1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Hitman 3: Contracts
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Hitman 3: Contracts - CZ

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) Asylum Aftermath


Z mrtvoly vědce seberte klíč od auta a podle mapy doběhněte k výtahu. Cestou poberte uspávací injekce z místnosti naproti operačnímu sálu, kde jeden z klonů kuchá nožem mrtvolu. Kteréhokoli pacienta uspěte a převlečte se. Výtahem sjeďte do prvního patra. V klidu projděte velkým sálem a vstupte do laboratoře (je naproti dveřím označeným únikovou cestou). Vyčkejte chvíle, kdy hlídkující policista vyjde po točitých schodech. Potichu se za ním vydejte a ukryjte se v rohu u dvoukřídlých dveří. Až bude vycházet, nevšimne si vás. Vklouzněte na balkon a uvidíte dole stát auto. Při slézaní po žebříku a následném nasedání si dejte velký pozor na policistu obcházejícího auto.


2) The Meat King's Party


Odhoďte všechny střelné zbraně a vyměňte svoje drahé sako za oblečení řezníka. Vyběhněte z dodávky, ale než zamíříte na jatka, zavřete ji tlačítkem na straně. Vevnitř se první vydejte rovně, pak po schodech a do místnosti nalevo vedle schodů druhých (podle mapy). Pohlídejte si, aby tam zrovna nebyl tlustý řezník. Ze země vemte ruku mrtvé dívky. Tak, první úkol byl lehký.


Je na čase zlikvidovat oba cíle. Skočte si do šaten pro číšníkovo oblečení. Při jeho nošení si pohlídejte, aby jste se nestřetli s pravým číšníkem! Nejlepší bude ho uspat, občas si zajde právě do šatny, to je to vhodné místo. V jakém pořadí teď umlčíte právníka a krále masa, je vcelku jedno. Já začnu tím druhým. Zajistěte si opiovou dýmku z pultu. Projděte až ke schodům. Prohledají vás a tentokrát u sebe nesmíte mít jedinou zbraň! Pokud nějakou skrýváte, odhoďte ji někde na bezpečném místě. V opačném případě začnou hosté panikařit, rozbíhají se a tropí zbytečný povyk. Překonali jsme prohlídku, dáme se doprava za samotným králem (tepelně upraveného) masa. Dýmku hoďte na zem, přijdou si pro ni dívky. Aby nebylo na hrůzný čin vidět, zatáhněte rolety vypínačem na zdi. Do sousedící místnosti si dojděte pro nůž. Musíte však počkat, až se stráž půjde provětrat na balkon. S nožem v ruce ho zapíchněte jak prase (minimálně svou velikostí se mu podobá). Obracíme pozornost k právníkovi. Nejjednoduší cesta jak ho usmrtit je přinést mu opiovou dýmku k posteli, a až nebude vnímat své okolí, vytáhnete nůž... Uniknout není těžké. Zadní dveře v šatně vedou k dvěma dodávkám a vytouženému konci.


3) The Bjarkhov Bomb


Počkejte si na civilistu, přijde pro bednu s jídlem. Vybral jsem ho, protože jinak by svými příchody zbytečně rušil tichou akci v jídelně. Omráčit injekcí a je nám teplo. Ono sako se totiž do minus třiceti moc nehodí. Jděte do budovy za Fuchsem. Raději tam vstupte bočním vchodem, vede přímo do kuchyně. Promluvte si s kuchařem. Situace v jídelně je následovná. Jeden hlídkující voják u zadních dveří, druhý občasně vchází hlavním vchodem. Musíme odvrátit pozornost toho prvního, jelikož se dívá tam, kam my nepotřebujeme. Přibližte se mu za záda tak, aby se otočil a odejděte zadním vchodem. Opět vstupte kuchyní a tiše k Fuchsovi. Počkejte na moment odchodu druhého vojáka ven (jestli tam není, tak čekejte až přijde a zase odejte - je to jistota). Teď je ta správná chvíle na uškrcení oběti. Mrtvolu skryjte na záchody a převlečte se.


Kapitán čeká v soukromé kajutě na palubě své lodi. Projeďte se vláčkem. Loď nejde přehlédnout. Ujistěte se, že nedržíte střelné zbraně a vydejte se tam. V trupu lodi je možno pokračovat třemi dveřmi. Ty naproti jsou zamčené a budete se tudy vracet. První vpravo ukrývají tři vojáky. Kvapem kolem nich projděte (spíš proběhněte) do další místnosti. Kolem vidíte spoustu zbraní, vás zajímají tři bomby. Schovejte si je a stejně rychle jako  jste přišli zase odejděte. Vejděte do posledních dveří a po schodech. Následuje prohledání a šup ke kapitánovi do kajuty. Vroucně se s ním přivítejte a zdvořile odmítněte vodku.   Kapitán si jde nalít sám sobě, a to neměl dělat. Skoncujte to s ním. Avšak pozor, abyste  strunu nevytáhli moc brzo, ještě se jednou otočí! Přivlastnit si můžete dvě zbraně a nezapomeňte na klíč. Vypadněte odsud únikovou chodbou.


Zbývá už jen potopit výzkumnou ponorku. Nálože už máte, takže je prostě umístěte po stranách ponorky na ledové kry. Z bezpečné vzdálenosti bomby odpalte (dosah dálkového  ovládání je někde  do poloviny tunelu, který spojuje letiště s přístavem). Letadlem jste přiletěli, letadlem také odletíte.


4) Beldingfor Manor


Nejprve zachráníme syna našeho klienta. Drží ho ve stájích, kam se bryskně musíte dostat. Okamžitě po začátku se otočte doleva a podél jezírka doběhněte ke zdi. Kolem ní až k tenisovým kurtům (pořád běžíme) a na nich se schovejte za zídkou. Stráž je chodí kontrolovat. Když bude odcházet, vydejte se v těsném závisu za ní. Budovu obejděte zprava a vstupte zadním vchodem. Ocitnete se u zásob sena a bazénku s pitnou vodou pro koně. Projděte dveřmi a z levé místnosti vemte pesticid. Přiotravte vodu a koně už si nezařehtají. Rychle se schovte za nějaký balík sena, protože tudy proběhne stájník a nebylo by dobré, kdyby vás viděl. Zvenku je na zdi vypínač, jehož vypnutím přerušíte signál k televizi třem strážím. Půjdou ho opravit a vy si znovu ušpiníte oblek dřepěním za senem. Jakmile jsou venku, utíkejte do místnosti pro klíč. Visí na stěně. Znovu vyhledejte skrýš, tentokrát to bude tam, kde jste našli pesticid. No a pokročíme hlouběji, k samotným klecím. Stáj má dvě křídla. Vězeň je v poslední kleci v pravém křídle. Při průchodu tam (a potom i zpět) musíte dávat pozor na hlídače se sniperkou o patro výš. 


K dalším akcím už si potřebujete zaopatřit převlek. U zadního vchodu (je to vlastně ten, kterým jste přišli) si počkejte na chlapa, pravidelně obcházejícího celou stáj. Potichu za ním a injekce ho skosí k zemi. Oblečení zajištěno. Běžte po chodíku k samotnému domu. Vedle hlavního vchodu je nenápadný průchod skrz zeď a dveře. Vedou do prvního patra. Vstupte a máte před sebou čtvery další dveře. Orientujte se podle mapy. Vypněte ohřívač vody, dostanete se k němu dveřmi na stejné úrovni s těmi, kterými jste vešli. Dejte se dveřmi vpravo a hned zabočte doleva po schodech. Sedí zde dva hlídači, tak ať se tu zbytečně nezdržujete. Cestou potkáte mladou dívku, měla by jít naproti vám. V patře máte po pravici dvoje dveře a po levici další. V druhých vpravo stojí na prádelníku lahvička  jedu, uschovejte ji. Rychle do koupelny naproti, dál skrze zrcadlo. To je tajný průchod do pokoje vaší oběti. Opravdu se ujistěte, že tvrdě spí (občas se probudí a jde pryč, po čase se zase vrací). Z postele vemte polštář a Beldingforda staršího uduste.


Odejděte z pokoje už normálně a zahněte doprava (další tajné dveře). Po žebříku nahoru, projděte pokoj a objevíte se u točitého schodiště. Jsou tady dvoje a vy se jakkoli dostaňte na to druhé. Vede do sklípku. V něm je sud s whiskey, otravte ho jedem. Pozor, ve sklepě se nesmíte nechat spatřit sluhou, který svému pánovi pravidelně naplňuje sklenku! Možná bude nutné otrávit sud a schovat se, sluha přijde-napustí skleničku-odejde a až potom můžete opustit sklep. Vraťte se ke člunu.


5) Rendezvous in Rotterdam


Opusťte dům a vejděte dveřmi jako dva motorkáři. Našlapujte potichu. Zamiřte do dveří naproti, pak hned doleva a o patro výš. Za dveřmi nahoře doprava a do místnosti s nahým párečkem. V ní je převlek. Stejně potichu jako jste přišli zase odejděte. V protilehlé místnosti jsou dveře s označením východu. A jste venku. V této misi, i když máte převlek, radši si moc nikoho nepouštějte blízko k sobě. Přistoupíme k samotnému plnění úkolů. Jako první půjdeme zabít šéfa motorgangu. V otevřeném skladu (určitě ho nepřehlédnete) jsou jedny dveře hlídané svalovcem. V rohu je vypínač světla. Když ho vypnete, svalovec ho půjde opět nahodit. Chopte se příležitosti a obejděte ho. Venku vede na střechu žebřík. Další dveře vás zavedou do salónku, kde si šéf nechává dělat nová tetování. Kromě něj je na patře i jeden motorkář. Nyní se budeme řídit podle mapy. Vstoupili jste v levém horním rohu. Dostaňte se do posilovny - místnost pod vámi. Projít ji a vstupte dveřmi, které vedou do čtveřice soukromých místností šéfa gangu. Počkejte si na něj v místnůstce vedle záchodu. Uškrtíte ho strunou, až se půjde vymočit. Seberte z něj hlavně kombinaci sejfu, který visí na stěně v pokoji. Naleznete v něm fotky.


Poslední nesplněnou podmínkou je zabít vězně. Je držen ve sklepě. Sejděte tam po schodech a běžte do místnosti vlevo nahoře (podle mapy). Nesmí vás nikdo vidět! Jinak okamžitě útočí! Proto je to na nejtěžší obtížnost téměř k zbláznění, protože nevidíte pozice motorkářů, kteří se tam různě promenádují. Chlapa buď usmrťte jedním z nožů, nebo mu jednoduše pusťte do pout elektřinu, ta to udělá za vás. Ven se vrátíte naprosto stejnou cestou! Tj. přes druhé patro, žebřík a sklad. Komplex opustíte malou brankou, avšak ji musíte první otevřít. Vpližte se do budky (bacha na dva až tři motorkáře, co to venku obhlížejí). Injekcí uspěte hlídače a otevřte si branku. Rychle ji projděte, člověk u ní bude mít podezření.


6) Deadly Cargo


I přes poznámky hlavního hrdiny nechte auto být a vydejte se do baru. Sejděte do sklepa a kvapem ho projděte. Tím se dostanete na pozemek baru. Odtud vede průchod do oblasti střežené policií, kam byste se bez převleku jinak nedostali. Na mapě vidíte dvě budky. Jednu u brány a druhou blízko břehu, do té se nepozorovaně musíte dostat. Jakmile jste spatřeni policií, hned začne střílet. Mám odzkoušené, že pokud tuto "trasu" od startu až k budce proběhnete, nikdo vás neodhalí ani neuvidí (kromě pár sekund čekání, až se otočí policista u kamionů). Převlečte se za pracovníka a odhoďte střelné zbraně. Bočním vchodem vejděte do prostředního skladiště. Cestou procházíte branou, kde jste prošacováni. Ve skladu pozor, chodí tady dva muži, nesmíte být viděni! Slezte do podzemního tunelu a dojděte k žebříku, který ústí do třetího skladu (podle mapy půjdete dolů). Nastává trpělivé čekání, než jednotky zaútočí na loď. Mezitím si uvařte kafe. Jednotky hezky vyčistí loď i přilehlé okolí od nepřátel. Vylezte nahoru a pak do druhého patra. Je tam kancelář, z níž vede na střechu žebřík. Omračte injekcí snipera, který tam hlídkuje, a vemte si jeho oblek. S oblečením zásahové jednotky se v pohodě dostanete na loď. Sejděte dolů k přepravným kontejnerům. Přejděte do druhé sekce nákladní části lodi a hned u žebříku, který vede dolů, je ten správný kontejner s autem. Deaktivujte bombu. Zpátky na palubě se vydáte do kajuty za Borisem. Nepozorovaně se tam dostanete po dvou žebřících (jsou zezadu). Jakmile je mrtev, na nic nečekejte a jděte k exitu. Nikdo by si vás neměl všímat.


7) Traditions of the Trade


Uschovejte kartičku, původně patřící omráčenému. Odhoďte kufřík i všechny střelné zbraně. Odeberte se do hotelu. Uvnitř se nejprve zbevíme mladšího z Fuchsů. Zrovna odpočívá v bazénku a potom rád chodí do sauny... Odemkněte dveře nalevo od širokého schodiště. Dochází k nim ochranka, takže pozor, ať vás při odemykání nespatří. Vpližte se ze sprch, kde zrovna jste do těch druhých. No a tam počkejte do té doby, až se Fuchs uráčí vylézt z bazénu. Připližte se za ním a mírně zvyšte teplotu v sauně červeným kolem vedle. Mrtvý má u sebe důležitý klíč k místnosti s chemickou bombou.


Druhý Fuchs o patro výš myje ve svém pokoji. Zkuste si pokud možno vyhlédnout uklízeče a vzít mu univerzální klíč ze zámku, právě když bude vysávat v pokoji. Pak se jednoduše dostanete do apartmánu nalevo od toho Fuchsova. Nyní možná trošku těžší akce. Přeskočte z balkonu na balkon a injekcí omračte muže v černém. Různě chodí po místnosti a občas zavítá i na balkon, proto je lepší si to předtím uložit (máte-li možnost). Zabijte váš cíl a nezapomeňte se převléct a vzít s sebou kufr na bombu! Stejnou cestou se vrátíte.


Třetí úkol a třetí poschodí. V pravé polovině patra najděte dveře se zelenou cedulkou označující východ, v tomto případě na střechu. Prolezte oknem naproti. Budete potřebovat i trochu štěstí, abyste se proplížili skrze dvě místnosti k bombě. Co místnost, to jeden muž v černém. Bombu hezky sbalte do kufru a znovu zpátky kolem dvou mužů. Všechno splněno, jednoduše vyběhněte z hotelu a k exitu.


8) Slaying a Dragon

Hned na začátku odhoďte kufřík i palné zbraně. V kanálu v jihozápadním rohu mapy se povaluje jed na krysy, budete ho potřebovat. Doběhněte do jediného přístupného domu. Nachází se na opačné straně zahrady než právě jste a jeho vstup je označem dvěma svítícími balónky. Úplně horní poschodí skrývá v jednom z pokojů převlek zahradníka. Zkontrolujte, jestli opravdu nemáte žádné střelné zbraně a vejděte do zahrady. Uvnitř hlídá jen jeden strážce, takže by vše mělo jít jako po másle. Vyčíhněte si ten správný moment a nasypte do čaje v altánku jed. Klidnou chůzí zamiřte k exitu. Jakmile se zjistí, že je vyjednavač strany Červený Drak mrtev, druhý (strana Modrý Lotos) bezpečně ujede, nemějte tedy obavy.


9) The Wang Fou Incident


K restauraci zanedlouho po začátku mise dojíždí auto. Vystupují z něj vyjednavač, dva členové strany Modrý Lotos a řidič. Ten pak zamíří k jedinému kanálu na mapě, aby vykonal potřebu. Počkejte si někde poblíž skryti mezi kontejnery a omračte jej injekcí. Vemte si oblečení a tělo shoďte do kanálu. Budova má jakýsi dřevěný balkon. Dostanete se na něj žebříkem. Potichu se pližte (stojí tam číňan, naštěstí je ale otočen zády k vám) a odemkněte první dveře, na které narazíte. Místnost za nimi ukrývá spoustu zajímavých věcí - sniperku, převlek a bombu. Prozatím nás zajímá jen bomba a její dálkové řízení. Obojí si přivlastněte a jděte k autu. Nastražte do něho bombu a vydejte se blízko dvojici Modrých Lotosů, stojících u konce mapy. Nebudete dlouho čekat a vozidlo se rozjede směrem k vám. Výbuch načasujte tak, aby zabil i ony dva Lotosy. Poslední dvě oběti sedí u stolu v restauraci. Dostanete se do ní přes místnost, kde čeká už jen sniperka a oblečení. To si vemte a potom se pomocí výtahu dostaňte do přízemí. Místnost, kam míříte je bedlivě střežena ze všech stran. Mám ale vyzkoušan lehký postup, jak se tam dostat. Prostě se pližte podél zdi kolem nejbližšího hlídače a on si vás nevšimne (ostatní se dívají jinam). V rychlém sledu vyřiďte pomocí struny zbylé Modré Lotosy a stejnou cestou se vypařte ven.

   

10) The Seafood Massacre


Rychle odhoďte kufřík a utíkejte doprava za roh. Proběhněte uličkou a dál mezerou mezi zdmi. Po pravé ruce jsou schody dolů. Budete muset vypáčit dveřím zámek. Ve sklepení je za dalšími dveřmi oblečení kuchaře. Přehoďte se. Nyní zaměřte smysly na vyjednavače strany Červený Drak. Objevuje se v horním pravém rohu mapy. Půjde se vymočit do kanálu nedaleko. Zezadu ho uškrťte, schovejte amulet a tělo ukryjte ve stoce. Schválně jsem nabádal ke spěchu, jinak byste vyslance nezastihli v temném rohu ulice, ale přímo na ni.


Do druhého kanálu na mapě někdo nastražil krysám jed. Dojděte si pro něj, aspoň zachráníte pár nevinných životů, když už tolik jiných maříte. Znovu jděte do sklepa, dva vojáci nebudou nic namítat, máte přece převlek kuchaře. Vypněte plyn a opravdový kuchař je nucen přijít. Schováni za dveřmi, vypližte se za ním až přijde. Jedna injekce ho pošle k zemi. Vezměte mu klíč. Zpátky ven, obejděte budovu. Z druhé strany je vstup přímo do kuchyně. Všimněte si tácku s čajovým servisem. Čaj pěkně přiotravte a můžete servírovat! Teď ale pozor. Klíčovou dírkou spatříte sedícího vojáka a recepčního. Vyjděte, až se budou společně bavit. Okamžitě se otočte doprava a co nejrychleji zmizte za rohem. Pokud vás recepční spatří, je amen (ani není dobré se plížit, policista je otočený k vám a bude vás sledovat, což je nežádoucí).  Nahoře obslužte zákazníky. Stačí pár sekund počkat, a už se hroutí k zemi. Amulet strany Červený Drak narafičíte na stůl a nenápadně se vrátíte. Opět si počkejte, až se ti dva dole baví, tentokrát se klidně pližte. Tak to je vše, k exitu je to kousek.


11) Lee Hong Assassination


V budově pokecejte s barmanem, má žaludeční potíže. Po rozhovoru odběhne na záchod. Sáhněte  na poličku pro projímadlo a na barovém pultu se povaluje pozvánka do  bordelu.  S pomocí mapy najděte výtah a sjeďte do suterénu. Vykročte směrem k točitým schodům (pořád podle mapy), až dojdete do prádelny. Visící látky zde znepříjemňují rozhled. Buď uspíte kuchaře, který stojí někde mezi nimi, nebo si najdete povalující se oblečení na zemi a bude to bez násilí. Zpět nahoru. Zajděte do kuchyně a šéfkuchařem jste pověřeni odnést polévku Lee Hongovi. Nalijte do ni projímadlo a servírujte. Polévku ochutná Hongova osobní gorila a s křečemi uteče na záchod. Na nic nečekejte a uškrťte váš cíl. Má u sebe kombinaci k sejfu, ta bude potřeba. Skočte se zpátky převléci, sako je přeci jen pohodlnější. Zpátky v hlavní hale zamiřte ke dveřím se svítícími balonky. Stojí u nich dva lidé. Jeden se vás ujme, zkontroluje pozvánku a odvede vás k bordelu. Nevstupujte tam, ale zahněte doleva na balkony. Jednou budete přeskovat z balkonu na další, hned potom do prvních dveří, kde je sejf s figurínou (leží na něm lahvička s jedem, to abyste náhodou neotevřeli žádný jiný a špatný). Úkol splněn.


12) Hunter and Hunted


Okamžitě vyběhněte z bytu rovně a do prvních dveří vpravo. Skočte z balkonu na střechu a z ní zpátky na balkon vedlejšího pokoje. Vypližte se dveřmi. Vlevo jsou policisté otočeni zády a vpravo jsou pojistky. Vyhoďte je a beze strachu dojděte k výtahové šachtě, kde policisté stojí a slezte po žebříku o patro níž. Otevřte si dveře, zabočte doleva a za rohem omračte injekcí policistu. Schovte ho do odemčené místnosti a převlek nakrátko zajištěn. Naproti jsou dveře zamčené, ale skrývá se tam mrtvola a injekce, kterou budete potřebovat. Ven se z budovy dostanete po schodech na konci chodby. Venku doleva, a ať chcete nebo ne, uličky vás dovedou až k hasič. Cestou potkáte policii - nesmí vám vidět  do tváře. Proběhněte kolem, když jde zády k vám. Skoste hasiče injekcí. Tady je taky trochu  problematické. Stojí tak divně, že to někdy jde a někdy ne. Takže se vyplácí připlížit se k němu. Občas otočí hlavou a spatří vás. Otočí se na útěk a to je jeho chyba. Rychlá reakce a už leží na zemi bezvládné tělo. Jeho oblek je naprosto ideální, nikdo vám nevidí do tváře. A málem bych zapomněl, vemte si i klíč.


To bylo trošku složitější unikání z hotelu, ale je to za vámi a už se soustřeďte jen na velitele jednotek. Klečí za hlavním policejním vozem a dívají se na něj zezadu dva policisté. Těsně kolem nich projděte, abyste upoutali pozonost a oni se otočí opačným směrem. Uškrťte velitele. Teď si buď najděte exit, nebo ujeďte sanitkou (stylovější).


Závěrečné slovo autora:


Pokud se řídíte mým návodem, mělo by výsledné hodnocení být silent assassin a pravděpodobně dosáhnete i samých nul v hodnocení (to se mi nepovedlo jen ve třetí misi). Jinak jsem hru dojel na všechny tři obtížnosti, návod samotný byl tvořen při hraní na střední obtížnost expert. Pevně věřím, že jste se dobře bavili a návod používali co nejméně:).


KONEC.


Pozn. redakce : k této hře jsme dostali druhý návod od Davida Šikýře. Protože je ale v podstatě duplicitní, nezařazujeme jeho plné znění, pouze vybíráme to, co tu ještě nemáme -rozdíly v jednotlivých obtížnostech a bonusové zbraně za splnění misí s hodnocením SA :


Na obtížnost EXPERT jsou všechny cíle na mapě kolem označeny světlou barvou a máte jenom 2 SAVY. Na obtížnost PROFESSIONAL už na mapě nemáte nic vyznačené a nemáte ani jeden SAVE. Za každou misi udělanou s hodnocením SA  získáte jako odměnu nějakou zbraň, kterou jinak získat nemůžete. Každá mise se dá přejít několika způsoby. Prakticky všechny mise jsou Hitmanovy vzpomínky na předešlé akce a ti z vás, kteří hráli Hitmana : CODENAME 47 jich pár poznají.


Zbraně, které získáte za splnění mise s  hodnocením SILENT ASSASIN :


1. ASYLUM AFTERMATH - CZ 2000 DUAL

2. THE MEAT KING' SPARTY - MICRO UZIS

3. THE BJARKHOV BOMB - SILVERBALLERS SILENCED

4. BELDINGFORD MANOR - MAGNUM 500 DUAL

5. RENDEZVOUS IN ROTTERDAM - SAWN OFF SHOTGUN DUAL

6. DEADLY CARGO - M4 CARBINE ASSAULT  RIFLE SILENCED

7. TRADITIONS OF THE TRADE - SG 220 SILENCED DUAL

8. SLAYING ADRAGON - MP5 SUBMACHINE GUN SILENCED

9. THE WANG FOU INCIDENT - AK74 ASSAULT RIFLE SILENCED

10. THE SEAFOOD MASSACRE - GK 17 DUAL

11. LEE HONG ASSASINATION - MICRO UZIS SILENCED

12. HUNTER AND HUNTED - PGM SNIPER RIFLE SILENCED


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.