte se,

že  hlídač se  rád napije  a tak  jeďte do  obchodu pana  Mareše a kupte láhev

koňaku.  A teď  zpátky do  muzea. Dejte  koňak hlídači  a vstupte do knihovny.

V pravém regálu najdete knihu Německé symboly od Erika Krause. Ještě než si ji

půjčíte  ukažte  knihovnici  průkazku  do  knihovny.  Jeďte  zpátky do obchodu

s elektronikou, kde  si vyzvedněte vyvolané  fotky a nechte  si okopírovat pár

stránek  z vypůjčené  knihy. Okopírované  stránky zkombinujte  s fotkou štoly.

Takto vytvořenou zprávu dejte svému šéfovi, který vám za ni vystaví zprávu pro

stavební úřad. Běžte do své kanceláře a spusťte počítač. Kód je 621354. Z mapy

se dozvíte adresu stavebního úřadu, kam se hned vypravte. Pokecejte s žebrákem

a vejděte  dovnitř. Promluvte  si se  sekretářkou. Když  zjistíte, že  vás bez

objednání  nepustí  dál,  vemte  ze  stolu  vi  zitku  a  jděte  si  promluvit

s žebrákem. Zeptejte  se ho na  sekretářku, až odmítne  spolupracovat dejte mu

minci a znovu  se ho zeptejte na sekretářku. Pak  použijte vizitku na telefoní

automat,  čímž  odlákáte  sekretářku.  Bežte  tedy  dál  a  vejděte  k  šéfovi

stavebního úřadu. Po rozhovoru s ním mu dejte zprávu od vašeho šéfa, za kterou

dostanete nařízení k zákazu stavby. Z mapy odjeďte zpjet do západních Čech.


3) ZÁPADNÍ ČECHY


Hned v první obrazovce seberte šňůru na prádlo. Ve stanu vemte z šuplíku sirky

a z poličky vpravo  baterku. Na stavbě seberte šperhák  visící vlevo na trámu.

Pokecejte s dělníkem, který  opéká buřty a zeptejte se ho na  rádio. Až se vás

zeptá, co  s ním chcete  dělat, odpovězte naladit.  Před vchodem do  štoly již

pokročily  práce.  Šéfovi  dělníků  dejte  nařízení  k  zákazu stavby, čímž ho

pořádně  naštvete. U  prostředního stromu  s křížkem  seberte šroubovák, který

použijte na rádio. Získanou baterii dejte do  bate rky. Teď už vám nic nebrání

v tom, abyste vešli do štoly.


4) ŠTOLA


Na železné pláty  na dveřích použijte šperhák, zbytek  dveří rozlámejte rukou.

Jděte dál  a z hromady  hlíny seberte kus  lopaty. Rukavicí vytáhněte  z pravé

stěny  kovovou trubku  a pomocí  šperháku uvolněnou  kramli. Trubku nasaďte na

lopatu  a  to  celé  zpevněte  provazem.  Jděte  k  zavalené  chodbě a lopatou

uvolněte trám, který vyčuhuje z hlíny. Potom ho rukou vytáhněte a podívejte se

do  vzniklé štěrbiny.  Objevíte zavaleného  německého vojáka,  kterému z kapsy

seberte  svazek  klíčů.  Na  konci  chodby  narazíte  na  ocelová vrata, které

odemkněte svazkem klíčů a poté se na ně podívejte. Na mechanismu nastavte páky

ve směru hákového kříže, čímž se  dveře otevřou. Vejdete do kamenného podzemí.

Ve  zdi  naproti  myší  díře  objevíte  skulinu,  na  kterou  použijte  kramli

a z  úkrytu seberte  magnety. U  dveří s  mřížemi je  zamčená rozvodna, kterou

otevřete šroubovákem  a najdete v  ní další magnety.  Jděte k železným  vratům

s klikou  a klíčema  je odemkněte.  Tím se  dostanete do  skladu. Zde z regálů

seberte papírovou krabici  a svíčku. Z pod regálu  vysuňte krabici, otevřte ji

a vemte  z ní  dva dynamity.  Šroubovákem propíchněte  plný sud  a až  vyteče,

povalte  ho.  Ze  spodu  sudu  odlepte  další  kus  magnetu. Vyjděte ze skladu

a jděte k  protějším dveřím, které  nejdou otevřít. Jeden  z dynamitů přelepte

páskou a nalepte  ho na dveře, potom ho sirkama  zapalte a vejděte do archívu.

Z pravého  regálu seberte  plechovku oleje.  Otevřete šuplík  u stolu  a vemte

z něj pravítko  a z krabičky další  magnety. Jděte zpátky do  skladu a otevřte

dvířka  na  generátoru,  do  nichž  vložte  svíčku.  Plechovku oleje nalíte do

nálevku  generátoru  a  generátor  zapněte  červeným  spínačem.  Na krysí díru

použijte  past, kterou  sestrojíte pomocí  pravítka, krabice  a sýru. Krysu si

nezapomeňte  vzít  s  sebou.  Jděte  ke  dveřím  s  mřížemi  a  koukněte se na

tlačítkový kód. Zmačkněte  druhé, třetí a sedmé tlačítko.  Otevře se vám mříž,

za  níž se  objeví dveře  s německou  orlicí, do  které musíte  vložit všechny

magnety. Magnety poskládejte tak, abyste vyplnily celý trojúhelníkový prostor.

Až se  vám to podaří  vejděte do dveří.  Ze všech obrazů  na zdi shoďte  hadry

a každý obraz  si prohlédněte, a  to včetně podpisů  autorů v rohzích  obrazů.

Druhý dynamit opět přelepte páskou a pak  ho použijte na krysu a zapalte. Tuto

živou  nálož vyšlete  do díry  pod druhým  obrazem zleva.  Odstřelíte tím  kus

cihlové zdi,  za kterou se  objeví trezor. Prohlédněte  si trezor a  na každém

kotouči nastavte poslední dvojčíslí jednoho  ze tří Monetových obrazů v pořadí

jak byly autorem  nakresleny. (tzn. 66,74,08) Nezapomeňt e,  že na první číslo

se musí  najíždět směrem doprava a  na druhé číslo směrem  doleva. Když trezor

otevřete, vemte z něj zlatou sošku a vychutnejte si další animovanou sekvenci.


5) AMSTERDAM


Vejděte do hotelové  recepce a promluvte si s  recepční o ubytování. Zjistíte,

že je plno, takže recepční nabídněte peníze. Napodruhé již dostanete klíčky od

pokoje. Vyjděte po schodech nahoru a  odemkněte si dveře od pokoje. Na telefon

na stole  použijte vizitku profesora  Wildeho. Vyjděte z  hotelu a vydejte  se

k domu  profesora.  Zazvoňte  na  zvonek  u  dveří  a  vyslechněte si rozhovor

s profesorem.  Druhý  den  ráno  jeďte  opět  k  domu  profesora. Promluvte si

s detektivem o profesorově vraždě. Zeptejte se na ohledání místa činu a budete

moci vejít do domu. V bytě  profesora sundejte obraz vpravo a objevíte trezor.

Kód k  němu získáte následujícím  způsobem: prohlédněte si  kalendář na stěně,

poté se  podívejte na knihu  na stole a  vyluštěte křížovku s  datem 4. srpen,

tajenka je  GUATEMALA, podívejte se  na telefon pod  trezorem a tajenku  podle

tlačítek  převeďte na  čísla, na  číselník trezoru  tedy vyťukejte  371725141.

Z trezoru  seberte letenky  a vraťte  se do  hotelu. Recepční  se zeptejte  na

vzkazy.  Před hotelem  si u  prodavače  kupte  párek, který  hoďte na  koberec

v recepci. Uklízečce  běžte vyřídit vzkaz.  Po chvilce uklízečka  odejde a tak

můžete  vzít klíček  z vozíku,  kterým odemkněte  dveře od  skladu. Ve  skladu

otevřte lékárničku  a vemte prášky  na spaní, pod  lékárničkou seberte ředidlo

a za policí  seberte koště. Jděte  do svého pokoje,  otevřte balkon a  seberte

ručník. Jděte  zpátky do skladu.  Ručník použijte na  koště, to potom  polijte

ředidlem  a zapalte.  Hořící koště  použijte na  požární alarm,  čímž spustíte

požární  po  plach.  Běžte  do  recepce  a  z  poličky  seberte klíče, kterými

odemkněte  pokoj naproti  vašemu. V   cizím pokoji  vyndejte z  koše roztrhaný

papír. Z pod postele vytáhněte kufr a nastavte na něm číslo 614. Z kufru vemte

sošku a běžte z hotelu rovnou na letiště.


6) MEXIKO


Z vesnice jeďte  nejdřív do muzea,  kde si prohlédněte  kresbu sošky a  mayský

početní  systém,  visící  na  zadní  nástěnce.  Poté  si  promluvte s hlídačem

a zeptejte se ho  na náčrt sošky a na  idiána, který ho kreslil. Vraťte  se do

vesnice a jděte  k sedícímu indiánovi, který cosi vyřezává.  Zeptejte se ho na

Bílého Medvěda.  Naproti němu seberte  kýbl a jeďte  navštívit Bílého Medvěda.

Indián na  stráži vás nebude  chtít pustit dál,  ukažte mu proto  zlatou sošku

a vejděte. Promluvte  si s Bílým  Medvědem o sošce  a dozvíte se  místa úkrytu

zbylých dvou sošek. Jeďte zpátky do  vesnice a běžte do vetešnictví. Zde kupte

lampu a dva  provazy a podívejte se na reklamní  ceduli letiště, která visí na

pravém trámu, čímž  vám na mapě přibyde ikonka letiště.  Nyní jděte na tržiště

a u prodavače  uprostřed kupte červené  bobule. U stařeny  jěště můžete koupit

sošku  sedícího  bůžka.   Jděte  na  letiště,  kde  si   promluvte  s  pilotem

a přemluvte  ho,  aby  s  vámi  letěl.  Leťte  k  Chrámu nápisů. Tukana u tůně

odlákejte  pomocí  žabky  na  klíček,  kterou  vám  vetešník  přidal  k lampě.

Utrhněte větev, na které seděl a jděte  si promluvit s archeology u výkopů. Od

staršího  z nich  se dozvíte,  že zde  našli stejné  úlomky oltáře,  jaké jste

dostali od  Bílého Medvěda. Ukažte mu  váš průkaz archeologa a  vypůjčte si od

něj úlomky. Jděte  před vchod pyramidy, kde si  promluvte s archeologem, který

opravuje  sochu a  vyřiďte mu  vkaz. Když  se sem  po chvíli  vrátíte, bude už

pryč. Seberte dláto, sádru a kopí z  pravé sochy a vejděte do pyramidy. Dlátem

rozmačkejte bobule  z tržiště a  použijte je na  zaseklou páku. Pohněte  pákou

a zatočte kolem tak, aby hlavy hadů byly  u sebe. Nyní musíte letět k pyramidě

boha  Quatelkana.  Promluvte  si  s  fotografujícím  turistou,  od  kterého se

dozvíte, že  má v batohu další  část oltáře. Vyjděte po  schodech a se sedícím

voladorem mluvte  tak dlouho, dokud  nedá znamení, aby  začalo představení. Po

shlédnutí představení sejděte dolů a vemte  z batohu část oltáře a nůž. Vraťte

se k Bílému  Medvědovi a nožem si odřízněte kousek  visejícího masa a přidejte

do  něj prášky  na spaní.  Maso hoďte   psovi ve  vesnici. Když  se po  chvíli

vrátíte, pes už bude  spát, a tak mu vemte řetěz. Jděte  na letiště a pilotovi

vemte hadr.  Pak s ním  odleťte zpět k  Chrámu nápisů. Dole  před pyramidou je

v pravo  na  kamené  hlavě  kotouč.  Ten  odtrhněte  pomocí  dláta. Vejděte do

pyramidy a  použijte na hadí hlavy  řetěz, pak zatočte kamenným  kolem. Provaz

přivažte na kopí a  to položte přes díru. Sirkami zapalte lampu  a ukažte s ní

na díru v podlaze. Octli jste  se před zavřenými dveřmi. Nožem seřízněte větev

a použijte ji na páku, prasklinu pod hlavou zasádrujte. Běžte k tůni a naberte

do  kýble  vodu,  kterou  nalijte  do  kamenné  hlavy  a zatáhněte za páku. To

udělejte  celkem  třikrát  a  otevřou  se  vám  dveře.  Uvnitř seberte ze země

poslední  část  oltáře  a  všechny  části  položte  na  oltář.  Poté se na něj

podívejte a složte  ho. Otevře se lebka, v které  najdete druhou zlatou sošku.

Nyní  leťte k  pyramidě boha  Quatelkana.  Jděte  do pyramidy  a pomocí  hadru

seberte louč. Sejděte  dolů k sochám psů, strčte louč  jednomu z nich do tlamy

a hlavou  otočte.  Louč  vytáhněte  a  to  samé  proveďte  i  z druhou sochou.

Nezapomeňte sebrat  kámen, který leží  v trávě a  jděte opět do  pyramidy. Zde

seberte další dva  kameny. Na vidlici visící ze  stropu nasaďte kamenný kotouč

a na úchyt  v podlaze navažte  provaz. Na mechanismus  na zdi položte  všechny

tři  kameny a  opět pomocí  rozsvícené lampy  sejděte dolů.  Ocittáte se  před

dalšími  zavřenými dveřmi,  na které  se podívejte  a složte  kuličky tak, aby

v každém  sloupci  byly  pouze  kuličky  jedné  barvy.  Jděte  dál  a nastavte

kotouče.  Získáte  třetí  a  poslední  sošku.  Běžte  navštívit Bílého Medvěda

a promluvte si s ním. Ukáže vám polohu  hlavní pyramidy a dá vám kamenný klíč.

V hlavní  pyramidě se  podívejte na  oltář a  složte kameny  tak, aby obraz na

kameni odpovídal  obrazu vyrytému pod  ním. Když se  vám to podaří,  vložte do

oltáře  kamenný  klíč.  Na  sloupy  nasaďte  zlaté  sošky.  Agentům, kteří vás

překvapí,  musíte odpovídat  v tomto  pořadí: SORNT,  LHÁT, NEVÍM, REZIGNOVAT.

Teď se už jen dívejte...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.