1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Might & Magic 8
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Might & Magic 8 - návod

Návod bude členěn přibližně tak. jak budete procházet jednotlivými městy. Budou zde uvedeny ty nejdůležitější questy a lokace, kde je získáte. Některé questy jsou vyznačeny na popisech jednotlivých mapek.


1) Dagger Wound Island



0. Obelisk x 9304 y 6370

1. Dadeross (Balthazarova sekyra)

2. Uplifted Library (Lost Book of Khel)

3. Abandoned Temple (Book Prophecies of the Sun)

4. Regnan Pirate Outpost (ponorka na Regnu)

5. Gate to Plane of Earth


Vyzvedněte si dopis u Daderosse pro Edgara Fellmoona (viz mapky). Prošmejděte okolí. Po ostrovech cestuje portály. Jedny jsou přímo u Daderosse. Aktivajute je pomocí magických kamenů, které jsou rozházeny po ostrově. Běžte až do Abandoned Temple (viz mapky), přidá se k Vám ucházející rytíř a získáte knihu Prophecies of the Sun (promoční quest pro léčitele). Další lokace tohoto ostrova pro Vás budou zajímavé až později. Nastupte do lodi, která Vás vezme do hlavního města Ravenshore.


2) Ravenshore



0. Obelisk x 16442 y 21704

1. Edgar Fellmoon

2. Arion Hunter (vyděračský dopis)

3. Chapel of Eep (sýrový quest)

4. Dire Wolf of Den (quest na vyhlazení vlků)

5. Vault of Time (quest z obelisků)


Předejte dopis Fellmoonovi. Ten Vás pošle za Arionem Hunterem. (viz mapky). Až si k němu proklestíte cestu, přijme Vaší nabídku, ale bude po Vás chtít službičku - osvobodit jeho dcerušku (mimochodem pěkná kočka :-)). Pak běžte opět k Fellmoonovi, pošle Vás do obchodnického cechu v Alvaru.


3) Alvar



0. Obelisk x 8299 y 3643

1. Merchnat Guildhouse (Alianční questy)

2. Dark Dwarf Compound (Balthazarova sekyra)

3. Ogre Raiding Fort (Arionova dcera)


Cechovní mistr po Vás bude chtít, abyste přivedly někoho, kdo viděl vznik lávového jezera. Musíte zde ovšem také osvobodit Arionovu dcerušku (viz mapky).


4) Ironsand Desert



0. Obelisk x13124 y 9663

1. Troll Tomb (quest - dát ostatky do rodinné hrobky)

2. Cyclops Larder (Korbovy ostatky)

3. Overdune´s House (Quest - rodinná hrobka)

4. Ilsingore´s Cave (Dráček k službám)

5. Chain of Fire (Unikátní předměty)

6. Gate to Plane of Fire


Běžte rovnou za Overdunem (viz mapky). Ten Vám dá za úkol uložit ostatky jeho syna do rodinné hrobky (viz mapky), za to s Vámi pošle svého syna jako svědka. Pokud nemáte volné místo v partě, tak se Troll objeví v hospodě hrdinů v Ravenshoru. Vraťte se do Alvaru, promluvte si cehovním mistrem. Ten Vám dá za úkol sehnat nějaké členy do nově vzniklé aliance za záchranu světa. (Nepodaří se Vám dát do hromady odvěké nepřátele např: -Necromancery a Duchovní)


5) Ravage Roaming



0. Obelisk x-22134 y 2934

1. Balthazar Lair (alianční quest - odčerpání vody)

2. Church of Eep (sýrový quest)

3. Barbarian Fortress (dračí vejce)

4. Crypt of Korbu (quest - Korbovy ostatky)

5. Gate to Plane of Water


Nejdůležitejším místem pro Vás nyní je Barbarian Fortress (viz mapky), kde získáte dračí vejce, to posléze dejte buď drakům nebo lovcům. Další důležitá lokace je Balthazar Lair (viz mapky), stanou se členy aliance, pokud jim odčerpete vody z brlohů. (Stačí sledovat čísla na přepínačích)


6) Garotte Gorge



0. Obelisk x-19077 y 20541

1. Dragon Hunter Camp ( Donést dračí vejce)

2. Naga Vault (Drum of Victory)

3. Dragon Cave ( Donést dračí vejce)

4. Grand Temple of Eep (sýrový quest)

5. Tábořiště rytířů (Sword of Whistlebone)       


Dejte vejce lovcům nebo drakům (viz mapky). Podle rozhodnutí budete muset vymlátit ty němé tváře nebo vyhladit to roztahovačné plémě rytířů. Dobré na vytrénování je lokace Naga Vault (viz mapky). Jestliže nevíte, jak se zbavit otravných Nag venku před dungeounem, pak vězte, že stačí vyletět na schod okolo pyramidy, přitisknout se ke stěně a rubat je. Oni se na Vás nedostanou, ale Vy na ně ano. Je to sice trochu nefér, ale počítač podvádí vždycky a měl by moc velkou převahu. (Získáte zde Drum of Victory).


7) Murmwoods



0. Obelisk x - 20870 y 19043

1. Temple of the Sun (Alianční quest)

2. Socha (Promoční quest pro Dark Elfa)

3. Druid Circle

4. Ancientn Troll Home (quest - nalezení území předků)

5. Gate to Plane of Air


Běžte do Chrámu slunce (viz mapky), dají Vám za úkol zničit necromancerský mutátor (výrobnu kostlivců). Pak zde můžete oživit zkamenělou postavičku. Musíte použít svitek, kouzlo neúčinkuje. Postavička je znázorněna na mapě Murmwoods.


8) Shadowspire



0. Obelisk x 19064 y -11609

1. Necromancer´s Guild (alianční quest, Dyson Leland)

2. Vampire Crypt (Vial of Gravedirt)

3. Mad Necromancer´s Lab


V cechu Necromancerů buď zničíte jejich mutátor, nebo půjdete vyhladit duchovní v Chrámu Slunce. Rozhodnutí je na Vás. Najdete zde i Dysona Lelanda, potřebného pro dokončení obou úkolů. Pomocí Dysona přehoďte páky. Pokud chcete někoho opravdu dobrého do party, běžte do Mad Necromancer´s Laboratory (viz mapky), tam na Vás netrpělivě čeká Rytíř Blazen Stormlance viz promoce. (Je lepší mu dát do rokou dva unikátní meče než spear a meč)


Až zničíte mutátor nebo Nightshade Brazier, vraťte se do Alvaru k cechovnímu mistru. Pak zajděte k Fellmoonovi. Cesta Vás dál povede na poslední město na Regnu.


9) Regna



0. Obelisk x 21470 y 914

1. Abandoned Pirate Keep (Dělová koule a návod na použití)

2. Kanón (Na zničení flotily)

3. Old Loeb´s Cave (Unikátní předmět)


Dostane Vás sem ponorka ukrytá v Pirate Outpost v Dagger Woud Island (viz mapky). Pokud máte v partě draka běžte směle do Old Loeb´s Keep (viz mapky), čeká tam na Vás unikátní předmět, pokud nemáte bude to oněco horší, ale zvládnout se to dá. Pak do Pirate Keep, kde si vyzvedněte dělovou kouli a návod. Zničte flotilu opodál stojícím kanónem.


Nyní si skočte do Ravenshoru a v kdysi opuštěném hostelu u krystalu se nyní ubytoval Xanthor. Dá Vám za úkol získat srdce jednotlivých elementů (Jsou v Pláních, brány jsou vyznačeny na mapkách). Pak si klíčem otevřte krystal, prokousejte se až k Escatonovi. Ten Vás bude chtít přechytračit svými záludnými otázkamy, ale Vy ho sesadíte do kolen. Odpovědi jsou na listě z knihovny v Ravenshoru, pokud jste je ztratily jsou zde řešení.


Escaton asi z ohromení Vám dá klíče od jednotlivých elementů, vstupy jsou v lokaci Pláň mezi Pláněmi, jsou to takové glóbusy. Až je osvobodíte, naštvaní elementi si Escatona podají a vy si můžete odpočinout až do dalšího dílu Might and Magic série.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.