1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Watchmaker - návod

Proto, abyste se hned v počátku hry nezakysli je několik zásad. Hlavním důvodem zakysnutí je totiž přehlédnutí nějakého předmětu či detailu. Proto je nejdůležitější důsledně používat pohled z první osoby (mezerník) a každý větší předmět - stůl, skříň, či přístroj - jinak je dost možné, že byste něco jednoduše přehlédli. Mě se to stalo už tolikrát… Dále můžete v tomto pohledu využít i možnosti se skrčit, nebo stoupnout na špičky pomocí kláves [A] a [Z]. Bohužel se v tomto pohledu pohybovat nejde. Co se týká pohybu, mě nejlépe sedlo ovládání  pomocí  šipek  se  zapnutým  [CapsLock]. Inventář vyvoláváte pomocí [TAB], menu

[F1] a přepínat se z jedné postavy do druhé se můžete pomocí [F8]. Buďte si vědomi, že jsou obě postavy odlišné a na tom také visí řešení některých problémů. Pokud komunikace mezi jednou z vašich postav a hradním personálem vázne, zkuste si pokecat tou druhou. V jiných případech budete ke správnému řešení potřebovat obě postavy najednou. Všimněte si, že při procházení hradem se vám ve spod monitoru objevují nejen jména všech místností, ale i čas. Nemusíte se ale obávat, že byste něco nestihly. Čas ve hře neplyne, pouze se posunuje, např. když vyřešíte nějaký problém, nebo objevíte předmět atd… Pokud zůstanete hodinu na mrtvém bodě, nic vám neuteče.


Teď k samotnému návodu. Rozhodně není psán způsobem : jděte chodbou doleva a otevřete dveře do ložnice. Předpokládám, že hru hrajete od toho, abyste se bavili a vychutnali si příběh a k návodu sáhnete až když nevíte jak dál.


Hned na začátku hry (docela ráno) se ještě nic moc neděje a všichni jsou zalezlí, takže doporučuji hned na začátku hry vyjít před hrad a rovnou ke skleníku. Tam se ukáže scéna jak se skoro sesype skleník, čas postoupí a teď už můžete začít s pátráním. Jak už jsem psal v průvodci, tak snad už nemusím jednotlivě zdůrazňovat, že je vhodné si s každým promluvit.


Když už jednou budete venku, prozkoumejte studnu (víko). Přiběhne zahradník Raul a začne peskovat, že tam nemáte co dělat. Při té příležitosti vyhodí do koše pet-flašku a zase zmizí. Vezměte pet-flašku pomocí pohledu z první osoby (použijte klávesy [A] a [Z] pro zvyšování pohledu). Starý údržbář vám prozradí, že ve studni je skryt tunel do podzemní sítě chodeb a do rezervoáru. Pokud se budete chtít do studny podívat, tak vás Raul vyhodí a tak je jasné, že ho musíte nějak odlákat. V kuchyni si všimněte klíčků, které jsou zavěšeny na věšáku vedle háku u dveří. Pokud je budete chtít sebrat, tak vás ale kuchař uvidí a odradí. Teď je potřeba nějak odvrátit kuchařovu pozornost, aby mohla druhá postava klíče sebrat. Nejlepším lákadlem je pro bývalého námořníka pochopitelně alkohol.


Jeďte proto malým výtahem do sklepa, a jděte těžkými dřevěnými dveřmi do vinného skladu. Tam seberte tu lepší láhev vína a běžte zpátky do kuchyně. Poté nabídněte Stefanovi, že si s ním vypijete sklenku a zatímco vám bude vyprávět svůj příběh, druhá postava (musí být před rozhovorem v kuchyni) sebere klíčky z háčku. Tyto klíčky jsou jednak od garáže a také od strojovny ve sklepě, kde se nachází čerpadla do bazénu. K odlákání Raula ze zahrady je teď možné ho zabavit spravováním bazénu. Takže, jeďte do sklepa, odemkněte si přístup do místnosti, kde jsou čerpadla vody do bazénu. Nožem vypáčíte filtr, kterým protéká voda do bazénu (nůž se nachází v jídelně v nožíři v kredenci). Poté si do získané pet-flašky načerpejte tekuté mýdlo, které se nachází ve všech koupelnách nebo ve vedlejší místnosti s pračkami (ve kterých se prali Hitlerovy spoďáry) a mýdlovou směs nalijte do otevřeného filtru. Tím zapěníte bazén a zabavíte Raula jeho vypouštěním a čištěním.


Když půjdete kolem bazénu, nezapomeňte slézt dolu a sebrat náramek ze dna. Náramek patří pokojské Karle, která si za jeho nalezení s vámi (s Viktorií) konečně pokecá. A teď hurá do studně. Poté co projdete dlouhou chodbu naleznete podivný stroj. Poté co si s ním pohrajete (všimněte si nastavení páček na budících), tak si jím vyrazíte otvor do sklepa zahradníkova domu. Tam si to prohlédněte a vyndejte ze skříně kufřík od Corony. Když na něj kliknete levým tlačítkem, objeví se kombinační zámek. Pokud vám nesvitlo, tak kombinace je na bankovce, kterou vám dala Karla poté, co dostala náramek (pokud jste s ní kecali o večírku, musíte ho mít). Pokud jste líní, tak je to 41730. Vida ! Kufr je plný peněz, takže Raul asi nemá zrovna čisté svědomí. Nezapomeňte si z kufru vzít kazetu a ještě kleště, které se tam někde kolem válí. Při vylézání si ještě všimněte Raula, jak zdrhá do skleníku.


Teď je potřeba trochu prošmejdit Andersnovu kancelář. Nejlépe se Anderson odláká vypuštěním jeho milovaného holuba na svobodu. To uděláte přeštípnutím visacího zámku na voliéře kleštěmi. Anderson, zjevně nešťastný z toho, že mu ulítla večeře, odejde z kanclu nadávat někam do kouta. Toho využijte k prohlédnutí jeho registratury s kombinací od sejfu v jeho bytě a seberte mu jeho fotku své manželky. Všimněte si na data na druhé straně. Teď se mrkneme do zakódované laboratoře. Doufám, že je vám jasné, že kombinace je právě datum na fotce. September je září, čili devátý měsíc a celá kombinace tedy zní 09612406870. Po prozkoumání laboratoře si vezměte injekční stříkačku z některého z šuplat a naplňte jí kyselinou dusičnou. Poté otevřete chladící box, vezměte zmraženou krev a prozkoumejte srdce. Vraťte se do Andersnovy kanceláře a promluvit si s ním ohledně těch lidských orgánů. Přenechejte vyjednávání raději Viktorii, jako právnička se v těchto jednáních vyzná. Nejdříve se bude Anderson politicky vykrucovat, že do laboratoře nemá přístup, ale nakonec ho usvědčíte fotografií Jude (musíte ji na něj použít). Poté co Andersona zpracujete, dá vám klíče od starého křídla hradu, do kterého se dostanete vchodem z bazénu.


Prohlédněte si nádherné prostory starého křídla a až přijdete do kanceláře se psacím strojem a piánem. Tam si nejprve prohlédněte stůl, na kterém je fonograf. V nástěnné skříni je obraz Anny, která je pohřbená v mauzoleu. Důkladně si obraz prohlédněte a kdyžtak si zapište, které figurky drží Anna v ruce (je to černý střelec, bílý kůň a  černá věž). Seberte cylindr pod obrazem a dejte ho do fonografu. Jen co si poslechnete hlas z minulosti tak pokračujte do salónku. Mrkněte se na hřebík, který je zabodnut nad kredencí. Je zřejmé, že na něm něco viselo… Podívejte se tedy vlastním pohledem pod kredenc a pokud kliknete na spadlý obrázek, Viktorie skříní pošoupne a obrázek sebere.


A teď k mausoleu. Než vstoupíte, tak si prohlédněte šachovnici, která byla skrytá pod omítkou a poznamenejte si polohy těch tří figurek, které měla Anna na obraze v ruce. Jďete dovnitř a na šachovnici tyto tři polohy vyťukejte (musí být ve správném pořadí). Je to 3C, 4G, a 5A. Poté se v podstavci otevřou dvířka a v nich se nachází panenka, krystal a svitek s namalovanými ručičkami od hodin. Přesně takové hodiny se nachází ve starém křídle hradu, takže se tam hned jděte podívat.


Hodiny se nacházejí hned napravo od vchodu do starého křídla. Až k nim dojdete, posuňte ručička tak, jak je nakresleno na papírovém svitku z mausolea tady 8:55 a 7:10. Otevře se tajná místnost, kde se určitě odehrály nějaké ne zrovna křesťanské rituály. Jděte ke stolu a prohlédněte si velkou, kůží potahovanou knihu na psacím stole. Napsal jí sám hodinář, ale v latině, takže tomu bude rozumět jenom Viktorie. Potom si prohlédněte ještě sportovní tašku, která leží vedle stolu. Vytáhnete z ní Coronův deník a ukáže se vám scéna. Potom na tašku prohledejte ještě jednou a vytáhnete z ní dva nevyvolané fotografické pláty, formu a červenou a modrou zkumavku.


Teď je třeba si poslechnout, co je vlastně na kazetě, která byla v Coronově kufříku. Walkman najdete v jednací síni vedle Andersnovi kanceláře. Je tam schován v nějaké skřínce. Teď ještě potřebujete baterky, které najdete v tělocvičně. Když tam přijdete, jděte co nejblíže rotopedu a důkladně ho prozkoumejte. Poté z jeho počítadla vyberte baterie a celé (walkman,  kazetu i baterie) zkompletujte. A pochopitelně si to taky poslechněte.


V této době už vám určitě někdo řekl, že se někdy v noci posiloval Anderson tím, že vykládal něco z dodávky, takže neváhejte a jděte se podívat do garáže. Dostanete se do ní pomocí kuchařových klíčků. Do dodávky se dostanete pomocí kyseliny. Zatím má Viktorie v injekční stříkačce jen kyselinu dusičnou, takže by to chtělo něco silnějšího. V koupelně u bazénu najdete ve skřínce láhev s kyselinou sírovou, takže jí napusťte do stříkačky, a máte dost silnou žíravinu na to, aby to zámek od dodávky nevydržel. V dodávce jsou zdánlivě jen pytle s hnojivem. Přepněte do vlastního pohledu, skrčte se a uvidíte pod pytli Coronův notebook. Teď je potřeba zjistit číselnou kombinaci na získání přístupu ke stránkám CIA. Čísla získáte pomocí programu Tone-sequencer na telefonu (použijete telefon na walkman a zapnete program). Poté připojte telefon ke káblíku z počítače a můžete serfovat. Získanou kombinaci 231074 zadejte do notebooku a prohlédněte si maily. Potom do kolonky search napište všechna hesla jako Moore, Mercury, Confidance a jejich data. Prohlédněte si pěkné konspirační projekty a na závěr také nezapomeňte zadat ARL-1998.


Po přečtení dokumentace získáte návod na to, jak správňe použít nalezenou modrou a červenou lahvičku. Máte sebou i podivnou formu, takže hurá do kuchyně. V kuchyni najděte mikrovlnku, nastavte ji na 70 stupňů a dejte do ní modrou lahvičku. Poté jděte do mrazírny, nastavte prosklený mrazák na  -25 stupňů a vložte do něj na chvilku červenou zkumavku. Potom obě zkumavky nalijte do formy a získáte tím čtyři medailonky.


V zahrádce za skleníkem jste si jistě všimly velké sochy a i toho, že tam je někde nějaký tajný vlez, kterým Raul zdrhl. Jděte k soše blíž, prohlédněte si hlavu lva a strčte mu do tlamy jeden medailonek. Přiběhne Darell a hned se s nadšením vrhne po schodech do tajné místnosti. Tam najde mrtvolu Raula a vezme od něj stříbrnou desku. Po kliknutí na symbol na velikých dveřích se ale najednou spustí past a Viktorie musí hned pomocí medailonku znovu otevřít vchod, jinak je s Darellem ámen. Hmm, takže tohle asi vchod do kyvadlového sálu nebude…


Až zase půjdete kolem bazénu, podívejte se, co to vlastně Jude četla. Je to kniha o nějakých nadpřirozených blbostech a v ní záložka se zakrvácenou růží  symbolem neštěstí. Jude nejspíš právě cvičí v tělocvičně, takže pokud tam budete mít cestu, můžete s ní na toto téma hodit řeč. Nezapomeňte také na nevyvolané fotografické pláty. Anderson je fotografem, a tak by je mohl vyvolat. Najdete ho nejspíš popíjet v baru, a tak mu je předejte aby s nimi něco vykouzlil.


Teď se podíváme na věž. Na ni se můžete dostat z balkónu z Darellova či Viktoriina pokoje. Na balkóně jděte co nejblíže k věži, přepněte vlastní pohled, vylezte nahoru po prasklině na ochozu.   Jednou jste na ochozu, tak si prohlédněte fresku a také odchlípenou omítku. Je zřejmé, že pod ní něco je, ale je potřeba nějakého nástroje, kterým by se omítka "orýpala". Nejideálnější je dláto, které najdete na psacím stole v údržbářově domě. Pokud ho máte, sundejte omítku, a najdete pod ní nějakou další fresku. Podívejte se zblízka a uvidíte malou klíčovou dírku akorát tak na malý (hodinový) klíček. Přesně takový najdete v jídelně zasunutý v hodinách nad krbem. Jakmile ho budete mít (klíček), strčte ho díry (klíčové)  a otevře se vchod do věže. Prohlédněte si zařízení na stěně a vyndejte z něj kovový vnitřek ozubeného kola. Potom najděte v podlaze poklop, otevřete ho a vyndejte z něj rozbitou součástku. Kousek vedle leží na stoličce bytelná truhla, která má místo zámku páčky podivného tvaru.


Když sejdete po schodech dolů, dostanete se do chodby, kde na levé straně ze stěny vyčnívá páka a naproti jsou schody do kaple. Pokud sejdete do kaple, můžete u velkých dubových dveří odstranit závoru a zpřístupnit si tak cestu ven (a zkrátit si cestu dovnitř). Vraťte se k již zmíněné páce. Jen, co za ní zatáhnete, začnou se otevírat tajné dveře, ale díky stáří otvíracího mechanismu se zaseknou. Teď je potřeba trochu spolupráce, takže si zavolejte Viktorii (Darella) a pokuste se dveře otevřít společně tak, že zatímco Viktorie zatáhne za páku, Darell pomůže dveřím trochu silou. Poté se vám zpřístupní klenutá krypta lemovaná freskami s velkým mramorovým oltářem. Po stranách oltáře jsou dva andělíčci držící misky. Všiměte si, že jeden z nich má na rozdí od druhého svázané ruce. Podívejte se na obrázek ze starého křídla. Na něm jsou nakresleny na svázaných rukou dvě mince a na druhých jedna. Minci ale nemáte, takže se sem budete muset vrátit později…


Teď se vraťte do starého křídla do hodinového sálu. Tam si musíte pohrát s těmi velkými hodiny s andělem na stole uprostřed místnosti. Když se podíváte zezadu, zjistíte že jsou na zadní straně hodin dvířka a v nich plocha, ve které jsou vytvarovány díry různých tvarů.  Je tam čtvercová zdířka akorát tak na ten krystal z mauzolea. Další zdířka je kulatá a ta další je „půlměsíčitého" tvaru, akorát tak ve tvaru toho zpropadeného náhrdelníku, který měla Anna (a Jude) na sobě. 


Touto dobou už vás určitě někde načapala Greta a vysolila vám na hlavu, že jste opily kuchaře. Stefan mezitím vstal a šel vařit čaj. Jděte do jídelny, kde uvidíte přichystaný tác a vázu s růží. Stačí do růže nakapat trochu krve, aby se pověrčivá Jude trochu polekala. Potom jděte s Darellem „náhodou" kolem a Jude bude ráda, že se s tou pohromou může někomu svěřit. Nebude problém Jude přesvědčit, že to má na svědomí ten zatracený náhrdelník a Jude vám ho bez problémů vydá. Potom si půjde lehnout a vám se tak naskytne příležitost byt trochu prošmejdit. Za některým z obrazů je sejf, jehož kombinaci jste si mohli zjistit v Andersonově kanceláři. V sejfu vás bude zajímat jenom mince, takže šup s ní do kapsy.


Vy máte onu minci, kterou budete muset dát andílkům do rukou u oltáře ve věži, jenomže je jen jedna, takže je potřeba je něčím nahradit. Nejlépe by vyhovoval nějaký sypký materiál, který se dá dobře odvážit. Třeba... kadidlo! Pokud ho ještě nemáte, najdete ho v sauně. Obálky, do kterých nasypete odvážené dávky kadidla najdete ve čtvrtém patře, v šupleti v pokoji pro hosty na konci chodby. Váhy jsou na stole u zrcadla ve starém křídle. Do jedné misky dejte minci a do druhé nasypte krystalky kadidla. Odvážené kadidlo nasypte do obálky a celou tu proceduru opakujte, abyste měli kadidla dvě dávky. Vraťte se do krypty a nasypte do kadidlo do rukou anděla (dle obrázku) a druhému dejte do misky minci. Otevře se poklop, z něhož vyjmete železnou desku sdvoubarevným symbolem, podobnou té, co měl u sebe Raul.


Teď si ještě jednou jděte prohlédnout tajnou místnost. Nastavte ručičky na správný čas, vejděte do místnosti a přistupte k oltáři. Uprostřed je koule (sféra), která by mohla pasovat do hodin. Když posunete svíčky na kraji stolu, najdete pod nimi tvarované "výmoly". Prozkoumejte ještě jednou desku s dvoubarevným symbolem z inventáře a zlomí se vám na dva kusy. Ty přesně pasují do krajů oltáře a po jejich usazení se zpřístupní sféra. Vemte si jí a pokračujte do hodinového sálu. Tam otevřte hodiny s andělem a nastrkejte do nich všechny součástky (krystal, náhrdelník a sféru) tam, kam pasují a klepněte anděla do hlavy. Promítne se vám scéna dokumentující hodinářovu smrt. Muže si jí pustit kolikrát chcete, a co se vám bude promítat, všiměte si velké truchly s páčkamí ve tvaru přesípacích hodin... Až budete odcházet, nezapomeňte z hodin vyndat krystal (všiměte si, že je aktivovaný), budete ho ještě potřebovat.


Teď se vraťte ne věž  a znovu si všiměte té velké, podivné truhly. Je to ta samá bedna, která se objevila ve scéně s hodinářem. Abyste se do ní dostali, musíte jednak strčit do dírky mezi páčkami aktivovaný krystal a poté nastavit tu samou kombinaci páček, která byla k vidění ve scéně, kterou "promítly" hodiny. Pokud si scénu potřebujete promítnout znovu, sejděte o patro níže, kde už můžete krystal do hodin postlat Viktorii. Až se do bedny dostanete, vemte si z ní součástku do stroje.


Nezapomeňte se stavit v Andersonově kanceláři pro vyvolané fotografie. Až vám je dá, najdete na jedné z nich nafotografované plány nějakého stroje. Je stroj stroji na věži. Fotografie je ale rozmazaná a není na ní nic moc vidět. V takovém případě je vhodným nástrojem scanner. Použijte tady fotografii na scanner a spustí se grafický program. Přibližte si vnitřnosti toho stroje uprostřed a po opuštění programu se automaticky vytiskne jeho zvětšenina. Jděte s tím za Henrym, dejte mu bronzový prstenec a výkres, jestli by s tím něco nesvedl… Za chvíli se Henry vrátí z dílny s novou součástkou. Teď honem na věž vyzkoušet jak tam pasuje. Po aplikování součástky se spustí výtah do nižšího patra. 


Jen co se spustíte výtahem dolů, uvidíte veliké dveře s černobílým symbolem, podobné těm, co byly v pískové pasti. Podívejte se na destičku se stejným symbolem, kterou jste našli u mrtvého Raula. Musíte na dveřích zamáčknout "picholáky" stejně, jak je na desce. Dveře se otevřou, přiběhne Viktorie (Darell) a po krátkém rozhovoru se Darell vrhne do lví tlamy zatímco Viktorie zůstane venku.


Nyní jste se s Darrelem ocitly v takovém malém bludišti. Mříž nalevo i napravo je zavřená, takže jděte po schodech dolů. Vstoupíte do klenuté místnosti, na jejíž stropě je namalovaná hvězdnatá obloha. Přímo před vámi jsou ohromné hodiny a napravo od nich jsou na stěně páčky. Podívejte se na strop, a všimněte si pendlovek, namalovaných mezi hvězdami. Přesně takový výjev byl na obraze v planetáriu ve starém křídle. Jděte se tam tedy s Viktorií podívat, a zjistíte, vedle této malůvky je naškrábaný i čas a stupně. Přepněte se zpátky na Darrela a posouváním páček nastavte čas a stupně tak, jak bylo na papíře. Tím se otevřou mříže v chodbě. Vydejte se tedy do chodby nalevo, do hodinářovy pracovny. Spustí se scénka, ve které Viktorie zjistí, že na hrad dorazilo nějaké podivné individuum s jizvou přes celý ksicht. Jen co skončí, prohlédněte si desky na psacím stole a zjistíte, že onen chlap s jizvou je jeden z nesmrtelných, říkající si Hunter.


Ovládání se přepne na Viktorii, která zatím utekla do zahrady. Stojí právě pod okny Andersonovy kanceláře, a když se do nich podíváte, uvidíte stín gestikulující postavy. Je to pan Hunter,  který nejspíš sype Andersonovi popel na hlavu zato, že vás nechal pobíhat po hradě. Teď se naskýtá příležitost ho vlákat do pasti. Vezměte to, co zbylo ze zámku od voliéry a mrskněte to do okna. Pan Hunter vykoukne, a několika ranami zrevolveru vašim směrem se prokáže jeho mizerná muška. Běžte do zahrady za skleníkem, dejte lvovi medailonek a kochejte se lstivým pohledem jak pan Lovec kráčí do pískové pasti. 


Zase za Darrela prohledejte psací stůl, pročtěte si profily nesmrtelných mocipánů a seberte kovovou hvězdy. Vyjděte ven a pokračujte chodbou naproti a po schodech dolů. Vstoupíte do místnosti, která vypadá jako vnitřek orloje. U stěny je stroj, a vněm hvězdicovitý výmol. Když do něj vložíte vaší hvězdu, otevře se panel sšesti budíky, které lze nastavovat. Musíte na ně nastavit stejnou kombinaci, jako na stroji ukrytém ve vodním rezervoáru (ve studni). Po nastavení správných hodnot (2,7,4,11,9) se vám zpřístupní chodba dál.


Jen co budete chtít pokračovat dál, zmerčí vás jeda Coronůva gorila a aby se neřeklo, rovnou začne střílet vašim směrem.  Vyběhněte ven a na budících nastavte všechny ručičky zpátky na 6. To toho frajera spolehlivě (ač ne moc humánně) vyřídí. No co, patří mu to. Potom zase nastavte ručičky a pokračujte chodbou kolem těla mrtvého Corony do velké místnosti, kde vás zbytek Coronovy party spoutá.


Jako Viktorie musíte běžet Darrelovi na pomoc. Jděte tedy do věže, výtahem dolů, skrz dveře se symbolem a pokračujte chodbou dál. Vstupte do místnosti, se sloupy, kde je spoutaný Darrel. Kousek vedle stojí ještě jeden zCoronovy party - Kern. Jen co vstoupíte, otočí se vašim směrem sotva co se Viktorie schová za sloup. Tady si hru sejvněte,  teď to bude trochu o nervy ;-) Musíte vychytat moment, kdy se Kern nedívá vašim směrem a proběhnout do vedlejší místnosti, kam vedou stopy krve. Až se vám to povede, prohledejte mrtvého gangstera a vezměte mu zapalovač (už ho potřebovat stejně nebude).  Všimněte si, že jsou na stěnách proti sobě dva hvězdicovité „sloty" a nad mrtvolou je lví hlava. Dejte do lví tlamy poslední medailonek, vstupte do chodby, zatáhněte za páku a objevíte se klenuté místnosti shvězdnatým nebem.


Jděte do „strojovny" pro onu malou kovovou hvězdu. Je potřeba jí duplikovat. Vezměte tedy svíčku a zapalovačem jí nad miskou rozehřejte. Potom do vosku obtiskněte kovovou hvězdu a do obtisku nalijte zbytek zázračné rychletuhnoucí tekutiny.  Seberte duplikát a vraťte se přes klenutou místnost zpět „ke lví tlamě". Dejte obě hvězdy na jejich místo a otevře se výklenek sněkolika lahvičkami. Vedle nich je svitek, na kterém stojí, že kzviditelnění lejlinií je potřeba nalít obsah modré, zelené a žluté do výlevky. Potom už Viktorie vyřídí Kerna sama. Seberte od něj klíčky a pomožte Darrelovi na svobodu. A pokochejte se závěrečnou scénou. Tak, a návod i hra je u konce. Myslím si, že přestože jsou kvalitnější tituly, tenhle rozhodně za tu chvilky stál. 


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.