1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Doom 3
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Doom 3 - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



Legenda se vrací vnovém a propracovanějším kabátě. Hra samozřejmě nenavazuje na Doom 2, ale vrací ji zpět do místa, kdy došlo ke konfliktům s peklem. Setkáme se zde s našimi známými z druhého dílu jako jsou Impové nebo Revenant, sice vypadají trochu jinak, ale určitě je poznáte.



A. Rady


Doom 3 je děsivá hra, která sází hodně na to, že nepřítel vás vyleká, nebo že ho vůbec neuvidíte.


Když držíte vruce baterku, což budete hodně často držet, asi častěji než zbraň, tak nemůžete střílet. Proto vždy choďte do světlých míst, kde uvidíte nepřítele a můžete střílet.


V této hře již nejsou secrety, ale jejich náhražkou jsou skříně na kód. Kódy musíte většinou získat z PDA osazenstva.


Často SAVEujte, jinak se daleko moc nedostanete.


Hlídejte si záda, často se za vašimi zády teleportují nepřátele, nebo se otvírají tajné dveře s monstry


Sluch je vaším nejlepším přítelem ve tmě, uslyšíte nepřátelské skřeky, které vás upozorní na jejich blízkou přítomnost a že už o vás vědí a jdou po vás. V takové situaci nepomůže utíkat, neboť nevíte kam, proto se postavte zády ke zdi, aspoň uvidíte příchod monster z jedné strany.


Většině monster ve tmě svítí oči, takže pokud máte vytaženou zbraň ve tmě, tak střílejte na tyto místa.


Nevyhýbejte se temným zákoutím. Vím, že je to hrozné vlézt do místa, kde neuvidíte na špičku nosu, ale většinou tato místa obsahují cenné zbraně, nebo léčiva.


Tato hra není pro lidí se slabým srdcem ! :)



B. Zbraně


V Doom 2 jsme byli zvykli, že munice do pistole pasovala do Chain Gun, plasmovka zase do BFG 9000, jenže tady má každá zbraň svoji munici a jejich kombinace není možná.


1) Pěsti


Není důvod používat tuto skvělou zbraň, která pošimrá nepřátele. Pěsti jsou samozřejmě tou nejslabší zbraní ve hře, ale pokud najdete berserk (v Doom 2 to byla černá krabička, v Doom 3 je to létající helma), tak je to přímo zkáza pro nepřátele, vaše pěsti se změní ve smrtící zbraně, jejíž síla úderu se rovnají střele z raketometu.


2) Pistole


Kapacita zásobníku - 12, rezerva - 348 kulek.

Počáteční zbraň, která nijak nevyniká, na slabší a pomalejší nepřátele jsou dobré a na ty zbývající bych použil něco ostřejšího. 


3) Brokovnice


Kapacita - 8, rezerva - 312 nábojů.

Nejlepší zbraň ve hře, pro souboje na krátkou vzdálenost nemá konkurenci. Pokud chcete mít pocit jistoty a bezpečí za všech podmínek, tak mějte vždy tuto zbraň v ruce.


4) Machine gun


Kapacita - 60, rezerva - 540 kulek.

Na rychle se pohybující nepřátele OK, bohužel je to slabá zbraň, takže musíte spotřebovat hodně munice, abyste sejmuli nepřítele.


5) Chain gun


Kapacita - 60, rezerva - 540 kulek.

Známý to šestihlavňový kulomet. Když zpívá, tak všichni poslouchají. Hodí se do přeplněných míst, je velmi rychlý a dokonce rychlost nabíjení docela ujde. Skvělá zbraň na tuhá monstra, jenom si dávejte pozor - před zahájením palby se musí hlaveň roztočit, což chvilku trvá.


6) Granát


Kapacita - 50 granátů.

Není to ofenzivní zbraň. Pokud vstupujete do temné místnosti a nevíte, jestli třeba za sloupem se neschovává nepřítel, tak dovnitř místnosti hoďte několik granátů a je vyčištěno. Jinak si dávejte pozor, abyste si nehodili granát pod nohy.


7) Plasma gun


Kapacita - 50, rezerva - 450.

Zkráceně plasmovka, známá to zbraň z Dooma 2, stále vystřeluje modré hvězdičky a pořád má skvělou kadenci. Podobně jako Chain gun, se hodí na přeplněné místnosti, rychle se pohybující a tuhá monstra.


8) Rocket Launcher


Kapacita - 5, rezerva - 91.

3D střílečka bez raketometu je jako Doom bez Impa. Silná a rychlá, což jsou základní vlastnosti kvalitní zbraně. Nepoužívejte tuto zbraň proti zdi.


9) BFG 9000


Kapacita - 4, rezerva - 28.

Taťka všech zbraní, stejně silná jako v předchozích dílech, jenom munice je nějak silně omezená. Hodí se na likvidaci většího množství nepřátel a bossů. Pokud chcete zvýšit účinek této zbraně, tak držte dlouho tlačítko střelby, zbraň se nabije, pokud však moc dlouho podržíte, tak dojde ke zhroucení zbraně a vybuchne vám v ruce.


10) ChainSaw


Jinak řečeno motorovka, kromě dřevorubeckých činností na Marsu se také hodí na rozřezání těl Impů a zombíků, je to opravdu silná zbraň pro boj zblízka. Pokud se dostanete do malých místnosti s nepřítelem, tak si vemte tuto zbraň, nepřítele vám to udrží od těla.


11) Soul Cube


Nejsilnější zbraň ve hře, dokáže zabít kohokoliv jednou ranou, tedy kromě bossů. Bohužel má jenom jednu kulku, po vystřelení musíte zabít 5 nepřátel, aby se znovu nabila.



C. Návod


1. Mars City



Hra začíná v hangáru, odtud se dejte po schodech nahoru a běžte ke dveřím. Nejdříve musíte projí bioscanem, takže se postavte na červený čtverec na podlaze a čekejte na pokyn. Po skončení kontroly pokračujte dveřmi, pak běžte na recepci, kde dostanete PDA. Odtud pokračujte dále, nelze se tady ztratit, většina dveří je uzamčená, takže první vaši zástavkou bude Marine Command HQ, při cestě si poslechnete rozhovor, až dorazíte na velitelství, tak dostanete úkol od Kellyho.


Vašim úkolem je najít ztraceného vědce, Dr. Ishii, ihned se aktivuje pavoučí robot, ten vás zavede poblíž určeného místa, pak vstupte neprozkoumanými dveřmi dovnitř.


Pozn. : v tomto levelu můžete najít muniční skříňku, bohužel jsem zapomněl na její přesnou pozici, ale neměl by být problém to najít, kód ktéto skříňce je 369.


Pozn. redakce - těsně před koncem levelu vpravo na zdi :-).


2. Mars City Undergrounds



Uvnitř vám řekne voják za sklem, abyste si vzali vybavení, dostanete pistoli a brnění. Pak se dejte k zamčeným dveřím a čekejte dokud vám je neotevře.


Odtud pak po schodech dolů, přes dveře Convergence chamber -1 a Convergence chamber -2, tam najdete cizí PDA obsahující kód 531 k muniční skříní. Pokračujte dále, dokud nedorazíte ke dveřím s panelem, tam klikněte na Cycle airlock a otevřou se vám dveře, uvnitř je opět další panel a opět klikněte na Cycle airlock, čímž se otevřou dveře a dostanete se na povrch Marsu, moc dlouho se tady nezdržujte, kyslíku tady moc není.  Přejděte dalšími otočnými dveřmi dovnitř budovy. Uvnitř zničte sudy pod poličkami a vlezte dovnitř, projděte potrubím dokud se nedostanete k výtahu a sjeďte dolů. Dole najdete Dr. Ishiiho, shlédnete animaci, při které z teleportu vylézají pekelná monstra, po chvílí se z technika stává zombík, takže ho pistolí zabte a připravte se na další útok od zombího vojáka. V rádiu dostáváte rozkaz od Kellyho, abyste se vrátili na HQ, takže stejnou cestou, ale tentokrát plnou nepřátel se dostaňte zpět, dokud se nedostanete do místa, kam už nevede cesta. Poblíž je panel, ten panel aktivujte a sjede most, přes který se dostanete dál.


Za dveřmi se dejte doleva, kde najdete PDA Franka Delaueho, ten vám pomůže otevřít dveře, které se nacházejí napravo. Za nimi najdete na krabici brokovnici, skvělou až do konce hry - zbraň, která tuto hru tolik proslavila.  Po jejím sebrání se dostanete mezi zombíky, takže zkuste na ně účinek brokovnice, pak vylezte po žebříku nahoru. Munice do brokovnice je zatím vzácná, takže si jí zatím šetřete na Impy (démoni vrhající ohnivé koule), se kterými se za chvílí setkáte a nebude to vůbec příjemné setkání.



Pokračujte dále, dokud se nedostanete na začátek, odkud jste se dostali do podzemní části základny. Odtud se dejte do kontrolní místnosti, zabte chlápka a aktivujte počítač, kterým otevřete dveře a nastupte do výtahu, který vás odveze zpátky do Mars City.


3. Mars City 2



Vylezte z výtahu, pak běžte doleva, někdo vám zpřístupní žebřík, takže po něm vylezte nahoru. Nahoře se dejte k ventilaci a na jejím konci pak skočte dolů. Ze stolu seberte PDA, pak vylezte ven, nalevo od této místnosti jsou zavřené dveře, takže to tady prozkoumejte, dokud nenajdete přístupovou kartu, která by měla být v malé místnosti. S kartou se dostaňte přes dveře do Sec Ops Processing, odtud se dejte rovně, dokud nedorazíte k Infirmary. Seberte PDA Marka Caseona, zde zjistíte kód v audio záznamu na otevření muniční skříně, kód je 347. Pokračujte do další místnosti s operačním stolem, ze kterého vstává zombík, zabte ho a pokračujte dále do Marine Command HQ.


Naproti velitelství jsou dveře do skladiště, jejich přístupový kód je 584. V HQ dostanete zprávu od Kellyho, vašim dalším úkolem je dostat se do laboratoře Alpha přes Administrativní část základny. Kelly vám právě zpřístupnil zamčené dveře. Tyto dveře se nacházejí v levé chodbě od HQ.


Dostali jste úplně na začátku hry, odtud se dejte do Central Access, kde na vás čeká pavoučí robot, ten je na vaši straně a bude střílet po nepřátelích, cestou se nemusíte držet jeho, ale sem tam zahněte do temných zákoutí, které obsahují munici. Robot vás zavede do místnosti s výtahem, pak se vypne. Nastupte do výtahu a vyjeďte do Administration.


4. Administration



Z výtahu se dejte doleva směrem k Alpha Labs, při cestě se nezapomeňte zastavit v jedné místnosti obsahující PDA Alana Dorwilera, v jeho záznamu najdete kód ke skříňce - 586. Běžte zpátky na chodbu, pak dále, dokud neuvidíte, jak Imp po vás šlehne fireball, pokračujte odtud dále. Na konci této chodby najdete umírajícího vojáka, ten vám řekne čí PDA je nutné k otevření dveří.


Nyní se dejte zpátky do místa, odkud jste začali, v hlavní hale vám do ještě neprozkoumaných oblastí prorazí dveře dva Impové, zabte je a dejte se těmito dveřmi dál. Dorazíte po chvílí do velké místnosti, v rohu je místnost se sklem, tam běžte a aktivujte počítač, najednou se objeví obluda (řekl bych, že je to k dokonalosti dovedený růžový prasopes - Pinky Demon - z předchozích dílů Dooma - pozn. red.), která se pokouší prorazit pancéřované dveře, bohužel se ji to nepovede, takže to vezme tím prosklenými, monstrum je sice velké, ale dvě rány z brokovnice ho sejmou. Pokračujte dále již otevřenými dveřmi, na rozcestí se dejte doleva, pak po schodech nahoru a na konec se dostanete do Executives Offices.


Projděte prosklenou chodbou, pod vám uvidíte dva chlápky, kteří tam něco dělají. Na konci najdete v jedné dosti hnusné místnosti PDA Williama Bankse, ale pozor, na zemi je také vidět podivný pentagram. Seberte PDA a z pentagramu se objeví Imp, zabte ho. Na chodbě jsou další dva, takže si připravte brokovnici na tyhle hošánky. Vraťte se do Executive office, naproti těmto dveřím můžete najít krvavé schodiště, tam se vydejte a jste na začátku levelu.


V hlavní hale se dejte do místa, kde jste našli umírajícího vojáka, pomocí PDA Bankse se vám podaří tyto dveře zdolat.



5. Alpha Labs Section 1



Pomocí panelu se dostanete do místnosti, odtud běžte směrem ke světlu, pak aktivujte počítač. Otevřenými dveřmi pokračujte do slepé chodby, poblíž je rozbité okno, kterým vlezte dovnitř, uvidíte tam obrovský paprskomet, běžte na druhou stranu haly do místnosti. Tam seberte disk a PDA Kylea Bergera, uvnitř jeho PDA je obsažen kód 752.


V této místnosti najděte počítač, ten otevře vchod do místa, kde zasahuji paprsky, takže se tam vydejte, ale skrčení, protože paprsky vás zraňují. Na konci této chodby jsou malá dvířka, otevřete stiskem na panel nad dveřmi, pak vlezte dovnitř.


Po prolezení šachty se dostanete do EPD Junction 2, odtud se dejte do EPD Particle Emulsifier, kde najdete počítač, ten aktivujte, čímž vypnete přívod plynu. Běžte k EPD Junction 2 a vlezte do dveří, nyní můžete bezpečně projít.


Dostanete se tak do EPD Contaminant Purge, zde proběhne mini bitka, po ní se kus podlahy propadne, tak vlezte tam. Projděte šachtou a na jejím konci je rozcestí, na konci jedné z cest je vybavení a tou druhou pokračujte v cestě do Alpha Labs Junction 3. Po cestě se zastavte u Hydrocon Junction, tam naleznete počítač, který otevírá vitrínu s municí, pak pokračujte dále do Hydrogene Siphon, odtud do Stabilization Junction, tam zabte nepřátele, pak vylezte na žebřík.



Nahoře naleznete vědce a kousek dál, můžete najít PDA Bernieho Lipsitza. Pomocí jeho PDA si otevřete dveře před vámi. Obejděte stroje uvnitř na druhou stranu a pokračujte do Alpha Labs Main Junction. Projděte dveřmi Blue 20 a na konci chodby na vás čeká monstrum, zabte ho, pak nastupte na výtah.



6. Alpha Labs Section 2



Jediná cesta dál vede na záchod. Uvnitř WC je to opravdu strašlivé, takže pokračujte hluboko dovnitř, na konci je žebřík, pak prolezte šachtou do Engineering Security. Pak pokračujte do malé místnosti vpravo, tam naleznete PDA Andrewa China s kódem 409. Pokud chcete, tak si můžete prohlídnout bezpečnostní kamery, ale bohužel, žádné nepřátele na nich neuvidíte. Vraťte se zpátky na chodbu a pokračujte dále.


Chodba vás zavede do MFS Compressor, kde najdete PDA Waltera Connorse, pokud se chcete obohatit munici, tak za pohyblivým pásem najdete skříňku, kde použijete kód 409 od Andrew China.


Pokračujte do Storage and Engineering, pak výtahem se dostanete dolů. Stále dopředu, dokud se nesetkáte s Edwardsnem, který drží vruce lucernu, nyní se stane vaší baterkou v temné části základny. Následujte ho, ale vždy odbíhejte do temných chodeb, tam naleznete dokonce i Chain gun a munici do ní, což je po dlouhé době konečně něco pořádného. Cestou budete párkrát napadáni Impy, takže si připravte brokovnici na boj zblízka. Edwards vás zavede do místa se žebříkem, vylezte po něm nahoru, vědce bohužel musíte nechat na pospas vlkům, tedy chtěl jsem říct Impům.


Nahoře najdete opět muniční skříňku, kód od ní je 102, pak vstupte do Coolant Flow Control, odtud skočte na potrubí, pak vstupte do ventilační šachty, dokud se nedostanete do Lower MFS Control. Tam si aktivujte panel, budete nemile překvapení pavouky, takže nejdříve je zabte, pak vylezte po žebříku nahoru a do levých dveří.


7. Alpha Labs Section 3



Vystupte si z výtahu, odtud se dejte směrem k AL 2 Main Engineering do malé místnosti napravo. Čímž se dostanete do Hazardous Waste Disposal. Najdete tam PDA Marka Lamie, za sklem uvidíte 2 toxické sudy, musíte tyto sudy vyhodit do připraveného kontejneru napravo. Takže pomocí panelu před vámi ovládáte ruku robota, nasměrujte ruku, tak aby byla nad sudem, v pravé obrazovce by mělo bliknout Lock - zaměřený, pak stiskněte Down - dolů a Close - zavřít, čímž ruka chňapne sud. Se sudem přeuňte ruku do pravého rohu místnosti a hoďte sud do kontejneru (stiskněkněte Open, čímž se ruka otevře a pokud jste se trefili nad ten kontejner, tak by měl sud spadnout dovnitř). Takto to proveďte i s druhým sudem a budete moci jít dovnitř.


Nyní vyjděte na chodbu a běžte do již nezamořené místnosti, na zemi seberte přístupový klíč, pokud půjdete o místnost dál, tak tam na vás čeká příjemné překvapení v podobě uzamčené skříňky, kód od ní je 123. Vraťte se do AL2 main Engineering a přejděte k uzamčeným dveřím, pomocí klíče se dostanete dovnitř. 


Kousek dál je další skříňka, která se otevírá kódem 123, pokračujte odtud do Boiler Room Monitoring. Zde na rozcestí se můžete vydat buď temnou chodbou nebo do dveří. Běžte tedy do temné chodby, na jejím konci naleznete Chain Gun, ale po sebrání se musíte probojovat přes tunu pomalých zombíků a několik Impů. Po obohacení municí se dejte do dveří, pak výtahem se dostanete do Heavy Water Rundoff. Pokud chcete další vybavení, tak zničte okno a přeskočte za něj, tam naleznete poslední skříňku na kód 123, pak se vraťte zpět a dejte se nalevo.


8. Alpha Labs Section 4



Od místa startu se dejte do Reactor Control Room, uvidíte chlápka, jak tam křičí o pomoc, pomocí počítače klikněte na OPEN CHAMBER, čímž se vám zpřístupní cesta přes komoru, kterou také později musíte projít. Ve vedlejší místnosti sjeďte výtahem dolů, tam se setkáte s vědcem, který si našel úkryt. V místě, kde se ukrývá, je vitrína se zbrojovnou, takže klikněte na počítač v této místnosti, čímž vitrínu otevřete. Běžte odtud ven, přes komoru, ve kterém byl uvězněn vědec. Dostanete se do Reactor Processing. Tam naleznete dvojité dveře, chodba nalevo je uzamčená, takže se dejte EFR Staging. Zde získáte PDA Henryho Nelsona., pak běžte nahoru k počítači. Zde máte dvě možnosti jak postupovat, buď aktivujete EFR SYSTEM nebo EXTEND SERVICE BRIDGE. První možnost je náročná na vaše prsty, protože budete hodně skákat, ale ta druhá je mnohem zajímavější, a bude tam více nepřátel a méně skákaní.


Předpokládejme, že jste si vybrali druhou možnost, tedy EXTEND SERVICE BRIDGE, vysune se most, který vede přímo k hledanému cíli. Projděte mostem do EFR Junction 1, odtud se dejte ke skladu nalevo, kde se tady dá najít trochu munice. Pokračujte dveřmi dále, přejděte přes most do EFR Substation 2, odtud pak do EFR Master Valve a tam pak vylezte po žebříku nahoru. Nahoře na vás čeká muniční skříňka, jejíž kód je 651. Odtud se dejte do Junction 5 a po mostě k Junction 6.


Přímou cestou se dostanete do EFR Junction 9. Zde si doplňte munici i zdraví, protože za chvílí na vás čeká souboj s pavoučí lady. Připravte si Chain gun, je to totiž vaše nejsilnější zbraň, kterou zatím máte. Pavoučí královna po vás z dálky hází ostnaté koule, takže se jim vyhýbejte a přitom to do ni sypte. Až zemře, tak pokračujte dveřmi do výtahu.


9. Enpro Plant



Zde vám opět pomůže pavoučí robot, dejte se do místnosti s tímto pomocníkem a následujte ho. Při cestě opět sem tam zabočte do temných zákoutí nebo do neprozkoumaných místností, ty obsahují docela dobré věci. V místnosti Control 1 najdete PDA Paula Raada a poblíž je také počítač, kterým aktivujte "Begin Valve Routing Procedure". Pak následujte robota do Maintenance 1. Na rozcestí se dejte levou chodbou, tam najdete na zemi plasmovku, což je ještě lepší než jste dosud měli. Po sebrání vás napadnou monstra, pokračujte s robotem dál, bohužel při střetnutí s přesilou Impů je robot silně poškozen, takže dál už je to na vás.


Dostaňte se do Power Core Access, odtud se dejte po žebříku nahoru. Nahoře v jedné místnosti můžete vidět ženu, běžte za ní, ale bohužel už vás předběhla létající hlava - Lost Soul. Zabte hlavy a seberte PDA Theresa Chaser, z její poznámky se dozvíte o kódu ke skříňce - 972, uvnitř naleznete plasmovku a munici do ni. V místnosti aktivujte počítač, čímž vyjede most a vyjděte ven.


Jděte směrem k mostu, ale budete napadení dalšími Lost Souly. Přejděte most. Dostanete se do kruhové místnosti, při cestě narazíte na zamčené dveře, takže pokračujte po obvodu k dalším dveřím, pak do Chamber 2 a výtahem nahoru. Pokračujte dále do Reactor Control Room, pak utíkejte do místnosti a pohrajte si s počítačem, čímž dojde k výměně poškozené součástky reaktoru, hned jak vylezete ven, vás napadnou další hlavy. Nyní se dejte zpátky do kruhové místnosti (Chamber 1 Upper) a běžte ke dříve zamčeným dveřím.


Pokračujte ke Garage Exit, najdete tady pozůstatky Bravo teamu, který vás měl z toho dostat, přeživší voják vám předá kartu, bohužel je vzápětí napaden, takže jste opět v temnotě sám. Oberte mrtvé o munici a také najděte PDA Steva Hammera, který obsahuje kód 734, vraťte se do Maintanance 3, otevřete je a najdete tam zombíka a na poličkách je spousta munice do plasmovky. Vraťte se do Garage k otočným dveřím, které vás zavezou dál.



10. Communications Transfer



Otevřete dveře, proběhněte volným prostranstvím, při cestě sbírejte kyslíkové bomby, to vás udrží déle venku. Odtud se dejte doprava, v rohu naleznete dveře, kterými se dostanete dovnitř. Běžte do Service Room 1b, tam naleznete po schody šachtu, vlezte do ní, pak žebříkem dolů a opět jste na čerstvém vzduchu Marsu, opět se nadýchejte z plynových bomb, dejte se rovně, pak doleva, kde si přivolejte výtah, cestou vás budou napadávat pavouci, ale samopal už udělá své. Až se dostanete nahoru, tak vstupte do místnosti nalevo, tam naleznete PDA Jamese Holidaye, ale před sebráním si připravte něco smrtícího, třeba plasmovku, po sebrání se na vás vyřítí “dřevorubci”, zabte je a seberte jim skvělou zbraň - motorovou pilu, která nemá konkurenta pro boj z blízka.


Vyjděte, pak běžte po chodbě k POWER ROUTIN CONTROL. Vstupte do PRC Support Area 1 LEVEL a odtud do dveří nalevo. Dostanete se do PRC Maintenance, měli byste vidět panel, běžte k němu, čímž se vám dostane nového úkolu, pokračujte dále do dveří napravo, pak 2x doprava, dokud se nedostanete ke žlutému panelu. Aktivujte panel, přijede si pro vás výtah. Výtah se ovládá jednoduše. Ve výtahu je panel, kterým ovládáte pohyb. Takže jeďte, podél chodby, nikde nezabočujte, ale jeďte rovně, dokud neuvidíte most nad vámi. Zastavte se a aktivujte tlačítko ve výtahu pro zvednutí, zvedejte výtah, dokud nebude na úrovní mostu. Přelezte zábradlí a dejte se k pravým dveřím, v těch levých je trocha munice a Imp.


Za pravými dveřmi je několik vojáků a Imp, v této místnosti se nalézá počítač, který aktivujte, vraťte se k výtahu a klikněte na panelu "Exit Lift Area". Což vás dopraví až nakonec, kde si vystupte a vlezte do dveří. Běžte na konec chodby, ale bohužel se propadnete, měli byste vidět létající helmu, tu seberte, je to berserk, který z vašich pěstí udělá smrtící zbraně, zmlaťte všechny zombíky. Až přestane působit berserk, tak by se vám měly vysunout plošinky, po kterých se dostanete nahoru. Nahoře zabte chlapíka s motorovkou. Projděte dále přes otočné dveře ven, opět co nejrychleji to tady proběhněte rovně a doleva, jsou tam další otočné dveře, uvnitř stiskněte panel.



11. Communications



Běžte k výtahu a odtud se dejte do 3. patra - Communications, dejte se k velké hale, u pultu si klikněte na Communications, čímž odblokujete vchod. Tuto místnost si zapamatujte, ke konci hry se sem zase musíte vrátit. Pokračujte dveřmi, které jste právě otevřeli, dostanete se do místnosti s automatem na léčení, pak pokračujte chodbou, kde shlédnete, jak opět dva chlápci rozstříleli komunikační zařízení. Běžte do této místnosti. Jediné, co tady stojí za vaši námahu, je  PDA Seamusa Blakea, vyjděte z ohořelé místnosti ven, měli byste vidět zamčené dveře, použijte PDA od Seamuse a vlezte dovnitř.


Uvnitř najděte výtah, kterým se dostanete do Comm Engineering Unit 1, na rozcestí se dejte doprava, pak výtahem nahoru. Projděte do Comm Systems, u dveři můžete najít PDA Bena Wolfa, který obsahuje kód 246. Běžte do Security Office, kde najdete muniční skříňku, zadejte kód a celou skříňku vybrakujte. Dále je velmi dobré aktivovat počítač, kterým vzbudíte pavoučího robota, opět ho následujte, otevře vám dveře, pak s nim se dostanete do Thermal Control, zde si zavolejte počítač, se kterým se dostanete do Satellite Control.


Hned, jak se dostanete z výtahu, tak seberte PDA na zemi, majitelem je Rob Finch. Pak dojděte k počítači a připravte si zprávu na odeslání na Zem. Jak bude zpráva hotová, tak vás zkontaktuje chlápek, který si nemyslí, že je dobrý nápad odeslat zprávu. No ale na výběr máte dvě možnosti, buď odeslat, nebo zrušit. Zprávu jsem odeslal.


Nyní se dejte do Monorail Station, takže se výtahem dostaňte do 1. patra - Maintenance. Tam běžte přímou cestou k dalšímu výtahu a dostanete se do Communications. Běžte nyní do místa, odkud jste odblokovali dveře do Communications, nyní klikněte na otevření Monorail a projděte nově otevřenými dveřmi dál.



12. Monorail Skybridge (Recycling Sector 1)



Hned jak vyjedete ze dveří, tak se most zřítí, takže opět se nadýchejte čerstvého vzduchu. Utíkejte co nejrychleji podél zříceného mostu dolů, pak doprava a k otočným dveřím, kterým jste přišli.


Dostaňte se do Storage 1, kde se střetnete s Revenantem, známým kostlivcem z Doom 2, je vybaven raketometem na ramení, takže si dávejte na tohohle hošánka velkého majzla. Zásah z jeho raket způsobí sesuv plošiny, po kterém vylezte nahoru, tam na vás čeká další kostlivec - zabte ho a seberte munici. Pak se vraťte dolů k výtahu. Sjeďte dolů, pak se dostaňte přes Main Tank and Pump Control do Secondary Pump Room a na konci se dejte po schodech nahoru až k Toxic Waste Processing, zde dostanete úkol - vyřadit nefunkční pumpu.


Dejte se ke dveřím před vámi, dostanete se do Central Maintenance, zde použijte počítač, čímž sjede žebřík - vylezte nahoru. Odtud se dostaňte do Upper Maintenance Hall k oknu. Skočte na potrubí pod oknem a přejděte po něm na druhou stranu, tam naleznete panel, který aktivujte. Tak -, právě jste vyřadili pumpu.


Nyní se dejte po žebříku nahoru, pak k dalšímu žebříku dolů, odtud se dejte do Toxic Waste Processing. Skočte do místa, kde před tím byly toxické látky, nyní jsou odpumpovány a vy můžete bezpečně skočit dolů. Dole se dejte na druhou stranu, pak na plošinu, po schodech nahoru, až do Secondary Levels Access a pak opět po žebříku a schodech.



Projděte tunelem do Toxic Waste Disposal, podél cesty se dostaňte nebo spíše přeskakujte na druhou stranu. Až se dostanete na druhou stranu, tak běžte do malé místnosti, tam naleznete PDA Anghony Garza, zhlédnete v jeho PDA info o super zbrani - raketomet. Běžte do vedlejší místnosti a odměna v podobě raketometu na vás čeká na poličce.


Pokračujte otočnými dveřmi a opět se nadýchejte čerstvého vzduchu, pak přejděte k dalším otočným dveřím. Vylezte po bednách nahoru, pak přes most ke dveřím. Vlezte do nich.


Poznámka redakce : pokud vám v tuhle chvíli (při loadingu další mise) hra padá do hlavního menu, tak je to tím, že máte nainstalovanou češtinu s malou chybkou, která toto padání způsobuje. Řešení  je jednoduché - autor češtiny již vyrobil novou verzi, ve které zmíněnou chybku odstranil, takže si ji stáhněte a přeinstalujte (nemusíte přeinstalovávat celou hru, stačí jenom češtinu).



13. Recycling - Sector 2



Od místa, kde začínáte, se dejte do kanceláře, tam se nalézá PDA Jeffrey Moena. Současně zde aktivujte na počítači pumpu. Objeví se u vás nepřátelé, přelezte oknem ven a zabte co se dá, pak seskočte na pumpu, která vás vynese nahoru, odtud pak hupsky do Monorail Access.


Najdete tam zamčené dveře a muniční skříňku na kód. Kód sice získáte o hodně později, ale já vám to řeknu hned, je to 483. Vydejte se jedinou cestou, dokud se nedostanete do Central Pipes Junction. Zde je rozcestí, dejte se nejdříve doleva, tam se dostanete ke dveřím, ihned dostanete úkol odstranit z místnosti plyn. Dejte se tedy doprava, do Hazardous Material Control, najdete tam hledaný počítač, kterým odstraníte plyn z místnosti. Vraťte se zpět na rozcestí a doleva, nyní můžete bezpečně vstoupit do dveří.


Výtahem se dostanete do Underground Hazard. Po vstupu do místnosti se dveře zamknou, uvnitř na vás čeká překvapení, dokonce trojité. Zabte ty mini bossy, ať můžete jít dál. Tihle hošánkové jsou sice silní, ale pomalí, takže uhýbejte a používejte rychlý běh, to by vás mělo ochránit před jejich útokem.


Po zdolání 3 monster se dejte na plošinu a výtahem se dostaňte nahoru. Nahoře na vás čeká smrtelná chodba s jedovatým plynem, takže rychle to přeběhněte a cestou aktivujte 3 panely, které ten plyn odstraní. Na konci chodby najdete PDA Johnsona Scotta s kódem 483 od skříňky, ale to už jsem vám napověděl na začátku. Projděte dveřmi a jste v Monorail Access, tentokrát se dejte do levých dveří.



14. Monorail



Od místa startu je napravo PDA Sama Hardinga, po sebrání se dejte ke vlaku. Svezte se o jednu stanici, zde si musíte vystoupit, neboť je nutné odpojit systém vzduchových uzávěrů. Vystupte si a dejte se do Site 2 Transfer Area. U schodů můžete najít PDA Garyho Rosse s kódem 826. Přejděte na plošinu naproti, pak se dejte nahoru do Site 2 Boarding Platform. Zde najdete další PDA od Charlese Holliese, které obsahuje kód 142, otevřete jím muniční skříňku. Pomocí kóde 826 si aktivujte počítač. Vraťte se zpět do vlaku.


Opět to rozjeďte, dokud nehavarujete. Vylezte nahoru k žebříku a vstupte do dveří. Přejděte do dalšího nástupiště ke dveřím Delta Labs. Běžte odtud do Monorail Security, kde najdete PDA Karla Cullena, obsahující kód 364. Vyjděte ven a dejte se k Delta Security Checkpoint, tam shlédnete masakr monster automatickým kanónem, počkejte si, pak co nejrychleji proběhněte do kanceláře, kde u počítače deaktivujete obranu. V této místnosti se nacházejí také 2 muniční skříňky, které mají rády čísla 364. Pak vyjděte ven, směrem k vypnuté obraně a vstupte do dveří.


15. Delta Labs - Level 1



Vylezte ven, pak se dejte na konec chodby a vlezte oknem vpravo, odkud vyletěla mrtvola. Tam pokračujte do Reactor Control Room, pak se dejte k počítači, zjistíte, že mu chybí Data Linker. Vraťte se zpět, dojde k výbuchu v podlaze, vlezte dovnitř a prolezte to do Delta Main Lobby. Pokračujte podél  chodby do Delta 1 Access Lobby, zde najdete mrtvolu s Data Linkrem. Dejte se zpátky do Delta System Control a aktivujte počítač, bohužel se obnovila pouze část energie.


Vraťte se zpět do Delta 1 Access Lobby, dveře po obnovení energie se otevřely a za nimi se dejte doleva. Pokračujte dále do Delta Service Warehouse, kde máte rande s monstry  - zabít. V této místnosti je poblíž dveří tunel, tak tam vlezte dovnitř, najdete tam skříňku na kód 298, odtud se dejte tunelem k výtahu.


Výtah vás odveze do Delta Reactor Room, odtud se dejte po schodech nahoru a do místnosti, kde je počítač. Aktivujte ho, čímž jste zprovoznili jaderný reaktor. Dejte se blízkými dveřmi, pak po žebříku nahoru, dostaňte se do místnosti s reaktorem, někde nad reaktorem najdete PDA Briana Mora. S jeho PDA se vraťte do místnosti, kde jste spustili reaktor, zde najdete zamčené dveře, použijte PDA Briana Mora a dveře se vám otevřou. Za dveřmi se dejte k výtahu, pak  k dalšímu výtahu. Odtud pokračujte přímou cestou do místa se schodišti, zde skočte dolů. Dostanete se tak do Delta Main Lobby, zde si aktivujte výtah, který vás odveze do Delta Labs -Level 2a.



16. Delta Labs - Level 2a



Od místa startu se dejte výtahem do Archives, pak vlezte do místnosti Records Office. Uvnitř najdete skříňku, kterou otevřete kódem 538 (ten kód získáte zanedlouho, ale  můžete se obohatit o trochu dříve).


Pokračujte podél chodby, první překážku překonáte přeskakováním beden, za nimi dojdete k IanMcCormickovi, který vás požádá o Plasma Inducer.


Vraťte se do Central Corridor, zde byly zamčené dveře, ale McCormick vám je zpřístupní, takže pokračujte jimi dál. Běžte nejdříve do Security Bio Labs, kde na počítači otevřete dveře do Hazardous Material, takže pokračujte tam.


V Hazardous Materials najdete počítač s čísly, klikněte na libovolné číslo a sjede schránka,  pak znovu stiskněte stejné tlačítko a bedna sjede zpět. Podívejte se pečlivě nahoru k místu, kde bedna je vtažená dovnitř, můžete tam vidět nějaké vybavení a poblíž je také vidět šachta, tak tam se musíte dostat. Stiskněte tlačítko pro vyložení bedny, pak opět stiskněte tlačítko a rychle naskočte na bednu před tím, než ji odtáhnou zase nahoru. Jak  se bedna začíná zvedat, tak až budete poblíž římsy s vybavením, tak tam skočte, pak šachtou dovnitř.


O něco jednodušší : stiskněte 3, drapák vytáhne kontejner č. 3.  Nyní stiskněte 6 a utíkejte si na kontejner naskočit. Drapák vás i s kontejnerem donese do místa uložení č. 6, tedy o jednu řadu níž - odtud je již snadné přeskočit na vedlejší římsu. Vyzkoušeno, funguje to ! Pozn. redakce.


Odtud pak skočte dolů a na zamčené dveře použijte kód 931, uvnitř klikněte na panel na stěně, čímž otevřete vitrínu, tam naleznete taťku všech zbraní - BFG 9000. Pokračujte dál do Delta Security, zde naťukejte kód 972 na skříňku. Na jednom ze dvou počítačů vypnete přívod plynu, nyní můžete pokračovat do další místnosti, kde je další počítač, kterým otevřete dveře v Operations. Pokračujte dalšími dveřmi do East Lobby, odtud pak do Central Corridor a do Operations.


Dejte se nejdříve doprava, kde najdete Wilsnovu PDA, pokračujte dál dokud neuvidíte dveře SERVER. Za nimi je skříňka na kód 715. V této místnosti najdete stroj, ve kterém je Plasma Inducer. Pokračujte dveřmi dál, do výtahu, nejdříve odstraňte bednu překážející  ve vchodu do výtahu, pak sjeďte dolů. Plasma Inducer dejte McCormickovi, pak pokračujte otevřenými dveřmi dál. Pak se dejte ke dveřím Chamber 1, za nimi najdete teleport, takže ho aktivujte.



17. Delta Labs - Level 2b



Dejte se k nejbližšímu rozcestí, do levých dveří se nedá vstoupit, takže se dejte doprava a dostanete se do Teleport Observation, kde si seberte BRD Access Card. Přístupová karta vám otevře zamčené dveře u rozcestí.


Za nimi se dejte dveřmi doprava, tam si aktivujte počítač, otevřou se vám dveře do skladiště. Pokračujte dále, cestou byste měli najít PDA Francise Eriksona s kódem 259, poblíž je muniční skříňka na tento kód.


Cesta dál vás zavede do Research Lab Corridor, odtud se dejte doprava k výtahu, který vás odveze nahoru. Dejte se k balónu, pak vlezte do šachty napravo. Dojdete tak k Dr. Michaelsovi, řekne vám kód 624, skříňky na tento kód jsou ve vedlejší místnosti. Po sebrání munice se dejte zpátky k doktorovi, pak se dejte neprozkoumanou chodbou až ke krabicím, stále za nosem, dokud se nedostanete do Stasis Chamber. Z místnosti se dejte pravými dveřmi, za nimi uslyšíte křik, dejte se co nejrychleji ke dveřím Maint 04. uvnitř si aktivujte žebřík a slezte dolů, tam zabte monstrum, bohužel jste přišli pozdě. Z mrtvoly si seberte jeho PDA obsahující kód 371.


Běžte nahoru, pak do dveří Stasis Chamber, pokračujte dál až ke kolejnici. U kolejnice byste měli najít počítač, aktivujte ho, dojde k přesunu nádrže a cestou bude osvětlována tato nádrž, takže pokračujte podél již osvětlené kolejnice dál. Na konci najdete místnost, ve které se nachází muniční skříňka na kód 371. Pokročujte dveřmi dál, opět se držte kolejnice, dokud nedojdete k Lift Access. Nastupte si do výtahu, nahoře se dejte do Analysis Control, zde najdete velmi zajímavou skříňku s číslem 666, otevřete kódem 327. Po vybrakování skříňky se dejte dveřmi do Central Processing, nalevo je místnost, kde najdete PDA Elizabeth McNielové obsahující kód 725 pro místnost Storage Area a do Level 3 je kód 463. Skladiště si otevřete, v této místnosti je také skříňka, otevřete ji kódem 0508, který se vyskytuje na webové stránce www.martianbuddy.com. Důležité je, že znáte kód do Level 3, takže pokračujte dál, měli byste tam najít dveře, do kterých naťukejte kód 463.



18. Delta Labs - level 3



Dejte se napravo ke dveřím do Security Station, tam aktivujte počítač, který odemkne dveře. Běžte zpět na chodbu, kde vstupte do otevřených dveří. Dostanete se do Lower Terminal Office, zde najdete PDA Franka Cerano s kódem 841. Pokračujte dále do Chamber 1 Control, zde najdete pro změnu PDA Han Leea, který obsahuje kód 836 ke skříňkám 386 a 387. V dané místnosti nezapomeňte aktivovat počítač, čímž se vám zpřístupní vchod do Chamber 1.


Za nimi proběhne dekontaminace, pak se dostanete ke dvěma skříňkám, ty  se otvírají 836, na konec se dejte do Teleport Station 1. Zde si na počítači aktivujte “Transfer MCS Access”, běžte k aktivovanému panelu a stiskněte "Scan for Active Pads". Aktivujte Pad 2 Balcony, pak vlezte do teleportu a dostanete se na balkón. Pokračujte dále, pak doprava, kde je muniční sklad. Pokračujte dále do dveří, pak do Security Station 2, zde pomocí počítače odblokujte dveře. Vyjděte z místnosti, pak se dejte ke dveřím, které dříve se nedaly otevřít.


Pokračujte do Terminal Processing, pak vlezte do odkrytého tunelu vpodlaze. Prolezte jimi do Chamber 2 Terminal. Stále dál, až ke dveřím Chamber 2, zde se dejte do pravých dveří. Pravé dveře vás zavedou do místnosti spočítačem, opět si navolte cíl teleportu Pad 3. Budete teleportování do Chamber 3 Terminal.


V Chamber 3 Terminal se dejte dveřmi nalevo, kde slezte po žebříku dolů, pak do místnosti, kde aktivujte počítač na dekontaminaci. Běžte zpět do Chamber 3 Terminal, kde napravo je schodiště, dejte se jím dolů, pak ke dveřím, které jsou nyní otevřené.  Za dveřmi najdete Teleport Station 3, běžte k ovládacímu pultu. Pad 2 se dostanete do místnosti Security Station, zde seberte PDA Marena Shultza, vyjděte ven do Chamber 3 Terminal a dejte se opět do Teleport Station 3. Zde si navolte Pad 3, zde najdete skříňku, kterou otevřete kódem 841. Vraťte se opět k teleportu a klikněte na Pad 1, ten vás přemístí do místa se zničeným mostem. Nyní vlezte do transportu.



19. Delta Labs - Level 4



Od místa startu se dejte doprava, kde najdete PDA Jacka Gilberta, v něm je obsažen kód 579. Pokračujte cestou do Delta 4 Main Ready Room. Vlevo najdete místnost s muniční skříňkou, kde použijete nalezený kód, po sebrání vybavení se dejte doprava. Tam na vás čekají dvě monstra, asi další mini bossové. Zabte je, nešetřete munici, protože po tomhle levelu, budete stejně s holým zadkem v pekle. Po jejich zabití bude aktivován teleport přímo do pekla.



20. Hell



Vítejte v pekle, nejste ozbrojení, takže co nejrychleji seberte pistoli a brokovnici. Dejte se po schodech nahoru a vstupte do portálu. Portál vás přenese do klece, která vás sveze dolů. Dole na vás již čeká tlupa nepřátel, pak se dejte vytvořeným mostem k tunelu. Na konci tunelu, bohužel na vás čeká krvavé střetnutí, takže si připravte něco ostrého, po vybití nepřátelské tlupy se dejte na levou stranu, tam seberte motorovku. V další místnosti na vás čeká milé překvapení - Chain gun. Odtud se dejte do pravých dveří, tam naleznete místnost, kde uprostřed je průchod do další části.


Za průchodem na vás čeká skákání po kamenech, cestou si však dávejte pozor na létající lebky, ty vás velmi snadno shodí dolů. Po přeskakování se dostaňte přes mříže, tam na vás čeká monstrum, zabte ho. Na konci místnosti na vás čeká plasmovka, pak se dostanete dolů. Tam si vemte Berserk - létající helma, s jejíž pomocí zmlaťte Hell Knighta. Běžte do místa, odkud tenhle hošánek vyšel, tam zmlaťte dalšího. Vraťte se do předešlé haly, měli by se otevřít další dveře. Najdete tam PDA Simona Garlicka, pak běžte ke dveřím.


Projděte místnosti s lávou, pak chodbou a nakonec schody nahoru. Jste právě v místě nad místností s lávou. Pokračujte dále po schodech nahoru, pak přejděte přes most, pak opět nahoru. Projděte dlouhou chodbou až k teleportu. U teleportu si seberte raketomet, pak vstupte dovnitř.


Zde se střetnete s bossem, připravte si nejdříve něco rychlého, protože bude po vás metat ohnivé koule, ty pomocí třeba Chain gunu zničte, potom si připravte raketomet a střílejte na něho v době, kdy začne povolávat další létající monstra. Toto opakujte, dokud neodpadne. Po jeho zabití seberte z jeho těla Soul Cube. Budete pak teleportování na začátek levelu, kde si aktivujte teleport a hurá, zpátky do pekla na Marsu.


21. Delta Complex (Delta Labs - Level 5)



Po zuřivém boji v pekle se opět ocitáte v ještě větším pekle na Marsu. Jste neozbrojen, takže si hned vemte samopal a pistoli. Dejte se do osvětlené místnosti v díře. Tam naleznete baterku, se kterou prolezte tunel. Potom, co vylezete z tunelu, tak zabte místní osazenstvo a seberte si Chain Gun. Potom se dejte doleva, tam na vás čeká motorovka, vraťte se zpět otvorem v podlaze a dejte se do dveří napravo. Měli byste vidět zničený most, běžte odtud doprava a pobijte pavouky, na konci najdete dveře do výtahové šachty. Vylezte po žebříku nahoru, pak tunelem se dostanete do Delta Service Tunnel 1. Běžte odtud na druhou stranu tunelu k výtahu, pak pojedete dalším výtahem, tentokrát vás odveze do Delta Authority. Odtud se dejte do vedlejší místnosti, kde najdete Elliota Swanna, seberte mu jeho PDA a poslechněte si ho, řekne vám o invazi pekelných monster na Zemi pomocí kosmické lodi, která zrovna směřuje na Mars. Po pokecu se dejte do levých dveří, pak vlezte do díry v podlaze. Vylezte pak po žebříku nahoru, otočte se a uvidíte tunel, odkud jste sem přišli. Nad tímto tunelem je ještě jeden, do kterého vlezte.


Na konci tohoto tunelu najdete panel, ten aktivujte a slezte po žebříku dolů. Dole si zabojujte s monstry, pak se dejte doleva, dostanete se tak do CPU Access, odtud pak do CPU Complex.



22. Central Processing



Hned jak vyjdete ze dveří, tak se dejte chodbou do místnosti nalevo, kde si aktivujte počítač. Získáte tak ze skříňky brnění. A pokud chcete trochu té munice, tak poblíž je skříňka s kódem 571.


Běžte ven a dejte se doprava, uvidíte před sebou poškozené dveře a vlevo jsou zase zamčené dveře, takže jste právě získali dva úkoly - otevřít je. Odtud se dejte do Security Monitoring, kde si můžete prohlídnout záznam z bezpečnostní kamery, uvidíte tam kód 627. Vraťte se do Main Entrance Hall, dejte se k levým zamčeným dveřím a vyťukejte kód 627.


Pokračujte za dveřmi podél chodby, kde uvidíte část podlahy rozpadlé, po jejích zbytcích se dostanete na druhou stranu, kde nastupte do výtahu. Nahoře si probojujte cestu k dalšímu výtahu, pak vyjeďte nahoru, tam se střetnete s dalším démonickým svinstvem. Na konci lítého boje se dostanete do místnosti se skříňkou, uvnitř se nalézá nepoškozený dveřní panel, kousek odtud se nalézá muniční skříňka, kterou otevřete kódem 669. Vraťte se zpět do Main Entrance Hall, běžte ke dveřím bez panelu a zasuňte panel na dveře. Vstupte dovnitř a přejděte do výtahu, kterým se dostaňte do Main CPU.


Dole naleznete Swanna, poblíž něho je tunel, takže tam běžte, za ním najdete munici. Vraťte se zpět a poblíž místa se Swannem najdete dveře.


23. Central Server Banks



Na začátku si trochu zařádíme s monstry, probojujte se do kruhové místnosti s lávou. V této místnosti je panel, kterým si přivoláte most, běžte na něj. Odtud pak můžete otáčet most ke třem vchodům.


Pokud máte nedostatek munice, tak si zaskočte do STORAGE, v části SERVER BANKS je trocha munice a PDA Steva Tooloosea. Běžte do Central Processing, najdete zde disk o super zbraní BFG 9000, potom pokračujte dveřmi. Za nimi na vás čeká mini boss, který je vybaven BFG 9000, pokud jste si prohlédli video, tak můžete zjistit, jak se před touto zkázou bránit. Takže hned jak začne žhavit a pak se začne vytvářet velká energetická koule, tak do ni musíte střílet, nejlépe před jeho ksichtem, čímž dojde k výbuchu, během doby, kdy se snaží nabít zbraň, tak to do něho sypte, takto s ním bojujte dokud to nevzdá. Po jeho zabití se dejte vchodem, odkud tento hošánek přišel. Za ním je šachta, kterou se dostanete k výtahu. Výtah vás odveze do Site 3.


24. Site 3



Běžte na konec chodby, pak se dejte doleva. Tam běžte ke dveřím s označením Garage a vstupte dovnitř. Pokračujte chodbou do laboratoře, odtud pak žebříkem dolů. Zde naleznete PDA Richarda Davise. V Lab Section 2 běžte na chodbu a na rozcestí se dejte doleva, na jejím konci naleznete žebřík. Prolezte tunelem, pak skočte do Artifact Research, probojujte se do kanceláře, kde na vás čeká Pierce Rogers a předá vám svoje PDA. Vraťte se k místu, kde jste skočili z tunelu a pomocí PDA od Rogerse otevřete zamčené dveře. Jste opět v Lab Section 2, odtud se dejte zpátky na rozcestí, kousek od místa, odkud jste začali, tentokrát se dejte doprava do Site 2 Hub, pomocí PDA již dveře zvládnete.


Za dveřmi naskočte na výtah, až se výtah zastaví, tak běžte jedinou cestou do Freight Control Tower. Vraťte se do Maintenance 2, zde se podlaha propadne. Skočte dolů, pak žebříkem se dostanete do odporného tunelu. Odtud seskočte na most pod vámi. Jste před výtahem, kterým jste vyšli nahoru. Vraťte se do Site 3 Hub, pak do dveří Garage. Nyní tam na vás čeká vozidlo, nastupte do něj. Až se vozidlo zastaví, tak vystupte a naskočte na bližší výtah a sjeďte dolů.



25. Caverns - Area 1



Vylezte z výtahu, pak se dejte po schodech do místnosti. Odtud se pak dejte jedinou cestou do Heavy transfer lift, bohužel je výtah vypnutý. Obejděte budovu před vámi z pravé strany, je tam panel, kterým aktivujete žebřík. Vylezte po něm nahoru, odtud pak skočte na kovovou konstrukci až do místnosti s počítačem. Počítač aktivujte "Unlock Cargo Lift Controls !”. Po aktivaci se dejte do vedlejší místnosti, pak výtahem dolů, vyjděte ven, zde aktivujte panel, čímž si přivoláte výtah, který vás odveze do spodní části jeskyň.


Vylezte zvýtahu a dejte se po kovových částech přes lávu. Dostanete do místnosti s panelem, aktivujte jej a sjede vám žebřík. Nahoře se dejte k výtahu, který vás odveze do místnosti, na levé straně jsou zamčené dveře, takže se dejte doprava, přes balkón a tam vylezte po žebříku nahoru a dostaňte se do Thermal Regulation Pump. Odtud pak po žebříku dolů a po vysouvacích plošinkách se dostaňte úplně dolů, kde najdete panel, ten aktivujte, po žebříku se zatím nevydávejte, ale prozkoumejte blízké potrubí, tam najdete  chlápka, seberte mu jeho přístupovou kartu a pak se žebříkem dostaňte k zamčeným dveřím.


Za nimi najdete PDA Roberta Codyho, pak se dejte druhými dveřmi na balkón do dalších dveří. Potom co přejdete dveře, tak se za vámi spadnou šutry, proběhněte co nejrychleji na druhou stranu. Za nimi je brána, tu otevřete a jste v obrovské jeskyni. Vylezte odtud nahoru k ovládacímu pultu. Vašim úkolem je dostat se z tohoto pultu na protější stranu, pomocí ovládání si nejdříve přitáhněte náklad tak, abyste na něj mohli skočit a odtud na druhou stranu.


Vstupte do budovy a běžte ke dveřím, kde aktivujte panel (Open All Sublevel 1 Security Doors). Objeví se nepřátele, které musíte zabít, pokračujte dále ke dveřím a přivolejte si výtah. Výtahem se dostanete dolů, pak přes dveře ke zničenému mostu, pak přes lávu a do dalších dveří. Za nimi naskočte na výtah a sjeďte dolů.



26. Caverns - Area 2



Běžte směrem do Main Excavation, zde aktivujte osvětlení. Se světlem se to přece jenom lépe hraje. Odtud se dejte do Levitation Site, pak se probojujte přes tuny nepřátel (já jsem hrál na obtížnost veterán, takže mi docela dlouho trvalo než jsem je pobil do jednoho). Na konci na vás čeká pavoučí královna, stará dobrá BFG již udělá své. Po jejím zabití se dejte ke dveřím, za nimi aktivujte generátor, čímž se aktivuje výtah. Nastupte do výtahu a sjeďte dolů.



27. Primary Excavation



Po zdlouhavých peripetiích, jste se konečně dostali až na poslední level. Dejte se směrem do pekla, cesta ke Cyberdemonovi se sama otevírá, takže se nemusíte nějak trápit. Až dorazíte k hlavnímu monstru, tak si připravte Soul Cube, je to totiž jediná zbraň, která ho dokáže zabit. Po prvním výstřelu je nutné Soul Cube dobít, ale nebojte se, Impové se neustále objevují ve středu lávy, takže postačí zabít 5 nepřátel a zbraň je nabitá. Cyberdemon po několika ranách ze Soul Cubu umírá. Takže si nyní můžete odechnout a čekat už jenom na výsadek, který vás zachrání.


KONEC.



A nakonec přidáváme ještě hodnocení zbraní, které nám poslal Stanislav Pavlík

(smawe@seznam.cz) :


1) Flash light : Zbraň, kterou ve hrě využijete hodně - buď na osvětlení temné místnosti, 

nebo na pohrávání si ze zombíky. Bez této zbraně by jste byly v p….. . Hodnocení : 100%


2) Pistol : Zbraň vhodná tak na zobmíky nebo na pavouky. Hodnocení : 30%.


3) Shout gun : Střela na blízko dokáže usmrtit zombíky, pavouky i ty maníky s ohnivými koulemi. Po pár ranách zabijete i něco většího. Hodnocení : 45%.

                    

4) Machine gun : Dobrá zbraň tak do té 15. mise, poté vám radím - přejděte na jinou.

Hodnocení : 50%


5) Chain gun : Česky rotačák, to je ta zbraň, u které se hejbou hlavně, točí se a točí a

zabíjí a  zabíjí. Hodnocení : 65%.


6)  Grenades : Hodíte a ono to bouchne a zabije to vše v okruhu pár metrů.

Hodnocení : 40%.


7) Rocket Launcher : Raketomet zabije skoro každého, ale pozor - nestřílejte z blízka,

jinak půjdete do věčných lovišť taky. Hodnocení : 60%.


8) BFG : Docela dobrá hračička, zabije vše, co se hejbe. Hodnocení : 90%..


9) Chainbaw : Motorová pila - hračka na zombíky a jiné nemotorné potvory.

Hodnocení : 55%.


10) Soul Coube : Zbraň, bez které byste ani hru vůbec nedohráli. Když Soul Coube hodíte a zasáhne to nějakou tu stvůru, přidá vám to její život. Hodnocení : 100%.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.