1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Shifter's Box - Outside In - návod

Výrobce: Ben Chandler

Typ hry: Adventura

Rok vydání: 2009



Svět 1


Zkuste otevřít krabici. Nejde to. Ulomte tedy ze stromu větev a použijte ji na krabici.


Svět 2


Seberte kyblík na dlouhé trubce vpravo. Prozkoumejte ho a objevíte uzávěr. Položte kyblík na odtok vlevo a použijte uzávěr na malou trubku u kyblíku. Seberte další uzávěr pod trubkou s kohoutem uprostřed a použijte ho na malou trubku vpravo. Použijte kohout na trubce uprostřed. Napustí se kyblík. Seberte ho a pověste na lano u nejvyšší trubky. Z košíku, který sjede, seberte šroubovák a otevřete jím krabici.


Svět 3


Vyčistěte solární panel od písku. Z kontejneru vedle panelu seberte pojistku a v inventáři ji otevřete. Pak použijte šroubovák na krabici. Vrátíte se tak do předchozího světa. Zde použijte pojistku na zavěšený kyblík s vodou, čímž ji naplníte. Použitím šroubováku na krabici se vrátíte do následujícího světa. Zde odmontujte šroubovákem přední panel z robota. Získáte tak panel a šroubky. Vložte do robota pojistku. Až se aktivuje, proberte s ním všechna témata. Pak prozkoumejte a krabici a zvolte třetí možnost (řeknete "staň se branou strojů").


Svět 4


Seberte ceduli a zkombinujte ji v inventáři s panelem z robota. Na výsledek použijte šrouby a získanou lávku položte přes mezeru k dalšímu kvádru. Pak prozkoumejte kočku a zvolte třetí možnost (podrbete ji na bradě). Kočka teď bude chodit za vámi. Přejděte na vedlejší kvádr a seberte lávku. Stiskněte zde tlačítko, které rozsvítí světlo na dalším kvádru. Přiláká to medůzu. Položte lávku přes mezeru ke kvádru se světlem. Přejděte na druhou stranu, seberte lávku a položte ji přes mezeru k poslednímu kvádru. Přejděte na druhou stranu. Kočka přijde za vámi a medůza se přiblíží ke světlu. Použijte kočku a zvolte první možnost. Pohladíte jí uši. Kočka si sedne a zůstane sedět. Nyní zkuste chytit medůzu. Ta se však přesune. Seberte lávku a umístěte ji přes mezeru pod medůzou. Opět zkuste chytit medůzu. Ta uteče směrem ke kočce, která po ní skočí.


Seberte lávku, položte ji přes mezeru ke kočce a přejděte na druhou stranu. Seberte zde odznak, který vypadl z medůzy. Použijte ho na skenr vlevo. Zjeví se vám hologram umělé inteligence. Pomocí sbírání lávky, přecházení na sousední kvádry a pokládání lávky přes mezeru dojděte až k hologramu. Pokecejte s ním na všechna témata. Prozkoumejte krabici a zvolte čtvrtou možnost (Nakreslíte prstem čáru a řeknete "Do Sarthenu").


Svět 5


Dvakrát použijte kontrolní panel na energetickém zdroji uprostřed. Připojíte tak energii do archivu vlevo. Použijte archiv a zvolte třetí možnost (vyhledávat podle posledního požadavku). Potom zvolte pátou možnost (vyhledat informace o zdrojových diamantech). Použijte dvakrát kontrolní panel na energetickém zdroji pro připojení energie ke golemovi. Promluvte si s golemem a přikažte mu, aby vyrobil zdrojový diamant. Vezměte si ho od něj a použijte na krabici.


Svět 6


Stoupněte si na kámen uprostřed ostrova. Z trubek začne vycházet pára a z levé trubky v levé skupině trubek vyletí papírek s poznámkou. Znovu si stoupněte na prostřední kámen a papírek se přemístí na prostřední trubku střední skupiny trubek. Potom si stoupněte na kámen před střední skupinou trubek a papírek se ze střední trubky přemístí na levou. Dále si stoupněte na prostřední kámen a papírek přeletí na prostřední trubku v pravé skupině trubek. Stoupněte si na kámen před pravou skupinou trubek a papírek odletí ze střední trubky na levou. Znovu si stoupněte na tentýž kámen a papírek se přemístí na pravou trubku. Nakonec si stoupněte na prostřední kámen a papírek konečně dopadne na zem. Seberte ho, prozkoumejte v inventáři a použijte na krabici.


Svět 7


Použijte kámen na zemi. Najdete pod ním klíč. Rozsviťte lampy podle velikosti v pořadí, v jakém jsou uspořádány zoubky na klíči. Kombinace je tedy následující: druhá lampa, čtvrtá lampa, třetí lampa a první lampa. Zkuste otevřít dveře. Nejde to. Po chvilce sebelítosti přijde žena, se kterou navážete rozhovor. Pokecejte s ní na všechna témata a použijte krabici. Zvolte pátou možnost (dotknout se krabice oběma ukazováčky spojenými dohromady).


Svět 8


Promluvte si s Kadinem na všechna témata. Prozkoumejte zařízení ležící na zemi a pokecejte si o něm s Kadinem. Poté použijte na zařízení zdrojový diamant. Obnovíte v něm tak energii. Následně použijte zařízení, kterým tak převezete Kadina k sobě. Pokecejte s ním na všechna témata, použijte krabici a zvolte šestou možnost (řeknete Finth).


Svět 9


Seberte čipy ze všech čtyř pylonů. Každý čip má na sobě žlutou čáru v různých pozicích a každý pylon je zapojen do centrální věže kabelem v určité výšce. Cílem je vložit čipy do pylonů podle systému nejnižší čára - nejnižší zapojení kabelu atd. Výsledná kombinace je tedy čip s nejnižší čárou do čtvrtého pylonu, čip s nižší čárou do prvního pylonu, čip s vyšší čárou do druhého pylonu a čip s nejvyšší čárou do třetího pylonu. Nyní použijte výtah. Vyjedete nahoru na věž, kde pokecejte s Finthem na všechna témata. Po rozhovoru sjedete dolů. Nakonec použijte krabici.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.