1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Spooks - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



A. O hře


Mrtvá holčička dostane živou rybičku. A o fajn příběh je postaráno. Musí totiž přijít na to, co znamená že to vlastně "alive" znamená a kam vrznout rybku, aby neumřela.


B. Návod


takto to všechno začíná, malá nevinná rybička.


Jdi ke kolotoči. Vypoj ho ze zásuvky, až se přestane točit. Podívej se na draka. Potom zmáčkni oči v tomto pořadí: 6, 2, 1, 5, 4, 3. To díky níže uvedené hádance.



Z kolotoče vypadne čočka. Seber ji. Jdi k padlému andělu. A promluv s ním tak, že dostaneš vejce. V zavřeném obchodě, kde normálně prodávají popel, dej vajíčko od anděla do hnízda. Čočku naaranžuj na větve stromu, které vypadají jako ruce. Pak dvakrát promluv s lampou ! Ne, nedělám si srandu, prostě s tou poblikávající lampou a dvakrát. Z vejce se vyklube dráček. Vezmi si ho. Teď bys neměl za žádnou cenu procházet lokací s šipkama, je to tam nějaké divoké. Místo toho jdi k padlému andělu a ukaž mu démonka. Vrať se k domu. Vypoj kabel od prolejzačky z proudu a vezmi si ho. V domku promluv s "domácí". Pak zmáčkni tři malé kužely, jeden ovládá panáka, druhý postel a třetí dámu, které v rychlosti ukradni svíčku, když se objeví. Pak mrkni na fontánu a zaplať chlapíkovi za let ve vzducholodi. Pořádně pozkoumej všechny místní atrakce. Pokud jsi prošel všechny lokace, měl bys mít na výběr i fontánu. A pokecej i s věštcem.


Nyní jdi k šipkám. Promluv si s inspektorama. Řekni, že jsi vyhrál v šipkách. A na otázku co, odpověď zní náhrdelník. A na otázku, co že je to "alive" samozřejmně odpověď nevíš. Nechají tě jít, ale ještě předtím si o jednoho z nich zapal svíčku. V baráku ohýnkem zlikviduj provaz od lustru. Po menším otřesu se vrať dovnitř. Ukradni si knížku a tác s mufflema. Jdi si ji přečíst. Pak dones malého démonnka velkému čertovi u brány. Získáš pár informací o kašně.



Zamiř k aktrakci s lodí a dej chlapíkovi připečené muffle. Protože je to chlap, přenechá ti za kus žvance celou svou vzducholoď. Z jeho šatů vylov klíč a upaluj k padlému andělu. Ten si klíčky rád vezme. Splní se mu tak jeho sen, bude opět moci létat. Další informace, ale stále jich ještě není dostatek. Proto jdi k věštkyni budoucnosti. Dej jí kontaktní čočku. Za to ti poodkryje kousek osudu. Jdi ke kašně. Bohužel se sem přiřítí komisaři. A nehodlají se odstud hnout. 



Zaběhni k obchodu s popelem a zkus si vzít kravatu. Objeví se prodavači a můžeš si od nich za tři kosti koupit popelo-ňaminu. Dej jim peníze a zpátky ke kašně. Tam dej popel chlapíkům. Neočekaná náhoda tě jich zbaví. Provazem strhni korunu z vršku kašny. A vydej se do jiného světa.



Dostal ses do prazvláštní země, která ale asi nebude svět živých, nebo ano? No necháme se překvapit, teď pro začátek seber modrý džbánek, který je mezi dvěma vyvýšeninkami. Propluj až k soše ženy a poté ke spáleným dřevům. Jeden kus dřeva seber. Podepři jím velký kámen, pod kterým se zdá něco být. Takže máš jakousi kladku, čím jí aktivovat? To se ještě neví. Teď posbírej trošku vzduchu do džbánku. Vzduch získáš z pobublávajících rostlivek uprostřed místnosti. Doplav ke dřevům a zkus nadzvednou velkou místu. Nepůjde to, proto na ní vypusť trochu vzduchu. Ten ji nadzveden. A ty si můžeš vzít krabičku. Prozkoumej ji, abys zjistil, že je to jídlo. Nasypej trošku Spooks do větší díry ve zdi. Získáš si ji tím. A přibyde ti i krumpáč. Tím můžeš odrazit nestabilní kus krápníku nad svou pákou ! A teď si jen vychutnej bezvadné titulky a video.




KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.