1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Arx Fatalis
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Arx Fatalis - CZ

Alchymie :


V této hře si můžete namíchat různé lektvary. Musíte získat příslušnou bylinu a tu hmoždířem rozdrtit na prášek. Prášek vložte do prázdné lahve a použijte na destilérku. Tu najdete např. na hradě.


Květ svlačce -> lektvar many

Vodní lilie -> lektvar života

Kapradí -> jedovatý lektvar

Sněženka -> lektvar neviditelnosti

Léčivé byliny - léčivý lektvar na otravu



Kuchařství :


Na mouku použijte láhev vody. Vznikne těsto, které dejte péct. Výsledek je chléb.


Znovu na mouku použijte láhev vody. Na těsto použijte váleček, který najdete např. v gobliním království. Těsto dejte péct a vznikne vám koláč.


Koláč je fajn, ale můžete to být ještě lepší. Do rozválcovaného těsta přidejte jablko. Dejte péct a máte jablečný koláč.


Dále můžete upravovat syrové maso (čerstvá ryba, nedopečená žebra, kuřecí stehýnka), tak že ho opečete na ohni.



Tajné úkoly :


Záchrana Lorda Inuta


V první patře krypty potkáte v tajné místnosti slepici, je to zakletý Lord Inut. Použijte kouzlo odhalení, uvidíte jeho pravou podobu. Musíte mu namíchat lektvar. Potřebujete pórek, mrkev, dračí vejce a lahvičku vody. Tedy musíte zabít draka, abyste měli nejméně dvě vejce. Jděte do hospody v úrovni 1. Za pultem do kotle hoďte pórek, mrkev a dračí vejce. Nakonec použijte na kotlík láhev vody. S lektvarem se vydejte za Lordem Inutem. Použijte zase odhalení a dejte mu lektvar. Poděkuje vám. Když na něj párkrát klikněte, tak vybuchne a zbude po něm zbraň.



Gobliní kuchařka


Na hradě ve spíži za kuchyní najdete knihu Vaření pro gobliny. Tuto knihu doneste do gobliního království kuchaři. Dostanete nějaké zkušenosti.



Návod :


Žalář (úroveň 2)


V sousední cele napravo si promluvte s Kultarem. Jděte nalevo k mříži. Dole vyndejte kámen a roztáhněte tyče. Seberte kost, kterou použijte jako zbraň a zabijte goblina. Ze stolu seberte jídlo. V rohu můžete najít další kosti. Pákou otevřete Kultarovu celu. Skrčte se a rozbijte dveře na zemi, kterými skočte dolů.



Jeskyně (úroveň 3)


Nalevo v koutě najdete mrtvolu, která má runy Aam a Yok. Dostaňte se do jihozápadní temné místnosti, kde v sudu najdete lano. Jděte do místnosti se strojem na severu. Na zdi otevřete poklop a na dvě kola použijte lano. Vyjeďte nahoru nově opraveným výtahem. Když se dáte nalevo, tak se dostanete do horní oblasti s vodou. Najdete tu dýku. Potom jděte do místnosti s velkým goblinem. Zabijte ho, Kultar vám pomůže. Prohledejte ho, najdete páku, kterou použijte k otevření mříže. Vyjděte nahoru po schodech.



Gobliní území (úroveň 2)


Se dostanete do míst ze začátku. Tahle úroveň  je plná goblinů. V jedné cele najděte goblina, kterého určitě osvoboďte. Potom dojděte do severovýchodního rohu. Najdete tu schody, které vedou o patro výš, a jednu místnost. V místnosti zabijte goblina, najdete tu klíč a dvě listiny.  Vraťte se kousek na jih a dejte se na západ po schodech nahoru. Dojděte po můstku k goblinovi, který po vás bude chtít listinu. Tu máte, ale potřebujete ji podepsanou. Jděte do jihozápadní místnosti. Jsou tu železná vrata, která vedou do velké jeskyně. Hned za ní napravo je runa Spacium a nějaké ostatní věci. Najdete tu portál, který aktivujete až v pozdější části hry. Také zde naleznete trollího umělce, který po vás bude chtít dárek. Nakonec jděte v severovýchodním rohu po schodech nahoru.



Pevnost (úroveň 1)


Hned ze začátku narazíte na pevnost, na kterou někdo zaútočil. Projděte až nahoru k veliteli, s kterým promluvte. Zadá vám úkol - donést zprávu o útoku králi. Dostanete licenci obchodníků s drahokamy. Nyní pokračujte dále a jděte do krčmy. Tady si promluvte s barmankou. Vyjděte po schodech a promluvte si s chlápkem, který má na stole víno. Dozvíte se něco málo informací. Najdete tu také goblina, kterého jste osvobodili. Dejte mu listinu, kterou vám podepíše. Najdete tu také dveře, do kterých potřebujete heslo. Potom se tam snad dostanete. Nakonec můžete v jeskyni vedle najít rozbitý portál, s ním teď stejně nejde nic dělat. Vraťte se o patro níž. S podepsanou listinou a licencí vás goblini vpustí dovnitř.



Město goblinů a trollů (úroveň 3)


Zatím vás nepustí ani do jednoho města. V pozdějších fází hry se sem vrátíte. Nyní akorát projděte na jih po schodech do úrovně 2.



Pavoučí jeskyně (úroveň 2)


Tato jeskyně je plná krys a pavouků. Akorát můžete narazit na docela tuhého pavouka. Když ho zabijete, tak v jeho doupěti najdete smaragd. Potom pokračujte do úrovně 1.



Město Arx a královský hrad (úroveň 1)


Konečně jste se dostali do Arxu. Od strážného se dovíte, že máte vyhledat Carla. Toho najdete v kasárně. Odkáže vás na krále. V kasárně můžete ukrást ze zdi meče, štíty a sekery. Dojděte tedy do hradu za králem. Dostanete nový úkol, máte zajít za králem trollů Pogem. V hradě můžete navštívit astronoma nebo hadí ženu v knihovně. Za knihovnou v laboratoři najdete v truhle s runami Vista, Mega, Taar, Cetrius a Yok. Ve městě můžete navštívit několik obchodníků a jiných NPC. U obchodnice můžete koupit runy Nhi, Vitae, Aam a Rhaa. Najdete tu také portál a vchod do krypty, ani jedno zatím nemůžete použít. Nakonec se vraťte do lokace s gobliny a trolly.



Město goblinů a trollů (úroveň 3)


Nejdříve jděte na území trollů. Strážnému ukažte dopis. Na území trollů najdete krumpáče, ty jsou velmi užitečné. Můžete jimi rozbíjet tenké zdi. Jedna se nachází v této úrovni. Za ní najdete portál, který potom aktivujete. Také s ním můžete těžit kameny na stěnách jeskyní. Potom dojděte za králem trollů, poznáte ho podle toho, že je ověšenej zlatem. Předejte mu dopis. Pomůže vám odklidit zavalený průchod, ale nejdříve chce po vás jednu laskavost. Někdo trollům ukradl jejich modlu a vy ji máte najít. Také tady najdete trolla Burwaku, který je přítel Greua. Řekne vám, že vhodný dárek pro Greua by byly obrázky z vnějšího světa. Potom si promluvte s goblinek Izakem, který stojí na území trollů. Zavede vás do gobliního města.


Další zajímavá lokace. Do trůnního sálu vás nebudou chtít pustit.  Jděte tedy do komnaty krále. Pod postelí najdete papírek s kódem 5599. Ve nočním stolku najdete papír, z kterého zjistíte, že král je alergický na víno. Jděte do kuchyně a na připravené těsto použijte víno. Kuchař upeče koláč a donese ho králi. Ten vylítne z trůnního sálu a do svých komnat na záchod 8-). Nyní můžete jít do trůnního sálu. U trůnu najdete truhlu. Vedle zadejte kód 5599 a zatáhněte za páku. Otevře se vám místnost s truhlou. V ní najdete papírek. Také zde najdete páku za , kterou zatáhněte. Na chodbě se otevřou tajné dveře. Vedou do pokladnice přes hlavní sál. Tam půjdete po trámu, na druhé straně je stejný trám. Použijte levitaci a přeneste se tam. Najdete zde runu Fridd. Jděte do ubikací goblinů. Potkáte tu goblina, který s vámi začne mluvit. V jeho pokoji najdete pod polštářem klíč. Teď se vydejte do skladiště, nebudou vás chtít pustit. Jděte proto za králem a promluvte si s ním. Nyní se tam vraťte, budete vpuštěni. V truhle najdete trolí modlu, odemkněte ji klíčem, který jste našli pod polštářem. Přijde sem ten goblin a zaútočí na vás. Zabijte ho, dveře si odemkněte klíčem, který má u sebe. Modlu vraťte Pogovi.



Město Arx a královský hrad (úroveň 1)


Jděte rovnou na hrad za králem. Zpřístupní vám zbytek hradu a dostanete klíč od své komnaty. Jděte do ní najdete tu skvělý vak, který vám zdvojnásobí inventář. Máte vyřešit vraždu Falana Orbiplanaxe. Jděte do knihovny a promluvte si s hadí ženou. Potom si s ní promluvte ještě jednou, dostanete knihu pro Greua, kterou mu potom doneste. Pročtěte si všechny knihy, dozvíte se zajímavé informace, které se vám můžou hodit. Potom zajděte do laboratoře a promluvte si Felnorem. Dostanete klíč od Falanovi komnaty a papír s hádankou. Můžete zajít za do hvězdárny  a promluvit si s Suiberisem. Potom jděte do Falanovi komnaty. Na nebesích najdete svitek s kouzlem. Za kobercem na zdi najdete trezor na heslo. Kód zjistíte z papírku od Felnora.


"6 se stane 4, když odebereš první. První znásobí druhý, takže bude poslední a poslední znásobí prvním, bude 16."


Kód je 248. Po otevření trezoru se spustí animace. Po radě se jděte podívat do vězení za vězněm. Řekne vám heslo do chrámu. Jděte do města, cestou budete svědky rozhovoru krále a hadích žen. Promluvte si s ním, prý se nemáte o to starat. Venku potkáte hadí ženu, která vám dá runy Mega a Spacium a naučí vás kouzlo na aktivaci portálů. Promluvte si s ženou vedle portálu. Ztratila se jí dcerka Shany. Jděte naproti do domu do dveří napravo. V truhle najdete knihu, která vše vysvětluje. Nejdříve se vydejte zachránit Shany.



Vodní jeskyně (úroveň 4)


Sem se vydejte pouze pokud chcete zachránit Shany. Dostanete se sem přes území trollů a golblinů. Dříve to tu hlídal troll. Tuhle lokaci můžete celou prozkoumat. Najdete tu vchody do úrovně 5 a 6. Za silovým polem najdete vchod do základny Ylsidů, ale zatím tam nechoďte. Od vchodu se dejte hned doprava do spletité síně jeskyní. Dojděte do jihozápadní místnosti. Shlédnete animaci s knězema, které opatrně sledujte do tajné svatyně. Rychle je zabijte a osvoboďte Shany. Jestli to nestihnete, tak ji promění v démona, nebo jí zabijou. Potom se vraťte do města Arx pro odměnu k její matce.



Chrám (úroveň 2)


Vydejte se do hospody. U dveří řekněte heslo a vejděte do chrámu. Celou lokaci vymlaťte. V jedné místnosti najdete kus meteoru (1/5). U tří kněží najdete naleznete dopisy, srdce golema a další kus meteoru (2/5). Někde byste tu měli najít svitek zrušení kouzla. Tím odstraňte silové pole. Jsou tu tři golemové, do prostředního vložte srdce. Jděte do chodby napravo a doveďte ho na plošinku. Tím se vám otevřou dveře do místnosti, kde aktivujte páku. Jděte do prostřední místnosti a zadejte kód 113. Zatáhněte za páku. Kdybyste nezadali kód, tak vás napadne golem. V chodbě nalevo musíte za sebou zavřít dveře. Když to neuděláte, tak druhé dveře nepůjdou otevřít. Aktivujte poslední páku. Teď se vraťte na rozcestí a dejte se do zasedací místnosti doprava. Když se dáte nalevo po schodech, tak narazíte na tajné tlačítko, které otvírá tajnou místnost. Je v ní golem, kterýho musíte zabít. Najdete tam také mrtvolu, která má runy Kaom a Cosum. Na druhé straně je tajná hrobka. Je zde silný lich. V truhle najdete kousek meteoru (3/5). Vraťte se a pokračujte dál dozadu. Přejděte přes stroj, který vám zpřístupnil cestu. Projděte až k meteoru. Kněz na vás vyvolá démona a zdrhne. Zabijte ho. Záhadná dívka vám poděkuje za záchranu. Jděte napravo a aktivujte obě páky. Teď se pokuste zničit meteor, bohužel marně. Nalevo můžete otevřít tajnou chodbu do žaláře. Jděte doprava a zkratkou to vezměte přes hospodu do města Arx. Zajděte do hradu. Dozvíte se o dalším útoku. Dostanete úkol - najít Krahoz a Zohark.



Tábor rebelů (úroveň 4)


Přejděte jezero, za kterým potkáte záhadnou dívku. Promluvte si s ní, někdo vás omráčí. Probudíte se v táboře rebelů. Záhadná dívka je šéf rebelů. Vymění vám Krahoz za štít z krypty. Projděte si celý tábor. Můžete zde i obchodovat. Dostanete dýku, s která funguje jako klíč. Jděte do města Arx. Promluvte si s Carlem, který vám dá klíč od krypty.



Jeskyně trollů a goblinů (úroveň 5)


Sem se vydejte pouze pokud si chcete vylepšit výbavu. Potkáte tu trolly. Ti na vás nebudou útočit, pokud máte amulet od Greua. Jsou tu dva různí tábory goblinů - lid vody a lid země. Od obou dostanete úkol zabít ty druhé. Tak si to vyřešte podle svého uvážení. Nejdůležitější jsou tu obchodníci, kteří mají výborné zboží. Pro bojovníky mají skvělý obouručák a pro kouzelníky mají runy Tera, Stregum a Movis. Najdete tu portál a schody, které vedou o patro níž.



Krypta - první patro (úroveň 4)


Pořádně se vyzbrojte, mějte sebou aspoň dva svitky levitace. Nejdříve se vydejte do místností po stranách. Rozbíjejte hroby krumpáčem. V jednom hrobu najdete klíč, kterým lze otevřít truhla Falana Orbiplanaxe na hradě. Najdete v ní runu Folgora. Určitě sbírejte dřevěné kolíky. Měli byste najít obětní nástroj. Jděte rovně do velké místnosti se sochou., na ní použijte obětní nástroj. Otevřou se vám dveře do dalších částí krypty. Jděte po schodech do místnosti doleva, najdete tu klíč. Teď jděte rovně. Zde byste měli najít na zemi kus dřeva. Jděte zpět na začátek. Odsud vejděte do místnosti doprava. V jednom hrobě aktivujte spínač. Na druhé straně se otevře tajná místnost, tady přehoďte páku. Jděte zpět na začátek a odsud se vydejte na sever a východ. Opravte páku kusem dřeva. Dojděte do místnosti se slepicí, najdete tu klíč. Jděte na chodbu a pokračujte rovně. Když tady použijete klíč, tak se dostanete do vodní jeskyní. Nyní se vydejte ze začátku na jih a hned na východ. Zamčené dveře odemkněte jedním z klíčů. V místnosti najdete sochu, která má meč. Ten přehoďte,  je to spínač. Otevře se vám vchod o patro níž. Než odejdete měli byste mít dva kameny s nápisy (1-2/6).



Krypta - druhé patro (úroveň 5)


Tady potkáte nemrtvé, které musíte dorazit tím, že do nich píchnete dřevěný kolík. Hned na začátku zapíchněte dva nemrtvé. Napravo vezměte cihlu a položte ji na plošinku před mříží. Na obou stranách najdete páky, které aktivujte. Zabijte nemrtvého a jděte podél pravé strany. Jděte do prvních dveří. Světlo zhasne a zavřou se za vám dveře. V rohu za kamenem najdete klíč a v hrobce najdete také klíč. Odemkněte si dveře klíčem, který jste našli za kamenem. Pokračujte podél stěny napravo a dojděte k dalším dřevěným dveřím, ty si odemkněte klíčem z hrobky. V místnosti najdete tajné tlačítko, které vám otevře dveře do jeskyní trollů a goblinů. U mrtvoly najdete klíč a kámen s nápisem (3/6). Mříže otevřete  pákami v prostřední chodbě. Najdete tu také mrtvolu lovce zombíků, má u sebe deník a kombinaci 1-3-1. Abyste se dostali dál, tak musíte zmáčknout dvě tlačítka. Ty najdete v chodbě, která je kolmá na prostřední chodbu. Musíte to rychle proběhnout, jinak se mříž znovu zaklapne. Napravo jsou dvě zavřené místnosti. Dřevěné dveře odemknete zlatým klíčem, který byste měli mít. A mříž otevřete pákou, kterou najdete v široké severojižní chodbě. Najdete tam tři páky, zmáčkněte první, třetí a první. Otevře se vám místnost na jihu. Na jihu najdete dvě místnosti, jednu jste otevřeli pomocí pák. Druhá byla otevřená, u mrtvoly najdete kámen s nápisem (4/6). Abyste se dostali ke schodišti do dalšího patra, tak musíte umístit na tři plošinky nějaké předměty. Všechny tři plošinky najdete před mřížema vedoucí ke schodišti. Potom pokračujte do dalšího patra.



Krypta - třetí patro (úroveň 6)


Sestupujte po schodech až do velké místnosti. Je tu spousta hrobek, které otevřete. V jedné hrobce nalevo najdete kámen s nápisem (5/6). Nalevo a napravo vedou schody nahoru k oknům. Na obou stranách je to téměř stejné, v postupu dál vám budou bránit mříže. Cestou narazíte na nášlapné plošinky, které zatižte nějakým předmětem. U každé z mříží najdete páku, kterou aktivujte. Mříže by se měli zvednout. Napravo u oken najdete v jednom z hrobů další kámen s nápisem (6/6). Teď vám v cestě bude stát láva. Musíte přehodit nějaký předmět na nášlapnou plošinku naproti. Dojděte do další velké místnosti, čeká vás tu hádanka. Musíte nastavit správně šest symbolů. Napíšu symbol a kolikrát máte s určitým kotoučem otočit.


Symbol "I" - 4x

Symbol "nekompletní obdélník" - 1x

Symbol "čárka s tečkou" - 3x

Symbol "obrácené v" - 2x

Symbol "tři tečky" - 3x

Symbol "skoba" - 5x


Pokud jste to udělali správně, tak s vámi duch promluví. Nyní musíte šest kamenů s nápisy položit na vysunuté sloupky. Napíšu jaký kámen máte přiřadit na jaký symbol.


Symbol "I" - kámen "kruh"

Symbol "nekompletní obdélník" - kámen "slunce"

Symbol "čárka s tečkou" - kámen "podivný znak, přeškrtnuté v"

Symbol "obrácené v" - kámen "vykouslý čtverec"

Symbol "tři tečky" - kámen "měsíc"

Symbol "skoba" - kámen "měsíc s tečkou"


Potom se vám otevřou dveře k hrobce, v ní najdete štít. Najdete tu také tajné tlačítko, které vám otevře přístup k runě Morte. Vraťte se zpět. Použijte kouzlo zrušení kouzla na silové pole a pokračujte o patro níž.



Krypta - čtvrté patro (úroveň 7)


Tak jste zase o patro níž. V chodbě jděte do místnosti napravo. V rohu najdete páku, která otvírá dveře nalevo. Najdete tu dvě mumie. Jděte na chodbu a sejděte po schodech a jděte do místnosti napravo. V rohu najdete zase páku, ta otvírá místnost naproti. Najdete tu velký sarkofág s mumií. Teď vás čeká bludiště, ve kterém musíte přehodit pár pák. Problém je v tom, že se to špatně popisuje. Chodbou dojděte až na rozcestí. Jděte nejdříve doleva. Dojdete do místnosti s pákou, za kterou zatáhněte. Vraťte se na rozcestí a jděte doprava. Budete mít zase na výběr jestli doleva nebo doprava. Napravo dojdete k páce, která otvírá tajnou místnost s dřevěným kolíkem. Jděte potom doleva. Jděte podél levé strany, neodbočujte do místnosti nalevo. Dojdete k páce, kterou použijte. Odsud se stále držte levé strany, dojdete do místnosti, kde zatáhněte za páku. Najdete tu také tlačítko na zdi, které otvírá tajnou místnost s léčivou studánkou. Vydejte se ven místnosti a jděte podél levé strany. Dojdete do chodby, kde jsou bodáky. Musíte použít kouzlo levitace. Také lze střelit do tlačítka naproti např. ohnivou koulí. Na konci chodby zatáhněte za páku. Vraťte se zpět do místnosti, kde je páka, za kterou ještě jednou zatáhněte. Odsud se dejte chodbou doleva a potom doprava. Projděte dlouho chodbou a potom zahněte doprava k páce, za kterou zatáhněte. Vraťte se do místnosti se studánkou a pákou. Vydejte se odsud a držte se pravé strany. Dojdete k páce, kterou jste už aktivovali. Pokračujte dále podél pravé strany. Dojdete k nové páce, kterou aktivujte. Odsud se dejte doprava a hned doleva, dojdete k další páce, kterou aktivujte. Nyní se dejte do dlouhé chodby na severu, kde vám už nic nebrání v cestě. Jděte do místnosti se sochou. Napadnou vás tu dva neviditelní nepřátele s kladivem a mečem. V místnosti jsou okolo páky. Ty aktivujte podle toho, na kterou páku socha ukazuje. Jděte do nově otevřeného průchodu. Napadne vás zase neviditelný protivník tentokrát se sekerou. Projděte chodbou. Místnost se zombíky můžete otevřít pákou. Najdete tam klíč, kterým otevřete dveře naproti. Tady dostanete úkol vypátrat vraha ducha. Potom použijte levitaci a dostaňte se na druhou stranu s bodáky. Za táhněte za obě páky, pokračujte do dalšího patra.



Krypta - páté patro (úroveň 8)


Asi nejkratší patro. Jděte do rozlehlé chodby. Po obou stranách jsou dvě místnosti. Otevřete si je pákou vedle. V každé musíte najít jeden orb, tedy čtyry orby dohromady. Většinou jsou v hrobce. Potom jděte nakonec k hlavní hrobce. Postavte všechny čtyry orby na podstavce okolo. Otevře hrobka, kde najdete Poxsellisovu helmu. Je to nejlepší helma, tak si ji nasaďte. Uvidíte šipky, po kterých se vydejte. Život vám znepříjemní dva tuzí lichové. Ve třetím patře vás napadne další lich, který má runu Tempus.


Jděte do tábora rebelů, kde předejte jejich velitelce štít. Dozvíte se, že je dcera krále a tohle je řád posvátné dýky. Nyní si můžete vyzvednout Krahoz ve skladu.



Chrám hadích žen (úroveň 6)


Nyní musíte získat Zohark. Vydejte do chrámu hadích žen, vedou tam schody z jeskyní trollů a goblinů. Chrám se nachází v severní části této úrovně. Na rozcestí se dejte doleva. Promluvte si s hadí ženou, odkáže vás na matku nadřízenou. Zajděte za ní a promluvte si, musíte projí bludiště iluzí. Vraťte se na rozcestí a dejte se doprava. Na sever jsou schody, které vedou o patro níž. Použijte lesklý orb od matky na spínač u vchodu. Nyní když máte Poxsellisovu helmu, tak nepotřebujete kouzlo odhalení. Projděte do další místnosti. Za závěsy najdete páku, která otvírá tajnou místnost za dalším závěsem. Jděte do té místnosti, najdete tam truhlu a nápovědu. Vraťte se použijte další spínač. Vejděte do místnosti s hadem. Za mříží je had, který má u sebe žezlo a meč. Musíte střelit do místa, kde kříží meč a žezlo. Otevře se vám truhla se zlatým hadem. Pokračujte dále dejte se vchodem napravo. Je tu šest malých místností s pákami. Musíte zatáhnout za všech šest pák ve správném pořadí. Nahoře je koule, která vám ukáže za jakou páku máte zatáhnout. Do šesti místností dejte šest různých předmětů. Nyní snadno poznáte za jakou páku máte zatáhnout. Potom si vezměte dalšího zlatého hada po schody. Vraťte se na chodbu, kde se vám otevřela mříž. Jděte doleva do místnosti se zrcadlem. Zabijte přízrak. Projděte zrcadlem a zmáčkněte tlačítko na zdi. Vraťte se zpět zrcadlem. Naproti vchodu si všimněte jinak nasvícené zdi, kterou projděte. V následující chodbě to s vámi bude trochu házet, proto jděte chvíli pozadu. Na začátku další chodby si všimněte cedule nalevo. Kousek na ní je tlačítko, které vám otevře tajnou chodbu. Projděte tudy, na konci si otevřete zase tlačítkem. Dojděte do místnosti s pohárem. Hoďte do něj prvního zlatého hada. Objeví se Zohark a budete teleportováni na začátek.



Chrám (úroveň 2)


Vydejte se do chrámu pod tavernou. Tentokrát to tu bedlivě hlídají tuzí Ylsidi. Nejlépe je to proběhnout, nebo použít lektvar neviditelnosti. Doběhněte do místnosti s meteorem, který nyní zničte. Musíte mít na sobě Krahoz a Zohark. Seberte prášek Koltka. Nyní se vydejte na hrad.



Město Arx a královský hrad (úroveň 1)


Musíte se dostat do hradu. Problém je, že město napadli Ylsidi. Nejlépe je se teleprotovat na hrad. V hradě se musíte dostat do vězení. Nejlepší je to přes tajnou chodbu. Od teleportu se dejte napravo, svícnem na zdi otevřete první chodbu. Pákou ji otevřete na konci. Nalevo zahněte a tlačítkem na zdi otevřete další chodbu, tou se dostanete až do vězení. Tady vás zachrání Kultar. Dostanete nejlepší zbroj. Utečte odsud kanalizací. Ylsidi město opustí, jděte zpět na hrad. Promluvte si s králem a Felnorem. Promluvte si s hadí ženou ve knihovně, odkáže vás na jejich chrám.



Chrám hadích žen (úroveň 6)


Jděte za matkou a promluvte si s ní. Teď jděte za knihovnicí, od které dostanete knihu. Budete muset získat dračí vejce na očarování zbraně. Nejdříve si tu zbraň musíte vykovat. Proto se vydejte do trpasličího města přes území krysích lidí. Tam se dostanete přes chrám hadích žen. U vchodu do chrámu iluzí se dejte na sever.



Odevzdaní Krahozu a Zoharku


Nyní máte dvě možnosti. Tyto dva artefakty můžete odevzdat buď šéfce rebelů nebo matce hadích žen. Pokud jste hodní, tak je dejte rebelce.



Území krysích lidí (úroveň 7)


Toto je síť propletených jeskyní. Hned u vchodu najdete portál. Postupujte do západní části. Potkáte tu obřího červa, kterého zabijte. Mezi ostatními nepřáteli najdete krysí lidi, krysy, pavouky. Až zabijete obřího červa tak pokračujte do trpasličího města.



Trpasličí město (úroveň 8)


Hned zjistíte, že tu moc trpaslíků není. Když se dáte na západ, tak dojdete k portálu. Musíte přeskákat přes kameny, nespadněte do lávy. Skoro hned od začátku vás začne otravovat pekelná bestie, kterou nemůžete zabít. Takže musíte utíkat. Utečte do místnosti s lávou. Skočte dolů na plošinky, po kterých přeskákejte na druhou stranu. Projděte až nakonec chodby, kde najdete mrtvolu. Oberte ji o knihu, klíč a kámen bohů (1/4). Vraťte se kousek zpět a odemkněte si dveře nalevo. Jděte rovně a zahněte druhou odbočkou doprava do místnosti. Projděte jí do další místnosti. Vylezte nahoru po schodech, najdete tu další knihu. Dole pod schody zatáhněte za páku a seberte klíč z šuplíku. Vraťte se zpět do předchozí místnosti. Na zemi je mříž a pod ní je láva. Kousek odsud je páka, kterou přehoďte, mříž se odsune. Přeskočte ji a pes spadne do jámy s lávou. Můžete si také pomoci, tak že vložíte do stroje kámen bohů a použijete páku nahoře. V této místnosti najdete v rohu na stroji formu na meč.


Vraťte se zpět na chodbu a odbočte doprava, tam kam jste nezahnuli. Dveře si odemkněte klíčem, který jste našli v šuplíku. Jděte do prvních dveří napravo. Najdete tu další formu na meč, kámen bohů (2/4) a dva klíče. Pokračujte dál. Nyní můžete jít ke strojům na jih nebo na sever do dolu. Jděte do dolu hned na začátku najdete další kámen bohů (3/4). Projděte do severovýchodní jeskyně, najdete tu mrtvolu s posledním kamenem bohů (4/4). Skočte do díry v zemi a projděte do jeskyně s žebříkem. Tady musíte po trámech vyskákat nahoru k velké hroudě mithrilu. Použijte na něj krumpáč. Jděte dolů ke stroji a vložte do něj kámen bohů. Strčte hroudu do levého výklenku a zatáhněte za páku. Jděte do místnosti, kde jste se zbavili psa. Najdete tu hroudu mithrilu. Pokud jste to ještě neudělali, tak do stroju vložte kámen bohů. Hroudu postavte pod drtič, ten aktivujte pákou nahoře. Rozdrtí hroudu na čtyři malé kousky. Jděte do místnosti se stroji. Nejdříve použijte stroj napravo. Jako do každého stroje vložte kámen bohů. Do pece vložte dva kousky mithrilu a prášek Koltka a zatáhněte za páku. Vytvoří se vám cihlička se slitinou. Teď vložte kámen bohů do stroje nalevo. Nahoře vložte cihličku. Nalevo vložte formu. Máte na výběr buď šavle nebo obouručáku, můžete vytvořit jen jednu zbraň. Potom zatáhněte za páku a vezměte si vaší nejlepší zbraň. Takto si můžete udělat cihličky z jiných kovů a vytvořit obyčejné obouručáky a šavle. Jděte do místnosti, kde jste zabili psa. Otevřete si dveře klíčem, který jste našli v místnosti, kde jste našli druhou formu. Další dveře si otevřete druhym klíčem.



Zavražděná žena


Než se vydáte pro dračí vejce, tak vyřešte vraždu ženy z krypty. Jděte do hostince v úrovni 1. Promluvte si s chlápkem, který má na stole víno. Bude zapírat. Jděte za hospodskou, kupte u ní pivo. Musíte použít peníze z měšce. Pivo dejte chlapovi na stůl, on se zvedne. Z židle seberte klíč. Jděte do města. Kousek západně od kovárny je dům. Odemkněte si, v truhle najdete deník a dopisy. Zavraždil ji Carlo a žena je královna. Dejte dopisy Carlovi, přizná se. Dostanete dopis, který doneste králi.



Dračí jeskyně (úroveň 2)


Teď se vrátíme k hlavnímu úkolu - získat dračí vejce. Jděte ke Greuovi do úrovně 2. Musíte mít sebou dva svitky levitace. Vyjděte nahoru a použijte levitaci, přeneste se z východu na západ. Jděte do ledových jeskyní. Vyjděte po schodech napravo. Lukem střelte do ledového stalaktitu napravo nahoře. Použijte levitaci a přeneste se na něj. Odsud skočte na plošinu před vámi. Najdete tu spoustu věcí - vak, svitek levitace atd. Použijte zase levitaci a přeneste se do tunelu na západě. Zabijte pavouka. V tunelu najdete různé věci - runa Yok, svitek ohnivé koule, svitek levitace atd. Projděte tunelem a skočte na ostrůvek před vámi. Použijte levitaci a přeleťte do otvoru na severu. Najdete tu mrtvolu v ledu. Musíte použít ohnivou kouli, tím led roztaje. Mrtvola má runu Comunicatum. Stejně použijte ohnivou kouli na led ve vchodu. Proplazte se do drakovi jeskyně. Dračí vejce můžete od draka získat dvěma způsoby. Můžete ho zabít, nebo můžete vyřešit jeho hádanku a koupit si ho. Musíte mít knihu Rasy Arxu z knihovny na hradu. Tam se dovíte, kolik má drak šupin. Tolik musíte zaplatit drakovi zlata. Když ho zabijete, tak získáte dračí kosti. Až budete mít vejce, tak se vraťte. V místě, kde je rozbité schodiště, sekněte do ledového bloku, který vám vytvoří most. Vydejte se do chrámu hadích žen.



Očarování meče


Zase máte na výběr z dvou možností. Matka hadích žen vám může meč očarovat, ale chce vědět, kde se skrývají rebelové. Můžete si meč také očarovat sami. Potřebujete na to svitek. Pokud jste dost silní dva svitky se nacházejí v jedné místnosti v základně Ylsidů.



Základna Ylsidů (úroveň 5)


Základnu Ylsidů najdete v úrovni 4 v severozápadním rohu. Chrání ji silové pole, které jste mohli vidět už dřív. Jděte tam, potkáte tam šéfku rebelů. Teď proběhne pár velice zajímavých scének, kde se vyjasní několik věcí.


Vraťte se ke vstupu do základny. Zabijte kněze, kterého najdete další kus meteoru (4/5). Vstupte do základny. Je to poměrně malá lokace. Najdete tu spoustu užitečných věcí. Držte se stále pravé strany, dojdete do sklepa se dvěma knězi. Zabijte je a oberte je o tři klíče. Těmito klíči si otevřete většinu zamčených truhle a dveří v této lokaci. Najdete tu barda z hradu, který ztratil hlavu 8-). Jděte do jihovýchodní místnosti. Na stole jsou dvě lebky, na pravou postavte svíčku. U postele se otevře schránka s klíčem, kterým si odemkněte truhlu vedle. V truhle je poslední kus meteoru (5/5). Jděte do místnosti na jihu. Do pěti podstavců vložte pět kusů meteoru. Otevře se vám brána k hlavnímu bossovi. Nejdříve ho jednou sekněte a potom už začne finální boj. Až ho zabijete, tak tato skvělá hra končí.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.