1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Might & Magic 2: The Gates to Another Worlds
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Might & Magic 2: The Gates to Another Worlds - deník

Might & Magic II - The Gates to Another Wolrds


Dle Pavla Dobrovského (1):

Pokračování Gates to Another world vyšlo o dva roky později (pozn. vroce , po prvním díle) se všemi proprietami, které od druhého dílu očekáváme: zlepšená grafika, zvuky a vnitřní herní systém. Herní svět se tentokrát jmenoval CRON, kupodivu se moc nelišil od předešlého VARNu a nabízel stejné hráčské vyžití.


CRON zabydlovalo 250 druhů animovaných příšer, na které bylo možné aplikovat stejný počet zbraní a 96 kouzel. Nepředstavitelné se dnes zdá, že potvora se objevila teprve ve chvíli, kdy jste vkročili na její políčko. Hra nabízela praktickou funkci automapování a svižnější hratelnost, protože byla více orientována na příběh, než její bratříček. Úkolem bylo standardně zachránit svět spomocí přestupů mezi časovými rovinami.


Corak a Sheltem se opět objevují a šest dobrodruhů (nové povolání: barbar) musí zastavit Sheltema.


Na mnoha místech CORNu jsou kpronájmu bodyguardi, kteří fungují jako posila družině. jeden zbodyguardů se jmenuje Jed I, jiný Jean-Luc - ten nabízí pití k „energetizaci“

schopností a ukončuje své projevy slovy „make it so“, stejně jako kapitán Picard ve Star Trek: The Next Generation.


Souboje nebyly hlavním řešením jednotlivých úkolů. Ke slovu se dostaly hádanky, páčkové přepínání anebo změna pohlaví vjedné jeskyni. Vzhledem ktomu, že  velká část setkání byla náhodně generována a počet nepřátel vjedné bitvě mohl dosáhnout až čísla 255, docházelo knesmyslným situacím, kdy proti partě hrdinů stálo 255 časostrůjců, což se prostě za boha nedalo pobít.


Jinou perličkou je maximální dosažitelná úroveň: 255. Na této úrovni  měla postava 65 535 bodů života a vpřípadě čaroděje 9 999 magických bodů. A to není málo, přátelé.

(Zdroj: Pavel Dobrovský, Level 136, hlavní téma časopisu, věnované sérii M&M)

  


Herní mechanismy jsou převzaty zprvního dílu, pokud jej někdo hrál, bude při hře 2. dílu  této ságy jako doma J


Hra je rozsáhlá, komplikovaná a asi i těžká,  ale na druhou stranu je pro ni (tak jako pro ostatní hry této série)  typické, že vychází hráči vstříc příjemným ovládáním,  a různými vychytávkami, systémem kouzel, dovedností apod.


Například hned u prvního hostince se nachází fontána, která umožní funkci Wizard`s eye, což umožní hned vpočátcích orientaci - automatu ve městě i vprvním dungeonu.



Tvorba postav


Drobná rada do začátku. Družinu jsem si pochopitelně vytvořil dle svých představ (Barbar Conan, Paladin Ronnie (na počest mého bratrance Romana a jeho AMIGY, 2 Kouzelníci Celeborn a Galadriel, Kněz Gabriela a Zlodějka Xena). Žádná znových postav ale  u sebe nemá peníze, a zporažených  nepřátel  penízky taky nepadaly. Proto jsem nejprve si vzal  do party přednastavenou postavu Sira Felgara, který (jako jediný) má u sebe zlaťáky (200). No a vybrání  kapes jsem jej propustil, nakoupil základní vybavení a vydal se do města nabírat zkušenosti.


Postavy se mohou zúvodního seznamu, za pomoci klávesových zkratek CTRL-D a CTRL-N,

buď smazat, nebo přejmenovat.


Vlastnosti:

Mgt:               Might Síla, jak jinak

Int:                Inteligence, ovlivňuje počet spell points u mága

Per:                Personality, charisma- klerik

End:               Počet Hit points (životů)

Spd:               Speed, rychlost vboji, a základní třída zbroje

Acy:               Přesnost, ovlivňuje schopnost se trefit do soupeře velice důl. vlastnost, nejen                     pro lukostřelce, ale i kouzelníky

Lck:               Luck, štěstí, neovlivňuje přímo boj, má vliv na házení kostkou (spuštění pasti

                     u  zloděje)

HP                Hit points

SP                Spell points

AC                Armor class

SL                Spell level

Exp              Expy

Cond            Condition (herní série MM je pověstná množstvím možných pozitivních i                              negativních stavů, očarování a nemocí)


Vlastnosti mohou mít rozmezí od 3 do 21


Modifikace vlastností dle rasy :


Gnome          +2 luck, -1 Speed, -1 Accuracy

Elf               +1 Intellect, +1 Accuracy, -1 might, -1 Endurance

Half- orc      +1 Might, +1 Endurance, -1 Intellect,-1 Personality, -1 Luck

Dwarf          +1 Endurance,+1 Luck ,-1 Intellect, -1 Speed


Přesvědčení:

Good,Neutral, Evil- na statistiky nemá vliv, může ale ovlivnit některé, specifické herní situace.


Pohlaví - nemá vliv na statistiky, může ale ovlivnit některé specifické herní situace (vstup do určité lokality apod).


Pozn. k levelování postav. V tomto dílu již není  použito náhodné navýšení počtu životů při přechodu na vyšší úroveň.


Povolání:


Knight: Hit points/lvl  1-12

Hlavní atribut síla, minimum je 15, může nosit vše (zbraně, brnění) vyjma některých specifických věcí (dané přesvědčením, pohlavím, či povoláním).


Paladin: Might, Personality (alespoň 13),  HP/lvl 1-10

Může i střelné zbraně spodobnou dovedností jako lukostřelec, ale nemůže užívat luk  v přímém boji. Kouzla - klerická, od vyššího lvl.


Archer: Intellect, Accuracy (alespoň na 13),  HP/lvl 1-10,

Sorcerer spells, od vyššího lvl, maximum je chain mail, nepoužívá  štít, střílí lukem i vboji tváří v tvář.


Cleric Personality- minimum 13, HP/lvl 1-8

Nemůže používat střelné zbraně.


Sorcerer Intellect 13, HP/lvl 1-6

Pouze Padded armor (vycpávané brnění), nenosí štít apod.


Robber  Luck 13 a více, HP/lvl 1-8

Bojové dovednosti odpovídají kněžským, má schopnost bodnutí ze zálohy.


Ninja: Musí mít všechny statistiky na 13 a více, HP/lvl 1-8

Maximum je ring mail, schopnosti má podobné jako lupič, může se mu povést extra první útok (assassination) s extra dmg.


Barbar Odolnost 15 a více, HP/lvl 1-12

Maximum je scale armor.



Pokud je jméno postavy (na hlavní, 3D  obrazovce J) znázorněno v bílém poli, pak to znamená, že je ovlivněno negativním stavem (otrava, nemoc, smrt apod.)

Otevírání dveří: Automaticky, nebo za pomocí klávesové zkratky [U] (unlock), [B] (bash) a nebo za pomoci hesla…


Boj 


Celá herní série M&M je pojata akčním způsobem, počty poražených nepřátel jsou do stovek, až tisíců. I přesto je způsob boje pojat velice svižně (na rozdíl od  taktických, nicméně poněkud zdlouhavých soubojů vsérii Realms of Arkania, nebo Amberstar, Ambermoon, Albion).


Při setkání snepřáteli máte několik možností:

A“ Útok

B“ Bribe- úplatek-  může dopomoci  při vstupu do jinak nepřístupné lokace

     a nebo, pokud se chcete vyhnout boji (cena? chybí pak expy za pobité nepřátele apod.)

H“ Hide- odboba útěku, procento selhání je vyšší, pokud ale uspějete, zůstanete

      na dosavadním políčku

R“ Run- pokud uspějete, dostanete se na nejbezpečnější políčko vsoučasném herním poli


Samotný boj:

Boj probíhá klasicky na kola,  a systém vedení boje Vám rychle přijde do krve.

A“ Útok na nepřítele na pozici A

F“ Fight- útok na kteroukoliv zvolenou a dosažitelnou postavu

S“ Shoot- střelba. Pozn.: pouze lukostřelec může užívat luk tváří vtvář.

C“ Cast- kouzla

B“ Block- daná postava si vtomto kole u sebe  navýší obranné číslo

U“ Use - umožní použít  věc zinventory

R“ Run- uteče zboje, a pak se  vrátí zpět (jakoby se nechumelilo, nebo na ně počká  v              hospodě (to když  za ni hrdinsky padnou v boji) a nebo na ně počká za bukem (pokud         se i oni rozhodnou utéct z boje).

E“ Exchange- změna pozice vboji (po skončení boje se navrátí zpět na původní místo).



Ve hře se na určitých místech neustále generují nepřátelé různého typu a počtu (ale odpovídajícího levelu), avšak pokud  již máte převahu (=dostatečně vysoký lvl), pak stačí zmáčknout klávesovou zkratku [CTRL]-[A], a boj probíhá automaticky, velice rychle (a někdy velice sebevražedně J).


Po boji doporučuji zmáčknout klávesu [S] (jako Search). Dva dny jsem jak šílenec pobíhal  po městě, zabíjel co se dalo, a pořád byl bez peněz…., než mně  kmonster na fóru

http://www.gog.com/en/forum/might_and_magic_series/mm_ii_gates_to_another_worlds_money_on_the_beginning navedl na správnou cestu a já si konečně na tuhle fintu (známou zMM I) vzpomněl… Prohledat dané pole není nutno okamžitě po boji, můžete se vypsat, vyléčit apod. (ovšem nesmíte políčko mezitím opustit).



Klávesové zkratky


Hra nepoužívá myš, proto  se většina činností ovládá přes klávesové zkratky.  Nemusíte se bát, mají svou logiku.


C“  Controls -  nastavení hry, zvuku, hudby, obtížnosti, Delay - v dnešní době nemá smysl se jím zabývat (kdysi mělo vliv na rychlost PC, početních operací, nebo tak nějak).


D“ Dismiss - propustit najatou postavu.  Najmutelné  postavy si žádají žold vždy před  odpočinkem,  chceš-li ušetřit, propusť jej dříve, než se někde ukempuješ. Posléze je můžeš najít  v poslední hospodě, kde jsi předtím  byl.


E“ Exchange - změna pozice vdružině. (pokud toto provedeš během boje, tak po jeho  skončení se postavy přesunou na své původní místo.


Q“ Quick ref - souhrn družiny, včetně jejich  HP,SP, levelu apod.


R“ Rest: Odpočinek - klasika, klasická, všem se doplní zdraví, mana, pokud nejsou mrtví apod. Během spánku můžeš být napaden, na nebezpečných místech se spát nedá, a některé události ve hře jsou vázány na čas (je na to dobře myslet, občas…). Spotřeba 1 jídla na osobu.


S“ Search - prohledá danou lokalitu (pole na kterém stojí postavy) bližší funkce popsána také v kapitole Boj. Pokud najdeme bednu, můžeme ji otevřít přímo, nebo ji zloděj  může opatrně otevřít, a nebo se kouzelník může pokusit detekovat past kouzlem.


U“ Unlock - odemknutí - dveří


C“ Část - spell - jak v boji, tak mimo něj,  se používají  číselné zkratky (např. kouzlo Flame Arrow  kouzlo 1. lvl, č. 4, seslání kouzla je tedy C,1,4 enter) k většině silnějších kouzel je potřeba  gemů (vypadávají z mrtvých nepřátel).


D“ Discard - trvale vyhodí nějakou věc zbaťohu postavy.


E“ Equip - Vybaví danou postavu věcí z baťohu postava může mít na sobě maximálně šest věcí.  Vybavit postavu lze, dle logiky věci, dle povolání, pohlaví apod.


G“ Gather - shromáždí zlato, gemy nebo  jídlo u dané postavy (zejména  zlato jsem dával postavám vzadu, aby nebyly okradeny zloději v boji).


R“ Remove - Přemístí danou věc do baťohu postavy.


S“ Share - rovnoměrně  rozdělí zlato, gemy nebo jídlo vrámci družiny.


T“ Trade - umožní  přemisťovat určené množství zlata, gemů, jídla či předmětů mezi jednotlivými postavami.


U“ Use - Aktivuje danou věc, pokud má nějakou speciální vlastnost. Tato věc může, ale také nemusí být nošena (pomocí „E“), může být  jen v baťohu.


P“ protect - ukáže všechny aktivní kouzla družiny (ochrany, světlo, Wizard`s eye indoor. kouzlo, Eagle eye - venkovní kouzlo) apod.


M“ Map, location, odpovídá kouzlu location od kouzelníka, udá vaši současnou lokaci v X,Y souřadnicích.


Mapa a herní svět:


M&M2 obsahuje  60  herních ploch (16x16 čtverečků), 5 měst, a jejich podzemí

  1. Middlegate
  2. Atlantium
  3. Tundara
  4. Vulcania
  5. Sandsobar

20 venkovních dungeonů, 4 hradní labyrinty, 6 hradních dungeonů, 16 jeskyní a 4 elementální labyrinty. Dungeony jsou několika levelové, stím, že vnižších patrech jsou tužší příšerky. Venkovní svět je rozdělen do několika  sekcí (Water, Air, Fire, Earth a central world).

Věk postav: Postavy se mohou dožít 80 let věku, a pak , přes noc, zemřou. Dá se to ale částečně ošidit kouzly J


Secondary skills -  sekundární dovenosti:


Pozor ! Jedna postava se může naučit jen dvě dovednosti, je tedy potřeba být při nabídce  získání dovedností velice opatrný.



Arms Master -          Zvyšuje přesnost  zásahu

Athlete -                  Zvyšuje rychlost

Carthographer -       Umožnuje fci automapy

Crusader -               Umožnuje přístup kurčitým questům

Diplomat -                Zvyšuje osobnost (údajně L, nefunguje to)

Gambler -                Zvyšuje štěstí

Gladiator -              Zvyšuje sílu

Hero/Heroine -       Zvyšuje všechny statistiky

Linguist -                 Zvyšuje inteligenci

Merchant -              Obchodník

Mountaneer -          Chůze vhorách, potřebná  alespoň pro 2 členy družiny, velice důležítá                                dovednost

Navigator -             Družina se tak lehce neztratí vpustině

Pathfinder -            Procházka lesem, potřebná alespoň pro 2 členy družiny, velice                                           důležítá dovednost

Pickpockets -          Zvyšuje thievery o 15%

Soldier -                 Zvyšuje odolnost



SAVE: V tomto dílu (podobně jako v díle předchozím) lze pozice ukládat jen ve městech (v hospodě).



Najmutelné postavy:


Podobně jako vostatních dílech se dají (v různých lokacích) nabírat další členové party. Těchto postav je 24, mohou se kdykoliv propustit - poslušně se vrátí, tak kde jste je najali (většinou do hospody). Důležitá se samozřejmě cena, kterou si za  denní pronájem účtují, na druhou stranu mohou pomoci vtěžkém boji, nebo přispěchat na pomoc některou  z dovedností. Také se mohou , za příslušný poplatek , trénovat - tohle si musím ale ještě ověřit.


Přesný přehled najmutelných postav je  na http://www.gog.com/en/frontpage/


Sir Hyron

Drog

[0, 15] Middlegate Cavern

H KPhooey


[4, 10] Sandsobar

Thund R.

Aeriel

[4, 2] Vulcania

Big Bootay

Cleogotcha

[0, 14] Atlantium

Harry Kari

No Name

[1, 10] Vulcania Cavern

Gertrude

Rat Fink

[15, 10] Tundara

Friar Fly

Dark Mage

[8, 4] Castle Hillstone

Red Duke

Dead Eye

[14, 1] D1

Nakazawa

Sherman

[10, 1] B4

Flailer

Fumbler

[8, 1] A3

Sir Kill

Jed I

[7, 2] Sarakin's Mine

Holy Moley

Slick Pick

[4, 11] Dawn's Mist Cavern

Mr. Wizard


[1, 14] D3



Kouzla:


Každá postava (ovládající kouzla) má u sebe Spell book (lze si ji prohlédnout v každé  hospodě). Kouzel je celkem  96 (48 pro mága, 48 pro clerika). Cena - dražší kouzla obvykle vyžadují, kromě many, gemy.


Cleric Spells Level 1

  1. Apparition - vmysli nepřátel (až 10) vyvolá odstrašující  zjevení, což

je vyleká ( a tím sníží šanci na zásah)

  1. Awaken - probere odpočívající partu
  2. Bless- celá parta - během boje - navýšena přesnost zásahu
  3. First aid - 8HP
  4. Light- 1 Light factor, osvětlení lze kumulovat opak. sesíláním
  5. Power cure- cena 1/lvl + 1 gem, 1-10 HP/lvl
  6. Turn undead- All, efekt závisí na lvl sesílatele a postav

Cleric spells, Level 2

  1. Cure wounds : 2SP, 15 HP
  2. Heroism,2 SP+ 1 gem, 1 charakter, během boje navýší lvl o 6
  3. Nature`s gate, mimo boj vytvoří portál mezi dvěmi lokacemi v CRONu       
  4. Pain, 2-16 dmg
  5. Protecion of elements, 2SP + 1 gem, ochrana před strachem, ohněm, chladem, jedy, kyselinou i elektřinou. Trvá celý den. Účinek  ochrany závisí na lvl postavy.
  6. Silence- 4 potvory + 1/lvl nemohou kouzlit
  7. Weaken- až 10 nepřátel je oslabených (fyz. zranění jsou redukována na polovinu)

Cleric spells, Level 3

  1. Cold ray, 2 gemy, účinek až na 5 nepřátel, 25 dmg
  2. Create food, 2 gemy, 8 jednotek jídla
  3. Cure poison
  4. Immobilize, 3SP, znehybní až 5 nepřátel
  5. Lasting Light, 20 světelných jednotek
  6. Walk on  Water- 3 gemy,  trvá 1 den

Cleric spells, Level 4

  1. Acid spray, 3 gemy, 3 nepřátele polechtá za 6-60 dmg
  2. Air Transmutation, 3 gemy, umožní partě přístup do vzdušných lokací
  3. Cure disease
  4. Restore Alignment- obnoví změněné přesvědčení
  5. Surface- přenese partu zpodzemí na povrch zemský
  6. Holy Bonus- 3 gemy, zvýší zranění - 1 bod/2 lvl sesílatele

Cleric spells, level 5

  1. Air Encasement,5 gemů, obklopí cílovou potvoru vdušným vírem, způsobujícím 10 dmg za kolo, navíc je vyřazen zboje, a to až do doby, než pomine kouzlo, nebo na něj nazaútočíte
  2. Deadly Swarm, 5 gemů, 10 nepřátel, 4-40 dmg od bodavého hmyz
  3. Frenzy- šílenství, 5 gemů, jedna ztvých postav se zblázní, a útočí na všechny nepřátele vbitvě. Přijde o expy, a sníží se mu odolnost, po boji je kapku unavený (ztratí vědomí)
  4. Paralyze,5 gemů, 10 nepřátel, může a nemusí se povést…
  5. Remove condition- odstraní všechny negativní efekty, vyjma smrti, zkamenění a eradikace

Cleric spells, level 6

  1. Earth Transmutation, 6 gemů, umožní prozkoumat Pláně zemských elementů
  2. Rejuvenate, 6 gemů, 1 postava, mimo boj, fontána mládí, odstraní 1-10 let, riziko opačného efektu
  3. Stone to flesh, 6 gemů, odstraní uhry na tváři
  4. Water Encasement, 6 gemů, obklopí 1 nepřítele vodní clonou, 20 dmg/kolo, a je po dobu trvání kouzla, nebo než na něj někdo nezaútočí, vyřazen zboje.
  5. Water transmutation, 6 gemů, možnost navštívit vodní svět.

Cleric spells, level 7

  1. Earth Encasement, 7 gemů, 40 dgm/kolo, nepřítel nemůže bojovat.
  2. Fiery Flail,7 gemů, 100-400 fire dgm
  3. Moon Ray,7 gemů, 10 nepřátel, družina získá od 10-100 HP, nepřátelé 10-100 dmg
  4. Raise Dead, je zde ale šance na selhání kouzla, vzácně i eradikaci. Sesilatel, i cílová postava zestárnou o jeden rok

Cleric spell, level 8

  1. Fire Encasement, 8 gemů, 80 dmg
  2. Fire Transmutation
  3. Mass Distorsion, 8 gemů, 2 nepřátelé,  navýší svou hmotnost, upadnou a tak  ztratí polovinu svých HP
  4. Town portal 8 gemů, portál do zvoleného města

Cleric spells, level 9

  1. Divine Intervention, 30 gemů, celá parta, odstraní všechny negativní efekty, vyjma eradikace. Sesílatel zestrárne o 5 let.
  2. Holy Word, 10 gemů, zničí všechny nemrtvé, sesílatel zestárne o 1 rok
  3. Resurrection, 10 gemů, odstraní eradikaci, cena ale brutální: Daná osoba zestárne o 5 let + ztratí jeden dob odolnosti,  sesílatel zestárne  o rok, kouzlo může selhat.
  4. Uncurse Item, 50 gemů,  funguje na věci vbaťohu.

Sorcerer Spells, Level 1

  1. Awaken- Budíček
  2. Detect Magic, funguje na item vbaťohu sesílatele, počet nabití předmětu, identifikuje nebezpečí (očarovaná bedna).
  3. Energy Blast 1/L + 1 Gem, 1-6 dmg dle lvl sesílatele
  4. Flame Arrow, 2-8 dmg
  5. Light
  6. Location, udá polohu vsouřadnicích
  7. Sleep, 4 nepřátelé + 1/lvl sesílatele

Sorcerer Spells, Level 2

  1. Eagle Eye- venkovní mapa
  2. Electric Arrow, 4-16 dmg
  3. Identify Monster, 1 gem
  4. Jump, hupky, dupky o dvě políčka kupředu (pokud vcestě nestojí magická bariéra)
  5. Levitate, platí 1 den, dobrá před nášlapnými pastmi, nebo tekoucím pískem (pokud je ovšem  ve hře přítomen… vM&M III byl J)
  6. Lloyd`s Beacon, 1 gem, non-combat, seslat lze jen vdungeonu, nejlepší kouzlo celé

herní série

  1. Protection from Magic, 1 gem, záleží na lvl sesílatele

Sorcerer Spells, Level 3

  1. Acid Stream, 2 gemy, 1 nepřítel, 2-8 dmg/lvl sesílatele
  2. Fly , non-combat, co dodat..
  3. Invisibility, vboji, snižuje šanci nepřátel na zásah
  4. Lightning Bolt, 3 gemy, 4 nepřátelé dostanou 1-6 dmg/lvl sesílatele
  5. Web, 3 gemy, 4 nepřátelé + 1/lvl, pokud jsou zasaženi, tak jsou vyřazeni zboje
  6. Wizad Eye, 2 gemy, automapa uvnitř budov, měst a dungeonů

Sorcerer Spells, Level 4

  1. Cold Beam, 1 nepítel, 6dmg/lvl
  2. Feeble Mind, 5 nepřátel ochromí vboji (odstraní všechny jejich schopnosti)
  3. Fire Ball, 3 gemy, 1-6 dmg/lvl
  4. Guard Dog, ochránce party ve spánku
  5. Shield, 4 SP, celá parta, brání  zranění od střelných zbraní
  6. Time Distortion, 3 gemy, umožní uniknout partě znebezpečí vsouboji

Sorcerer Spells, Level 5

  1. Disrupt, 5 gemů, 1 nepřítel obdrží 100 dmg
  2. Fingers of Death, 5 gemů, 3 nepřátelé (mimo nemrtvých)
  3. Sand Storm, 2/lvl + 5 gemů, 10 nepřátel, 1-8 dmg/lvl
  4. Shelter, 1 den ochrany (před napadením ve spánku)
  5. Teleport, posune partu až o 9 políček daným směrem

Sorcerer Spells, Level 6

  1. Disintegration, 6 gemů, 3 nepřátelé 50 dmg
  2. Entrapment, 6 gemů, celou bitvu obklopí polem, takže nikdo neunikne zboje
  3. Fantastic Freeze, 6 gemů, 3 nepřátelé (až 5?), 10 dmg/lvl
  4. Recharge Item, 6 gemů, 1-6 nabití, je zde určitá šance na zničení přemětu
  5. Super shock, 6 gemů, 20 electricity  dmg/lvl

Sorcerer Spells, Level 7

  1. Dancing Sword, 7 gemů, 10 nepřátel, 1-12 dmg/lvl
  2. Duplication, 100 gemů,  zdvojí daný předmět vbaťohu sesílatele
  3. Etherealize, 7 gemů, družina dostane mlžnou formu, což jí umožní projít o jedno pole kupředu přes magickou bariéru apod.
  4. Prismatic Light 7 gemů, mocné, ale kouzlo snepředvídatelným efektem, funguje na 10 nepřátel

Sorcerer Spells, Level 8

  1. Incinerate, 8 gemů, 1 nepřítel, 20-40 dmg/lvl sesílatele
  2. Mega Volts, 8 gemů, 10 nepřátel, 4-16 dmg/lvl
  3. Meteor Shower,  Cena 8 many + 1/na nepřítele + 8 gemů, funguje na všechny (limitace počtem SP), 5-50 dgm
  4. Power Shield 8 gemů,  kouzlo jen vboji (na rozdíl od pozdějších dílů), funguje na celou družinu, redukuje zranění na polovinu.

Sorcerer Spells, Level 9

  1. Implosion, 10 gemů, 1 nepřítel, HUGE dmg
  2. Inferno, cena 3/lvl + 10 gemů, 1-20 dmg/lvl sesílatele, 10 nepřátel
  3. Star Burst, cena 10+ 1/za nepřítele + 20 gemů,  20-200 dmg/osobu
  4. Encahnt Item, cena 50/50 gemů,  vzroste hodnota předmětu na „+1“.


Malý průvodce začátkem:


Vytvořil jsem si partu (začíná se ve městě Middlegate). Hned vedle hospody (místo pravidelných SAVE) jsem se dal 2x vpravo, protože je zde  fontána (WIZARD`s eye). Prohledal jsem město, pobil pár nepřátel (expy, penízky). Na jihu města mě kouzelník Nordic požádal o přinesení magical golden goblets, které ukradli  orkové (t.č. poschovávaní dole v podzemí města). Po jeho získání jsem dostal 1000 zlatých, 2000 expy, a kouzlo Eagle eye, a doporučení, abych navštívil jeho sestru Nordonnu ( vdomku JZ), které mě vyslala opět do dungeonu pod městem hledat její dva syny:  Sira Hyrona a Droga (0,15). Po jejich záchraně mi dala následující radu:


Cestuj skrze všechny portály do měst, podaruj nějaké penízky ve všech chrámech, a pak navštiv  Fedlecarb Fountain.(15,15) a získej důležitý klíč ke vstupu do hradů v okolí.


I vydal jsem se do Sansobaru. Jako první věc, kterou jsem udělal, bylo vytištění map všech měst ve hře z http://shrines.rpgclassics.com/pc/mm2/places.shtml protože kouzlo Wizard Eye vydrží jen chviličku, a  docela jsem bloudil…


Naštěstí jsem záhy zjistil, že v Sansobaru ((7,4) - domek s příznačným nápisem The Wizard`s Eye), se lze za  pakatel (100 zlatých) tomuto veledůležitému kouzlu naučit.


A tak chci oběhat všechny magické gildy a chrámy, a pak se vrátit zpět do Middlegate. a po získání lvl 7-8 se vydat ven do divočiny.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.