1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
That Night Before - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


Tyto freewarové adventury se skvěle propracovanou grafikou a hezkým příběhem pochází od  Scurvyliver Entertaunment. A proč to množné číslo ? Jde vlastně o jednu hru, která je rozsekaná v balících po aktech - kapitolách, je jich celkem pět. Toto netradiční rozdělení hry ocení především modemisti. Všechny akty jsou k stáhnutí na oficiálních stránkách http://www.scurvyliver.com/.


2) Příběh :


Všechno to začalo tak nevinně, se svou dívkou sis vyrazil na párty, potom hezky na romantickou procházku do parku, když tu najednou... něco. A probudíš se ve svém pokoji, nemáš tušení kdo jsi a kde jsi. Do dveří ti mlátí nějaký agent, vyřvává na tebe, žes svou dívku unesl. Její rodiče na tebe brousí kudlu a ty se z toho musíš vysekat a přesvědčit ostatní o své čisté duši. O tom jestli se ti to podaří, se dozvíš až v poslední kapitole, takže nebudu předbíhat.


3) Návod :


ACT 1


a) Agent Todd


Otevři druhý šuplík a vezmi z něj mapku města se zabudovanou příruční svítilnou. Z poličky seber malou fotku své ztracené přítelkyně a z šatníku vezmi hypnotizující lampičku. Když vyjdeš do chodby, zjistíš že se někdo pokouší proklepat přes dveře až k tobě, takže mu radši otevři. Je to agent Todd, který tě právě obvinil z trestného činu unesení přítelkyně. A protože na basu jsi příliš mladý, rozhodneš se jejímu zmizení přijít na kloub. Ze dveří bratrova pokojíku vezmi připíchnutý papír a v inventáři si ho přečti. Potom otevři venkovní dveře jdi do ?.


Promluv s vagabuldem v kontejneru. Řekne ti, že je bratr agenta Todda. Zajdi do baru. Z barové židličky nepozorovaně čmajzni skleničku limonády. Pokecej s barmanem, Toddem a dívkou. Ta ti řekne, kdes byl minulou noc se svou drahou Natashou.


V parku uhas plápolající oheň limčou a pořádně prohledej popel. Je tam nějaké želízko, které ale nemůžeš sebrat. Tak se přemísti před dům své drahé. Zaklepej a pokus se navázat rozhovor s jejím tatíčkem. Stařík tě zrovna rád nevidí. Vrčícího psa zneškodni hypnotickou lampou a hupni do jejího pokoje oknem. Baterkou v mapě posviť na nejvzdálenější zeď, kde je vypínač, který stiskni. Mrkni na šuplík a plyšáka. Potom seber kleště, které byly tak důmyslně schované. Těmi z popelu seber želízko.


b) Prádelna, Pepé a krysa


Želízkem si otevři šuplík v Natashině pokoji. Mimo jiné najdeš i lístek do prádelny, kam okamžitě vyraz. Promluv s Pepém, který tomu šéfuje a předej mu Natashin lístek. Dostaneš její vyčistěné prádlo, ale klíček od zákaznické schránky ti nedá. Vrať se domu a vyčištěné šaty vymáchej v míse s bahnem. Takto zablácené šaty vrať Pepému. Ten je půjde znovu přešmudlat, takže vzduch je čistý. Z pultu stáhni klíče a jdi ke skřínkám. Odemkni si tu v 2. řadě druhou ode zdi -zprava-.


Na scénu přichází krysa domácí. Naneštěstí má náš hlavní hrdina z takového stvoření panickou hrůzu, takže na ní odmítá jakkoliv sáhnout. Skoč do baru a agentovi Toddovi dej lístek od svého bráchy. Ten uvěří, že mu ho posílá vagabuld. Proto ho dojde lehce bratrsky přiškrtit. A ty si můžeš vzít sýr ze stolku, který předtím agent tak bedlivě střežil. Venku  ještě seber tyč, a skoč ke skříňkám. Kryse dej sýr, až vypadne prohledej baťoh. Najdeš adresu a lístek, který si přečti.


c) Les a "Natasha"


Vydej se do lesa. Když si baterkou posvítíš do dutého pařezu najdeš klíček. Tyč, která byla před barem, zasuň do slotu. A až budou všechny tři páry očí svítit -vidět- tak pákou pohni. Otevře se tajný vchod, který byl až do teďka zatarasen ohromným balvanem. Klíčkem odemkni masivní dveře a vejdi. Uvidíš svou zlatou partnerku i jejího kumpána, až bude vzduch relativně čistý, vydej se tam znovu. Ze stoku seber železnou tyč, při pohledu na ní se ti vrátí ztracená paměť.


A ty už teď víš, že drahá Natasha je živá a zdravá. Že to ona je hlavní příčinou tvé dočasné amnézie. A že hlavní příčinou, proč tě tou železnou tyčí přetáhla přes hlavu je těch několik milionů dolarů, která vám dvěma odkázal nebožtík Wood, o něhož jste se společně starali.


Act 2


a) Pryč z vězení


Do hry tě uvede zajímavý přelud. Mrtvý milionář Wood k tobě chová sympatie, což i přes jeho aktuální neživotný stav potěší. K vědomí přijdeš v cele, ve které jsi uvězněný. Jedinou společnosti ti tu dělá drzá opice.


Z podlahy seber šlupku od banánu a větev. Podívej se na opici a promluv s ní. Řekne, že od ní dostaneš šroubovák, když přineseš nějaké jídlo. Tak si větví přitáhni babán, který je vlevo a dej ho opičákovi. Od něj na oplátku dostaneš slíbený šroubovák. Tím si odmontuj kryt z panelu vězení. Teď musíš zadat správnou kombinaci, aby se ti otevřely dveře. Stačí když zvolíš tyto barvy : 1. řada = 2 x červená a zelená. 2. řada = 3 x zelená. A v 3. řadě zelenou a 2 x červenou. Jde vlastně o kombinaci, která byla nakreslená na tom malém roztrženým papírku na podlaze. Cesta ke svobodě je volná, opičák bude o tvém útěku mlčet, takže jdeme.


b) Natasha je zpět


Vezmi kolík napravo v "slotu" a přendej ho do slotu vlevo. Mříž, která tarasila cestu se tak otevřela, takže jdi dovnitř. Z dřevěných krabic seber korkový špunt a jdi dál doprava. Prozkoumej dveře a promluvit do okénka. Tak se nám začíná ten děj nějak komplikovat :-) Ukázalo se, že Natasha má dvojče, které ti to vše spáchalo, a času na její zastavení, než si dojde vybrat peníze, je tak málo. V rozhovoru se svojí láskou neustále přitakávej, měl bys od ní pak dostat kámen ve tvaru lebky. Tak se s ní hezky rozluč, jde se dál.


c) Dveře


Kolík přendej do slotu, ve kterém byl předtím a jdi vpravo. Na stěně jsou nakresleny obrázky. Tomu, který připomíná lebku dej do nosu korkový špunt a potom na něj pověs kámen. A je tu další puzzle. Tentokrát musíš zvolit správnou kombinaci obrázků. Hodně ti k tomu pomůžou kresby ze stěny průchodu, kde byl korek. Naťukej tyto symboly: lebku, oštěp a hvězdičku. Otevřeli se dveře, za kterými ale hlídkuje -podle smradu z dolních partií- bezhaus Danny. Hoď mu pod nohy banánovou šlupku - jak originální, že ? No a je tu další díl.


ACT 3


Po tom co si popovídáš s mrtvým panem Woodem, jdi doprava, zazvoň na zvonek a promluv si s babou. Řekne ti, že tvůj nárok na 3 miliony dolarů propadl přesně před 25 minutami. Až to řekneš uvězněné Natashě, dostane geniální nápad. Když se za ní může vydávat sestra Britney, proč bys to nemohl zkusit ty, že ? Bude k tomu potřeba jen tří věcí : dívčí obleční vč. paruky, make-up a občanka. Po rozhovoru se vrať k babce a z rohu stolu vezmi žvejku. Pokračuj doleva a z dveří seber kliku, vyjdi ven a zamiř domu.


a) Občanka


Do bratrových dveří zasaď kliku a vstup. Mrkni na scripty na stole. Popostrč bowlingovou kouli zhruba tak 4-5x. A potom odstrč skříňku s oblečením. Objevíš tak bratrovo tajnou skrýš, když ji prohrábneš, najdeš klíček od skříňky. Přesuň se tedy do prádelny a odemkni 3. skříňku zleva v 3 řadě. Válí se v ní nějaký notes a v něm kupa adres. Jedna z nich ti dokonce otevře novou lokaci do doupěte místních mužů podsvětí. Lístek od prádla strč do krabičky na pultu. Přijelo ti oblečení, ale je bohužel moc vysoko, takže na něj nedosáhneš.


Jdi do doupěte a z krabice vezmi velkou žlutou rukavici. Skoč do baru, venku promluv s maskovaným agentem Toddem, který po tobě pátrá. V baru odmontuj spícímu chlapovi z ruky "šlehač". Nasaď mu rukavici a z pultu si od barmana vezmi odmontovanou součástku.


V doupěti promluv s klukama. Vyzvou tě na hru kámen, nůžky, papír. Jestli chceš vyhrát, jakože ti nic jihého nezbývá, tak až tě vyzvou, abys ukázal ruku, ukaž "šlehač". Tím je převezeš a po chvilce od nich dostaneš občanku a jako bonus navíc tě uvězní.


Tobě se ale na příchod Brittney rozhodně čekat nechce, takže by to chtělo utéct. Prozkoumej klíč ve dveřích. Pak vezmi z otevřeného šuplíku kreditku, z poličky zelenou kádinku s chemikálií, a trošku prášku z krabice na stolku. Prášek nasyp na klíč a zalij to chemikálií. Bezva, cesta je volná.


b) Oblečení + paruka


Zajdi do salónu krásy. Z automatu za pomoci své kreditky vytáhni jednu blonďatou paruku. papouška zneškodni žvýkačkou a vezmi ho. Teď se vrať do prádelny. Jestli si to ještě neudělal dej do krabičky lístek. Na ruku dřevěhého panáka posaď papouška. Tvoří teď zajímavou dvojici, takže je nebudeme rušit, jen si vezmi oblečení a přesuň se před kavárnu.


c) Make-up


Jak už bylo řečeno, ten chlápek je agent Todd, který se maskuje tím, že prodává vstupenky a plakáty do cirkusu. A právě o jeden plakát ho budeme muset připravit. A jak ? Stačí jen když do něj 3x šťouchneš. Až si bude chtít brouka, který po něm ehm... leze odchytit sám, dá ti na podržení plakát. S tím zamiř do salónu krásy a přilep ho na zrdcátko. Zákaznice se přeptej, co je to dnes s jejím obličejem. Podívá se na sebe a zděšeně prchne. Teď na tebe má kosmetikář konečně čas. Požádej ho o nalíčení. A po chvilce... můžeeš vidět jeho práci na vlastní oči.


V pokoji s babkou se koukni na obraz s panem Woodem a jeho prvním vydělaným milionem v roce 1981. Pak zazvoň na babku a je tu soutěžní otázka za 3 miliony. Kdy vydělal pan Wood svůj první milion ? Až odpovíš odchytne si tě "Natasha", s kterou si v klidu a míru odjedeš užívat peněz. Jenže to by nebyli chlapi z Scurvyliveru, aby to zase trošku nezamotali.


ACT 4


a) Loď


Místo své Natashy jsi zase sednul na lep Brittney a zatím co jsi uvězněný na korodující lodi a máš za úkol přinést mapu pokladu, tvá láska stále trčí ve vězení. Jenže mapu střeží racek, když mu ji budeš chtít vzít, odletí. Vyplaš toho, který tam zůstal. Stačí na něj zakřičet. Až vztétne rychle seber rybářský vlasec a jdi k tomu prvnímu, který si trůní na dřívku. Zkus vlascem vylovit mapu, ten hajzlík si ji střeží. Pořádně se na něj podívej, má jedno vyčnívající peříčko, které vytrhni vlascem. Ten neřád odletí a ty můžeš vylovit vlascem mapu. Bohužel, spadne do vody, takže zkus pro mapu prostě vlézt.


b) Molo + okolí


V krátké scénce jsi se dostal na molo. Promluv s mrňousem a jdi doleva. Od rybáře dostaneš pár informací ohledně pana Wooda. Pak si ještě zkus vzít jednu rybu z hromádky, která je na putlu. Řekni, že chceš nějakou zdarma. Prodejce ti jednu předloží, tak neváhej a ber ji. Zajdi do domu pana Wooda (ta červená tečka na mapě) Promluv si s babou a rybou, pak jdi k Natashe. Ze země vezmi malé želízko.


Jdi do první Joeovi prodejny, na mapě je to ta s holí. Použij poplenici, vyleze z ní nějaký houmles, v rozhovoru mu řekni, aby radši padal do práce. Ve vzteku po tobě hodí nějakou věc, která ti dokonce vyrazí zub. Prozkoumej ji, ukazuje se, že ten chlapík je opravdu agresivní. Seber motor, který po tobě znovu hodil a radši už ho nech být. Popojdi doprava a odsuň noviny, schovávají se pod nimi klíče, které určitě vezmi.


c) Deštník


V třetím obchodu s motýlkem, kde teď stojí cirkus, vezmi z krabice golfovou hůl a prkno. Jdi vlevo k voskovým figurínám. Chlapíkovi nahni misku a vystřel ze zbraně, kterou má žena. Robotovi tak vytrhneš z ruky anténku, pro kterou si dojdi. Pak se k němu znovu vrať a vezmi si ovladač.


V prodejně s deštníkem mrkni na hromanu odpadu, a seber z ní sušenky. Od vrátného se dozvíš, že původní obchod byl zbourán a postavili tu TV stanici. Šimrej vrátného peříčkem po zlomené noze, tak dlouho až zvedne závoru. Jdi do stanice. Ze stolku seber červenou propisku. Promluv se slavnou hvězdou, dá ti autogram na mapu, který si v inventáři prohlédni, a pak propiskou přeškrtni cedulku, povolující kouřit v hale. Své dílo si prohlédni. Opičák tě pustí na natáčecí plac, kde pospává kameraman. Kousni do sušenky (stačí ji použít na ústa), vykoukne z ní malý lísteček s poukázkou na kafe v baru u Dava. Papírek dej kameramanovi, ten zmizí ze scény, takže seber jeho kameru.


Na pláži se zbav malého turisty pomocí prkna, přilož kameru na dalekohled a pořádně si prohlédni spáče, dívku, koupající se a v neposlední řadě taky své dva milé přátele na lodi. Až budeš mít natočený materiál, stačí, abys zašel do TV stanice, použil přístroj na zdi a ohlásil se u šéfa jako herec Scott. Vpustí tě dovnitř, řekni mu o únosu a pak mu předej kameru. Za odměnu si můžeš vzít deštníček z jeho stolu.


d) Motýlek


Jdi do cirkusu. Nafoukni rybu vzduchem z kyslíkové bomby. Namontuj na ní anténku a motůrek. Teď se ti podařilo stvořit rybičku na pohon, zkus na ní použít ovládání. Vyleť s rybkou do výšky a párkrát (10-13x) drbni do medvěda, dokud mu nespadne motýlek.


e) Hůl


Poslední věc potřebnou k otevření tajných dveří je hůl. Jdi k prodejci ryb Joeovi a dej mu zlomený klíč, který byl pod novinami. Jako motivační pohon mu přenech svůj kapitánský deník. Když mu klíč znovu ukážeš, vymění ho za originál a tím odemkni dveře ve staré restauraci. Uvnitř sprav probíjející panel želízkem a stiskni tlačítko, aby začal procházet proud. Pak jdi k velké modré rybce napravo od vchodu. Stiskni červené tlačíto a až začne ryba mluvit, strč jí do huby golfovou hůl. Ta se zdeformuje a dostaneš páčidlo, kterým si otevři jednu z beden v budově. Teď se ti podařilo získat všechny potřebné věci. Todda si nevšímej.


f) Otevření dveří


Zaskoč do sídla pana Wooda a všechny nasbírané věci nandej na modrou rybku, která je na stole. Až na ní bude paraplíčko, hůl i motýlek otevře tajné dveře skrývající poklad. Vydej se do míst, kde byla vězněna Natasha. Po krátké scénce se dostanete do rukou proradné Brittney a jejího parťáka Dannyho.


ACT 5


Unesou vás na svou loď. Dostal jsi posledních pár minut života k dobru. Já bych radila použít ovladač na východ. Pak v rozhovoru odlákat pozornost Dannyho a potom ovladačem navést rybku na Brittney. Když Danny uvidí, jak se jeho Brittney daří, zdrhne. Venku na něj čeká bratr agent Todd. Všechno ale zkomplikuje proradná Brittney, které se podařilo utéct z rybího sevření. Až na sobě podpálí knot od dynamitu, rychle uhas ohýnek plnícím perem.  Teď už zbývá jen další z povedených scének a s konečnou platností i poslední -  happyend.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.