1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Final Fantasy 7
Final Fantasy 7 - hrdinové, materie

Návod dodal : Ing.Tomáš Vohnout



FinFan7  jako jedna  z mála  her zásadně  rozlišuje pojmy  dohrát a  kompletně

projít.  K jejímu  dohrání vám  bude pohodově  stačit pod  čtyřicet pět  hodin

čistého herního  času (bez asistence návodů),  ovšem kompletní projití, včetně

získání všech specielních předmětů a  splnění vedlejších questů vám zkonzumuje

časovou  linu  přinejmenším  dvojnásobnou.  Začněme  tedy  stručnými  tipy  na

sestavení ideální party.


1) HRDINOVÉ


Putování nehostinným světem fantazie se  vám bude snažit usnadnit celkem devět

postav, přičemž  dvě z nich jsou  evidovány jako skryté. Vždy  můžete operovat

maximálně  se třemi  postavami najednou  (ostatní je  možné kontaktovat pomocí

telefonu PHS  - pouze na 3D  mapě, či savovacích plošinkách),  z čehož vyplývá

zřejmé ponaučení, abyste si pokud možno  hned na počátku vybrali tři oblíbence

a věnovali  se  jejich  trénování.  Nedoporučuji  ztrácet  příliš  mnoho  času

s Aeris, protože vás  po menším dramatu na konci  prvního CDčka navždy opustí.

Ideálními  kandidáty   na  dokonalou  trojku  jsou   Cloud,  Barret  a  Tiffa.

V některých  momentech vás  však hra  přinutí využívat  i ostatních charakterů

(jejich soukromé questy, rodinné problémy  atd.), takže se zase nesnažte úplně

slepě  spoléhat no  svojí hlavní  trojku. Nyní  vám velice  stručně představím

jednotlivé postavy.


Cloud Strife


základní postavička, kolem níž se motá  celý příběh. Bude vás doprovázet téměř

po celou  dobu hraní (vyjma kratičké,  asi dvouhodinové psychické indispozice)

a velice brzy se stane neschopnějším členem vaší party.


Aeris Gainsborough


krásná a  tajemná Aeris, mocná  čarodějka, žel slabá  bojovnice. Je jednou  ze

Starobylých, jež obětuje svůj život pro záchranu planety.


Tifo Lockhart


agilní, rychlá, silná, moudrá, krásná, prostě ideální žena, celou dobu toužící

po  Cloudovi, nicméně  to nikdy   nedající otevřeně  najevo. Její  limity jsou

smrtící a v magickém umění se jí rovněž málokdo může rovnat.


Barret Wallace


bručoun  Barret je  hlavou  povstalecké  skupiny Avalanche.  Preferuje použití

hrubé síly před zdlouhavým vyjednáváním.


Cid Highwind


věky  ošlehaný  bojovník  a  hlavně  pilot  schopný  řídit  jakýkoliv dopravní

prostředek. Jeho snem je návštěva vesmíru.


Red XIII


patrně při narození byl člověkem, ale  nyní je z něho zmutovaná kočičí bytost.

Ale  nenechejte se  odradit jeho  vzhledem, protože  v srdci  je to  dobrák od

kosti, nasazující život při sebemenší příležitosti udělat dobrý skutek.


Cait Sith


magicky vytvořená  bytost (špión Společnosti  postupně se orientující  na vaši

stranu)  bojující   za  vyšší  cíle.   Mezi  jeho  koníčky   patří  předvídání

budoucnosti, které je však zrovna tak nespolehlivé jako jeho osobnost.


Vincent Valentine


záhadný, mystikou opředený, v černé tunice oděný a rudým pláštěm zahalený muž.

Jeho  pradávné  konexe  se  Společností  ho  zapojí  do  vašeho dobrodružství.

Přestože na první pohled nevypadá dvakrát výjimečně, dřímá v něm síla záhrobí.

Jedná  se o  první skrytou  postavu nacházející  se v  sídle, kde  se neustále

dokola odehrává sen se Sephirothem.  Klíč od jeho záhrobní místnosti naleznete

v jednom ze  sejfů ve vyšších  patrech domu, přičemž  kombinace k otevření  je

doprava na 36,  doleva na 10, doprava na  59, doprava na 97 (proces  je časově

omezený a nesmíte přesáhnout hranici zadávaného čísla!).


Yuffie Kisaragi


malá, neposedná  a pubertou procházející  holka s mocnými  pěstičkami a ostrým

jazykem. Jejím hlavním  cílem je vás sprostě okrást, což  se jí také po krátké

době podaří, ale  běda jí, padne-li vám znovu do  rukou (stejně z toho obratně

vybrusli. Naleznete  ji v kterémkoliv  lese, přičemž mezi  její nejoblíbenější

patří ten  poblíž lokace Gold Saucer.  Musíte se s ní  několikrát utkat a poté

zvolit odpovědi v  následujícím pořadí: dolní, horní, dolní,  horní, dolní. Po

několika pokusech  by se k vám  měla přidat, sice to  není nutné, ale je  s ní

docela legrace, takže ji berte.


2) MAGIE A MATERIE


Teď  okamžitě   zapomeňte  na  všechny  Dungeon   Mastery,  Ultimy,  Beholdery

a podobně,  jelikož  čarování  ve  FFVII  je  řešeno  zcela odlišným způsobem.

Přestože  vaše postavy  mají své  magické body,  nejsou schopny  se učit žádná

kouzla. Ta jsou uložena ve zvláštních mystických koulích nabitých mako energií

zvaných  materie. Ty  musíte umisťovat  do specielních  slotů vašich zbraní či

"zbrojí". Každá materie  má svůj vlastní počet zkušeností,  které se tréninkem

zvyšují a  odkrývají tak přístup do  vyšších úrovní. Hlavní výhodou  je jejich

přenosnost,  ovšem docela  matoucí může  být jejich  opravdu úctyhodný  počet.

Rozlišujeme   pět  základních   typů   materií   plus  unikátní   druh  kouzel

(použitelných  po  nabití  Enemy  Skill  materie,  viz  níže). Podívejme se na

některé z nejužitečnějších každé skupiny.


3) ZELENÉ MATERIE - OBECNÁ MAGIE


V tomto  kruhu jsou  zastoupena obecná  kouzla typu  blesk, léčení  a podobně.

Jejich  celkový počet  je dvacet   jedna plus  materie Master,  kterou získáte

v Cosmo Canyonu (po získání čtyř Black materii, ale teprve poté, budete-li mít

všechny ostatní,  a to navíc  na maximální úrovni,  tedy žádné peříčko  (platí

i pro následující čtyři skupiny).


Restore - s  její pomocí můžete  své postavy léčit a  na čtvrté úrovni dokonce

regenerovat  (v  boji  vám  bleskovou  rychlostí  naskakují životy). Je velice

výhodné  ji kombinovat  s All  materií, čímž  její efekt  rozšíříte na všechny

členy družiny.

Poison  - způsobuje  okamžité jedovaté  zranění a  navíc obět  otráví, což  jí

způsobí  kontinuální  ztrátu  životů  (nepůsobí  na  všechny nepřátele). Fire,

Lightning, Ice materie  - klasická bojová kouzla, čím  vyšší úroveň, tím větší

kapky.

Revive - navrátí život jedné z vašich postav. Místo nákupu Junon, nutná koupě.

Barrier - ochranný štít.

Comet - zavolá ničivou spršku meteoritů na vaše protivníky.

Ultima - získáte ji po zastavení vlaku řítícího se na North Corel  v  polovině

třetího CD. Způsobuje signifikantní zranění všem přítomným oponentům.


4) ŽLUTÉ MATERIE - PžÍKAZOVÉ


Do  této skupinky  spadají  všechny  materie umožňující  využívání specielních

schopností typu použití dvou věcí  najednou, smrtícího útoku a podobně. Vesměs

nejsou moc používané, přesto není od věci se o pár výjimkách zmínit.


Steal - rychlá ruka. Hodí se  při snaze získat některý z unikátních artefaktů,

jež by po smrti protivníka podlehl zkáze.

Enemy Skill -  jedna z nejlepších materií vůbec. Umožňuje  vám učit se kouzla,

kterými vás obštastňují nepřátelé. Takto ji můžete nabít až několika desítkami

různých kouzel, z nichž za zmínku  stojí Beta (obří had v bažinách), Acqualung

či Trine,  tedy kousky způsobující  vzhledem ke svým  nákladům naprosto ničivé

zásahy.

Deathblow - v závislosti na štěstí vaší postavy provede fatální  zásah. Double

Cut - více  útoků na jednoho, či náhodný počet  nepřátel. Naleznete v potopené

vzducholodi (po získání ponorky).

Slash All - útok na všechny příšery  účastnící se bitvy. Naleznete ji v lokaci

Ancient Forest, jež se vám otevře teprve po finálním zničení příšery Weapon.


5) MODRÉ MATERIE - PODPÚRNÉ


Do  této skupiny  spadají zejména  podpůrné materie  umožňující vám  kombinaci

s jinými, násobícími  jejich efekt a  podobně. Ale abych  se vám přiznal,  jen

velice málo z nich našlo v mé partě využití.


All  - vynikající  materie, po  spárování s  jinou umožňuje  její aplikaci  na

vícero subjektů. Například  s Restore materií pak čarujete  healing na všechny

vaše  postavy při  stejných nákladech   a se  zřejmou časovou  úsporou. Prostě

doporučují čtyři z pěti přeživších dobrodruhů.


6) FIALOVÉ MATERIE - NEZÁVISLÉ


Zde  naleznete pár  velice užitečných  efektů, zpravidla  zvyšujících či jinak

podporujících atributy vašich postaviček.


Cover  - její  nositel se  snaží vykrývat  všechny klasické  útoky. Využitelné

hlavně v případech,  kdy chcete, aby jedna z  vašich postav neustále využívala

své limity, či prostě kryla ostatní s menším počtem životů.

Counter - vrací útoky na nepřítele, respektive váš hrdina provede zpětný výpad

poté, co  je zasažen. Bez  této nevýrazné věcičky  rozhodně neporazíte Emerald

Weapon nacházející se  v podmořském světě, což je  ostatně nejtužší protivník,

na kterého  jsem během putování  narazil (klove za  8000 životů!!!). K  tomuto

účelu  je výhodné  jich na  vaši postavu  nabalit vícero,  jelikož větší počet

materií efekt nikterak neneguje, alébrž sčítá.

MP Plus - zvyšuje počet magických bodů. Doporučuji mít u každé postavy alespoň

dvě tyto materie  (do té doby než dosáhnou maxima,  tedy 999 bodů) - prodávají

se v městečkách Mideel a Cosmo Canyon.

HP  Plus -  totožná s  výše uvedenou,  jen zasahuje  životy, jejichž maximální

počet je 9999. S touto věcičkou žádný problém.


7) ORANŽOVÉ MATERIE - VYVOLÁVACÍ


Klasické  summoningy  známé  snad  ze  všech  RPG  her. Jejich aplikace umožní

kontakt  s  démonickými  silami  počínaje  a  pekelnými  konče. Jedná se spíše

o ukázku efektů, jež vás začne postupem času spíše zdržovat.


Infrit - vyvolá charismatického démona, kterému zde dělám reklamu jen z důvodu

jeho báječného efektu.

Bahamut ZERO - výtečné kouzlo  způsobující naprosto ničivá zranění. Získáte ho

v místnosti  Materií v  Cosmo Canyonu.  Ale musíte  mít u  sebe Bahamuta a Neo

Bahamuta.

Knights of Round - dle legend jedno  z nejmocnějších kouzel vůbec. Je možné ho

získat na ostrůvku Kor, ale teprve  poté, až se vám podaří vyšlechtit zlatého,

nebo černého Chocobu, což se mě osobně zatím nepovedlo.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.