1. Další naše weby:
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Principles of Evil 2 - návod

Výrobce: Divot Design

Typ hry: Adventura

Rok vydání: 2007

Po dopadnutí se vydejte tunelem vpravo. Vylezete tak ven z jeskyní. Pokračujte dál vpravo a vejděte do domu vlevo. Pokecejte tu s babou u stolu. Dostanete od ní papírek s receptem. Opusťte dům a pokračujte dál doprava. Dojděte až k domu na kopci v pozadí a vlezte dovnitř. Pokecejte s oběma postavami uvnitř na všechna témata a poté opusťte dům. Slezte dolů z kopce a pokecejte s bizonem vpravo. Pak pokračujte dál dolů cestou kolem bizona a vejděte do dveří ve skále. Vtáhnou vás dovntř medvědi. Pokecejte s nimi o všem možném. Nakonec jim slíbíte, že přinesete nějaký med. Až vás pustí ven, pokračujte doleva, kde vejděte do kovárny. Uvnitř můžete pokecat z kovářem, ale moc vám toho neřekne. Opusťte dům a pokračujte dál dolů po cestě. Pokecejte se ženou, která se šťourá v zahrádce, o všech tématech. Vydejte se dál směrem k domu v pozadí a vejděte dovnitř.

Zde pokecejte s prodavačem o všem možném a pak mu dejte papírek s receptem. Dostanete od něj lék. Pak prozkoumejte kotlík a všechné recepty rozvěšené kolem něj. Opusťte budovu. Necháte si pár pilulek pro sebe. Potom pokračujte doprava a vejděte do domu. Zde předejte lék babě u stolu. Vykopne vás z domu. Pokračujte doprava a dál nahoru do domu. Dejte zbylé pilulky doktorovi do pití. To zaměstná jeho i kolegyni. Pokračujte do místnosti vpravo. Odvažte nádobu s rostlinami visící nad pravou částí stolu. Odblokujete tak poklop ukrytý pod stolem. Zkuste ho otevřít. Je na něm speciální zámek ve formě hlavolamu. Máte k dispozici i nápovědu. Cílem je nastavit na zámku tokovou kombinaci, aby ve všech třech sekcích byli živočichové ze stejné druhové skupiny. Algoritmus pro řešení je takový, že nastavíte skupinu do jedné sekce a v ostatních by vám měly skupiny odpovídat.

Pokud se tak nestane, zkuste jinou kombinaci. Pokud si s tím nechcete lámat hlavu, koukněte se do nápovědy (cheat sheet) jak se který živočich jmenuje a nastavte na zámku následující kombinaci (od vnějšího prstence k vnitřnímu):

Horní sekce        Levá sekce        Pravá sekce

Snail              Star Fish         Hydra

Nudibranch         Sea Urchin        Jellyfish

Giant Clam         Sea Cucumber      Sea Anemone

Za poklopem narazíte na šneka, který hlídá cestu dál. Zlikvidujte ho pomocí soli a pokračujte dál. Seberte kus modré houby rostoucí hned u mostu a pokračujte dál po cestě. Venku pokecejte s bizonem na všechna témata. Vraťte se zpět až k místu, kde jste posolili šneka, a vylezte nahoru po jakýchsi schodech. Jděte vlevo, opusťte dům, pokračujte cestou vpravo dolů, dále kolem medvědá jeskyně a nakonec vejděte do kovárny. Zkuste pokecat s kovářem, jestli by vám neudělal podkovu. Odmítne. Zkusíte si ji udělat sami, nakonec vám pomůže. Pak si vezměte z výhně žhavý uhlík. Opusťte kovárnu a pokračujte pořád nahoru až k domu na kopci, do kterého vejděte. Běžte doprava k poklopu, slezte dolů a zamiřte rovnou k bizonovi. Dejte mu podkovu. Dovolí vám za to vzít si trochu bizoní trávy. Učiňte tak a vraťte se přes jeskyni s houbami až do domu a opusťte ho.

Pak sejděte z kopce a pokračujte po pravé cestě, okolo medvědí jeskyně a kovárny až k domu, před kterým je žena na zahrádce. Dejte jí bizoní trávu. Odejde do domu a nechá na zahradě nůžky. Seberte je a pokračujte dál po cestě okolo domu na útesu až dojdete k chalupě s kurníkem. Jděte k němu. Dovnitř se snaží dostat liška. Použijte nůžky na zadrátované okénko nad vchodem do kurníku. Liška vběhne dovnitř a vyplaší slepice. Seberte vajíčko, které po nich zbylo, a trochu sena. Jděte třikrát dolů až k domu se zahradou. Jděte do pravé zadní části zahrady. Položte seno před včelín a zapalte ho žhavým uhlíkem. Vykouříte tak včely. Vezměte ze včelína dvakrát med (v inventáři uvidíte jeden, máte však dva). Vraťte se před dům a jděte pořád doprava až k medvědí jeskyni. Vejděte dovnitř a dejte med medvědovi. Všichni medvědi odejdou do díry.

Prozkoumejte nepořádek v zadní díře. Najdete tam kouzelnou rybu. Vylezte ven z jeskyně, pokračujte okolo kovárny k domu se zahradou a jděte dolů k řece. Hoďte do vody kouzelnou rybu a voda zamrzne. Přejděte na druhý břeh. V temném lese pokračujte stále doleva dokud nenarazíte na domeček na kuří noze. Zkuste otevřít dveře. Jsou moc vysoko. Použijte na ně vajíčko. Je moc malé, takže se nic neděje. Seberte ho a přes les a most se vraťte až k domu se zahradou, odkud se vydejte nahoru. Vejděte do domu na útesu. Můžete si přečíst recepty na pravé straně u kotlíku. V jednm z nich je přípravek pro zvětšování předmětů. Vložte tedy do kotlíku med, modré houby a sůl. Pak tam vhoďte i vejce. To se zvětší. Jděte ven a vraťte se přes dům se zahradou, most a les až před chaloupku na kuří noze. Použijte na ní vejce a chalupa si sedne. Konečně se setkáváte s Babou Jagou.