1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dreamweb
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Dreamweb - návod

Autor návodu : Andrej Anastasov (ANDREW)



1) VRAŽDA 1


Ryan  se pomalu  probudil v  cizím bytě  s vědomím,  že musí  někoho zabít. Po

chvíli  se  mu  začali  vracet  vzpomínky  našeptávajíc,  že  dívka  dřímající

v rozestlané posteli je jeho snoubenka Eden. Rozespale zvedl svou peněženku ze

stolu  a  prošel  dveřmi  do  obýváku.  Podíval  se  do  mikrovlnky,  zda Eden

nepřipravila snídani, ale našel jen  podivný, pokroucený klíč, který strčil do

kapsy s tím, že se na něj  Eden později zeptá. Před odchodem uviděl na pohovce

ležet pohozený  datový cartridge a i  když mu nálepka "SARTAN  INDUSTRIES" nic

neříkala, strčil ho  do kapsy předpokládaje, že je  nejspíš jeho, protože Eden

ještě  nemá terminál  nainstalovaný a  datová média  tudíž nepoužívá.  Otevřel

dveře a vyšel na chodbu. Naučeným  ťuknutím na ovládací panel u dveří přivolal

výtah  a sjel  do garáže.  Edenino auto  bylo v  těžce rozebraném stavu, všude

okolo  rozházené různé  nářadí a  špinavé hadry.  Ryan se  rozhodl uklidit dva

nejkřiklavěji  pohozené nástroje  - francouzák  a šroubovák,  ale náhoda  dala

tomu, že zrovna když  je měl v ruce, se mu zazdálo,  že venku vysvitlo slunce,

takže  vyběhl ven  před dům.  Sluneční svit  byl ale  pouhou halucinací. Úplně

běžně lilo. Už se chtěl vrátit do garáže, aby uložil nástroje, ale zjistil, že

za ním dveře zapadli a on zapomněl  nový vstupní kód, no nic, vezme zatím věci

k sobě domů. Vydal  se tedy po ulici vlevo a  zamířil městem domů (Your flat).


Dobře  známým ušpiněným  koridorem došel  ke dveřím  svého bytu  a naťukal kód

5106 na číselníku (už párkrát tento kód,  hlavně po změně, zapomněl a proto ho

měl pro jistotu naškrábaný na zadní straně kartičky v peněžence). Uvnitř svého

doupěte tupě přehlédl všudypřítomný binec a  na krátký okamžik se cítil trochu

neozbrojený, takže  popadl ušmudlaný nůž  z postele a  strčil ho do  kapsy. Na

chvíli  spočinul  pohledem  na  spoustě  poházeného  harampádí a vida, červený

cartridge nadepsaný  "IMPORTANT", popadl ho,  otevřel čtecí jednotku  (NETWORK

INTERFACE) a šoupnul  ho dovnitř. Za použití velkého  monitoru se nalogoval do

sítě  příkazem LOGON  RYAN a  zadal  heslo  BLACKDRAGON. Podíval  se na  obsah

cartridge (LIST CARTRIDGE) a přečetl si  zprávu (READ PRIVATE). Aha, tady máme

nové  vstupní  kódy  k  otevírání  bytů  Eden  a  kamaráda  Luise,  hned si je

poznamenáme. Než  Ryan opustil síť  (EXIT), ještě zběžně  pročetl denní zprávy

(LIST, LIST jméno zprávy), situace ve  městě a jiné informace. Nůž poskakující

v kapse kabátu mu  připomněl, že si nejprve musí  sehnat důstojnou zbraň nežli

začne  někoho  vraždit.  S  touto  myšlenkou  opustil garsonku, přivolal výtah

a vyšel do  deštivých ulic směrem  k bydlišti svého  přítele Luise. V  přízemí

oprýskaného Luisova domu se stala nepříjemná  událost - jakýsi opilec ho obral

o boty. Bosý tedy dobelhal k Luisovým  dveřím a na číselníku naťukal kód 5238.


Uvnitř  garsonky nikdo  nebyl a  Ryan už  se obracel  ke dveřím,  když uslyšel

sténání z WC. Vůbec se neostýchal a vstoupil na toaletu se slovy "Čau Lui". Po

krátké debatě  vyzvěděl, na kterou adresu  se má obrátit ohledně  zbraně. Luis

měl evidentně prudké bolení, v jehož  záchvatu odkopl tenisky, válející se teď

po celém WC. Ryan je pokradmu posbíral a obul si je, připadal si přitom docela

uboze. Podle Luisova popisu otevřel skřínku vedle monitoru a ze šuplíku vyndal

kartu  ke kulečníkovému  klubu. (POOL  HALL  CARD)  a než  ji strčil  do kapsy

k ostatnímu  harampádí, podíval  se na  ni a  přečetl si  adresu. Vyšel z domu

a uháněl do baru, kde pracoval (SPARKY'S BAR), vysvětlil šéfovi, proč jde zase

pozdě. Před  budovou pololežel neznámý  ožrala, jemuž se  Ryan rozhodl odcizit

jednu prázdnou flašku,  sám nevěděl proč. V baru se  posadil na svou oblíbenou

stoličku  u baru  a než  stačil Sparkymu  vyklopit chabou  lež, dostal  padáka

s tím,  aby si  do platební  karty  načetl  poslední výplatu  a koukal  padat.


Vyhrabal  tedy kartu  z peněženky  a protáhl  ji čtecím  zařízením (požít CARD

SCANNER with CASH  CARD). Letmý pohled na kartu mu  stačil ke zjištění, že moc

peněz  nedostal, ale  aspoň něco.  Nevěda co  dál, dal  se do  řeči s chlápkem

sedícím vedle něj  a vida, z chlápka se  vyklubal příznivec velkého kytaristy,

ochotný sdělit komukoliv  jméno i adresu, kde se jeho  idol nachází. Tak tohle

by bylo,  teď ještě zbraň. Vydal  se tedy do kulečníkového  klubu (POOL HALL).

Před domem promluvil s postrašeným hlídačem  a přemluvil ho, aby mu odblokoval

výtah, pak  projel kartou od Luise  čtecím zařízením a vyjel  nahoru do klubu.


Dal se do řeči s barmanem, vyptávaje se na osobu prodávající zbraně. Barman si

ho změřil pohledem a řekl mu, aby  šel doleva až ke konci místnosti a vstoupil

do  neoznačených dveří.  Ryan tak  učinil a  po zadání  kódu 5222  vstoupil do

zakouřené  pracovny. Nebezpečně  vyhlížející chlapík  mu po  krátkém rozhovoru

nabídl zbraň, kterou Ryan nejdříve  zaplatil protažením karty čtecím zařízením

a teprve pak  si ji vzal ze  stolu. Potom prošel barem,  sjel výtahem na ulici

a spěchal k hotelu splnit první úkol. V hale se zeptal recepční na volný pokoj

a po protažením karty čtečkou sebral z  pultu maličkou kartu, která vypadla ze

čtecího boxu.  Přivolal výtah a v  kabině použil kartu z  recepce na ovládání.

Výtah ho  vyvezl do patra, kde  se nacházelo jeho apartmá.  Šel doleva a dolů,

zkusil dveře, ale jeho  pokoj to nebyl. Zato z vitrínky na  konci chodby se na

něj usmívala nádherná požární sekera. Hned si ji vzal a okolo výtahu prošel do

druhého  křídla  chodby,  kde  konečně  nalezl  své  apartmá.  Po  jeho zběžné

prohlídce zjistil, že tudy cesta nevede a vrátil se do výtahu. Teprve v kabině

dostal zajímavý  nápad. Zkusil zatáhnout  za nouzové otvírání  střechy výtahu,

ale nic se nestalo. Nožem tedy vylomil panel ovládání a přeřízl maličký zelený

drátek, aby výtah zablokoval. Nouzové otevírání střechy teď opravdu fungovalo,

takže Ryan  vylezl na střechu a  bez velkého přemýšlení vypáčil  sekerou dveře

vedoucí  do jakéhosi  luxusního apartmá.  Uvnitř ho  zarazil párek ozbrojených

chlápků.  Vida, ochranka,  jsem tu  správně, pomyslel  si a  vší silou  mrštil

sekerou po  chlápkovi u bazénu. Ostří  chlapa doslova rozpáralo. Než  se druhý

chlápek stačil  vzpamatovat, vypálil mu  už Ryan do  hrudi svou pistolí  velký

černý  koláč. V  pokoji vlevo  nenašel Ryan  nic, takže  pokračoval dolů a tam

kytaristu konečně našel a to rovnou  "IN FLAGRANTI DELICTO". Bez rozmýšlení ho

odstřelil a už se chystal, že uteče pryč, když...uh, oh !!


2) VRAŽDA 2


V Síti Snů si zmatený Ryan nechal vše vysvětlit od kněze a pak, veden neznámým

instinktem, šel  chodbou dolů a doprava.  V postranní hale se  dotknul prvních

dveří,  které se  otevřely do  zvláštní místnosti.  Uvnitř, opět neznámo proč,

sáhl  do kapsy  a klíčem   nalezeným v  mikrovlnce odemkl  podstavec uprostřed

pokoje.  Svět se  s ním  zatočil a  on najednou  padal. Probudil  se v zapadlé

uličce, nevěděl kde se  nachází. Zkusil jít doprava a dolů a  brzy se ocitl ve

známých končinách svého rodného města. Únava  ho hnala domů. Ve svém pokoji se

připravil ke  spánku, nalogoval se do  sítě a přečetl si  večerní zprávy (LIST

NEWSNET, READ TVSPECIAL, EXIT). Náhlé  nutkání mu nedovolilo odpočívat. Věděl,

že musí zprovodit se světa dalšího nepřítele Dreamwebu, generála, jež bude mít

tento  večer televizní  projev. Po  krátké úvaze  se rozhodl  jet rovnou  k TV

studiu.  Hlavní  vchod  byl  samozřejmě  uzavřený  a všude hlídkovali vojenské

jednotky.  Ryan  šel  doprava  a  dolů,  stále  podél  stěny  TV studia, dokud

nenarazil na vjezd  pro personál. Stařičký hlídač nekooperoval,  takže ho Ryan

musel  odstranit  výstřelem  z  pušky.  Potom  se  nahnul  do  jeho budky a na

kontrolním  panelu odblokoval  vchod. Teď,   když byla  cesta volná,  vešel do

studia. Zaslechl kroky, takže popadl časopis z recepčního pultu a dělal, že si

ho prohlíží. Kroky  se vzdálily a Ryan už pokládal  časopis zpět, když uviděl,

že pod  ním ležela magnetická  karta. Bez rozmýšlení  si ji vzal.  Nevěda kam,

vydal se  chodbou doleva a všiml  si malých dveří na  jižní stěně, nadepsaných

sklad.  Karta z  recepce mu  dveře lehce   otevřela a  on se  ocitl v  maličké

komůrce.  Opět poháněn  neznámou silou  odšrouboval víko  ze skřínky  na stěně

a vyndal  miniaturní   elektrickou  pojistku  (FUSE).  Vrátil   se  k  recepci

a pokračoval doprava, tam chodba končila,  takže prošel do další malé komůrky.


Vida žebřík, vylezl nahoru a zatajil  dech vzrušením, protože se ocitl na úzké

servisní  rampě  přímo  nad  hlavami  osob  ve  studiu. V prostředku místnosti

vévodil generál a  miliónům posluchačů kázal o tom,  jak potřebují jeho armádu

a podobné  nesmysly. Ryan  uviděl jakýsi  jeřáb na  jehož konci  visely kovové

traverzy.  Ovládání jeřábu  však nefugovalo,  takže ho  Ryan otevřel a vyměnil

rozbitou pojistku za  novou. Pak už šlo všechno lehce  a náklad železa přistál

před očima diváků ne generálově hlavě. Dobrá práce.


3) VRAŽDA 3


V Síti Snů proběhla opět krátká rozmluva s knězem, kde byly podány jednoznačné

instrukce  -  najít  a  zabít  šéfa  společnosti  Sartan Industries. Kněz však

vzpomenul ještě jednu věc, a to  ochranný magický krystal, který Ryan našel na

konci severojižní chodby. Pak prošel prvními  dveřmi vlevo a pomocí klíče opět

upadl v zapomnění, aby se probudil  před Sparkyho barem ve stavu ne nepodobném

zbědovanému opilci. Rozhodl  se vyhledat Eden. Do jejího  domu vstoupil pomocí

kódu 2865, vyjel výtahem a našel ji  rozvalenou ve vaně. Lákala ho k sobě, ale

on tušil,  že je tu  něco mnohem důležitějšího,  co musí udělat.  Zároveň také

tušil, že  už ji nikdy neuvidí,  ale rychle tuto myšlenku  zamítl. Šel do její

ložnice a  použil záznamník, ležící  na posteli. Opakovaným  tisknutím klávesy

"N"  pomalu  projížděl  uložené  adresy,  dokud  nenašel  co  hledal  - Sartan

Industries. Pak se  vydal k sobě domů a vložil  do čtecího zařízení cartridge,

nalezený  ještě před  první vraždou  v Edenině  obýváku. Nalogoval  se do sítě

a přečetl  záznamy  (LIST  CARTRIDGE,  READ  MEETING),  získal  tajný  kód pro

zaměstnance  Sartan  Industries,  číslo  7833.  Zajímavé  také  bylo  pročtení

večerních zpráv, které detailně popisovaly  jeho včerejší vraždu, to mu zvedlo

náladu. Když dočetl, vypnul monitor a  vydal se do Sartan Industries. Vstoupil

do  budovy. Pistolí  rozstřílel počítač  a šel  doleva k  výtahu. Vyjel nahoru

a jakmile vystoupil  z kabiny, zjistil, že  je v pěkné bryndě.  Několik chlapů

s pistolemi  se  předvádělo,  kdo  ho  sprovodí  ze  světa  první.  Ve  velkém

zoufalství sáhl  do náprsní kapsy a  vytáhl krystal ze Sítě  Snů. Přesně podle

slov kněze ho krystal zbavil všech nepřátel a Ryan se mohl vydat dolů chodbou.

Na  zemi uviděl  ležet kufřík  v  němž  se nacházel  svazek listin  s nadpisem

"TAJNÉ". Zvedl ho  a pozorně pročetl všechny informace.  Dozvěděl se tam další

dvě adresy  svých příštích obětí  - ženy jménem  Chapel a Underwood.  Teď však

bylo  třeba  splnit  tento  úkol.   Kdesi  zezhora  zazněl  zvuk  startujícího

antigravu. Ryan okamžitě vyběhl doprava na schodiště a za malou chvíli stál na

střeše domu.  Kousek vlevo od něj  právě odlétala jeho kořist.  Rána z pistole

ale přišla včas a rychle uhasila nepřítelův život.


4) VRAŽDA 4


Následoval  rozhovor  s  knězem  a  další  použití  záhadného  klíče.  Síť snů

tentokrát  vyvrhla  Ryana  na  odlehlé  parkoviště.  V  levém horním rohu Ryan

zpozoroval štípací kleště pohozené v malé  dodávce a vzal si je sebou. Jakmile

se  vymotal z  parkoviště, rozjel  se  rovnou  za první  ženou jménem  Chapel.

Přelezl zeď  na jih a strnul  překvapením, když zjistil, že  po Chapel a jejím

domě zbyl  jen ohořelý kráter.  Někdo už tu  byl před ním  a myslel to  vážně.


V troskách  domu ležel  nepoškozený modrý  cartridge, který  Ryan odnesl  domů

a vložil do  čtecího zařízení. Zpráva  byla šifrovaná, takže  se nalogoval pod

jménem  svého starého  přítele, aby  měl vyšší  prioritu (LOGON BECKETT, heslo

SEPTIMUS)  a  záznamy  přečetl  (LIST  CARTRIDGE,  READ  BRIEF).Získal  adresu

neznámého opuštěného kostela, ale po krátké úvaze  se vydal jinam a to k domku

své další oběti Underwood(Underwood's Boathouse).Cesta  vede na pláž, kde tiše

šumělo dočerna zašpiněné  moře. Zábradlí, kterého se Ryan  držel sestupujíc na

pláž nevypadalo zrovna pevně, takže náš  milý hrdina zařval a utrhl kus trubky

s vědomím,  že tento  cenný instrument  se bude  časem hodit.  U rezaté trubky

vyčnívají  z písku  nad hladinou  moře nabral  Ryan trochu  splašků do prázdné

lahve a  šel doprava k pobřežnímu  domku rýsujícímu se na  tmavém nočním nebi.


V písku se něco zablesklo. Ryan poklekl a vyhrabal maličká kovová dvířka. Tyčí

ze  zábradlí je  vypáčil a   odhalil tak  složitý elektronický  systém. Určitě

bezpečnostní zařízení, pomyslel si a vylil na obvody splašky z lahve. Došlo ke

zkratu a  na chvíli ho  oslepila jasná exploze.  Teď už vzduch  vypadal čistě,

takže Ryan prolezl dírou v terase a rozbitím oknem prolezl dírou do domku . Na

obyvatelku, či spíše na její zbytky  byl nehezký pohled. Ještě než ji poslušná

bouchačka poslala  do pekla, prohodil s  ní Ryan pár zdvořilých  slov jen tak,

aby řeč nestála. Pak už nebylo s kým povídat a záznamník tiše oznamoval "Nikdo

není doma, chcete-li, můžete zanechat vzkaz...".


5) VRAŽDA 5


Kněz  byl spokojen  s vykonanou  prací a  poslal našeho  hrdinu na  konferenci

s posledním nepřítelem Sítě Snů. Zpět  do reálného světa vedly tentokrát dveře

na konci levé  chodby, klíč odemykající ledový mramor  po použití zčernal, ale

Ryan si toho nevšiml. Po chvíli zapomnění se probudil na opuštěné pláži, která

mu byla  okamžitě povědomá. Chvíli  bloumal městem, nevěda  kam se vydat,  ale

neznámá  síla  ho  vedla  přímo  k  opuštěnému  kostelu,  jehož adresa byla na

Chapelině datovém médiu. Štípačkami (nebo fr.klíčem) přeštípl řetěz na železné

brance  a vešel  do temné  kostelní lodi.  Čas se  tu smísil  s těžkým prachem

a když  se  Ryan  shýbl  k  nehybné  postavě  ležící  opodál, zůstal mu v ruce

zpráchnivělý pařát, který  instinktivně putoval do teď již  přecpané kapsy. Na

konci lodi  se vyjímal neposkvrněný oltář.  Ryan přejel po jeho  povrchu rukou

a ucítil  maličkou  prohlubeň.  Sundal  tedy  z  oltáře  plátno  a  oba svícny

a položil je na zem. Pozorně prohlédl prohlubeň v mramorové desce a opatrně do

ní  vložil utrženou  ruku. Kdesi  dole něco  cvaklo a  po chvíli zkoušení Ryan

zjistil, že  se oltář dá odtlačit.  Díra v zemi vypadala  sice nebezpečně, ale

budiž, náš  hrdina se protáhl dovnitř.  Spadl do těsné hrobky,  kde nebylo nic

jen vyvýšený sarkofág,  jehož víko Ryan po velkém  úsilí odsunul. Uvnitř kromě

zpuchřelé  mrtvoly  našel  dva  zvláštní  krystaly,  dýku  a kámen. V záchvatu

chamtivosti  vzal všechny  tyto předměty  sebou a  v duchu  se modlil,  aby mu

nepopraskaly kapsy. Z  nádoby u paty sarkofágu vytáhl třetí  krystal a hned ho

napadla  souvislost  mezi  třemi  krystaly  a  třemi  otvory  v zemi uprostřed

místnosti. Po  uložení krystalů na místo  se otevřel tajný vchod,  kterým Ryan

prošel  do úzké  kamenné chodby.  Na jejím  severním konci  se tyčila  kamenná

socha.  Ryan  se  na  ni  zblízka  podíval  a  zjistil,  že se jedná o jakousi

skládačku. Vůbec nad  ní nepřemýšlel a rovnou vytáhl z  kapsy manuál, který mu

jasně poradil, co dál. Skřípot kamene o  kámen dal tušit jakémusi dění na jihu

chodby.  A opravdu,  v doposud  kompaktní kamenné  stěně se objevil pravidelný

otvor. Ale  hned tu byly  další dveře s  nestandardním trojúhelníkovým zámkem.


Vida  bezvýchodnou  situaci,  rozhodl  se  Ryan  požít  hrubou sílu, aby dveře

překonal.  Do blízkého  vozíku se  jal snášet  všechny kameny,  které v  okolí

našel. Když je posbíral všechny, to jest celkem osm, vší silou roztlačil vozík

dolů chodbou  a vychytrale se usmál,  když jím zpuchřelé dveře  vyrazil. Vešel

dovnitř  a proběhl  pár bezvýznamných   místností, až  našel místnost,  kde se

odehrávalo  něco hrozného.  Jakési zakuklení  člověka a  jeho přeměna v novou,

vyšší bytost. Ryan se hrůzou nemohl hnout. Teprve po delší chvíli se odpotácel

do  rohu a  propadl dírou  do  maličkého  kumbálu. Vypotácel  se ven  a byl...

v metru ! Nevěda  co dělá, dal se na  sever po opuštěném nástupišti a  pak šel

dál  po kolejích  potemnělého  tunelu.  Zanedlouho zpozoroval  osvětlený otvor

v levé  stěně.  Vstoupil  dovnitř  a  jeho  zpola  zatemnělé  vědomí ho začalo

opouštět.  Nějaký  muž  se  ho  snažil  zabít.  Jelikož  věděl, že nemá zbraň,

vypotácel se  zase ven, zakopl  o kolejnici a  padl na stěnu  tunelu. A pak se

rozsvítily světla  a přišel hluk.  Ozval se výkřik  a Ryan věděl,  že poslední

úkol splnil.  Pak světla pohasla  a hřmění se  vzdálilo a nastala  tma. Čas se

ohnul do neviditelné křivky, přišli lidé, přinesli další světla, bolest a...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.