1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
The Blackwell Legacy - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře


:: žánr :: adventura

:: výrobce + rok :: Dave Gilbert 

:: jazyk ::  angličtina


:: příběh :: Tato hra vypráví příběh o tom, jak se s celkem nudné spisovatelky do neznámých plátků stane z minuty na minutu médium a ona je nucena vyřešit dva zamotané příběhy duchů, kteří sešli tragickou smrtí. Navíc se jí začnou odkrývat střípky z její minulosti a dozvídá se informace o rodičích a své tetě, kterou nikdy neviděla, ale která, jak se posléze ukazuje, bude na její osud mít větší podíl, než by se mohlo zdát.


2) Návod


Den jedna


Promluv s klučinou před dveřmi, nechce tě pustit dovnitř, dokud se nějak neprokáže, že tam opravdu bydlíš. V rozhovoru s ním vyčerpej všechny možnosti a pak jdi do parku. Zamiř k fontáně. Všimni si psa a pokračuj dál, zkus promluvit s paní, co hraje na flétnu. Nebude tě poslouchat, proto jdi kousek zpátky, pes tě bude pronásledovat jdi lehce za sloup a pak ho obejdi tak, aby se do něj pes zamotal a začal štěkat. Jeho panička přiběhne a dojde s tebou dosvědčit, že opravdu v hotelu bydlíš.



takhle má vypadat správně zaškrcený pes


Rozluč se s ní a jdi do svého pokoje. Zvedni zvonící telefon. Zaskoč za doktorem na ambulanci. Promluv si se střážcem a řekni mu, ať tě pustí dál. S doktorem vyčerpej všechny možnosti rozhovoru.


Pak se vrať domů a seber ze země právě přišlou dokumentaci o tvé tetě. Projdi si ji a pak zvedni zvonící telefon. Volá ti šéf a má pro tebe námět na reportáž. Jdi do ubytovny. Promluv si s Adrianem (druhé dveře) a pak s Kelly (předposlední dveře). S Kelly musíš trošku opatrně, aby ti odpověděla na otázky. Pak jdi za Adrianem a přeptej se ho na to jestli JoAnn spala celé noci. Poté otevři svůj poznámkový blok a levým tlačítkem klikni na JoAnnprospala celé noci a na Kelly spala jinde. Objeví se ti nová úvaha. Znovu se přeptej Kelly na všechno a dostaň z ní JoAnny fotku.


Vrať se domů a napiš na počítači článek. Pak tě hrozně rozbolí hlava. Krátce se podívej na fotku na televizi, a pak upaluj za doktorem a zkus se ho na to přeptat. Moc ti neporadí, takže zamiř k Nishanti a zkus si s ní popovídat. Taky s ní nic moc nevyřešíš, proto jdi zpátky k sobě. Semele se krátké představení s Joeym. V rozhovoru mu řekni, že bolení hlavy začalo v parku, půjdete tam spolu a objevíte ducha, který vysílá asi nějaké špatné frekvence či co, a rozhodně neodešel na onen svět v pohodě. Proto se ujimi Joeyho a zkus s mladou dámou promluvit. Pak se zase vrátíš k ovládání Rosy a ta rozhodne, že potřebuje jít spát.



Den dva


Probudíš se a zjistíš, že to opravdu nebyl sen. Joey tu ještě pořád je, takže si s ním promluv až domluví klikni na něj a zkus si s ním promluvit o všech tématech, co jsou k dispozici. Pak můžeš jít vedle k sousedce a potom do parku promluvit si s duchem. Do záznamníku ti přibude poznámka Deacon. Jdi na školní koleje a zajdi ke Kelly. Podívej se na nástěnku vpravo a na tři holky na ní. Přeptej se Kelly na holky na fotce a pak zvlášť na Alli a Susan. Zvedni telefon na stole a zavolej Joyemu (musíš na něj kliknout), který je tu samozřejmě s tebou :-) Řekni mu, ať ti ukáže svůj trik (pokud jsi ráno využil všechny možnosti rozhovoru, víš, že umí trik se vzduchem). Až bude Kelly sbírat papír rychle ukradni JoAnny notes. Venku si ho pročti a podívej se na dvě podivné stránky.


Je na čase zase otevřít svůj notýsek a spojit pár vodítek. Takže spoj Alexandr a Davenport. Zkus se na to jméno přeptat Adriana. Nepomůže, proto se vrať do parku a promluv s duchem o Alli a Susan. Dostaneš nějaká další jména. Ve svém apartmá použij počítač na vyhledání nějakých jmen Alli, Susan, Ouja Boards a Alexander Davenport. Pak jdi do nemocnice, protože tady je prý Susan, přeptej se chlapíka ve vrátnici. Přijali ji, ale navštívit ji nemůžeš. Můžeš jít za doktorem, ale není to nic platné. Vrať se znovu na vrátnici a zkus se ještě párkrát přeptat, jestli můžeš za Susan. Pak otevři notýsek a jméno Alexander Davenport použij na Adrian, abys získal Alex Davenport. Pak ještě spoj slova Deacon a Ouija board. Vrátnému řekni, že jsi Alex Davenport a on tě pustí dál za Susan. Přeptej se jí na Deacon a Ouija a pak na všechno další. Musíš se hlavně dozvědět, že Alli měla ráda psy. Pak zajdi za Susan ještě jednou, dostaneš od ní nějaké prášky.



Jdi za Nashanti a nabídni jí, že nakrmíš jejího psa. Do kostičky, kterou ti dá, strč prášek. Pes bude trošku omámený a Nashanti ti dovolí ho vyvenčit. Jdi s Joeym do parku. Pak už jen odveď ducha do onoho světa, kam patří. Tentokrát to prý bylo lehké, tak uvidíme příště :o)


Vrať se zpátky do nemocnice, ještě tu máš práci. Jdi k vrátnému. Přibliž se k rádiu, tak aby tam šel i Joey, jeho tělo ho začne rušit, až bude vrátný opravovat anténu, rychle ukradni klíček z přední strany stolku. Pak se vrať k pojistkám u výtahu. Otevři kryt. A vypni pojistky, rychle se schovej do výklenku u dveří. A až projde vrátný, tak proběhni až do pokoje, kde leží Susy. Objeví se tu další duch, kvůli kterému už přišly o život dvě dívky a třetí je na řadě. Proto s ním promluv, jde o ducha, který sice ví, že je mrtvý, ale nechce jít do onoho světa, protože ví, že na něj čeká peklo. Chvíli s ním s Joeym mluv a snaž se střídat možnosti, aby ti taky dal možnost mluvit. Až ho donutí jít do tvé hlavy, objeví se pekelník, který ho bude chtít vzít s sebou. Promluv si s démonem o Deaconových hříchách, a pak si promluv s Deaconem o jeho flašce. Otevři svůj notýsek a použij na sebe jediné dvě indicie, které máš - Deaconovy hříchy a Deaconova falška. Pak nařiď Deaconovi aby odhodil flašku. Vezmi si kámen a klikni na flašku. Z nabídky vyber rozbití flašky kamenem. Pak už se jen podívej na titulky, protože tím tahle fajn hra končí.




KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.