1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Black & White
Black & White - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



I) Úvod do hry


Hra Black and white je poměrně povedená hra na bohy. Abych byl přesný, tak na světě je několik bohů, a to hodných nebo zlých. Vy budete samozřejmě ti hodní. Je sice pravda, že si můžete vaším chováním hrát na zlého boha, ale příběh je jednoznačný, protože vaše cest povede k ovládnutá světa  a zničení zlých bohů. Musíte nastolit mír na světě a jakou cestou to uděláte, tak to už je na vás.


II) Příšera


Každý bůh má své zvíře, chcete-li kreaturu, o kterou se může a nemusí starat. Tím, jak vaše příšera stárne a jí, tak roste do velikosti. Můžete ji naučit také všechna božská kouzla, kterými vám bude pomáhat. Na své zvíře můžete také použít jedno ze tří vodítek, které napomáhají zvednout nějaké vlastnosti. Např. díky vodítku učení se zvíře rychleji naučí to, co chcete. Vodítko milosti má za následek, že zvíře bude ke každému míromilovné no a  nakonec vodítko agrese. Jeho název mluví za vše. Opět platí,že si můžete vychovat vzornou bestii nebo vesnického povaleče,. . . .


III) Vesnice a obyvatelé


Na každé mapě je několik vesnic se svými obyvateli. Ve vesnicích můžete stavět domy a rozšiřovat tak svou osadu. Abyste ale mohli danou vesnici mít, musí její obyvatelé ve vás věřit. Udělejte nějaký zázrak nebo něco nevídaného a podívejte se na městský totem. Tam je napsáno, kolik víry ještě potřebujete, tak své zázraky praktikujte tak dlouho, dokud se vesnice nepřidá. Např. takový přelet občana přes ves, tak to už je nějaký zázrak nebo ne?


IV) Kouzla


Ke hře patří také kouzla. Těch je několik druhů, jako třeba útočná, obranná, pomocná a to je asi všechno. Mezi kouzla útočná patří nejrůznější ohnivé koule, blesky, prostě vše, co nějak poškozuje okolí. Obranná jsou pravým opakem - ty brání před kouzly útočnými. A nakonec pomocná, a to jsou ty, kterými pomáháte svým lidem, třeba léčení, přidání jídla, dřeva, atd.


V) Návod


V návodu budou vždy u každého světa zlaté a stříbrné svitky. Zlaté musíte splnit, ať chcete nebo ne, protože se váží na příběhovou linii, kdežto ty stříbrné dělat nemusíte, ale díky nim získáte mnoho užitečných věcí.


1. svět


Zlaté svitky :


1) Vyber si svou bestii


Tento úkol dostanete u městské brány. Máte si vybrat jednu ze tří potvor. Na výběr máte šimpanze, tygra nebo krávu. Šimpanz se rychle učí všemu, co chcete, ale s fyzickou silou na tom moc dobře není. Tygr je zase velice silný, ale chybí mu trocha inteligence, takže to při učení chce trochu trpělivosti. Kráva je přesně půl na půl. Bohuželk otevření brány musíte získat tři kameny ve tvaru zvířet, které si budeš moct vybrat. První je na místě, kde jste v intru zachránili malého chlapce před žraloky. Kámen umístěte na podstavec u brány.


2) Ztracený bratr


Další svitek se točí nad střechou farmy ve městě. Místní obyvatelka hledá ztraceného bratra, který je nemocný a vysílený. Bratr klečí v malém lese za průsmykem, tak ho popadněte a položte u farmy. Dostanete druhý kámen, který dejte na podstavec u brány.


3) Sochař


Poslední kámen se bohužel ztratil nebo byl zničen, ale jeden místní občan vám nabídl, že ho udělá, když mu donesete ten správný kus magického kamene. Takový kámen je u pobřeží a okolo něj poletují taková bílá světla. Doručte ho tedy tesaři a chvíli počkejte. Pak kámen vložte na podstavec a vyberte si svou bestii.


4) Cvičení bestie - 1


Bestii už máme a teď se s ní trochu naučíme zacházet. Vyzkoušíš si krmení, vodítka atd.


5) Cvičení bestie - 2


Tento svitek je za vaším chrámem. Dostaň svou bestii k té obrovské v údolí a nauč se bojovat.


6) Cvičení bestie - 3


Naní se naučíte, jak si přivlastnit díky víře vesnici.


7) Cvičení bestie - 4


Přiběhni se svou bestií k té velké a ta ti poví důležité informace. Rozhněvala tak boha všech bohů - Nemesis a ten ji za trest zabije. První svět se začne ničit, ale u vaší vši se objeví teleport. Naházejte do něj vesničany, suroviny, stromy atd. Nakonec tam hoďte o svou potvůrku a pak klikněte na svitek nad ní.


Stříbrné svitky :


1) Hazení kamenů


Velice důležitý trénink, kde se naučíte házet nejenom s kameny, ale stejný postup platí pro vše, co vezmete do ruky. Svitek je za vaším chrámem a vy musíte sestřelit kameny na malém ostrůvku naproti.


2) Námořníci


Za městskými hradbami je archa a pár cestovatelů, kteří bez vaší pomoci neodplují. Nejdříve jim doneste dřevo na dostavbu lodi, pak chtějí obilí z vašeho skladu a nakonec maso. Najdi ve vesnici nějaké ovce, prasata nebo krávy.


3) Zpívající kameny


Nyní musíš najít pár kouzelných kamenů a umístit je na svá místa.  První je u hřbitova, druhý v lese za průsmykem, třetí a vrcholu hory za branami, čtvrtý poblíž místa, kde si našel kouzelný kámen pro sochaře a patý u těch ostatních. Seřaďte je tak, aby po sobě vydávaly souvislou a smysluplnou melodii.


4) Spasitel


Jedna dáma v zátoce tě požádá o záchranu několika topících se vesničanů. Použij svou bestii a obyvatele vylov. Jen pozor, ať si z nich neudělá oběd.


5) Poustevník


Obydlí tohoto človíčka je u pobřeží nedaleko startu. Poustevník se musí zaleknout vaší potvůrky, proto ji cvičte a krmte, aby trochu vyrostla a pak mu ji ukažte.


6) Ztracené stádo


Musíte najít místnímu bačovi jeho zaběhlé ovečky.


První je na prasečí farmě nedaleko vás

Druhá je poblíž sochaře

Třetí na vrcholu hory vedle průsmyku

Čtvrtá je v lese za průsmykem

Pátá u poustevníkovi chaty

Šestá u městské brány

Sedmá je pod stromy v údolí, kudy v intru běželi vesničani

Osmá za vaším chrámem u kamenů

Devátá je na pláži u zpívajícího kamene


7) Obr


Tento svitek je nedaleko arény, kde jste trénovali svou potvůrku při výcviku. Je tam další bestie - Sleg. Můžete mu dát jídlo nebo s ním bojovat a opět dostanete odměnu.


8) Zloděj dětí


Jeden vesničan tě požádá o záchranu dětí, které krade místní pastýř a odvádí je do jeskyně nad městem. Sledujte ho do jeho skrýše, pak počkejte, až dojde ke školce a začne hrát a přivažte vodíkem vaši potvoru k němu. Když dojde do jeskyně, propustí děti a máte kouzlo. Pokud ho sežerete, tak dostanete kouzlo jiné.


2. svět


Zlaté svitky :


1) a 2)


Kazar ti vysvětlí další možnosti hry, tak ho vyslechni a dostav obětní místa u chrámu.


3) a 4)


Kazar vás naučí postavit dílnu, kde si pak budete moci postavit další budovy. Tak dílnu dostavte.


5) Kazarův test firebalů


V tomto úkolu musíte zapálit domy na malém ostrůvku pod vaším chrámem.


6) Kazarův test štítu


Nyní vás Kazar naučí, jak využít štít. Vytvoř štít na dům a dívej se, jak je účinný.


7) Tvá první vesnice


Musíš získat vesnici kousek od té vaší. Pomozte jim třeba vložením jídla nebo dřeva do skladu. U totemu vidíte, kolik víry vám ještě chybí. Efektivní je třeba hodit kámen nad vesnicí. efektivnější je ale hodit člověka a ve vzduchu ho chytit.


8) Rozšiřování


Musíš zabrat skoro všechny vesnice nepřítele.


Stříbrné svitky :


1) Mor


Ve třetí vesnici - té indiánské na kopci, je nad domem svitek. Musíte najít zdroj otravy a odstranit jej. Městský sklad vypadá poněkud zeleně, tak naberte obilí a hoďte ho do vody.

Pak vyléčete vesničany.


2) Hádanka


Nedaleko třetí vesnice je malý háj, kde se bude odehrávat tento úkol. Do houbového kruhu dej strom, bobek od tvého titána, vlka. Pak to firebalem podpal a použij kouzlo štít okolo hub.


3) Chrám na pláži


Musíte chrám přemístit na několik podstavců výš, aby ho nezaplavila voda.


1. Dej první díl chrámu na prostřední sloup

2. Dej druhý díl chrámu na sloup na pláži

3. Dej první díl chrámu na sloup na pláži

4. Dej třetí díl chrámu na prostřední sloup

5. Dej první díl chrámu na sloup u moře

6. Dej druhý díl chrámu na prostřední sloup

7. Dej první díl chrámu na prostřední sloup

8. Dej čtvrtý díl chrámu na sloup na pláži

9. Dej první díl chrámu na sloup na pláži

10. Dej druhý díl chrámu na na sloup u moře

11. Dej první díl chrámu na sloup u moře

12. Dej třetí díl chrámu na sloup na pláži

13. Dej první díl chrámu na prostřední sloup

14. Dej druhý díl chrámu na sloup u moře

15. Dej první díl chrámu na sloup na pláži


4) Otrokáři


Po získání další vesnice musíte osvobodit několik vesničanů z místního cirkusu. Ti požadují  výkupné. Doneste sem lvy, tygry nebo koně.


5) Zpívající kameny


Tento úkol je nedaleko jezera. Musíte zahrát na kameny meliodie, které si zpívají místní lidé. (stiskni klávesu "s"). Čísla kamenů jsou zleva do prava.


1,1,8,8,9,9,8,6,6,5,5,3,3,1 - přepne den na noc

2,2,2,2,5,4,4,2,2,1,2 - odmění té kruhem vzkříšení, kde můžeš oživovat mrtvé

2,3,2,1,2,3,4,5 - bude sněžit


6) Oběť


V další vesnici je šaman, který chce obětovat svého syna, aby se ti zavděčil. Místo něj ale obětujte nějakou rostlinu nebo zvíře.


7) Moře


O tento úkolu tě požádá žena ve třetí vesnici. Její děti se topí v zátoce. Použij potvůrku a vylov je, ale pozor, aby je nesnědla.


8) Modla


Ve druhé vesnici zjistíš, že někteří vesničané uctívají jiné bohy, proto jim musíš zničit modlu. Ta je kousek od vesnice v horách. Dej okolo ní stromy a firebally to podpal.


9) Farmář


V další zabrané vesnici je farmář a chce vrátit své krávy, které mu kradou vesničané. Najděte je, ale v zápětí zjistíte, že lidé mají hlad a farmář je lakomý, tak ho utopte.


3. svět


Zlaté svitky :


1) Rozšiřování


Opět musíte zabrat vesnoce nepřítele.


Stříbrné svitky :


1) Mnich


Po získání vesnice se v horách objeví svitek. Je tam mnich a chce, abys ho nesledoval. Sleduj ho, ale on nesmí spatřit tebe. Pauzuj si hru a otáčej pohedem tak, aby tě neviděl, protože se často otáčí a rozhlíží. Hra se  několikrát uloží, takže to není tak hrozné, ale chce to trochu cviku.


2) Hoříci lidé


Když získáš Lethysovu ves, podpálí ti několik lidí. Uhas je tím, že je hodíš do vody nebo použij kouzlo voda.


3) Vlci


Po získání další nepřátelské vesnice na vás poběží vlci. Zpomalte si hru a vlky dávejte do skladu. Získáte tak alespoň nějaké jídlo. 


4) Omlazovač


V jedné vesnici najdeš další svitek. Bydlí tam žena, která omlazuje lidí. Dávej tam dospělé, dokud se neobjeví hláška, že je už stará a nebaví jí to, pak tam dej dítě a vyleze titán.


4. svět


1) Padající oheň


Ihned ze začátku si zpomalte hru a chytejte ohnivé koule padající z nebe. Až je všechny pochytáte, tak se věnujte získávání vesnic.


2) Kámen fireballů


Ve druhé vesnici dostaneš úkol, kde máš získat magický kámen, který umí ovládat firebally, takže žádný už na vás nespadne. Nedaleko vidíš zvony. Uslyšíš několik malodií, které musíš zahrát na zvonky v přesném pořadí.


3) Kámen ochrany


Tento kámen hlídá Sleg. Stačí ho porazit v souboji a kámen je váš.


4) Kámen nebes


Jeden osamělý muž tě požádá, abys k němu dovedl ženu z vesnice. Ta je ve vesnici Aztéků.

Seber ji rukou nebo použij svého titána a dones ji k němu.


Zlaté svitky :


1) Vesnice nemrtvých


V kráteru je vesnice a u ní další svitek. Zjistíte, že vesničané jsou nemrtí - zombie. Použijte bestii, která zvedne totem a zároveň vy zvedněte druhý naproti. Nejdříve si ale musíš získat vliv ve vesnici, proto nedaleko postavte svou, aby jste se sem mohli dostat.


Stříbrné svitky :


1) Rybář


Jeden kluk u vody chytá ryby, ale nějak mu to nejde. Nažeňte mu ryby do sítě poklepáním na hladinu vedle hejna ryb a tím je dostanete ke klučinovi.


2) Naučná stezka


Nedaleko vesnice na kopci je žena, která se musí dostat cestou ke svému bratrovi a ty ji musíš ochránit. Nejdříve narazíš na dva vlky, které někam zahoď. Pak narazíte na vznítitelné stromy, proto je vytrhni a odhoď. Na poslední části cesty jsou ovce, které také zahoď někam daleko.


3) Chovatel bestií


Na opuštěném místě najdeš člověka, který chová titány. Tam si můžeš svého titána vyměnit za nějakého jiného.


4) Dítě v bludišti


Na jednom vrcholku je bludiště a v něm kluk, kterého honí vlk. Musíte ho odtamtud dostat. Naštěstí vidíte bludiště seshora, tak to není problém.


5. svět


Stříbrné svitky :


1) Námořníci


Pamatujete si na námořníky z prvního světa? Tak to jsou oni, ale ztroskotali.  Stačí najít jejich loď a aktivovat svitek. Oni se vám odvděčí.


2) Vlk Stanley


Další svitek je nad vlkem, který má hlad. Musíš ho dovést z bludiště k ovci. On půjde za zvukem zvonu. Dejte obrazovku tak, aby byl jeho otázník dole a zvoň.


1. dolní zvon

2. pravý zvon

3. horní zvon

4. levý zvon

5. horní zvon

6. levý zvon

7. dolní zvon

8. pravý zvon


Štít nad vesnicí


Nad jednou vesnicí je kouzelný štít. Ten deaktivujete odstraněním lidí u kouzelných kamenů, které mu dodávají energii.


3) Kouzelný drak


Ve vesnice, kde byl štít, je další svitek. Musíš pomoct lovcům draků ulovit toho v jeskyni. Vyléči je, fireballem zapal oheň u jeskyně a poslouchej jejich hlasy, které se ozývají zevnitř.


4) Medvěd


V jedné vesnici si domorodci stěžují na zápach linoucí se z lesa. Musíte odstranit všechny bobky a hodit je do vody.


5) Informátor


Tento svitek je v lese, kde byly výkaly a objeví se pouze v noci. Choď sem každou noc,  získáš zajímavé informace o uvěznění svého titána.


Po zabrání posledních vesnic ještě musíte porazit Nemesisova titána a je po hře.



Doplněk k textu, který nám poslal Petr Kuchařík "merlin" (merlin02@post.cz) :


VI) Místnosti v menu


1) World Room


Základní místost, v jejímž prostředku je mapa světa, ve kterém se v tuto chvíli nacházíte. Na ní si můžete různě nastavit, co chcete zobrazit - jen vesnice, pouze geografický terén atd. Z World Roomu vedou chodby do dalších místností.


2) Save Game Room


Zde můžete uložit či nahrát své pozice, pouze však u hráče, za kterého zrovna hrajete - na jednom počítači může mít identitu více hráčů, kteří se mohou přepínat (hrát může jen jeden). Zde se ukládá i několik automatických savů.


3) Library


Studnice vědomostí, ve které je uloženo mnoho informací o hře. Většinou není nezbytně nutné tuto místnost navštívit, ovšem většinou neznamená vždy. Knihovna se bude hodit.


4) Game Options Room


Naprostá klasika, pokud se vám nelíbí rozlišení či zvuky, bleskurychle zde vše napravíte. Rovněž si můžete překonfigurovat klávesnici, případně změnit hráčskou identitu.


5) Challenge room


Tento kamrlík bych mohl pojmenovat taky jako koutek sklerotiků. Nemůžete-li si za boha vzpomenout, cože vám ten dědek při zadávání úkolu říkal, mrkněte se sem. Všechny zadané úkoly jsou zde pečlivě popsány.


6) Future Room


Poměrně nepochopitelná místnost, ve které jsem zatím nic nenašel. Poslechněme si manuál : "Kdo ví, co skrývá budoucnost ? Ani vy, jakožto bůh, nemůžete nahlédnout do říše věcí příštích." Kdo ví.


7) Creature Room


Přehledný sumář vaší potvory. Naleznete zde, co se jí líbí, co jí chutná, případně co nesnáší. Rovněž zde uvidíte, co se doposud naučila. Tato místnost skrývá také pokoutný tetovací salón, kde můžete ze zvířete udělat motorkáře.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.