1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Down In The Dumps
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Down In The Dumps - návod

Autor návodu : Jan Tománek



Ve hře  vás čekají celkem  čtyři rozdílné  úkoly  a na každý  z nich dostanete

k dispozici jinou  postavičku z rozlehlé  rodinky Blubů. Hra  má mnoho variant

a řešení, to které vám nabízím, je pouze  jedno z možných. Takže hurá do toho,

ať se můžete rychle vrátit domů na rodnou planetu.


1) THE BLUB THE RAT


V první  obrazovce seberte  sýr a  jděte  dvakrát  nahoru až  do jeskyně,  kde

vezměte provaz a ostatní  věci. Vraťte se zpět o jednu obrazovku  a k okovu na

zemi přivažte provaz. Vlevo od okovu položte sýr, na ovládacím panelu nastavte

pomalý režim (SLOW)  a zatáhněte za provaz. Myšák je  chycen. Jděte úplně dolu

a seberte  železo (POT).  Nyní se   vydejte vlevo  nahoru, kde  vezměte krajón

a náprstek. Krajón použijte na železo, a  získáte tak vývěsní štít BAR. Vraťte

se  do předchozí  obrazovky a   jděte vpravo  nahoru. Vezměte  všechny pilulky

(hlavně modré, které jsou schované za  vaší postavou). Klikněte na hračku a po

teleportaci naberte  do náprstku Whisku.  Upusťte flašku a  na jogurt použijte

nápis  BAR -  tím získáte   "mobilní" hospodu.  Do náprstku  naházejte všechny

pilulky a vzniklý dryják dejte vypít obludě.


2) THE HYPNOTIC MACHINE


Nyní se musíte  vcítit do role "matky rodu" a  sestavit létající kolo. V první

obrazovce  seberte  záclonu  a  v  místnosti  vpravo  štětec. Jděte do kuchyně

(místnost nahoře od obýváku), kde s vaší postavou odstupte mírně vlevo, abyste

mohli sebrat olej.  Jděte do místnosti, kde jste  začínali a odsuňte televizi,

čímž  se  vám  odkryje  tajný  vchod.  Ve  sklepě  seberte  plechovku s barvou

a provaz. Vylezte ven okýnkem a objevíte se před domem, kde projíždějí podivná

stvoření na  kolech. Polijte trávu  olejem a seberte  vše, co ze  závodníků po

nehodě  zbude. Vraťte  se do  domu  a  vyjeďte výtahem  do třetího  patra, kde

namalujte na stěnu díru. Nyní si uložte pozici a vstupte do "prostoru".


Vaším  úkolem je  vyhrát soutěž.  Nevím, jestli  se hra  náhodně generuje, ale

odpovědi na otázky, které jsem dostal  já, byly: MARIED, ..COUPONS.., OVER 10.

Jestliže  budete  mít  jiné  otázky,  nejprve  projděte soutěž "naslepo", čímž

získáte  odpovědi, a  pak loadněte  pozici a  odpovězte správně.  Jestliže vše

proběhne tak jak má, získáte podivný hudební nástroj: FOG-HORNS.


Výtahem sjeďte do druhého patra, seberte  mýdlo a použijte ho na podlahu. Nyní

zatrubte  na FOG-HORN,  čímž přilákáte  synáčka, který  bude chycen do pračky.

Nastavte poslední program (GROUND BLOOD).


Po animované sekvenci dostanete od dědy  seznam věcí, které je potřeba sehnat.

Naštěstí všechny věci, kromě jedné, již máte. Vyjděte ven před dům a jděte dál

po cestě až k fénu, kde seberte dřívko  od nanuku. Vraťte se do domu a vyjeďte

až  úplně nahoru  a předejte  dědovi všechny  ingredience na výrobu létajícího

kola  (záclona, dřívko  od nanuku,  rám od  kola a  mechanického krtka). Další

scéna následuje.


3) THE ABOMIABLE ROBIN BLUB


Další část  rakety dostal za úkol  získat děda. Vejděte do  hradu a ohlaste se

u sekretářky. Pokračujte nahoru velkými dveřmi  a promluvte si s králem. Vaším

úkolem je ho přesvědčit, aby sponzoroval  váš obchod. Jestli se vám to úspěšně

povede, pošle vás za Santa Clausem.  Jděte za ním (dveře vpravo u sekretářky).

Promluvte si s ním  a nic si nedělejte z toho, že  nevypadá jako ukázkový Děda

Mráz, ale jako  otrokář. Vyjděte ven z hradu  a jděte na jih, kde  nastupte do

vlaku a jeďte  do lesa (FORREST). Jděte doleva a  snažte se přejít přes potok.

Budete  muset   bojovat  (používejte  šipky  na   obrazovce  pro  vyvažování).

Pokračujte dál  až k ohništi, kde  se podívejte do truhly.  Vraťte se ke vlaku

a jeďte k rybníku (POND). Jděte rovnou k iglú, uvnitř si promluvte s Eskymákem

a seberte rybářský prut. Vylezte ven a použijte prut na bruslící obludky, čímž

získáte brusle. Brusle si obujte...


Po animaci  se ocitáte uvnitř ryby.  Klikněte na krále, čímž  získáte melodii,

kterou  nyní musíte  zahrát na  píšťaly v  pořadí (5,3,1,4,2).  Tímto lišáckým

tahem jste zachránili starého krále.


Vlezte opět do iglú a spícímu  Eskymákovi seberte oblek Santy. Jeďte vlakem do

lesa a promluvte si u ohně s králem, který vám ukáže tajný vchod do hradu. Než

vstoupíte do tajné  chodby, prohlédněte si ještě portrét  v bedně. Jděte vlevo

a v  mučírně zatáhněte  za třetí  páku. Utečte  otevřenými dveřmi a pokračujte

nahoru po schodech. V královské  místnosti se pokuste otevřít zamčenou truhlu,

přes  balkón přelezte  do pokoje  princezny.  Nechte  se od  ní políbit,  čímž

získáte klíč. Vraťte se do ložnice a odemkněte truhlu.


Po  animaci se  ocitáte na  náměstí. Jděte  vlevo, kde  vezměte cukrovou vatu,

a promluvte  si s  ženskou v  pokladně,  čímž  jste se  přihlásili do  podivné

soutěže.


Vaším  úkolem  je  sestavit  určeného  sněhuláka  (v  mém  případě to byl Král

Richard).  Ač  hra  na  první  pohled  vypadá  složitě,  velmi rychle se do ní

dostanete.  Neuspějete-li hned  napoprvé, nezoufejte,  hra vám  dá automaticky

další šanci.


4) THE BUMT


Poslední  část  hry  je  nejkomplikovanější,  protože  máte  k  dispozici  dvě

postavičky. Postavy se  přepínají pomocí ikonek v horním  menu a pomocí tohoto

menu lze předávat i předměty z inventáře jedné k druhé. Vaším prvním úkolem je

dostat  se do  vlasů spícího  houmelesáka (jestli  jste to  nepoznali, tak to,

kolem čeho chodíte, je člověk).


Začněte s holkou.  Jděte do obrazovky vpravo, kde vlezte  do tašky (vchod není

skoro vidět). Uvnitř  seberte korek, vylezte ven a jděte  k opilcově levé noze

(dvě obrazovky  vlevo). Seberte prospekt a  přečtěte si ho. Ze  země vytáhněte

plaňku a použijte ji na korkový špunt, čímž postavíte pěknou houpačku.


Nyní  vezměte kluka  a jděte  s ním  k jezírku  (2x vlevo  a pak  k sobě), kde

seberte pružinu. Vraťte se  s ním k houpačce a vylezte si  na její levou část.

Pomocí holky skočte  na pravou část. Nahoře na  houmelesákovi použijte na sebe

pružinu, čímž se dostanete do jeho  ucha. Vlezte dovnitř a přesvědčte pavouka,

aby vás donesl do vlasů.


Kluk je už  nahoře, takže zbývá holka. Jděte  s ní opět do tašky,  kde seberte

špulku s nití.  Vylezte ven a jděte nahoru a  použijte panenku na hráče karet,

čímž zachráníte  červa Huberta. Promluvte s  ním, seberte ho a  přivažte ho na

špulku.  Nyní chyťte  ptáka, který  vás zanese  do hnízda.  Huberta se špulkou

hoďte  na hlavu  bezdomovci, čímž  se dostanete  za bratrem  do jeho špinavých

vlasů (houmlesákových, ne bratrových) :-)).


S klukem  projděte celé  "vlasy" a   se všemi  promluvte (důležité).  Po cestě

posbírejte basketbalový míč, vojáčka, autíčko  a chrastítko. U domku hlídaného

psem  se  pokuste  projít,  ale  budete  zastaveni podivnou hlídací rostlinou.

Použijte  na ní  míč a  uvnitř si  promluvte s  matkou. Dozvíte  se, že  se jí

ztratilo dítě. Vyjděte  ven a jděte do baru (jsou  před ním motorky). S holkou

se stavte za matkou a slibte jí, že jí najdete ztracené dítě. Jděte za bratrem

do baru.  S klukem dejte dítěti  za barem všechny hračky  (chrastítko, autíčko

a vojáčka),  a  jestliže  je  přítomna  vaše  sestra  a  vy  jste  si se všemi

promluvili, chytí  dítě a donese  ho k matce.  Dostanete kazetu, se  kterou se

vraťte do  baru. Dejte jí  bratrovi (pomocí ikony  nahoře). S klukem  jděte do

místnosti vpravo a strčte kazetu do zesilovače.


Po  výbuchu  seberte  zesilovač  a  postupně  ho ukažte všem (basketbalistovi,

Bobovi  na houpačce,  Elvisovi v  baru a  babám na  zastávce). Nyní zajděte na

policii, promluvte si se strážníkem a přečtěte si vyhlášku na stole.


Jděte k pódiu (měly by zde být  všichni vši) a prohlédněte si bednu vlevo, kde

najdete  vypínač. Nyní  použijte žvejkačku  na zem  a promluvte  si s Elvisem.

Ukažte mu ještě jednou zesilovač a promluvte si s ním znovu.


Po  animaci již  můžete slézt  k uchu  vpravo od  zastávky. Ve  tmě nahmátněte

rumpál  a zatáhněte.  Na nestvůrku  použijte elektrický  šokovač a  pokračujte

chodbou, dokud nenajdete část rakety - konečně.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.