1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Little Big Adventure 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Little Big Adventure 2 - návod

1) Úvodní trampoty


Po  pěkném  úvodním  demu  naruší  Twinsenovu  rodinnou  idylku zranění jejich

rodinného dinosauřího  dráčka a náš hrdina  Twinsen dostává od své  milé úkol:

sehnat pro zraněného  zeleňáka lék. Ještě než opustíš  domek, seber ze skříňky

u zavřených  zadních dveří  klíč, otevři  je a  ve své  pracovně seber  šipky,

holomapu  a magickou  kouli. V   předsíni prozkoumej  plakátek na  levé stěně.

Koukni se  na mapu, kde uvidíš  dva označené domky, muzeum  a lékárnu. Do této

mapy se ti  budou zakreslovat vždy taková místa, která  musíš pro další postup

ve hře  navštívit. Nejdříve se  odeber do muzea,  kup si od  recepčního lístek

a potlachej  s místní  správkyní o  své  kouzelné  tunice. Ta  je zavřená  pod

skleněným zvonem, jehož ovládání je naneštěstí skryto za zaseknutými dveřmi ve

druhém patře. Pokud  se pokusíš dveře otevřít, všimni  si otevřeného okna. Teď

stačí  jen vlézt  do této  místnosti oknem  zvenku a  knoflíkem uvolnit dveře.

Zároveň přehoď páčku  vpravo a rychle utíkej sebrat tuniku.  S tunikou na sobě

už  teď  můžeš  používat  magickou  kouli.  Jdi  do  lékárny,  tam zjistíš, že

lékárnice  žádný lék  pro draka  nemá,  ale  přitom svou  radu nabídne  místní

beruška, která  ti za vrácení jí  právě ukradeného deštníku prozradí,  kde lék

hledat.  Vyběhni  za  zlodějem  ven.  Normálním  způsobem  ho  nechytíš, musíš

přepnout do plíživého  režimu (dicreet) a zezadu se k  němu přiblížit. Na jeho

otázku  odpověz, že  chceš deštník  (umbrella). Vrať  deštník berušce  a ta ti

sdělí,  že  bys  potřebný  lék  mohl  najít  na  písečném  ostrově u tamějšího

léčitele. Kvůli špatnému  počasí však nejezdí lodě, a tak  se vydej za místním

kouzelníkem,  který má  na starosti  počasí. Jeho  stan je  v levé horní části

ostrova. Ten  omlouvá svou neschopnost nepřítomností  správce majáku, který se

někam  ztratil. Opodál  stojící kráva  ti poradí,  že by  mohl být na útesech.

Kousek od krávy je vchod do jeskyně, tou se probojuj až na útesy. Přeskákej do

další  jeskyně,   kde  najdeš  správce  majáku   Rapha,  kterého  uvěznil  zlý

a přerostlý křeček, místní obávaná příšerka.  Zpoza sudů přehoď pomocí magické

koule páku,  která ti uvolní vchod  do další místnosti. Zde  musíš opět míčkem

přehodit  páku, aby  ses dostal  dál.  Páku  trefíš, pouze  pokud vyskočíš  na

přilehlou skalku. Potom  vylez po zničeném žebříku nahoru  a pokračuj. V další

místnosti  zlikviduj dva  křečky, z  nich vypadnou  klíče, kterými  si otevřeš

dveře do další místnosti. Zlikviduj taťku křečka a klíčem, který z něj vypadne

otevři Raphovi dveře na svobodu. Vzápětí potkáš svou milou, se kterou se zajdi

podívat k majáku, kde se v  animačním střihu podaří kouzelníkovi zahnat špatné

počasí.  Příletu ufonů  si zatím  nevšímej a  před odjezdem  ještě zaběhni  na

návštěvu  k sousedovi.  Ten restauruje  starou mapu  stok a  k tomu  potřebuje

"gallic acid", který  však nemůže nikde sehnat. Jdi do  přístavu a v kanceláří

si kup  lístek na písečný ostrov.  Na písečném ostrově skoč  nejdříve do města

a zajdi k léčiteli.  Ten je však bohužel na dovolené,  ale dostane se ti rady,

abys zašel do školy magie, kde se naučíš uzdravovat. Ve městě se ještě podívej

k slonu vynálezci, kde dostaneš součástku  do svého porouchaného auta. V tomto

domku ještě  použij rádio, potom už  můžeš utíkat do levé  horní části mapy do

místních  lázní (hacienda).  Projdi kavárnou  přes místnost  s fontánou  až do

pravé sauny.  Zde vyrušíš saunící  se děvčice. Utíkej  rychle zpátky do  první

místnosti a vyšplhej  po žebříku na střechu. Chlapík s  hadem ti sdělí přesnou

polohu školy  magie. Zápisné do kurzu  však stojí spoustu peněz,  pokud zrovna

nemáš 120 penízků u sebe, musíš je  někde sehnat. Velká zásoba peněz se skrývá

hned v parku vedle lázní. Kup si lístek od vrátného a běž ke stánku s balónky.

Dej řeč se stánkařem,  kup si šipky, sestřel obě dvě kachničky.  Když se ti to

podaří, vyhraješ svazek balónků, který  tě zanese do jinak nepřístupné studny.

Zde  je spousta  peněz a  pokud  je  budeš potřebovat,  můžeš se  sem kdykoliv

vrátit. Studnou  se propadni až  do chrámu, vyjdi  ven zpět do  parku a jdi do

školy magie.  Tam se dostaneš  přes hřbitov. Dveře  jsou sice zavřené,  ale po

levé straně vede  úzká cestička, kudy se dostaneš dovnitř.  Ze hřbitova jdi na

vyvýšenou cestičku, po ní se dostaneš  do školy magie. Uvnitř nejprve proběhni

mezi  lavicemi, přitom  se vyhýbej  duchům a  před schody  k truhle  přepni do

plíživého režimu. Seber  z truhly klíč a otevři dveře  vlevo od vchodu. Pak už

ti nic nebrání dojít k učiteli magie.


2) Tři zkoušky


Až  se  zjeví  učitel  magie,  zadá  ti  tři  zkoušky,  po  kterých  se staneš

diplomovaným kouzelníkem. První se skrývá hned  ve dveřích za kouzelníkem a ty

musíš v časovém limitu sestřelit magickou koulí všechny terče. Nic těžkého. Po

úspěšném  splnění  prvního  úkolu  získáš  flusačku.  Druhým úkolem je přinést

kytku, která roste na nepřístupné skále. K tomu budeš potřebovat své auto. Běž

tedy do  přístavu, ale ještě  než odjedeš, zajdi  do obchodu ve  městě a seber

lahvičku pro  souseda (gallic acid). Kup  si lístek a odjeď  zpátky na Citadel

Island. Běž k Zoei, která je u draka  a dej jí opravenou část auta. Běž za ní.

Až bude  montovat součástku do  auta, promluv si  s ní. Běž  do svého domku do

pracovny a  znovu použij rádio.  Teď si  kup  lístek a odjeď  zpátky na Desert

Island. Běž ke slonovi, ten ti dá  vysílačku. Chvíli potom ti zavolá Zoei. Jdi

do  přístavu, kde  už na  tebe čeká  opravené auto.  Nasedni. S  autem už není

problém  přeskočit propast  mezi skalami  a sebrat  jinak nepřístupnou  kytku.

Přeskoč zpátky  a dojdi dát kytku  učiteli. Dostaneš uzdravovací roh.  S rohem

uzdrav skřítka Joa  na hřbitově. V přístavu si kup  lístek (už naposled) a jeď

domů.  S rohem  uzdrav dráčka  a odleť   s ním  na ostrov  Dome of  the Slate.

Prohlédni si desku  s mapou, co nejlépe si ji  zapamatuj a vejdi dovnitř. Tvým

úkolem není nic  jiného, než prokousat se tmou na  druhou stranu. Až vyjdeš ze

stavby  druhým vchodem,  zjeví se   kouzelník, který  ti dá  magickou tabulku.

Oběhni stavbu a odleť na Desert  Island. Jdi rovnou k učiteli. Dostaneš diplom

a zlepší se ti úroveň magie. Zároveň dostaneš úkol najít zmizelé kouzelníky.


3) Zeelich - první kontakt


Vyjdi ven  a odchyť panáka  na létajícím koberci.  Kup si od  něj kouzelnickou

tuniku.  Autíčkem zajeď  na závodnickou  dráhu a  počkej u  startovní čáry. Až

přijede závoďák  a vyzve tě, abys  ho následoval, jeď celé  jedno kolo za ním.

Jestliže  se ti  to povede,  dozvíš se,  že na  ostrově kousek  od haciendy je

ukryto silné ochranné  kouzlo. Zatím se však na tenhle  ostrov vykašli, jdi do

haciendy  a  společně  s  ufony  odleť  na  Zeelich.  V  talíři  seber na zemi

translátor a použij  levou konzolu. Poklábos s ufony.  Na Zeelichu se dostaneš

do vězení. Až  se otevřou dveře cely, zlikviduj všechny  stráže a pákou otevři

dveře vězení, za  nimi je komár. Promluv s komárem  a běž uvolnit zadní vchod.

Vyběhni za komárem  ven a zlikviduj robota u plotu.  Dírou vylez a probojuj se

celnicí až na spaceport. Jdi do řídicí věže, nahoře seber navigační kolečko do

talíře. Ven z  věže a do otevřeného talíře. Použij  kolečko na řídicí pult. Po

nepodařeném  přistání  utíkej   domů,  promluv  si  se  Zoei.   Jdi  na  poštu

a porozprávěj se slonem. Až ti otevře  dveře, jdi do skladu, pomocí ovládacího

kříže v zemi najeď magnetickým zvedačem nad balík označený bílým papírkem (jde

to jenom zleva) a přesuň balík na malý výtah vpravo. Teď musíš balík protlačit

celým skladištěm po směru  šipek až na pás s nápisem EXIT.  Pokud by sis s tím

nechtěl lámat hlavu,  stačí chrápajícímu skladníkovi zaplatit a  ten rád udělá

práci za  tebe. Z rozbaleného balíku  seber protopack. Drakem odleť  na Desert

Island. Zajdi na kus řeči k učiteli.  Kousek od přístavu je malé dřevěné molo,

tam zacinkej na  zvoneček. Skoč na želvu. V jeskyni  použij protopack a přeleť

k lastuře.  Seber perlu.  Vrať se  zpátky a  odleť na  Citadel Island.  Běž do

baráku k sousedovi  a dej mu gallic acid. Dostaneš  malou pyramidu. Podívej se

na plánek na stole. Jdi do kouzelnického stanu na konci ostrova a použij perlu

na hrnec. Získáš  lightning spell. Přehoď páku u zdi  a prolez dírou do stoky.

Vyjdi  na  mostík  přes  vodu,  rozběhni  se  a  přeskoč  na stavbu s písmenem

S uprostřed. Přeskočit lze  pouze z tohoto mostíku. Použij  pyramidku u malého

čtverečku  a vejdi  otevřeným vchodem  do Sandalovy  svatyně. Použij lightning

spell  (musíš  mít  plný  stav  magické  energie).  Získáš  třetí úroveň magie

a Sandalovu kouli. Dostaň se  ven ze stoky a běž k drakovi.  Až ti zavolá slon

vysílačkou, odleť na Desert Island. Kdo chce, může zlikvidovat stráž u slonova

baráku  a klíčem,  který z  ní  vypadne,  otevřít dveře.  Uvnitř seber  memory

viewer, který přehrává dosud proběhlé animace. Před odletem na měsíc si raději

ještě obstarej ochranné kouzlo ukryté na ostrově kousek od haciendy. Doleť tam

drakem, seběhni až dolů k jeskyni a pomocí protopacku vleť dovnitř. Pro kouzlo

si můžeš  buď doleťet protopackem přes  vodu vpravo, nebo si  pohraj s bednami

vlevo. Každopádně na  konci zlikviduj odporného hmyzáka a  protective spell je

tvé. Vrať se zpátky na Desert Island  a jdi do parku vedle haciendy. Proklesti

si  cestu  až  do  chrámu  Bú.  Uvnitř  naskoč  na  vozík. Nyní musíš z vozíku

přehazovat směrové šipky  magickým míčem tak, aby ses  dostal až do místnosti,

kde je mezi dvěma sochami plivajícími oheň  bedna. Skoč na bednu a vezmi klíč.

Z místnosti  slez  žebříkem  dolů  a  otevři  dveře.  Pobij  vojáky a na stole

prozkoumej malé kolečko. Dozvíš se heslo  pro přistání na měsíci (green moon).

Prozkoumej noční stolek a seber klíč.  Člunu si nevšímej a otevři další dveře.

Zlikviduj vojáky v hangáru, seber klíč a otevři dveře od výtahu. Nahoře pomocí

protopacku   přelétni   elektrizující   podlahu,   zlikviduj   dalšího  vojáka

a z  glóbusu  seber  navigační  kolečko.  Vrať  se  do  hangáru. Běž do talíře

a použij kolečko na řídicí pult.


4) Měsíc


Zvol správné  heslo pro přistání a  obleč si skafandr v  dolní komůrce talíře.

Vyběhni ven a jdi do domku označeného kosočtvercem. Pobij vojáky, prohlédni si

velkou obrazovku  a otevři všechny  koule u ovládacích  koulí. Vyjdi ven  a do

komplexu  před  sebou  vejdi  prostředními  dveřmi.  Sundej  skafandr  v šatně

a projdi  dalšími dveřmi  rovně. Zlikviduj  stráže a  jdi chodbou  rovně až do

vězení ke  slonovi. Po rozhovoru jdi  za slonem a v  pravé místnosti, kde slon

čeká u  dveří, zlikviduj všechny vojáky.  Přehoď červenou páku a  jdi znovu za

slonem. Navleč si skafandr a naposled vyběhni ven za slonem.


5) Zeelich


Po tvrdém  přistání promluv se slonem  a pomocí skoků a  jetpacku se přesuň na

molo. Pozor na ještěra. Vyběhni nahoru do  města a běž do herny. V tuto chvíli

bys  měl mít  minimálně takových  20 zlitos  (místní měna).  pokud nemáš  dost

peněz,  skoč  prodat  svůj  diplom   do  vedlejšího  obchodu.  V  kasinu  hraj

u automatů,  dokud  nevyhraješ  klíč  od  speciální  místnosti.  Pokud  by  ti

docházely peníze, zúčastni se psích závodů, při nichž je výhra nejčastější. Až

vyhraješ klíč, odemkni  dveře v horní části herny a  zatoč kolem štěstí. Pobij

obě přerostlé  krysy a seber peníze.  Z kasina odejdi, až  budeš mít minimálně

130 zlitos. Jdi  na molo a promluv s panákem  u vzducholodi (prostřední molo).

Ten  tě za  100 zlitos  odveze  na  Celebration Island.  Jdi nahoru  ke chrámu

a pohovoř s opodál stojícím prodavačem suvenýrů. Vrať se dolů a vrať se zpátky

na Otringal.  Běž do města  promluvit s pumpařem.  Dozvíš se, že  rafinérie na

benzin (gasogam) je  na ostrově Francos. Teď běž do  putyky na molu a poklábos

s barmanem. Vyjdi  na pódium a  za plentou vejdi  do zákulisí. Pomocí  tří kol

otevři větrák vpravo  ve zdi a přesuň sloupy tak,  abys k němu mohl přeskákat.

Prolez  větrákem  do  kanceláře  a  promluv  si  s  Rickem. Běž zpátky na molo

a vznášedlem  na levém  molu (je  levnější) odleť  na ostrov  Francos. S sebou

vezmi minimálně 50 zlitos.


6) Gasogam Trip


Ve vesnici jdi nejprve do první chýše vlevo a kup si krumpáč (pickaxe). Jdi do

chýše naproti a promluv s banánem. Vyjdi  ven a jdi k malé jeskyňce mezi touto

chýší a  břehem. Z jeskyňky  seber klíč. S  klíčem se vrať  do chýše a  otevři

schránku  ve  stěně.  Přečti  si  papír.  Projdi  vesnicí  na  konec a vrať se

k obchodu z druhé strany tak, abys stál na travnatém kousíčku země mezi plotem

a břehem. Zvol sportovní  režim a použij krumpáč. Vykopeš  první část amuletu.

Teď běž k trubkám u plotu do  továrny, vyskákej na kohout a přeskoč přes plot.

Obejdi budovu a vejdi dovnitř. V továrně se musíš dostat až ke kanystru. Klíče

od  dveří buď  vypadnou z  vojáků,  nebo  jsou ukryty  ve skříňce  na stěnách.

V poslední místnosti najdeš  kanystr s gasogamem. V této  místnost musíš ovšem

zastřelit vojáka  chodícího po schodech  tak, aby klíč,  který z něj  vypadne,

spadl k tobě dolů. Jinak se ke  kanystru nedostaneš. Až budeš venku z továrny,

vyskoč  na  sudy  a  přeskoč  plot.  Vrať  se  zpátky na Otringal. Dej kanystr

slonovi.  Ten  ti  na  oplátku  dá  vylepšenou  verzi protopacku. S vylepšeným

protopackem  teď mužeš  přelétnout  vodopád  nad přístavní  putykou. Cestičkou

proběhni  okolo kulometného  hnízda. Nesnaž  se dostat  do paláce,  ale jdi do

protějšího hotelu. Zmlať uvaděče a klíčem  odstraň provaz. Promluv si se šéfem

u bazénu a jdi  za ním do jeho pracovny.  Dostaneš prsten. Vyjdi ven a  jdi do

pokoje  nejvíc vpravo.  Vylez oknem  ven a  jdi do  dolní části  města. Jdi do

obchodu  vedle  herny  a  ukaž  kryse  prsten.  Projdi  knihovnou do místnosti

spiklenců. Se všemi si popovídej a podívej  se na mapu na stole. Před odchodem

ještě dostaneš laserovou pistoli.


7) Cesta dolů


Jdi na molo  a odjeď na Celebration Island.  Vyběhni nahoru k chrámu a  dej se

okolo kráteru  levou cestičkou. Postupně  přeskákej přes padající  kusy skály,

lávová koryta  a přes plynové  jezírko se protopackem  přesuň až ke  krystalu.

Uklohni kus krystalu  krumpáčem (ve sportovním režimu). Vylez  až úplně nahoru

a z  horní plošiny  přeskoč směrem  k chrámu.  Odjeď na  ostrov Franco. Známou

cestou se dostaň k továrně, pobij vojáky strážící vchod do přístavu a vejdi do

budovy. Pistolkou  teď musíš střílet na  čtyři spínače na protější  stěně tak,

abys  otevřel oboje  dveře. Projdi  do  přístavu  a nastup  na vzducholoď.  Až

přistaneš,  zlikviduj u  dveří výtahu   nájemnou potvoru  a nastup  do výtahu.

Vystup  a všimni  si dvou  přepínačů  na  pravé stěně.  Ze správného  místa na

schůdkách tref jeden spínač magickým míčem. Tím vypneš elektrický plot. Rychle

vyběhni ven  z budovy. Teď  se musíš dostat  do chrámu Wanniů  na druhém konci

ostrova. Cestou likviduj  vojáky. Pistolkou to jde docela  dobře. V chrámu jdi

rovně  a pokecej  s dědkem  na rozcestí.  Doleva a  do jídelny. Seber rukavici

z věšáku a kus  lávového koláče ze stolu. Na chvilku  sice ztratíš vědomí, ale

po  kratším odpočinku  dones lávový  koláč dědkovi  na rozcestí. Klíčem, který

dostaneš, otevřeš dveře  v horní části chrámu. Ve  svatyni pokecej s nejvyšším

Wanniem.  Vrať se  ke vchodu  do chrámu  a vejdi  do místnosti vpravo. Pokecej

s hospodyní a dostaneš melodii, která  přivolává převozníka. Ven z chrámu. Kdo

chce, může si pusinkováním žáby za  chrámem doplnit životy. jinak se odeber do

dolů,  jejichž vchod  je hned  vedle vchodu  do administrativního  centra - je

hlídán vojáky.  V dolech posbírej  nejméně šest krystalů.  Já jsem jich  našel

sedm. V  dolech také narazíš  na zamčené dveře  s agresivním hlídačem.  Moc se

s ním nemazli  a jeho klíčem  otevři zamčené dveře.  Uvnitř seber druhou  část

amuletu. Proklesti si  cestu zpátky ven z dolů a  jdi do malého altánku kousek

od  chrámu Wanniů.  Písničkou  přivolej  převozníka. (Jakmile  kdekoliv uvidíš

krystaly, okamžitě je sbírej.)


8) Moskytí intermezzo


Odjeď  na ostrov  moskytů (mosquebees).  Pomocí protopacku  se přesuň  na břeh

a pokecej s poletujícím hovadem. U královny ukaž prsten. Až budeš v aréně plné

kamenných  koulí, přepni  do agresivního  režimu a  rozbíjej koule tak dlouho,

dokud  nevypadne klíč,  tím otevři  první dveře  zleva. Najdeš  superflusačku.

Pokecej s královnou.  Až hnízdo napadnou vojáci, probij  se do druhé místnosti

a zde  až do  levé horní  části,  tudy  vylez na  útesy. Proběhni  po cestičce

kulometnou palbou paradesantních jednotek a po mostě ke kamennému kolu. Oběhni

kolo  a  pokecej  s  hlídačem  o  další  části  amuletu. Vylez na kamenné kolo

a přibliž se co nejvíc k létající  potvoře. Až po tobě začne plivat firebally,

odrážej je  pomocí rukavice od  Wanniů. Po smrti  potvory seber klíč  a otevři

schránku u  hlídače. Získáš tak třetí  část amuletu. Znovu pokecej  s hlídačem

a vrať se do hnízda. Tentokrát se proklesti k dolnímu východu. Venku zneškodni

hlídkující  vojáky a  seber krystaly.  Zavolej převozníka  a odjeď  na Volcano

Island. Proběhni okolo chrličů lávy, posbírej  krystaly a skoč dolů na jezdící

kameny v lávě.  Přeskákej na druhou stranu. Takto se  dostaň až na pevný kámen

pod vodopád,  kde pomocí protopacku přeleť  na druhou stranu. Jdi  do jeskyně,

seber  krystal a  pokecej s  hovady. Vrať  se ven  a pomocí  protopacku proleť

lávovým  kaňonem na  druhou stranu,  tam zavolej  převozníka. Odjeď  na ostrov

s doly.  Na  břehu  uzdrav  rohem  Wannieho,  který  ti  dá  krystal  a cennou

informaci. Jdi do dolů  a skoč na pás, kam vláček sype  smetí. Vyskoč na výtah

a z vrcholu  výtahu do otvoru.  Zlikviduj obsluhu balicí  linky a přehoď  páky

tak,  aby  krabice  odjížděly  z  místnosti  bez  víka.  Skoč do jedné krabice

a projeď do  skladiště. Vyskákej po bednách  až na žebřík a  vylez na střechu.

Přeskoč  na  protilehlou  střechu  a  spadni  dírou  dolů.  Ve  vězení promluv

s královnou. Dostaneš klíč od jejího  trůnu. Pistolkou přehoď spínač na stěně,

který otevře mříž  vězení. Proběhni do vedlejší místnosti  a pak ven. Mamonáři

mohou  vyloupit zdejší  trezor, když  zmlátí ředitele  v pravé horní kanceláři

a jeho klíčem otevřou glóbus, ke  kterému se dostaneš odsunutím sochy. Odměnou

ti bude 150 zlitos. Přesuň se  k přívozu a naposled přivolej převozníka. Odjeď

na  moskytí ostrov.  Po provaze  vyšplhej  do  hnízda (normal  mod). Dojdi  až

k trůnu a vykrop hlídací trio. Klíčem od královny otevři trůn.


9) CX


Vyjeď výtahem  nahoru. Postřílej dva šašky  naproti sobě. Seber klíč  a otevři

dveře za nimi.  Protopackem přeleť k páce na protější  zdi a přehoď ji. Rychle

přeleť do otevřených  dveří. Postřílej další blbečky, vylez  po žebříku nahoru

a jdi  do věže.  Proběhni k  volantu vlevo,  otoč s  ním a  pak po schodech do

otevřených  dveří. Přepni  na plíživý  režim a  schovej se  za harampádí  před

sebou. Až stráž přejde dolů na kus  řeči s kámošem, proběhni nahoru k volantu,

otoč  ho a  dveřmi proběhni  do vedlejší  místnosti, tam zlikviduj kulometčíka

a vezmi klíč  ze stěny. Přeskákej dolů  a klíčem otevři dveře  vpravo. Zastřel

stráž  a  sjeď  výtahem  dolů.  Po  pokecu  s  emperorem zastřel stráž i jeho.

Naneštěstí  emperor  ještě  stačí  zapnout  turbínu  na  měsíci. Klíčem otevři

skříňku na schodech  a vezmi šavli. Touto zbraní  už můžeš konečně zlikvidovat

husary. První oběť ti přijede sama  výtahem. Znovu si volantem otevři dveře na

schody. V  další místnosti pobij  oba husary a  klíčem, který z  nich vypadne,

otevři dveře se šipkou. Nahoru do  kontrolního střediska. Zabij husara a vezmi

navigační  kolečko. Dolů  a ven  z  věže.  Jdi do  létajícího talíře  a použij

kolečko na konzole. Po výstupu u paláce zlikviduj husaří stráž a klíčem otevři

bránu. V palácovém  komplexu pokojů jdi z výchozího pokoje  stále rovně. Až to

nepůjde, pokračuj doleva.  Klíče od dveří buď vypadnou  z nepřátel, nebo budou

v truhle.  Z rohového  pokoje vlevo  nahoře jdi  rovně. Pobij  tři husary a až

oživne dvouhlavá kočka, nemilosrdně ji ukaž, zač je toho loket. Klíčem z kočky

otevři kabinet, a čtvrtá část amuletu je na světě. Vrať se do města a na molo.

Odjeď na Celebration Island.


10) Poslední konfrontace


Vyběhni  k chrámu  nahoru a  uvnitř použij  u kašny  amulet. Vyběhni  ven a po

sloupech vyskákej  na sochu a  pak do otvoru  nad její rukou.  Rychle přeběhni

k slonovi s  raketometem na zádech  a znič  ho  jako prvního. Pak  si to vyřiď

s ostatními. Rychle vypoj ovládací pulty v  pořadí zleva 2,1,4,3 a přehoď páku

vedle zajatých  kouzelníků. Proběhni dírou  v mříži k  výtahu a vyjeď  nahoru.

Tady už čeká Funfrock.  Až spustí děti dolů, sjeď výtahem dolů  i ty. Se slony

zbytečně nebojuj a  propadni se znovu dolů dírou přímo  naproti výtahu. V této

místnosti  najdi slona  s raketami.  Zlikviduj ho  a klíčem otevři zamřížované

dveře. Až se z teleportů za dveřmi  vyřítí dva sloni, musíš je oba dva, teprve

pak se uvolní deska, která zakrývala další cestu dolů. Opět najdi a znič slona

s raketami. Klíčem znovu otevři zamřížované  dveře. Znič dalšího rakeťáka a na

cestičce  pod schody  dalšího slona.  Teď doporučuji  použít protection  spell

a mlátit závěrečnou  skupinku hlava nehlava, nejlépe  magickým míčem. Nejdříve

zlikvidujte  oba magické  roboty a  potom Funfrocka.  Nesnažte se  mu zabránit

v přeseknutí řetězu, který vede ke kleci s dětmi - stejně to nejde. Až zničíte

Funfrocka a jeho mutace, které vypadnou z teleportu, běžte směrem do propasti,

kam spadla klec  s dětmi. V okamžiku, kdy  už to vypadá, že spadnete  do lávy,

čeká vás velké překvapení!!! Adios.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.