1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Neverwinter Nights: Shadows of Undretide
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Neverwinter Nights: Shadows of Undretide - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.


Neverwinter Nights : The Shadow of Undrentide



První datadisk k velmi úspěšné hře NWN, nalezneme zde spoustu nových prvků, které vám usnadní hraní. Tento návod samozřejmě je napsán v duchu předchozího, který jsem napsal, takže pokud jste ho četli, tak jistě se zde neztratíte.


Pomocníci - tak to už naštěstí není jen hromada sra*ek, ale nyní již můžete o trochu více ovládat jejich tupé chování. Máte přístup do jejich inventáře a můžete řídit, jakým směrem by se měli cvičit. Jinak pokud máte pomocníky, tak vám mírně žerou zkušenosti.


Povolání - přibylo několik prestižních povolání, které si samozřejmě nemůžete zvolit hned, ale teprve až budete více zkušení.


Chapter 1 - Ztracené artefakty


(1.1)--(1.2)       (1.5)

           |          |

           -------(1.3)--(1.4)

                      |

                     (1.6)


1.1 - Hilltop west

1.2 - Hilltop East

1.3 - Hilltop Foothills

1.4 - Blumberg

1.5 - Nether Mountains

1.6 - High Forest



(1.1) Hilltop west


Důležité lokace :


        S (sever)   : Drogan House

        J (jih)       : Herbalist, Kovář, Radnice a Taverna

        V (východ) : brána do Hilltop East


Drogan house


Hra začíná v Droganově domě, Drogan je trpasličí učitel, vy jste tedy jeden z mnoha jeho žáků. Ve svém pokoji si seberte z truhly nějaké krámy a pak vyjděte na chodbu, tam si dejte pokec se všemi. Pak náhle na akademii zaútočí koboldi, všichni se přesunou do hlavní haly, vy máte na výběr, buď použijete Mystra's ring (pozn. : později bude vysvětleno jeho použití), nebo pokud chcete ušetřit krystal, tak běžte po schodech dolů. Shlédnete animaci, kde Drogan zrovna dává na frak koboldům, avšak jeden znich ho otráví, přicházíte na scénu a zabijete všechny nepřátele. Objeví se Ayana a bude se snažit udržet ho při životě, promluvte si s ni, abyste se více dozvěděli, pak si dejte pokec s Droganem a zjistíte, že koboldi ukradli artefakty a vašim úkolem je najít všechny, ale předtím než se vydáte na cestu, tak běžte v tomto patře po schodech dolů a tam si dejte pokec s Riidi. Ta vám dá 3 hádanky :


1. hádanka s dětmi, odpověď : ano

2. hádanka s vězni, odpověď : budu oběšen (I will be hanged)

3. hádanka s čaroději, odpověď : 6 čarodějů


Po odpovězeni třech hádanek dostanete klíč k Doganově pracovně, které je ve druhém patře, poblíž vašeho pokoje. Otevřete je a vybrakujte to tady. Na alchymistickém stole najdete papírek s návodem na výrobu teleportačního krystalu, což je “palivo” pro Mystra's ring.


Použití Mystra' s ring : pamatujete si na Recall stone způvodní NWN ? Tak toto je jeho obdoba, k použití tohoto prstenu ho musíte mít nasazený na ruce a ještě musíte mít teleportační krystal. Tyto krystaly se vyrábí v Droganově pracovně, k výrobě je nutný křemenný krystal (quartz crystal) a 2 z těchto drahokamů : phenalope, aventurine, fluorspar nebo amethyst. Řekněme, že chcete krystal, tak hoďte do přístroje 1 křemenný a 2 např. aventurine, 3 krystaly zmizí a v přístroji zůstane teleportační krystal. Při teleportu z daného místa k Doganovi vás to bude stát jeden krystal, ale při teleportu zpět vás nic nestojí. Jinak - žádný krystal, žádný cestování.


Až si vyrobíte nějaké krystaly, tak se vraťte dolů k Ayaně a dejte si s ní pokec, ohledně teleportu atd., najměte si buď Xanose (válečník a čaroděj) nebo Dornu (zloděj a klerik), kteří vás budou doprovázet.


Ztracené artefakty - Hlavní quest


Zadavatel : Drogan

Místo        : Drogan House


Po vybití koboldů si promluvte s otráveným Droganem, on vám řekne o tom, že koboldi mu ukradli 4 vzácné artefakty, proto vám byl svěřen úkol přinést je všechny zpět. K dokončení této kapitoly musíte přinést všechny 4 artefakty, ale než dokončíte tento úkol, tak na vás čeká ještě fůra práce.


Lék pro Dogana - speciální quest


Váš mistr byl otráven a Ayana se ho snaží udržet při životě, proto opusťte barák a jděte do města (na Jihu) k bylinkáři (herbalist), ten vám dá ingredience. Pak běžte do taverny a vyřešte problém s koboldy. Po vyřešení najděte v kuchyni bobule, ty odneste Droganovi a je sice vyléčen, ale vyčerpán.


Koboldi v kuchyni


Zadavatel : Lodar

Místo        : Taverna

Koboldi byli uvěznění v kuchyni a drží kuchařku jako rukojmí, dejte si pokec s vůdcem koboldů a řekněte mu, že ho necháte jít, pokud propustí Mary, nebo mu vyhrožujte. Pokud jste byli přesvědčiví, tak oni odejdou a Mary zůstane naživu.


Pozn.: tento quest lze řešit i jinak :


1. můžete vyměnit sebe za Mary a pak je v kuchyni pobít 

2. pobít Lodara a všechny lidi v Taverně a pomoct koboldům

3. zabít Lodara a koboldy


Přebytečný prorok


Zadavatel : Haniah

Místo        : radnice


Zástupce starosty vás požádá o vyřešení problému s prorokem, který ve městě straší lidi. Tohoto šílence najdete poblíž brány, dejte snim pokec a řekněte mu, ať odejde třeba do morem sužovaného Letohradu (Neverwinter). Pokud ho zabijete, tak dostanete málo zkušeností !


Alternativní řešení : pokud máte nízké přesvědčování a nechcete ho zabít, tak mu dejte meč z kovárny a stane se zněho městská stráž.


(1.2) Hilltop East


Důležité lokace :

     Ve středu oblasti : halfings karavana

     S   : stará farma

     J   : brána do Hilltop Foothills

     JV : Blakes house


Nalezení tarokových karet


Zadavatel : Katriana

Místo        : halfings karavana


Koboldi napadli karavanu a přitom ukradli tarokové karty, proto se vydejte ke staré farmě a vstupte do domu, uvnitř zabte koboldy a na půdě jsou ještě další koboldi, které zabte a jeden u sebe má hledané karty. Karty odneste ke Katrianě a dostanete klíč od jedné karavany, vstupte dovnitř a dejte jej majiteli, který vás odmění.


Thayvian Enclave


Zadavatel : wizard Szaren

Místo        : poblíž karavany na silnici


Szaren, zástupce Červených čarodějů, chce vytvořit pobočku ve městě, ale potřebuje souhlas od starosty, proto běžte za Haniah a požádejte o povolení pro Szarena, pak se vraťte k čaroději a řekněte mu výsledek. Později si založí obchod ve městě v jednom domě, kde si u něho můžete koupit nějaké krámy.


Zachraň moji rodinu


Zadavatel : Nora Blakeová

Místo        : poblíž jejího domu


Koboldi obsadili jejich dům, Nora vás požádá o záchranu jejího dítěte, proto vlezte dovnitř a dejte se po schodech nahoru, kde si dejte pokec s koboldem. Buď ho ukecáte a seberete dítě (vysoká Obratnost), nebo mu dáte prachy a odměnou pro vás bude dítě (samozřejmě živé), které odneste k Noře.


(1.3) Hilltop Foothills


Důležité lokace :


     JV : Hilltop East

       V : Elven Crypt

       J : High Forest

       V : Blumberg

     SV : Hurstová Farma

     SV (víc na sever) : Nether mountains

     SZ : Rumgutová jeskyně


U vchodu do High Forest můžete potkat kobolda Deekina, který vás požádá o pomoc s jeho pánem. Pokud mu pomůžete, tak získáte od něho artefakt, ale o tomto questu až později.


Elven Crypt - Hlavní úkol


V elfí kryptě se schovali koboldi s hledaným artefaktem, ale před tím, než sem půjdete, tak si pokecejte s Fenranem, který vám dá nějaké rady, pak se dejte do krypty.


Horní patro


V tomto patře je socha, pokud se pomodlíte, tak budete vyléčeni, také se zde nalézají zamčené dveře, ale to až později. Sejděte po schodech dolů.


Spodní patro


Na JZ naleznete ducha - Nilmatera, který vám dá úkoly. Pokud je splníte, taky vám pomůže s koboldy.


Pavoučí zamoření


Zadavatel : Nilmater

Místo        : JZ část krypty


Nilmater vás požádá o vybití pavoučí kolonie, která se zde usídlila. Tuto kolonii najdete na západ, zničte všechny pavouky i jejich vajíčka a pak se vraťte k duchovi.


Nilmater vám nyní pomůže s koboldy a dostanete také klíč, na JV je tajná místnost, tam naleznete v truhle masky, dejte je sobě a vašemu pomocníkovi, pak zatáhněte za páku. Kousek odtud se usídlily koboldi s jejich velitelem Urkem, u dveří si vyžádejte vstup, uvnitř poblíž dveří je kovová deska, šlápněte a dojde k vypuštění plynu, pokud máte masku, tak vám jed nic nezpůsobí, zabte tedy koboldy a z jejich velitele získáte Mummy hand (mumifikovanou ruku), se kterou se vraťte k Ayaně.


Další úkoly v kryptě :


Ztracený meč


Zadavatel : duch

Místo        : v severní části krypty v jedné místnosti


Duch vás požádá o navrácení meče, proto se dejte do prostřední části krypty a tam najdete mrtvolu zloděje, prohledejte ji a získáte meč, který vraťte majiteli.


Elfí test


Zadavatel : po splnění questu s pavoučky pro Nilmatera


Potom, co pomůžete Nilmaterovi, jste od něho dostali klíč. Nyní se vraťte do horních pater a jděte k zamčeným dveřím, tam se nalézá místnost s podstavcem a paprsky na podlaze. Pro bezpečný přechod musíte jít po těchto paprscích, seberte z podstavce plášť, pokud jste si nezapamatovali cestu zpět, tak stačí jít k severní části této místnosti a hupský ven.


Po splnění posledního úkolu v kryptě se vraťte s mumifikovanou rukou k Ayaně a pak se sem vraťte (do Hilltop Foothills), úkolů je tady ještě dost.


Roh z Shadow Harta


Zadavatel : Fenran

Místo        : poblíž Elven Krypt


Fenran vás požádá o získání rohu z obludy Shadow Hart. Nejdříve tu obludu musíte vystopovat. První stopa se nachází poblíž cesty do města, 2. na vrcholu kopce poblíž Rumgutovy jeskyně a 3. poblíž rangera Fenrana. Po navštívení všech třech stop se objeví bestie, kterou zabte. Bestie se nejčastěji nachází poblíž těchto stop.


Rumgutova žena


Zadavatel : Nathan Hurst

Místo        : Hurstova farma


Běžte k Hurstově farmě a pokecejte s trpaslíkem, ten vám řekne o únosu své dcery, proto se vydejte k Rumgutově jeskyni ji vysvobodit. Po vstupu si dejte pokec s Obrem a řekněte mu ať vás pustí k vězni, promluvte si s ní.


Řešení :


1. Pokud máte u sebe dusivý prášek  (choking powder), tak řekněte dívce, ať mu to dá do jídla, pak se sem vraťte a najdete Rumguta mrtvého :-(.


2. Ukecat


3. Vyzvat na souboj v pití, ale musíte podvádět, protože tenhle obr toho hodně vydrží :-).

4. Zabít ho, ale je to tvrdý oříšek.

5. Odejít a pak se zase vrátit - uvidíte, jak Rumgut spí, aktivujte tichý mód a opatrně se k němu přibližte a ukradněte mu jeho klíče, se kterými otevřete celu.

6. Nechat se zavřít s dívkou a pak se protáhnout tajným vchodem ven.


(1.5) Nether mountains


Důležité lokace :


   J   : Hilltop Foothills

   SZ : vchod do jeskyně s Orky

   SV : Koboldi jeskyně


Koboldi jeskyně


Dalším hledaným artefaktem je Maska, kterou vlastní drak Tymofarrar, jehož sídlem je kobodli jeskyně.


1. koboldi jeskyně


Zde se nedá ztratit, vše prozkoumávejte. Dostaňte se do místa se zamčenými dveřmi,  okolo vás jsou čtyři místnosti a v každé znich je jedná páka, je nutné abyste za páky zatáhli ve správném pořadí což je : SV, JZ, JV a SZ, čímž otevřete 4 dveře. Pokračujte dále v průzkumu jeskyně až narazíte na neutrální koboldy. Poblíž jsou dvě cesty, jedna je s označením : "To master - authorized kobolds only", tedy kTymofarrarovi, a druhá vede do vězení. Takže se dáme nejdříve do vězení, zabte koboldy a jeden z nich má klíče od cely. V jedné z cel najdete kobolda Master Jumper Klumph a ten vám řekne o možnosti dostat se k jeho pánovi, ale k tomu potřebuje Rod of Ruler, který vlastní Arzig, takže najděte kobolda Arziga a zabte ho, z jeho ostatků si vemte hledanou hůl, kterou odneste Klumphovi. Nyní se vydejte do druhé chodby, tam již na vás čeká skupina koboldů, řekněte Klumphovi, ať začnou, všichni koboldi naskáčou na košík a zvedne se balvan. Vstupte do dračí jeskyně.


2. Dračí jeskyně


Hned na uvítanou se setkáte s koboldem Klonkem, který má dobrý meč, stačí pustit krávy z ohrady a ony vám udělají cestu až k drakovi. Běžte tedy za drakem a promluvte si s ním. Zjistíte, že to byl on, kdo nařídil útok na Hill Top a nyní u sebe má artefakt, který vám dá, pokud pro něho něco uděláte. Pokud jste sebevrazi, tak ho zkuste zabít, ale to nedoporučuji. Vaším úkolem je najít a zabít J' Nah, která je v High Forest. Pokud souhlasíte (musíte), tak vám dá prášek, který zabraňuje J' Nah čarovat. Také se můžete optat ohledně uvolnění Deekina z jeho služeb, ale zatím ještě ne, to si necháme na později.


(1.6) High Forest


Lokace :


        JZ     : to Hilltop Footsteps

        V a Z  : jeskyně s mumii a dobrými věcmi

        SZ     : jeskyně s bandity

        SV     : jeskyně s dračími (můžete to prodat poustevníkovi)

        S       : Poustevníkův dům (kupuje dračí vejce)

        SV     : (více na severu) Gnollí jeskyně



Dračí zub - Hlavní úkol


Další artefakt má ve vlastnictví J' Nah, vůdkyně Gnollů. Pokud ji zabijete, tak dostanete od Tymofarrara další artefakt - Masku.


Pro další artefakt se musíte dostat do Gnollí jeskyně.


Gnollí jeskyně


1. Gnollí jeskyně


V centrální části jsou otroci, které vysvoboďte, hlavně otroka Glendira, v jedné místnosti můžete najít také goblinního čaroděje, který má knihu popisující rituál.


Pak běžte do zvířecího brlohu a tam zabte beastmastera, seberte z něho roh, na který zatrubte, čímž se všechny zvířata stanou vašimi spojenci v boji.


V SZ části je vězeň - kobold, osvoboďte ho a pak najděte Gishnaka, můžete ho zabít nebo se s ním spojte proti J' Nah, dostanete také z něho klíč, kterým otevřete průchod na severu k tunelům (Underground tunnels).


2. Underground tunnels


Musíte najít hromadu goblinních kostí, prohledejte a seberte poznámky. V tomto patře se nachází 4 páky a magická studánka, dále 4 dveře, ty mají různé barvy (šedá - vzduch, červená - oheň, bílá - voda a zelená - země). Zatáhnutím za příslušnou páku se otevřou dané dveře a uvnitř je zapastěný labyrint. Dle volby páky a dveří jste si zvolili, vůči kterým pastím jste imunní, ale pouze vůči jednomu živlu (např. : pokud chcete být v labyrintu imunní vůči ohnivým pastím, tak zatáhněte za páku dokud nebude červená a pak vstupte do příslušných dveří). V labyrintu musíte zabít 4 elementy, JZ místnost - ohnivý elementál, SZ - vodní elementál, SV-vzdušný elementál a JV - zemní elementál. Po jejich zabití dostanete magický token, který hoďte do studánky a můžete si přivlastnit nějakou věc a samozřejmě se otevře hlavní brána do dalšího patra.

 

3. The Ancient Hall


Zde se setkáme s J' Nah, dejte si s ní pokec a ona vám nabídne možnost zabít draka Tymofarrara, na oplátku vám dá DRAČÍ ZUB, avšak již máte dohodu s drakem, takže ji zabte, pokud se k vám přidal Gishnaka, tak to budete mít o trochu lehčí, tak či tak, použijte na J' Nah prášek, který vám dal drak, čímž nemůže kouzlit. Po zabití seberte z její těla další hledaný artefakt - Dračí zub a ještě lektvar, ten si schovejte na potom.


Finále


1.5 Nether mountains-po druhé


Zajděte za drakem Tymofarrarem a řekněte o smrti J' Nah, odměnou pro vás bude předposlední artefakt - Maska a pak ho ukecejte, ať propustí Deekin. Pokud chcete, tak zabte draka, tím, že vypijete lektvar získaný z mrtvoly J' Nah a stane se z vás obr, pro kterého již drak nepředstavuje hrozbu, a nezapomeňte vybrakovat jeho poklady.


1.4 Blumberg


Poslední artefakt má Deekin, zajděte do Blumbergu a najděte dům, ve kterém přebývá. Řekněte mu buď o smrti, nebo o propuštění od jeho pána, odměnou pro vás bude - TOWER STATUE.  


1.1 Drogan's house


Vraťte všechny artefakty Droganovi, hlavně TOWER STATUE, zbylé tři nejsou důležité, avšak pokud nechcete mít body do chaosu, tak je vraťte všechny. Drogan prozkoumá sochu a dostanete další úkol, identifikovat krystal vsošce. Jediný kdo ví o tom krystalu je Garrick, takže se dejte khobiti karavaně. Karavana odjede na jih.


2. Interlude - Identifikace krystalu


Důležité lokace :


   1) Anauroch : Night Camp

   2) Oasis of the Green Palm

   3) Ao Encampment


1) Anauroch: Night Camp


Dejte si pokec s Catrinou a pak ubraňte karavanu před Stingery, po odražení jejich útoků si promluvte se členy karavany a oni vám řeknou o zmizení Zidana, bez něho nemůže karavana odjet. Jinak Mystra's ring je v této a další části hraní nepoužitelný.


Zachránit Zidan - Hlavní úkol


Nejdříve se dejte k podzemnímu tunelu, cestou zabte Stingery, pak vstupte do Stinger Caves.


1. Stinger Caves


V této jeskyni na vás čeká silný živočich Manticore, kterého zabte a pak prohledejte celou jeskyni - je tady spousta dobrých věci a na jihu je pokladnice. Zničte sochu, čímž deaktivujete past. Až se nabalite, tak se dejte k JZ části jeskyň, je tady vchod do spodních pater.


2. Stinger caves: Temple


Jděte na sever. Co nejrychleji zničte oltář, abyste osvobodili Zidana, pak zabte všechny Stingery. Se Zidanem se vraťte ke karavaně a můžeme jet dál.



2) Oasis of the Green Palm


   Důležité lokace :


        Z   : Catacomb of Al-Rashid

        V   : house of Morninglord (Lathander)

        SZ : tomb of Kel-Garas


Zásobování vody - Hlavní úkol


Karavaně došla voda a je nutné doplnit zásoby, takže opět je to na vás. Nejdříve zabte zombíky, pak si dejte pokec s Ali Ibn-Musud. Řekne vám o tom, že nemrtví pocházejí od nemrtvého kněze Kel-Garase, ale je nesmrtelný, jediným způsobem jak ho zabít, je zničit jeho fyzické tělo a vzít Rod of Blight z jeho těla a zabodnout do Lathanderova oltáře v  house of Morninglord.


Pro dobré vybavení proti nemrtvím doporučují prozkoumat Al-Rasidovi katakomby.


1. Catacomb of Al-Rasid


Nejdříve zabte zombíky a zničte sochu. Uvidíte 16 dlaždic (4x4). Pokud chcete otevřít sarkofág, pak je nutné aktivovat 8 plošek (položit runu nebo si na to stoupnout). Najdete zde 7 runových kamenů, který položte na plošky, a na osmou plošku si stoupněte vy.

Řešení puzzle je:


                        SEVER

A

N

N

A

N

A

A

N

N

A

A

N

A

N

N

A


A (aktivovat) - položit runu, nebo si na to stoupnout

N - neaktivovat                       

                       

Po aktivaci všech osmi plošek si seberte Desert's Fury, zbraň určena proti nemrtvím.


2. Tomb of Kel - Garas


Prozkoumejte kryptu a zabte nemrtvé, hlavně zabte Zombie Lorda, který má slušné věci, probojujte se k JV části a sejděte po schodech dolů.

     

Inner Catacombs


Najdete zde Jergalův oltář, pokud jste zlého přesvědčení, tak se pomodlete a budete vyléčení, pokud se dotknete jeho sochy, tak si zabojujte.


Je čas zabít Kel-Garase, pozor : Kel-Garas ze sebe vyzařuje auru strachu, takže si lokněte lektvar, který vás před strachem ochrání. Zabte ho a seberte zněho Rod of Blight a běžte k

house of Morning Lord.


Pozn. : jinak, v této kryptě se nachází průchod, kterým lze projít pouze, pokud jste Paladin.


3.House of Morning Lord


Zde najdeme oltář a také Kel-Garase, dejte si s ním pokec, pokud jste zlý, pak si s ním ujednejte dohodu ohledně zabití Ali + doplnění vody karavaně, pokud jste dobrý, tak ho znovu zabte a pak dejte Rod of Blight do oltáře.


Vraťte se zpátky ke karavaně a jedeme dál.


3) AO Encampment


Důležité lokace :


     J   : poušť  - nedostupné

     SZ : chrám AO

     SZ : Valley of the Winds


Ao's wine for sale


Zadavatel : Mushurak

Místo        : na ulici


Na ulici můžete potkát Mushuraka, ten by chtěl mít přístup k vínu. Proto se dejte do Chrámu a promluvte si s Minstrem AO ohledně vína, pak zajděte za Mushurakem a řekněte, že by chtěli od něho nějaké zboží za víno.


Jinak u Ministra AO si dejte zkoušku inteligence, dá vám hádanku, správné jsou všechny, takže je jedno, kterou odpověď vyberete.


Torias's Request


Zadavatel : Torias

Místo        : karavana


Torias by chtěl nějaké víno, pokud jste splnili předchozí úkol, pak běžte za Mushurakem a kupte od něho nějaké víno, které odneste Toriasovi.


Identifikace krystalu - Hlavní úkol


Zajděte do chrámu AO a dejte si pokec s hledaným Garrickem. Řekne vám zajímavý příběh. Vaše další kroky povedou do Valley of the Winds.


Valley of the Winds  


1. Excavated ruins


Prozkoumejte ruiny, na JZ v místnosti můžete najít štít a v SV se nachází spell orb. V centrální místnosti je vchod do Formian Hive. Předtím než půjdete do portálu, tak vstupte nejdříve do Formian Hive, kde si dejte pokec s Královnou a spojte se s ní proti Slaadům, odměnou pro vás bude krystal, který vyvolává Formian Myrmarch. Po prozkoumání Fromian Hive se dejte na sever k portálu.


2. Excavated ruins: The Portal


Zabte všechny Slaady, šedý Slaad je nejsilnějších z nich, pak se dejte k portálu, pokecejte si s Doganem a řekne vám o čaroději Heurodis. Předtím, než aktivujete portál, tak se dotkněte krystalické koule, otevře se vám tajná místnost na  Z, je tam přístroj, který vyrábí magické věci, pokud budete mít tyto přísady : 2 dragon blood nebo 2 fairy dust, nebo 10 slaad tongues, nebo 4 beladonna nebo 2 rubies. Třeba hoďte do urny 2 dragon blood, získáte magický předmět. Pokud chcete podrobnosti ohledně použití tohoto přístroje, tak najděte Sfingu a začarujte na ni  Stone to Flesh, a ona vám řekne něco o přístroji a dostanete 3 hádanky, odpovědí jsou : 1. Fire, 2. Pride a 3. 10 mužů (males) a 6 žen (females).


Až si trochu vyhrajete s přístrojem, tak se vraťte k portálu. Takže vidíte 6 sloupů a musíte je aktivovat ve správném pořadí takto :    


SZ sloup (1)     SV sloup (4)

Z sloup   (2)       V sloup (5)

JZ sloup (3)     JV sloup (6)

Správné pořadí mačkání je 4, 2, 3, 6, 1, 5, pak vstupte do portálu.


Netherese Ruin


Projitím portálu jste se ocitli v Netherese Ruin, jděte k jihu, je tady spousta soch, které můžete oživit, ale bohužel jsou vůči vám nepřátelské. Promluvte si s Hooded Figure v nejvyšším patře chrámu.


Tak a je z vás i z vašeho pomocníka kámen, prohlédněte si animaci a připravte se na Chapter 2.



3. CHAPTER 2


    1) Undrentide: Asabi camp

    2) The Three Winds

    3) The Temple of the Wind


Někdo vás našel, odvezl a stal jste se dekorací :( . Obchodník Ashtar vás osvobodil, ale jste jeho otrokem. V této poslední části dobrodružství jsou všechny vedlejší úlohy součástí hlavní úkolu, takže se nebojte, že byste o nějaký ten quest přišli.   


The Lost City of Undrentide - Hlavní úkol


Situace : Heurodis chce znovu obnovit létající město Netheril pomocí magické síly zvané Mythal. Po splnění toho questu hra končí, takže si nezapomeňte uložit svoji postavu, pro kterou se určitě najde místo v dalším datadisku - Hordes of Underdark

1) Undrentide: Asabi Camp


Lokace :


V : Undrentide: East fragment

S : Undrentide: North fragment

Z : Undrentide: West fragment

Střed : chrám Temple of the Wind


Probouzíte se v Asabi campu, vstupte do další místnosti a tam uvidíte svého pomocníka, kterého vysvoboďte pomocí kouzla Stone to flesh a pak si dejte pokec s Ashtarem.


The Slaver's Task - Hlavní úkol


Zadavatel : Ashtara


Ashtara vám zachránil život a nyní jste jeho otrokem. Chce, abyste zničili 10 Golemů, kteří hlídají Undrentideské ruiny.      


1. V Asabi camp se nacházejí 3 Golemové. První Golem je v SZ místnosti 1/10. Další je v centrální místnosti 2/10 a poslední je v místnosti 3/10, nyní běžte do North Fragment.


2. North Fragment


Lokace :


     SV místnost : Stone buttler

     S : Crypt tower (přibude o trochu později)


Nejdříve se dejte do SV místnosti a promluvte si se Stone Buttlerem, pokud nechcete bojovat s Buttlerem, tak zavřete dveře a seberte ze sarkofágu prsten - Golem Maker ring,ten vám pomůže oslabit Golemy.


JV oblast : zde najdete 3 Golemy - 5/10 a druhý je na SZ od toho prvního - 6/10 a poslední je na západě - 7/10. Běžte do West Fragment.


3. West Fragment


Lokace :


      Z : Arcanist's tower (přibude o trochu později)


Ve východní oblasti najdete dalšího Golema - 8/10, v jižní oblasti je další - 9/10. Vydejte se do East Fragment.

4. East Fragment


Lokace :


       Střed : Great library


V Jižní místnosti najdete posledního golema - 10/10, tak to bysme měli. Vraťte se do Asabi a oznamte splnění úkolu, nyní se vám zpřístupní místa Great library, Arcanist's tower a Crypt tower.


2) The Three Winds


Three Winds - Hlavní úkol


V Asabi Campu se běžte podívat do chrám Temple of the winds a podívejte se na Ark of three. Dále zjistíte, že se do chrámu dostala Heurodis, ale vchod je uzamčený, k jeho otevření je nutné přinést 3 větry, které se položí na Ark of three.


1. The Wise Wind


Vstupte do Great library v East fragmentu. Zabte místní obyvatelstvo a v SZ místnosti jsou sloupy s knihami, mezi nimi je i prázdná kniha - zatím, vy si ale nejdříve přečtěte  "The Beggar's love" a objevíte se v zalesněné krajině, dejte si pokec s Williamem Reyem a pak pobijte kněze a Matronu, prohledejte jejich tělo a získáte pero.


Další kniha k přečtení je "On the nature Hell". Dejte si pokec s Karsusem a získejte od něho inkoust, můžete ho zabít, jestli chcete.


Poslední knihou ke čtení je "The confessions of Karsus". Objevíte se zpátky v knihovně,  inkoust a pero použijte na prázdnou knihu, ale předtím než to uděláte, tak přepište knihu "The Beggar's love", pak znovu vstupte do knihy, Jendra je zachráněná a dejte si pokec s Williamem, pomůže vám při odchytání The Wise Wind. Dále přepište knihu "On the nature Hell", promluvte si s Archandělem a Karsus vám bude také pomáhat.


Nyní napište i vy svoji knihu a vstupte dovnitř, pokud jste pomohli Williamovi a Karsusovi, tak nyní vám budou pomáhat v odchytu. Nakonec získáte krystal s Wise Wind a pusťte prostor.

2. The Dark Wind


Temný vítr nalezneme v Arcanist's Tower.

Arcanist' s Tower


1. patro


Jediné, co je tady zajímavé je mluvicí krysa Dagget Filth, která vám řekne něco o této oblasti.


2.patro


V tomto patře je spousta stínů, zabte je a seberte z jejich těla Shadow gem. Stíny se obnovují v jejich portálu, vyhledejte tento portál, pokud máte shadow gem, tak vstupte dovnitř. Jste v Shadow of plane, směrujte své kroky k SV místnosti se dveřmi do High Arcanist's chambers, takže se teleportujte, dokud se nedostanete k SV dveřím.


High Arcanist's chambers


Shlédněte animaci, kde uvidíte chycení Temného větru Shadow Lichem. Zabte ostatní stíny a seberte ze zapastěné truhly Portable door, který použijte na podlahu. Dostali jste se do sídla Shadow Licha, zabte ho a z jeho těla seberte Temný vítr.


3. The Dead Wind


Poslední zastávkou je Crypt Tower.


Crypt Tower


1. patro


V tomto patře je spousta pastí a nemrtví, kteří se neustále objevují. Nejdříve prohledejte sarkofágy, v jednom znich je klíč, po získání zničte všechny sarkofágy, čímž zamezíte přisun nemrtvých


2.parto


Zde najdete mnoho ohniváků, sice na vás neútočí, ale jejich žár vás zraňuje, proto se jim vyhněte.


3.patro


Počkejte až se dveře objeví, pak vstupte dovnitř, vašim úkolem je dostat se k severním dveřím.


Hall of The Dead Wind


Vítr smrti na vás povolal spoustu nemrtvých zombíků, je zbytečné je zabíjet, protože se neustále znovu objevují, proto se spíše zaměřte na Dead Wind, po jeho zabití seberte z jeho těla krystal.

4. The Ark of Three Winds


Tři krystaly položte na Ark of Three, pečeť zmizí a vy můžete vstoupit do Temple of Wind.


3) The Temple of the Wind


1. patro


Zatáhněte za řetězy a zabte medúzy, pak vstupte do portálu.


2. patro


V tomto patře musíte zatáhnout za 4 řetězy - 1. se nachází v SZ, 2. - SV, 3. - JZ a 4. - JV. Otevřou se všechny čtvery dveře, které vás zavedou do Chamber of Mythallar.


The Chamber of Mythallar


Dejte si pokec s Heurodis, v žádném případě na ni neútočte, ale nejdříve zničte Mytharall artefact, čímž se stane smrtelnou pro vaše zbraně, zabte ji a vychutnejte si Konec.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.