1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
No One Lives Forever 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
No One Lives Forever 2 - CZ

Pokud jste hráli první díl, pak 2. díl by pro vás nemělo být těžký. Co je nového v 2. díle ? Opět se zde setkáte se svými přáteli i nepřáteli a dokonce jeden nepřítel se kvám přidá. Ovládání je o trochu jednodušší, hlavně je inventář přehlednější (odpadají zde strašlivé klikání na předměty). Autoři sem přidali dokonce prvky RPG, což nutí hráče, aby sbírali každou maličkost, což hru docela prodlužuje, i když se motáte okolo stejné mapy už po druhé. Hru můžete hrát ve stylu Doom nebo ve stylu Thief, ale osobně doporučuji ve stylu Thief, je to větší sranda a nutí to hlavně člověka myslet!  


Rady


1. vždy ve tmě a potichu

2. střílejte na hlavu

3. skillpointy doporučuji ze začátku investovat do ARMOR a HEALTH

4. sbírejte obálky, letáky, kufříky a také špiónské příručky (ty jsou za 200                            skillpointu)

5. často se stane, že se budete vracet na stejné místo, nezapomeňte opět prohledávat             šuplíky, skříňky atd., můžou obsahovat příručky nebo cenné materiály.

6. mrtvoly schovávejte do tmy.

7. plnění vedlejších úkolů získáváte také zkušenosti



Chapter 1 - Cate Archer Must Die


Call it a Hunch



Stojíte u auta, vedle vás je japonský agent. Na kapotě seberte příručku (200 skillpoint) a odtud do vesnice. Cestou seberte letáky (musíte sebrat 6 těchto letáku se symbolem vaši agentury- vedlejší úkol), u poblíž mostu je pták Santa, je to váš poradce vněkterých zapeklitých situacích. U brány si připravte kuši (je to skvělá zbraň, po vystřelení na nepřítele(na hlavu) opět můžete sebrat šíp a znovu ho použít!), zabte ninju, prohledejte její mrtvolu. Vlezte dovnitř, kde zabte 2 ninjové(pokud vám dojdou šípy, pak můžete použít hvězdici), jděte až nakonec vesnice, kde najdete malou branku, tou projdete LOADING.


I Have Bad News



Zabte 2 ninjové a seberte papírek poblíž. Cestou uvidíte papírek sotazníkem, je to zašifrovaná zpráva, musíte těchto 4 papírku dekódovat pomocí dekodéru, který se nachází buď na jihu ulice (poblíž automatu) nebo na severu. Až najdete tyto 4 papírky a dekódujete, pak musíte najít knihkupectví, naproti ni by měli být 3 poštovní schránky, USEněte na červenou a modrou, čímž se otevře knihkupectví, kde je další agent, který vám dá úkol, kromě hlavní vám dá taky vedlejší(jde o nalezení kufříku, ten se nachází kousek od poštovních schránek). Vobchodě je příručka a armor. Na konci vesničky je malá branka sněkolika nepřátel, zabte je všechny seberte vše co je kdispozici, dekódujte zprávu. Kousek od příkopu je kočička Kitty (explozivní hračka !). Zpátky za agentem Hatori.



Chapter 2 - Goodbye, Spy


The Spy is Here !



Vašim úkolem je schůzi. Jděte rovně po cestě seberte těch několik věcí. Vtéto misi máte zakázáno spustit alarm! Zprvního papírku poblíž startu získáte vedlejší úkol, který spočívá ve smazání 3 křídou nakreslené šipky (stačí postupovat a naleznete je všechny, není to velký problém). Od startu se dejte doprava (musíte to celý obejít), za brankou doleva, vlevo za domem je vybavení. Vprvním přístupném domě naleznete papírek (další vedlejší úkol, vnalezení další 3 části papírku, které najdete vdalších 3 přístupných domech), prohledejte šuplíky atd. Až to všechno obejdete a dostanete se kdomu, kde má proběhnout schůze, tak musíte být velmi potichu, ve skladišti poblíž najdete SMG stlumičem, dostaňte se kzadní části domu, kde je okno. Foťte! Po vyfocení se vraťte na začátek levelu, proběhne souboj, kde Cate “zemře“ (skoro jak v bondovkách).


Chapter 3 - Project : Omega



Pozn. : nezapomeňte používat past na medvědy.



Welcome to Siberia



Pilot je lína kůže, takže všechno je to na vás. Za domem je přístřešek, spusťte generátor, vraťte se kdomu a otevřete zamčené dveře pomocí paklíče. Prohledejte barák a až narazíte na vysílačku, pak ji USEněte, čímž se dozvíte kód ke kůlně. Kůlnu vybrakujte. Pilot vám řekne, že skútr nemá palivo. Jděte na sever, pak pořad podél cesty až narazíte na ruskou základnu, vyvražděte to tady, prohledejte šuplíky. Poblíž velkých bran je přístřešek, kterým otevřete pomocí svářečky, uvnitř je hledaný benzín. Po doplnění benzínu se sem opět vraťte,  zde již čeká pár vojáku. Poblíž brány je malý skokanský můstek, to vám pomůže přeskočit pomocí skútru bránu.


Až dojedete kmostu, je nutné ji podminovat, přejeďte most slezte ze skútru a poblíž je malá cestička vedoucí pod most, tam umístěte 3 bomby. Pokračujte cestou kzávoře, slezte ze skútru a dveřmi se dostanete za závoru, kde již čeká další skútry a LOADING.


Causing Trouble



Opět na skútrech, jeďte podél silnice až k porouchanému náklaďáku (toť bude hlavní orientační bod), jsou 2 rusáci, teďka máte na výběr, buď ke komunikační věži nebo kelektrárně. Doporučuji kvězi, což je cesta vpravo. Dojeďte ke kládám a zde bohužel opět pěšky. 

The Communications Tower



Opět podél cesty až kjejich základně, tam zabte všechny a seberte bombu. Měli byste tam  dostat nějaký vedlejší úkol. Po získání výbušniny se vydejte na kopec, kde je již zmíněná věž, je hlídaná několika jednotkami. Branku kvěži paklíčem zdolejte a pak už jenom bombu na věž (nezapomeňte sebrat sniperku!).


Při cestě zpět vám Santa řekne o zajetí vašeho pilota (je ve skladišti, kde jste sebrali výbušninu). Zpátky kzákladně, opět to tady zlikvidujte. Pilota pak postupně doprovázejte kbráně, rusové se budou neustále objevovat dokud mu neotevřete ve vrátnici bránu (o něho se už nebojte dojde sám k letadlu). Cestou zpátky k náklaďáku uvidítevýbuchu věži.


Causing Trouble



Opět u náklaďáku, nyní se po hlavní silnici, přes most a kousek za nim, zatočte doprava až budete u tabulky, kde je naznačeno zákaz skákání, samozřejmě je přeskočíme, otočte se zpátky (můžete jet dál , ale není to třeba) sjeďte dolu ke zmrzlé vodě, podél cestičky se dostanete ke balvanů. Opět pěšky kelektrárně.



The Power Station



Cestou zabte pár hezounů až dojdete kelektrárně tak to tam opět zlikvidujte, vjednom baráku ve skříni by měl být bomba, pak vejděte do budovy se 2 generátory, paklíčem zdolejte poklop a tam umísťte bombu. Cestou zpátky k náklaďáku naleznete skútr hlídaný několika vojáky. Což vám to trochu urychlí.



Causing Trouble



Po překročení balvanů nyní jeďte ke zmrzlé vodě, pak nahoru, podél cesty až kdomečku, seberte příručku! Následné aktivaci vysílačky ukončíte misi.


Chapter 4 - A Spy in H.A.R.M.s Way


Outer Yard



Nejdříve se dejte ke střílně, tam seberte past na medvěda, dále jsou zamčené dveře, které pomocí svářečky zdoláte (použít na panty). Čímž se dostanete nepozorován dovnitř. Připravte si něco tichého na likvidaci stráži. Prohledejte všechny baráky, důležité je najít bomby, pro umístění na bránu a ke dvěma nádrži (vedlejší úkol). Poblíž těchto nádrží by měla být kovová branka, kterou projděte LOADING.



The Old Records Building



Přede dveřmi je malé okno, podívejte se dovnitř, uvidíte tam 2 chlápky, počkejte až odejdou, pak, vejděte do budovy. Do sklepa zatím nechoďte, ale jděte po pravé straně jsou zamčené dveře, šperhákem je otevřete, najdete munici. Prohledejte suterén a pak se dejte  výtahovou šachtou (je tam příručky) nahoru. Opět se zbavte vojáků na patře, aniž by spustili alarm. Nyní můžete jít ven do dalšího levelu buď dveřmi nebo jít ještě o patro výš (je zde trezor-vedlejší úkol, o tom až později)  otevřeným oknem.

Inner Yard



Vašim úkolem je najít cukr, aby generátor ve sklepě nechutnal tak hořce a elektrický plot tak nepálil. Cukr se nachází naproti dveří, kterým se dostanete zpátky, je umístěn ve skříňce, kterou musíte vypáčit. Zlikvidujte to tady, hlavně snipery na věži a najděte vtěch baráčcích nálože, ty umísťte na nádrže poblíž první věže. Pokud půjdete ke druhé věži, měli byste narazit na kameru, tu vyřaďte střelivem (camera disable), kbrance zatím nemůžete je pořád pod proudem, ale poblíž by měla být telekomunikační věž smalou budovou poblíž, uvnitř najdete vědce, kterého zabte, prohledejte šuplíky a měli byste najít kód ktrezoru.  Vraťte se zpátky do..



The Old Records Building



Teď zamiřte do sklepa, kde se nachází generátor. Nezapomeňte navštívit 3. patro, kde se nachází trezor. Cukr  vsypat do nádržky, pak opět na dvůr.


Inner Yard



Nyní můžete bránou vpohodě projit. Obejděte celou budovu (přední dveře nepůjdou) až narazíte na dveře do sklepa.



The Basement



Naprosto jednoduchá mise, postupujte opatrně, ať nevzbudíte spící stráž u mříže. Pak dojděte k mříži a dekodérem dekódujte. Zabte spící stráž a tělo odneste do nejbližší tmavé místnosti poblíž, kde spal (uvnitř by měla být počítačová součástka). Jděte po chodbě, pozor na vyvolání poplachu a na kameru na konci chodby. Prohledávat všechny místnosti, kde získáte informaci o plukovníkovi Zhukovovi (jeho smrt = vedlejší úkol). Přes další mříž se dejte do druhého patra.


Main Records Building


Zabte všechny vojáky, mezi nimi by měl být i plukovník. Pokud budete pečlivý, můžete najít informaci o agenta Anatoli (vedlejší úkol). Za další mříží je počítačová místnost, ale tam nemůžete (součástku byste měli mít, ale nemáte kód). Ten najdete o další patro výše. Tam vmístnosti se spícím vojákem získáte a současně splníte úkol o Anatoli.


Zpátky k počítačům. Vložte ze strany součástku a pak zadejte kód. Následně vyjedete s celým počítačem o patro výš. Na patře se nachází několik spících či pracujících vojáků Najděte  M-9 do výdejny, vložte jí tam a zvolte číslo z té pásky. Po chvíli vám vyjede papír, Ten vezměte a  spustí se alarm.


Z prostoru od počítače přiběhne pár protivníků, zastřelte je, a dejte se zpět cestou, odkud přišli. Po cestě narazíte na pár dalších vojáků, seběhněte o patro níž, kde jste už byli, vlezte do místnosti označené jako prádelna (Laundry Room), kde je v rohu díra pro shazování věcí. Skočte do ní.


Chapter 5 - Night Flight



Pěkně hektická část hry.



The Basement



Ocitli jste se na spodním patře, kde jste již také byli. Moc toho tady není, až na kuchyň (poblíž mříži, kde spal voják), kde uvnitř najdete příručku a pak jenom ven.


Inner Yard



Stejnou cestou zpátky, určitě jste umístili výbušninu u nádrže, pokud ano, tak se v bráně vytvoří díra, kterou prolezte.


Outer Yard



Nálože, které jste umístili by nyní měli vybuchovat, až dorazíte ke bráně, měl by tam být skútr, který vám pomůže přeskočit vysoký plot ( poblíž by měli být malé kopečky).



Exfiltration



Pokračujme dál až kstrážnici (je tam pár týpku), opět vystupte, projděte na druhou stranu, kde již opět čeká další skútr.



Suprise, Surprise



Cestou byste měli váš podminovaný most, který zrovna vybuchuje, ale část mostu zůstane, aby vám pomohlo dostat se na druhou stranu. Pokračujte dále ke stanici, kde jste kdysi získávali benzín do skútru. Opět zajali vašeho pilota (smolař už podruhé) a chtějí zničit letadlo. Okolo chaty i v ní je několik protivníků. Pilot je zavřen ve skříni pod schody. Osvoboďte ho, zase je to lína kůže a vy mu musíte obsloužit, jinak nikam neletí. Vezměte v kuchyni konev a nalijte kávu do hrnečku na stolku. Pak zase nasedněte na skútr a pokračujte k letadlu. Tam je pár protivníků a především nálož na boku letadla, kterou musíte zneškodnit.


Chapter 6 - Diary od Double Agent

The House where Melvin Used to Live



Pokud jste hráli první díl, pak je vám jasný u koho to vlastně jste. V opuštěném domě  máte za úkol zjistit minulost Toma Goodmana. Hned ve sklepě vlevo je na stěně plakát, po jeho stržení tam najdete strojek, do kterého chybí baterky. Sklep dobře prohledejte, protože tam najdete část korespondence mezi Goodmanem a také audiokazety snahrávkami (musíte jich najít celkem 6). Po sklepě prohledejte i obě patra domu. Až najdete baterky (jsou někde v3. patře), vraťte se zpátky do sklepa, kde je aplikujete na přístroj, čímž se otevře zadní část sklepa. Seberte vśe potřebné a hlavně SMG. Bohužel se zde ninjové přemnožili, takže je zabte všechny, musíte se dostat do 2. patra do koupelny, kde by měl být otevřené okno, kterým vyskočte ven.


Storm Rolling In



Vyskočili jste z okna, ale nezdržujte se bojem zninjami. Dejte se od baráku doprava a vboudě najdete armor a shotgun. Běžte pořád po silnici až k místu, kde spadlo elektrické vedení a není možno tudy dál. Dejte se tam doleva k baráku, na konci vlevo je průchod, tudy pokračujte až na konec, kde proskočte oknem kůlny. Pokračujte dále až na konec, pak vlevo, ihned vpravo a po pravé straně narazíte na díru v plotu.LOADING


Tornado Trouble


Zabte všechny ninjové, sem tam se objeví Isako, tu bohužel zatím nemůžete porazit, potom co ji dostatečně zraníte, tak uteče do domečku, následujte jí dovnitř. 


Carried Away



Celá budova se s vámi i Isako utrhla a ocitla se uprostřed tornáda. Máte jenom katanu, což je dost dobrá zbraň, ze skříňky seberte příručku! Vždy se snažte stát zády ke stěně, aby vás nepřekvapila zezadu. Po porážce Isaka uvidíte, jak zdrhá vdeštníku pryč.


Chapter 7 - Double Cross



Pozn. : zkuste použít banán na policajta, je to děsná sranda !



The Password



Agenta vám zabili, zrovna když tam stojí policajt a vy jste jediní poblíž. Takže musíte utíkat a schovávat se, ale nesmíte žádného policistu zabít! Doporučuji si všechny policisty označit šipkami (Tracking Darts) pomocí CT-180, uvidíte pak jejich polohu na mapě a snáze se jim vyhnete. Máte najít Kamala, ale nevíte, jak vypadá. Z počátečního místa se dejte doleva  vpravo, dále před vámi uvidíte zahradní restauraci  se stoly, toto místo si zapamatujte, protože zde později Kamal bude čekat. Když se dáte dál doprava, narazíte na hotel Happy Guest. 


Pokračujte uličkami dál, až narazíte na zavřenou bránu, paklíčem je otevřete (všechny takové branky byste měli otevřít). Právě za jednou z nich najdete schody vedoucí do suterénu a zamčené dveře. Zámek paklíčem zdolejte, jděte dovnitř. Uvnitř najdete tělo, trošku se tam porozhlédněte a paklíčem otevřete další dveře do místnosti. Na stole  je fotka s Kamalem.


Kamal nyní bude na vás čekat u těch stolů. Vypravte se tam. Najděte Kamala a promluvte si s ním. Získáte od něho mapu a peníze pro Hajir, aby vám otevřel bránu do další části města. Jděte tam, promluvte s ním, pak si můžete bránu otevřít. Přímo proti vám je schránka otevřete ji (později jedna takováhle schránka obsahuje příručku ).


Nyní musíte zjistit heslo potřebné ke vstupu do sídla HARM. Jděte do  hotelu Happy Guest, vyběhnout do patra, otevřete si a štěnici na telefon. Pak se běžte schovat za závěsy v ložnici a nějakou dobou počkejte. Po chvíli začne zvonit telefon a vy vyslechnete částečně hovor. Po skončení hovoru vylezte a přehrajte si na telefonu celý hovor. Běžte sheslem do sídla HARMu, ten se nachází v části města za otevřenou branou, dáte se doleva, pak doprava a na konci ulice vlevo u dveřích sdělíte heslo.


Planting a Bug



Nacházíte se v sídle HARM, beze zbraní, ale zase po vás nikdo nestřílí, jen nesmíte být chyceni. Musíte proniknout do místnosti místního velitele HARMu a na jeden telefon nastražit štěnici. Dostaňte se do haly, po schůdkách nahoru do chodby. Vlevo je mříž, naproti dveře, stráže vás tam nepustí. Dejte se tedy doprava na záchod, tam otevřete okno a vyskočte do zahrady. Tady je nejlepší stráži utéct do budovy a někde se schovat.



Opět strážím utečte a vmístnosti, kde máte umístit štěnici, uvnitř je převlékárna, tam se schovejte a čekejte na hovor. Znovu vyslechnete hovor, až volající odejde, přehrajte si ho celý znovu.


Wanted
Ocitáte se znovu v ulicích, kde policisté rozvěšují vaše zatykače. Jsou zde 3 policisty, které lepí letáky na zeď (letáky uvidíte na kompase jako písmeno “i“)  Je nutno je všechny sebrat dříve, než si je přečtou civilisté a začnou vás udávat. Je dobré se někde zatím schovat, aby policisté měli čas je lepit.


Až seberete všech devět zatykačů, najděte Kamala - čeká nejspíše někde v místech, kde jste misi začínali. Řekne vám, kde jsou schovány další pokyny, nástroje a sdělí vám kód k zámku. Ten je na telefonní budce, tu najděte, odemkněte a seberte věci. Nyní se musíte dostat do divadla naproti. Vraťte se kousek zpět v ulici, je tam vedle divadla branka, nově dodanou svářečkou přepalte zámek a vběhněte dovnitř.


Evil Alliance



Jste uvnitř divadla. Opatrně vkročte dovnitř a zabte stráže. Musíte najít obálku může být po celém divadle, někdy ve sklepě, někdy na záchodě apod., abyste mohli otevřít sejf. Jděte do sklepa, kde získáte kuši a nálože. V nejnižší části sklepa můžete otevřít skříň, za kterou najdete generátor. Tam umísťte nálož.


Po schodech jděte nahoru až do lože. Odtud znovu opět nahoru až do místnosti pro promítání. Mezi projektory umístěte další nálož. Vedle v místnosti za obrazem je trezor, otevřete ji pomocí modré obálky. Vyberte ho a vraťte se zpět za oponu. Po žebříku vylezte nahoru, kde  na  druhé straně umístěte nálož. Pro dokončení vedlejšího úkolu, musíte najít tajnou místnost, tu najdete u sedadel dole v hledišti. Nakonec opusťte divadlo.


Chapter 8 - The Art of Murder


The Vault



Zpátky v sídle HARM. Začínáte v místnosti, kam jste předtím nastražili štěnici. Máte za úkol vybrat sejf, který se nachází v podzemí. Jděte do haly, kam vás dříve vraceli, a dále na chodbu. Tam dekódujte vstup přes mříže a sejděte dolů. Pozor, je tam kamera, počkejte až se stráže rozejdou, pak použíte ochromovací šípy. Pokračujte dále až k místnost sbodáky na stropě, takže když nebudete postupovat správně, spadnou na vás bodce. Buďto můžete přeběhnout nebo poblíž těchto sloupu jsou lampy, při správné kombinaci by se měli rozsvítit zelená světla. Po zapastěné podlaze následuje sebrání papírku. Dekódujte vstup do trezoru.


Stejnou cestou se vracejte zpět, máte se dostat k Armstrongovi na ulici. Zamiřte znovu na zahradu, vpravo vzadu jsou dvířka, která vedou na ulici. Na zahradě můžete nalézt balíček, který vám přidá vedlejší úkol.


Dostanete tři štěnice, které byste měli dát na tři telefony v budově. Opět projděte celé sídlo, umísťte to tam.


Crossfire



Opět na ulici, následujte Armstronga skrz ulice až do dveří, cestou jste doufám nezapomněli sebrat od protivníku sniperku.


Invisible Walls



Máte minutu na to, abyste se z ní dostali. Musíte přepálit šroubek (nad vámi) držící lano sklecí, po přepálení spadnete a Armstrong se pokusí vyrazit jedny dveře, místo toho je v pasti. Vyrazí na vás dva mimové, zabte je (seberte jim Thomsny) a jděte cestou, odkud přišel jeden z nich. Po několika místnostech  vyjděte po trámu do druhého patra, opět několik mimů a místností a ocitnete se u okna, kde jsou položeny trámy do okna v protější ulici. Přelezte do druhé budovy.


Do budovy pak vejděte dveřmi. Budovu zbavte všech mimů a dostaňte se po žebřících až do nejvyššího patra. Tam spadněte dírou v podlaze o patro níž a jděte k oknu. Vyskočte ven a jděte otevřít dveře Armstrongovi. Musíte ochránit Armstronga, dokonce svým tělem. Až se jich všech zbavíte, Armstrong otevře bránu a můžete pryč.


The Getaway



Pokud máte nízký health, pak doporučuji nastavit obtížnost hry na easy (zdraví se bude obnovovat). Stíháte ve městě s Armstrongem malého Pierra, bohužel  Pierr je zatím nesmrtelný. Cestou byste měli sebrat příručku, je položena na pultu.


Chapter 9 - Ice Station Evil


Antarctica



Nepřátel se zatím nemusíte bát, ještě tady nejsou. V opuštěné základně, jsou chodby jsou často zavalené, hned první zával obejdete přeskákáním přes bez bedny o patro výš a propadnutím za závalem. Další překážku, první mříž, překonáte přelezením krabic po levé straně. V této místnosti seberte francouzák a obálku (vedlejší úkol - zjistit informace o poručíku Andersovi). Jedny dveře v této místnosti jsou zavřené, ty si pamatujte, později se sem vrátíte. V další místnosti se nachází pojistka, kterou musíte sebrat. Páru u ní zastavíte, takže nejprve musíte na chodbě francouzákem zavřít přívod páry, pak sebrat pojistku a zastrčit na správné místo v další místnosti. Tím jste obnovili přívod energie, můžete jít k druhé mříži a dekódovat si vstup přes ní.


Ocitáte se v jídelně. Nyní můžete jít vlevo přes krabice rovnou na dvůr. Až se ocitnete na dvoře, jděte na protější stranu, kde je vedle vrat díra ve zdi. Vlezte dovnitř a otevřete vrata. Vejděte dovnitř a na první polici seberte obálku, kde jsou údaje o Andersovi. Pokračujte dál a najděte svazek klíčů. Klíče otevřte zamčenou místnost, kde leží obálka. Když ji seberete, dozvíte se nejen údaje o supervojákovi, ihned se vám zjeví na zavolání (již zmíněný poručík Anderson). Zdrhejte ven!


Po chodbě, odkud jste přišli, to nejde, je tam pára. Proto dírou dovnitř, vedle do místnosti a po rourách nahoru. Po nich stále dále, dokud to půjde, pak seskočte a jste znovu na dvoře. Běžte po dřevěných schodech na strážní věž, tam si za dveřmi  seberte kliku od dveří a znovu na dvůr.


Na dvoře jsou dveře, kterým předtím chyběla klika. Uvnitř jsou nálože. Znovu zpátky na strážní věž, položte ji na zem, pak skočte novou dírou dolů a utíkejte do jídelny. Utíkejte stále až do místnosti (měl by tam být vědec), na kterou jsem vás na začátku upozorňoval. Seberte tam měděný drát, s ním zamiřte k první mříži, pomocí drátku opravte systém. Na konci další chodby nastražte další nálož. Bohužel Armstronga dostali.


Chapter 10 - The Curse of Kali


Proving Ground



HARM se rozhodl vyzkoušet své vojáky. Vaším úkolem je pomoci s evakuací civilistů. Na konci první ulice nastražte nálož, proběhněte dírou po výbuchu a pak na ulici. Na konci otevřete vrátka a tím zachráníte prvního civilistu. Pokračujte uličkami dále a u brány je ohněm uvězněný Harij (záchrana = vedlejší úkol).


Na konci hlavní ulice leží vědro. To seberte a běžte s ním ke kohoutku s vodou. Ten najdete vlevo v uličce hned vedle vchodu do suterénu, kde jste našli fotku Kamala. Natočte do vědra vodu, seberte ho a běžte k požáru (k uhašení ohně potřebujete aspoň 2x nabrat vědro).


Po zdolání ohně se dostanete do další části města, dejte se doleva a na konci je další oheň. Zase musíte dvakrát pro vodu, pak se již dostanete k poslednímu civilistovi ten je na konci ulice uvězněn ohněm poblíž naštěstí je kohoutek. Pak běžte ke Kamalovi.


Chapter 11 - The Interlopers


Unity Headquarters



Doktor Shenker ztratil brýle v bufetu, takže se vydejte  dolů až najděte halu s několika stolky, na jednom z nich je balíček a brýle. Po sebrání brýlí totiž dojde k invazi vetřelců. Očekávejte ze střechy spuštění několika mimů, když vyběhnete nahoru, snáze se jich zbavíte. Dolními dveřmi pokračujte ven, pak po schodech nahoru.


Musíte zabit vetřelce a pak odstranit 4 bomby. První je hned nad schody, pokud budete mít problémy ji najít, mrkněte vždy na kompas, kde se vám zobrazí poloha, pokud budete někde v její blízkosti. Pokračujte sídlem dále, likvidujte mimy a vraťte se do místnosti, kde jste předtím nechali doktora. Na dveřích je lístek, že se šel někam před útočníky schovat, musíte ho proto najít. Nevracejte se dolů, ale jděte na druhou stranu do místnosti s agregáty, kde je další nálož. Pak sejděte zpět o patro níž, je tam nový průchod dál, po chvilce narazíte na další nálož na dveřích. Pokračujte dále, zabijte poslední mimy a na zdi zneškodněte poslední nálož. V místnosti naproti je pak doktor Schenker. Opět nezapomeňte sbírat příručky.


Chapter 12 - Undersea


Submarine Bay



Pokud jste si všimli z předchozí mise, v kanceláři doktora Shenka, jste mohli vidět model ponorky ve tvaru žraloka, sekterou jste sem dopluli. Pomocí kuše se pokuste pokud možno nepozorován zlikvidovat několik stráží okolo a seberte vše, co se dá. Dostaňte se na druhou stranu, kde byste měli především najít klíč k mostnímu jeřábu. Pak se vraťte na předchozí stranu a po schodech na jeřáb.Pomocí klíče ho aktivujte a přejeďte na druhou stranu.


Vstupte do chodby a začněte to tam prohledávat. Pozor na protivníky a  kameru. V místnostech byste měli najít jeden dokument, který vám přidá vedlejší úkol. Až to tam všechno prohledáte, dejte se do tunelu.


Command Deck



Prohledejte celé křídlo a ve skladišti na konci byste měli najít elektrické náboje. Pak se přesuňte do levého křídla. Roboty můžete zničit pouze pomocí el. munice. Na konci je žebřík, kterým se můžete dostat do druhého patra, je ale hlídán kamerou, kterou se také vyplatí vypnout.


Vyšplhejte do druhého patra a po straně si všimněte intercomu. Uprostřed jezdí druhý robot, zničte ho stejným způsobem. Pak se dostaňte k superpočítači (Supercomputer Room) a pokuste se ho aktivovat. Sdělí vám, že potřebuje manuál verze 1.0. Vejděte do velké okrouhlé místnosti a najděte tam formulář. S tím se vraťte k intercomu a aktivujte ho. Po vložení formuláře vám bude sděleno, že manuál nebyl vrácen. Vyjede vám bezpečnostní karta, seberte ji a vraťte se do prvního patra.


Pomocí karty můžete do jedné místnosti v levém křídle, tam najdete manuál. Opět zamiřte k superpočítači a zkuste ho aktivovat. Odpovědí vám bude, že potřebujete ještě manuál 2.0. Vraťte se k intercomu, je tam lísteček od Spencera, že se za 5 minut vrátí. Najděte ho, bude  na záchodě, kde zrovna kouří (cigaretu samozřejmě). Zabte ho a vezměte od něj  kartu. Ta vám umožní vstup do poslední místnosti ve druhém patře, tam najdete manuál 2.0. S ním k superpočítači, aktivujte ho, bude vám sděleno, kde je Armstrong, zpátky do prvního patra ke dveřím s kamerou a po schodech dolů.


Crew Deck



Zlikvidujte to tady, pak prozkoumejte levé křídlo a hledejte hlavně přehrávač se zvukovým záznamem. Po nalezení těchto dveří aplikujte přehrávač.


Laboratories



Cestou dávejte pozor také na kamery a roboty, které zneškodňujte elektrickými střelami. Na konci aktivujte výtah, u kterého je jedna z kamer.


Chapter 13 - Terror in the Deep


Amstrong in Peril



Našli jste uvězněného Armstronga, musíte ale nejdříve zabít Pierra, není vtom problém, stačí se správně postavit a pak to do něho solit. Po jeho zabití  se Armstrong dostane ven (bohužel snim i poručík Anderson).


The Devil and the Deep Blue Sea



Doporučuji projit každou píď, nachází se zde příručka ! Podmořská základna je  zaplavená a vy musíte ven. Počkejte chvilku, než budete moci otevřít dveře. Pak se dejte doprava a na stole seberte kartu. Po žebříku nahoru, zničit robota, vlevo do dveří a vypnout bezpečnostní systém. Přes chodbu, zničit druhého robota a vlevo po žebříku nahoru. První překážku opatrně podlézt, druhou obejít přes místnost. Na konci se ponořte do vody.


Přes dvoje dveře se dostaňte dále, vpravo si můžete zapnout páku, která začne pouštět bubliny a pod stropem se tak můžete nadýchat vzduchu. Znovu se ponořte a na konci, kde brání postupu převržené tlakové lahve, přepalte zámek, který je drží. Pak se dostanete dále, vylezete z vody ven, zneškodníte poslední stráž a po schodech nahoru.


Fire in the Hole



První překážkou obejděte, těsně před druhým vypněte páku, uzavřete tím oheň pod podlahou. Kousek se vraťte, slezte pod podlahu a ventilací pak vylezte. Po cestě pozor na zbývající stráže a roboty. Ve druhém křídle opět ventilací pod podlahu, pak vylezte a jděte do dveří těsně za závalem. Dírou ve stropě se dostanete do druhého patra, zlikvidujte stráže a pak ven na chodbu. Sepněte sošku, vyběhne Armstrong honem za nim.


Chapter 14 - Endgame


Fire in the Hole



Konečně vhlavním sídle HARMu, takže do práce, seberte si od mrtvých vojáků zbraně. Nahoře na stroji je kufřík, kde je část plánů invaze na Khios. Postupujte jeskyněmi dolů a nevynechejte prohledání žádné vedlejší místnosti. Likvidujte nepřátele. Na střelnici si pořádně doplňte zbraně a dojděte až k lávě s mostem. Tam jsou v balíčku nálože. Pokud se dáte přes most, dostanete se chodbou ke generátoru. Ten chrání mimo jiné i robot, na jehož zničení nemáte zatím potřebnou munici. Tu však najdete za generátory, proto robota oběhněte, seberte munici s elektřinou a zneškodněte ho. Kousek vedle v balíčku najdete raketomet. Pak umístěte nálož na generátor a utíkejte pryč.


Vraťte se k lávě. Obejděte lávu a chodbou se dostanete se k superpočítači. Zezadu pak otevřete dvířka, nastražte nálož. Vraťte se stejnou cestou na začátek. Po cestě uslyšíte Volkova. Až dorazíte na začátek, jeďte ke dveřím.


Sweet Revenge



Doplňte si zdraví, armor a munici. Pak dojeďte do střední části mostu a čekejte souboj s Volkovem. Sedí sice na křesle, ale za to má ostré rakety ! Po Volkovová pádu se propojí lávka na druhou stranu.


Isako's Debt



Finální souboj sIsako. Zabte všechny ninjové, pak se zaměřte na Isako. Po její rozdrcení se objeví hlavní zloduch, který Isaku zabije, vy jí však zachráníte.


Chapter 15 - Endgame


The Fate of Khios



Doporučuji, vždy likvidovat obyčejné a pak supervojáky (potřebujete určitý klid). Při cestě vám  Santa oznámí, že byl shozen padák se sérům proti vojákům. Po klikaté cestě se dejte dolů. Před vámi jsou tři supervojáci s obyčejnými a mezi je padák se sérem. Zlikvidovat obyčejné vojáky. Pak rychlé se dostaňte kpadáku a seberte sérum a pak zpět do bezpečí.


Jak zabít supervojáky ? Jednoduše. Připravte si obyčejnou zbraň, střílejte na vojáky tak dlouho dokud se nevypnou, tehdy musíte rychle aplikovat sérum, pokud to nestihnete, tak můžete začít znovu, ale munice není nekonečná! Po jejich likvidaci seberte nálož, tu umístěte na skálu kousek dál. Po výbuchu se skála zřítí do moře a zničí ponorku.


V tuto chvíli musíte zlikvidovat zbytek  supervojáků. Posupujte dále po cestě a postupně likvidujte všechny protivníky. Stále dopředu a likvidovat supervojáky, až dostanete k hlavní brány, bude tam na vás čekat poslední supervoják (pozor je to má hodnost poručík, takže může střílet lasery), zabte ho. Po jeho zabití se objeví poručík Anderson, kterou jadernou střelu zničí, bohužel i sám sebe (pokud byste nevěděli kdo je to Abigail, je to jeho dcera).



Doplněk, který nám poslal Petr Kuchařík "merlin" (merlin02@post.cz) :


a) Další rady


1) Prohledávejte mrtvoly, omráčené, šuplíky, skříně, prostě vše, na co narazíte a kde vám najede ukazatel "Search". Mějte na mysli, že i kuchyňské linky nebo palandy mohou skrývat šikovné věcičky.


2) Krčte se, kryjte se, pližte se a nedupejte !


3) Kurzor vám ukazuje nejen směr střelby, ale i její přesnost. Je-li ostrý, v klidu palte, je-li rozmazaný, je vaše šance na slušný hit o něco nižší.


4) Nejcitlivější místo je stále hlava.


5) Využívejte pastí. Ať gigantická past na medvěda nebo obyčejná banánová slupka, to vše vás může dostat z nepěkných lapálií.


6) Pokud jste na tom opravdu bledě s náboji, můžete uměle vyvolat poplach, zaujmout strategickou pozici a přibíhající stráže odpravit zbraní, která munici nepotřebuje.


7) Pozor ! K dalšímu hernímu progresu se někdy budete muset vrátit do minulé lokace.


8) Rozumě investujte získané body. Pokud si namakáte na maximum mistrovstvý tichých akcí a manipulací se speciálními předměty, nezkoušejte pak způsob hry, který se Quakovi tak osvědčil.


9) Snažte se odposlouchávat nepřátelské rozhovory. Často se dočkáte zajímavých informací, které vám usnadní cestu vpřed a kdyby ne, s velkou pravděpodobností se pobavíte.


10) Led je ve hře proklatě tenký. A speciálně tehdy, když na něj najedete s metrákovým skútrem !


11) Klávesou [=] si můžete nastavovat různé modely herních ukazatelů.


12) Požár flusancem neuhasíš, je potřeba bytelného kyblíku.


13) Po zdárném dokončení hry můžete rozjet všechny mise v libovolném pořadí.



b) Vlastnosti k upgradování


1) Stealth (základní) - Sneaking, Hiding, Evasion


Zvyšuje vaši šanci zůstat neviděný a neslyšený.


2) Stamina - Health, endurance, Resistance, First Aid, Toughness


Dalo by se říci, že se jedná o vaši fyzičku. Určuje maximální zdraví a odolnost, zvyšuje efektivitu při používání lékárniček. Nepodceňujte !


3) Marksmanship - Accuracy, Steadiness, Correction


Zde si můžete vylepšit vaši mušku, ale omezíte tím i klepající se ruce při používání sniperky.


4) Carrying - Ammo capacity, Carrying


Zvyšuje obsah vašeho batohu a vašich zásobníků. Z celé nabídky asi nejslabší.


5) Armor - Armor Repair


Zvyšuje účinnost brnění i využívání jeho nalezených zásobníků.


6) Weapons - Proficiency, Eficiency


Zde si můžete zvýšit zručnost při zacházení se zbraněmi. Zvyšuje kupříkladu rychlost nabíjení nebo při kladení bomby.


7) Gadgets - Proficiency, Eficiency


Určuje, jak si budete rozumět se speciálními předměty.


8) Search - Speed, Thoroughness


Na tomto atributu bude záležet rychlost a důkladnost prohledávání. Což o to, rychlost není ani tak klíčová, ale mohli byste se dostat k zajímavým předmětům, které jinak nenajdete.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.