1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
NOX
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
NOX - tipy a triky

Text poslal : Ing. Martin Imr



1) Herní prostřední


Nejdříve bych  se zastavil u výběru  povolání. Pro začátek bych  vám doporučil

roli bojovníka, protože  se skrze ni velice snadno seznámíte  se hrou a jejími

zákonitostmi.  žemeslo kouzelnické  a vyvolávačské  je trochu komplikovanější,

nechal bych si ho tedy být vámi až  na později. Vzhledem k tomu, že dohrát hru

v kůži  jednoho z  hrdinů zabere  člověku zhruba  den času,  stejně si  určitě

vyzkoušíte všechny postavy.


Naučte se používat zkratkové klávesy, které jsou ve hře obsaženy. Urychlíte si

tím vlastní  hraní a budete pak  mít z Noxu daleko  pohodlnější zážitek. Přece

jen, ovládat všechna  kouzla, speciální schopnosti a navíc  ještě pohyb pomocí

myši, to je  už na nebohého hlodavce trochu moc.  Nejvíce se vám asi zkratkové

klávesy zavděčí,  když pomocí nich  budete požívat uzdravující  lektvary během

varu nějaké větší bitvy nebo když budete sesílat nějakou kombinaci kouzel.


Během svého putování  narazíte na řadu lidí, se kterými  si vždy promluvte. Ač

je Nox  především akce s  několika prvky RPG,  můžete si značně  zlepšit svoji

situaci, když si popovídáte s těmi správnými lidmi a splníte pro ně nějakou tu

službičku. Škoda  jen, že zde neexistuje  něco jako reputace, která  by vám za

vaše dobré skutky snižovala ceny v obchodech.


Mějte neustále zapnutou mapu, jelikož vám  jednak zlepšuje už tak dost snadnou

orientaci ve  hře a dále  jsou na  ní  jasně rozpoznatelné zdi,  které se dají

prosekat a za kterými se nachází nějaké  to bohatství. Kromě toho se vám na ní

zobrazují  vaši  druhové  (červené  čtverce)  a  sloupy  sálající  manu (modré

útvary).  Zvláště pozice  mana sloupů   je často  velmi důležitá,  neboť každý

správný  kouzelník  či  vyvolávač  by  měl  vědět,  kde  nejblíže  doplní  své

energetické zdroje.


Váš  hrdina je  opravdový kabrňák,  protože se  sám od  sebe neustále doléčuje

a doplňuje si energii. Pokud mu nikterak  nepomůžete, bude to trvat delší čas,

ale nakonec se dostane až na maximální hodnoty svých sil. Jeho imunitní systém

je takový, že ho po chvíli a za trochy utrpení se dokáže očistit i od jedu (to

samé platí i o všech ostatních lidech/zvířatech, jež budou pod vaším velením).

Proto si své  uzdravující i jiné lektvary šetřete na  krušné chvilky boje, kdy

to jinak než jejich prostřednictvím ne půjde.


Při putování různými lokacemi často narazíte na zamčené dveře či jiný problém,

přičemž hra  vám leckdy řekne, jak  se máte zachovat. Vězte,  že řešení vašeho

problému je  vždy někde nedaleko.  Jestliže jste měli  např. možnost volby  ze

dvou cest  a na konci  jedné jsou zamčené  dveře, můžete s  určitostí říci, že

klíč se nachází v  onom druhém rameni, kam se pro něj  taky vypravte. Pokud je

třeba aktivovat nějaký mechanismus (výtah apod.), je spínač vždy někde po ruce

a opravdu nejde přehlédnout.


Když  narazíte   na  cokoli,  co   se  dá  rozbít   nebo  otevřít,  neotálejte

a prozkoumejte to.  Ať už se jedná  o klasickou truhlu, prázdný  soudek, velký

sud vína,  dřevěnou bednu či cokoli  jiného, buďte zvědaví a  nemilosrdní. Bez

pokladů a věcí, které takto naleznete, byste přežívali jen s velkými obtížemi.


2) Výbava


Ceny  obchodníků Noxu  nejsou vůbec  nízké, proto  nakupujte obezřetně a jenom

nezbytnosti. Prakticky  všechno je možné najít  při procházce nějakým podzemím

či krajinkou, a tak je útrata za zbraně či proviant celkem nerozumná. V zásadě

tedy platí  jednoduchá rovnice: obchodník =  opravář. Ano, je to  tak, činnost

opravářskou  si sami  nezastanete. Ůtraty  za správku  budou na  začátku jenom

symbolické, průběhem  hry se však začnou  zvyšovat, neboť čím dražší  věc, tím

více  stojí její  oprava. I  v tomto   bodě je  dobré uvažovat  a nechávat  si

opravovat  jen  věci,  které  skutečně  používáte  (zbraň, se kterou bojujete,

brnění,  kterým  se  chráníte).   Všechno  nepotřebné  harampádí  bez  výčitek

prodávejte. Dělat si zásoby čehokoli  jiného, než lektvarů, je zbytečné, neboť

cestou do  finále veškeré výbavy naleznete  ještě dost a dost.  Komický moment

pro mne nastal,  když jsem si nechal něco opravit,  přičemž ona akce stála 600

peněz. Za chvíli  jsem zjistil, že danou zbraň vůbec  nepotřebuji, šel jsem ji

prodat a dostal jsem pouze "poctivých" 150 dukátů.


Kontrolujte  jednou za  čas stav  vaší zbroje  i zbraně,  protože pokud se vám

během  lítého  boje  rozpadne  třeba  vaše  oblíbená  sekyra,  zármutek už nic

nespraví. Některé  předměty se opotřebovávají rychle,  jiné pomaleji, pár jich

je i  nezničitelných. Když vidíte, že  něco na vás se  již blíží zániku, běžte

hned za opravářem, případně danou věc  prozatím vyměňte nebo alespoň uložte do

batohu.  Zničený předmět  není nikdy  dobrý, protože  jeho destrukcí  přijdete

nejméně o těch několik zlatek, které jste mohli získat jeho prodejem.


Když  se pouštíte  do nějaké  demolice, ať  už je  to rozbíjení falešných zdí,

ničení nábytku  za účelem zisku či  cokoli jiného, ušetřete toho  svoji zbraň.

Její výdrž totiž bohužel není tak velká jako vaše a jen by se tímto zacházením

velice  záhy zničila.  Pro tyto  úkony tedy  zásadně využívejte  svoje vlastní

pěsti, které přitom bohatě postačí a jsou naprosto neopotřebitelné.


3) Pasti


Jeskynní a  hradní prostory hry  Nox jsou prostoupeny  řadou rozličných pastí.

Vždy mějte  perfektní přehled o  situaci okolo vás,  jinak by to  s vámi mohlo

také nedobře dopadnout.  Co se pastí týče, jedná se  hlavně o vysouvací bodáky

z podlahy,  bodáky na  stěnách,  padající  kamenné pěsti,  nestabilní podlahu,

odrážecí koule, laserové paprsky a oheň.  Bodce, které se vysouvají z podlahy,

stačí  většinou přeskočit,  maximálně použít  delší rozběh.  Ohledně bodáků na

stěnách je moje rada následující - vyhnout se jim. Pod padajícími pěstmi stačí

v tu pravou chvíli proběhnout a nic  se vám nestane, špatné načasování má však

za následek smrt.


Často  určitě  narazíte  na  díry  v  podlaze  či  alespoň na popraskanou zem.

Většinou  je  situace  taková,  že  je  dobré  se  těmito cestami o patro dolů

propadnout, prozkoumat  to na novém místě  a vrátit se nedalekým  výtahem zase

nahoru.  Mějte na  paměti, že  dírám se  dá vyhnout.  Pokud je průrva posunutá

spíše doprava, jde  obejít zleva kolem zdi, jestliže je  vpravo, musí kolem ní

člověk jít vlevo u zdi.


Odrážecí  koule  jsou  past  obzvláště  vypečená.  Vypadají  jako ohnivé kruhy

levitující  ve vzduchu  a disponují  velmi nepěknou  vlastností. Pokud do nich

narazíte,  začne  to  s  vámi  vypadat  jako  s  kuličkou  na pinball. Zvláště

nepříjemné je,  že když se takto  nekontrolovatelně pohybujete, často narazíte

do nějakých  nedalekých bodců ve  zdi. Tady radím  hlavně obezřetnost a  jisté

kroky.


Co  se laserových  paprsků týče,  před nimi  buďte nanejvýš  opatrní. Jakýkoli

kontakt se  zářením laseru (růžová čára)  by pro vás mohl  být smrtelný. Proto

vždy  hledejte  spínač,  který  laser  vypne,  a  vy  se  tak  zbavíte velkého

nebezpečí.


Jestliže jste k tomuto závěru ještě nedospěli sami nebo vám ho zatím nevnutila

hra, pak vězte,  že na uhašení ohně se  hodí nejlépe voda. Pokud je  tedy před

vámi  nějaká plamenná  překážka a  někde poblíž  jsou sudy  s vodou, neváhejte

a natahejte je do žáru ohně. On se pěkně uhasí a bude zase klid - lépe řečeno,

cesta dále pro vás bude volná.


4) Boj


Souboje ve  světě Nox jsou  sice snadno pochopitelné,  nikoli však jednoduché.

Dobrou taktikou  je provést rychlý výpad  a okamžitě uskočit zpět.  Vyhnete se

tak totiž nebezpečnému protiútoku, který by vás jinak mohl ošklivě zranit.


Nikdy se nenechejte  vtáhnout do řeže, které se účastní  větší počet (více než

dvě)  bytosti,  které  jsou  silnější  než  vy.  Kdyby  se  k  něčemu takovému

schylovalo, doporučuji  dát se na kvapný  ústup. Nemusíte se ale  obávat o své

zářezy na pažbu,  neboť bytosti, před kterými jste utekli,  za vámi půjdou. Vy

se s nimi budete ovšem moci vypořádat ve stylu jeden na jednoho, což je myslím

daleko příjemnější.


Existují nestvůry, které se vám slepě neženou k tělu, ale útočí na vás zdálky.

Typickým  příkladem je  kouzelník, imp   a mnozí  další. Hlavně  pro válečníka

představují  tito tvorové  celkem otravování  života. Doporučuji  za nimi  buď

doběhnout  a zabít  je rychlým  sekem nebo  za nimi  doběhnout ještě  rychleji

a zneškodnit  je najisto  pomocí vaší  první dovednosti  (nezapomeňte však  na

správný směr). Co  se vyvolávačů a kouzelníků týče,  ti proti takovýmto tvorům

mají v zásobě kouzla, luky, zvířecí kamarády a chodící miny.


Pokud jste  na útěku před  nějakou větší tlupou  nepřátel a procházíte  zrovna

místností s  nábytkem, chyťte se své  příležitosti. Jako slušný hráč  ze sebou

zavřete dveře a přisuňte k nim nějaký  stůl, židli, prostě něco na ten způsob.

Když to  vaše pronásledovatele nezastaví  úplně, tak je  to minimálně pozdrží,

čímž získáte kýžený čas na zotavení.


Smrt kouzelníka  je pro válečníka  zajímavou zkouškou. Bezpochyby  je nejlepší

správně  použít pro  útok první  dovednost, důležité  je však správné zaměření

cíle.  Co může  ještě celkem  pomoci je  dovednost pátá,  přitahovací harpuna,

a druhá  schopnost,  řev  způsobující  ztrátu  koncentrace.  Abych nezapomněl,

velice výhodné  je vehnat kouzelníka do  rohu. K jeho kratochvílím  totiž sice

patří časté přemisťování, z rohu místnosti však jen tak nikam neuteče.


5) Kouzla


Velice  důležitá  činnost,  kterou  by  si  měl  každý  kouzelník  (vyvolávač)

nacvičit,  je neustálé  doplňování many  a zdraví.  Po celém  herním světě  je

rozmístěno mnoho  kamenů i jiných věcí,  ze kterých je možno  magickou energii

dobírat. Každý z  nich má však svoji omezenou kapacitu,  na kterou se průběžně

dobíjí. Jakmile k němu přiběhnete,  sešlete uzdravující zaklínadlo, abyste tak

snadno transformovali manu  na zdraví. Poté si opět  doplňte magické zásoby na

maximum, případně  před odchodem sešlete ještě  další užitečná obranná kouzla.

Jestliže jste  zásobárnu energie vyčerpali  až na dno,  chvíli potrvá, než  se

zase doplní. Rozhodně  do ní však mana proudí rychleji,  než jaká je přirozená

obnova ve vás.


Jako  vyvolávač  dbejte  a  starejte  se  o  tvory,  které  jste  si ochočili.

Nezapomínejte na to, že jim  můžete také celkem inteligentně rozkazovat. Nikdy

svým  ochočeným  mazlíčkům  neutíkejte  někam  daleko,  neboť byste mohli také

přijít o jejich náklonnost. Mějte na paměti, že další pařáty do boje se prostě

vždycky hodí. Pokud jste si tedy nikoho neochočili, učiňte tak.


Sesílat  kouzla  je  možná  také  za  běhu,  což  se  velice  hodí  pro útočná

zaklínadla, kterými  si kryjete záda a  jež se sama zaměřují.  Jestliže se vám

kouzlo  ve  spěchu  seslat  nedaří,  zkuste  se  nejprve  zastavit a zkusit to

v klidu. Pak by tento postup měl již fungovat normálně.


Neocenitelným pomocníkem zaklínačovy obrany je  silové pole. Když se dostanete

k mana  kameni, nezapomeňte  ho na  sebe seslat,  protože se  jedná o  opravdu

efektivní  vzdor  vůči  útokům.  Pozor  však,  jeho  omezení  spočívá  v počtu

obdržených zásahů.  Jakmile dosáhne kritické  hranice, zmizí a  vy budete zase

odkázáni jen na  svoji třídu zbroje.


Velice zajímavá je tvorba pastí a jejich následná zabudování do chodících min,

zvláštních to tvorů.  Jako vyvolávač této možnosti dle  potřeby využívejte. Do

pastí můžete zařadit až tři kouzla.  Velice vypečené je tedy kombinovat kouzla

omezující pohyb (Stun) se zaklínadly  brutální plošné účinnosti (Toxic Cloud).

Nových  rozměrů nabývá  tvorba pastí  ve  hře  více hráčů,  kde je  opravdovým

kořením.


6) Finále


Závěrečný  souboj s  čarodějkou Hecubah  bude pro  mnohé možná tvrdším oříškem

k rozlousknutí.  Sotva  se  vám  podaří  dokončit  bájnou  Staff  of Oblivion,

nahromadí se do vaší blízkosti množství  nestvůr větší něž malé. Zkušení bijci

si je asi zabijí všechny, ostatní se však mohou rozběhnout přímo za kouzelnicí

do  jejího sídla.  Nemusíte se  přitom obávat,  že by  se tam  za vámi ten dav

všemožné havěti nějak dostal.


Před popisem vlastního  boje by asi nebylo na škodu  říci si o skvělé možnosti

vámi  vyrobené  magické  hole.  Jak  začít  ?  Snad  tím,  že se vskutku jedná

o nejmocnější zbraň  ve hře a  že vám jako  klíčový předmět nemůže  být žádným

kouzelnickým  trikem vytržena  z ruky.  Její speciální  schopností po poslední

úpravě  je  sesílání  kouzla  Lightning,  přičemž  kapacita  hole je 250 mana.

Dobíjení probíhá stejným způsobem jako doplňování magické energie mága - stačí

se projít okolo nějakého manového zdroje (modrý kámen).


Dáma v černém  si na vás zavolá mnoho  svých plamenných společníků. Doporučuji

vypořádat  se nejprve  se tvory  ve  středu  arény, neboť  by vám  mohli lehce

ztrpčovat život.  Pomocí přemisťovačů veprostřed se  můžete dostat do vnějšího

kruhu. Zde  se v každém  z rohů nachází  mimo cesty zpět  také léčící lektvar.

Speciální vlastností onoho lektvaru je, že se při každém přemístění tam a zpět

obnovuje, alespoň mně to tímto způsobem  fungovalo. Jak jistě tušíte, jedná se

tím pádem o zdroj kvalitního uzdravování.


Poslat  vašeho  úhlavního  nepřítele  do  věčných  lovišť  se  vám  povede jen

s dostatečnou razancí  a trpělivostí. Využívejte  bez ustání magického  efektu

zakletého v holi, kterou si průběžně  doplňujte z mana kamenů ve středu arény.

Myslete přitom však také i na sebe  a svůj nebohý život. Varuji vás předem, že

čarodějce Hecubah budete muset ubrat celkem  600 zdraví, což není zrovna málo.

Navíc mi z mého snažení vyplynula  skutečnost, že pokud ji nezabiji dříve, než

se  přemístí mimo  střed, vrátí  se zpátky  s nově  nabitými silami.  Proto je

velice důležitý rychlý a smrtící útok pomocí Staff of Oblivion.


Musím říci,  že závěrečné video mě  nějak zvlášť nenadchlo, ale  možná to bude

zapříčiněno jen mým  vkusem. Doufám, že vás Nox bude  bavit, stejně jako bavil

mne a  jistě i mnoho dalších,  neboť hratelnost je opravdu  jeho velice silnou

stránkou.



Charakteristika jednotlivých postav


1) Bojovník


Dalo by se říci, že je to jen takový hlavotluk, ale není tomu tak. Většina bojovníků v RPG hrách jsou hlupáci a jdou na všechno hned pěstmi. To ovšem neplatí u NOXe. Zde je bojovník, bytost velmi oblíbená. Hra s ním je lehčí a všechno jde rychleji. Kouzel sice žádná nemá, ale zato má spoustu jiných pomůcek pro lehčí odstraňování nepřátel. Jsou to vlastně jakási zaklínadla nebo dovednosti. Mezi nejlepší na které jsem při své pouti zemí Nox narazil je asi dovednost, která umožňuje bojovníkovi se rozběhnout a se vší silou narazit do svého nepřítele, kterému dá díky tomu až třikrát větší ránu a tím pádem ho rychleji usmrtí. Musíte si ovšem svůj útok pečlivě naplánovat. Nejednou se mi stalo, že když jsem se rozběhl proti svému nepříteli, tak ten utekl a já jsem narazil do zdi a drobátko se omráčil. Ano, toto je velmi zajímavé, ale co nepřítel, který stojí daleko od vás a vy se na něj nemůžete ani rozběhnout a pořád vám utíká? Tak na to je tu dovednost zvaná harpuna, kterou když vystřelíte, tak vám jednoduše oběť přitáhne. Logicky je na harpuně připevněn provaz. Bojovník má tu výhodu, že všechny tyto dovednosti může používat jak dlouho chce. Vždy však u konkrétní dovednosti doplňovat jakýsi "život" té dovednosti. To trvá celkem dlouho, takže než se dočkáte na naplnění, tak musíte zaútočit jiným způsobem. Další dovedností bojovníka je řev. Bojovník zařve a některé z bytostí se zatočí hlava a vy můžete v klidu útočit. To, že se bytosti udělá "špatně" poznáte tak, že kolem jeho hlavy lítají jacísi ptáci nebo něco tomu podobného. A na koho použít určité dovednosti? Tak například řev se vyplatí na kouzelníky, kteří potom opravdu zmagoří. Tuto dovednost je také dobré používat na menší potvůrky jako jsou jeskynní skřítkové atd..


Na obry je zase dobré použít zběsilý útok. Na ně to stačí dvakrát a už leží bezvládně na zemi. Harpunu použijete celkem logicky na lukostřelce nebo na mágy, kouzelníky a podobně. Co se týče ostatních postav: bojovník má nejvyšší stupeň rychlosti i odolnosti, ovšem jak už jsem řekl, tak magii neovládá vůbec. Pro někoho to může být i oddych, protože se již nemusí starat o zásoby many a tím pádem také ušetříte peníze, nemusíte totiž utrácet peníze za lektvar z manou. Peníze vám tedy zůstanou na takové věci jako je brnění nebo lepší meč. Ve hře se věci opotřebovávají. A proto musíte buď opravovat nebo kupovat věci nové. Z toho vyplývá další rada. Jestliže máte ve svém arzenálu nějaké zbraně kterých si obzvlášť ceníte, tak na rozbíjení beden, sudů a podobných věcí používejte věci levné a už nepotřebné. A další rada. Rozbíjejte všechny sudy, bedny atd.. Můžou v nich být ukryté peníze, oblečení nebo dokonce i zbraně. V případě, že se dostanete do nějakého domu, tak projděte všechny místnosti na které narazíte. Je to ze stejného důvodu jako u beden. Snažte se také objevovat co nejvíce tajných místností. Za to je spousta dovednostních bodů. Využívejte také co nejvíce zbraní, které vám nabídne prostředí. Například navádějte své oběti na desky, které po našlápnutí fungují jako zbraň ,abyste zbytečně nepřišli o život, když se na vás vyřítí spousta zombíků.


To samé platí u ohnivé pasti atd.. Zombíci jsou velmi nepříjemní nepřátelé. Pokud je zabijete normálně mečem, tak po chvíli vstanou a zase vás budou otravovat. Proto doporučuji použít na ně meč s jiskřením nebo hvězdice. A jak doplnit život? Nejlépe lektvarem nebo jablkem a masem. Houby, které naleznete v lese jsou k ničemu. Je vám po nich mdlo a moc života také nepřidají. Boj v budovách je velice zajímavý. Snažte se schovávat za rohy atd.. Abych se ještě vrátil k dovednostem a abych jich uvedl více. Další velmi zajímavou dovedností je vlčí zrak. To znamená, že už vám nikdy neunikne žádný kouzelník ani mág. Dovednost, která vám umožní neslyšený pohyb je velice užitečná. Zvlášť když k tomu ještě přidáme odolnost proti pastím. Co ještě dodat? Řekl jsem vše co jsem mohl o bojovníkovi.


2) Zaklínač


Jak je možno z názvu  poznat, tak se bude kouzlit. Zaklínač ovládá částečně magii, je středně rychlý a také středně odolný. Z toho vyplývá, že v boji z blízka moc schopný není. To ovšem nevadí. Od čeho je tu magie? Zaklínač ovládá spoustu zajímavých kouzel, které upotřebíte v boji na dálku. Na boj zblízka má ovšem také pomocníky. Může vyvolat takzvané sebevrahy nebo jednoduše pomocníky. Pokud vyvoláte sebevrahy, tak vyvoláte zmutovaného trpaslíka, který má na zádech baťůžek a do tohoto baťůžku mu můžete namixovat takový koktejl, který se může skládat ze tří kouzel. Těm, co vás doprovázejí můžete zadávat různé příkazy jako jsou: doprovázej, hlídej, ulov, pozoruj a zmiz. Nejlepší volba je doprovázej. Pokud ovšem stojíte blízko mana kamenů, tak je velmi zajímavé zadat příkaz ulov. Pár takto vyvolaných chlapíků vám průchod lokací určitě zpříjemní. Můžete ovšem vyvolat maximálně čtyři. Pokud se rozhodnete k vyvolání pomocníka,tak vyvoláte nepřátele, jehož svitek jste nalezli. Co znamená ten svitek? Je to vlastně svitek, který pojednává o určité bytosti. Pokud máte například svitek obra tak si vyvoláte obra. Můžete vyvolat stejný počet pomocníků jako sebevrahů, to je čtyři. Pokud se jedná o nějakou silnější postavu, tak tu můžete vyvolat jen jednou. Pokud chcete vědět, kde nacházet kouzla, tak na to je jednoduchá odpověď. Většinou jsou schovaná někde v jeskynních nebo někde v divočině. Kouzla lze také koupit.


Kupují se u specializovaného prodavače. Obvykle stojí kolem 500 zlatých. Zaklínač jako jediný ze tří charakterů může používat luk a podobné střelné zbraně. Je to velice užitečné pokud vám zrovna došla mana. Manu lze získat buďto z mana kamenů nebo si koupit lektvar, který vám manu doplní. Většina toho, co jsem řekl u bojovníka platí i u ostatních. Zaklínač na sebe může nevléknout kouzelnickou róbu nebo bojovat s kouzelnickou holí. Nyní už si můžeme přečíst přehled kouzel, které může mít ve svém arzenálu zaklínač.


Přehled kouzel - Zaklínač :


BLINK(10)  - Kouzlo, které vás teleportuje na vámi určené místo    

BURN(10) - Toto kouzlo vyvolá oheň na místě, které si určíte. Je to výhodné zvláště při využití sebevrahů trpaslíků.

CHARM CREATURE(10) - Pokud použijete toto kouzlo, své nepřátele omámíte a oni přistoupí na vaši stranu.

COUNTERSPELL(20) - Všechna kouzla, která na vás byla vyslána, dokáže zničit tento zázrak.

FIST OF VENGEANCE(60) - Mega ruka se vynoří a vaše nepřátele smete z povrchu zemského za použití tohoto kouzla.

GREATER HEAL - Jestliže máte málo života tak, toto kouzlo přečerpá manu na vaše zdraví. Přečerpá tolik, kolik je potřeba.

INFRAVISION(30) - Odhalí vám neviditelné nepřátele.

LASSER HEAL(30 - Lékarnička.

METEOR(30) - Malá, ale velmi užitečná kulička.

PIXIE SWARM(30) - Létající mušky. Pokud se k vám někdo přiblíží, tak na něj hned zaútočí.

POISON(30) - Infikuje nepřátele.

PROTECT FROM FIRE(30) - Ochrana před ohněm.

PROTECT VS POISON(30) - Ochrana před jedem.

PROTECT VS SHOCK - Ochrana před elektřinou.

SLOW(10) - Zpomalí nepřátele.

STUN(10) - Zastaví nepřátele.

TAG(10) - Označí nepřítele a vy můžete jeho pohyb sledovat na mapě.

VAMPIRISM(20) - Usává život z nepřátel a transformuje ho do vašeho zdraví.


3) Kouzelník


Kouzelník ovládá velmi dobře magii, což je jeho největší výhoda. Rychlost má nejnižší, odolnost také. Jeho velké plus je tvorba pastí - velice užitečná pomůcka, jak zneškodnit nepřítele. Mám tu pro vás jeden recept, který bude vaše nepřátele zabíjet velmi rychle. Nejdříve dejte BURN, poté SLOW a podle chuti MISSILE OF MAGIC nebo DISPEL UNDEAD. Ale pozor! Pokud budete podávat, tak se držte dále. Jeho nejlepší zbraní je Halberd with the Heart of Nox and the Weirdling. Je nezničitelná a má ještě spoustu zajímavých vlastností. U Kouzelníka platí skoro to samé jako u Zaklínače. Takže se můžeme rovnou vrhnout na přehled kouzel.


Přehled kouzel - Kouzelník :


BURN(10) - Vámi určená lokace bude zapálena a každý, kdo jí projde bude ožehnut.

CHANNEL LIFE - Transformuje život do many. Na toto kouzlo pozor!

CONFUSE(10) - Nepřítel bude zmaten a začne sekat na všechny možné strany.

DISPEL UNDEAD(60) - Kouzlo proti nemrtvým. Vyplatí se obzvlášť, pokud proti vám jde houf kostlivců a zombií.

DRAIN MANA(0) - Přetáhnete si manu z blízkého mana kamenu.

FIREBALL(30) - Toto je asi nejúčinnější kouzlo. Je velmi výhodné používat ho při boji na velkou vzdálenost.

FORCE FIELD(80) - Kolem vás bude vytvořena jakási ochranná bariéra, která zaručí, že nezemřete hned po první ráně.

INVERSION(10) - Pokud na vás protivník sešle kouzlo, tak se obrátí proti němu.

INVISIBILITY(30) - Neviditelnost.

LESSER HEAL(30) - Trocha života.

LIGHTNING - Účinné kouzlo, které se vyplatí používat obzvláště proti více nepřátelům. Čím déle působí, tím více zranění způsobí.

LOCK(10) - Dveře a brány budou na okamžik zamčeny.

MISSILE OF MAGIC(10) - Kouzlo, při jehož použití vypustíte jednu až čtyři ohnivé střely. Velice vhodné při ústupu.

MOONGLOW(10) - Trocha světla.

PROTECTION VS FIRE(30) - Ochrana proti ohni.

PROTECTION VS POISON - Ochrana proti jedu.

PROTECTION VS SHOCK(30) - Ochrana proti elektřině.

PULL(10) - O kousek přitíhne všechny předměty v dohledu.

PUSH(10) - Pro změnu odstrčí všechny předměty v dohledu.

REFLECTIVE SHIELD(30) - Vytvoří ochranný štít proti kouzlům. Nesmíte se ovšem ani pohnout!

SHOCK(30) - Pokud se vás někdo dotkne, tak toto kouzlo mu uštědří pěknou ránu.

SLOW(10) - Zpomalí nepřítele.

SWAP LOCATION(10) - Přenese vás na vámi určenou lokaci.

TRIGGER TRAP(5) - Spustí vyrobenou past.

WALL(30) - Na místě kurzoru vytvoří zeď, která na chvíli zdrží nepřátele.


Čísla v závorce za každým kouzlem znamenají kolik many kouzlo spotřebuje.


Snad vám tyto rady pomůžou při hraní této skvělé RPG.    


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.