1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Phantasmagoria 1
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Phantasmagoria 1 - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



DEN 1


Než odejdete z kuchyně do malé haly, vezměte si ze skříňky sirky. V malé hale,

kterou poznáte podle dvojice dveří, z nichž jedny vedou do kuchyně a druhé ven

do  zadní  části  zahrady,  se  podívejte  do  hořícího krbu, seberte pohrabáč

a vraťte se do  kuchyně. Otevřete postranní dvířka vedoucí  do spíže a vstupte

dovnitř.  Odsuňte  koberec,  vylomte  poklop,  podívejte  se  do otvoru v zemi

a použitím  sirek   na  Adriannu  sestupte  do   sklepa  (pokud  budou  potíže

s používáním  sirek, nechte  si akci  sklep na  další den).  Ve sklepě najdete

pouze kladivo, ale v dalších kapitolách mohou náhodné (a vesměs již nepovinné)

návštěvy sklepa  odhalit různá zjevení a  skřeky. Půjdete-li nyní z  malé haly

směrem doprava,  dorazíte do haly  velké, kterou budu  pracovně nazývat sálem.

V sálu najdete u krbu staré noviny, dále točité schody do prvního patra, dvoje

zamčené  dveře a  automatickou vykladačku   karet, která  vám každý  den řekne

nějakou věštbu. Ůčel těchto proroctví je však v podstatě nijaký, takže se jimi

nemusíte zabývat. Zkuste otevřít obě  zavřené dveře, aby Adrianna zjistila, že

jí chybí  klíče a vystupte vzhůru  po točitých schodech. Hned  v prvním pokoji

prvního  patra  domu  najdete  na  posteli  balíček  karet a nepovinnou knížku

v toaletním  stolku u  postele. Dále  se v  prvním patře  nachází dva nádherně

nakreslené,  pro hru  však bezvýznamné  pokoje a  fotografický ateliér  vašeho

manžela. Z  velkého sálu vyjděte  předními dveřmi před  dům, nastupte do  auta

a jeďte   do  sousední   vesničky  Nipawomsett.   Najděte  realitní   kancelář

(prostřední  budova) a  2x si  promluvte s  jejím majitelem.  Poté prohledejte

skříňku vlevo od jeho stolu, najdete klíč. Vraťte se do domu, do velkého sálu.

Klíčem odemkněte dveře vpravo od krbu  a projděte do knihovny. Vezměte těžítko

ze stolu  a podívejte se na  něj v 3D zkoumacím  módu. Otočte ho o  180 stupňů

a stisknutím  tajného spínače  v jeho  zadní části  z něj  vystřelte nožík  na

otevírání dopisů. V  knihovně si dále můžete prohlédnout  knihy, list na stole

a obsah  šuplete   stolu,  ale  všechno  je   to  volitelná  činnost.  Nakonec

prozkoumejte prázdný krb. Adrianna omylem vyrazí cihlu (nepamatuju se, že bych

já sám  kdy omylem vyrazil  cihlu, ale budiž).  Na zbytek zazděné  zadní části

krbu použijte  těžítko s nožíkem.  Prohrabete se do  svatyně. Jděte k  oltáři,

prohlédněte si knihu s rodokmenem  dřívějších obyvatel sídla a bedničku ležící

na oltáři. Otevřením bedničky spustíte peklo.


DEN 2


Začínáte  ve svém  pokoji. Vezměte   si pětidolarovku  ze skříňky.  V sousední

koupelně  se  můžete  nalíčit  s  použitím  pěti  předmětů, ležících na okraji

umyvadla. Naproti koupelně  je velký kruhový sál. Nemusíte  do něj chodit, ale

je zajímavé sledovat, jak na malířské plátno v tomto sále někdo každý den něco

přikresluje.  Před  schodištěm  do  prvního  patra  si všimněte dvojice dveří.

Projdete-li levými  z nich, dostanete se  do dětského pokoje. Podívejte  se na

'něco' vznášející  se nad kolébkou, vraťte  se na chodbu a  prozkoumejte pravé

dveře. Tyto dveře jsou zamčené zevnitř, takže si je pamatujte, brzy se do nich

budete  dobývat. Pak  jeďte do  města a  jděte do  levého obchodu  se smíšeným

zbožím General Store.  Svému muži, který je už od  včera posedlý démonem kupte

žíravý  čisticí  prostředek,  pak  jděte  o  dvě  obrazovky  doleva  a ze sudu

vytáhněte kost.  Teď jděte do poslední  budovy ve městečku, kterou  jste ještě

nenavštívili - k  antikvariářce. Promluvte s ní několikrát  za sebou, dokud už

se Adrianna nebude mít na co tázat. Pak vyjděte ven a vraťte se.


Antikvariářka   vám  možná   ukáže  zajímavou   sbírku  novinových  výstřižků,

pojednávajících o  životě ilusionisty. Vraťte se  k autu, ale než  odjedete ke

svému sídlu, jděte ještě doleva nahoru  k domku pamětníka Malcolma. Pokuste se

otevřít branku.  Vyhřeznuvšímu psovi hoďte  karty, éé, vlastně  kost. Do domku

ještě nemůžete vejít, máte jen naděláno do příští kapitoly. Vraťte se k sídlu.

Hned, jakmile vystoupíte z auta, jděte do stodoly. Stodola se nachází přímo za

zaparkovaným  autem, musíte  ji jen  najít zkoumáním  možných pohledů. Stodolu

prolejzejte  skrz  naskrz,  dokud  se  neobjeví  váš  manžel,  který už začíná

vykazovat  první známky  šílenství. Dejte  mu  žíravý  čistič a  pak ho  jděte

navštívit do jeho provizorního ateliéru v prvním patře.


DEN 3


Hned po psychedelické  snídani v trávě se vydejte do  stodoly (tedy pokud jste

si ještě nezvykli  na pravidelné raní vykládání karet jako  jsem si zvykl já).

Ve stodole  se seznámíte s dalšími  dvěma obyvateli domu starou  babou a jejím

dementním synem. V tento moment musíte  pomoci babě z bídy. Vylezte po žebříku

na  stáje, popadněte  vidle, přitáhněte  jimi hák  a hákem pomozte nešťastnici

z díry.  Hned poté  se podívejte  do díry,  ve které  vězela a pomocí kladívka

vytáhněte  hřebík,  za  který  byla  žena  zaháknuta. Jakmile nalezené člověky

najmete jako  neplacené sluhy, jděte  k dětskému pokoji  ve druhém patře  domu

a na sousední  dveře zamčené zevnitř,  které jste zkoumali  v minulé kapitole,

použijte nejdříve noviny  a pak hřebík. Starý trik  zakončete vytáhnutím novin

zpod  dveří  (musíte  ťuknout  na  dolní  škvíru  mezi  dveřmi a prahem. Dveře

odemkněte a jděte do věže. Ve věži  se podívejte z okna a seberte knihu. Jeďte

do vesnice  a zaťukejte na  dveře domku, který  jste včera osvobodili  od psa.

Zaťukejte na dveře  a nechte se vyhodit Malcolmovou  ošetřovatelkou. Buďte ale

neodbytní a zaťukejte znova. Ukažte ošetřovatelce knihu z věže a sledujte děj.


DEN 4


Pokud   chcete,  jděte   do  Zoltanova   obývacího  pokoje   v  prvním   patře

a prozkoumejte zářící  prsten na stolku  u zdi. Pak  choďte venku okolo  domu,

dokud nenarazíte na dementního sluhu štípajícího dříví. Mluvte s ním, dokud se

Adrianna nezeptá  na skleník, který viděla  z okna věže. Pokud  se snad nebude

chtít  zeptat,  jděte  se  z  okna  věže  podívat  znovu,  abyste  jí  skleník

připomněli. Debil odběhne  ukázat vám cestu. Najdete ho  jak čeká za hřbitovem

v místnosti  s  nepřeskočitelnou  průrvou.  Na  vaše  požádání přes díru shodí

strom.  Přejděte na  druhou stranu  a hned  v další  místnosti seberte ze země

maličkou  čočku  k  dalekohledu.  Jděte  dál  a  vstupte do skleníku. Zvrhněte

květináč v  pravé části domečku, uvidíte  extra fešnou smrtku. Její  vznik vám

bude odhalen, seberete-li  ze země v protější části  skleníku maličkou lopatku

na hlínu. Po následujících hrůzách vložte  čočku do dalekohledu a podívejte se

jím na dům.  Vraťte se do domu a  jděte do Malcolmova pokoje ve  věži. V temné

místnosti před tímto pokojem (v místě, kde se objevíte těsně po průchodu dříve

zamčenými  dveřmi),  prozkoumejte  pečlivě  prkennou  stěnu.  Ano,  je  umělá.

Roztřískejte ji kladívkem. Vlezte do otvoru. V bedně najdete deník, náhrdelník

a brož s ostrým špendlíkem. Brož si Adrianna jasnovidecky nechá u sebe. Vraťte

se do přízemí.


DEN 5


Chcete-li,  podívejte se  na laptop  a jděte  se podívat  do zrcadla  v pokoji

s elektrickým křeslem v  prvním patře. Jděte do stodoly.  Po efektní seanci se

jděte podívat  do jezírka v zadní  části zahrady. Až zhlédnete  sérii utopenců

a objevíte se  v malé hale,  otočte se směrem  dolů a podívejte  se do velkého

zrcadla na stěně. Krása. Pak jděte do velké kruhové místnosti se samokreslícím

se obrazem ve druhém patře a prozkoumejte novotu blýskající se na podstavci ve

středu místnosti.  Zatlačte na stěnu  v místě, kam  ukazuje projektor. Najdete

slušnou sérii  tajných chodeb, která se  vyznačuje tím, že člověk  nikdy neví,

kam  se dá  jít a  kam ne.  Provizorním výtahem  sjeďte o  2 patra níž. Systém

chodeb  si v  tomto místě  pořádně probádejte,  protože až  tu budete podruhé,

nebudete  mít  na  bádání  čas.  Vylezte  ven  východem  vedoucím  do  velkého

divadelního  hlediště. Skočte  se podívat  do maskérny  v zákulisí.  Ve skříni

najdete foto Zoltana a Malcolma. Pak opusťte divadelní síň hlavními dveřmi.


DEN 6


Jeďte do města ukázat fotografii  z maskérny Malcolmově ošetřovatelce a vraťte

se zpátky do domu. No co, říkal jsem vám, že máte naděláno.


DEN 7


Jděte  do  fotolaboratoře  Adriannina  manžela.  Začne  průser.  Až  bude zle,

popadněte ze  stolku žíravý čistič a  manžílka jím trochu namažte.  Aniž byste

zatím sahali na knihu ležící na stole, vyběhněte rychle z místnosti a běžte do

kruhové  místnosti ve  druhém patře,  kde jste  poprvé objevili  tajné chodby.

Chodbami proběhněte do divadelního sálu v přízemí a běžte do maskérny. Na zemi

tam leží figurka sněhuláčka, která se bude hodit. Jakmile ji budete mít, běžte

zpátky do  tajné chodby a  aniž byste snad  použili výtah, zahněte  do odbočky

vedoucí  do podzemní  hrobky (odbočku   budete asi  chvíli hledat).  Z jednoho

z náhrobků popadněte růženec.  Až se přiblíží manžel, shoďte  na něj podstavec

stojící vpravo od dveří a proběhněte zpátky do tajné chodby.


Tajnými výtahy vyjeďte  zpátky do kruhové místnosti ve  druhém patře, běžte na

chodbu a po schodišti zpět do  patra prvního. Vběhněte do ateliéru a popadněte

latinskou  knihu. Hned  poté vás  manžel chytne  a odvleče  k hlavo-amputátoru

stojícímu  na  pódiu  divadla.  Jakmile  to  bude  možné,  ukažte  mu  figurku

sněhuláčka a  pak rychle zatáhněte za  páku po Adriannině levé  ruce. To ještě

ale není  konec, teď je  na řadě démon.  Běžte do tajné  chodby a další, zatím

nepoužitou  odbočkou  k  místu,  kde  je  kamenné schodiště přerušeno hlubokou

trhlinou. Díru  překonáte vyskočením na vodovodní  trubku, vedoucí podél stěny

těsně nad Adrianninou hlavou. Chodba vás dovede do podzemní svatyně.


Zabarikádujte dveře a běžte k  oltáři. Prohledejte Zoltanovu mrtvolu. Nalezený

talisman položte na  knihu na oltáři. Pokapte ho krví  tak, že v 3D přiblížení

otočíte  medailónkem,  který  máte  u  sebe,  otevřete  jeho zavírací špendlík

a výsledek  použijete  na  Adriannu.  Nakonec  knihu  posvěťte  růžencem  a je

vystaráno. Tadá. Problém je ale v tom,  že se mi tenhle konec nějak nezdá. Mám

takový pocit, že možná lze zabránit  smrti manžela, ale nevím jak. Kritický je

pravděpodobně moment ukradení knihy, ale i tak mě nenapadá, jak bych z manžela

démona dostal  ven, kdybych ho  nezabil. Tohle je  ale jen polemika,  možná je

všechno tak, jak má být.


KONEC.



Kapitolu 7 lze udělat i jinak a lépe, jak nám napsal Pán kouzel Fingon Felagund (fingon_felagund@seznam.cz) :


Kapitola 7 - Alternativní (a jednodušší) řešení


Pokud půjdete na začátku sedmé kapitoly okamžitě do temné komory, s velkou pravděpodobností budete mít obrovské problémy s dohráním hry. Většina posledního dějství se dá ale v pohodě vyřešit bez časového presu a bez šíleného manžela za zády. Jakmile skončí úvodní film, jděte do konzervatoře podívat se na nyní dokončenou podobiznu démona. Ve skutečnosti je mnohem děsivější. V dětském pokoji se rozbil obraz a na zemi leží velký, ostrý střep. Pokud nemáte brož s jehlou, vezměte si jej, pokud vám zůstala, střep vzít nepůjde. Pak seběhněte do přízemí a vyzkoušejte některé ze dveří. Vzhledem k tomu, že jsou zamčené, začne Adriane trojčit a poletovat po celém domě jen aby se přesvědčila, že cesta ven skutečně není.


Nejprve zamiřte její kroky do divadla. V maskérně na zemi seberte Danovu vestu a v ní sněhuláčka, na kterého se možná pamatujete z úvodu první kapitoly - bude se hodit. Navštivte kapli, to je tam, jak jste probourali zeď a na její levé stěně (musíte se tam nejprve otočit) naleznete tajňas, kterým se otevře vstup do další tajné chodby (analogicky na opačné stěně kaple je další tajňas, ale ten není potřeba). Pokračujte nově objeveným průchodem až do hrobky, ze sargofágu seberte třpytící se korálky - je to růženec.


Teprve nyní jste připraveni na závod s časem. Zamiřte do Danovy temné komory (od této chvíle nemůžete sami ukládat ani načítat pozice - hra se ukládá sama a v případě neúspěchu pokračuje od poslední správně vyřešené situace) a až opět získáte nad Adriane vládu, seberte čistič odpadů. Ta jej chrstne manželovi do ksichtu a vy okamžitě seberte knihu, která leží na stole před vámi. Dan Adriane chytí a ve filmečku ji připoutá k vražednému kyvadlu. Na nic nečekejte a strčte mu pod nos sněhuláčka. Zatímco se nad ním Dan rozplývá, zatáhněte za horní část páky na (z vašeho pohledu) pravé straně křesla.


Po výrazné změně jeho obličeje nastupuje na scénu (či spíše vystupuje z podlahy) zelený démon, toužící po roztržení Adrianiny lebky. Máte opravdu minimum času na provedení všech následujících akcí, takže dlouho nedumejte a ZDRHEJTE. Ani se nepokoušejte otevřít dveře, jsou zamčené, místo toho opusťte prostor otvorem v panelu napravo ode dveří (kurzor se změní). V chodbě se dejte vpravo k díře v podlaze, kterou překonejte po trubce (klikněte na její bližší část). Adriane přeručkuje. Rychle projděte dveřmi a zabarikádujte je závorou nalevo. Jděte dolů po schodech a zde klikněte na oltář uprostřed, na který vložte těžce získanou knihu z temné komory. Začíná exorcismus.


Amulet získáte z Carnova těla za oltářem. Okamžitě jej položte na knihu. Krev získáte použitím střepu nebo brože (tu asi bude potřeba ve zkoumacím režimu otevřít) na Adriane a vše završte růžencem, který položíte opět na knihu. Démona to vtáhne do knihy a naprosto otřesená Adriane odchází z místa, které jí přineslo tolik utrpení.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.